Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

OSN vyzývá Izrael: Zastavte stavbu zdi

Izrael čelí dosud nejsilnějšímu mezinárodnímu tlaku kvůli bezpečnostní zdi, kterou staví proto, aby ho oddělila od palestinských území. Valné shromáždění OSN ve středu v noci přijalo rezoluci, která Izrael vyzývá, aby jednak zastavil výstavbu této zdi a jednak zboural už postavené části.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

fleret

jeste na zaver
povazuji za velmi dulezite,aby izraelsti dodrzovali technologicke postupy pri vlastni vystavbe.Nedodrzovani zminenych postupu se zpravidla nevyplati-viz CR.Neni dobre,kdyz vybuchuji lide,neni dobre,kdyz jsou roztrhani lide na sracky jenom proto ze obsadi misto v autobusu,nebo v Maximu a pod.Je dobre,kdyz se buduji pevne a vysoke obranne zdi proti lidem,kteri chteji vybuchovat a chteji aby ostatni se s nimi svezli.Neni dobre stavet zdi proto,aby lide nemohli ven,je dobre budovat zdi,aby smejd nemohl dovnitr.Demokraticka oaza (Izrael),v "pousti" odnikud nikam,si v podstate buduje ATRIUM.atrium je soukromi.to je dnes luxus.kde kdo se navazi do zivota druheho.kdo ma diru do zadku.to neni dobre.souhlasim s izraelskymi.
0/0
25.10.2003 4:22

fleret

zed nikomu neublizuje
zed na nikoho neutoci.zdi se stavely vzdycky pouze na obranu pred najezdiky=>agresory.zed je v podstate liniova stavba,ktera muze byt z hlediska urbanistickeho i zajimavym krajinnym prvkem.Jak rika spickovy svetovy architekt Rem Koollhas:nechame-li ji nasledne ozelenit(rozumej popinave rostliny),stava se z dila vytvarne dilo,na kterem se muze podilet rada jedincu.zed je ochranou pred necim.zed je na obranu.drive se stavely kolove hradby kolem osady,mestecka.ve stredoveku melo zdi okolo mestskeho centra na ochranu pred vetrelci kazde mesto a kazde vyznamnejsi panske sidlo.dnes stavime ploty ,abychom jasne vymezili hranice pozemku(lidova tvorivost je primo neskutecna).chranime sve uzemi.Izraelsti rovnez.O cem je potom tato diskuze?
0/0
25.10.2003 4:01

ixikojj

Pozvánka na Kabalat Sabat
Zveme vás do Španělské synagogy! Mili přatelé, patečni Kabalat Sabat (24.10.2003, 18:00) ve Španělské synagoze obohatí svou přítomností vzácní hosté - mezi jinymi: Rabin Douglas Charing, Leeds, UK, proslovi kratkou úvahu: Genius stvořeni (Dil 1), Prof. Samuel Cooper - Bar Ilan University - Israel, který bude přednášet na téma: Bresit - voda jako symbol proměny. Těšíme se na Vás. Židovská liberální unie & Bejt Praha tel.: 222 31 01 99 fax: 222 31 03 99 Dear Friends, Friday´s Kabbalat Shabbat (October 24, 2003, 6pm) in the Spanish synagogue will be enriched by the presence of our special quests - among them: Rabbi Douglas Charing, Leeds, UK, who will present a short contemplation The Genius of Genesis (Part 1), Prof. Samuel Cooper, Bar Ilan University - Israel, who will give a lecture on Bereshit - water as a symbol of transformation. We look forward to seeing you. Jewish Liberal Union & Bejt Praha tel.: 222 31 01 99 fax: 222 31 03 99
0/0
24.10.2003 12:16

flamingo

Re:
Rád bych se zúčastnil, ale časově mi to nevychází.
0/0
24.10.2003 13:27

Pilat

Re:
 he he he
0/0
24.10.2003 18:08

Pilat

Re:
zadam redakci o zruseni teto neplacene reklamy he he he
0/0
24.10.2003 18:13

fleret

Re:
podivej se,tve prispeky na foru ctu.Nejsou uplne pitome.Ale tohle reklama neni.Uvedom si to.
0/0
25.10.2003 2:20

Isabelle

Re:
Ahoj, uz mas klidnejsi dny?
0/0
25.10.2003 2:47

fleret

Re:
ahoj - mam lepsi dny.dnes vecer jsem poslouchal vybornou kapelu.to bylo prima.jak se mas ty?
0/0
25.10.2003 3:33

fleret

Re: Isabelle
vsechno zlehynka,ne zhurta-to je tu furt.
0/0
25.10.2003 3:43

Isabelle

Re:
Vsechno se snazim "zlehynka" a vis co ja tady posloucham? Tribute for Willie Nelson, vsechny country music kamosi s nim prozpevuji... nevim jestli to je tvoje parketa, jak se tam u vas povida ale tady je to nadhera...hodne snehu pro tebe!
0/0
25.10.2003 4:55

twkiwi

OSN je jako bezzuba stara stekajici fena,
tradicne bedujici nad ztratami na strane ubohych zbedovanych utlacovanych muslimu,vyjici nad fotografiemi cernousku s nafouklymi brisky atd....OSN,tuto zbytecnou a drahou,svuj ucel naprosto neplnici a nasili nezabranujici organizaci,notabene vedenou jakymsi kanibalem z Ghany,je treba zrusit.
IZRAEL MA PRAVO SE BRANIT JAKYMKOLI ZPUSOBEM.ISLAM -RAKOVINU SVETA JE TREBA ODSTRANIT TRVALE.
 
0/0
24.10.2003 10:35

Jindrich Hojer

Re:
Ano, vase reakce je plna nenavisti k lidem kteri maji jinou barvu kuze, k lidem kteri maji jine vyznani, k lidem kteri maji jinou kulturu. Jste typicky sionista. A ani o tom mozna jeste nevite...
0/0
24.10.2003 11:01

flamingo

Re:
V zásadě má pravdu, protože Islám představuje reálné nebezpečí i pro Evropu.
0/0
24.10.2003 11:02

pozorujivas

Re: Najivní...
Když se to Muslimům nepovedlo za ta staletí do dnešního dne, tak myslím, že s naší technologicko-vojensko-ekonomickou převahou, nemají v nejbližších desítkách let šanci a každý kdo tímto scénářem straší je...hm...krátkozraký...
0/0
24.10.2003 11:26

ynternetova fany

Re:
ses dobrej paranoik
-
nebo demagog
0/0
24.10.2003 12:35

flamingo

Re:
OSN nezaruči Izraeli jeho právo na existenci ale jen umí schvalovat nezávazné rezoluce proti židovskému státu. To, že Izrael nebude brát na nikoho ohled při vojenských akcích, je realita.
0/0
24.10.2003 11:01

flamingo

Apokalypsa
Izraelské ponorky jsou již vyzbrojeny jadernými střelami. Snad existuje Bůh a nedopustí použití těchto zbraní konečného řešení.  
0/0
24.10.2003 9:07

Pilat

Re:
a hned tri z nich vytvareli vojensko politicky natlak na Iran v perskem zalivu. Vyroba jaderne bomby v jakekoliv muslimske zemi by konecne srovnala valecne choutky israele. A primela je plnit dohody OSN a zacit opravdu odpovedne resit situaci stredniho vychodu.
Podivame li se na Severni Koreu at je jejich rezim jak chce tyransky a potreboval by zmeny, jednani s Koreou je vedeno s respektem, diky cemu no diky A-bomb. Jak je videt ......chces mit respekt....vyrob A-bomb.....
0/0
24.10.2003 18:29

tajemnik letajiciho ostrova

plot neni reseni...
Dva důstojníci izraelské armády byli zadrženi a obviněni, že prodávali Palestincům povolení ke vstupu na izraelské území. Za dobu své služby údajně prodali "stovky, pokud ne tisíce" vstupních povolení.
0/0
24.10.2003 7:34

Pilat

Re:
proc ne," geshaft ist geshaft".....he he he
0/0
24.10.2003 18:21

Lejtkin

pro Pilata
pane, mam pocit, ze jste asi na tripu, protoze vase prispevky jsou v podstatet halda blabolu o nicem, tedy pokud nejste palestinsky agitator, protoze potom odvadite poradny kus prace
0/0
24.10.2003 7:31

Pilat

Re:
v tom pripade uz jsem jak israelsky tiskovy mluvci he he he he
s argumenty vojine Lejtkine musi priji i druha strana, na blabol - blabol he he he
mnoho stesti v sireni sionismu a nasili!!!
0/0
24.10.2003 18:12

kokrhel

co to?
že by se zasekli dnes server, nebo mi objektivně sujektivní redakce vycenzla příspěvek do nuly??
0/0
24.10.2003 1:39

kokrhel

Do toho
jen to dostavte kluci židovský a na horu dráty ale ne 220, ale aspon 380 a na  těch střážních věžních používejte do kulometů HEI munici, aby každej magor kterýho posílá Arafat a co to chce přelézt přišel po zásahu o půl prd......a když se vám tam zase někdo odpálí tak klidně to vysypte ze všech gunů na obydlenou čtvrť plnou všech těch nevinných s páskou přes hubu a kalašnikovem v ruce...........nejsem rarista a nemiluji židy , ale se zviřätami se musí jednat po zvířecku
0/0
24.10.2003 1:02

tajemnik letajiciho ostrova

Re:
vice lidi jako ty a dneska by jsme zili jeste na stromech... omezence
0/0
24.10.2003 7:29

Cryss

Re:
Che che. Zvířatamama by se radši měla učit česky, jinak se smíchy si po....
0/0
24.10.2003 8:14

flamingo

Re:
Radikální názor člověka, kterýmu se z Palestinců obrací žaludek.
0/0
24.10.2003 9:03

Jindrich Hojer

Re:
Jen to moc nezjemnuj, spise se totiz jedna o typickeho proizraelsky smyslejiciho jedince s mirne jestrabimi sklony. A ty patris do stejneho tabora jako on. Taky jsem slysel izraelskeho zakladaka jak rika ze zabit si sveho Palestince je otazka vojenske cti...
0/0
24.10.2003 9:38

flamingo

Re:
O tom záklaďákovi je to zajimavé. Já jsem žádného  neslyšel.
0/0
24.10.2003 10:58

Pilat

ty jsi jkompletni demagog
Vysloužilí političtí páprdové z OSN sami nejsou schopni přijít s návrhem na řešení. Diplomacie? K smíchu! Není s kým jednat na palestinské straně. A že stavba "předjímá" budoucí hranice? Žádné nejsou a palestinci dělají všechno proto, ay nikdy nebyly. A i kdyby nakrásně jednou byly, stavba se demontuje a přesune. Svatou povinností každého státu je ochrana života, zdraví a majetku občanů. To Izrael činí a je to v pořádku. je mi jasne, ze se nemohou zadna jednani hnout ku predu, kdyz tam jednaji lidi jako ty. Schvalovani zdi je schvalovani koncentraku. Uz jsemm ti jednou napsal ze jsi rasista, ty jses divil proc, he he he ...ty nehledas reseni ale segregaci, to je mysleni jihoafrickych bilych bossu 60- 70 ta leta ty se dej dohromady s tema Sharonama a Arafatama.
0/0
23.10.2003 20:41

Dan 1

Až bude Palestina samostatným státem
(a to ti jde, ne), bude si určovat Izrael, koho z cizinců do země pustí, tak, jako to dělají všechny státy světa.
0/0
23.10.2003 20:44

Pilat

Re:
o tom jsem neslysel, ze by autonomni staty potrebovaly viza hje he he ze si Sralon pro nejake nezasel pred tim nez bombardoval "vycvikove stredisko" v Syrii he he he
0/0
23.10.2003 20:47

Dan 1

To je snad něco jiného.
Vízová a cizinecká agenda je věcí každého státu
0/0
23.10.2003 20:52

Pilat

Re:
znas tu pohadku o pernikove chaloupce? nebo ti babicka rikala jen zidovske Hagaddach ? v te pohadce se baba jaga pta "dedku sly tudy deti?"  a dedek zatlouka deti a odpovida z cesty..............dovol abych se te zeptal ........"dedku sly tudy deti?"
0/0
23.10.2003 20:55

Dan 1

Vzpomeň si na šestidenní válku atd,
tvoje přirovnání jsou od věci.
0/0
23.10.2003 21:00

Pilat

Re:
bohuzel ne podivej se na tvou odpoved, kde ja ti pisu, ze jsem nevidel vizovou povionost v autonomnim zrizeni,( to nepotrebujou ani cecenci do ruska) 
0/0
23.10.2003 21:02

Dan 1

Nemluvím o autonomii, ale o suverenitě,
0/0
23.10.2003 21:13

ScipioAfricanus

Kam na ty nesmysly chodis, Pilat
Jak autonomie? Palestinska uzemi v soucasnosti kontrolovana izraelskou armadou nejsou zadna "autonomni uzemi" v ramci Statu Izrael. Alespon jsem zatim nezaregistroval, ze by je Izraelci oficialne anektovali (narozdil od Golan). Prestan si plest pojmy a svoje dojmy. Co se tyka Cecny, tu Rusi stale povazuji za soucast sveho statu.
0/0
24.10.2003 9:32

GhorX

Re:
Ve Vašem srovnání s koncetračním táborem nesedí jedna věc - koncentráky byly obvykle oploceny ze všech stran.
0/0
23.10.2003 20:56

Pilat

Re:
kdo chce psa bit, hul si najde.....he he he no panove jam mam i jine prijemnejsi chvile ke straveni nez tu sedet s vami......je vzdy jen nouzovka na vyplneni volneho casu, jinymi slovy zabity cas tak cau,........... vsechno to pekne ted rozeberte naplivejte na Pilata.......he he he ....... a hlavne si konecne udelejte poradek v tom vasem bordelu nez zacnete resit bordel cizi he he he he
0/0
23.10.2003 21:12

Pilat

Re: P.S.
kdyz jsme byli oploceni proti zapadnim imperialistum to bylo naprosto v poradku ze .......he he he ...greenhorne lidskych prav
0/0
23.10.2003 21:17

Dan 1

Izraelci chtějí přežít
a na to, aby je stát chránil,  si platí stát z daní. Tvůj příměr je dokonale mimo mísu.
0/0
23.10.2003 21:20

pozorujivas

Re:
Kdyby chtěl chránit své občany tak se snaží o dohodu. Ale to není to co je důležité stejně jako ZHN nebyly pravým důvodem usOFa agrese do Iráku. Panebože kde žijete?
 
I hlupák by pochopil, že pro nejvyšší bezpečnost není boj vhodný, že? 1948 - 2003 = 45 let to pochopit a nic = cíle asi budou jiné, že?
 
0/0
23.10.2003 21:56

GhorX

Re:
Jistě omylem jste do toho času započítal i několik agresí sousedních zemí, ať už prováděných vojensky, nebo diplomaticky. Asi byste se měl s vývojem situace kolem Izraele seznámit blíže. Snad s vyjímkou poslední doby, kdy Izraelcům evidentně dochází trpělivost, Izrael nikdy konflikty nevyvolával (pomineme-li jako důvod konfliktu samotnou existenci Izraele).
0/0
23.10.2003 22:04

pozorujivas

Re: Dovolím si nesouhlasit!
Vytvoření státu Israel bylo prvotní a tou nejzákladnější agresí. Vedle tohoto vše následující bledne závistí. Nemám nic proti židovskému národu, je tu všek problém, který vytvořili; připomíná mi to klasické "O nás, bez nás."
 
Shrnu národnosti tohoto území a zeptám se: Jak myslíte, že by v roce 1945 dopadlo referendum s otázkou "Souhlasíte, zde na tomto místě, s vytvořením samostatného židovského státu?" Zjistěte si tehdy národnostní složení...
 
 
 
0/0
23.10.2003 23:04

ScipioAfricanus

Ubohy idealisto
proc by tam delali nejake referendum? Spojene stavy prosadily prijeti rezoluce o zniku Izraele a Palestiny a nikoho se na nic neptaly. Bylo to tak podstatne jednodussi. Diky tomu ma Izrael ofiacilni posveceni a ted uz se muzou na nejaka referenda pripadne celou OSN vykaslat.
0/0
24.10.2003 9:36

pozorujivas

Re:
Psal jsem "Představte si..."! Co jste napsal je přesně "O nás, bez nás." a z toho pramení dnešní problémy.
0/0
24.10.2003 11:43

Katka-K

Re: Vznik státu Izrael
Pokud je mi známo, tak v roce 1947 byly navrženy dva státy, Israel a Palestina, pokud by se stát palestinců tak jmenoval, kdyby tento návrh přijali. Kdyby tenkrát tak učinili, měli by dnes svůj vlastní stát, doufám, že se zákony, fungujícím školstvím atd. Místo toho ale vyšli do války po vzniku státu Izrael za účelem zničení nového státu. I když nesouhlasím se vším, co Izrael kdy udělal, musím říci, že jako suveréní stát mají svá práva a povinnosti, stejně jako ČR a kdokoliv jiný.
Co se týče humanitárních příspěvků palestincům, většina z nich končí na soukroých účtech vysoce postavených "politiků" palestincké správy, zejména pak J. Arafata. Palestinská samospráva požádala OSN o finanční pomoc 1.2 mld. USD, ale vzhledem k tomu, že ještě nezodpověděli kam se podělo 900 mil. USD, které jim již poskytnuty byly, tak nedostali nic a ani nedostanou, pokud se tyto peníze nenajdou a neuplatní tam, kde by měly.
0/0
24.10.2003 11:16

pozorujivas

Re:
Můžete mi vysvětlit, jak mohli říci ano, když jim zmizela podstatná část území?
0/0
24.10.2003 11:45





Najdete na iDNES.cz