Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Libercem šli skini s pochodněmi

Přívrženci hnutí skinheads pochodovali Libercem. Jejich průvod nebyl oficiálně povolený. V ulicích si chtěli připomenout výročí úmrtí svého kamaráda, který vloni zemřel při dopravní nehodě. Policie byla celou dobu v pohotovosti.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

VelkyHrdina

Invalida Sonokaka'...
 
Nas Krakonos...
Se zlobi se na redakci. Pry si to s nima vyrovna jen co se dostane ven z nemocnice a sundaj mu sadru z tela....
0/0
30.11.2003 9:04

-Sandstorm-

Jenom se předvádějí
Místo aby někde ve tmě podřezávali cikány, tak si dělají průvod... Nějak to hnutí měkne
0/0
30.11.2003 1:11

Blackshield

Zajímavé je,
že kvůli pár skinům se po*ere celá policie, ale Grebeníčka a podobný rudý hajzly nechají vyřvávat jejich scestné a nenávistné kecy na mítincích a legálně! V čem byli komunisti v minulosti lepší než nacisti? Ať měří všem stejným metrem nebo ať jdou do pr*ele!!!
0/0
29.11.2003 23:31

sapap

www.romea.cz
To co umí skinheads se můžete dozvědět třeba na romských stránkách www.romea.cz a v časopise Romano voďi....
0/0
29.11.2003 17:48

mechanický pomeranč

Re:
z cikánskejch novin se těžko dozvíš o skinech něco pravdivýho...kouk sem tam a NEDOPORUČUJU
0/0
29.11.2003 23:34

TK_

info
To tady tak čtu... možná byste se někdo mohl mrknout na http://www.sweb.cz/ska.man/ a něco málo se dozvědět...
0/0
29.11.2003 14:24

suzo

Re:
U nás je slovo skinhead prostě spojeno s nácky, nerasističtí skinheads jsou spojeni se SKA a ne s násilím. A SKA se bohužel do médií nedostane tolik co agresivní výpady neonacistů.
0/0
29.11.2003 14:51

Bimbac_007

Re:
Co je to porad za pohadky o "nerasistickych skinheads" Z popisu na tech strankach je zrejme, ze skinheads byli arogantni mrchy od sameho pocatku v Angli a postupem casu jsou cim vic se vzdaluji od zeme sveho vzniku, tim jsou horsi, at posluchaj SKA, Beethovena  nebo Wagnera.
0/0
30.11.2003 7:21

mechanický pomeranč

csx
tak to sou ti nebezpeční skini?  polovina z nich vypadá jako by se právě vrátila z Dachau, druhou půlku tvoří 1,5 m vysoký trpaslíci... 
0/0
29.11.2003 13:00

Hufo

Re:
zakomplexovanej trpaslík je vždycky nebezpečnej. už jsem jich pár zážil
0/0
29.11.2003 13:34

suzo

Re:
jo, skupinka kinderskinů, co se chce předvést před staršíma, to je to nejhorší
0/0
29.11.2003 14:05

lukinoo

hmmmm
Je mi jich líto. Bůh jim nenadělil dostatek inteligence, tak se musí srocovat do skupin a hledat společně zábavu. Jejich IQ, však nezná nic jiného, než si hrát na trďáky a jejich měkké dušičky zakrývat silou a agresí. Co takhle si zahrát kuželky.... panáčkové....nechte p.čovin a chovejte se jako lidi.
0/0
29.11.2003 12:04

_K.

Pro ty, co nevedi o koho slo...
Pred rokem chcipla jedna z nejvetsich nacistickych svini, co v Liberci kdy byla. Jeste ten vecer nez posel, tak si dokazoval svou silu mlacenim lidi, ktery se mu nezdali dostatecne arijsky cisti.... Jediny ceho se da litovat, je to ze se nezabil o nekolik let driv a ze jich s nim nechciplo vic!!!
0/0
29.11.2003 10:05

Miistr

Průvod
Nechápu vás lidi, že se dokážete hádat proto, že pár desítek lidí (sice skinheads) vyrazilo uctít památku svého kamárada. V současný době by u někoho jinýho bylo vidět maximálně rodina a okruh nejbližších přátel, kteří by si třeba náhodou vzpomněli. Buďme rádi, že aspoň v této době kdy se každej žene jen za prachama a úspěchem někdo má tolik pochopení pro pámatku zemřelého kamárada. Kolik z vás se půjde pomodlit za tech 19 mrtvejch lidí z toho autobusu?
0/0
28.11.2003 22:59

Kohimir

Re:
uctit pamatku 19-ti letyho kluka a cekat u toho zajezd dalsich ze zahranici?! To musel byt nejaka medialni hvezda, ne? Se vubec nedivim, ze tam bylo tolik policajtu, notabene tezkooddencu. Stacil by ten jeden kopanec do popelnice a byla by pekna mela. A pokud by nekdo kopl, mela by byt a poradna, minimalne takova, aby aspon polovina tech priblblejch plesounu zustala mrzakama nadosrti!! A co se tyka jinejch tlup, at uz jde o anarchisty nebo dalsi, tam to plati uplne stejne
Je-li jich dav, delaji akorat bordel.
Patri to hlidat, hlidat a kdyz nic jinyho tak hlidat. A pokud je neco spatne tak zbit jak psy, kdyz se neumi chovat.... tohle nastesti dopadlo dobre...
0/0
29.11.2003 1:19

killy

Re: Jsem zvědavej, čím budou skins...
zdůvodňovat svůj případný pochod ulicemi Liberce třeba 6. května. ........... Nácek zůstane náckem i když bude pochodovat k pomníku K.H. (Máchy). Oni přece nejsou nic, než národ!
0/0
29.11.2003 8:15

jyrinec

Re: ver tomu
 ze na 19 mrtvych z autobusu si vzpomela cela republika.
0/0
29.11.2003 12:46

Bimbac_007

Re:
Okolnosti te nehody neznam, svym zpusobem je kazda dopravni nehoda s mrtvymi tragedie. Kdyz budeme ale za kazdeho zabiteho ucastnika silnicniho provozu pri jeho vyroci poradat hromadne procesi, tak bude pulka naroda soustavne na pochodu.
Budiz, kdyby se to melo brat jako gesto pro zvyseni bezpecnosti dopravy, ktere by melo sanci, ze splni svuj ucel. Mame ale verit, ze tohle byl tady duvod? Sotva.
0/0
30.11.2003 7:03

jyrinec

az bude snezit
 davy dostanou lopaty a budou soutezit s roomama, kdo driv prohaze treba barrandak. to budou zavody.
0/0
28.11.2003 21:28

suzo

podcenění není na místě
1 skinhead není nebezpečí, protože si netroufne, 60 plešek, to už je pěkné stádo. Nevím, proč se někdo diví, že to policie monitoruje. Ze zkušeností víme, že když skinhead cítí sílu davu nastávají problémy, jelikoz je rázem agresivnější a napadá ostatní spoluobčany.
0/0
28.11.2003 18:53

Péťa.

Re:
To si asi pleteš s anarchisty, že jo?
0/0
28.11.2003 20:25

suzo

Re:
Já tady především žádné anarchisty nehájím. Už vůbec ne ty dobře placené demonstranty z tzv. antiglobalizačních akcí. To ale nic nemění na tom, že jsou neonacisté nebezpečím pro celou společnost.
0/0
28.11.2003 20:32

Vlastimila Pechancová

Re:
Suzo, proč ty kluky, kteří uctili památku kamaráda nazýváš neonacisty? Já nejsem neonacista a  uznávám to také. Když nejsi AFA, tak proč jsi negativní vůči památce zesnulého mladého člověka? Není to ani žid a ani cikán, tak to není člověk, nebo co? Já jsem slušná, 42 letá, bílá ženská, nejsem ani židovka a ani cigoška!
0/0
28.11.2003 21:27

suzo

Re:
Jestli to správně chápu, tak kdybys byla židovka nebo cikánka, tak bys nemohla být slušná??? A kde to má logiku???
0/0
28.11.2003 21:55

Dan 1

Policie dobře věděla,
o jakou skupinu se jedná, kdyby se jednalo o akci těch "nerasistických", nebyl by důvod k takovým bezpečnostním opatřením. Navíc se kdekoli mohli sejít s anarchisty. Bylo to prostě preventivní opatření, za které si policii platíme. O své slušnosti jste nás přesvědčila dostatečně, jak posledním slovem tohoto, tak celým zněním dalšího příspěvku. Mladého Venclíka ukopali v jeho 19 letech, "protože se jim nelíbil". V Praze na Smíchově napadali fyzicky opět lidi, kteří přišli na jakési pivní slavnosti. Čechy. Jak anarchisté, tak skinheads jsou extremistické skupiny a stát má povinnost chránit občany.
0/0
28.11.2003 22:31

kamenozrout

Re: vis co jses?
jses slovanska cubka ,ceska krysa,nearijska menecenna cuba.cikance nesahas ani po ktniky,protoze ona je pravy Arijec,kdezto ty jsi slovanske prase,ktere domestikovali Germani,nejaky Rom by te mnel oplodnit ,abys porodila aspon jednoho cloveka uslechtile rasy,Arijsko -Skytskeho nadcloveka.zatim jsi zatim asi porodila nejake Slovanske psy.
0/0
29.11.2003 23:19

Péťa.

Zbytečný humbuk
To se mi snad jen zdá! Těžkooděnci, zásahová jednotka, kukly, neprůstřelné vesty atd. a to jen proto, že pár kluků chce uctít památku svého kamaráda. Nechápu, proč jim to zakazují, to je ta demokracie? Proč je někdo šokovaný z toho, že by se mohli pobavit v restauraci? Nejsou to snad lidé? Proč nebyli ti ozbrojenci v Mostě na cikánském bále, kde se kradlo a demolovalo zařízení kulturního domu! Nebo proč nejsou v ulicích, aby se slušní lidé nemuseli bát, že je někdo přepadne a okrade? Skinheadi nejsou ti, kterých bychom se měli obávat! Zamyslete se konečně!
0/0
28.11.2003 17:35

malajský tygr

Re:
Naprostej souhlas.Musí se měřit stejným metrem.Jenom nás to všechny bude stát peníze.
0/0
28.11.2003 18:10

ewl

Re:
nezlob se na me. krome toho ze jsi patrne jeden z nich, tak se teto sorty lidi v umbro mikinach bojim, nemam s nemi dobre zkusenosti a co ja znam co je to za lidi, tak moc jich ani toho rozumu nepobralo. 90% nacku ani nevi proc jsou priznivci. na tak jednouduchou otazku proste nemaji odpoved, ktera by me to vysvetlila. mozna ta jejjich omezenost je v tom, ze jejich vlastni rozum nestaci na to pochopit nektere naprosto prirozene veci. patrne potrebuji stado podobnych jedincu, abz mohli prezit. jejich opravdu velmi obecna a populisticka hesla, za kterymi se skryvaji rozumnemu cloveku musi naznacit o rict o co jim vlastne jde.
0/0
28.11.2003 18:13

Péťa.

Re:
Bohužel nemáš pravdu v tom, že jsem jeden z nich (BOHUŽEL). Jak jsem stačil zjistit, tak nemáš pravdu v tom, že jejich IQ by bylo nižší, než vy AFA uznáváte! Viz vaše sympatie k jisté tak privilegované menšině. I z článku je patrné, že s těmi kluky nebyly žádné problémy, proč taky?
 
0/0
28.11.2003 20:45

suzo

Re:
Proč říkáš, že BOHUŽEL nejsi jedním z nich? Tebe ani skini nevzali do tlupy? Nejsi snad nordický typ? Nebo si neměl při iniciačním rituálu dost odvahy, abys hodil zápalnou láhev do dětského pokoje romského bytu? Nejspíš seš jenom takývý obyčejný blbeček, viď.
 
0/0
28.11.2003 21:16

modry_karkul

Re: Jakeho detskeho romskeho pokoje?
Myslis do ciganskeho slumu, ktery si vytvorili vlastni iniciativou z obyvatelneho domu, ty vypatlance?
Tak se tam odstehuj, magore. Asi jsi nejaký ÚÚÚÚÚÚÚÚHL.
0/0
28.11.2003 21:25

Vlastimila Pechancová

Re:
Ty blbečku SUZO!!! to jsem ještě nezažila takového vypatlance, jakým jsi ty!!! Co jsi to tomu slušnému klukovi Péťovi napsal? On je asi tak slušný, že ti ani neodepíše, ale já reagovat musím, jsem už taková. Jsi idiot a pěkné hovado, když  takto reaguješ na příspěvek obyčeného, slušného člověka! Pojď si to rozdat se mnou!!!
0/0
28.11.2003 21:37

Péťa.

Re:
Díky moc za podporu
0/0
28.11.2003 21:38

suzo

Re:
Předpokládám, že mě vyzíváš na souboj, tak se ukaž. Zatím mám pocit, že nejseš dost na úrovni, abych s tebou vůbec marnil čas. V čem si lepší než dvaačtyřicetileté židovka, nebo dvaačtyřicetiletá romka? Co víc jsi dokázala? Víc nenávidět?
0/0
28.11.2003 22:00

Blackshield

Re:
Když už tak VYZÝVÁŠ...
0/0
29.11.2003 23:29

invincible

Re:
Mate pravdu, jste uz takova. Ale existuji kursy slusneho chovani. Jinak pochybuji, ze by si to s Vami chtel nekdo rozdat. Nashledanou
0/0
29.11.2003 5:34

invincible

Re:
"že jejich IQ by bylo nižší, než vy AFA uznáváte!" Logická perla, zkuste se zamyslet, kde je chyba (upozornuji, ze nejsem hnidopich a nekomentuji pravopis). Jinak uctivani pamatky se muze rychle zvrhnout v politickou demonstraci. Ze byli na miste policiste: v poradku, hrozilo urcite riziko. Ze policiste nezasahli: v poradku, nebyl duvod, cela akce probehla v klidu. Delate z komara velblouda.
0/0
29.11.2003 5:32

zodiac

Re:
člověk s dostatečnou inteligencí se k náckům v dnešní době dát prostě nemůže. jsou to jen obyčejní zamindrákovaní vypatlanci
0/0
29.11.2003 11:03





Najdete na iDNES.cz