Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Klaus má pravdu

Ve všem, v čem Klaus kritizoval vládu, měl naprostou pravdu. Ano, reforma není reforma. Předlužení je hloupost. Ústava je skutečně první kork k superstátu. V čem je ale problém?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

tomastak

Tvůj podpis ...
... pokud se budeš stále podepisovat jako Komárek, bude to také platit o tobě...
P.S. Jezdím měsíčně do PASSAU (BRD), jak často ty?
0/0
21.11.2003 10:47

vamberk

Klausobijci vivat !
Rozklady pana Komárka jsou jen dalším důkaz toho, jak nejsou někteří jedinci schopni "měřit stejným metrem". Kdyby Klaus udělal jen zlomek přehmatů co Havel, tak ho Komárkové, Mejstříkové a další "Havlovi pohrobci" budou snad chtít lynčovat (obrazně řečeno).Možná si ani neuvědomují, že vlastně Havlovi činí t.zv. "medvědí službu", neustálým prezentováním a pardonováním všeho ho řadě lidí natrvalo zprotivují. Neumím si vůbec představit ten řev v novinách, kdyby např. objevili v Klausově prezidentské kanceláři defraudace jako po Havlově éře, atd. atd., ale jemu projde všechno a už ho snad chudáka čeká jen nanebevzetí (aspoň podle servilních podržtašků). Kopání do prezidenta Klause je t.zv. "Leschtinův syndrom" - nazváno podle nechvalně známého "Klausobijce", a je to evidentně nějaká úchylka těch, kteří se jinak prosadit neumí (závist taky dělá své). Vždyť o čem by tak asi jinak mohl psát pan Viewegh nebýt Klause ? Pan Komárek (bohužel) jen rozšiřuje řady trapných zamindrákovaných čecháčků.
0/0
23.10.2003 4:39

Zahledeny

Re:
aha, zase jeden chytrej modrej pták.
0/0
23.10.2003 14:19

petos

je to smutné
je to smutné ale tato hipotetická varianta se stala i mé rodině,kriminalníka několikrát trestaného který ubil mého děda,jenž se po výkonu trestu stal bachařem aby ve vězení umlátil vězně hlídala před těmi co je mlátil naše dem. policie.Proto s člankem o Klausovi souhlasím
0/0
21.10.2003 21:52

boganek

Král
má pravdu, nezlobte ho, ale Všem by bylo zle nebýt mistra kovářského. To už věděl král Miroslav, Jasná princezno - jenom tady  se na to musí přijít po 50 letech znova.
0/0
20.10.2003 8:54

Pongo

Komárku, Komárku
sorry, ale to už je kapku přehnané. Chápu-li to dobře, pak kdyby tato slova pronesl Havel, mělo by to být do mramoru vytesané. Řekne-li to Klaus, je to špatné, nebo přinejmenším podezřelé. Proč proboha je tak obtížné přiznat, že v něčem má Klaus pravdu a pochválit ho? Jenže to je zřejmě nad Tvé Koaliční chápání...
Tvá zapšklost se úplně stejná jako u Mejstříka, Davida, Viewegha a dalších. Zkrátka pro vás bude Klaus vždy nepřítel č.1 i kdyby byl celý ze zlata a udělal pro vás první poslední. Tomu se už nedá říkat oponentura, to je zaslepenost svým vlastním egem a neschopnost přiznat svou vlastní chybu v určitých situacích, stejně jako neschopnost přiznat, že ten velký protivník je v daném okamžiku lepší. Stejně jako u fotbalových "fanoušků", kteří vidí jen svůj vlastní tým a opájejí se nenávistí vůči jinému týmu.
Jo a abych nezapomněl: "Zdroje jsou"
0/0
19.10.2003 1:31

vamberk

Re: Naprostý souhlas !
Další důkaz toho, jak nejsou někteří jedinci schopni "měřit stejným metrem". Kdyby Klaus udělal jen zlomek přehmatů co Havel, tak ho Komárkové, Mejstříkové a další "Havlovi pohrobci" budou snad chtít lynčovat (obrazně řečeno).Možná si ani neuvědomují, že vlastně Havlovi činí t.zv. "medvědí službu", neustálým prezentováním a pardonováním všeho ho řadě lidí natrvalo zprotivují. Neumím si vůbec představit ten řev v novinách, kdyby např. objevili v Klausově prezidentské kanceláři defraudace jako po Havlově éře, atd. atd., ale jemu projde všechno a už ho snad chudáka čeká jen nanebevzetí (aspoň podle servilních podržtašků). Kopání do prezidenta Klause je t.zv. "Leschtinův syndrom" - nazváno podle nechvalně známého "Klausobijce", a je to evidentně nějaká úchylka těch, kteří se jinak prosadit neumí (závist taky dělá své). Vždyť o čem by tak asi jinak mohl psát pan Viewegh nebýt Klause ? Pan Komárek (bohužel) jen rozšiřuje řady trapných zamindrákovaných čecháčků.
0/0
23.10.2003 4:28

achym

ACH JOO!!! Komárek na hrad! Achym
0/0
18.10.2003 10:08

Vaclav K. - Tunelar

Kajinek a Klaus
Podle mne je Kajinek nevinen (ze svedci o jeho vine nejaky Cikan ve vezeni je vysmechem). Ale i kdyby tech par Cikanu postrilel, tak je to nic oproti tomu, kolik lidskych zivotu zmaril Klaus svoji Tunelarskou politikou. Klaus ma  "vyhodu" v tom, ze se neda soudne prokazat jeho prime zavineni. Ale mozna by stacili dva "svedci", jako u Kajinka...
0/0
17.10.2003 22:50

to je moje

Re: Přečtěte si, co tady nedávno napsal Rychetský.
OTÁZKA: ( Milan L ) Jak citite a vnimate svou odpovednost za tvorbu pravnich predpisu po roce 1989? Nebylo nahodou tzv "tunelovani" mozne i diky vasi nekvalitni praci? ODPOVĚĎ: ( 28.08.2003 16:19 ) Jsem zcela nepochybně spoluodpovědný s dalšími legislativci za transformaci právního řádu po roce 1989. Myslím si, že byla úspěšná - zejména ve srovnání s ostatními postkomunistickými zeměmi. Tzv. tunelování není výsledkem nedostatku právního řádu, ale především jeho zcela nedostatečné aplikace ze strany orgánů trestního řízení. Ale všiměte si, že policisté, státní zástupci a snad i soudci se již začínají ve složité problematice finační a hospodářské kriminality orientovat.
0/0
22.10.2003 12:33

bývalý živnostník

A co Havel ?
Nevzpomínám si, že by byl někdy Havel nadstranický. A popravdě řečeno ekonomicky naši republiku poškodil nuvěřitelně a to bez ohledu na jeho "renomé" v zahraničí.
0/0
17.10.2003 20:52

vasnivyctenarIDNES

Re:
Musite byt strasny hlupak, pane - radeji nepatram po tom, proc jste byvaly zivnostnik. Doma si ten svuj chlivek totiz muzeme zamest sami, to nikoho venku nezajima, kolik mame (ne)uspesnych zivnostniku. Vzdycky kdyz jsem delsi cas v zahranici, dochazi mi, kolik lidi si tady o Cesich mysli, "jak neschopne mame zivnostniky" - to je, prosim, jen alegoricky primer a kolik lidi nam zavidi to, co napriklad predstavuje "Vaklav Chavel". To neni prdel, ale fakt. Vaclav Havel nebyl prezidentem proto, aby se "doma staral o zivnostniky", ale aby slovo Cesko venku znelo!!! Pokud se Vam to nelibi, polibte mi, prosim, prdel!
0/0
17.10.2003 21:52

Isabelle

Re:
Nebylo by pro vas lepsi radeji vasnive cisti, nezli osklive psati  , jinak  mate pravdu ale da se to jiste napsat slusne?!
0/0
17.10.2003 22:06

bývalý živnostník

Re: čtenář?
Vášnivý čtenáři, je pod moji ůrověň klesnout na tvoji vyjadřovací styl. Možná hodně čteš a i cestuješ ale seřadit, vytřídit a analyzovat fakta, ti vlastně nedělá problémy, protože na to ani nemáš dostatek intelektu. Z toho plyne, že jsi ani nepochopil obsah mého příspěvku. Šetři si své zvrácené výlevy na to na co stačíš.
0/0
18.10.2003 10:41

Majkyho_pupik

Re:
Reakce Vasniveho ctenare na Vas 1. prispevek byla opravdu psana neadekvatnim jazykem. Ale nezbyva nez s nim souhlasit. To ze Vaclav Havel poskodil ekonomiku teto zeme je trochu ujete..
0/0
18.10.2003 11:01

GhorX

Re:
Přemýšlím, jak slušně napsat "jste idiot". No, snad takhle : do jisté míry chápu hlupáky, pro které je podstatnější nějaká zvoraná milost, než obrovský přínos Václava Havla pro tuto zemi (dobré jméno v zahraničí). Vy pane jste obyčejný chudák a lhář.
0/0
18.10.2003 11:26

bývalý živnostník

Re: Co se dá dělat ?!
Jak vidím je vás celá řada, která není schopna rozlišit pozitivní přínos Havla na mezinárodní scéně oproti jeho znančně problematickému působení na scéně domácí ale jak jsem předeslal, co se dá dělat ?! Ona podle vašich reakcí vypadá i morální úroveň všeobecně života v naší zemi. Popsání problémů a stanovení priorit je problém, který tlačí naší ekonomiku a potažmo morálku pod obecně přijatelnou úroveň. Ale aby vám to došlo, museli byste být schopni překročit svůj stín, v němž tápete.
0/0
18.10.2003 14:35

GhorX

Re:
Jistě. Zatím co Vaše předchozí deklarace Václava Havla coby makroekonomického škůdce a pomalu masového vraha je hodna Pulitzerovy ceny, my, hloupí a nechápaví jsme jasně identifikováni nedokonalostí písemného projevu. Já Vám to vyvracet nebudu.
0/0
18.10.2003 14:48

bývalý živnostník

Re: mimochodem MILOST !!!
Když jsi odpůrče vzpoměl ty milosti. V současné době nějakej Špidla rád přetřásá problém "klientelismu", názory mohou být samozřejmě různé a můj je ten, že co jiného než kontroverzní milosti páně Havla jsou učebnicovým příkladem klientelismu.
0/0
18.10.2003 14:42

GhorX

Re:
Některé milosti Václava Havla odsuzuji, některé věci, které udělal, také. Některé věci mi ovšem vadí i na mé matce, což ale samozřejmě neznamená, že ji budu činit zodpovědnou za všechny své neúspěchy. Vám praveděpodobně vadí na V.H. víc věcí, ale označit jej za osobu, která výrazně poškodila ekonomiku ČR ? Na to člověk opravdu musí splňovat výše zmíněná kritéria. Jste takový "franta motl", jen naopak.
0/0
18.10.2003 14:51

Flat Vamp

Re:
Strc si tu svou slovní vatu do pr*dele a napis neco zajimavyho, byvaly zivnostníku. Treba nejakej fakt by se fakt hodil.
0/0
18.10.2003 18:19

Vaclav Hanus

Re: jak ze?
A muzete byt trochu konkretnejsi, v cem Havel poskodil ekonomiku? ..kdyz na legislativni proces mel asi takovy vliv, jako dnes Klaus? V opacnem pripade se ptam, proc tedy  Klaus hrima proi navsteve parlamentu takovou kritiku?...kdyz vlastne muze spasit zemi..stejne jako Havel onehda..
0/0
18.10.2003 18:49

pinguinone

Komarek...
..necist !
0/0
17.10.2003 17:49

1_130_202_135

Re:
Že by měl korkovou hlavu?
"...skutečně první kork k superstátu..."
0/0
17.10.2003 18:31

malinak

"Nadstranickost" je totiž jen zbožné přání
Pokud v lidské společnosti vůbec něco takového existuje, tak jen jako formulka v předvolebním boji.
0/0
17.10.2003 17:48





Najdete na iDNES.cz