Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Politici: Z Koženého strach nemáme

Viktor Kožený se chce do konce roku vrátit se vší slávou do České republiky. Protože je zde na něj vydán zatykač, nemíní tak učinit osobně, ale prostřednictvím nové politické strany. Mají se současná politická uskupení obávat nové konkurence? Zástupci parlamentních stran míní, že nikoli.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Cagliostro

Abychom nebyli překvapeni
při současném marasmu v politice, může hodně lidí se přiklonit  právě ke Koženému. Jestli uměl rozhýbat privatizaci, možná rozhýbe i politiky. Já bych ho nepodceňoval. Rozhodně má více šancí, než různí Rumlové, Künlové ...
0/0
31.1.2004 11:48

Eldrb

Pan Kuenhl,
....řekl: " ať neuráží české volič" a já říkám: "pane Kuenhl,vy jste zradil české voliče" a to je horší o moc horší.Protože Kožený nás možná urazí,ale vy jste už zradil,pane Kuenhl...
0/0
9.12.2003 21:31

Canadian

Prosim kdo mne vysvetli
dopodrobna za jake prestupky je Kozenny stihan,jak mu k tomu "dopomohl"ten kdo kuponovou privatisaci vymyslel a proc by se Kozeny nebal prijet do CR kdyz na nej ceka zatykac?Neziji v CR a tak nevim proc se nazory pisatelu na Kozeneho tak ruzni atudiz cele veci dobre nerozumim.Prosim piste na muj email.Dekuji Vam Petr.
0/0
9.12.2003 20:15

Templ

no.
Pokud nezvolí Teličku, tak to už potom raději toho menšího gaunera - Koženého.
0/0
9.12.2003 19:05

fleret

*
Finančník Viktor Kožený to myslí se svojí politickou dráhou v České republice vážně. vážně?
0/0
9.12.2003 17:56

*honzik*

Nechapu ty co ho obdivujou
Nechapu proc taho gaunera vynasite do nebe? Myslite ze zdrhnul na bahami jen tak? Moc dobre vedel ze ma duvod.Myslite si ze je to hodnej strejcek kterymu jde o blaho naroda? To je hodne mimo za 4 roky by nas poslal do vetsi prdele nez to zvladli komousi za padesat let. Slovaci by proti nam byli bohatej narod.
0/0
9.12.2003 17:52

bosch

Osobní Zkušenosti?
Má někdo osobní zkušenosti, že by byl Koženým přímo okraden, nebo že by nedostal z kupónovky co měl dostat? Já jsem do jeho fondů neinvestoval, ale slyšel jsem, že lidem dal, co chtěli. A navíc, celou kupónovou privatizaci rozjel právě on. Bez něj by do toho lidé nešli. Do EP se potřebuje schovat, to je jasný. Jinak, politici jsou u nás tak mizerní, že nevím, kdo by tam měl být. Pokud by kandidova TELIČKA, tak asi on, protože kdykoliv vystupoval, mluvil naprosto jasně a srozumitelně bez vykrucování a vytáček a navíc odborně na výši. Ne jako Socani nebo i Tlustý a Langer a další.
0/0
9.12.2003 17:27

dzarka

Re:
naprosto souhlasim..
0/0
12.12.2003 14:58

monstrum

Kožený
Většině kritiků zřejmě uniklo, že Kožený byl jediný, který opravdu splnil, to co slíbil. To se všem "poliltikům" a "podnikatelům" nepovedlo a tak házejí na Koženého špínu. Desetinásobek skutečně po roce od kupónové privatizace vyplatil všem lidem, kteří o něj zažádali. Ty co čekali až hodnota akciií fondu klesne a nestarali se o své akcie, tak ti o nic nepřišly- vždyť kupónovka byla téměř zadarmo. Takže nikoho neokradl ani o cent.
0/0
9.12.2003 17:18

jaason

Re:
presne nevim, jak to s jeho fondy bylo, mne neukradl nic, ja mu kuponovku nesveril, ale ten jeho slibeny 10 nasobek jsem v te dobe nevidel vubec jako utopii, naopak se mi zdal maly. Penize jsem vlozil do jineho fondu (vedeneho nejmenovanou bankou) a dostal jsem 14 nasobek. A to jsem si jeste nadaval, protoze kdybych investoval sam, mel bych mnohem vic. bylo mi v te dobe 19 let. Absolutne nechapu lidi, co tady placou nad tim, ze si nechali neco nakecat. Kampelicky, to je jina, tam ta nerealita bila do oci, ale 10 nasobek v kuponovce byl v podstate zaklad. Kdo mel min, spatne investoval. A stejne spatne muze investovat i ted, bez Kozeneho, na ktereho nadavate. Stacilo si loni koupit treba mraky dolaru. To musela byt investice! :-)
0/0
10.12.2003 10:40

hey2

No tak jej zvolime
Jak tak ctu, tak ho lidi budou volit.
Ja chtel zmenu! Jakoukoliv! Takze asi Kozenyho budu volit.  
0/0
9.12.2003 17:14

Templ

Hoši, hoši.
Na vašem místě bych si z kandidatury VK srandu nedělal. M.j. je z vás asi ten nejmenší gauner.
0/0
9.12.2003 17:05

me_lobo

urazet volice?
No myslim, ze pan Kozeny neurazi volice o nic vic nez nase politicka spicka.
0/0
9.12.2003 17:04

Kleki Petra

Nejzajímavější na této informaci
by bylo zjištění, na jakou stranu Viki vsadí: na malou, nebo na velkou?
0/0
9.12.2003 17:04

prochyn

Koženej
Jak muže bejt někdo tak naivní a řídit politickou stranu ze zahraničí kde má za ukradený prachy úplně všechno,včetně doutníku v hubě.Ať se sem vrátí a ať dokáže že je nevinej když to pořád o sobě tvrdí.....a potom ať si založí nějakou politickou stranu....Pane Kožený už se těšim až budete kožený.
0/0
9.12.2003 17:00

uplnej_debil

Konečně změna!
V tomhle státě není ani jeden jedinej člověk, kterýmu by Koženej ukradl víc, než mu sebral Špidla. A co nás čeká po volbách? Většinu třeba nebudou mít socani, ale ti zas*raní termiti tam budou pořád ty samý.
 
Koženej má v jednom pravdu - nastal čas na změnu - tedy zejména optimalizaci vlády (= úplně nové tváře a podstatně míň lidí). Z týhle vlády tam moc přátel nemá a to je moc dobře, třeba budu mít možnost sledovat, jak se dokáží bývalí poslanci uživit bez podpory své matky strany...
 
A jestli mu nejde o prosperitu ČR, ale jenom o to, jak si co nejrychlejc nahrabat - není to nakonec jedno? Špidla a spol. nedělaj nic jinýho...
 
Když nezaloží novou stranu herci nebo studenti a povede se to koženýmu, jdu do něj.
 
BTW: nejúčinnější volební kampaň - dát prachy každýmu voliči do ruky...
 
 
0/0
9.12.2003 16:34

trotlX

Re:
to co sebral Spidla je akorat tak na to, abycho pristi rok mohli splaiti prvni splatku statniho dluhu. Ten dluhu konstatne narusta uz od pocatku 90. let a pristi rok ho musime zacit splacet. Kdyz na to mit nebudeme, tak se vyhlasi statni bankrot a bude uz uplne jedno kolik kdo co komu ukrad, protoze milion bude mit stejnou hodnotu jeko desetikoruna.........zadnou. (Vlastne do sberu na kila to bude trochu vic.)
0/0
9.12.2003 17:13

krvave_koleno

Jste vedle!
Panu Koženému vůbec nejde o teplou židli, jde mu jen a jen o imunitu. Jako český poslanec by měl imunitu jen v ČR - to by nemohl vytáhnout paty z republiky, jo, ale jako evropský poslanec, to je jiná!!! Všechny zatykače by byly na nic. Že založí stranu je klidně možné. Najít v Česku tisíc lidí, kteří za mirný peníz propůjčí svůj podpis je hračka. Podstatně víc ho bude stát, aby ho zvolili. Jestliže ale hodně šetřil, mohlo by se mu to povést. V našem korupčním prostředí by to neměl být problém s dostatkem "doláčů".
0/0
9.12.2003 15:53

migaloo

Re: !!!
Tak to je samo sebou, že mu do jistý míry jde taky o imunitu. Ale co je to kupónová privatizace ve srovnání s tím, ovládnout legálně republiku, která je již prakticky součástí EU?! Beru to z pohledu kapitalisty, kterýmu jde o zajištění vlivu a co nejlepší možnosti investovat. Výhledově se dají zašantročit miliardy a miliardy korun (v budoucnu EUR) ze státní kasy a víceméně beztrestně!!! O tom by mohla dnešní politická "špička" ve vedení státu vyprávět svý...  
0/0
9.12.2003 16:08

migaloo

Duševní zdraví??!!
Po přečtení článku jsem absolutně ztratil poslední naději, že ta banda českých politiků to s námi jako s občany této země myslí aspoň trochu vážně. Nejsem zastáncem ani fandou Koženýho, ale jak si zástupci stran mohou dovolit celou situaci takto bagatelizovat??!!! Všichni to berou jen jako legraci, Koženýho odepisují a přitom zatím oni nic světobornýho nedokázali, naopak, vedou republiku od desíti k pěti. Všechny ty jejich zkorumpovaný a nabubřelý strany by taky mohly pěkně nepříjemně procit z toho jejich "růžovýho" snu. Vůbec bych se nedivil, kdyby Kožený stranu bez problémů založil a investoval svůj kapitál (a možná i další od "tichých investorů") a udělal podobnou geniální fintu jako při kup. privatizaci. Je tu přeci armáda lidí, kteří si nežijí nad poměry, spíš naopak. Pak není obtížné vyvolat třeba i předčasné volby a poslat k urnám tuto armádu s vidinou okamžité odměny (např. 10 tis.). Při dnešní volební účasti by výsledky byly určitě velmi zajímavé. Myslím, že pak by dnešní "silné vládní" strany skončily v opozici jako zkrachovalé ministrany...A "soudruhům" by spadla čelist  KONEČNĚ  
0/0
9.12.2003 15:40

Montaigne

Wanted
Nevíte, kam se dnes poděl teplý Blekšedou? Není náhodou v Blavě, aby si nechal našít kozy? Co ty lidi dneska kvůli chlapům neudělaj!
0/0
9.12.2003 15:38

migaloo

Duševní zdraví??!!
Po přečtení článku jsem absolutně ztratil poslední naději, že ta banda českých politiků to s námi jako s občany této země myslí aspoň trochu vážně. Nejsem zastáncem ani fandou Koženýho, ale jak si zástupci stran mohou dovolit celou situaci takto bagatelizovat??!!! Všichni to berou jen jako legraci, Koženýho odepisují a přitom zatím oni nic světobornýho nedokázali, naopak, vedou republiku od desíti k pěti. Všechny ty jejich zkorumpovaný a nabubřelý strany by taky mohly pěkně nepříjemně procit z toho jejich "růžovýho" snu. Vůbec bych se nedivil, kdyby Kožený stranu bez problémů založil a investoval svůj kapitál (a možná i další od "tichých investorů") a udělal podobnou geniální fintu jako při kup. privatizaci. Je tu přeci armáda lidí, kteří si nežijí nad poměry, spíš naopak. Pak není obtížné vyvolat třeba i předčasné volby a poslat k urnám tuto armádu s vidinou okamžité odměny (např. 10 tis.). Při dnešní volební účasti by výsledky byly určitě velmi zajímavé. Myslím, že pak by dnešní "silné vládní" strany skončily v opozici jako zkrachovalé ministrany...A "soudruhům" by spadla čelist  KONEČNĚ  
0/0
9.12.2003 15:36

trotlX

takhle chytrej...
...jsem byl taky, kdyz oznamil kandidaturu do Senatu pan Zelezny. Rikal jsem si: "prece neni nikdo tak mimo, aby volil podobnyho cloveka....." Tak doufam, ze jim ty prognozy vyjdou tentokrat lip, nez tehdy ta moje.
0/0
9.12.2003 15:30

xmar

...
To jsou kecy! Jakeho se proboha dopustil zlocinu? Legalne vyuzil systemu, ktery tu existoval, coz udela kazdej schopnej clovek.  Ziskal obrovsky majetek a za ten pruser v Azerbajdzanu defacto ani nemuze. System privatizace vymejsleli politici a pro by mel sedet nekdo, kdo ho nejlepe vyuzil? za chytrost? Sedet by meli ti, kdo to spatne vymysleli. A kde ted mame duchovniho otce cele privatizace? Proc ne Kozeny? Ma predem muj hlas!!! Ukazal, ze je chytrej a schopnej a to mu asi tihle vsichni Grebenicci, Kalouskove a spol tezko odpusti...
0/0
9.12.2003 15:21

krvave_koleno

Re: No nazdar !!!!!!
Ty máš ale přehled! Jestli je Vás takových víc, tak připouštím, že si o nás někdo může myslet, že jsme národ debilů.
0/0
9.12.2003 15:46

tomasino78

Re: . . .
Naprostej souhlas .... VK prostě jen využil děravost a neschopnost systému který tenkráte fungoval, tak za co ho tu všichni soudíte ... kdyby jste byli Vy v jeho roli a na jeho místě, udělali by jste to samé, tak se tady moc nerozjíždějte ... a ohledně šancí, které zde u nás má ... těžko soudit, v podvědomí občanů je to stále ještě "zloděj, co nás připravil o peníze", takže si opravdu nedovolim odhadnout jeho pozici, ale na druhou stranu vážení spoluobčané této zdevastované země ... podívejte se, jak nás naprosto veřejně a bezostyšně okrádá naše vlastní vláda, její členové a pánové z ČSSD a dalších stran, ty tunely, krachy, atd ..... VK má jen tu smůlu, že jeho příběh je mediálně hodně známý, ale v podstatě se neprovinil víc než naše současná vláda se svými "uspornými kroky"
0/0
9.12.2003 15:49

trotlX

Re:
jo ...kdybych sedel v prognostickym ustavu a videl, jak se socialsmus hrouti, tak bych se domluvil s kolegama a celou statni ekonomiku ychom take privitizovali do vlastni kapsy. ;-))))) Ale asi bych to nepouzival jako omluvu. Jedna vec je neco vyuzit, druha zneuzit. Hranice mezi nimi ja asi ciste moralni. Kde jinde ji hledat v dobe prechodu z jednoho legislativniho systemu na druhy?
0/0
9.12.2003 16:22

Sysel Polni

Re:
Mluvíte mi z duše. Takových malých Kožených máme všude kolem sebe plno, i soudy s některými z nich proběhly, ale závěr je asi takový jak uvádíte. Byli zkrátka chytří a využili situace. Když jsem pak viděl p.Grosse v televizi vyjadřovat se ke Koženého kandidatuře, pomyslel jsem si jen něco o přerosteném děcku a ptal se sám sebe, co vlastně on dokázal. Ten jeho ironický úsměv mi připadal tak trochu mimo.
0/0
9.12.2003 15:52

akcionar

Re:
To myslíte vážně, že pan Kožený jen legálně zneužil systému, který tady existoval? Přečtěte si příspěvky na stránce OSMY (www.volny.cz/osma-hph) a snad pochopíte, jaká je realita.
0/0
9.12.2003 15:52

Sysel Polni

Re:
Pokud u nás bylo, respektive stále ještě je "legální" vzít si úvěr v bance a nesplácet, kupovat si tyto své dluhy po 10ti letech zpět za 5% původní hodnoty, dlouhodobě neodvádět sociální a zdravotní pojištění za zaměstnance a podobně (soudy bohužel vždycky musely uznat že se vlastně nic nestalo...), mám dostatek důvodů se domnívat že "legální" bylo i počínání pana Koženého. Toť můj názor. Sice subjektivní, ale vytvořený na základě toho co vidím okolo sebe.
0/0
9.12.2003 16:10

tomasino78

Re:
Definuj mi v tomhle světe, v týhle zemi, při tom co se tady děje, jasně a jednoznačně pojem realita???
0/0
9.12.2003 16:11

prochyn

Re:
tak at se sem vrati a dokaze to u soudu...
0/0
9.12.2003 17:01

mlhos

Re: ...
A kdo vam bude garantovat, ze opet jen nevyuzije systemu (bordelu) u nas? Takovych reci o tom, jak politici hrabou, ale pritom vam nevadi ten, kdo situace vyuziva k hrabani nejvic. Fakt nechapu.
0/0
12.12.2003 19:30

huhu007

Pane Doležale,
nikdy neříkejte nikdy. Když někdo dokáže volit ODS, pak s klidem zvolí i fešáka Vikiho...
0/0
9.12.2003 15:10

Ftipnejj

Re:
Když někdo dokáže volit soc-demaky, pak s klidem zvolí kohokoliv ---- a to bude lepsi :-)
0/0
9.12.2003 15:22

Ftipnejj

Spidla
Spidla je pro tuto zemi rozhodne VETSI zlo nez nejakej Kozeny. Spidlon zadluzil kazdeho z nas o desitky tisic Kc, to Kozeny nedokazal.
0/0
9.12.2003 15:08

HonP

Jsme blbci!?
Me docela zarazi, ta jeho drzost a jeste vic me zarazi, ze to tady nikoho nezarazi. Jak si takovej clovek muze myslet a dovolit neco takovyho? To je hodne drzej a navic si mysli, ze tady zije pekna parta blbcu, kteri mu asi maji naletet znova. Uz jen to, ze to chce prubnout, podle me rika, ze jo, ze sme tu blbci. Jo, vy i ja.
Jakto, ze se s nim nekdo vubec bavi? Sup s nim rovnou do lochu. Videli jste v televizi(ted nevim na jakym programu) tu reportaz jak si zije na tech bahamach a pomysli na to kandidovani. No, kdyz to reknu slusne, tak barak mel opravdu peknej. I to auto... Ta reportaz mi opravdu hnula zluci...
H.
 
0/0
9.12.2003 15:06

h-v

Kozena strana
Jsem zvedavy, jestli se ta strana bude jmenovat "Kozena party" nebo "Demokraticka strana kozenych". A bude slibovat kazdemu obcanovi jednou za dva roky vylet na Bahamy zdarma, aby se obcas mohl vyhnout nejakemu trestnimu stihani...
0/0
9.12.2003 14:57

taksi

proč by se ho báli
vždyť je jejich vzor, akorát toho mají ještě málo
0/0
9.12.2003 14:51

clarac

politika
Myslím, že čeští politici by měli mít strach z každé nové a neotřelé politické strany. V této zemi po tom co nám předvádí stávající termiti je obrovský prostor pro novou stranu. Otázkou je , jestli ta Koženého by byla ta pravá.Občané jsou znechuceni ubohostí politiků.
0/0
9.12.2003 14:48

qoknu

Re:
Přesně tak. Vždy po volbách nějaký čas jsou hrdiny. Jak s blíží volby tak se začínají klepat jak sulc. Myslím si, že tentokrát by se už měli začít bát, byť je ještě dost dlouho do voleb. OBČANÉ  JSOU ZNECHUCENI kapišto páni politici !!!!
0/0
9.12.2003 14:52

lades

Obavy?
V tomto našem politickém marasmu a zoufalých sporů o udržení křesel, má velkou šanci. Pokud přijde s něčím "novým, neotřelým, revolučním" tak má úspěch!!!
Koneckonců to že privatizace byla tak špatně připravená nebyla vůbec jeho chyba:-))
0/0
9.12.2003 14:43

Aristoteles

Seznam bezdrátových sítí
Předem se omlouvám  za příspěvek, který do diskuse nepatří, ale snad bude mnoho diskutujících zajímat. zejména těch kteří, už mají dost předraženého internetu v podání Českého Telecomu.
Na stránkách IPV jsem narazil na seznam bezdrátových sítí z celé ČR. Obsahuje již 50 komunitních a komerčních sítí a neustále se rozrůstá. Obsahuje ceníky, mapky pokrytí, fotky z přístupových bodů a stručné charakteristiky jednotlivých sítí. Jestli víte o nějaké síti která v seznamu chybí dejte vědet provozovatelům stránek Internet pro vsechny. Tak a teď už si klidně diskutujte nad Viktorkem Koženým
PS: K těm našim politikům. Tento článek rozhodně stojí za přečtení zejména výroky poslanců Schlinga a Římana. Na závěr mapa pokrytí ADSL a počty ADSL připojek v sousedních krajinách Výzvu podpořilo už téměř 12 000 lidí
0/0
9.12.2003 14:43

Southernik

Já bych se bál...
Politici možná strach nemají, ale já docela jo. Co když nám ty volby taky vytuneluje, co pak?
0/0
9.12.2003 14:37

terminator4

0/0
9.12.2003 14:36

Marusja @ Dusja

Re:Vendula
Koho to zajímá ty telátko
0/0
9.12.2003 14:46

GhorX

Re:
Při pohledu do diskuze na Wojnarovy stránky jsem s překvapením zjistil, že Vaše názory často nejsou považovány za věrohodné dokonce ani tam, a to je co říct. Pro neznalé, pan Wojnar je spisovatel a záhadolog (patří mezi ty rozumnější), snažící se o alternativní pohled na některé "nezpochybnitelné pravdy".
0/0
9.12.2003 14:52

Marusja @ Dusja

Vendula
člověk by pomyslel, že bát by se měl hlavně Kožený - není tomu tak! Mám nicméně radost, že z něho naši politici nemají strach
0/0
9.12.2003 14:35

alesnovak1

aby se nedivili...
Kolikpak lidí ještě má doma tričko s HC and C? Co když znechucení českého voliče už dosáhlo svého vrcholu? Mnoho lidí si řekne: to už snad i ten Kožený bude lepší než komunisti...těším se na tu kampaň!!!
0/0
9.12.2003 14:32

nafukovaci-anca

no ty vado....
......co takhle vláda komunistů s koženysty...........no to tu ještě nebylo, ti by ukradli i to, co tu už není      asi je budu volit      .....no co, já si ještě nenakrad, tak se dám na politiku    
0/0
9.12.2003 14:31





Najdete na iDNES.cz