Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Unionisty povede do EU Rögnerová

Členové Unie svobody-DEU vybrali na sjezdu v Hradci Králové lídra kandidátky pro volby do Evropského parlamentu. Dali přednost Heleně Rögnerové před Karlem Schwarzenbergem. Ratibor Majzlík oznámil odchod platformy DEU ze strany. Většina unionistů však jeho krok považuje jen za osobní postoj.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Maarty76

Víc už to nepůjde
Jak může někdo poškodit stranu, kterou už beztak téměř nikdo nevolí. Do mínusu už přeci jít nemůže...
0/0
9.12.2003 8:26

duval

kdo??
a kdo pak to je ten ratiboř hajzlík
0/0
8.12.2003 23:19

josefhav

Dalibor
...proc ne.
0/0
8.12.2003 18:46

KADO

Nezapomente take na tu nulu Rumla!
 
0/0
8.12.2003 17:52

KADO

Tu trpaslici stranicku nemuze uz nic poskodit!
Po pristich volbach zanikne  
0/0
8.12.2003 17:46

Clairvoyant

Úžasné a neuvěřitelné
Je to opravdu možné?
Ministr Mlynář, přední unionista, nám  v MFD vysvětlil, že velký  aplaus  unionistů pro Špidlu na jejich mejdanu  byl vlastně protestem za to, že  Topolánek odmítnul  jejich pozvání.
Existuje hranice, za kterou už  zjevné šílenství  politiků nemůže jít?
Pro zjednodušení jsem pominul úvahu nad aplausem pravice pro levici. 
C.
 
 
0/0
8.12.2003 13:28

nevende

TAK JE TO SPRANY, TAK TO MA BYT
NEJLEPŠÍ NA CELÉM TOM SJEZDU JE TO, JAK SI ČLENOVÉ UNIE KDOVÍČEHOVŠEHO ROZBILI DRŽKY !!!!!!! JEN TAK DÁL! PŘÍŠTĚ SE ALE DOMLUVTE S KÁMOŠEMA Z ČESKÝ-TEDY JEJICH- TELEVIZE, AŤ NÁM TO NATOČÍ. URČITĚ BY TO ZVEDLO SLEDOVANOST!!!
0/0
8.12.2003 11:00

Evilman

To se máme na co těšít
každý neúspěšný tlachálek dostává trafiku. Roegnerová - víš že kvůli dluhům Motola vůči mojí firmě jsem zkrachoval...!
Ale tvářit se jako svatá - to jo!
Spiteful Evilman
0/0
8.12.2003 10:48

Kirken

Skoda, že...
...leadrem kandidátky nezvolili otlemence Trautenberka. Ten by to pohřbil dokonale.
0/0
8.12.2003 8:56

zberanek

Pevně věřím
Věřím tomu, že český volič přestane volit zástupce US volit kamkoli.
0/0
8.12.2003 8:45

slovako

Volit?
To bych musel být debil, abych šel volit a té svoloči, tak zajistil další teplá místečka. JENŽE, tam vždy někdo příjde a tu svoloč zvolí => DOBŘE NÁM TAK
0/0
8.12.2003 8:05

vamberk

Už založení Unie Svobody
bylo ukázkou křiváctví a podrazáctví. Místo otevřeného střetu s ODS (když chtěli být lepší) se snížili k "sarajevskému atentátu", jejich dalším programem bylo rytí do opoziční smlouvy, event. dostat se do koryt s kýmkoliv. Nedokázali nic pozitivního (ani se o nic nepokusili), konečně je zřetelné, že pouze zamindrákované útoky na Klause k programu holt nestačí. Bylo by třeba dát si pozor, aby po nich nezůstali dluhy, jako po umělcích z ODA - až se všichni rozutečou do koryt v Bruselu.
0/0
7.12.2003 16:39

Dan 1

Víte, Hantesi,
ČSL se (k mé nelibosti) do příštího parlamentu ještě asi dostane, i když pravděpodobně naposledy a s odřenýma ušima. To není možné říci o US, která je parodií na politickou stranu. Nejvíc mě pobavilo, jak "platforma" DEU opouští stranu. Majzlík s Hromádkovou, tomu se říká platforma:-) Vzpomínám si, že v době největší slávy vyšel rozhovor s šéfem pražské organizace ODA. Říkal, že jsou stranou pro ty, kdo nemají rádi Klause. Na podobně hluboké myšlence byla založena US. A stejně hluboko skončí. Nerozumím tomu, že se těch několik lidiček samo nerozpustí a svou trapnou komedii budou veřejně dohrávat do hořkého konce. Kdo z nich v politice zůstane? Sázím na slizouna Pilipese, ten vymění Havanu za Brussel a občas nám něco z mouder, pochycených od Fischera a de Villepina, zašišlá do TV.
0/0
7.12.2003 13:58

Johny_S

Re:
Já sázím na "ekonomického expera US-DEU" Pilipa a ještě na Poláka, co ani neumí česky, Zieleniece. Když to bylo s ODS nahnuté, radši ji opustil a teď něco podobného provedl i Uhelným skladům-Deratizační unii. Údajně teď za Evropské "demokraty" Jana Kasla (je zajímavé, že právě on kritizoval ODS, že je stranou jednoho muže) a další pidistraničky (Naděje, ODA, apod.) hodlá kandidovat do Evropského parlamentu. Pánbůh s námi a zlý pryč.
0/0
7.12.2003 14:14

svobodny obcan

Proc by mel nekdo vest Unionisty do EU ?
Proc by mel nekdo vest Unionisty do EU ? Oni snad jsou pod vedenim Maresche uplne nekam jinam ...
0/0
7.12.2003 12:33

Johny_S

Re:
A ať tam pěkně zůstanou.
0/0
7.12.2003 12:52

Montaigne

A nezapomeňte zhasnout, Mareschovci!
U jednoho stolu je poměrně snadné býti jednoten. Až půjdete kluci, nezapomeňte zhasnout. Klíč pod rohožku nedávejte. Zahoďte ho. Už ho totiž potřebovat nebudete.
0/0
7.12.2003 10:10

fleret

Re:
no konecne,alespon jednou s tebou souhlasim.:-))
0/0
7.12.2003 14:16

PavelKoran

je to směšné
Směšné je unionistické tvrzení o integraci, sebeujišťování o Agendě 12, směšné je tvrzení jak není potřeba měnit vedení strany (které je dovedlo až na dno), nejsměšnější a zároveň nejtragičtější je ale přístup českých zaprodaných a zkorumpovaných médií, které opět intenzivně (daleko více než u například KDU) zpravují o sjezdu ministrany (či spíše obchodního kartelu) US a nakonec nás jistě všechny ujistí jak jediná správná strana zachrání českou politickou scénu.
Z Mareše, Kuehnla a dalších je mi na zvracení.
0/0
7.12.2003 8:04

Nantes

Re:
Mne je na zvraceni z tebe. Lide, kteri nepretrzite mluvi o zaprodanost a zkorumpovanosti medii, musi mit nejake vlastni komplexy. US je natolik velka a dulezita strana v nasi politicke scene, ze se ji samozrejme musi venovat prostor. To, ze ta strana zrejme nepatri k tvym oblibenym, s tim nema vubec co delat. A muzu te ujistit, ze o poslednim sjezdu KDU bylo napsano podstatne vic. Co kdybyses treba podival na vsechny clanky napsane na idnes, na to co bylo napsano o poslednim sjezdu KDU (existuje tu taky archiv), nez zacnes placat takove blaboly....
0/0
7.12.2003 8:12

Janina7

Re:
Nantes, Ty jsi teď přišel z nějakého flámu. Běž se vyspat.
0/0
7.12.2003 8:43

Eldrb

Re:
Prosim Tě,tak se jdi vyzvracet a hlavně se uklidni.Tato,jak říkáš velká strana,se čistě zaprodala.Potlačila všechny ideály  proč vlastně vznikla.Naprosto se zpronevěřila svému volebnímu programu.Keci,že jsou ve vládě proto aby usměrňovali socany,tomu nevěří ani oni.Z velkou pompou vznikali,sloučily se ve čtyřkoalici s velkým a pompézním požehnáním Venci Veškrny.Nakydali na Klause největší špinu co mohly,tvrdili něco o novém politickém směru,dodnes vidím toho Svobodu s Kuenhlem a Rumajzlem jak nám to zdělují. A co je z toho dnes ? Chceš snad tvrdit,že jsou to lidé na svých místech ? Jsou to ti praví,kteří vyvedou zemi ze svrabu ? Jestli tomu věříš,tak je to Tvoje věc. Ale neurážej lidi,kteří nazývyjí věci pravými jmény. Buď zdráv a na tom Vašem sjezdu se dejte do hromady i když Vám to asi nebude nic platný. Je konec,příteli.Už nikoho neoblbnete.
0/0
7.12.2003 9:07

Nantes

Re:
Ty jsi uplnej magor. Precti si ten prispevek prede mnou poradne a jak jsem na to reagoval. Nejsem priznivec US a neni to zadnej muj sjezd. Kdyz mluvis o nazyvani veci pravymi jmeny, tak zacni nejdriv u sebe. Reagoval jsem na tu slabomyslnou poznamku o zaprodanosti medii, o tom, ze pisou o sjezdu US. To maji bejt zticha nebo co? Psanim o necem musim nutne vyjadrovat sympatie.....??????
0/0
7.12.2003 11:25

Eldrb

Re:
Tak počkej,počkej...šetři si dech,jseš nějakej rozparáděnej..za prvé:byla řeč o zvracení ohledně kritiky pana Kueeenhla; a za druhé: chceš tvrdit že naše mééédia jsou objektivní a nezaujatá...? Tak to potom sorry,nemáme se o čem bavit. A že nejsi příznivec US je dobře,za ten minulý dovětek se Ti omlouvám.
0/0
7.12.2003 12:31

Johny_S

Re:
Uhnije svobody že je velká a významná strana? A odkdy? Významná možná, když se zuby nehty drží  ve vládě, protože si chce aspoň naposledy užít pocitu, že je u koryta, ale velká? Vždyť má asi dva tisíce členů. Všechny ostatní parlamentní strany jich mají nejméně patnáct tisíc (ČSSD asi 17000, ODS asi 20000, KDU-ČSL či KSČM dokonce ještě daleko víc, protože ty mají členy ještě od totality). Sjezd Uhnije by si zaloužil článeček v Aktualitách a nic tak velkého, protože se vlastně nic nezměnilo.
0/0
7.12.2003 11:44

Danuška Herianová

ddd
No já myslím že unie je už po smrti kdyby nebyla ve vládě už je mrtvá dnes.....¨
mimochodem četli jste už petici s Pravičáky se nemluví   !   http://www.idt.cz/view.php?cisloclanku=2003120601   Já jsem tam nepochopila jediné a to proč ????
0/0
7.12.2003 7:23

vamberk

Odchod Ratibora Majzlíka
je bezvýznamný, právě tak jako jeho stranička, která posloužila Unii svobody "jenom do počtu" - zaznamenal snad někdo někdy, že by byl za touto pidistranou nějaký výsledek, nebo alespoň prosazovaný názor ? Doufám, že právě tak zapadne Unie svobody (chvíli tam pár korytářů ještě přežije), která je pro mě nepřijatelná už okolnostmi svého vzniku - místo jít do otevřeného boje to byla podpásovka = "Sarajevský atentát" podporovaná Havlem. Vždyť ti blekotové typu Kühnla a Pilipa neměli jiný program než rytí do opoziční smlouvy a zamindrákované kecy proti Klausovi - přeju jim, že skončí na smetišti dějin.
0/0
7.12.2003 2:36

petos

změřte si IQ
VĚTŠINĚ RESPONDENTŮM BYCH RADIL ZMĚŘIT SI IQ NA NOVĚ NAVÍC NEMAJÍ A TAK SI ALESPON ZVEDNOU I TAK NÍZKÉ SEBEVĚDOMÍ.Strany vznikaj i rozpadaj narozdíl od živelných pohrom o nic nejde,RM karierista v popalubí .Stejně jako pán Kotas skouší kudy na výsluní strana nebo názory jsou vedlejší.Dík ksčm vím že slovo na věčné časy znamená 40let a dočasný pobyt je 20let a kecy o blahobytu pod vedením ODS mi připadá pisen SNAD JSEM SI ZMÝLIL ODJEZD VLAKŮ 
0/0
7.12.2003 0:45

Pink Panther

Re: Být Vámi...
... začal bych s měřením IQ u sebe... Pokud pominu obsah Vašeho příspěvku, pravopisné chyby hovoří za všechno...
0/0
7.12.2003 1:37

Nantes

Ja bych to neradil tobe
Petosi, tak jako ty radis mereni IQ ostatnim, ja bych ti moc neradil, abysis ho nechal merit ty. Mohlo by to zpusobit radnou trhlinu v tvem sebevedomi. Pri pohledu na stylizaci a pravopisnou hodnotu tveho prispevku se obavam, ze tva hladinka delfina o moc neprevysuje.
0/0
7.12.2003 8:17

Eldrb

Re:
Pochopil někdo tohoto pána ? Já to čtu po čtvrté a smysl mi uniká..
0/0
7.12.2003 9:15

petacx

nejde mi vlozit prispevek - stale inicializuji editor ... :-(
0/0
7.12.2003 0:43

Byznysmeen

Správný směr.
Skvěle ! Konečně jednotní ! A jako jeden muž, můžete jít do prdele.
0/0
6.12.2003 23:15

mil-ca

Fuj
US by konečně měla vymyslet, aby ji kromě marešovi a pilipovi rodiny volil i někdo jiný. Já osobně je nemůžu ani cejtit. Je to prosudetská prokatolická a procigánská strana. Kdo by tyhle lumpy volil. Jsou to větší šmejdi než KDU. 
0/0
6.12.2003 22:32

Nantes

Re:
.... a ty jsi zrejme jeden z tech primitivnich sovinistu, kteri se boji o osud velkeho ceskeho naroda, pro nez jsou Nemci pouhymi fasisty a Skopcaky a Romove pouhou opoverzenihodnou cikanskou rasou, do ktere je treba kopat jeste vic, aby nahodou nedochazelo k nejake postupne integraci s nami Velkymi Bilymi. Predpokladam, ze z jazyku ovladas tak akorat vidlackou cestinu a tve cesty do zahranici se omezuji na rozplacnuti se na nejake chorvatske ci kanarske plazi, kde si nalezite postezujes na nedostatek komfortu.
0/0
7.12.2003 8:27

hisaak

Jsme jednotni, ale jedna platforma nas prave opustila
To jsou ale hlupaci. Jinak uz to rict nejde.
0/0
6.12.2003 21:40

technik

ČSSD ušetří za toaletní papír.
Akorát tak na vytření prdele potřebuje ČSSD patolízaly z US. Pravicová strana, která podporuje bolševiky v rozkrádání, korupci a zadlužování je hnus.
0/0
6.12.2003 20:01

svobodny obcan

DEU s Maresem v cele
Strana, ktera zvoli do sveho cela cloveka jako je Mares, nema vubec zadnou sebereflexi. Strana, ktera tohoto cloveka neumi odvolat po te co se jeji volitelnost blizi k nule neni uz asi stranou.
Za to, ze se US dostala vubec do parlamentu muze Marvanova. Je sice blba, ale je osobnost a ma jakousi cest. US si takovou politicku asi nezaslouzila. Samo za sebe mluvi to, jak se ti korytari k Marvanove zachovali po tom slavnem hlasovani .....
Pravicovi volici  vkladali zpocatku do US velke nadeje, protoze ji brali jako netunelarskou pravicovou alternativu k zprofanovane ODS. Po Rumlovych nesmyslnych postojich ke zdi v Maticni ulici ztratila US razem 10 % volicu, vcetne mne.
Koho volit v dalsich volbach je jasne ODS. Je to sice spatna volba, ale zaroven volba nejlepsi z toho co mame. A krome ruznych kretenu jsou v ODS i schopni politici jako Topolanek, Zahradil a jini.
0/0
6.12.2003 19:35

Johny_S

Re:
To já jsem Rumla prokoukl hned. Ještě než bivakoval na Kavčích horách, protože prý jedna skupina politiků chtěla ovládnout Českou televiz, a omezit tak vliv jiných uskupení (tzv. "hradního křídla"), která ji ovládala doposud. Když se Rumlovi, který se na předchozích aférách ODS přímo podílel, nepodařilo stát předsedou, raději odešel a založil si novou stranu, kde se poté předsedou skutečně stal. Do US přešla větší část poslanců ODS (na rozdíl od členské základny, z níž převážná většina v ODS zůstala), kteří opět byli spojeni s finančními aférami (když už ne přímo, tak aspoň tím, že byli v té době při tom). To ovšem US nebránilo tvrdit, že není jako "oni", čímž myslela ODS. Proto jsem US nikdy nevěřil. A proto ji taky nelituji. Odejde po zásluze tam, kam patří. Do zapomnění.
0/0
6.12.2003 20:30

fuozx

Re:
`Je sice blba, ale je osobnost' ...krasnejsi vetu uz jsem dlouho necetl...
0/0
6.12.2003 21:51

svobodny obcan

Re:
Ano, i hlupak muze byt silna, charismaticka osobnost, kdyz pronasi nazory, kterym veri, takovym zpusobem, ze jim veri i ostatni a ze pro ne ziska i dalsi lidi.
0/0
6.12.2003 22:50

fuozx

Re:
Jo, ja souhlasim, nemyslel jsem svuj prispevek jako nesouhlas s vami. Jen se mi ta veta proste libila...
0/0
6.12.2003 23:26

svobodny obcan

Re:
Je docela dobry pocit, kdyz clovek napise neco do diskuze a podle reakce vidi, ze si jeho prispevek i nekdo precetl.
Jeste lepsi je, kdyz  nekdo nektere vety z meho prispevku oznaci jako krasne. Diky.
0/0
7.12.2003 1:10

taksi

Plynule od čtyřkoalice k triumvirátu
Pilip Mareš Kunhel  Základ je držet koryto a nepustit
0/0
6.12.2003 17:31

Jan BARTOŇ

US-DEU po intergraci USDU
Tak pan Majzlík odešel? A nešel náhodou jenom na záchod? Tam by totiž měli odejít i ti , co v sále zbyli a hlavně nezapomenout za sebou silně alespoň dvakrát spláchnout.
0/0
6.12.2003 17:16

alice

dotaz na redaktory iDnes
Jste si jisti, že "Unie svobody-DEU se rozpadla", jak píšete? Předpokládám, že ta koalice je daná nějakými stanovami, potom by fakt, že odchází Majzlík, neměl na strukturu strany vliv. Podle reportáže, kterou jsem teď slyšela v rádiu, většina členů DEU zůstává. Jak je to tedy doopravdy?
0/0
6.12.2003 15:37

renek

Re:
O čem to mluvíte o jakém US-Deu? Co to je?....muhehehehihihichecheche :o)))))))
0/0
6.12.2003 17:02

alandelon

Re:
To má nějakou strukturu?
0/0
6.12.2003 22:59

DedecekHribecek

Re:
Víte kolik jich vlastně je? Když odejde Majzlík se třemi věrnými tak to při jejich velikosti opravdu může být rozštěpení.
0/0
8.12.2003 13:49

jirka04

Ale vážně!
     Politická mrtvola, kterou už Unie svobody dávno je, utrpěla infakt myokardu. Ale to jí jistě nevadí pokračovat v úspěšné spolupráci se socialisty. Mocichtiví Künhlové, Rumlové i Filipové dál potáhnou tu svou káru až do hořkých konců. Od těch jim nemůže pomoci již žádná inovace "pravicového programu", žádná agentura a její návody. Zde jedinou cestou osobní záchrany jednotlivých řadových členů je zběsilý úprk od zapáchajíci mrtvoly!
0/0
6.12.2003 15:01





Najdete na iDNES.cz