Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Na kolejích za Prahou číhala bomba

Železničáři našli asi 30 metrů za cedulí Praha ve směru na Beroun nevybuchlou bombu a naříznuté koleje. "Zaměstnanci Českých drah našli na trati nástražný výbušný systém krátce před jedenáctou," povrdila iDNES mluvčí středočeské Policie Soňa Budská.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

alpon

Pozor, pozor!
Za tim je urcite CIA a Mossad ! Lide bdete! Pozor na zradnou USA !!! Nepritel nikdy nespi. A my preci nekoho MUSIME nenavidet!
0/0
20.10.2003 6:00

Varel_Frystensky

Cely je to divny
Rezal jste nekdo kolej pilkou na zelezo.  Dost nepravdepodobny. I kdyz je to jenom 10 ocel, presto tomu moc neverim.  A nebo mel strojni pilu, ale takove jsou specilni pro CD, aby se dali uchytit na kolej.  V zivote jsem videl pouze jednu, neb CD uziva rozbrusky.  At netajej a daj informace nebo drzej jak se rika hubu.
0/0
20.10.2003 1:44

puvodni_jouda

Re:
Váš názor jde k věci a je velmi kultivovaný. ALE JAK PROBOHA MŮZETE UVÁDĚT SVŮJ SLUŽEBNÍ MAIL. Dokud toto lidé nepochopí budeme pořád banánová republika. A TO JSTE INFORMATIK!
0/0
20.10.2003 10:00

modem

Re:
To mi také docvaklo a redakce na mojí žádost příspěvek zrušila. Za to jí děkuji. Nechci negativní reakce z různých nejmenovaných stran. Postatou věci (pro Vás se opakuji, ale pro ostatní) jsem chtěl říci, že asi před 10 lety intenzivně (než jsem se stal informatikem) a nyní občas,  jsem se zabýval dělením kolejnic. Kolejnice (hlava kolejnice) je jízdou vlakem tak tvrdá, že ručně pilkou je nemožné řezání. Tam se chytne jen flexa, strojní pásová a kotoučová pila nebo plamen. A dle obrázku to musel být petrogen (obdoba autogenu). A ten člověk podle kvality řezu to nedělal poprvé !!!!! Na řezák se použije speciální nástavec a pak se docílí tak kvalitního řezu. Rozhodně bych hledal pachatele mezi svářeči (mají zkoušky a jsou evidováni !!!). Může to být kdokoli a je úkol policie ho najít. Můžeme vést diskusi o flustrovaném člověku nebo bývalém zaměstnanci. To by bylo ovšem plácání o ničem. Ten člověk každopádně ohrozil životy a je otázka proč to dělá.
0/0
20.10.2003 12:22

Majkyho_pupik

tak to fakt ne!!
takovyhle blbce povesit za kou.. na tram na Staromaku na par hodin dokavad by neposli a priste by si to kazdej rozmyslel..neuveritelny..
0/0
19.10.2003 12:41

budgeto

Re:
ja bych ho spis posadil do prazdneho vagonu (ktery bych mimochodem zaplatil z jeho zabaveneho majetku) a ten vagon roztlacil po trati s nariznutou koleji a nastraznym systemem..... Spotrebovanou elektriku na roztlaceni bych mu jakozto platce dani velmi rad zaplatil....
0/0
19.10.2003 12:49

FrantaDrs

Re:
no, asi tak nějak...
0/0
19.10.2003 21:48

jtljtl

Re:
V pátek 17. října se uskuteční ukončení stejnosměrného elektrického provozu na trati Rybník – Vyšší Brod klášter. O den později již začnou přípravné práce na elektrizaci tratě střídavou trakční soustavou. Spoje budou vedeny dieselovými lokomotivami nebo autobusy. Provoz na Vyšebrodské elektrické místní dráze z dnešního Rybníka do Lipna nad Vltavou byl zahájen v roce 1911. Původně použitá stejnosměrná soustava o napětí 1,2 kV byla při rekonstrukci v padesátých letech upravena na 1,5 kV. Po nedávném dokončení elektrizace tratě České Budějovice – Rybník – Horní Dvořiště střídavou trakční soustavou o napětí 25 kV/50 Hz bylo potřeba vyřešit umístění druhého napájecího bodu pro zajištění dostatečného výkonu při budoucím zvýšení intenzity provozu. Jako nejvhodnější lokalita byla vybrána stanice Lipno nad Vltavou, střídavá soustava se tak zavede i na celé Lipence. To mimo jiné umožní zavést přímé vlaky z jihočeské metropole až k lipenské přehradě. Během výluk pojedou v úseku Rybník – Vyšší Brod klášter místo vlaků autobusy. Mimo tuto dobu budou všechny spoje vedeny v dieselové trakci. Mezi stanicemi Vyšší Brod klášter a Lipno nad Vltavou potrvá až do června příštího roku kombinovaný provoz stejnosměrných elektrických a dieselových vlaků. V traťovém úseku Rybník – Vyšší Brod klášter se navíc v termínech 7. – 8. a 14. – 15. 10. konají nepřetržité výluky se začátkem první den v 7.40 hod. a koncem druhý den v 18.15 hod. Důvodem přerušení provozu jsou opravy mostů a údržbové práce. Vlaky mezi zmíněnými stanicemi nepojedou také 16. 10. od 7.40 do 16.10 hod.
0/0
19.10.2003 13:04

HonyOs

Re:
Uff
0/0
19.10.2003 15:41





Najdete na iDNES.cz