Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dostál chtěl zastavit reportáž o poslancích

Diváci České televize sledovali ve čtvrtek v hlavních zprávách reportáž o vulgaritě některých poslanců. Nechybělo však mnoho a v televizi by ji vůbec neuviděli. Ministr kultury Pavel Dostál totiž nemůže opakovaně odolat pokušení ovlivňovat to, co diváci ČT uvidí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jirha

Vyhodit ho voknem debila
Všude jinde by do něj novináři šili tak dlouho až by sám odstoupil. U nás je ctihodným barevným ve vládě.
0/0
1.12.2003 17:05

Snitlik

Ten kdo chrání prasata, je sám prase
a tím hůř, když má funkci.
0/0
1.12.2003 16:34

ashtar

a co sami novinari - ti nezasahuji?!
Podle me do novinovych clanku, a vubec obsahu mediji, nejvyrazneji zasahuji sami novinari. Ale ty nikdo nepranyruje, co?! Zato o pana ministera se kazdy otira.
A proc to je - protoze je to jedna novinarska klika a ruka kliku meje! Prece se nebudou kritizovat navzajem. To by byla nedijalni prestrilka.
Takze co jako?
0/0
1.12.2003 15:18

Karkulák

Re:
Teda, snad s vyjímkou příspěvků od Krakonoše a pár hlupáků z diskuzí o US politice jsem větší debilitu ještě nečetl. A jestli je to vtip, tak pochází z dimenze, do které nevidím.
0/0
1.12.2003 15:30

Danuška Herianová

v
V návaznosti na to co takovýhle termit Dostál dělá bych poslala tento dopis vládě http://www.idt.cz/view.php?cisloclanku=2003120101 . Každý má na to právo !!!!
0/0
1.12.2003 14:36

Milkman_Dan

Dostale,
Ty jsi ale TERMIT, co??? Ja se divim jak si vubec muzes dovolit rozhodovat o tom co ano a co ne? Pokud vim, tak krome tebe si CT plati i ostatni obcane zeme a maji tedy pravo na objektivni informace. Tedy i o vulgarite nasich termitich poslancu  Spis jsi se mel zeptat tveho stranickeho kolegy Krause jak si mohl dovolit neco takoveho komentovat Blesku. Mozna ze vas poslance chrani imunita, ale to jeste neznamena, ze se ostatni lidi nemuzou bavit o tom, jaky blbecci nekdy ve snemovne sedi  
0/0
1.12.2003 14:23

taksi

Re: neurážet termity!
0/0
1.12.2003 15:43

foul-imp

o si to vubec dovoluje?
Ze bysme se vraceli do dob bolseviku? Pripada mi to tak. A nejvice me dokaze vytocit, kdyz takovehle zvrhlosti arogantni a nafoukanej clovek jako je Rudy orel Dostal. TEn cokoliv pronese, stoji za to. Jeste nikdy jsem od nej neslysel nic rozumneho. Na kazdeho akorat nadava, na kazdeho si porad stezuje, furt se mu neco nelibi......ale co dokazal? co udelal pro tenhle stat? VUBEC NIC!!! Meli by ho odtamtud vykopat, PANA MINISTRA KULTURY, co o kulture a KULTURNIM jednani nema ani sajn. Hawk
0/0
1.12.2003 13:35

Premek Podlaha

Jsem rád, že to odvysílali
Nechápu, proč by se občané neměli dozvědět, jak sprostý a oplzlý poslance živíme. Je to banda darmužroutů a každá taková zpráva nám dává vědět koho nevolit.
Koho nevolit již víme, ale koho volit...............?
Navrhuji emigraci například do Austrálie. Byl jsem tam dva roky a je to nádhera. Nejlepší na tom je že se v TV nemusíte dívat na ksichty Tlustýho , Langera , Klause ...atd.
0/0
1.12.2003 12:37

bojka

Re: asi si nejak pletem strany
tady je řeč o monistru Dostálovi a ten je, pokud vím, z ČSSD a ne z ODS - takže se vyjadřujete úplně "mimo mísu" , ne?
0/0
1.12.2003 13:50

Marusja @ Dusja

Vendula Dostálová
Asi takhle soudruzi - demokracie a svoboda je sice krásná věc (když už nás k tomu svět dokopal), ale odsud až podsud! Jménem KSČ se domnívám, že už vám povolujeme až dost! Tak prosím, ve vlastním zájmu, netlačte na pilu! Buďte hodný a užívejte si ve slušnosti demokracie
0/0
1.12.2003 12:06

jenicek25

Re:
Správně, soudružko !!! Co si dovolujete , vy plebejci, kritizovat soudruha Dostála !? Vždyť on je tím nejlepším odborníkem přes kulturu! Jak podporuje demokracii, divadla... on je nejlepší! Jen mu závidíte. Soudruh Dostál chtěl jen upozornit ředitele ČT, aby si nenechal imperialistickými novináři z imperalisty ovládané NOVY kazit svoje zprávy. A měl tyké na mysli ohranu dělnické třídy před jistě smyšlenými zprávami o komentáříchjeho soukmenovců-soudruhů pubescentních prasáků. A to je jen začátek boje proti buržoazním a proti socialisticky smýšlejícím novinářům - dalším krokem bude vykázání novinářů z kuloárů parlamentu. Dělnická třída totiž nemá co čučet pod ruce soudruhům poslancům a kontrolovat jejich práci !!! Dostál by měl dostat přes držku a pak nakopat prdel a vyhazov - je to komoušskej, nabubřelej smějd !!!
0/0
1.12.2003 16:05

Agupi1

Je to ministr kultury nebo Berija?
Na to přeci máme zneužití pravomoci veřejného činitele! Pokud se Dostálovi něco nelíbí, je tady rada, ke které může podat stížnost - jeho pokusy přímo ovlivňovat vysílání "on-line" nejsou ničím jiným než pokusem o cenzuru jako vystřiženou z let před '89.
0/0
1.12.2003 11:26

shareware

Co pořád brečíte!!!
koho jste si zvolili toho máte ve vládě, tak je zapotřebí se postarat v příštích volbách aby rudá chátra neměla šanci!!! 
0/0
1.12.2003 11:22

Venda Benda

Pokud někdo ještě pochyboval o tom, že ČSSD je banda bolševiků tak toto je důkaz !
Fuj, rudý soudruhu Dostále
0/0
1.12.2003 10:30

josemb

Re:
Než začneš mektat o bolševicích, tak se radši nejdřív zeptej svejch rodičů či prarodičů a nebo si přečti nějakou knížku a potom snad nebudeš takhle jednoduše žvanit. Tady jde o to, že ČT už dlouhodobě neplní veřejnoprávní službu a snaží se za každou cenu vysílat jako Nova....a to je cesta do pekel
0/0
1.12.2003 11:05

Karkulák

Re:
Od toho je snad rada, aby nutila ČT k normálnímu fungování. Žádný politik nemá co kecat do toho, jestli se něco bude nebo nebude vysílat. Dostál zkouší stébáckými praktikami potlačovat ústavně dané svobody. Kdyby měl Špidla nějakou čest, okamžitě by toho parchanta odvolal.
0/0
1.12.2003 11:13

josemb

Re:
No je to ožehavá záležitost. ALe myslím, že zbytečně moc hysterický. Ono s novinářema je těžký vyjít. Podle mě je fakt zcestný slintat takový bláboly, že jsou to bolševici a bít na poplach, že používaj estébácký metody......prostě MF IDNES napsala článek a všici se tu chytli a společně si tu zanadávaj nad tou mediální bublinou........
0/0
1.12.2003 11:20

Karkulák

Re:
Já nemám o úrovni mladofronťáckých pisálků ani tu nejmenší iluzi. Ale informace o vměšování Dostála do věcí, do kterých nikde na světě demokrat nezasahuje, tak tahle informace prostě je pravdivá. A proto je Dostál u mně už navždy obyčejný estébák.
0/0
1.12.2003 11:51

Jirmat

Re: já jsem prarodič
a mohu s klidným svědomím říci,že jsi vůbec nepochopil o co jde,jakákoli další diskuse s Tebou,by byla plácáním do vody.
0/0
1.12.2003 11:20

josemb

Re:
Tak tomu se můžu leda tak zasmát, prostáčku. Jen prostě nesnáším, když jdou lidi jako stádo jen kvůli takový kravině jako je článek na bulváru jako je MF DNES. Pač jednoduše vypíchnout, že DOstál ovlivnuje televizi a je bolševik je prostě stupidita, kterou může napsat jen primitiv. Ta problemitika Politici vs. novináři a vůbec média je trošku složitější......
0/0
1.12.2003 11:23

josemb

Re:
 toho "prostáčka" mohu vzít zpět, ale Vy si opravdu myslíte, že současná vláda jsou bolševici?pak Vás tedy omlouvají jen Vaše šediny (a to v žádném případě nejsem volič "Socanů").....
0/0
1.12.2003 11:26

Marusja @ Dusja

Re: Vendula
co je podle vás Dostál
0/0
1.12.2003 11:59

josemb

Re:
Vendulo, Vendulo......nemusíš mi bezpodmínečně vykat, ale když už tak činíš, tak probůh s velkým "V", ano?:)
0/0
1.12.2003 12:10

Marusja @ Dusja

Re: Vendula
díky Ti za odpověď
0/0
1.12.2003 14:16

josemb

Re:
No na demagogy se musí halt demagogicky :0). jináč nevim co je Dostál zač, ale takhle hloupě a jednolitě ho odsuzovat jako každej primitiv tady,  se mi trošku příčí......
0/0
1.12.2003 14:23

DedecekHribecek

Re:
Venda Benda má pravdu i když to napsal poněkud neučesane. Zásahy do veřejněprávnmého média jsou tipicky bolševickým manýrem, převzatým z daleko starších totalitních režímů a dovedeným k dokonalosti.
0/0
1.12.2003 14:37

StandaT

Re:
A co je to ta veřejnoprávní služba? Jak je definovaná? Kde jsou mantinely? A hlavně - jak zásahy politiků zajistí veřejnoprávnost? Jaké garance veřejnoprávnosti nám politici (zejména Dostál) dávají?
0/0
1.12.2003 15:08

mudroch

Dostál
Pane Dostále!Utáhněte si šálu kolem krku,druhý konec přivažte na silnou větev a skočte.
0/0
1.12.2003 10:14

Flat Vamp

Re:
Ale pro jistotu to udelejte nekde nad tratí, práve v okamziku, kdy pojede vlak. To kdyby se ta sála pretrhla.
0/0
1.12.2003 10:26

mravenec_z

A máme tady "Totáč"
A máme tady zase totáč.
1. Novináři nemůžou do sněmovny
2. Ministři rozhodují, co má televize vysílat a co ne
0/0
1.12.2003 10:11

josemb

Re:
to jsi slyšel na Nově? no tak to bude zaručená informace.....
0/0
1.12.2003 11:12

briza

Re:
Ne, to je pravda. Ten navrh existuje. Novinari nebudou mit nadale pristup do prostor kde se normalne setkavaji poslanci s lidmi, kteri za nimi prichazeji (lobovat). Dokonce je uz i navrh aby byla ve snemovnich prostorach nejaka mistnost vyhrazena pro novinare kam by za nimi poslanci chodili ovsem (!!!) jen kdyz se laskave uvoli. Zajimave je, ze obecne opovrhovany Senat o nicem takovem neuvazuje. A poznamka o tom, ze se nam ty komousko-papalske praktiky zacinaji vracet zpet je naprosto na miste.
0/0
1.12.2003 13:30

Jirmat

plíživá totalita
pouhých čtrnáct let stačilo,aby jsme se vrátili do předchozího režimu.A bude hůř.Jen co páni Dostálové zjistí,že jim i takový návrh projde.Příště se třeba dozvíme,že v kmeni blablabla v Ugandě při rozhodování starších také nejsou kamery,tak u nás také nebudou.Příklad se vždycky najde,přesně tak to přece dělali celá léta komunisté.
0/0
1.12.2003 9:49

Leonardo-3

Promněte si konečně oči, přátelé -
jesliže redakce iYesterday normalizačně cenzuruje zde na chatu, proč by nemohl jakýsi stranický pohůnek Dostál cenzurovat TV
0/0
1.12.2003 9:03

polarniliska

Re:
Nějak jsi to nepochopil, protože tohle je jejich vlastní chat, takže i kdyby si usmysleli, že jediné co tu smíš, je pouze chvalořečit jejich novinám, je to jenom jejich věc. Soukromý chat přeci nemůžeš přirovnávat k veřejnoprávní televizi. A navíc idnes si to tu cenzuruje sama a nemíchá se jí do toho nějaký šmejd Dostál z venku.
0/0
1.12.2003 9:40

Mirdalek

Re:
Protoze nechci, aby z nasich dani byl placenej nejakej bolsevik omotanej v sale za to, ze bude cenzurovat media. P.S.Ryba smrdi od hlavy - Docela me zajima, kdyz diky "sikovnosti" nejakeho politika nebo jineho statniho zamestnance je prosustrovany nejaky ten milionek z nasich dani (na ktere dela prumerny cech pres pul roku) - Myslim, ze neni na skodu, kdyz se obcane dovi jmena techto jedincu - zaroven ale plne chapu snahu pana ministra nejak zaridit, aby mohli politici bez kontroli a v klidu delat s penezma svych spoluobcanu co se jim zlibi a vytrubovat do sveta prostrednictvim nejakeho "neazvisleho" media (kontrolovaneho radou, kterou si zvolili oni sami)  jaci jsou to skveli pasici.
0/0
1.12.2003 9:46

Karel_ Lejno

Dostálovi nestál
Už by ten šašek měl jít pryč, je to primitiv nevzdělaný a dělá všude akorát ostudu.
0/0
1.12.2003 8:57

Korčagin

Dostál podruhé
Soudruh Dostál se mediálně prezentuje jako Ferda Mravenec dohromady s broukem Pytlíkem. Všechno umí, všemu rozumí, všude byl. Můj děda mně v případech, kdy jsem kecal do něčeho, co nebylo mou parketou nebo čemu jsem houby rozumněl říkával: "Neraď, nebyls v Rusku". V této souvislosti se tedy nabízí otázka: byl Dostál v Rusku?
0/0
1.12.2003 8:46

habit

Re:
... podle jeho stylu bych tipoval, ze byl, a hodne dlouho. A hlavne - hodne se tam naucil
0/0
1.12.2003 9:07

Ferda_Mravenec

Re: Hele neurazej me tady
0/0
1.12.2003 13:15

Korčagin

Zneužití pravomocí
Nejsem právník a mé právní povědomí je na úrovni běžného občana, ale tak nějak se mi tlačí na mysl, že  činy ministra kultury s. Dostála se dají posuzovat jako trestný čin zneužití pravomocí veřejného činitele, či jak se oficiálně tento trestný čin nazývá. S chutí bych na něj podal trestné oznámení podobně, jako ho podala takyministryně Součková. Celá ta ČSSĎácká banda v čele s psychicky narušeným Špidlounem by už konečně měla zmizet v propadlišti dějin.
0/0
1.12.2003 8:39

Mirdalek

"Za vse spatne mohou zli novinari - hodni politici nemohou za nic"
Ministr Sala je opravdu borec (prejmenoval bych  jeho ministerstvo z ministerstva kultury na ministerstvo cenzury - myslim si, ze by to lepe vystihovalo hlavni napln prace pana ministra).
0/0
1.12.2003 8:31

chose

Sprostaci
Kultura ceske politiky je opravdu otresna. Nic me nezajimaji argumenty, ze ve svete (pr. USA)  je to mnohem horsi. Poslanci, kteri komentovali nevhodne take veci sjou podle me sprostaci, hulvati a neurvalci. Maji malo prace za moc penez a meli by dostat poradne zabrat, aby se venovali necemu jinemu.
0/0
1.12.2003 8:26

JJe

No vypadá to,
že se můžeme dostat k absurditám minulého režimu. Znám osobně případ, kdy malíř musel předělat plakát k říjnové revoluci, protože namaloval vojáky, jak běží  z levé strany na pravou stranu. Odůvodnění znělo, že to vypadá, jako když útočí Západ na Východ a to není možné.
0/0
1.12.2003 8:09

karoten

Re: :o)) to je špice, to neznám...
0/0
1.12.2003 9:46

JJe

Re:
Je to skutečně pravda - výsledek byl ten, že ten dotyčný kresbu obrátil a rudoarmějci běželi z pravé strany. Pak byl plakát schválen.
0/0
1.12.2003 15:51

Petr-x

Dostále, chovej se slušně !
a pak se nemusíš bát, že se tvoje chování dostane na veřejnost ! Doufám, že ČT nepodlehne cenzuře "pana" Dostála.
0/0
1.12.2003 7:44

pipas

Příběh
Byl jednou jeden Dostál a ten se pořád pletl do hvězdářství. Všichni mu říkali aby toho nechal a začal se plést do něčeho jiného. A on se zeptal, do čeho? Oni mu řekli, do čeho chceš. Je přece spousta jiných oborů. A Dostál poslechl. A od té doby je hvězdářství jediným oborem, do kterého se Dostál neplete. Konec
0/0
30.11.2003 21:21

hksen

Kde je kulturní fronta?
Kde je reakce spacákového Rumla a ostatních, také členů kulturní fronty a herců, co tak bojovali o nezávislost české televize? Rád bych slyšel jejich hlas nyní! Nebo snad už poděkovali a odešli?
0/0
30.11.2003 20:24





Najdete na iDNES.cz