Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pokuty až 50 tisíc pro piráty silnic

Plán boje proti agresivním a opilým řidičům má jasné obrysy. Z českých silnic je mají odstranit obrovské pokuty. Opilec za volantem přistižený policisty by měl zaplatit 10 až 50 tisíc korun. A navíc přijde na místě o řidičský průkaz.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Mirek Bushín

prvních 100 karet bez poplatku
Banky již prý připravují výhodnou oukej kartu na pokuty - úrok jen 33% p.a. Limit až do 500 000,- Kč. Policajti budou prý přijímat jen bezhotovostní platby - je to pohodlné - vystrčíte ruku z okénka, protáhnete kartu strojkem, který drží policista a odjíždíte. 
0/0
5.12.2003 19:51

logar

a co když
to nic nepřinese, zruší ty zákony a nahradí je jinými? Neustále se vymýšlejí nové a tvrdší zákony k postihu neprivilegovaných. Příkladně omezení rychlosti v obci z 60 na 50 nepřineslo vůbec nic, buzerace zůstala. Přechody zabíjejí mnohokrát více lidí než před geniální úpravou, buzerace zůstala. Značky a zákazy přibývají často bez zjevného přínosu, ale zůstávají platné. Má tam nahoře ze zákonodárců někdo rozum, nebo jsou pod vlivem policistů, kteří touží po silnějším korupčním nástroji. Prostor se zužuje a mizí. Co stím dále? V Německu, když se jiné státy rozhodly, že omezí rychlost na dálnici, řekl parlament, že pár let počká, aby zbytečně nebuzeroval daňové poplatníky, a když se to jinde osvědčí, přidají se. Výsledek je obecně znám. Má u nás taky někdo mozek a úctu k voličům. Nejsme všichni gauneři, i když občas jedeme rychleji, než předpis káže.
0/0
5.12.2003 16:24

Omen666

Re:
Co do toho taháš Německo? Srovnej kvalitu dálnic v Německu a v Česku. V Česku jedeš po dálnici, drncá to jak kdybys jel po silnici třetí třídy (Poděbrady-Praha-například). Mám rok staré auto (jen abys to neshazoval na kvalitu auta)
0/0
5.12.2003 21:43

svobodny obcan

Re:
Byl jsi nekdy v Nemecku ? Kvalita dalnice A6 je misty dost mizerna. To dalnice Plzen - Praha je mnohem mnohem lepsi. Ne vsechno zahranicni je lepsi, maly cesky cloveku.
0/0
6.12.2003 20:52

LOPOLO

Re:
Vono taky zalezi jaky mas auto coz hraje nezanedbatelnou roli.
0/0
8.12.2003 10:39

weaktor

pár slov
víte, už odzačátku je špatně, že většina lidí se chová ve smyslu "POLICIE MUSÍ UDĚLAT..., POLICIE MUSÍ VYŘEŠIT..., ZÁKONODÁRCI MUSÍ PŘIJMOUT A ZMĚNIT..." - a přitom málokoho napadá, že bychom měli všichni začít v první řadě sami od sebe...
jaký má smysl v rádiu oznamovat uméstění radarů a v místech kontrol na sebe vzájemně blikat a upozorňovat se na hrozbu postihu ? skutečně chceme ušetřit řidičům zabijákům pokutu a připsat si tak další virtuální bod v pseudo-bitvě "POLICIE vs. VEŘEJNOST" ? není to trošku na hlavu postavené? tak co vlastně chceme? chceme vychovat řidiče a nastolit pořádek na silnicích a nebo vyhrát nad tou "zlou a ošklivou" policií ?
 
spousta řidičů se rozčiluje, že chodci mají absolutní přednost na přechodu - a přitom je to pravda... moc bych si přál, aby se jednou všichni řidiči chovali na přechodech pro chodce přesně jako v místě, kde dávají přednost zprava ! ! !  - to znamená jakmile dobře neuvidí (třeba kvůli špatně zaparkovanému autu) že na něj nikdo nepřichází, zpomalí a projede jej krokem... a tak by to také mělo vypadat a ne že, jako většina řidičů, přes něj projede 70-kilometrovou rychlostí a pak se diví, když na něm způsobí  neštěstí...
0/0
5.12.2003 15:36

termin

Re:
Pokud na přechod nevidím, tak zpomalím a přejedu ho krokem. Už se mi ale stalo, že do mě nějaký blbeček zezadu (u přechodu) napálil. Obzvláště mimo Prahu bedlivě kontroluju, jestli za mnou někdo jede. Pokud třeba v Náchodě zastavím na přechodu, tak riskuju rozmlácenou zadnici auta :-(
0/0
5.12.2003 17:16

vandor

Re:
pleteš se , jestli si myslíš, že je to v Praze lepší.
0/0
5.12.2003 17:19

NavyVanS

trocha selskeho rozumu
Ridic, ktery jezdi bez ridicskeho opravneni prijde o 7 bodu v karte ridice. 
0/0
5.12.2003 15:35

vaclav13

úředníci zřejmě neumějí číst
Podle jejich návrhu to vypadá jako by nejvíce mrtvých na našich silnicích měl na svědomí alkohol a zapomenuté řidičské průkazy. Skutečnost je bohužel poněkud jiná. Takhle ten zákon bude téměř k ničemu a s úmrtností asi moc nepohne.
Povede to akorát k absurditám.Na straně jedné bude za zločince normální člověk na okresce, kterému naměří čtvrt promile, protože neodhadl, kdy z něj vyjde to pivko, a dostane minimálně 10 tisíc pokuty a 7 bodů dolů. Na straně druhé magor ve fáru, co letí po městě stokilometrovou rychlostí a může prakticky kdykoliv způsobit těžkou nehodu s tragickými následky. Ten dostane maximálně 10 tisíc pokuty a jen 5 bodů.
S takovýmto postupem to zase odnese ta většina relativně slušných a ti co proměňují naše silnice ve smrtící džungli se budou zase smát. A policie neprotestuje, protože ten návrh nahrává pohodlnému vybírání pokutiček a úplatků, zatímco chytání a usvědčování skutečných pirátů by dalo trochu více práce a nutilo používat mozek. Ach jo.
0/0
5.12.2003 14:35

Omen666

Re:
Tak nemá chlastat, nebo si má koupit testovač alkoholu v krvi (těch pár set korun se asi vyplatí)
0/0
5.12.2003 21:46

sobeer

jasně daná pravidla
Aby tento zákon fungoval tak jak má, musí být daná jasná pravidla hry. Tedy musí u něj být uvedena nějaká tabulka kde bude jasně dáno jaký trest mi hrozí, když spáchám konkrétní přestupek. Tedy například: překročení rychlostního limitu o 20 km/h pokuta 5 000,- a 3 body do registru atd. Tedy žádné smlouvání s policisty a podobné nesmysly o uvážení policisty... Navíc plně souhlasím s příspěvky, které psal c12 a především s názorem, že se musí zvýšit četnost kontrol.
0/0
5.12.2003 14:07

sobeer

Re:
jo a ještě taky je samozřejmě jasný, že minimální výše pokut je nejvyšší kravina jakou mohl někdo někdy vůbec vymyslet, protože dostat 1 500,- za týden prošlej obvaz v lékarničce je naprostá blbost.
0/0
5.12.2003 14:39

1000MB

Nový zákon - a co z toho?
Znovu jsme svědky neřešení problému. K čemu je dobré zvednout postihy, pokud orgán, který má kontrolovot dodržování pravidel pracuje tak, jak pracuje. Pominu korupci a podobné nešvary. Policie jednoznačne postihuje zejména prohřešky, které se dobře postihují. Tedy - parkovat tam, kde se nemá - dobře - chybil jsem, proč jsem ale na rovni někomu, kdo ohrozil něčí majetek, zdraví nebo dokonce život? Možná ten samý policista je druhý den svědkem, že přecházím na zelenou a musím uskakovat před autem, které mě málem porazilo zezadu - pochopitelně policista nezasáhne ... Dostanu pokutu, že mi v lékárně chybí spínací špendlík, kolem projede auto dobře dvojnásobnou rychlostí než je povolena, policisté mezi sebou: "týjo - viděls to?", já zaplatím a můžu pokárán pokračovat. Tedy změna zákona povede k tomu, že když není kde zaparkovat legálně, zaplatím místo tří stovek patnáct, a za spínací špendlík taky. Opilec, co jezdí po městě stovkou, bude jezdit dál.
Mimochodem jaký je rozdíl, mezi tím když "mi naměří" a když někdo sedne za volat opilý. Tím nepropaguji alkohol za volantem, jen si nejsem jist že ony případy jsou stejně nebezpečné. 
Kolik nehod u nás souvisí s telefonováním? Podle jakési zahraniční studie se mobilní telefony neumístily v rozptylování pozornosti ani v "TOP 5" , předběhla je třeba i  manipulace s rádiem. Co zakázat autorádia? A ještě k tomuto bodu - pomáhá opravdu mít sadu hands-free? Jsou pro to u nás nějaké skutečné podklady?  Nebo píší pánové a dámy v parlamentu zákony podle zpravodajství NOVY?
A nakonec - jak postihuje policie osoby odpovědné za stav a značení silnic? Jejich nedbalost řeší obvykle tím, že "řidič nepřizpůsobil ...", to že před značkou kvete strom, v silnici na mne vyskakují díry hrozící utržením nápravy ... to vše je moje chyba. Nebo snad ono  "přizpůsobit" znamená nejlépe si vlastní auto vůbec nepořizovat?
PS - má policie a stát zájem na snížen
0/0
5.12.2003 13:27

weaktor

Re:
"Možná ten samý policista je druhý den svědkem, že přecházím na zelenou a musím uskakovat před autem, které mě málem porazilo zezadu - pochopitelně policista nezasáhne ... Dostanu pokutu, že mi v lékárně chybí spínací špendlík, kolem projede auto dobře dvojnásobnou rychlostí než je povolena, policisté mezi sebou: "týjo - viděls to?", já zaplatím a můžu pokárán pokračovat. "
 
--- CO JE TO ZA LEGRAČNÍ DEDUKCE A PSEUDO-SPEKULACE ?  
0/0
5.12.2003 15:23

1000MB

Re:
  Weaktore - nejses nahodou policajt dobre placeny za svoji pseudopraci?  Kdyby se tak policie nechovala - bylo by to legracni, takto je to spis smutne.
0/0
5.12.2003 20:04

Isabelle

Re:
kdyz to vezmes bez jakehokoliv zaujeti, tak nejlepsi pirati jsou Pirates of the Caribbean, tam ani auta nejezdi , o policajtech ani slechu!
0/0
5.12.2003 20:11

GhorX

Re:
To není spekulace, to je denní zkušenost nepolicistů s policisty, pane poručíku.
0/0
5.12.2003 20:08

myslitel_007

TO SE MI SNAD ZDÁ...
Represe být nějaká musí - ne všichni dokáží kontrolovat sami sebe, ale tohle?!? Umíte si představit, jak vám bude, až vás bude policajt buzerovat za to, že parkujete jedním kolem na chodníku a dá vám za to 1.500 Kč? Nebo si dáte po večeři malé pivo a seberou vám za to papíry...!?
 
Tohle je policejní stát - a příčinou jsou hysterici, co hlasitě volají po snížení počtu nehod a pak skáčou "pod vlivem absolutní přednosti" na přechod, nevědomky nic o fyzice, tření a hmotnosti... Rychlost, jedno pivo nebo špatně odhadnuté předjíždění nehodu neudělá - neštěstí se stane až potom, co se řidič přecení, snaží se "tam nacpat" - zkrátka "necouvne". Tohle je příčina většiny tragedií - ješitnost, arogance, neohroženost.
Jedna z praxe: změnili takhle asi před týdnem značení jednosměrky u Kobyliského nám. v Praze 8. Já to vychytal a jedu správně. A co nevidím - zatočí proti mě auto, samozřejmě do protisměru. Já pustím plyn, brzdím a dostávám strach - dotyčný, neřeše to, že vjel do protisměru, stojí na plynu a chystá se mě vyškolit. Na poslední chvíli to zamáz - vycouval a bez omluvy zmizel. Asi by bylo by lepší nejdřív přibrzdit a dát tomu druhýmu taky trochu prostoru...
 
My to ale vyřešíme politicky a úplně jinak - raději to všem řidičům z povolání ztížíme (aby naši "hysterici" měli pocit, že se pro ně něco dělá a naši politici měli o čem diskutovat)... Další způsob, jak naplnit děravou státní pokladnu; nemluvě o policajtech, kteří si už dneska dokázali ve dvou na úplatcích přivydělat "šikovně" umístěným radarem cca 150 000 Kč měsíčně k výplatě navíc...! Málo kdo si dneska může dovolit o papíry, tak se jim holt blýská na ještě lepší časy...
0/0
5.12.2003 13:12

-Sandstorm-

Máš pravdu, ...
... ale až na to malé pivo. To je neomluvitelné.
0/0
5.12.2003 13:17

Pipóč

Re:
Pravda. No a kdyz chceme odstranit korupci u policajtu, zrusme vybirani pokut v hotovosti. Vsechno je pak evidovane. A na neplatice dojde. Madari to tak maj. Asi jsou v tomhle dal.
0/0
5.12.2003 13:21

recnik

Re:
Přesně! Na rozdíl od toho pisatele přede mnou souhlasím i s tím malým pivem. Koncentraci na řízení ovlivňuje mnohem více nepozornost, než vliv malého množství alkoholu. Nebo si snad myslíš, že všichni ve vyspělých státech, kde je malé množství povoleno jsou automaticky vrazi a hrdlořezové?
0/0
5.12.2003 13:23

Pipóč

Re:
Jak u koho. reakce na alkohol je individualni.
0/0
5.12.2003 13:44

Pipóč

m
Pratele, my Cesi jezdime jak dobytci. 1x tydne jezdim z Budapesti do Prahy a nikde se necitim hur nez na D1. Mimo to Madari jezdi po meste rychle a agresivne. Ale tolik tukancu kolik vidim v Pesti za mesic, vidim v Praze za den. Proste jsme spatni ridici. Rychli, dost casto naliti, ale velmi spatni. Tak proc bychom meli mit jinou policii nez si zaslouzime.
0/0
5.12.2003 13:12

2pac_World

NO VYBORNE
  • Dokonala platova reforma policie. Panum v uniformach tak nebude stacit tri nebo pet tisicovek, ale nyni si reknou o papirku deset :o)
  • Kazdopadne zavedeni vyssich pokut a odebirani RP NENI spatna teorie ... ale jak to bude fungovat v praxi ? :)
  • - Dalsi o tazka je, co si policie pocne s opilym jedincem nevlastnicim RP.. ( bu bu bu ?! :o)
 
 
 
0/0
5.12.2003 12:24

2pac_World

Re:
...Nedavno zastavili na Zlinsku ridice, ktery ridil TRIKRAT v jednom tydnu pod vlivem alkoholu. Nyni "hrozi" soud. NENI TOHLE VYSMECH?
0/0
5.12.2003 12:29

taksi

minimální pokuta 1.500,-
Tak to se asi posrali. Už vidím důchodce, který zaparkuje blbě a policajt mu dá pokutu ve výši 1/4 důchodu. To jsou ale idioti!!!
0/0
5.12.2003 12:03

jaason

kamery
je potreba nainstalovat kamery do kazdeho policejniho auta (jako v USA - nijak je nevychvaluji), aby byla kontrola, zda policajt bere uplatek nebo vubec jak se chova. bylo by to dobre na ochranu policistu i ridicu. jinak s bodovym systemem souhlasim, vyse pokud je prehnana, i kdyz v dnesni dobe asi neni jine cesty. treba si uz konecne uvedomime, ze ridit auto nenamena ridit svet a zacneme se chovat ohleduplneji. pak se mozna ty pokuty snizi.
0/0
5.12.2003 11:51

Marusja @ Dusja

Re: Vendula
v USA instalovali do policejních aut kamery, aby nikdo poldy nepodplácel  Ja si vůbec představuješ, že takové uplácení vypadá - dotyčný gentleman vyndá zeširoka prkenici začne sázet bankovky na kapotu auta...    
0/0
5.12.2003 12:08

jaason

Re:
jasne a jeste bankovky ukaze do kamery, aby se dali zapsat jejich cisla. on asi kazdej ridic ma s kazdym policajtem nacviceny pohyby, aby nebylo nic poznat co? bez se bodnout.
0/0
5.12.2003 12:21

Kleki Petra

Re:
Nechápu, proč se tak rozčiluješ. Nebo že by představa pětilitru šikovně vsunutého předem mezi řidičák a techničák byla tak neuchopitelná?
0/0
5.12.2003 12:26

medved_cz

Re:
No hlavne v USA NEMUZES zaplatit pokutu na miste. Protoze ve slusne zemi NESMI urcit trest ten, kdo je v postaveni svedka. A to je policista, ktery vidi ze nekdo parkuje jako posranec. Ve slusnem state urcuje vysi a pokutu vymaha treti, nezavisla strana. Proste jedes na cervenou = padej pred soudniho urednika a kdyz budes mit namitky tak pred soud. Jinak v USA jsou kamery v policejnuch vozech z toho duvodu, ze jejich zaznam slouzi jako dukaz o policejni akci - prave pro pripad, ze by to pachatel hnal az pred soud.
0/0
5.12.2003 13:13

recnik

Termiti!
Jsem proti policejnímu státu! Vždyť je policie tak úplatná! Kdo z nás nejel někdy rychleji, než povolují předpisy, když máme tak debilní značení jak pro trabanty! Jestli toto schválí, tak se najde dost lidí, co nabídne policistovi dost vysoký úplatek místo 50 tisíc a když ho nepřijme, tak ho zastřelí! Jediní, koho se to nebude týkat jsou zase Termiti!
0/0
5.12.2003 11:32

Marusja @ Dusja

Re: Vendula
Pán je závodník! Domnívám se předepsané rychlosti jsou většinou vpořádku a přimlovám se za přísné postihy těch, kteří je nedodržují. Pokud rád jezdíš rychle máš možnost si pronajmout čas na některém z okruhů, (např.  v Mostě). Kluci z NHL to po sezóně dělají dost často. Stojí to peníze, ale závodění je drahý sport a veřejnost ti rozhodně nemíní půjčovat zadarmo komunikace aby ses amatérsky vyžil   
0/0
5.12.2003 11:44

Milan M3

Re:
Panáček se může přiject vyřádit za velmi mírný poplatek na amatérské závody do vrchu. Stránky o nich už si na seznamu najde. Tam se ukáže, kdo je dobrej řidič a kdo jenom řidič.
0/0
5.12.2003 12:02

logar

Re: nesouhlas s Vendulou
píšeš většinou s hlavou a patou, také se sympatickou ironií, ale tohle není to nejlepší co umíš. Jsme silně přeregulovaný stát, právě omezení rychlosti je silně zneužíváno, má často opodstatnění jen pár hodin denně, nebo určitý den v týdnu, ale je tam pořád a právě v době zcela nelogické se dostavují "z nebe komise" s radarem. Je nebezpečné tyto věci zlehčovat. Jezdíme všichni a ruku na srdce. Všude v Evropě se sbírá komisema ŘP na týden až 1-2 měsíce, více pak soudy. ŘP je silně existenčí věc a existenční likvidace za jedno překročení rychlosti aniž bych někoho ohrozil .... ???
0/0
5.12.2003 13:14

recnik

Re:
Jsem závodník a nemám se za co stydět. Čím dravěji jezdím, tím více spotřebuji paliva a tím více stát vydělá. Státu moje peníze nesmrdí, ale když dělníci na silnici zapomenou značku 30 i v neděli, kdy tam není ani noha, tak policajti, co jedou okolo je nesundají, ale stoupnou si za ně a měří. To budeš asi mrkat na drát, až ti tam dají za padesátku deset kolíků pokuty, co? Nebo až  ti skontroluje lékárničku a za prošlý obvaz ti dá minimální pokutu 1500. Nejsem proti dodržování předpisů, ale uvědom si, že třeba v Německu paltí na dálnici neomezená rychlost. Neměli bychom tedy každého Němce, který k nám vjede rovnou pokutovat? Vždyť je to podle stejné logiky poloviční vrah, ne?
0/0
5.12.2003 13:19

termin

Re:
Ano, předepsané rychlosti jsou v pořádku - kromě případů, kdy je tomu jinak. Například práce na silnici, pracovní den, 4 hodiny odpoledne, kilometr před začátkem (na přehledném rovném úseku) je 40km/h, v úseku, kde jsou odstavený stroje, je 30km/h. Třicítka platí ještě další kilometr, pak je zrušena značkou začátek obce. Další příklad - zatáčky, čtyřproudá silnice v obci, povoleno 70km/h. Za pravotočivou zatáčkou za horizontem na vrcholu kopce je přechod pro chodce. Je tam tam 70tka správná? Pokud denně potkávám za volantem jen jeden takovýhle BLUD(bohužel jich potkávám víc, než jen jeden), čím se budu řídit? Svým vlastním úsudkem a nebo dopravníma značkama - a riskovat, že buď sebe, nebo nedej bože někoho jiného, zabiju?
0/0
5.12.2003 13:24

Milan M3

Sedm bodů
Stokorunáčka putuje do iDnes. Za to, že někdo bude řídit bez řidičského oprávnění (mám teď na mysli úplně bez papírů), tak dostane sedm bodů. Až jich nasbírá třeba třikrát tolik, o papíry přijde. By mě teda zajímalo, co za papíry mu vezmou, jestli zubní kartu nebo očkovací průkaz...
0/0
5.12.2003 11:29

recnik

Re:
Nejsem si jist, jestli jsi to pochopil (asi to není úplně dobře napsáno), ono to je totiž jen těžko k uvěření. Dostaneš sedm bodů za to, že sis zapomněl papíry doma  a nemáš je u sebe!!!
0/0
5.12.2003 13:27

hnusil

kouření za volantem
proč se nesmí telefonovat, ale kouřit se může ?
0/0
5.12.2003 11:13

Marusja @ Dusja

Re: Vendula
aso proto, že s cigárem si nepovídáš
0/0
5.12.2003 11:19

Milan M3

Re:
Taky záleží na tom, jestli se kolegyni vejde hlava pod volant
0/0
5.12.2003 11:26

-Sandstorm-

Re:
Tak to bylo dobrý
0/0
5.12.2003 13:15

Marusja @ Dusja

Vendula
Jen tak pro srandu. Mám kamaráda poldu, jehož kolega 7.11. chytil nejmenovaného ožralého poslance (lehce boural). Mladík sepsal hlášení a choval se k celému případu, jako ke každému jinému. No skočilo to u náčelníka - náš mladý policista  nejenže musel napsat omluvný dopis, ale musel dokonce za dotyčným poslancem se zmuchlano čepicí domů a hluboce se omluvit, že si vůbec dovolil... Prodávám jak jsem nakoupila, tomu svému známému moc nevěřím (kort když mi nechtěl říct jméno poslance), ale kdo ví...
0/0
5.12.2003 11:12

paja99

ne zvýšit pokuty, ale četnost kontrol!!!
Jediná rada je - nezvyšovat pokuty, ale počet a kvalitu kontrol. *** Pokud hrozí řidiči jednou za měsíc pokuta 10.000 místo dosavadních 2.000, tak je jasné, že se pokusí to uplatit a stojí mu to za to. Jestli mu 5x za měsíc bude hrozit stále stejných 2.000, tak mu to vyjde nastejno, ale pokusit se uplatit 5 policajtů místo jednoho je komplikovanější a riskantnější. *** Řešení - jeden Kryštof týdně + bodový systém + tvrdý postih těm, kteří o řidičák přijdou a budou přesto řídit. Včetně toho, že řidič takto přistižený na dálnici si vystoupí z vozu a když kromě zaplacení pokuty do 30 minut nepřivolá kamaráda, který by ho odvezl, tak mu bude auto jako překážka odtaženo na parkoviště a vráceno po zaplacení odtahu. Neexistuje, aby s autem odjel - tím jeho činnost vlastně legalizuji. A hlaně - znovu opakuji - nikoli vysokými tresty, ale jejich pravidelností a neodvratností lze dosáhnout kázně.
0/0
5.12.2003 11:06

c12

Re:
Mluvíš mi z duše, absolutně souhlasím. Bohužel to dá víc práce, než k výši pokut přidat nulu.
0/0
5.12.2003 11:08

havrda2165

Re:
Souhlasim, ze by melo byt vice kontrol na silnicich. Sam jezdim rychle, ale proc bych mel jezdit pomalu kdyz jedu po dalnici z Plzne na Prahu a tech 5 mist kde grilujou clovek zna. Pri Krystofovi mi behem 3 hodin 5x zkontrolovali a 3x jsem dostal pokutu za proslou lekarnicku i kdyz jsem jim rikal ze jsem uz byl pokutovan. Ale pokud nebudou castejsi kontroly tak proc bych mel zpomalovat. Jinak "miluju" duchodce, kteri vlezou do vozovky i kdyz je o 10 metru dal prechod na kterem jim sviti v tu chvili cervena a to prosim prechazeji rychlosti 1m za minutu ale oni prece maji vzdy prednost. Jinak vyssi pokuty nic neresi, jenom budou policiste vice uplatni :-(
0/0
5.12.2003 15:57

Kazbunda

To zas budou uplatecky
Kdo se s tim ma porad vybirat po par stovkach ci tisicich s cima dla vetsim rizikem
0/0
5.12.2003 11:03

karoten

Jen ty prachy vybrat
To teda po ulicích jezděj potenc.miliony do státní kasy/min. Jenom těch blbejch telefonistů co vás klidně přejedou na přechodu a při odbočování bez blinkru....Specielně zákaz mobilování se ignoruje skoro ze 100%. Je zajímavý že tak před 3-5ti rokama kdy vlastnictví mobilu bylo znakem příslušnosti k vyšší vrstvě, měl majitel v autě i tu tehdy nepovinnou hands-free sadu. Dneska na ní nenarazíte ani u policajtů.
0/0
5.12.2003 10:43





Najdete na iDNES.cz