Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Diplomaté USA odcházejí z Rijádu

Spojené státy se stále obávají teroristických útoků v Saúdské Arábii. Stahují z Rijádu své diplomaty a jejich rodiny. Vážné hrozby vůči americkým občanům v tomto státě trvají, oznámilo americké ministerstvo zahraničí. Ambasáda USA by ovšem měla zůstat otevřená.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Montaigne

Lituji
voják Bezpalec, absolvent WP neodpověděl. Asi se zasekl a doteď stojí před hrobem masového vraha Custera v haptáku
0/0
19.12.2003 8:40

4finger

Re:
O Custerovi nemam valne mineni, ikdyz se priznam, ze s jeho zlociny nejsem detailne obeznamen. Vrazdeni Idnianu na divokem zapade byla hrozna vec a kavalerie to mela resit jinak nez presidlovanim puvodniho obyvatelstva, nemluve o masakrech, ke kterym bezpochyby dochazelo. Vrazdeni zen a deti nebylo ani v tak drsne dobe a na tak drsnem miste, jako byl divoky zapad, soucasti oficialni vojenske strategie, ci doktriny, takze skutecnost, ze byly Custerovi priznany vojenske pocty, me zarazi. Lze si to vysvetlit jen tim, ze v dobe kdy zahynul v bitve u Little Big Hornu, nebyla dostatecne znama fakta o jeho zlocinech a moralne byl odsouzen, az s odstupem casu, nebot v 18. stol. se informace sirily, preci jen o neco pomaleji, nez dnes. Proc mu nebyly pocty odebrany dnes, nevim. Myslim si, ze dnes uz proste nikdo nechce vynakladat energii na shromazdovani konkretnejsich dukazu proti Castrovi, ktere by bylo nutne snest, aby se dosvedcila jeho osobni angazovanost(vydavani rozkazu) v masakrech. Dnes uz o to asi nikdo nema zajem. Americane (ty uvedomnelejsi + nekolik prezidentu) se nasledne zasadili o duslednejsi kontrolu dodrzovani lidskych prav kavalerii(armadou) vuci Indianum a dnes je v USA nekolikrat vice Indianu, nez jich bylo v dobe vylodeni prvnich osadniku. Pred casem snad dokonce potomci Indianu chteli zalovat vladu, aby ziskali odskodneni za uzmutou zemi svych predku. Mozna, ze dojde i na masakry a pak se dockame i zbaveni Custera vsech poct, i te byt pochovan na WP jak tvrdis a ja ti verim.
0/0
19.12.2003 11:00

4finger

Re: Oprava
Samozrejme 19.stoleti
0/0
19.12.2003 11:08

4finger

Re:
"To this day General Custer's deeds and place in history spawn much debate and historical controversy. His brilliant Civil War record cannot be overlooked, nor can his brutal part in the Wars against the Indians." Pod to se mohu podepsat i ja.
0/0
19.12.2003 11:18

4finger

Re:
Jak Castro vubec souvisi s nasi debatou?
0/0
19.12.2003 11:19

4finger

Re:
:) Castro? Custer! Uz se mi ty zlocinci pletou.
0/0
19.12.2003 11:22

fleret

jen tak mimochodem
v dnesni ankete je ta nejstupidnejsi otazka,jaka se dala polozit : "Je dobře, že se vláda rozhodla pro gripeny? - ano,ne".prevlada >ano
0/0
18.12.2003 18:02

Raswan

Re:
Pro prostý lid-prostoduché ankety :-))Většina lidí stejně ani neví jak Grippen vypadá :-))
0/0
18.12.2003 19:47

Júlinek šíšal

Re: no to fiš na tépé je tocho móc.....
wan = po-pletlí, pletí, pes-parfí, pletule ....... swan = fsnášetise, lápuťa ..... RA = kralofski tělo-střílci ....tochromáty nepuť lápuť .... puť,puť, puť ....
0/0
18.12.2003 21:38

4finger

Zprava o Vyhodnoceni hadanky.
Do rozlusteni hadanky se zapojila i spousta tvoru, o kterych hadanka pojednavala. Svymi reakcemi, ktere kopirovaly popis v hadance, vlastne napovedeli poctivim lustitelum o jakou celed se jedna. A kdyz znate celed, je samo reseni jiz trivialni.Dekuji za spolupraci a dotcene tvory bych do budoucna poprosil o vetsi zdrzenlivost, ale nepoprosim, protoze vim, ze je to vzhledem k jejich genetickemu vybaveni nemozne (Kde sou ZHN?, kde sou ZHN? Uz mate Saddama? A tati uz tam budem?).
0/0
18.12.2003 16:07

Montaigne

Re:
no ale vážně vojíne Bezpalče, kde jsou ty ZHN? Víš jak mě Bush vystrašil?   No a ještě jsi mi neodpověděl absolvente WP na otázku, jestli jsi ve West Pointu položil kytičku na místní hrob, kde odpočívá americký oslavovaný národní hrdina, jinak známý terorista a vrah Indiánů gen. Custer. Zamáčkl jsi slzu, vojáku?
0/0
18.12.2003 16:20

Montaigne

Re:
S odpovědí nepospíchej, nech si to projít hlavou, teď jdu s kamarády do posilovny a pak na pivo
0/0
18.12.2003 16:22

Raswan

Re:
Že ty jsi na chlapečky :-)
0/0
18.12.2003 20:12

Júlinek šíšal

Re: pes-prs-tče,
a kto tuná nejícejc lcháti ?
0/0
18.12.2003 20:51

b1ackshadow

každý večer
s Kamilem posloucháme CNN, president Bush vede žebříček popularity se 63 procenty, po tom co US army chytila Sadama. Přestože americká inteligence, hodně demokratů a také strana zelených je ostře proti jeho politice. Kamil si myslí, že Bushe následují jen konzumenti akčních filmů ?.....hmm
0/0
18.12.2003 14:48

blackshadow

Re:
...proč nemáš nick B1 ???
0/0
18.12.2003 22:47

4finger

Hadanka
Kdyz se to probudi, mluvi to jako humanista. Kdyz si to protre oci, mluvi to jako pacifista. Kdyz si to prohrabne vercajk, mluvi to o konspiracich. Kdyz se to protahne, mluvi to o multipolarite. Kdyz to vstane, mluvi to jako trockista. Kdyz si to udela kavu, mluvi to jako komunista. Kdyz si to srkne logru mluvi to jako fasoun. Po zbytek dne to mluvi jako anarchista. Ale odmita to pripustit, ze by to bylo clenem techto druhu. Vrozena vada tomu nedovoluje uvazovat v sirsich souvislostech a to navic pouze v horizontu jednoho tydne. Protilatky tomu neumoznuji vstrebat informace, ktere nezapadaji do genetickeho planu. Zrak a souvisejici mozkove funkce,tomu nedovoluji rozlisovat velke tvary - takze to nedokaze rozlisit napriklad mezi CCCP a USA. Vyziva se to v absurdnich prirovnanich i jineho druhu. Nevnima dobre barvy a masove hroby, ktere ma snahu omlouvat, pokud se onich dozvi. Co je to za novy druh?
0/0
18.12.2003 14:02

Montaigne

Re:
chci nápovědu Bezpalče! Jak reaguje na vybombardované děti na návsích a hřištích a jak vnímá vypálené vesnice napalmem a co říká vojenským intervencím bez mzn.mandátu?
PS: A čo si predstavujetě vojín Bezpalec pod hento oným trockista?
0/0
18.12.2003 14:20

tajemnik letajiciho ostrova

Re:
z bezpalce nic kloudnyho nedostanes... kdyz se dostane do ouzkych tak zacne predpubertalne urazet a snazit se te zesmesnit... on totiz veskerou kritiku USA odmita i kdyby ji podepsal sam Krovak a kazdyho kdo o USA jen zapochybuje oznaci fasistou, komunistou nebo alespon levicakem...
0/0
18.12.2003 14:28

František Koudelka 4.Kyju

Re:
Na vybombardované děti reaguje velmi podrážděně, zatímco na dítka hozena do sírovky nebo zastřelena příslušníkem stejného národa velmi važně, případně je radši nevidí, vesnice vypálené napalmem vnímá zcela jinak než vesnice vypálené Sarinem, mandátem si představuje nový souhlas, někomu stačí porušení předchozího mandátu. Trockista je vyznavač ideologie Lva Bronštejna, který si nechl říkat Trockij. Doufám, že to stačí.
0/0
18.12.2003 14:38

tajemnik letajiciho ostrova

Re:
koudelko koudelko... mam te na haku...
0/0
18.12.2003 14:40

Montaigne

Re:
málem jsi to trefil,  nemám ambice zachraňovat jedny vražděné děti tím, že budu vraždit jiné. PS: Kdo byl Trockij, vědí mnozí, ale v čem spočívala ideologie trockismu, to jsem chtěl od absolventa WP, kterým s tím operuje, slyšet.
0/0
18.12.2003 14:44

Montaigne

Re:
nehledě na to, že ti, kteří věří, že strategickým cílem USA je záchrana dětí na druhé straně zeměkoule, jsou mi k smíchu
0/0
18.12.2003 14:47

Raswan

Re:
Pročež oblíbeným argumentem těcho tvorů je že je lepší nechat zemřít "zákonně" a v rámci genocidy 100.000 lidí :-))
0/0
18.12.2003 14:48

Majkyho_pupik

Re:
Urcite si nikdo nemysli, ze je lepsi nechat "zakonne" umrit jakkykoliv pocet lidi, ale je velmi zarazejici, ze obeti v jinych statech jsou USA naprosto fuk, ale v Iraku jsou duleziti. Takze to vypada, ze cela valka vubec nebyla o zamezeni obeti na zivotech v byvale Iracke diktature, ktera je Amikum samozrejme naprosto fuk, ale neco jineho..A do te doby nez to budou ochotni priznat tu budou lidi jako ja a budeme plivat na Krovaka siru zla:)))) jak jen to pujde a myslim, ze budeme mit pravdu..
0/0
18.12.2003 15:05

František Koudelka 4.Kyju

Re:
Možná to bude tim, že já si říkám, že je lepší když je aspoň o jednoho hajzla míň, i když bych byl radši, kdyby ty hajzly odstranili všechny, ale zase si neumim představit ten řev kdyby šli opravdu po všech, oni si vybrali asi toho nejhoršího a hned je rachot až hanba.
0/0
18.12.2003 15:14

Majkyho_pupik

Re:
tvy nazory docela sleduju a jses jednim z mala lidi, z kterymi se tu da diskutovat, ale tohle je proste ukazka vasi naivity. USA nikdy po vsech hajzlech nepujdou, protoze je v lepsim pripade nezajimaji v horsim jim vyhovuji. Saddama sundali proto/a je to jedina dobra vec kterou tam udelali/, ze potrebovali hmatatelny uspech v honbe za teroristama a zaroven posilit vliv v oblasti+ trochu te ropy za odmenu. At si hraji na pany zemekoule, ale at pritom aspon nelzou az hruza..
0/0
18.12.2003 15:21

František Koudelka 4.Kyju

Re:
Já ti dík za kompliment. Prostě asi takhle. To , že vlítli do Iráku je dle mého správně, a jestli jsou i jiní lotři , který by si zasloužili přes párátka, tak bych řekl, je špatně, že tam nejdou. Ale říci je špatně, že aspoň jednoho sebrali, když ne všechny, tomu moc nerozumim.
0/0
18.12.2003 15:49

Raswan

Re:
Ono právě není čemu rozumět,protože to tvrzení má s rozumem málo společného..
0/0
18.12.2003 19:54

Júlinek šíšal

Re: a frán-tíšků,
kto a kti flítne k ním?
0/0
18.12.2003 20:53

Raswan

Re:
Celá válka,jako ostatně každá válka není vedena jen z jednoho důvodu,vždy je to suma určitých důvodů-od politiky,přes ekonomiku,po humanitární důvody.Můžeme polemizovat o tom které z těch důvodů byly nejdůležitější,které až sekundární,ale přestou byly  humanitární důvody  v nějaké míře zastoupeny.Pro mě je primární že  byla odstraněna brutální diktatura,a že je snaha o konsolidaci situace v oblasti a jestli to američani dělají pro prachy,tak by jsme se měli složit na to, aby zatočili třeba s Mugabem,popřípadě Severní Koreou .Zkrátka a dobře,rozdíl je v tom že já tolik nehledím na to co z toho mají amíci ,jako spíš na to jaký to bude mít dopad na irák a oblast středního východu.
0/0
18.12.2003 15:19

Majkyho_pupik

Re:
Ano valky maji spoustu duvodu to souhlasim, ale humanitarni tady zcela urcite nebyl..a amici urcite nijak zvlast netouzi po konsolidaci Iraku, ta zeme dopadne stejne jako Afganistan a Amici to moc dobre vedi /tak blbi nejsou/ a budem jim to tak vyhovovat..
0/0
18.12.2003 15:29

Raswan

Re:
Úspěch celé mise stojí a padá s tím zda se jim podaří oblast konsolidovat.
0/0
18.12.2003 19:53

Júlinek šíšal

Re: jesť fi-tjěti,
šes lá-puť nofi kenerác : sa micho mláti oni tomú pyli říkali "normali-sác" .....
0/0
19.12.2003 9:41

Montaigne

Re:
ty kušuj a běž se bavit s teenagerem Pinkem o růžových kalhotkách
0/0
18.12.2003 15:40

Montaigne

Re:
pro teenagera Raswana
0/0
18.12.2003 15:42

Raswan

Re:
Tvoje barvité homosexuální představy mě vážně neberou .
0/0
18.12.2003 19:51

fleret

Re:
trockiste,potazmo tzv-IV. internacionala,razi teorii,ze osvobozeni tzv. pracujiciho lidu je mozne pouze vyvolanim revoluce a to za kazdou cenu.stoupenci trockismu patri k nejnesmlouvavejsim.tzn.,ze trockistu je na tomhle foru pomerne dost.v tom mel IV.f pravdu.
0/0
18.12.2003 17:41

František Koudelka 4.Kyju

Re:
Zapomněl jsem ti ještě říci, že má problémy s počty a motivy. Takže nevidí rozdíl mezi tragickými nehodami a využíváním dítek k nátlaku na rodiče a počty vypálených obcí sice neví, ale všechny je přišije pouze jedné mocnosti.
0/0
18.12.2003 14:47

h-v

Re:
Nejedna se o novy druh Homo sapiens sapiens, nybrz pouze o univerzalni a do posledniho detailu odpovidajici popis jednani cloveka, ktery zapomnel kazde dve hodiny vyvolat z okna hesla oslavujici hrdinstvi Americanu, dekovat jim za bezmeznou lasku ke vsem ostatnim obyvatelum planety, pripadne tech, kteri vsechny projevy George Bushe nemaji vytetovane na zadni casti sveho tela.
0/0
18.12.2003 14:33

Raswan

Re:
Zapoměli jsme dodat charakteristiku,že trpí paranoidními stavy,projevující obsedantními představami kdy má dotyčný pocit že ho pronásleduje všemocný démon zvaný George Bush :-))
0/0
18.12.2003 14:45

tajemnik letajiciho ostrova

Re:
no a ted uz muzes vyndat ruku z kalhot
0/0
18.12.2003 14:50

Raswan

Re:
No skoro radši ani nechci vědět,co jsi tím myslel :-)))
0/0
18.12.2003 15:00

h-v

Re: To je jen pripominka toho
ze lze dokreslit onu postavu i lepe: zmineni trhaji novorozenatum hlavicky, po kapsach nosi vybusniny pro pripad, ze by narazili cestou do prace na zapadniho imperialistu, i na zachodovem prkynku maji nalepenou fotku Saddama s vlastnorucnim podpisem a jedenacteho zari slavi jako narodni svatek vsech lidi dobre vule.
0/0
18.12.2003 15:21

b1ackshadow

Re:
rano se probudíš, protřeš si oči a zahýkaš jako ose1. Zajdes si vyčistit zuby a v zrcadle příjdeš na to, že jsi pekný ose1. Pohoupeš os1í jojo a je tu poledne. Zasedneš ku PC a napíšeš IA , nebo YA, protože vybraná slova znáš jen jako ose1. Večer to zase odhýkaš a jdeš spokojeně, jako ose1, spát   ... hmm
0/0
18.12.2003 14:38

blackshadow

Re:
...vážně ???
0/0
18.12.2003 22:48

Raswan

Re:
Zdá se že je to nový druh hmyzu,něco jako mluvící štěnice :-))
0/0
18.12.2003 14:38

tajemnik letajiciho ostrova

Re:
... v USA znamy pod nazvem RASWAN...
0/0
18.12.2003 14:42

Raswan

Re:
Na mě nesedí charakteristika a zbarvení :-))
0/0
18.12.2003 15:04

terminator4

KOURICI ZBRAN NALEZENA - BUSH
Setkali se tesne pred zatcenim      http://www.prisonplanet.com/121703bushmetsaddam.html http://www.prisonplanet.com/121703bushmetsaddam.html
0/0
18.12.2003 13:29





Najdete na iDNES.cz