Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dražší jízdné? Chtějí o tom hlasovat

Plzeň by se mohla stát prvním městem v republice, kde budou lidé hlasovat o cenách jízdenek v hromadné dopravě. Lidé tu svými podpisy podpořili vyhlášení referenda. Nelíbí se jim zdražování dopravy. Hnutí Děti Země a občanská sdružení získaly po dvouměsíční kampani nutných 14 500 podpisů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Vaclav Hanus

vcelku pochopitelne kecy primatora...
Schneeberger asi jezdi farem...hmmm
0/0
5.1.2004 14:41

Cartman

referendum na vse?
Jestli se u nás začnou vypisovat referenda na ceny lístků na tramvaj, tak je to počátek cesty k referendu o otázce výše daní a tím i cestě do pekel anarchie...
0/0
2.1.2004 22:34

lazenak2

Není 12 jako 12
Město raději vydá plno peněz za karty, kterými se jednou dvakrát za rok zaplatím vstup do ZOO, nebo občas divadlo a kino. Ale to by museli provozovatelům kin a divadel koupit pěkně čtečky. Prostě za 12 korun měl být přestupný tarif. Cca 10% lidí si kupuje jízdenku, 10% jezdí na černo a zbytek má lítačku. Takže co budeme šachovat u nějakého strojku s čipovkou, když jsem si s lítačkou prostě nastoupil a bylo to. To se to kvůli 10%  cestujících vyplatí? A přitom by stačilo při přestupu označit jízdenku na opačném konci. A jednosměrná jízda by zůstala za 8 Kč. Konšelé si snad myslí, že ten kdo musí do práce přestoupit, takže dá za denní jízdné 48 Kč. - to přece jasně navádí na čtyřkolku. Anebo ať zavedou jeden tarif 12 Kč, ale přestupný a co se týče značkování - v tu chvíli může být ve všech vozidlech MHD pro ten den stejný kód - ono na nějaké vychcávky je těch kombinací opravdu hodně.  Návrh města chce jen zaplatit od cestujících tu megalomanii s novými mašinkami a čipovkami - nechci kartu tzv. zadarmo. Ať se podívají do jiných měst, kde se nějak tisknou lístky po nějaké formě placení - to se můžou klidně vrátit průvodčí. Anebo ať vybaví revizory čtečkou, která ukáže, kdy jsem naposled platil - ale to může vyvolávat konflikty - muselo by se to dotáhnout. Každopádně nic rychlejšího než nástup se stávající  lítačkou se asi nedá vymyslet. Je to jen zdržování lidí a pak je vcelku buřt, že se zkrátí intervaly - tramvaje se budou štosovat za sebou.  
 
 
0/0
2.1.2004 22:15

biofyzik

platit - za co?
To co předvádí Dopravní podnik města Plzně je hnus. Proč jim za to platit? Nedivme se, že každý jezdí radši autem! DPMP hřeší na to, že má ve městě monopol. Jinak by se torchu víc snažil. Špinavé vozy, pozdní příjezdy apod....
0/0
1.12.2003 16:06

mojo

***
No za sebe mohu rict, ze odhledne-li se od te ceny - diky Bohu za to, jak funguje mestska doprava v Plzni. To v Ces. Budejovicich do nedavna - nevim jak dnes - jely posledni spoje nekdy po 22. hodine a pak uz  ANI TUK!!! Jedine taxik, auto nebo pekne posvejch! To nocky v Plzni - PARADA!
0/0
2.1.2004 21:17

Tomáš Jedno

ˇAť žije Praha.
Praha je všech čechů ráj ;) Pokud se chcete projet levně tramvají, busem, nebo metrem, pojeďte k nám do Prahy a ta 12 kč se můžete povozit i s přestupem :) Do Plzně jezdím denně, ale tramvají, trolejbusem ani busem jsem tam nejel... Automaty na lístky jsou v Plzni asi tabu a za 8 kč půjdu raději 10 přes centrum Plzně pěšky ;)
0/0
1.12.2003 15:15

hellpower

Děti Země
Kvúli těmhle "ekologům" se zdržela výstavba obchvatu Plzně a teď budou plkat něco o tom, že naroste počet aut v ulicích....
0/0
1.12.2003 13:36

dejsinamemajzla

Šaškárna
To je jak v tom aforismu J.R.Pika-Rozloupne se vejce.Vyleze z něj kuře a řekne:Takovej bordel,to jsem ještě nevydělo....
0/0
1.12.2003 9:08

mojo

Chudak cestina...
No tak takhle to Pick urcite nenapsal. I kdyby to nakrasne napsal cesky, tak urcite ne s takovou OHAVNOU hrubkou - "nevidelo" !!!
0/0
2.1.2004 21:14

qoknu

nedýchatelno
bude v Plzni. Už takhle je to tam husté, po zdražení jízdného opravdu přibude aut v ulicích.
0/0
1.12.2003 7:59

Al Ladin

Re:
Až dojde na zdražení jízdného, bude v provozu téměř celý dálniční obchvat. To dělá úbytek cca 10 tisíc kamionů denně a k tomu další tisíce osobáků. Už dneska valná hromada řidičů dává přednost autu, protože je to rychlejší a mnohdy i levnější (pokud počítám jen benzín tak bez diskuse). Nevěřím, že by mnoho aut přibylo, a pokud ano, tak stejně nebudou mít kde zaparkovat. Město Plzeň totiž patří mezi úspěšné otravovatele a komplikátory života řidičů.
0/0
1.12.2003 15:02





Najdete na iDNES.cz