Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Rekonstrukce: Pirát z Těšína nesvítil

Policisté z Karvinska se vrátili do tragické noci z 3. na 4. října. Po půlnoci zrekonstruovali v Českém Těšíně dopravní nehodu, při níž zemřeli tři jejich kolegové. Do policejního auta tehdy svým mercedesem narazil 29letý Zdeněk Bulawa. Policisté při rekonstrukci zjistili, že podnikatel nesvítil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Pavel_Riha

Ach ta policie
Kdy konečně policie přizná, že to byla chyba policistů. A že kvůli této nehodě zkrátili akci Kryštof, aby mohli vykazat účelnost takové akce. Ještě v neděli mne kontrolovali policisté a svorně tvrdili, že je to v rámci akce Kryštof. A v pondělí jsem se dozvěděl, že tato akce skončila již v pátek!! Bravo Gross....
0/0
24.10.2003 17:28

MARTINzOSTRAVY

IDIOTE !!!
      JSEŠ FAKT VYPATLANEJ DEBIL  
JSEM NEVĚDĚL, ŽE MAJ V ÚSTAVECH INTERNET
0/0
25.10.2003 9:55

barbudo

Re:
A ona chyba policistů spočívala v čem?
0/0
25.10.2003 11:54

GhorX

Re:
Nejspíš je to myšleno tak, že člověk s řidičskou minulostí, jako má Bulawa, by rozhodně řidičák mít neměl a pokud ho měl, bylo to hlavně pro lhostejnost (snad) policistů.
0/0
26.10.2003 11:04

GhorX

Re:
Doplňuji - a samozřejmě dalších, kdo mají právo zadržet a vrátit ŘP.
0/0
26.10.2003 11:06

barbudo

Re:
Řidičský průkaz zmiňovaného jedince byl naposledy zadržen na 18 měsíců. Policisté v tom dnes mnoho dělat nemohli.
0/0
26.10.2003 16:57

GhorX

Re:
Policie má evidenci dopravních přestupků. Pro policii jistě není problém požádat soud o delší zákaz činnosti, než podle "sazebníku". Záleží na tom, co byly ty přestupky; pokud se ve větší míře jednalo o drobnosti, nelze o spoluvině policie hovořit. Pokud šlo převážně o vážné přestupky, pak je věcí policie, aby se snažila ochránit veřejnost i sebe a zajistit, aby takový člověk nesměl legálně řídit.
0/0
26.10.2003 19:14

Dacesilian

Re:
Ty jsi parchant, debil atd.
0/0
26.10.2003 7:05

koktal

tak tda nevím
Podle mne byla rekonstrukce zbytečná, protože po takovéto ráně pochybuji, že by někdo vypínal světla nebo rozsvěcel. Stačilo se pouze podívat na ten vypínač, v jaké pozici je. Ale asi byla rekonstrukce nutná,aby se ukázalo, že se policajti otáčeli podle předpisů.
To ale nic nemění natom, že ten oný je asi pěknej vůl a flastr si zaslouží
0/0
24.10.2003 15:36

timec

Mám to chápat tak,
že viník dostane 200.- Kč pokuty za nerozsvícená světla a bude pokračovat v jízdě? Vůbec bych se nedivil... kdyby oběti byli běžní smrtelníci a ne policisté.
0/0
24.10.2003 14:12

Brzdic

Re:
to je přesný...nedej bože když já pojedu bez světel nebo bez pásů...to bude keců a těch peněz co vysolím...ale jakmile je obětí policista tak jsou všichni auf a rychle se to musí řešit a předhodit společnosti....je to hrozný co se stalo...Bulawa doufám dostane adekvátní trest a že se konečně začne brát metr na všechny stejně
0/0
24.10.2003 14:36

fleret

Re:
policie CR jezdi se svetly rozsvicenymi.Zpravidla maji rozsviceny i majacek,aby si snadneji razili(bezohledne) cestu v precpanych ulicich,kdyz spechaji na obed,nebo na kontrolu nejake cerpaci stanice s bufetem.
0/0
24.10.2003 15:06

Brzdic

Re:
jsem rád že si toho také někdo všimnul....neříkám že jezdím jako svatoušek ale kam se hrabu na PČR
0/0
24.10.2003 15:12

zdenda_CZ

přirozená regulace sboru PČR
Kdy pan Gross a spol udělali zákon s pořádným metrem na řidiče kteří porušují takto zákon tak se to stát nemohlo. Celý sbor PČR by se jistě tak neangažoval kdyby tam seděli 3 prostí občané a těch už doposud zařvalo. Policie by měla v první řadě dělat svou práci a ne jak jsme tomu byli svědky při akci Kryštof. Nevím co stále hledají v lékarničkách? Štěstí? Jestli musí mít policista střední školu na to jak vypadá lékárnička tak jsem opravdu čínský bůh srandy. Na druhé straně když je situace vážná a je potřeba zásahu tak nic nevidí. Až na vyjímky, ale těch moc není.
0/0
24.10.2003 14:00

antisvejk

BUDETE JIŽ OSTŘEJŠÍ POLICISTÉ !!!???
POCHOPILI JSTE KONEČNĚ, ŽE JAKO POLICIE MUSÍTE FUNGOVAT TROCHU JINAK?  I TYTO OBĚTI SI PŘIPIŠTE NA SVŮJ VRUB...
0/0
24.10.2003 13:54

Péťa.

Re:
Přesně tak, minimálně ten Bulawa neměl mít dávno papíry. Ale holt měl peníze, takže měl i papíry. Kdyby zabil normální lidi, už by zase jezdil. Má totiž peníze!
0/0
24.10.2003 16:58

franta mottl

ta otazka je ..PROC
jiste, nesvitil a mozna ze jeste prijdou na to , ze lekarnicka byla prosla a ze jeho babicka byla napul zidovka. Ale to vsechno nedava odpoved na otazku, jak se neco takoveho u nas muze stat. V zemi kde ma kazdy maturitu a vysokoskolaku je tolik, ze neni kam plivnout. V zemi kde je presidentem jeden z nejchytrejsich lidi dejin lidstva. V zemi s nelepsim pivem, nejhezcima holkama a s nejlepsim hokejem a fotbalem. V zemi, kde zitra znamena vcera. A proto ta palciva otazka - PROC?
0/0
24.10.2003 13:21

pinguinone

Re:
neporadili jsme se Frantikem Mottlovic.... proto...
0/0
24.10.2003 13:59

trotlX

Re:
protoze jsme zeme, kde nic neni jak se zda.
0/0
24.10.2003 14:09

Modrak1

Re:
pivo a holki mňam...
0/0
24.10.2003 14:15

qoknu

Re:
0/0
24.10.2003 14:38

jirka02

Re: Františku, Františku!
     Jako obvykle si nezapomenete brnknout o pana prezidenta a není důležité oč vlastně jde. V každém případě je jistě vinen! Nakonec možná byl čtvrtým v tom automobilu. A nejel-li jím, alespoň jistě může za nejasná pravidla silničního provozu, za korupční prostředí, Bulavowo bohatství a co já vím za co ještě!
     Jistě, nemusíte ho mít rád, dokonce ho můžete i nenávidět. Ale nasazovat mu psí hlavu při každé příležitosti nesvědčí o malosti pana prezidenta, ale spíše o nedospělosti Vaši, Františku!
0/0
24.10.2003 21:49

Brzdic

Trochu nechápu...
když někdo sestřelí 3 policajty tak je z toho šílený humbuk.....je sice pravda že Bulawa je asi dobrej gauner ale to v tuhle chvíli není tak důležitý....je zajímavý že když cca před rokem před mým domem sestřelil nějaký týpek starou škodovku ve který zařvali tři lidi -dva dospělí a dítě tak se o tom nikde ani nepsalo.Pořád mám pocit že naši policisté si o sobě myslí že jsou snad něco víc...myslím si že by mělo být stejné měřítko jak na život policajta  tak normálního člověka z ulice.Myslíte že kdyby vás někdo takhle rozštípal tak se taky o vás bude mluvit v televizi,psát v novinách a vědecky rozebírat jestli to bylo tak a tak,myslíte že vám na pohřeb přijede celé vedení policie a i náš Standa G.???Ani kulový...budeme všichni jen nějaký číslo v nějaký statistice a tím se nad námi slehne zem.
0/0
24.10.2003 12:50

ricos

Re:
Je mi na blití, jak zlehčujete smrt tří chlapů, který si zasloužili umřít stejně tak jako my a brečíte nad tím, jak vám nikdo nepřjde na pohřeb
0/0
24.10.2003 14:26

Brzdic

Re:
o tom to není...jen že když se stane obětí někdo kdo si o sobě myslí že je skoro polobůh a dělá na silnici ještě horší prasárny než všichni ostatní ,tak je kolem toho strašný humbuk.....je to politováníhodná událost co se stalo,ale každodenně na silnicích zařve spousta lidí,kteří jeli podle předpisů m a přišli k tomu jak slepí k houslím a nikdo se nad tím ani nepozastaví..to je to strašný jak naše společnost se k takovému problému staví a radši na d tím zavře oči
0/0
24.10.2003 14:41

Master7

Re:
Neměl by jste napadat spíše novináře než policii???
A proč je z toho takovej humbuk? Asi proto, že byli zabiti při výkonu služby a při službě vlasti. Tak nebrečte, když někoho sestřelí před vašim barákem.
0/0
25.10.2003 15:22

fleret

policie CR provedla rekonstrukci
no nazdar - jak to dopadlo tentokrat?Jsou vsichni zdravi?Nestalo se nikomu nic?
0/0
24.10.2003 12:07

doc21

Souhlas
Musím souhlasit s příspěvkem:  " Známe je všichni... (von Sajrajt)" a když se k tomu ještě přidá bezzubost policie viz. včerejší havárie čtyř opilých mladíků u Starého Jičína, tak to pak dopadne tak, že policie aby splnila "PLÁN POSTIHŮ" buzeruje obyčejné lidí tzv. malé ryby a těch velkých si ani nevšímá.
Dělám si takovou soukromou statistiku a když vidím silniční kontrolu, tak pokud to jen trochu jde, zastavím se a sledují co se děje. V 85% případů policie zastavuje automobily staršího data výroby a "buzeruje" řidiče, kteří už většinou mají nejlepší léta za sebou. Pokud na autě nic nenajdou, tak kontrolují lékárničku, jestli náhodou není "prošlý" nějaký obvaz a při tom kolem nich se míjejí 100krát dražší vozy nepovolenou rychlostí, jejichž řidiči si klidně drží u ucha mobil.
A druhý případ: Asi před měsícem udělali místní policajti zátah. Počkali si po fotbale před hřištěm na "tatíky", kteří si dali jedno, dvě piva a pak jeli domu na druhý konec vesnice na kole. Dávali jim "foukat" a rozdávali jak na běžícím pásu předvolánky před přestupkovou komisi, ale těch co si také dali nějaké to pivko a pak odjížděli autem si ZASE ani nevšimli.
Připadá mi to jako, že se policie řídí heslem: "Lepší vrabec v hrsti, než holub na střeše". Však my toho strejdy tu tisícikorunu vždycky vyždímáme, ale z toho "zlatého podnikatele" ty dva tisíce nikdy nedostaneme a ještě si bude na nás stěžovat.  A votom to je....
0/0
24.10.2003 12:05

ricos

Re:
V tom případě já mám smůlu. Já vždy vidím jen statistické chyby. Nad lidmi se starším vozem se každý smiluje, protože je jasný, že tam se vždy něco najde. Já zas vídám jak naši policajti vybíraj gaunery v Mercedesech
0/0
24.10.2003 14:30

FrantaBrabec

Teď pláčete POLICISTÉ.......
Jestli pak pánové od policie zveřejní jména těch kolegů, kteří se nechali od pana Bulawy uplácet a promíjeli mu dopravní přestupky. Normální smrtelník by už dávno neměl řidičák. A kolik životů máte na svědomí vy, páni POLICISTÉ, když si cpete kapsy tisícovkama a necháváte po silnicích jezdit takovéhle řidiče.  Jen si hezky poplačte za Vaše kolegy, vždyť další penízky už  k Vám jedou........
0/0
24.10.2003 11:52

doc21

Re: Velmi trefné !!!
0/0
24.10.2003 12:09

CuoreSportivo

Re:
Hm asi máš pravdu. Kdyby se nestala taková tragédie, tak ten spratek Bulawa dál ohrožuje životy lidí a nic se mu nedějě. Jak je možné, že ve svých 29 letech má ten gauner už 37 záznamů v kartě řidič? To je vidět, co je to za hajzla. Ale tak už to v Česku chodí. Vždy je nutné padnout pořádně ksichtem na zem. Jinak se nic nedějě. Mezi náma - stejně se z toho ten podnikatelíček dostane. Tipuju to na podmínku maximálně.
0/0
24.10.2003 12:51

mk2487

Re:
Je to smutné, ale musím souhlasit. A co je ještě horší, že Policie z něho udělá obětního beránka. Vůbec ho neobhajuju, asi to je pěknej grázl. Jde o to, že Policie, aby zamaskovala vlastní korumpovatelnost a neschopnost, využije toho, že ten chlap měl Mercedes, plno peněz atd. a předhodí ho veřejnému mínění jako exemplární příklad zbohatlého darebáka, který neuznává zákony. A tak se stane, že - promiňte ten odhad - 70% populace by ho viděla nejradši na šibenici, ale to že měl už několikrát zabený ŘP za řízením pro vlivem alkoholu a vždy ho dostal nápadně rychle zpátky, to už nikoho nezajímá. Zkrátka ať je to sebesmutnější, pro vedení Policie a ministra vnitra to byl takřka dar z nebes - záběry z pohřbů, truchlící pozůstalí a na druhé straně arogantní grázl.
0/0
24.10.2003 13:03

tuccy

Re:
Nekomu uniklo ze kvuli nasim lidskopravnim poslancum o zabavovani ridicaku a tak rozhoduji ne policiste, ale urednici...
0/0
24.10.2003 13:10

pinguinone

Re:
v tom nevidim problem...
0/0
24.10.2003 13:18

Pajix

Re: Teď pláčete POLICISTÉ.......
Předpokládám, že se případ bude vyšetřovat komplexně. Tedy, že se bude vyšetřovat ne jen ta dopravní nehoda, ale i proč měl ještě řidičák, kteří policiste byli u jeho minulých přestupku. Doufám, že padnou hlavy i na straně policie. Uplatky tam byly, nemám důkazy, ale vím, že na severní moravě je jedna velká lihová mafie, která vydělává milioný a policii má dobře pod kontrolou.
0/0
24.10.2003 14:00

2Mac7

Re:
A kolik životů mají na svědomí řidiči , co uplácejí   a další ,kteří neuplácejí a jezdí jakoby byly na silnici sami. Asi jich bude víc než těch úplatných poliistů.Tím neomlouvám policisty, kteří úplatek vezmou, ale nejsou o nic horší než ti , co ho dávají. A vůbec nevíte,jestli zrovna ti tři zemřelí úplatky brali . To, že je velké množství tupých bezohledných řidičů neznamená, že jste takový řidič i Vy ( jste-li řidič) , proč tedy mít každého policistu za zkorumpovatelného?  
0/0
24.10.2003 15:04

Brzdic

Značné nedostatky v článku o rekonstrukci...
Tak jěště něco málo k tomu Mercedesu.1)podle fotek se jednalo o Mercedes třídy E pravděpodobmě 320 provedení Avantgarde -takže žádná novinka 2)tento vůz nemá vlákna v žárovkách ale je vybaven bixenonovou optikou= funguje jako zářivka a tudíž nema tudížá žhavící vlákna se na na rozžhavená vlákna nemohou nalepit střepa z rozbitého skla 3)vozy Mercedes jsou vybaveny automatickým spouštěním světel a pochybuji že člověk vlastnící tento vůz o této funkci neví
 
0/0
24.10.2003 11:40

jackie.brown

Re:
vozy mercedes tridy E nejsou vybaveny automatickym zapinanim svetel, to si pletete asi s nejakym volvem...
0/0
24.10.2003 11:51

Brzdic

Re:
omyl..........na spínací skřínce je poloha pro vypnutí,automatické zapnutí,pro zapnutá světla a dále pro mlhovky.....čidla na intenzitu světla jsou společně s čidly na stěrače jsou umístěny v zrcátku....bohudík tento vůz vlastním.....
0/0
24.10.2003 11:58

pinguinone

neznam medveda
,ale to ze ma automatiku na sviceni,neznamena,ze to svitilo....kolik polokradenych dovozovych aut po bouracce jezdi s prodratovanym immobiliserem ?
0/0
24.10.2003 12:05

Brzdic

Re: reakce
netvrdím že svítil,jen suše konstatuji že to Mercedes umí...je možné mechanicky tu automatiku zapnout nebo i na palubním počítači nastavit tuto funkci.A stí imobiliserem...tyto vozy mají klíč který funguje jako infraport na mobilu..auto si nejprve načte informace z klíče a teprve poté nastaruje...klíče jsou jen dva a nedají se přeprogramovat..člověk musí do autor.servisu kde mu je za nemalý peníz udělají
0/0
24.10.2003 12:09

pinguinone

ja cervenou nemusimm
..prodratovany immo,tim jsem chtel naznacit,co vsechno cesky kutil zvladne,neznam medveda a nevim co je vsechno mozne na nem zmanipulovat.Podle mne je stejne jedno jestli jel se svetly,nebo bez, ze zdeformovani vozidla se odhadne rychlost a to spolu s promilemi bude stacit...i kdyby se polisi otaceli pres dvojitou s tankem...
0/0
24.10.2003 12:24

Brzdic

Re:
to je pravda....stejně to maj za sebou a je úplně jedno jestli se otáčeli nebo stáli,jestli svítil nebo nesvítil.nechci aby můj komenrář byl brán jako nějaké schazování načí policie nabo pana Bulawi ale je to jen suchý technický popis....prostě byl vožralej jak motyka...letěl s tím jak debil a zabil tři chlapi...toť vše...nedá se svítit
0/0
24.10.2003 12:37

pinguinone

Re:
OK
0/0
24.10.2003 12:41

jackie.brown

Re:
tak to bych prosila obrazek, protoze mi neni jasne, ktera poloha psinace to je
0/0
24.10.2003 12:10

Brzdic

Re:
bavíme se doufám o Mercedesu třídy E ,v tomto provedení se vyrábí od roku2002??????????
0/0
24.10.2003 12:20

Modrak1

Re:
u vozu MB třídy E je na otočném ovladači světel poloha s názvem AUTO.... myslím, že to je poloha zcela vpravo.Doporučuji kontaktovat nejbližšího prodejce vozů s třícípou hvězdou ve znaku..
Pa jackie
 
0/0
24.10.2003 12:56

EvzenG

Re:
ad c, možná věděl když byl střízlivý, a bylo vůbec takové období?
0/0
24.10.2003 12:05

barbudo

Re:
U rozbité xenonky samozřejmě poznáte, zda byla rozbita jako zapnutá.
0/0
24.10.2003 12:24





Najdete na iDNES.cz