Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Bomba v pásmu Gazy zabila ochranku CIA

Blízký východ zažil nezvyklý útok proti americkým diplomatům. Jejich konvoj na severu pásma Gazy zasáhla nálož. Auta vezla vyjednávače a agenty CIA. Při útoku zahynuli tři Američané pracující jako ostraha diplomatů. Bomba byla ukryta u Erezu na kraji silnice.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

CyberHawk

Pan Mahatir Muhammed
Toho cloveka sleduji jiz delsi dobu a myslim, ze jeho prognozy vyjdou tak jak je predlozil... celkem myslim, ze on je vlastne genius a jediny kdo je natolik statecny aby o vecech mluvil tak jake jsou... ale jeho nazory nepatri sem kam chodi spousta podelanych Cechu (spis ti ***jini*** nez ti Cesi)...
Celkem uz verim, ze v dobe komunistu clovek mel rozhodne vic prav a svobody nez za dobu civilizovanych a podelanych burger-zroutu a jejich psu v srdci Evropy.
Ted za kazdym rohem cici nejaky zas**** praskac a vsechny nase kroky jsou monitrovani... takze aby nekdo psal sem nejaky prispevek musi byt radne registrovan, "kvuli xenophobum" a  jasne, ze vam monitoruji vasi IP adresu a kdo vlastne jste, takze jestli se nekdo byt jen trochu odvazi kritizovat ty podelany "Semity" tak po nem hned pujdou vsichni, ale ze nekdo muze nadavat zcela volne na Muslimy a Araby tak to je zcela v poradku.... Nahodou roste pocet odpurcu jakehokoliv dialogu s temi podelanymi hlavami zapadu a la Bush a ten jeho pes Blair, takze zkratka: jedna miliarda nastvanych Muslimu se zacina davat dohromady a mam dojem, ze vsichni, cely svet, pujde diky Bushovi do hajzlu.
Dekuji.
 
0/0
18.10.2003 0:32

Pilat

lavinove nebezpeci
jenze,problem je v tom,ze bych pozval lidi oscilujici na stejne frekvenci...............................................
tolik energie oscilujici na jene frekvenci na jednom kopci by mohlo urvat lavinu....he he he eh
0/0
16.10.2003 21:46

Pilat

chuj s tym
On je Pilát přesvědčený marxista, (Dan 1, 16.10.2003 1:39)
to není nálepka, sám mi to psal. Kdoví proč, je v něm potřeba vidět kromě komouše i člověka. Třeba to mohlo být tak, že emigroval, nedosáhl žádných velkých úspěchů a ten socialismus, kdy měl každý stejně, považuje za lepší. Kdo ví?........................................................................
he he he he  ..................vetsi kokotinu uz by mohl napsaty jenom fleret  ........he he he he .............Jurasku kde jsi??????????     he he he
0/0
16.10.2003 21:44

Dan 1

Člověče, co vám to v té Kanadě roste za trávu?
Psali jsme si o marxismu a o Leninovi? Psali. A styl psaní máš jako blahé paměti Kruťas nebo páter Havlasa. Nenávist a xenofobie většinou pramení z pocitu vlastní nedostatečnosti potřeby její kompenzace. V čem je rozpor?
0/0
16.10.2003 21:49

Pilat

Re:
koukam, ze ty tu travu nemas o nic kvalitnejsi ....he h e
0/0
17.10.2003 4:52

Pilat

Dannynku pocti si, to jsou veci.... hmm
http://www.cbc.ca/stories/2003/10/16/malaysia031016
0/0
16.10.2003 19:55

Dan 1

Pilátku, plně souhlasím
s Abrahamem Cooperem. Pan Mohamad je se svým "konečným vítězstvím" podobně trapný, jako jiný pán s konečným řešením. Tohoto politika, o kterém slyším poprvé v životě, neberu vážně, i Ariel se mu směje.
0/0
16.10.2003 20:07

Pilat

Re:
to neni moje vina, ze neznas toho premiera. Urcite je na svetovem foru znamejsi a frekventovanejsi nez Spidla. he he he
Muslimskou silu bych nepodcenoval ma nejvetsi narust dusi ma svete a v samotnych spojenych statech. Protoze my krestane jsme velmi tolerantni, jediny kdo muze "zastavit" jews jsou prave oni. "Valka mezi bratry" he he he
Zdrzim se dalsich komentaru na toto tema. Beru to zatim jako perlicku
0/0
17.10.2003 5:02

fleret

Rad lyzuji
velmi rad.Jsou tu diskuteri,ktere bych kdykoli na ledovec pozval:Dan 1,ruleta,Blackshadow a d.Zacnete se pohybovat v zime na lyzich.Dokud to jde.Fakt jo.Na ledovcich je >zatim< spoustu kysliku.Zatim.Ale take spousty komunistickych blbcu.Ale ti jsou vzdy rozeznatelni a jsou vcas identifikovani.Hodne snehu.
0/0
16.10.2003 0:52

Dan 1

Díky,
zimu mám rád, sníh taky, ale na lyžích bych si rozbil čumák raz dva:-) Jako náhradníka určuji Kamila, Black by bez něj stejně nejel:-))) Anebo vezměte s sebou pozorujiváse a Piláta, mohli by čirou náhodou třeba spadnout do nějaké hodně hluboké rokle:-) Hodně sněhu. 
0/0
16.10.2003 1:03

fleret

Re:
jenze,problem je v tom,ze bych pozval lidi oscilujici na stejne frekvenci.A to Pilat neni.Je mozne,ze i on rad lyzuje a jezdi dobre.Ale to by nesmel byt tak agresivni,protoze agresivni a upoceni opravdu konci v propasti.A kdyby ho to drzelo i na ledovci,tak by si zatracene rozflakal hubu a bylo by na ostatnich kdo by mu chtel pomoci.Joo,to se potom meni nazory na vec raz dva tri,jinak to se to keca a keca,kdyz dotycnemu v danem pripade o nic nejde.To se to dokonce i nadava a nevi se vlastne proc.To se to prideluje ostatnim nalepka:rasista,fasista,hlupak a pod.To je vzdycky,kdyz dotycnemu v podstate o nic nejde....
0/0
16.10.2003 1:18

Dan 1

On je Pilát přesvědčený marxista,
to není nálepka, sám mi to psal. Kdoví proč, je v něm potřeba vidět kromě komouše i člověka. Třeba to mohlo být tak, že emigroval, nedosáhl žádných velkých úspěchů a ten socialismus, kdy měl každý stejně, považuje za lepší. Kdo ví? S tím nálepkováním je to svatá pravda, já se nestačím divit, kolik já už jich dostal. Prý jsem rasista, ale proč? Protože jsem proti terorismu? Jeden mě, ale i Raswana a Blackshadowa obviňuje z fašismu, to už je úplně nad mé chápání. Dřív mě to rozčilovalo, dneska se už spíš směju - člověk si nakonec zvykne. Holt relativně anonymní internet svádí k vybíjení si vzteku a frustrací a lidé si tu navzájem říkají věci, které by si k sobě těžko dovolili v rozhovoru mimo virtuální svět webu.
0/0
16.10.2003 1:39

fleret

Re:
totiz proc jsem ti to napsal.neshledal jsem na tvych prispevcich nic fasistickeho nic co by vypovidalo o tve ras.oerientaci,coz je v urcitych pripadech jedno a totez)tedy neco jako komunista).zacinam mit pocit,ze pilat prestava diferencovat a orientovat se v diskuzi.to je ale zacatek konce.Ja jsem samozrejme pro tohoto chasnika rovnez rasista,hlupak a ja nevim co jeste.myslim si,ze je to ale uplne jedno.Beru na vedomi,ze je to jeho nazor,nicmene neni pro me az tak dulezity,ze bych vynechal lyzarskou sezonu a nebo delal problemy v atelieru.je to od nej hezke,slusive,apartni a levne.nijak mi ovsem nevadi.
0/0
16.10.2003 2:20

Dan 1

Já tyhle pilátovské názory taky nepřeceňuju.
To jsou relikty z doby, kdy jediný sex, který jsem v dětství viděl v televizi, byly vášnivé polibky Arafata s Brežněvem a Husákem. Tahle společnost byla desítky let fašisty a komunisty vychovávána k nenávisti k USA a Židům a Izraeli. A někteří rodiče vedou k témuž své ratolesti. Oč je těchto lidí méně, tím více křičí, proto to tu vypadá tak, jak to vypadá. Na lyže jeď s klidem, naštěstí je nás tady víc, kteří nejsme tolik deformováni komunismem a nemusíš se bát, že ty všechny piláty nezvládneme:-) (tím neříkám, že nám v naší antiteroristické partě nebudeš chybět).
0/0
16.10.2003 2:41

Aiki75

Něco mi tu nehraje.
Odkud jel ten konvoj? V pásmu Gazy probíhala nějaká jednání o míru? Nějak jsem o tom neslyšel. Kdyby jeli teprve na vyjednávání o míru tak proč neletěli letadlem a nepřistali rovnou v Jeruzalému nebo v Tel Avivu. Odkud tam jeli, nezdáse mi, že by jeli džipy z Egypta. Tyto cesty bývají snad tajné, podle mne se v novinách nepíše, že přez Erez (nebo jak se to jmenuje) pojede konvoj agentů CIA. Pokud někdo plánoval takový atentát, proč se nepostaral o to, aby zařvali všichni členovové konvoje, ne jenom ochranka. Tohle potřebovbalo naplánovat, to není omotat se TNT a vlezt do restaurace.
 
Nechci moc kecat, ale nebyl by to dobrý tah obvinit z toho Syrii a postřílet pár arabu, když už mají vojaky hned vedle v Iráku.
0/0
15.10.2003 17:26

Raswan

Re:
No pochybuju že doma od klásenice zjistíš jak to doopravdy bylo,takže zrovna tak můžeš spekulovat že v tom maj ruce mimozemšťani :-))
0/0
15.10.2003 19:05

Aiki75

Re:
Vždy't jo ja jsem jen spekuloval, jen se mi to zdalo jako dost naplánované, což u sebevražedných atentátníků nebývá zvykem. Zde byl přímo vybraný cíl.
0/0
15.10.2003 21:00

ruleta

Re:
1.Cilem mohl byt John Wolf. 2.Proc se nepostarali o ostatni?..viz. pod jedna...necha se preje policejni auto..predpoklad je ze dulezita osoba je v cca pulce konvoje...a pak se na dalku odpali skryta naloz. 3.Zajimave je ze s konvojem jeli dve auta palestinskych bezpecnostnich sluzeb...tady bych hledal ,unik' informaci.
0/0
15.10.2003 20:41

ruleta

Re: kod hleda ten najde...
"The U.S. embassy officials traveling in Gaza were there to interview young Palestinian candidates seeking Fulbright scholarships to study in the United States," Bush said. "This is another example of how the terrorists are enemies of progress and opportunity for the Palestinian people."
0/0
15.10.2003 20:44

Aiki75

Re:
Ja věděl, že mě nezklameš, vůbec nehádám, psal jsem jen, že mi něco nehraje
0/0
15.10.2003 20:55

informátor

Re:
Ahoj, také se mi zdá dost zvláštní, že byl tento útok proveden. Patříš pravděpodobně mezi lidi, kteří informace podrobují cenzuře a nepřejímají slepě vše co je jim podrstrčeno. S takovým přístupem se člověk až tak často nesetká. Když si už někdo dal takovou práci a dokonce věděl, že tam bude projíždět ten konvoj (to se běžně s předstihem nesděluje), tak jednal s prominutím jako amatér. Možná si někdo dal velkou práci, aby se vyvolal dostatečný rozruch a zároveň aby nedošlo k příliš velkým ztrátám. Členové ochranky jsou totiž velice snadno nahraditelní. Nedávný útok na Sýrii byl také neobvyklý. Proč Izrael napadl 10 let opuštěný tábor? Připadá mi,  že se USA a Izrael usilovně snaží vyvolat konflikt na Blízkém východě. Plány na budoucí Izrael počítají s připojením Sýrie, Libanonu, Palestiny, Jordánska a asi poloviny Iráku. Asi to nepůjde po dobrém, že? Amerika potřebuje urgentně uvolnit ruce a soustředit síly na Severní Koreu. Ameriku ta nečinnost stojí hodně peněz a několik tisíc vojáků, kteří jsou mrtví nebo zranění. Hlavně, že na Blízký východ vozí stále munici jako o život a hromadí tam všechno na svých základnách. Myslím, že dalším krokem bude akce v Íránu nebo v Libanonu či Sýrii. Bude asi velký tlak na to, aby se jakýmkoli způsobem podařilo zatáhnout Turecko do války, prostě aby bylo napadené a tím zatáhnout do konfliktu i NATO a tak zajistit rovnoměrné rozložení výdajů. Sýrie nereagovala tak jak se předpokládalo a tím to trochu ztížila. Hledá se pravděpodobně další záminka k akci a je teď nutné masově ovlivňovat veřejné mínění úplně stejně jako ohledně 11.9.2001. Bohužel pozadí událostí není vždy takové jak se nám to prezentuje ve sdělovacích prostředcích. Dá se očekávat další teroristický útok zosnovaný nearabskými státy a to nejpozději do konce října.
0/0
16.10.2003 9:36

Fredyroot

Re:
Nevim,kde vzala IDnes informaci,ze se jedna o agenty CIA-pokud jsou me informace spravne,jednalo se o diplomaty Americkeho velvyslanectvi,kteri jeli do Gazy,aby meli pohovor se studenty,kteri meli dostat stipendium na studie v USA .Zajimavy je fakt,ze palestinska policie okamzite nasla viniky,ackoliv pri utocich na izraelce v Izraeli nikdy tak uspesni nejsou!Mozna ,ze je opravdu nacase,aby USA udelala masivni natlak na izraelce a palestince,aby konecne nasli mirove reseni a kompromis.Na obou stranach jsou potencialni partneri,coz dokazuje uspech vyjednavacu obou stran v Zeneve.Kdyz vlady nejsou schopne dojit k reseni mela by se opozice dostat k moci!
0/0
16.10.2003 17:03

Pilat

nekteri maki kratkou pamet
Zprava dobra i spatna. Skoda zivotu lidi, na druhou stranu aspon zase ukazali ty arabsky prasata jak moc chtej "jednat o miru". Tentokrat slapli ovsem ponekud vedle. Otevreli totiz USA cestu k podpore tvrdeho postoje Izraele a i, snad, vetsi vojenske angazovanosti USA v konfliktu. Stejne jednou Palestinci musej dostat pres drzku, tak proc ne ted? Snad to zase diplomati nesmetou ze stolu. :-(( .....................................................................................................................................................................................
a zapomeli na sraelske prasata, kteri prejeli bez rospaku buldozerem americanku protestujici proti demolici palestinskych domu...he he he he
0/0
15.10.2003 15:16

Raswan

Re:
Mají na to asi stejnej názor jako já :-)))Nemá si naivní kráva lehat před buldozer :-)))Izraelci nejsou tak změkčilí aby se otravovali s každým mírotvorným magorem co se jim motá v bojovém pásmu :-)))....R.I.P Budiž jí buldozerový pás lehký :-)))
0/0
15.10.2003 19:01

Dan 1

Raswan to napsal
za mě, Pilatove.
0/0
15.10.2003 19:09

Aiki75

Re:
Vždyť píše prasata, takhle nějak se chovají, že nehledí.
 
Nebyli Váši rodiče přítomni např.:
Raswan : Lidice
Dan 1 : Ležáky
BlackShadow : Ploština
atd...
Nechcete se nad sebou zamyslet ?
 
0/0
15.10.2003 21:26

Dan 1

On jen nadsadil v té části o změkčilosti Izraelců.
Nějaký buldozerista zcela jistě úmyslně nepřejede člověka, tomu nevěřím. Souhlasím ale s tím, že si smrt zavinila sama. Nevím, co dělali Blackovi a Raswanovi rodiče, ale moji prarodiče si užili od nácků svoje (totaleinsatz, koncentráky, a to jako velmi mladí lidé), děda byl v padesátých letech zavřen jako sedmnáctiletý a makal na uranu, táta se ozval proti komoušům a kdyby nás nepodporovala babička, těžko by nás uživil. Odtud tedy vítr nevane...
0/0
15.10.2003 21:34

Aiki75

Re:
S tím buldozeristou se pleteš, Izraelci likvidují domy atentátníku a radikalu klidně raketama a tanky, aniž se starají o to kdo se v tom domě nachází nebo kolik bude mrtvích nevinných procházejících. Nemám čas ti hledat články, ale Ruleta, když ji poprosíš ti určitě něco najde.
 
Jsem rád za tvoji reakci a taky jsem to nemyslel vážně, že by tvý prarodiče měli s tím něco společného, jen jsem chtěl, aby jste se nad sebou zamysleli. Co nechci aby jiní činili tobě nečíň ty druhým. A pokud tak nadšeně přitakáváš "osobě" která něco takové napíše tak beru automaticky jako by jsi v tom buldozeru seděl sám.
0/0
16.10.2003 17:54

Dan 1

Nepletu
Teroristé obecně jsou zbabělci. Tito až do té míry, že se schovávají za záda svých dětí a žen.
0/0
16.10.2003 19:03

Aiki75

Re:
Teroristé, kteří se odpálí se asi moc za dětí a manželky neschovávají i kdyby se schovali tak to ti dává právo zabit je všechný?
 
0/0
16.10.2003 19:13

Dan 1

Myslel jsem samozřejmě organizátory.
Nikdo tam děti a civilisty naschvál nezabíjí. Kdyby tomu bylo naopak, nezbyl by dávno jediný Palestinec.
0/0
16.10.2003 19:21

Raswan

Re:
A hádej proč byly Lidice :-))Britové zdešení mírou kolaborace českého národa se rozhodli rozjet akci která by postavila Říši proti čecům :-))
0/0
16.10.2003 1:54

fleret

Re:
dalo by se s tebou diskutovat o mnoha vecech.Jenze!
0/0
16.10.2003 1:02

terminator4

0/0
15.10.2003 14:04

blackshadow

oblíbenost Bushe roste
Spokojenost s prací prezidenta George Bushe, která v minulých dnech klesala, opět narůstá. S jeho činností v úřadě je nyní spokojeno 56% Američanů. Vyplývá to z průzkumu veřejného mínění Gallupova institutu pro televizi CNN a deník USA Today. V polovině září bylo při obdobném výzkumu s prezidentovým počínáním ve funkci spokojeno 50% dotázaných, což bylo jedno z nejnižších čísel za celou dobu Bushovi přítomnosti v prezidentském úřadě. Z průzkumu uskutečněného mezi 10. až 12. říjnem rovněž vyplývá, že 53% Američanů si myslí, že Bush si zaslouží znovuzvolení. Opačný názor má 45% dotázaných.
0/0
15.10.2003 14:02

pozorujivas

Re:
Uvidíme po voldách...
0/0
15.10.2003 14:26

František Koudelka 4.Kyju

Re:
To v Číně to maj jednodušší, tam už teď každý ví kdo vyhraje, tam se na to nikoho kromě politbyra neptaj.
0/0
15.10.2003 14:32

Raswan

Re:
V Iráku to měl Saddám eště jednodušší :-)))Ten měl vždy 99% procent hlasů :-)))Teďka už ty volby asi nevyhraje :-))
0/0
15.10.2003 19:02

Turnerfield

Jen par rekci
V rychlosti par reakci na prispevky nekterych z vas. martas38: USA se choziku budou vždycky s*at tam, kde se dá vytřískat nebo ukrást nějaký ten dolar. Nemas prosim te k dispozici udaje, kolik vytriskali na osvobozovani Evropy ve 2.sv. valce? Kolik dotahly dolaru z Korei kdyz se snazili zastavit bolsevika (Pardon to vlastne byla akce OSN) nebo kolik toho ukradli v Afganistanu? KinkyLab: Co tam vlastne delali, agenti CIA? Dobre jim tak. Za prve, jak vis, ze slo o agenty? Za druhe, jeste ze CIA existuje a snazi se delat svoji praci jak to jen jde nebot nebyt tehle chlapku tak by ses asi divil, co by nam vsem bolsevik predvedl v cele evrope. Nebyt jejich prace a nebyt toho, ze se nastesti USA do vseho se.ou, jak rika Chozik, tak jen stezi muzes na neco (jaks taks svobodne) reagovat, jelikoz bys zrejme nemel k dispozici computer a navic bys zrejme uz dneska bohuzel psal azbukou (Argument, ze to tenkrat dali vlastne doporadku studenti mi snad ani nepposilej). Takze zaverem, az se zase priste opet svobodne pripojis na net tak si vzpomen, kdo k tomu prispel, diky komu se mohou divky v Afganistanu opet ucit cist a diky komu nastesti hladovi jen polovina Korei. Muzu USA vycitat spoustu veci, ale nikdy nezapomenu, kolika milionum prinesli svobodu. 
0/0
15.10.2003 13:51

Dusja & Marusja

Re: Vendula
No jo miláčku, ale o tu vaší demokracii nikdo tady nestál! My jsme chtěli budovat komunismus a ONI nám to přkazili
0/0
15.10.2003 14:08

Raswan

Re:
My jsme teda komušismus dělat nechtěli,my jsme naopak chtěli komunisty věšet :-)))
0/0
15.10.2003 19:04

pozorujivas

Re: Nejsem v žádném případě komunista, ale...
...čistě z principu: Vše co píšete je DOHAD.
 
Jak můžete říci, že to v socialismu nemohlo být pro většinu lidí lepší? Byl hlavně rozložen z vně, protože, kdyby uspěl tak ta hrstka co ovládá tuto planetu by o svou moc přišla. Kdo by je nahradil a jak by to fungovalo je také dohad. A to co je dnes není o moc lepší...
 
Navíc my jsme nikdy se čtením ani hladem problém neměli a tak to asi nebude problém systému, že?
0/0
15.10.2003 14:31

František Koudelka 4.Kyju

Re:
Možná pracuje s dohady, ale ty říkáš blbosti. Socialismus byl na větší rozloze planety než kapitalismus a v zemích socialismu žilo více lidí než v zemích kapitalismu (beru dělení podle učebnic reálsocialismu tj Socialistické země, kapitalisticlé země, rozvojové země). Socialismus se ekonomicky zhroutil ve volné soutěži, protože ekonomika nebyla schopna vygenerovat dostatek zdrujů pro financování obranného průmyslu. A porovnej Německo, Koreu, nebo Čínu co se týče průměrné životní úrovně, když se dělily byly podmínky poměrně stejné po X letech vidíš úroveň Tchaj-Wanu a Číny (SRN a NDR) a Koreje. 
0/0
15.10.2003 14:43

Dusja & Marusja

Re: Vendula
Je vidět, že jsi vzdělaný člověk, který přemýšlí vlastní hlavou - tak jako většina Čechů. Škoda jen, že nejsi "v žádném případě" komunista...
0/0
15.10.2003 14:46

martas38

Re:
V Evropě minimálně vytřískali strategicky výhodná místa pro svoje základny a partnery pro odběr svých zbraní.Těmi svobodnými miliony myslíš ty mrtvé ve Vietnamu, Iráku, Afghanistánu apod.?
0/0
15.10.2003 14:35

František Koudelka 4.Kyju

Re:
Ve Vietnamu Ho pobil víc lidí v převýchovnejch táborech než padlo ve válce, bohužel to nedotáhli takže Vietnamci do teď  nejsou žádní svobodní, v Afghánistánu padlo během války s USA několik tisíc, lidí během vlády talibanu to byly desetitisíce mrtvých a milióny ponížených a nesvobodných, Irák přibližně to samé. Ale pomohli Jihokorejcům od hladomoru, Tchaj-Wancům od kulturní revoluce (masová poprava), Západní Evropě od normalizací a reálného socíku a běhěm techto lotrovin taky živili pulku haldovejch v rozvojovém světě.
0/0
15.10.2003 15:06

pozorujivas

Re:
Uvidíme, jak se o ty "vydobité" statky budou dělit ve chvíli, kdy nebudou MUSET = až budou mít pod palcem většinu (90%+) planety. Pak si popovídáme. No vlastně asi ne, protože budu pravděpodobně zavřený někde beze jména, důstojnosti, práv, svobod a pravděpodobně ani nikdo z lidí, které jsem kdy potkal, nebude vědět kde jsem (VIZ Guantanamo).
 
Samozřejmě, že "ne-demokratické" státy to dělají stejně, ale o těch to víme a ty si na nic nehrají. Vládnoucí garnitura usOFa to dělá naprosto stejně jako Hitler nebo Gottwald, ale dokáží to natřít na růžovo (škola pana Goebelse) a pak tomu ti co nepoužívají vlastní hlavu bezmezně věří. V této "diskuzi" se dost příkladů...
 
0/0
15.10.2003 18:00

Raswan

Re:
Dělají to stejně jako Hitler jo?Tak mě prosímtě ukaž nějaký vyhlazovací tábor,aspoň jeden jediný :-))
0/0
15.10.2003 19:08

Aiki75

Re:
Vždyť ti to píše, jen je třeba to umět dobře zaobalit. Vyhlazovací tabor nejde zaobalit, ale myslím si že v Guantanamu nespí v hedvábí
 
Raswane, není těch podobností s Hitlerem víc než rozdíllů? Už jsou teda dva, vyhlazovací tabory a Bush jeste nenapsal My fight.
0/0
15.10.2003 21:07

Raswan

Re:
Na hedvábí se nespí ani ve věznicích,snad bys nechtěla aby si tam žili jako v bavlnce...Ne,není,tohle může tvrdit jen člověk pocházející z této doby...Lid zblbý z přežranosti a nedostatku jiných podnětů se realizuje na těchle intelektuálně laciných prupovídkách....Důležité je hlavně mít v hlavě nasráno a hodně koukat na TV reklamy...S čistým svědomím mohu označit lidi tvrdící ,že Hitler = Bush za naprosté idioty,kteří neví co mluví.Kdo si dal aspoň minimum námahy se studiem historie a zvěrstev druhé světové války by si takovou bagatelizující prupovídku odpustil...
0/0
16.10.2003 2:03





Najdete na iDNES.cz