Diskuze

Hasiči cestou na závody tragicky bourali

Smrtí kolegy skončila cesta hasičů ze Žďárska, kteří mířili služebním vozem na závody do Znojma. Ve Vilanci na Jihlavsku havarovali. Nehodu nepřežil čtyřiačtyřicetiletý hasič, čtyři další byli zraněni. Rodina oběti zřejmě dostane odškodné.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

ybrc

28. 11. 2003 9:16
hasič
za zabití  nebo zmrzačení jistě nikomu nenáleží odměna,ale mezi námi hasiči funguje jakási solidarita,kterou nám ostatní zaměstnanci nehasiči mohou jen závidět,takže díky Vzájemnému podpůrnému fondu do kterého povětšinou přispíváme sami prostřednictvím odborů  se hradí myšlená pomoc pozůstalým,vás daňové poplatníky to nestojí ani kačku,tak buďte alespoň od té dobroty a nezneucťujte památku člověka kterého neznáte a který pomohl mnoha lidem...
P.S. ty blbečku s tou odtahovkou,měl jsi se radši kousnou do jazyka než sem psát takové zhovadilosti.
Netušil jsem jak moc lidi nenávidíte nás hasiče,nasazujeme na záchranu vás ostatních krk za podmínek o ktrých se vám nezdá...
hoeg ..domluvil jsem
Vzkaz jednomu z té Feldy,Františku doufám,že budeš v pořádku,Martin.
 
0 0
možnosti

ODSakEda

28. 11. 2003 11:18
Re:
Mrzi me Vase urazky! Narozdil od Vas jsem se nikoho nedotknul! Ani jsem se slovem nezminil o hasicich (mimochodem, muj otec tragicky zahynul pri zasahu jako hosic...). Jen jste nepochopil, ze pisi o POJISTENI, pro ty danove poplatniky, co remcaji, ze se nejspise oskodne bude platit ze statniho rozpoctu, coz by bylo opravnene remcani. Predpokladam, ze mnozi, co riskuji pri svem povolani, maji alespon nejakou formu POJISTENI! Nechapu ale, proc nahrazovat klasicke pojisteni ruznyma fondama a pod. Vzdy je vetsi riziko zpronevery financi! Ale to uz zabyham jinam.
0 0
možnosti

Omen666

27. 11. 2003 21:13
Je to normalni?
Kam vsichni spechaji? Aby usetrili pet minut? Pak to tak dopada, predjizdet za kazde situace?
0 0
možnosti

ggeorg111

27. 11. 2003 15:17
souhlasim
Souhlasím s Vámi, zřejmě udělal chybu, ale to už je teď jedno. Také jsem ho znal. Byl to fajn člověk. Je ho škoda.
0 0
možnosti

andrewdžekill

27. 11. 2003 14:37
peníze
Je mi z Vás špatně. Všude vidíte jen peníze. Ten kluk pravděpodobně udělal chybu (já tam nebyl a vy taky ne)ale co je jistý, je to, že je mrtvej. Kolik si myslíte, že to odškodnění je, milióny? Znal jsem ho a vím, že to byl dobrej kluk a ne žádný prase Volkszázraku. Život je občas pěkná svině, a lidi jakbysmet.
0 0
možnosti

ODSakEda

27. 11. 2003 15:02
Re:
Zrejme nemate predstavu, co jsou vlastne penize?! Penize=oceneni lidske prace, ci napadu, ci zasluh a pod.! Vy necenite lidske usili?! Mate snat jine,dokonalejsi meritko?
0 0
možnosti

ODSakEda

27. 11. 2003 14:10
Kdo me odskodni?
Jsem majitel a ridic odtahovky v jedne osobe (to je produktivita!). Vpodstate take zachranuji lidi s nepojizdnymi ci havarovanymi auty predevsim v zime, casto promrzle, vnoci a o vykendu! Abych zabezpecil svoji rodinu v pripade meho umrti, nebot vyjizdim prave v kalamitnich situacih (naledi a pod.), PLATIM SI ZIVOTNI POJISTENI! Kdyz si znicim pri "zasahu" vlastni nakladak-zakladni vyrobni prostredek, je to taky muj prisvih i skoda. Pak nemusi danove poplatniky, narozdil od tohoto pripadu, zajimat, jestli jsem zahynul takzvane v praci, ci jsem jen odtahovkou jel na STK ci jen tak na obhlidku (tezko taky dokazat co je u me termin v praci, kdyz jsem pernamentne v pohotovosti NONSTOP!...).
ODSakEda (OSVC)
0 0
možnosti

Volksgrenadier

27. 11. 2003 13:32
Jeli jako prasata
..rozbili si držky. Myslím, že všichni víme, jak jezdí hasiči, i když nikde nehoří a tudíž nejedou na zásah.
0 0
možnosti

iuos

27. 11. 2003 13:02
zajímavé
hasiči jedou na melouch, způsobí nehodu a ještě dostanou odměnu. hmmm, to je pěkné
0 0
možnosti

ybrc

28. 11. 2003 9:23
Re:
ty si blb viď?
0 0
možnosti

pjotri

27. 11. 2003 12:40
Dodatek
Co, kdyby se nesrazil s kamionem, ale s osobakem plnym lidi a minimalne jednoho zabil (on by to asi prezil)? To by taky dostal odskodneni? Je to desnej trapas. Mam navrh: budeme odted odskodnovat vsechny ridice (resp. jejich rodiny) - profi i ama - kteri UMYSLNE porusi predpisy, zpusobi nehodu a nepreziji to. Akorat nevim, kdo bude odskodnovat pozustale po jejich obetech.
0 0
možnosti

Volksgrenadier

27. 11. 2003 13:41
Re:
No počkej, ještě bude slavnostní pohřeb, dechovka zahraje, střílet se bude :)
0 0
možnosti

pjotri

27. 11. 2003 12:36
Opravdu
by me moooc zajimalo, proc se uvazuje o odskodneni. za co? za to, ze prizabil dalsi lidi? Nebo snad, ze porusil predpisy ZCELA UMYSLNE a predjizdel v neprehlednem miste, tedy tu nehodu zavinil? Normalni clovek, pokud by to prezil by slizl obvineni minimalne za poruseni vyhlasky o provozu na pozemnich komunikacich (§ nevim zpameti) a obecne ohrozeni. Jinymi slovy, dopustil se zhruba toho sameho prestupku (v jine podobe) jako ridic Neoplanu u Nazidel. Ten byl ovsem odskodnen 8 lety v base. Podotykam, ze hasici nejeli k zasahu, ale na zavody, byli tedy naprosto normalnimi ucastniky silnicnho provozu a ridic se mel podle toho chovat. Z uvedenych duvodu nemuzu a nechci s oskodnenim souhlasit. Jak to asi bylo s jeho PROFESNIM osvedcenim? Pokud vim, pracoval jako STROJNIK, nikoliv jako RIDIC!!!!!!!!!
0 0
možnosti

Kumba

27. 11. 2003 12:47
Re:
U hasicu je strojnik ridic s opravnenim skupiny minimalne C. 
0 0
možnosti