Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Šofér autobusu smrti dostal osm let

Českokrumlovský soud poslal na osm let do vězení řidiče autobusu, v němž u Nažidel zemřelo 19 lidí. Podle soudkyně jel nedovolenou rychlostí a nezvládl dvoupatrový neoplan. Pavel Krbec zatím neví, zda se proti rozsudku odvolá. Podle obhájce ale trvá na tom, že je jako řidič nevinen.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vyrek

Zločin a trest....Robert, Třinec
Skoro všechny příspěvky se týkají zločinu a trestu. A také Emocí , které zažene jenom čas .
Přitom bych rád jen takovou glosu : Jak předcházet tomu, co se stalo ?
1)  Zavede od této nehody výrobce autobusů bezpečnější řešení ( rychlostní limiter , vyztužené nápravy ....doplňte)
2) Budou české silnice nadále nejužší v Evropě ?
3) Budou čeští řidiči jezdit riskantně ? Budou se brát na lehkou váhu psychické testy , testy o způsobilosti, patřičná povolení ?
 
0/0
24.11.2003 14:58

liberecak

Kam se poděla soudnost?
8 let že je hodně? A není spíš těch 18 měsíců podmínky za chlast málo?? Zkuste si to postavit taky takhle!! A taky rozlišujte-když jede někdo ožralej jak prase, není to NEPOZORNOST!! V tom je velký rozdíl! Vyšší tresty by měly motivovat k větší pozornosti, ale taky brát ohled na to, že "se to někdy holt stane"-což není případ, že se tak tak vydrápu za volant a pak někoho v zatáčce zabiju a když přijedou policajti, tak se ani neudržim na nohách
0/0
24.11.2003 10:41

michallll

1 OBĚTNÍ BERÁNEK SNAD UKLIDNÍ EMOCE, ALE
SNAD  
 
NA HROMADNÉ SMRTI  NEJSME ZVYKLÍ, TY TOLERUJEME JAKO EVROPANÉ SNAD V IZRAELI. TAK ŘIDIČ I OBĚTNÍM BERÁNKEM ZŘEJMĚ NIKOLIV NEVINNÝM. NEMÁ POTŘEBU SE HÁJIT.
 
KDE JE "PRŮVODČÍ", VEDOUCÍ ZÁJEZDŮ, PRŮVODCE ATD. ZBLÁZNIT SE MŮŽE I DOCELA NORMÁLNÍ ŠOFÉR, NEBO DOSTAT INFARKT. TEN MŮŽE VČAS ZASÁHNOUT ČI PODLE SVÉ EMPATIE ČI INTUICE A  CESTU PŘERUŠIT. ČÍSLA NA TACHOMETRU PŘEČTE I VĚTŠINA MENTÁLNĚ POSTIŽENÝCH.
 
NÁŠ ŘIDIČ BYL A JE NĚJAK MIMO, CO OSTATNÍ KOLEM, JEN MSTA , SOUDY A TRESTY. KOLIK JEŠTĚ PODOBNÝCH NEŠTĚSTÍ, NEŽ NĚKDO DALŠÍ ŘEKNE CO MŮJ SPOLUPRACOVNÍK KDYSI ŠÉFOVI-ŠOFÉROVI. ZASTAV - VYSTUPUJI. Z A S T A V. PŘEŽILI JSME ,
 
MOHLI NEJSPÍŠE ŽÍT I POSTIŽENÍ.SNAD JEJICH BLÍZCÍ SE POUČÍ A PODNIKNOU VÍCE, NEŽ JEN OBLIGÁTNÍ PAMÁTNÍČKY BEZMOCNÝCH. I ČERNOBYL JE OBKLOPEN NÁKLADNÝMI HŘBITOVNÍMI POMNÍČKY A FUNERÁLNÍM FOLKLOREM.UKRAJINEC NA VÍC NEMÁ, JE ZVYKLÝ TUPĚ TRPĚT POD NAGAJKOU PO GENERACE. TO UŽ JSME NA TOM STEJNĚ?
 
JINAK BY MŮJ SOUCIT S POZŮSTALÝMI NEBYL PRAVDIVÝ.
MICHAL, LIBČEVES, T. 603771186  
0/0
23.11.2003 19:06

jardahorak

Argumenty
Dojemné, jak se všichni "pseudohumanisté" ohánějí pocity řidiče. Trpí. Pro něj je trestem už jen to, že zůstal naživu... Přitom nikdo z nás neví, co se dotyčnému honí hlavou. Jistě, může být psychicky na dně, na druhou stranu se může cítit jako ukřivděný. Jemu se nic nestalo a nějakých 19 životů ho přeci nerozhází. Takže, prosím, přestaňte se ohánět domnělými pocity někoho jiného. Co třeba Bulawa??? Taky nemůže v noci spát, protože zabil tři policisty??? A co opilec z Plzně, který zabil tři lidi na ostrůvku??? Tady je psychicky na dně??? Pokud vím, tak všichni ještě pořád mají řidičský průkaz (holt česká justice), takže jim nic nebrání v tom, sednout za volant a šlápnout na plyn. Já ani nikdo jiný neví, co se dotyčným honí hlavou, takže laskavě přestaňte argumentovat cizími pocity, o kterých nic nevíte... Apropo, pocity pozůstalých, jak jsem si všiml, jsou většině pseudohumanistů ukradené. Převládá názor "...no co by chtěli, mrtvé jim to stejně nevrátí tak co...".
0/0
23.11.2003 3:31

ivo03

Řidič nebo Neoplan?
Domácí MFDnes Karlovarský oddíl už neoplanem nepojede 21.11.2003 15:20 - Ani chvíli po tragické havárii neoplanu u Nažidel neuvažovali plavci ze Slovanu Karlovy Vary o zániku svého oslabeného oddílu. Mrtvé i zraněné lidi zastoupili jiní. Navíc se oddíl znovu chystá na soustředění. Patrovým autobusem už ale na hory nepojede.
To je skoro důkaz, kdo za ty mrtvé může. Není to (jen) řidič – nehody byly, jsou a budou – co ale nemusí být je autobus bez patřičných bezpečnostních prvků!!! Řidič dostal 8 let za způsobení dopravní nehody, ale smrt 19ti lidí způsobil  Neoplan bez vyztuženého patra! Kdo dostane trest za toto?
0/0
22.11.2003 14:32

kolemjdouci1974

nepravedlnost
myslim ze dostal moc. i kdyz porusil rychlost a zabil x lidi tak kolik dame opilcovi za volantem? podminku? jen dva roky? neni to vrah, je to neodpovedny ridic a trest je prehnany pod medialnim tlakem.
0/0
22.11.2003 13:10

kolemjdouci1974

Re:
a navic nikdo jiny odsouzen nebyl. proc? zavrit ridice je to nejjednoduzsi co se da udelat!
0/0
22.11.2003 13:11

rradek

Re:
souhlas.kazdy sofer je jednou nohou v base a druhou v hrobe.
0/0
22.11.2003 15:53

mmm21

Re:
Jak tady můžete psát takový kraviny??? Že je jednou nohou v base a druhou v hrobě? Vždyť to je úplná volovina. Většina povolání, které znám nese riziko a někdy i větší než řízení autobusu. Stala se obrovská tragédie, kterou má hlavně za vinu p.Krbec svou neopatrnou, rychlou a nezodpovědnou jízdou. Byl unaven a chtěl být brzy doma. Je to kravina co Vy říkáte.
0/0
22.11.2003 18:10

menesis

Re:
Vy si myslite , že je to spravedlive? Kdyz ten debil z plzne ozralej nedostal ani podminku . Nebo myslite ze pan Krbec nasedal do autobusu s umyslem zabit 19 lidi?
0/0
22.11.2003 20:46

2Mac7

Re:
Soud s ním ještě neskončil.
0/0
22.11.2003 20:54

menesis

Re:
nez skonci bude to promlceny a jeste bude zalovat republiku za pravo na vcasny proces jako Grebenicek.
 
0/0
22.11.2003 20:58

jaason

Re:
a to jen proto, ze nekdo viny nedostal trest, tak ho nedame ani jinemu vinemu? jen faktem, ze soud jeste neskoncil a i kdyby skoncil bez trestu, neznamena to, ze vsechny dalsi prohresky zustanou nepotrestany. jednou tahle benevolence skoncit musi.
0/0
24.11.2003 8:44

mmm21

Re:
O tom magorovi z Plzně je škoda vůbec psát. Zase zapracoval náš skvělý právní systém. Je mi tady z toho případu zle, jenom když o tom slyším. Pan Krbec mel sedat do autobusu ne s umyslem zabít 19 lidí, ale s nadměrnou zodpovědností, že má zodpovědnost za dvoupatrový autobus plný lidí...
0/0
23.11.2003 11:22

Cudlas

hmm
kdyz tu ctu ty prispevky, tak vidim, ze jsou fakt plodne ..... kdyz tu clovek ukaze svuj nazor, hned jej za to lincuji, ze aspirine?? proboha chlape, prober se..... nejenom ti lidi prisli o sve pribuzne, takovych lidi je spousta, je to vzdy hrozna vec, ale myslite si, ze kdyz se ten ridic zastreli, ze to tem rodinam ulevi?? HO*NO leda, budou porad kricet, tak jak bych kricel ja, kdyby sem tam mel rodinu, to je jasne!!!! A co byste rekli, kdyby ten ridic jel 90, vyboural to a zabil 19 lidi?? Medialni bublina jak prase...... a zacnete mi nadavat, uz se tesim ........ nezlobte se, ale taky sem prisel o pribuzneho pri autonehode, kterou nezavinil on a CO???? zivot de dal, tak si to uvedomte......... a pokud vinika zabijete, rozkrajite, sezerete.....zmeni se leda prd a vam to stejne neulevi ani nepomuze.........
0/0
22.11.2003 4:26

mmm21

Re:
Máš pravdu, že život jde dál. On také půjde dál. Ale tady nejde jen o řidiče, který za svou nepozornost byl potrestán, je přeci jedno, jestli by jel 60 nebo 150, tak jako tak udělal chybu a bude za ní pykat, vlastně už pyká. Jde tady i o to, že stejnou měrou by měl pykat ten, kdo ho do toho autobusu posadil. Řidič má do autobusu při dálkové cestě sednout odpočinutý a ne např. po noční směně. Cestovní kancelář bych vůbec nebral jako seriózní. Je zajímavé, že jsi přišel o příbuzného a řekneš na to a CO??? Každou tragickou nehodu tohoto formátu nelze zapomenout a bude tady stále. Sám jsem tam ztratil kamaráda, a nikdy, ani až uplyne nějaký čas, jak ty říkáš, na něj nezapomenu. Měj se.
0/0
22.11.2003 10:25

2Mac7

Re:
Máte naprostou pravdu, zapomenout se nedá. Člověk se časem s tím naučí žít ( a někdo bohužel ne) , ale bolí to pořád.
0/0
22.11.2003 10:39

JJe

Re:
Jaké "nebyl odpočinutý?" Vždyť jeli dva řidiči! 
0/0
24.11.2003 8:17

2Mac7

Re:
pokud vinika zabijete, rozkrajite, sezerete.....zmeni se leda prd a vam to stejne neulevi ani nepomuze.........jste tedy pro zrušení trestů a vězení ? Je zbytečné mluvit o tom co by,kdyby ( ostatně kdyby jel vhodnou rychlostí, asi by k nehodě vůbec nedošlo a 19 lidí by nezabil, nezabil by ani jednoho) - prostě jel vědomě příliš rychle ať už vzhledem ke stavu vozovky, tak vzhledem k vozu, který řídil a vědomě porušil pravidla daná zákonem.Samozřejmě by šlo trestat viníky dopravních nehod jinak než trestem na svobodě, myslím, že práce o víkendech třeba v nemocnicích právě u obětí dopr.nehod po určitou  dobu by byla výchovná dostatečně a společnosti prospěšnější než pobyt ve vězení . Ale jinak po 4 letech půjde řidič na podmínku ven a bude se svoji rodinou ( to, že do konce života bude myslet na 19 zemřelých , to je nesmysl - obranná reakce organizmu funguje jinak, navíc necítí žádnou vinu ), zatímco mnoho rodin se už nikdy pohromadě nesetká, protože někdo už napořád chybí. Takže si myslím, že trest nakonec není nijak přehnaný a že by vůbec bylo potřeba zvýšit trestní sazby za ublížení na zdraví či dokonce smrt.
0/0
22.11.2003 10:29

Karkulák

Re:
A ty máš snad na svědomí nějaké lidské životy, že si dovoluješ tvrdit, že na to ten řodič za pár let zapomene ? Žvaníš, plácáš a prd víš. Raději běž vařit, tupohlávko.
0/0
22.11.2003 10:36

2Mac7

Re:
Milá "inteligentní" hlavo, já nemám naštěstí na svědomí žádné lidské životy a doufám, že nikdy mít nebudu. Ale jednak mám nějaké znalosti o lidské psychice a jednak znám osobně 2 řidiče , kteří na svědomí lidský život mají. Nevím kam bych poslala Vás, abyste tady neplácal - Vy alespoň předpokládáte , že umím vařit, tak mě posíláte k plotně ( také Vaše vizitka .-)) ,mě ovšem nenapadá nic co byste snad uměl, takže Vám jinou činnost doporučit nemůžu.
0/0
22.11.2003 10:45

Karkulák

Re:
Děvenko, můj otec před 40ti lety zabil nepozorností člověka. Dodnes si to vyčítá. Pokud jsou kolem tebe lidi, kteří se chvíli potom, co někoho sejmou, vesele smějí, určitě nepatříš k plotně, ale nic to nemění na tom, že o lidsví víš prd. Doufám, že tě nikdy nepotkám, nesnáším bezohledné šmejdy.
0/0
22.11.2003 10:54

mmm21

Re:
Človeče, proč hned někoho, koho neznáš takhle odsuzuješ??? Pravdou je to, že člověk nikdy, opravdu nikdy na to nezapomene, bude ho to strašit i ve snech. Ovšem nevím, co si mám myslet o tom řidiči, který přejel ty lidi v té Plzni a už je na svobodě a řídí opět své autíčko. Ten už možná zapomněl a chlastá a řídí dál....
0/0
22.11.2003 11:05

Karkulák

Re:
Odsuzuju ? Vždyť ta ženská je přesvědčená o tom, že *každý normální člověk* za pár let musí zapomenout na to, že se podílel na smrti devatenácti lidí ! Já takové lidi prostě nemám rád, jsou to lhostejní, bezcitní a bezohlední parchanti, schopní čehokoliv. A ohledně toho případu z Plzně nadskakuju vzteky vždycky, když si na to vzpomenu.
0/0
22.11.2003 11:10

2Mac7

Re:
Jestliže Vy na základě mého příspěvku soudíte, že jsem lhostejný, bezcitný a bezohledný parchant , tak uvažujete poněkud zkratkovitě a dost jednoduše. Říkám, že na základě svých znalostí o lidské psychice usuzuji, že většina pachatelů dopravních nehod nepřemýšlí do konce života o svých obětěch. Především - nemyslet na něco a zapomenout na něco jsou dva rozdílné pojmy. Zdravý organizmus se prostě chová tak, aby mohl přežít. Když budete každý den nebo každý týden myslet na to, že jste zabil 19 lidí, tak nepřežijete .Je to skutečně normální reakce organizmu, nezapomenete na to, ale vytěsníte to a nemyslíte na to. Je to můj názor ( něčím podepřený) a nemá nic společného s tím , zda jsem parchant či ne. Ti dva řidiči, co mají na svědomí lidský život, pracují u nás v práci ( nejsou to řidiči z povolání), jeden z nich bych řekla, že je sobec, jediné na co myslel, bylo, aby dostal co nejnižší trest ( ..už je stejně mrtvý, tak co mu to pomůže- jeho reakce). Podobně jako Krbec si vinu nepřipustil, pozůstalým se neomluvil , žádnou lítost ani nedával najevo ( ani to ale ještě neznamená, že ji necítil). Druhý je člověk jako většina z nás, jinde než za volantem se zdá dost odpovědný, ale jel příliš rychle . Své viny si vědom byl ( je to už 6 let) , ale teď má svoji rodinu, malé děti , musí a chce dál žít . Nezapomněl a asi nikdy nezapomene , ale nemyslí už na to, nemůže.  A vůbec nic to neříká o tom, že by byl bezcitný parchant , schopný všeho.  Kdyby to fungovalo tak, jak jste přesvědčen Vy, asi by moc řidičů, co někoho zabilo nezůstalo na živu , maximálně by přežívali v psychiatrické léčebně.
0/0
22.11.2003 11:44

Karkulák

Re:
Vypadá to, že jsem přestřelil, takže se omlouvám. Jak je vidět z mých rozčílených příspěvků, měl jsem pocit, že máte povahu toho řidiče - sobce. Asi to tak není.
0/0
22.11.2003 16:37

mmm21

Re:
Človeče, proč hned někoho, koho neznáš takhle odsuzuješ??? Pravdou je to, že člověk nikdy, opravdu nikdy na to nezapomene, bude ho to strašit i ve snech. Ovšem nevím, co si mám myslet o tom řidiči, který přejel ty lidi v té Plzni a už je na svobodě a řídí opět své autíčko. Ten už možná zapomněl a chlastá a řídí dál....
0/0
22.11.2003 11:25

acylpirin

Re:
Takže bychom nejspíš tvého otce měli taky litovat, protože už , chudák, čtyřicet let nemůže zapomenout, že někdo jiný díky jeho nepozornosti 40 let nežije? Nezdá se ti to trochu zvrácené?
Dost lidí se tady snaží argumentovat tím, že tvrdší trest nijak pozůstalým nepomůže a proto nic neřeší! S tím teda zásadně nesouhlasím! 
Proč se asi většina pozůstalých pravidelně účastnila celého soudního procesu, daleko od jejich bydliště? Snad proto, aby si vyslechla přečtení pitevních protokolů o svých blízkých? Nebylo to spíše proto, aby měli jistotu, že ten, kdo způsobil smrt jejich blízkých bude patřičně potrestán?  To se ale bohužel nestalo takže zbývají pouze dvě řešení. Buď  si řidič sám hodí mašli a pokud to neudělá tak si na něj chlapi pár let počkají a skoncují to s ním sami!!
 
  
0/0
22.11.2003 13:54

ivo03

Re:
bohužel, dle Vašeho myšlení byste si měl hodit raději mašli sám(nebo si na Vás mám počkat?)
Ten řidič nezabíjel - ten "jen" způsobil nehodu (pravděpodobně ji způsobil), zabíjel bohužel NEOPLAN, tedy jeho nevyztužené patro. Je možno to pochopit?
Buďte zbohem ve svém hněvu.
0/0
22.11.2003 14:40

acylpirin

Re:
Čím dál lepší! Vinný je NEOPLAN, který zabíjel, Krbec mu jen zabíjení umožnil, takže je vlastně "jen" spoluviník! Zhodneme se tedy na tom, že lítost, kromě Krbce bude ještě směřovat k NEOPLANU, který bohužel neměl dostatečně silnou střechu. To ale taky nebude pouze jeho chyba, protože on je to jenom autobus a ten za sílu střechy nemůže, protože mu ji navaří dělníci v autobusové porodnici. Takže další spoluviníci budou toi dělníci, pak designér a nakonec akcionáři firmy!
Dále (zejména k Vaší osobě) raději bez komentáře, protože by mi ho stejně vymazali!
0/0
22.11.2003 17:45

mmm21

Re:
Jak to můžete tak zjednodušovat???? Pravdou je, že autobus měl technické nedostatky, ale nic to přeci nemění na tom, že p.Krbec svou neodpovědnou a ryhlou jízdou nehodu způsobil. Slyšel jsem, že jezdil taxíkem celou noc, ráno se posadil do autobusu do Rakouska a ani se nedivím, že unaven pospíchal domů. Ale jako profesionální řidič musí posoudit, jestli na jízdu má nebo nemá. Je tady samozřejmě spousta dalších faktorů, jako majitel cestovní kanceláře a sama cestovní kancelář.
0/0
22.11.2003 18:05

mmm21

Re:
Myslím, že ho to bude strašit do konce života, i když na to bude chtít zapomenout. Jinak s Tebou souhlasím. Ten trest by měl vyznít tak, že už se nikdy neposadí do žádného autobusu na místo řidiče. Zvýšení trestní sazby by určitě mělo být. Včera v HN byl článek ohledně smrti lidí, kteří stáli na ostrůvku v Plzni, a opilý řidič je tam převálcoval. Dostalo mě, ale to totálně, že je z vězení venku a dokonce může řídit vozidlo. Kde to jsme?????
0/0
22.11.2003 10:39

acylpirin

Re:
Nenavrhoval jsem lynčování za názory, ale za činy s obzvláště krvavými následky! Čti prosím pořádně než napíšeš podobný populistický nesmysl. Argumentovat, tím, že je kolem nás spousta jiných lidí, kteří by si zasloužili sedět (viset) a nesedí (nevisí) je dost zcestné. V takovém případě by justice jako taková snad ani neměla smysl.  
Jsem toho názoru, že pro pozůstalé je výše trestů podstatná, ale to už jsem tady rozvíjel několikrát a nerad bych se poněkolikáté opakoval.
0/0
22.11.2003 22:04

Omen666

Dobre
Myslim si, ze trest je celkem odpovidajici. On proste jel s patrovym autobusem skoro 120 km/h, kde je povoleno 90. Uz to je celkem hrozne.
0/0
21.11.2003 21:29

Stropnak

Odvolani.
Opet skvele zabodovani rude justice.Spolek pro ochranu soudnictvi zaklada hnuti na podporu ridice autobusu.Jakekoliv financni nakladu budou pouzity na jeho osvobozeni a bude upozornena svetova verejnost na tento pripad bezpravi.Doba protektoratu a komunismu je davno pryc "soudruzi soudci".O prubehu akce bude verejnost informovana,nebot se jedna pripad vetsiho dopadu.
0/0
21.11.2003 20:22

mmm21

Proč?
Pana Krbce je mi líto, ale musí si uvědomit, co způsobil. Každý řidič si musí být vědom toho, že má nepředstavitelnou zodpovědnost za lidi, které veze. Je třeba si uvědomit, že lékař musí být také bezchybný, jinak to bude stát lidské životy. Sám jsem měl v autobuse kamaráda, který si postupně svou pílí a chytrostí budoval svůj život, měl své plány, které si plnil, měl vše krásné před sebou. A během 5 sekund je všechno pryč, díky něčí nepozornosti. A věřím, že to bylo nepozorností, či únavou. Panu Krbcovi bych zakázal do smrti řídit autobus. Stejně tak bych vinu kladl i na cestovní kancelár, která najímá řidiče taxikáře, ještě k tomu, když třeba řídí celou noc a ráno mají vyject dálkovým autobusem. To prostě nechápu, ale jak je vidět, tak v ČR peníze neskutečně hýbou vším. Každý chce jen na všem vydělat.
Vážně mi je moc líto, co se stalo a je to citelná ztráta, která tady zůstane.
 
0/0
21.11.2003 20:11

xenofob_rasista_fasista_zumpa

Ceska justice
Ten chlapek , byl taxiar , ale mel opravneni, jezdit autobusem , ale ne s autobusem plnym lidi.  Neco jako jako kdyz muzete chodit na disco ale musite bejt o pulnoci doma. No ale to je jedno. U ceske justice zde opet plati pravidlo.Vlk se nazral a koza zustala cela. Je mi toho cloveka lito , i tech co to odnesli, ale placou na spatnym hrobe. Je to cely pekna zrudnost . Ja jen doufam , ze se nikdy nedostanu k soudu.
0/0
21.11.2003 17:18

antisvejk

MAJITELE ZAVŘÍT !!!
SAMOZŘEJMĚ VINÍK NA POČÁTKU TRAGEDIE (VEDLE  TOHO OPRSKÉHO TAXIKÁŘE)  JE PROVOZOVATEL A MAJITEL FIRMY !  ALE V ČESKU ? SÁZÍ NA VYŠUMĚNÍ...
0/0
21.11.2003 17:03

jirha

A co správce silnice?
Potretali magora to je dobře ale kdo potrestá správu silnic že má silnici s nespevněnou krájnicí u které notabene přidělá pás takovým způsobem že je možno se zaříznout kolem mezi povrch silnice a tento pás.
Jenže potrestat řidiče je jednoduché ale s potrestáním organizace by to skončilo stejně jako s naším milovaným nezavřeným metrem.
0/0
21.11.2003 15:49

x-ray-x

opravdu skvěle
Mám pocit, že všichni, kdo tu lační po vysokých trestech si přijdou na své. Je více než pravděpodobné, že řidič, vzhledem k jeho psychyckému stavu, spáchá ve vězení sebevraždu. Budete pak spokojeni?
0/0
21.11.2003 15:38

acylpirin

Re:
Pokud má kousek cti v těle tak to už měl dávno udělat! 
0/0
21.11.2003 15:48

Kleki Petra

Re:
Člověče, tys musel mít těžké dětství. Nebo ještě máš?
0/0
21.11.2003 15:51

acylpirin

Re:
Naštěstí po mě nezůstal pitevní protokol, takže tak špatné zase být nemohlo!
0/0
21.11.2003 16:06

Kleki Petra

Re:
A nějaký doklad o narození máš, nebo ses zhmotnil jako derivát kyseliny, od níž máš odvozeno jméno!
0/0
21.11.2003 16:14

Axlboy

Re:
sešm idiot, bude to jen další obět nehody, můžeš si tam pak změnit 19 na 20 a dalšího sirotka si přiškrábnout k těm kteří tady už jsou
0/0
21.11.2003 15:57

xenofob_rasista_fasista_zumpa

Re:
Vem si acylpirin a skoc z vokna. To te vyleci
0/0
21.11.2003 17:18

V1kt0r

Nahrada skody
Hm, pokud nemel autobus pojistena zavazadla, premysleli uz pozustali a prezivsi o hromadne zalobe o nahradu skody? Povinne ruceni, pokud tomu spravne rozumim, hradi skodu na vozidlech ostatnich ucastniku nehody, ne na vlastnim vozidle. Tudiz by z toho dopravce nemel byt tak jednoduse venku tim, ze skoda byla uhrazena z povinneho ruceni [Coz je mezi nami stejne pekne nefer, ze vinika nehody nelze zalovat o nahradu skody, pokud bylo neco vyplano z povinneho ruceni. Takove odskodneni je totiz jenom k smichu.]
0/0
21.11.2003 15:25

V1kt0r

Re:
Totiz, chtel jsem rict "pojistena sedadla"
0/0
21.11.2003 15:25

killy

VŠECHNO SE TU UŽ ŘEKLO....
.. teď si počkám, co vyfásne Bulawa! Pak to ještě proberem.
0/0
21.11.2003 14:58

ruko

Problem trestu
je v tom zda ma davat odstrasujici priklad ostatnim. Je pravdepodobne, ze to mnoho lidi neodradi. Jezdim casto a jezdival jsem rad, ted uz to ale tak neni. Drive jsem si nejak neuvedomoval co by se mohlo stat. Neni to jen o chovani za volantem, ale i jako chodec. Stalo se mi v cizine, ze jsem se vracel z rautu a rozhod se prebehnou, naprosto nezodpovedne 6-ti proudou silnici. V poslednim pruhu mi to nevyslo a srazilo me auto. Nic se mi nestalo jen zlomena ruka. Od te doby se skutecne za volantem bojim a davam si sakramentsky pozor jestli nikde nebezi takovy idiot jako sem byl ja. Uz se nikam nehonim. Bylo to pro me velke ponauceni.
0/0
21.11.2003 14:39





Najdete na iDNES.cz