Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Násilník se vyhnul soudu, je v Itálii

Před soudem pro Prahu 5 skončilo jednání o napadení lékaře záchranky dřív, než začalo. Jeden z dvojice násilníků Tomáš Půta totiž na první stání nepřišel. Podle informací jeho obhájce je v Itálii. Soudce Václav Kašík vydal příkaz k jeho zatčení. Jednání má pokračovat 27. listopadu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

lukaskon

dotaz?
koukal jsem na zprávy v TV a měl jsem pocit, že znám toho třetího. Asi to je ten opilé řidič co neútočil a ošetřovali ho. Nevíte někdo jak se jmenuje?
0/0
23.10.2003 20:48

Premek Podlaha

Nezlepšuje to mezilidské vztahy
Kauzy jako tato rozhodně nezlepšují všeobecnou náladu ve společnosti. Ti co by něco takového nikdy neudělali jsou šokováni a otráveni nečiností policie a nedostatečnými zákony a ti, kteří jsou schopni zkopat lékaře, který jim přijede na pomoc, ale normálně by se k tomu neodhodlali, tak jim to dodá síly a přitvrdí. Za minulého režimu tady žili stejní lidé jako tu žijí teď, ale něco takového bylo absolutně tabu. Vše je o tom co lidé vidí a co je tolerováno nízkými, nebo vůbec žádnými tresty. Dokud nebudou tyto zločiny řádně odměněny pár lety ve vězení a to bez diskuze, tak se to bude dít i nadále.Skutečně nevím co by přimělo zákonodárce, aby nastolili tvrdý režim pro agresivní zločince a divím se tomu, že je jim jedno co se tady děje a to hlavně na silnicích. Kryštof?děte se vycpat
0/0
23.10.2003 12:51

Yaroukh

"pokusu o způsobení těžké újmy na zdraví" ???
"pokusu o způsobení těžké újmy na zdraví" ???
0/0
23.10.2003 10:39

GhorX

Re:
Pokud soudce nevymyslí nějaké polehčující okolnosti, mělo by to být jedno (oni ve skutečnosti nespůsobili těžkou újmu na zdraví, i když se o to rozhodně pokoušeli). Pokus o spáchání trestného činu podle zákona musí být hodnocen stejně, jako by k činu došlo. Být to ale na mně, žaloba by zněla "pokus o vraždu" a upozornil bych na několik vážných přitěžujících okolností. Požadoval bych nejméně deset let vězení, ti lidé jsou nebezpeční násilníci.
0/0
23.10.2003 21:54

Jurajda

Jak mohl odjet do Itálie?
Napadá mne, proč mu nebyl zabaven cestovní pas? Jak to, že trestně stíhaní lidé mohou legálně odjet za hranice? Ví někdo, zda je to nějak ošetřeno zákonem?
0/0
23.10.2003 10:13

qoknu

Re:
To asi bude nějaký podnikatel / jako Pech z Plzně/ a věděl kam šoupnout.
0/0
23.10.2003 11:00

JTR

Co tady nadáváte!!!
Většina z Vás má v parlamentu svého (Vámi zvoleného)  "čestného soudruha" (pokud nehraje fotbal v Anglii ), vzhůru za ním, ať Vám vysvětlí proč to nejde. Hlavně nedejte na kecy o nezávislosti soudů, kdo odpovídá za rychlost atd..???? Kopněte ho do prd... a příště ho nevolte včetně partaje za kterou tam sedí!!!! Že Vám to připadá primitivní???? Ta si je tam zvolte znovu a stane se VELKÉ kulové!!!!
0/0
23.10.2003 10:12

spink1999

Re:
A co ty? Odku jsi, prosím tě? Ty jsis tam žádnýho soudruha nezvolil???
0/0
23.10.2003 10:20

JTR

Re:
Já volil pravicovou stranu, která se do parlamentu nedostala!!!! Můj hlas mě byl "ukradem" těmi "soudruhy", co tam sedí!!!! Takové gaunery bych v životě nemohl volit!!!!!
0/0
23.10.2003 10:36

Delirium Tremens

Že by to byl sládkovec ?
0/0
23.10.2003 10:39

JTR

Re:
Špatně , že by modrý pseudopravicový pták?
0/0
23.10.2003 10:42

spink1999

Re:
A mohu se zeptat která strana to byla - Malá?
0/0
23.10.2003 10:41

JTR

Re:
Ne na Malé sedí TEBOU zvolení soudruzi!!!
0/0
23.10.2003 10:44

spink1999

Re:
No - já osobně jsem volil opozičního modrého ptáka. (Ehm... to jsou podle tebe také soudruzi)?
0/0
23.10.2003 10:47

JTR

Re:
Čím se liší s. Tlustý od s. Grebeníčka??? Ten druhý má alespoň tolik "čestnosti" že nezahodil rudou knížku!!! Bejvalej komunista je to co bejvalej černoch!!! A podle toho jakou "pravicovou" politiku už cca 10 let předváděj (skutky, NE KECY) se vůbec neodlišují od ostatních stran v parlamentu!!!
0/0
23.10.2003 10:51

spink1999

Re:
A tobě se tu žije špatně? Zažil jsi vůbec dobu před 1989?
0/0
23.10.2003 10:57

JTR

Re:
Ano žil jsem zde i dlouho před rokem 1989 a dokonce již chodil do práce!!! A vím co takový jako Tlustý, Salzmann, Dyba a spol předváděli, také vím kdo mohl vycestovat na stáž do západní ciziny a když už ano, tak kde byl evidován (že by božský pan profesor byl výjimkou???) atd. Vadí mi pouze komunisté, které živím ze svojich daní a mimochodem svoje daňové přiznání podepisuju svojím jménem když podepisuji tak za to ručím!! Ne jako tvoji koníci Novák Salzmann apod. Asi se s nimi stotožnuješ, podvádíš, lžeš a souhlasíš s tím jak s tebe dělají kašpara (nalevo nebo s Klausem!!).
0/0
23.10.2003 11:06

spink1999

Re:
Jo a vůbec, kdo z dnešních politiků není "bývalý černoch"?
0/0
23.10.2003 11:01

JTR

Re:
To si musíš zjistit sám před volbami, pokud ti to vadí!! Když ne tak vol jak chceš a pak si nestěžuj!!!
0/0
23.10.2003 11:08

spink1999

Re:
Ale já si přeci nestěžuju! Ne, že by mi současná situace vyloženě vyhovovala, ale - přeci jen je tu určitě líp než před 1989!
0/0
23.10.2003 11:19

JTR

Re:
á já zapoměl, že ti vyhovuje rychlost českých soudů, vymahatelnost práva, třeba pro mě prostáčka třeba nezaplacená faktura, to co na západ od našich hranic je otázkou několika týdnů!!! O tom byl začátek mojí diskuze!! A hlavně,že jsi spokojen s čestností TEBOU VOLENÝCH zástupců!!!
0/0
23.10.2003 11:27

spink1999

Re:
No - ono to tam také není tak růžové. Ale už dost - ty to tady asi prostě nesnášíš - což takle se odstěhovat do krajin, kde je všechno v pohodě, kde ti nebudou vadit tebou nezvolení politici, kde nebudou soudy potřeba, protože všichni lidé budou slušní a hodní.... Je takovou zemi najít, že?
0/0
23.10.2003 11:31

JTR

Re:
Jak jsem již napsal výše nesnáším gaunery, které platím z daním a oni si jenom pakují vlastní kapsy a na ostatní kašlou!!! Nebo souhlasíš s jejich pracovní výkoností, morálkou atd. Zaměstnal by si takového "pracanta" ve vlastní firmě a platil mu takové peníze a poskytoval takové výkony!!!  Nejsem naivní ani netolerantní, ale co je moc to je moc!!! A mohli by se odstěhovat oni ne já!!! Já tady neškodím jako oni!!!
0/0
23.10.2003 11:37

JTR

Re:
opravuji ne výkony ale výhody, A mimochodem, kdo chtěl nechat nějakého hajzla chcípnout???
0/0
23.10.2003 11:40

spink1999

Re:
To je fakt, vracíme se k meritu věci. Ano existuje tady spoustu problémů - mezi nimy je i soudnictví, hlavně lidé by se ale měli zamyslet sami nad sebou (samozřejmě včetně mně) a začít se chovat k sobě slušně. Teď docela lituji mého předchozího výroku (o tom chcípnutí). Jasně - ti lidé by samozřejmě měli pykat za to co provedli ve vězení - ale jak sám říkáš - naše soudnictví není spolehlivé, v naší společnosti se najde spoustu lidí, kteří českého nedokonalého systému neustále zneužívají, spoustu lidí, kteří postrádají něco takového jako je osobní zodpovědnost. Dneska si, skoro každý, radší hledí svého, než aby se zajímal o problémy druhých. Je to škoda...
0/0
23.10.2003 11:52

JTR

Re:
Ano jsme u toho: kdo odpovídá za soudnictví, kdo tvoří zákony a má kontrolovat jejich dodržování a navrhovat změny atd. A hlavně kdo je za to placen!!!! A to mi vadí !! Jakou má výkonnost a když na to nestačí proč tam sedí stále dál!!!! Koho je to vina??? Hlavně těch, co je tam neustále VOLÍ!!!
0/0
23.10.2003 11:56

spink1999

Re:
Jasně souhlasím s tebou, ale najdi mi dneska jediného člověka, který by byl s to to změnit. Naše politická reprezentace nám prakticky neumožňuje si z něčeho vybrat - myslíš si, že by bylo lepší k volbám vůbec nechodit - to samozřejmě jistě ne, už jen z toho důvodu že volby, byť by se jich zůčástnily třeba pouze 2 procenta oprávněných voličů nemohou být prohlášeny za neplatné a mohly by se třeba vrátit ty časy před rokem 1989! Ano, chtělo by to sestavit celý parlament (PS i senát) ze samých čestných, hodných lidí, kteří by tam fungovali pouze v zájmu nás obyčejných lidí a ne tam byli sami za sebe, nebo za prachaté lobbisty.
0/0
23.10.2003 12:03

JTR

Re:
Nejsem idealista, ale volit chodím! Nevolím ovšem někoho, kdo nesplní to co sliboval. Samozřejmě i moje strana (mojí osobou volená ),by se mohla změnit, tak bych jí v dalších volbách nevolil!! Kdyby tak uvažovala většina voličů, politická kultura by se musela zlepšit, protože svoje teplé místečko by žádný poslanec neměl jisté prakticky až do penze!!!
0/0
23.10.2003 12:08

spink1999

Re:
No jo, ale kdo ti zaručí, že osoba nebo strana, kterou zvolíš svoje sliby splní. Jaký čas bys jí dal na splnění slibů (asi ne celé 4 roky co)? Myslíš, že by mohlo existovat něco jako závazná petice, kterou by sami občané mohli rozhodnout, jak jim ta konkrétní vláda, či politická reprezentace vadí, aby mohli iniciovat její sesazení?
0/0
23.10.2003 12:13

JTR

Re:
Vzhledem k tomu, že jsem lidumil  toleruji 4 roky. Je to dost dlouho, aby se dalo něco udělat. Za tu dobu by soukromý podnikatel stihl 10x zkrachovat!!! A ve volebním období se dá zajít za svojím poslancem a domluvit se s ním proč tak koná třeba i ručně!!!!
0/0
23.10.2003 12:18

JTR

Re:
viz také chování voličů jinde (Haiderova stran - Rakousko, Le Pen - Francie).
0/0
23.10.2003 12:15

spink1999

Re:
To nechápu - myslíš Haiderovy a Le Penovy zfanatizované voliče, nebo ty ostatní, kteří s nimi nechtěli nic mít? I tak tito dva lidé si svůj určitý vliv udrželi.
0/0
23.10.2003 12:20

JTR

Re:
Ano určitý vliv si udrželi, ale v následujících volbách byl jejich volební výsledek podstatně jiný než dříve. Volič pochopil, že to byly jenom plané kecy!!! a tak hlasy dal někomu jinémui!!! A neví co si mám myslet o voličích ODS, KSČM, ČSSD, KDU, US - mě připadají jako obdobní fanatici (konkrétní výsledky je nezajímají - pouze předvolební kecy).
0/0
23.10.2003 12:25

spink1999

Re:
A to máš pravdu, a pokud se tu nejde nějaká alternativní strana vůbec se do parlamentu nedostane a pokud ano, okamžitě spadne do toho samého marastu jaký je tady dnes.
0/0
23.10.2003 12:32

JTR

Re:
 Tak snad naposled: A tak budeš jako fanatik volit stranu, která tě zklamala, podvedla a budeš čekat na nějakou novou u které budeš mít jistoti, že se dostane do parlamentu??? To já si svého hlasu cením víc a gaunerovi ho prostě opakovaně nedám!!!
0/0
23.10.2003 12:37

spink1999

Re:
O.K. - a teď mě napadlo, že příště budu radši kandidovat sám, protože jedině sám na sebe se dnes člověk může spolehnout.
0/0
23.10.2003 12:48

JTR

Re:
No určitě to bude lepší než volit stranu pseudopravicového pana profesora !!! Třeba ti dám na jedno volební období hlas, pokud mě jako voliče oslovíš svojim programem. Pozor, ale budu požadovat v případě postupu do sněmovny tvrdé plnění volebních slibů
0/0
23.10.2003 12:56

adam_ov

Re:
proč používáš Vy? ty nemáš v parlamentu svého Tebou zvoleného soudruha, Tebe se to netýká?
0/0
23.10.2003 10:31

JTR

Re:
viz. odpověď výše!!!
0/0
23.10.2003 10:37

cjv

Nechapu..
..jak je mozny ze podezreli davno nejsou ve vazbe a nechaji je behat po svobode, dokonce opustit republiku????!! Kdyz tohle soudy dopousti, potom se takovymto pripadum neni co divit.
0/0
23.10.2003 10:12

Pan_Tau

No, takže...
první případ se nám úspěšně vleče už pět let, a za jak dlouho vyřeší nače BLESKURYCHLÉ soudy tento? Pokud vůbec... ;-((
0/0
23.10.2003 9:05

vnok

Jen by mne ještě zajímalo
jak dopadne s řidičákem opilý řidič. Doufám, že při soudním řízení o něj přijde na maximální dobu.
0/0
23.10.2003 8:55

spink1999

Re:
Jo tak to čekej. Podívej se na plzeňskýho vraha Pecha.
0/0
23.10.2003 9:17

vnok

Jen by mne ještě zajímalo
jak je to s řidičským průkazem opilého řidiče. Doufám, že z toho bude samostatné soudní řízení a řidičák v prádelně na maximální dobu.
0/0
23.10.2003 8:51

spink1999

Škoda,
0/0
23.10.2003 8:44

lucajda20

Hanba jim,hajzlům
Napařila bych těm hazjlům max. možný trest. Člověk jim přijede pomoct a oni se za to odvděčí tím, že lékaři zkopou. Ještě bych jim vzala řidičák, když se neumějí chovat..Je to hnusné, ale škoda že jim v tom havarovaném autě někdo nedodělal, zatímco oni mlátili lékaře...
0/0
23.10.2003 8:44

spink1999

Škoda,
že takovýhle hazly nemůžou nechat bez pomoci chcípnout.
0/0
23.10.2003 8:42

spink1999

Škoda,
že takovýhle hajzly nemůžou nechat bez pomoci chcípnout.
0/0
23.10.2003 8:40

Tomach

Drzim palce...
... at dostanou co nejvic. Jinak bude grazlu cim dal vic. Konecne se s tim alespon neco zacalo delat. I kdyz dalsi zminovana kauza z roku 1998 zni spise jako spatny vtip - proboha, to je 5 let stare! Bud je soudcu malo, nebo se flakaji. Ale takhle to dal nejde. V civilizovanem svete by za podobny cin byl clovek odsouzeny do tydne!
0/0
23.10.2003 8:34

saldo

Tresty
Zdá se, že dacanů, gaunerů a hulvátu u nás přibývá geometrickou řadou. A opilých řidičů taky. Takže - důsledně trestat a sazby vynášet exemplární.
0/0
23.10.2003 8:33





Najdete na iDNES.cz