Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Hrad odtajnil milosti

Hrad odhalil milosti. Ve čtvrtek oznámil pouze jejich počet. Druhý den dopoledne mluvčí Petr Hájek vzkázal, že rozhodnutí hlavy státu bude zveřejněno, až Václav Klaus bude mít jistotu, že úřady už jeho rozhodnutí dotyčným tlumočily. Po třetí hodině pak rozeslal seznam.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

c45

pro střelce úplatkářů
ty jelito nabllý - mám extrémně silnou chuť začít v tomhle lehce vulgárním stylu, aby jsi mi rozumněl i ty se svým zanedbatelným mozečkem. Sice vyjádříš souhlas s činy p.prezidenta, ale zároveň s ním nesouhlasíš, takže vlastně vyvracíš názor, který zároveň sám zastáváš - škoda, že to už nevyvolá žádné pozdvižení - Cimrman by z tebe měl radost!
0/0
12.1.2004 16:27

alesnovak1

podlehli tlaku médií?
zpočátku to vypadalo dobře, když chtěl Hrad nejdřív informovat omilostněné a pak teprve média. Ale proč nakonec ustoupili ze svých zásad? Nedotahli dobrou věc do konce...
A co Havel? Taky zveřejňoval jména dřív, než se to dotyční dověděli? A šli mu novináři kvůli tomu taky tak po krku?
 
0/0
15.12.2003 7:59

svobodny obcan

spravne
Zda se, ze pan prezident, na rozdil od sveho predchudce hloupeho Vaska, zase postupuje spravne a rozumne.
Jen s tou milosti pro uplatkarsku nesouhlasim. Kazdy uplatkar by mel byt zastrelen a rozhodne by jim nemelo byt nic odpusteno, za zadnych okolnosti.
0/0
13.12.2003 23:20

vamberk

Prezident Klaus si dá určitě velký pozor
aby neuděloval milosti stylem Václava Havla (kamarádíčkům a ještě před vynesením rozsudku - viz např. Chadimová). Navíc bude udělovat milosti po konzultaci a mimořádně - tak naprosto nechápu, proč to vzrušuje tolik lidí. A že napřed vyrozuměl Hrad omilostněné a pak se teprve svěřil médiím ? To je přece úplně logický a regulerní postup - proč tedy ten humbuk, že "Klaus dělá tajnosti" ? Zas pěkná ukázka, jak média měří dvojím metrem !
0/0
13.12.2003 14:27

mac7

Ještě jednou se k tomu vrátím
"Pan" president udělil milost ženě, která...... to už jsme řešili, ale proč nebt trochu konkrétnější: Falešná studie... daňový únik... milost... a je z toho venku, ale jak se takové věci prověřují? Člověk klopítne, zažádá o milost a po "prověření" ji dostane. Jak se ale na to máme dívat, když víme, že člověk, kter milost dostane má toho na svědomí daleko víc? Eliška Bojanovská má za krkem další podvody... a novější: z roku 2000 ji okresní soud v Břeclavi pod č.j. 7282000-39 nařídil uhradit 88.401 Kč společnosti GZ Digital Media, a.s. Loděnice... z roku 1999 jí okresní správa soc.zabezpečení Brno-venkov nařídila uhradit dluh ve vši 18.541 Kč.... z roku 2001 jí česká pojišťovna pod č.j. CD436201 žalovala o částku 29.800 Kč.... z roku 2001 jí soud v Břeclavi nařídil uhradit společnosti Multiservis částku 22.361 Kč..... a další... a další.... jestlipak si prezidentská kacelář opravdu prověřuje to co dělá..... Kdo zaplatí těch zpronevěřench 5 milionů a ony další částky - půjde opět o udělení milosti a milostí?
0/0
13.12.2003 14:01

Nedobik

Re: NEJSI TY TAKHLE NÁHODOU SHERLOCK HOLMES?
Vodkaď to všechno víš, Holmesi? To nemže vědět ani dotyčná. No holt si Holmes a ten neklopítá, ale pyje do polopyta.
0/0
13.12.2003 14:16

mac7

Re:
Je logické, že píšu o tom, o čem dotyčná ví... o tom, o čem jsou písemné důkazy a o čem moc dobře ví ona, soudy a Ti, kterých se to týká... Chceš další č.j.? Proč? Máš možnost s tím něco udělat?
0/0
13.12.2003 14:50

mac7

Zajímavé je...
...že Tady byla odsouzena na pět let za daňový únik ve výši 5 milionů a zadržena byla při svém návratu z Rakouska, kde již dlouhou dobu žije u svého přítele (a zřejmě se stará o své nezletilé děti, které žijí v České republice) a "na černo" tam pracuje a státu unikají další a další peníze... Sláva...
0/0
13.12.2003 12:14

Henrietta

Tresty
Co me spis zarazilo, je vyse trestu techto odsouzenych. Nekdo nezaplati par tisic na danich a poslou ho sedet na 5 let. Kdyz ale ukradnete aspon 100 milionu, tak muzete byt v klidu, ve vezeni vas nejspis nikdo neuvidi. A co teprve vrazdy a znasilneni.. maji takova hovada dostat stejne jako clovek, ktery se klidne mohl splest pri ucetnictvi? Myslim, ze tohle je vetsi problem, nez udeleni milosti par podvodnikum nebo smolarum
0/0
13.12.2003 8:39

mac7

Re:
Máš pravdu - v globále to tak určitě je a když to budu hodnotit s nadhledem tak mám úplně stejný názor jako Ty... O tomto případu (viz níže), ale opravdu něco vím tak jsem pobouřen... Vadí mí argumenty pro udělení milosti - nezakládají se na pravdě... (I když nešlo o pár tisíc ale o milióny)...
0/0
13.12.2003 9:53

Péťa.

Případ Vlastimil Pechanec
Nebo někdo neudělá vůbec nic, jen se nelíbí státním orgánům, a jde sedět na 17 let, viz http://www.sweb.cz/vlastimil.pechanec/
0/0
14.12.2003 10:10

modry_karkul

Nevim, jak je to mozne...
Me informace jsou uplne stejne jako tvoje, je u Wernera mam bydliste Sudove Hauno, ale to bude zrejme preklep...
0/0
12.12.2003 22:03

hovnival-

Re:
overil jsem si to, je to skutecne Sudovo Hlavno.
0/0
12.12.2003 22:24

hovnival-

Re:
www.sudovo-hlavno.cz
Celkem občanů 421
0/0
12.12.2003 22:26

modry_karkul

Re: Tak ted jsem
na vazkach, zda jsi pochopil muj vtip (precti si poradne ten nazev vesnice...).
Je mozne, ze jsem nepochopil ja tebe...
0/0
12.12.2003 23:17

hovnival-

Re:
ctu, a jsem zmaten
0/0
12.12.2003 23:23

modry_karkul

Re: Nevím, jestli to projde
pres cenzuru, raději to upravím.
Sudové Ho*no přece. * je  pismeno v.
0/0
12.12.2003 23:45

hovnival-

@@
Zajimave. Moje informace o milostech jsou jine. Jak je to mozne??? Podle mych informaci dostali milost tito lide:
 
Jaroslav Machacek, 69, Rumburk
Marek Werner, 19, Sudovo Hlavno
Jirina Velickova, 59, Trebon
Martina Klouzkova, 22, Praha
Patricie Zarybna, 69, Benesov
0/0
12.12.2003 20:38

Isabelle

Re:
Zajimave...nastesti ja jsem byla hodna a tak zadne "milosti" od nikoho nemusim dostavat...Je to tak?
0/0
12.12.2003 20:50

hovnival-

Re:
Nevim, byla-li jsi hodna. To ale urcite vi mikulas a cert. Pokud ti dali brambory a uhli, hodna jsi nebyla.
0/0
12.12.2003 20:56

Isabelle

Re:
Tak to je dalsi dukaz, ze jsem hodna a nezlobim, protoze cert a mikulas na mne uuuplne zapomneli. Jiste je jim to jasne, ze  jsem ta nejhodnejsi a nemusi se kvuli mne vubec vzrusovat! Jak to dopadlo s tvoji mikulasskou nadilkou, jses taky hodnej??
0/0
12.12.2003 21:04

hovnival-

Re:
Ne. Ja jsem velice zly clovek. I cert se me bal, proto se s mikulasem ani nepriblizili k memu domu.
0/0
12.12.2003 21:07

Isabelle

Re:
Mozna ze si byl tak hodny, ze te nechteji strasit , mozna taky ze za tim kopcem neshrabaneho listi ten tvuj dum vubec nenasli.....a ani to uhli ti nedali?....
0/0
12.12.2003 21:13

hovnival-

Re:
nic. ani uhli. ale to nevadi, ja uhli nepotrebuju. snih uz zase roztal.
0/0
12.12.2003 21:19

Isabelle

Re:
Optimismus je dulezita vlastnost, ale tady ten snih neroztaje asi az do dubna, presto ta svetylka vecer na stromech, to je kouzelne..kotnicek mas v poradku po tom brusleni?
0/0
12.12.2003 21:26

hovnival-

Re:
ja bruslit umim, proto se ani pri brusleni nezranim. uz jsi postavila snehulaka? jsou sousedi eskymaci? a nezapomen si vzdycky vzit cepici a rukavice!!
0/0
12.12.2003 21:30

Isabelle

Re:
AAA jeden z tech nezranitelnych , je dobre byt opatrny v kazdem pripade.... sousedi a sousedi, jak to vezmes , na ulici sousedi jsou xdutch, xhong kong, pres ulici xslovak, xfrench atd atp....eskymaci jsou "nasi" v Yukon atp.....Jo a ty rukavice nikdy nezapomenu ale s tou cepici to zalezi na tom jak mam udelane vlasy
0/0
12.12.2003 21:42

hovnival-

Re:
ja samozrejme jsem opatrny. cizim lidem neduveruju, neotviram dvere osobam, ktere neznam  a nebavim se s cizimi lidmi. Pozor, aby ti tam u vas nenamrzla hlava! Proto doporucuji cepici. A pozor na medvedy a soby.
0/0
12.12.2003 21:51

Isabelle

Re:
Dik, s tebou je vzdycky legrace, ale uz musim utikat
0/0
12.12.2003 21:58

mac7

Nikdy...
...bych si nedovolil komentovat něco, o čem nic nevím a proto se mi (pokud vypostím zcela zcestné bláboly) moc líbí tato diskuze. Invalidní důchodkyně,  samoživitelka, starající se o dvě nezletilé děti... k smíchu - znám ji a můžu Vám zcela odpovědně říci, že se jedná o několikrát rozvedenou (vždy z její viny) podvodnici, která se ani o jedno ze svých dětí nikdy (a to už mají 15 a 16 let) opravdu nestarala - sloužily jí vždy jen jako zdroj příjmů (alimenty, přídavky)... Jedno z nich už teď žije s otcem a druhé je díky ní v ústavu.. Špína... samá špína... ostaní případy neznám, ale moc mne prezident o tom, že ví co dělá tímto krokem nepřesvědčil....
0/0
12.12.2003 20:26

modry_karkul

Re: Taky ti nemusíme věřit,
můžeš být na ni kdovíproč naštvaný (bývalý manžel?) a můžeš se ji snažit poškodit. Nebo třeba chceš poškodit Klause. Nebo oba. Nebo se děláš zajímavý. Nebo... Nikdo neví, proč bychom ti měli věřit.
Věta "Nikdy bych si nedovolil komentovat něco, o čem nic nevím" je v diskuzi na iblesku od kohokoliv z nás směšná.
Dovolujeme si to všichni a často
0/0
12.12.2003 21:21

mac7

Re:
Věřit nemusíš, když nechceš - co jsem chtěl jsem napsal.. (Bývalý manžel nejsem a naštvaný na Klause? No to jsem mu to teda dal, že?) Na idnes je toto můj první příspěvek a věřím tomu, že na dlouho asi poslední.. (Pravdu však máš - lidé jsou různí)..
0/0
12.12.2003 21:37

modry_karkul

Re: Já jsem taky různý
a strasne moc lidi pak serrru :-))
0/0
12.12.2003 21:50

mac7

Re:
Mně nesereš, ale pravda je, že ty diskuze opravdu stojí za to... jdu si postavit sněhuláka, nabrousit lyže, chytit nějakýho mimozemšťana nebo utopit vorvaně..
0/0
12.12.2003 21:53

hovnival-

Re:
 a mas shrabane listi pred domem?
0/0
12.12.2003 22:22

Langobard

nejsme žádná americká kolonie !
Slyšeli jste, jakým hrubým a urážlivým způsobem se na adresu naší země vyjadřoval v souvislosti s tendrem na stíhačky americký velvyslanec Stapleton ? Říkám si, že by tu vypitou hlavu mělo naše ministerstvo zahr. věcí prohlásit za nežádoucí osobu a urychleně  odtud z Čech vypláchnout jako špínu. Nejsme žádní američtí otroci !  
0/0
12.12.2003 18:44

fleret

Re:
z ceske repub. by se meli vykopat podstatne horsi individua nez je stapleton.vcetne rady cechu,vlastizradcu-dnes zaslouzilych penzistu.hlavne vykopat vsechny komouse do jednoho a to smerem na vychod.pakaz jednu mizernou.
0/0
12.12.2003 18:53

Náton

Re:
Hlavně abys nebyl pakáž ty, když tady prezentuješ fašistický názory o vysídlení.
0/0
12.12.2003 19:09

GhorX

Re:
Vysídlení komunistů je dobrá (byť těžko realizovatelná) myšlenka. Dokonce i zabíjení komunistů je správné a nemělo by být trestně stíháno; je to levnější než vysídlení a nehrozí, že se tyto kreatury budou rozmnožovat. A na likvidaci komunistů není nic špatného (notabene fašistického). Je to jen pud sebezáchovy společnosti, která prožila dobu, kdy měla tato špína moc.
0/0
12.12.2003 20:22

Náton

Re:
A co tedy dělat s cigány, pardón, rómskými spoluobčany?
0/0
12.12.2003 20:36

Dan 1

Srovnávejte srovnatelné,
Rom se Romem rodí, komunista se komunistou stane dobrovolně. Je tedy za svoje komančství, narozdíl od Roma, odpovědný.
0/0
12.12.2003 21:07

Náton

Re:
Myslím ovšem, že za své chování, nepřizpůsobivost, lenost a kriminalitu je odpovědný taky každý Rom sám. Nebo je to genetické? A když se zbavovat komunistů protože se mi nelíbí jejich názory a politické přesvědčení, tak proč se nezbavovat Romů, protože se mi nelíbí jejich chování, styl života a nedodržování norem společnosti že?
0/0
12.12.2003 21:19

Dan 1

Za nevhodné chování
může KAŽDÝ sám a netýká se to zdaleka jen Romů. Rom se svým narozením nehlásí k žádné ideologii, ani k neslušnému chování; komunista vstupem do strany ano.
0/0
12.12.2003 21:22

modry_karkul

Re: Mně se cigoši líbí.
Jsou hodní, přátelští, tiší, mírumilovní, hezky opálení a dnes jeden dostal i medaili - viděl jsem to v TV na ČT1. Dostal to Za boj proti lichvě...
0/0
12.12.2003 21:26

Výzkum

Re:
0/0
14.12.2003 20:25

Péťa.

Smysl "Revoluce"
Dovol, abych tě opravil: Je to jen pud sebezáchovy společnosti, která prožívá dobu, kdy  tato špína moc. Komunistické špičky jsou totiž stále u moci, jen zinscenovaly v celé střední a východní Evropě v r. 1989 převrat, neboť socialismus jim již poněkud svazoval ruce v dalším tunelování a drancování společnosti v osobní prospěch jejich i jejich kamarádů. Taková Analýza 17. listopadu má něco do sebe. http://www.casodej.cz/analyza17.htm
0/0
14.12.2003 10:19

Katoda

Re: Smysl "Revoluce"
Milý Péťo, se zájmem jsem začal číst stránku páně Dolejšího na kterou odkazuješ a v lecčems i souhlasím. Dnes se mi vaří krev při obratu "sametová revoluce" obdobně jako kdysi při používání obratu "budování reálného socialismu". Skutečně se dá souhlasit s tezí o předání politické moci výměnou za beztrestnost těch, kteří měli léta hnít v kriminálech (při nejmenším). Nicméně jsem po celou dobu četby měl jakýsi pocit, zda autor netrpěl tak trochu stihomamem. Já totiž ani trochu nevěřím na jakákoliv celosvětová spiknutí. Neexistuje totiž ani ten nejmenší důvod, proč by tajné služby západního světa měly pomáhat komunistům upevnit  moc. Natolik prozíraví jsou lidé na Západě a jejich vůdcové taky, aby takovou hru prohlédli. Nicméně jsem čtenář trpělivý a čtu, popřípadě poslouchám i když nesouhlasím. K definitivnímu závěru jsem dospěl v okamžiku, kdy došlo na Židy. Za vším se totiž skrývá židovský měšec a spár. Tady moje vrozená trpělivost došla. Tak tohle tady totiž už bylo. Ani původní pan autor není.O židobolševismu řvali už jistí Adolf Hitler, Goebbels a Himler. Mohl by mi někdo vysvětlit, proč by se měli Židé spiknout s komunisty aby pomohli rozšířit komunistické panství? S komunisty vyhlášenými svým do světa nevyřvávaným, ale o to důslednějším antisemitismem? Židé chtějí ovládnout svět, zatím co tři miliony Židů, obklopených dvěma sty miliony Arabů (kteří od vzniku státu Izrael několikrát velkohubě vykřikovali jak Židy zaženou do moře) bojuje o svou holou existenci. Je to jako vždy, Hitlera taky ohrožovalo proti Německu nepatrné Československo.  Že se o žádnou revoluci nejednalo, s tím souhlasím. Že komunisti vlastně od moci utekli výměnou za beztrestnost a výměnou za zachování určitého vlivu, s tím taky souhlasím. Ale podle pana autora jsou komunistickými spiklenci vlastně úplně všichni. A s tím nesouhlasím. Navíc pan autor zapomíná zmínit jednu podstatnou věc, že pro každého pátého dospělého Čecha, je komunismus přijatelnou alternativou.
0/0
16.12.2003 14:28

fleret

Re:
pokud to mela bytz odpoved na muj prispevek,musim ti oznamit,ze si blb.
0/0
13.12.2003 2:37

Clairvoyant

Re: vy nevite co říkáte...
Kde by jste dnes byl, kdyby nebylo Američanů v dějinách Evropy ?Pokud ovšem nejste nacista nebo komunista......A kde budete až to zase Němci s Francouzama zpackají jako minule v Mnichově!
 
0/0
12.12.2003 21:01

Náton

Re:
Jo, to by mě taky zajímalo, kde bysme byli, kdyby nás amíci nenechali rusům napospas.
0/0
12.12.2003 21:22





Najdete na iDNES.cz