Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Soud: Pytel marihuany je malé množství

Mít doma tři čtvrtě kilogramu marihuany není trestný čin. Tímto verdiktem šokoval plzeňský krajský soudce Tomáš Bouček tvůrce protidrogového zákona. Legislativci v roce 1999 vytvořili paragraf, podle kterého je možné stíhat toho, kdo drží drogu v množství větším než malém. Za to jim hrozí až pětileté vězení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

fotud

Drzte palce !
Diky Vam vsem, kteri mi drzite palce . Vyrok soudce me prijemne prekvapil a doufam ze to bude do budoucna judikat, na zaklade ktereho uz nebudou soudit konzumenty. K.Holman 
0/0
3.11.2003 13:25

zinfo

Blahopřeji a držím palce. Ať to projde i skrze vrchňák.
Tomášovi gratuluji. Rozhodl tak, co rozumní lidé již ví. Marihuana je lehká a pokud člověk neprovouje velkopěstírnu, tak nebezpečí není velké. Naopak přílišná kriminalizace vytlačí marihuanu k dealerů s tvrdými drogami a ti se již postarají o to, aby konzument přešel na něco tvrdšího, než je tráva.
A pokud mluvíte o porotě z lidu, tak mám jen malou poznámku, že toto rozhodnutí učinil soudce a dva přísedící, tedy lidé z ulice. O přínosu laického prvku v justici si myslím své. Nechci se zastávat všech soudců, ale věřte, že se snaží a není jejich cílem věci protahovat. Spíš proces, kterým se musí řídit neustále zadrhává a nahrává lumpům. Zákonodárci jsou na tyto problémy upozorňováni, ale bez ohlasu. Oni mají asi blíže k obžalovaným. Spíš si je totiž můžete na straně obžalovaných, než na straně spravedlnosti. 
0/0
1.11.2003 14:10

brick_top

svet naruby
Cele je to spatne uz od zacatku. Neni preci mozne nekoho obvinit ze zlocinu kvuli tomu ze ma u sebe travu a to v jakem koliv mnozstvi. Je to bohuzel celosvetovy trend pohlizet na drogy timto zpusobem tzn. mas drogu jsi spatny a sup s tebou do vezeni. Samozrejmne ze pokud clovek zpusobi jakykoliv zlocin pod pusobenim drogy a nebo ji bude nabizet nebo nutit mladistvym je nutne aby za to nesl zodpovednost a byl za to patricne potrestan. Bohuzel nebo bohudik drogy jsou od pocatku lidsva a budou i v budoucnu.
Mozna kdyby si v iraku zahulili meli by po problemech :-))))
0/0
31.10.2003 12:22

jarda1

Omezit nezávislost soudů
Znovu opakuji - jediným řešením je nezávislost soudů omezit. Podotýkám: ne ji zlikvidovat, ale regulovat. Aby byl soudce za takovéto rozsudky zodpovědný - např. ministrovi nebo parlamentní komisi. Tohle je stupidita a je nutné jí zamezit. I nynější ministr spravedlnosti Čermák zastává názor, že je u nás nezávislost moc široce pojatá. Přeji mu, aby prosadil regulaci. Všude ve světě je nezávislost soudů řízená. V USA např. o vině nerozhoduje soudce, ale porota. U nás to za 1. republiky fungovalo taky, tak by to stačilo obnovit.  
0/0
31.10.2003 10:41

Kleki Petra

Re: Omezit nezávislost soudců???
Tak to je ta největší zhůvěřilost, která se za celou tuhle debatu objevila. To, že se konečně objevil mezi soudci někdo, kdo se nebál veřejně projevit, že má dostatečně shůrydáno a nezachoval se jako pokrytec, může jistě nekomu vadit. Proti gustu žádnej dišputát. Jenže, milý hochu, zkus celý svůj myšlenkový pochod dojet až do konce! Chceš opravdu politickou kontrolu nad rozhodováním soudů? Vždyť ministr spravedlnosti je tam vždycky jenom na ohřátí a parlamentní Kotti se z chlastu houfně kotí! A ještě bys nás mohl poučit, kde se to má zastavit, jestli by třeba taky neměli poslanci kontrolovat rozhodnutí ústavního soudu a případně ho za nějaký ten nález, co překročí rámec,  pořádně klepnout přes prsty, aby už proboha přestal pochybovat o jejich přirozené genialitě nějakým tupým kázáním o rozporu s ústavou. A na závěr: kuřte si co chcete, ale vynechte děti. Dejte jim na rozdíl od tabákového průmyslu šanci, až jim bude osmnáct, ať se rozhodnou samy.
0/0
31.10.2003 11:48

jarda1

Regulace nezávislosti soudů
Jak jsem uvedl, regulace nezávislosti soudů funguje ve všech vyspělých zemích. Když  tedy ne kontrolu ministrem, tak proč nezavést poroty jak v USA nebo za 1. republiky u nás? Porotci nejsou soudci z povolání, prochází pouze speciálním školením. A pokud porota rozhodne o vině, musí soudce vynést trest. Tím by se určitě takovýmto stupiditám zamezilo. Proč asi proti nim ten senilní ochmelka Motejl tak vystupoval?   
0/0
31.10.2003 12:42

Cynyc

Re:
Kazdym prispevkem presvedcujes o tom, jak jsi mimo. V USA se vsichni rozumni specialiste na pravo shoduji, ze porota je prezitek - Nahodne vybrani obcane jsou v prumeru polointeligentni hovada s hromadou predsudku a nekomu takovemu nelze rozhodovani o lidskych osudech sverit.
0/0
31.10.2003 12:47

jarda1

Re:
Mimo jsi ty. Porotci jsou lidé, kteří musí projít speciálním školením. Nejsou jen v USA, jsou i ve Velké Británii, Německu a Rakousku. A tam pracují soudy mnohem efektivněji. A jsou to lidé, kteří jsou většinou velmi váženými občany. Polointeligentní hovado může být i soudce. Např jistý Jiří Lněnička nebo Otakar Motejl.
0/0
31.10.2003 13:27

Cynyc

Re:
Jedno skoleni nenahradi studia prav, o praxi nemluve. Nikdo netvrdil, ze poroty funguji jen v USA. Souvislost mezi tim, zda rozhoduje porota nebo soudce, a efektivitou soudu je samozrejme nulova. Je mi trapne tak zrejmou vec vubec konstatovat, ale protoze se dopoustis zavaznych logickych chyb, nemohu na ne nereagovat. Kriterium "byti velmi vazenym obcanem" je z hlediska rozhodovani o pravnich otazkach irelevantni - Karel Gott toto kriterium nepochybne splnuje, ovsem predstava, ze by clovek s jeho intelektem zasedal v porote, ktera by me soudila, me desi. Tvrdis-li, ze Lnenicka nebo Motejl jsou polointeligentni, mel bys to podeprit nejakymi argumenty - z toho, co o nich vim, plyne prinejmensim to, ze jsou mnohem chytrejsi nez ty.
0/0
31.10.2003 13:46

jarda1

Re:
Argumenty:
ad Lněnička: soudil utýrání malé Lucinky - soud se táhl 9 let (díky němu) a vrah dostal 8,5 roku - prý žije od té doby řádným životem a byl to jen přehmat. To by napadlo snad notorického alkoholika po 30 pivech.
ad Motejl: a)postoj k neplatičům ve Slaném - radnice měla hlídat a strhávat jim to z vyplácených dávek - dluhy by nevznikly. Ono je třeba hlídat každého ochmelku, aby všechno nepropil a neudělal si dluhy, chudáček. b)postoj ke snížení trestní odpovědnosti pachatelů na 14 let - prý "nemají občanský průkaz". To bych neřekl, ani kdybych se ožral...
0/0
31.10.2003 14:13

Kleki Petra

Re:
Možná bys neměl ten poslední nápad nechat planě zahálet.
0/0
31.10.2003 14:26

Kleki Petra

Re:
Tak někdo se prostě přesvědčit nedá, ovšem k tomu termínu: omezená nezávislost, regulovaná nezávislost, to je jako kdybych řekl, že někam přijdu přesně zhruba okolo páté hodiny.  A nezávislost soudců přece regulovaná je, a to jako v každé demokratické a slušné společnosti právním řádem, ne nějakým natvrdlým hejhulou, který  je zrovna u moci. A pokud se týče tvého hodnocení Jiřího Lněničky a Otakara Motejla, řekni ve které hospodě s nima pravidelně sedáváš, že víš tak přesně, co jsou zač. Jinak riskuješ, že se o tebe začnou ostatní taky otírat jako o naprostou trubku, a to mají tu výhodu, že si alespoň můžou přečíst ten tvůj blábol. Od kdy jsou například v Německu v trestních senátech poroty? Jukni někdy na bednu, človíku, máš tam plno skvělých ukázek německých televizních trháků akčního střihu, v mnoha z nich si ověříš, že plantáš nesmysly.
0/0
31.10.2003 13:53

Cocotus_Interruptus

Re: USA
Bez se s celou fasistickou Amerikou vyfotit!!! Americka protidrogova politika je uzasne "efektivni", vyhozene miliardy dolaru kazdy rok uplne k nicemu.
Pred soudcem smekam klobouk, konecne nekdo s odvahou projevit vlastni nazor na "nebezpecnost" drzeni marihuany pro vlastni potrebu.  
A zakonodarci by se KONECNE meli zamyslet a tu hovadskou novelu o trestnosti drzeni drog pro vlastni potrebu opet zrusit.
0/0
31.10.2003 14:49

Cynyc

Re:
To je ale blabol. Jestli chces mit omezenou nezavislost soudu, odstehuj se do Beloruska, nebo jeste lip do Severni Koreje. Soudce za sve rozsudky samozrejme zodpovedny je, ale to nema s nezavislosti soudu nic spolecneho. Potud fakta, a nakonec osobni nazor: ten soudce rozhodl spravne.
0/0
31.10.2003 12:44

GhorX

.
Zajímalo by mě, proč se té partě líných, nenažraných a vychytralých diletantů v parlamentu říká zákonodárci. Za jejich stupidní právní normy totiž pořádně platíme, ať už přímo jejich mzdou, nebo nepřímo při četných příležitostech nejrůznějších průšvihů. Rozhodně se jejich "práce" nedá nazývat darem.
0/0
31.10.2003 10:31

shocker

;)
http://www.dopefreshtight.de/bbb/tuetendreher/tuetendreher.html
0/0
31.10.2003 10:25

wyma

konecne
aspon jeden soudce pochopil, ze kdyz si nekdo pokuruje pro vlastni potrebu a neprodava desetiletejm detem, tak nikomu neskodi (maximalne mozna tak sobe)..
0/0
31.10.2003 10:06

jojoj897

je prostě úžasný, jak tady někteří vypatlánci nadávají
na tu "zlou" Ameriku ale potom stojí frontu na její ambasádě na vízum, aby je tam alespoň na chviličku pustili - BINGO      tak tomu říkám virtuální realita - a také neni špatné přísloví: "Psi štěkají a karavana jede dál!", že Dáblíku a spol.
0/0
31.10.2003 6:47

0100

Pan soudce by měl být odvolán ze své funkce.....
nebo parlament by měl jasně do zákona ustanovit od jakého minimálního množství se stává držení marihuany trestným činem. Otázka je jak bude hlasovat , když někteří poslanci se užíváním marihuany na studiích či později sami veřejně chlubí na televizní obrazovce. Ti si bohužel nevidí na špičku vlastního nosu a dívím se proč byli nominováni znovu na kandidátku při volbách.
0/0
31.10.2003 5:55

aarghot

Re:
jestli si nekdy vypil panaka tvrdeho alkoholu tak je to stejne neli horsi nez vyhulit jednoho jointa chytroline
0/0
31.10.2003 15:49

ZZZZZZZZ

Kokain 0.25g
Mnozstvi u kokainu 0.25 g to je to same jako kdyby drzeni drogy bylo zakazane uplne. Jeste jsem nikdy nezazil, ze by si nekdo kupoval min jak gram a treba kdysi jsem pro sebe a pritelkyni koupil na vanocni a novorocni svatky 10g a nevydrzelo to ani do silvestra.
Tenhle predpis je pokrytectvi, muzou prohlasit "my nestihame nebozaky", ale to "povolene" mnozstvi je tak male, ze je to prakticky stejne, jako kdyby drogy byly zakazane uplne...
0/0
31.10.2003 4:01

Netopejrajs

Re: jak to
Jak to že maj feti na internet, já myslel že to všechno utrácíte za drogy. A ještě jestli bys mi poradil jak mám vydělat aspoň ticku denně. Dík
0/0
31.10.2003 9:51

ZZZZZZZZ

Re:
Jak to ze maj socky pristup na internet.... Kokain je droga pro lidi co na tom maj "lovaky". Nezpusobuje fyzickou zavislost pouze psychickou "hm nebylo by spatny si ted snupnout". Akorat nektery lidi maji vymyty mozky propagandou a kokain a heroin maji zarazeny ve stejne mnozine.
 
A jak "vydelat aspon ticku denne" ? Bud pilny hochu a nelelkuj v diskuznich forech. To je jenom pro ty, co se smirili se svoji chudobou a nebo pro ty, co uz jsou za vodou a delaji na ne jini. A az budes za vodou ty, tak mozna taky prides na chut si sem tam snupnout koksik...
0/0
31.10.2003 11:28

Cynyc

Re:
To mas tezky, penize se daj dneska vydelat jen bezcennou praci. Kdyz chci mit pocit, ze delam neco smysluplnyho, zustanu chudak.
0/0
31.10.2003 12:53

Netopejrajs

Re:
Týý jo, dík za radu, ty budeš nějaký moudrý fet
A "socky" na internet maj přístup normálně, hlavně když maj doma microvlnku.
Nejsi náhodou od narození opálenej , nebo lampasák, takový bejvaj nejpilnější
0/0
31.10.2003 13:22

zlatoluna

Amerika
Ze v Americe nesmite mit v aute ani jointa ani otevreny alkohol je podle mne celkem dobrej napad. Uz i tak tu kvuli neexistujici verejne doprave kazdej ridi opilej. Na druhou stranu je (ve vetsine statu) zakon, ze clovek muze mit urcite promile alkoholu, aniz by byl trestany, pokud ovsem je stale schopny ovladat vozidla (a policajti tady na to maj vychytany testy). Urcite tu maji vic zakonu, nez by bylo nezbytne za potrebi (treba ten, kde parky zaviraji povinne o setmeni, mi leze na nervy poradne), ale vetsina z nich je to, co se v Evrope vetsinou povazuje za zvyk. Ovsem podle US ustavy co neni vyslovene zakazano je dovoleno. Takze neni divu, ze se zakonodarci brani a vydavaji i zakony, ktere Evropanovi nedavaji smysl. Ja osobne tady nijak velke omezeni (az na ty parky) nezazivam, takze celkem nechapu, co se tady vsichni cilite.
0/0
31.10.2003 0:24

Bimbac_007

Re:
A v Americe opilci neridej, nefetuje se tam, ani nehuli.
0/0
31.10.2003 4:24

CIANO

USA?
muze se v Americe onanovat ...... nebo se za to taky chodi k soudu? Jo a muzou se tam holky placat po zadku a libat na verejnosti nebo je za to taky dozivoti? Za odpoved opravdu velmi kvalitniho nejlepe domorodeho Americana dekuji.
0/0
30.10.2003 23:54

Bimbac_007

Re:
To vsechno smis, jenom nesmis oliznout doutnik, kterejs tam predtim strcil praktikantce.
0/0
31.10.2003 4:26

lawor

TO JE SPRAVNY!
To se mi libi ze uz rozlisujou TVRDE a mekke drogy!Kazdy jednou zkusil maríanu a NENI TO NIC HROZNYHO!
0/0
30.10.2003 23:52

CIANO

USA?
0/0
30.10.2003 23:51

Zeppelin

Ach ty naše zákony...
Zákon o větším než malém množství je snad jedním z největších omylů naší tzv. protidrogové politky. Většina politiků respektive zákonodárců nemá naprosto přehled, co se děje "venku". Alespoň mi tak přijde. Jediné případy, které se v souvislosti s marihuanou objevují jsou případy buď mladých, kteří si vypěstovali nějakou tu kytičku pro obohacení (nebo ochuzení, to už závisí na nich) jejich duševního život, nebo starších, kteří mariuhanou zkouší vyřešit své vleklé problémy a většinou se jim to, nutno dodat, daří. Ale proč si nikdy nepřečteme o zatčení jednoho obyčejného dealera? Proč se policie nezaměří na chytání těchto naprosto odporných individuí, kterým je naprosto jedno, komu prodají. Pak potkávámé na ulici třináctileté lidičky, kterak nás žádají o jeden "dlouhý papírek". Pro začátek by stačila úprava zákona. Naše společnost na úplnou legalizace ještě není připravená, ale nynější stav je tím nejhorším, co se může dít.
0/0
30.10.2003 23:23

KinkyLab

Tam do USA
Thyronx: Tady v USA kdyz najde policajt v aute vajgla od marijany,(stejne jako otevrenou plechovku s pivem)tak je ridic zatcen, a ceka ho soud.
Ha! Tak tomu říkám terror  
0/0
30.10.2003 23:21

cejkis

co to je ?
když banda diletantů vytvoří zákon a ta samá banda diletantů jej schválí, tak co může soudce dělat:? Jak jinak se může soudit podle debilního zákona než debilně ?
Zasloužili by dostat pěknou nakládačku v množství větším než malém!!!!!
0/0
30.10.2003 23:16

Dablik

Re:
Nakladacku od pana Amerika ( Thyronx), protoze prijde on a s nim Americky ! spravny a dokonaly! zakon. Je to zbytecne bavit se na tema politika u nas dokud maji duchodci volebni pravo. Navic uvazoval nekdy nekdo ve vlade, ze by na jejich skromne sedesatitisicove platy uvalil dan? Z chlastu a cigar maji prachy, ale co budou mit z toho, ze budou mit vsichni na zahradce huleni a slunce v dusi? Az dude dan z vladniho platu, pak teprv se snad uplatni logika v nasem pravnim systemu = NIKDY
0/0
30.10.2003 23:33

wyma

Re: souhlasim
s tebou, americkej pravni system nje peklo, ale jaks prosimte prisel(prisla) na to, ze vladni platy nejsou zdaneny???
0/0
31.10.2003 10:03

KinkyLab

Soud chápe význam spravedlnosti
Konečně dobrá zpráva! Líbí se mi, že soud posoudil případ s citem a ne podle zajetých kolejí. Je přece dobře, když soud zohlední míru společenské nebezpečnosti. Myslím si, že když je prodej alkoholu a cigaret omezen věkovou hranicí osmnácti let, ať platí stejný zakon i pro trávu a tvrdé drogy přitvdrděj. Sklizením nějakého políčka a vytvořením zásoby na rok dopředu ušetřil spoustu peněz, ktéré by jinak skončily někde u mafie nebo překupníků a oslabil naše HPD:-) Takhle tedy ani "neokrade" stát tím, že vráží peníze do černého trhu. Jinak moje zkušenosti jsou, že jsem ještě nepotkal agresivního kuřaká trávy, ale znám vcelku normální lidi, kteří když se napijou, tak se chovájí jak zvířata, jsou agresivní, přestanou se o0vládat a často pěkně smrděj.
0/0
30.10.2003 23:09

kokobongo

to je ono
.... vo, vo vo vo tom to jeeeeee! Pulka policajtu jsou dementi, kteri chtej mit vetsi nez male mnozstvi carek v poctu pripadu predanych na soud,aby byli "mooooc dobra policajt!"  a aby je železničář Stanislav pochvalně poplácal po zádech!  Takze policejni rychlokvašky: "Radši pořádně makejte a nevymýšlejte debiloviny!" Vaše služby jsou za naše daně ubohé!
A propo jestli se ma věznit za hulení trávy, tak ať se vězní i zchlastaný individua v parlamentu apod.!
.... ale zakázat chlast = zakázat jisté a vysoké příjmy do socpokladničky špidlo-grosso-škromacho aparátu a to by pak nebylo i na policejní rychlokvašky horlivé na nesprávných místech!
I  police!
0/0
30.10.2003 22:42

Dablik

Nevim,
jak Vam, ale mi prijde dost trapne, ze nejaky blbinek se necha chytit s pytlem buca, jde pred soud a dalsi blbinek ho posle domu. Zatim co stary nemocny deda, ktery si to pestuje jen pro to, ze si mysli ze mu to pomuze, dostane 5 let a pak jeste ceka az se nad nim prezident slituje, protoze nikdo jiny to neudela. Nemam nic proti lidem co huli, ale vseho s mirou, znam i lidi co sli z trava na peri, ale i takove co jen huli cely zivot. Je taky fakt, ze je to poznat, ale zhuleny clovek nelezi pod mostem v krabici s rozjebanyma jatrama, bey penez a bez rodiny. Chalst udela z normalniho cloveka socku rychleji!
0/0
30.10.2003 22:17

pivoj13

To je teda super...
...kdyz najde policajt v aute vajgla od marijany,(stejne jako otevrenou plechovku s pivem)tak je ridic zatcen, a ceka ho soud...
Muzete v ty tvoji vysneny zemicce jeste vubec dejchat?
 forever.
0/0
30.10.2003 22:14

jojoj897

Re: napíšu ti to ty kašpárku (pivoj13) zcela na rovinu
.... tyhle upocený čtyři řádky - to je všechno co tvoje hlavička vypotila  vlastně dva - ty první dva jsou opsaný  - na větší urážku USA jsi se nezmohl  tak to bys měl jít fofrem na školení na Kubu nebo ke grebeníčkovi .........
0/0
30.10.2003 22:48

P3P4

Re:
jenze to neni urazka - to je seriozni obava
0/0
30.10.2003 23:12

Dablik

Re: Kdo je tu kaspar? (jojoj897 ?
Nikdo tu USA neurazi, ale pan American tady rve vsem do hlavy jak je jeho stat donaly. Takze, kdyz nechces vypotit nic k tematu o huleni a zajima te trestni system USA a nebo chces urazet pivoj13 nebo nekoho jineho, zajdi si s Amikem na chat. Ostatne komunisti jsou kapitola sama pro sebe.
0/0
30.10.2003 23:17

jojoj897

Re: ty máš dojem, že jsem urazil nějakého ....... ?
tak to jsi mě vážně před spánkem rozesmál - děkuji ti - máš na kontě dobrý skutek - apropo - ty jsi nějaký moderátor chatu/diskuse, že diktuješ, kdo má kam jít? nechtěl bys náhodout ty někam ...... ?
0/0
30.10.2003 23:23

Dablik

Re:
Jo a kam treba? Myslis, ze sem prijdes odfuckujes nekoho a dostanes metal? Navic ty ses do temamtu ani nezapojil. Tak si to shrnem: proste si mel dneska bad day, sere te, ze nekdo rekl, ze zivot v USA za to nestoji a nevis jake je tema, tak hloupe ryjes do lidi. Bez se z toho vyspat:(((
0/0
30.10.2003 23:43

Thyronx

Soudce nastavil zrcadlo zakonodarcum CR.
Mensi,nez velke a vetsi nez male mnozstvi"...co to je za zakon? Policisti si sami museji urcit co je hodne a co malo? Povazuju vase poslance a senatory za impotentni a neschopne.Jeden z mnoha zmetkovych zakonu dovoluje cokoliv a komukoliv. Taky kde jinde najdete ozrale a zhulene deti kteri na na chlast a alkohol schani penize vi Buh kde?
Tady v USA kdyz najde policajt v aute vajgla od marijany,(stejne jako otevrenou plechovku s pivem)tak je ridic zatcen, a ceka ho soud.Bez ohledu na to jestli ma alkohol v krvi ci nema.Drogy jsou postavene mimo zakon a za velke mnozstvi tvrdych drog se tu v Michiganu dava dozivotni trest.Neni sance na propusteni ani z duvodu tezke a smrtelne nemoci. Nejak asi mame zakonodarce schopne! Taky jsem cetl udiv jednoho vaseho vysokeho policejniho urednika: "To jako mame za alkohol ridice zatknout????" Ano, v USA se to tak dela a protoze nemame zachytky,jde do vezeni nejmene do druheho dne do rana.Pak dostane ucet za pobyt ve vezeni,uhrazeni nakladu za soud a za odtazeni auta...a nezbyva mu nez splacet - a hodne dlouho. V CR? To se prece nejak udela ne? zaridi..podplati....mame znamosti ne?.....to je prece normalni chlastat a pak u soudu rict ze jsem byl opily ze za to nemuzu...stejne normalni jako prejet dite na prechodu pro chodce,nebo ho nechat zakousnout volne pobihajicim psem...nebo ho nechat sprnit "umelcem" ktery dostane jen 3 roky...a jeste ho soudit na svobode aby stihl zprznit dalsi deti....nebo posilat deti "vydelavat" na ulici...a vlada? Gross zavira oci a Spidla neveri,nechce videt ani verit,protoze zije mimo lidi a nevi co se deje v jeho zemi.To je ten bordel CR?????
0/0
30.10.2003 22:05

lit_pro

Re:
US sou policejni stat jako prase sem rad za ten nas ceskej "bordel" protoze zit v US delsi dobu tak me asi jebne coz uz Vas asi potkalo.!
0/0
30.10.2003 22:22

mildadvorak

Re:
Mate pravdu, ze formulace vetsi nez male mnozstvi je otresna. Souhlasim s tim, ze videt opile a zfetovane deti na ulici je doslova k zbliti. Ale proc bych si jako dospely a samostatny jedinec nemohl dat pivo, vodku nebo jointa? Co je komu do toho. Zaplat panbuh, ze nejsme v Americe, kde je takova svoboda az me to nekdy zarazi. Tesim se do unie. Za par let budu jezdit na vikendy do holandska. Vklidu si zahulim a nebudu se bat, ze me praskne nasrana sousedka a byt mi prohledaj policajti. Nebo mozna i u nas dostane nekdo rozum. PS: Bordel tu je, ale je nas. Uzivejte svou novou vlast priteli a nezehrejte na tu starou. Nebo se seberte a pojdte neco delat.
0/0
30.10.2003 22:22

tonikovec

dobra reakce
Jiz dele sleduji prispevky pana Thyronxe z Michiganu a nyni poprve reaguji, mildo mas pravdu, v ameru je svoboda az mi jde mraz po zadech, clovek ma strach se uprdnout jen aby ho nekdo za to nedal k soudu, jo v cesku je samozrejme obrovsky bordel, do pravniho statu mame daleko, ale davat se na cestu USA bych opravdu nechtel, sami Americani hooodne radi jezdi do Amsterdamu a vubec do Evropy, proc asi?? a pan Thyronx kdyz stale jen a jen poucuje by taky mohl neco udelat. Kritizovat je jednoduche, ale kde je skutek, ja taky dokazi pomlouvat Cesko, Ameriku cokoliv...to je jednoduche
0/0
30.10.2003 22:44

metafrik

Re:
Buliku, sam jsi se rozhodl pro zivot v polepsovne, kde je jedinou SVOBODOU moznost svobodne hrabat penizky, tady ti to nikdo vymlouvat nebude, v tom je ten rozdil mezi nami. Ale co se tyce bordelu, situaci v zemi, kde pri policejni kontrole auta musi mit clovek ruce na volantu, jinak ji koupi.. nazves svobodou nebo bordelem?
0/0
31.10.2003 8:03





Najdete na iDNES.cz