Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Slánští neplatiči šli k příbuzným

Ve Slaném skončil kolotoč kolem vystěhování rodiny Horváthových z ubytovny Mexiko. Město dosáhlo na čtvrtý pokus svého. Úředníci ve spolupráci s policií rodinu vystěhovali. Horváthovi uvažovali o tom, že se do bytu násilím vrátí. Nakonec však šli k příbuzným do vedlejšího domu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Lucie Bílá

je třeba udělat neplatičům (cigošům) Pá Pá
Znám jednoduchý a levný recept jak se těchto parazitů zbavit. Postavit obrovskou papírovou loď nahnat je tam, odtáhnout na širé moře do rukou jím dát zápalky.  PáPá
0/0
12.10.2003 10:37

twkiwi

Slansky starosta je ocividne nekdo kdo chape ze
platit za bydleni musi KAZDY dokonce i cikan a neboji se hajit pravo a je dokonce schopen ho i vymahat...BRAVO!!!..je jedine spravne slovo ktere bych zvolil jako komentar k tomuto mozna revolucnimu reseni....zapachajici zhulene ubozaky jako Polak atd...bych nastehoval do ciganskych rodin,kdyz je tak miluji,bud do mesice zcernaji nebo se z nich stanou presvedceni nackove.....HOWGH>>>>>>
0/0
11.10.2003 23:31

barbudo

Re:
Ano, máte pravdu. Jde skutečně o revoluční řešení. Leč doba revolučního práva už skončila (nebo ještě nepřišla). Slánský starosta porušil zákon. Možná, že se na cele sejde s nějakým "cikánem" a v klidu to proberou.
0/0
11.10.2003 23:37

TroyMc

Sprostá lůza a její kámoąi
I díky Vuhlovi a Aničce ©abatové k nám přicházejí daląí  příbuzní ničemů - stejní pacholci...A to byla ta krásná země, země česká ...
0/0
11.10.2003 12:56

DrHorak

Návrat k přírodě.
Ta pastouška vypadala docela fest. 4. kategorie, to odhaduju nájem tak na 300,-Kč. Z toho vyplývá, že to neplatili asi nějakej ten pátek a nějaký starosti si vůbec nepřipouštěli. No a v tom je ten hlavní problém, vy humanisté. Nebyli to žádní neplatiči, kteří dlužili 3 nájmy. Ať se přihlásí ten, kdo by kohokoli nechal bydlet ve svém bytě, ačkoli by mu nebylo placeno nájemné. Teprve když se stanete vlastníkem, zjistíte, co to všechno obnáší. Romské populaci nikdy nebylo stěhování cizí. Teď si však budou muset zvykat na vystěhování. Budou-li to brát z té lepší stránky, dá se to vyložit jako symbolický návrat k přírodě. Alespoň budou mít znovu ty svoje hvězdy nad hlavou. 
0/0
11.10.2003 2:18

Ivan Podripsky

Re:
Regulovane najemne je 200Kc. Nicmene radnice zmenila dekret na byt za ubytovaci smlouvu (ty lidi to podepsali nebot tomu ani za mak nerozumi) a vybirala od nich 1500 za cloveka.
0/0
11.10.2003 8:59

Doctore

Kdo neplatí, ať nežere...nebydlí!
Ti bolševici, kteří tady obhajují neplacení nájemného by se měli zamyslet sami nad sebou. Představte si, že jste někomu prodali na splátky toho svého ojetého "žigulíka" či "moskviče" a ten dotyčný jezdí, přestože nedoplatí kupní cenu a jezdí ti pod oknem. Co uděláš? Zastavíš ho rázně a když zastaví(pokud fungují brzdy), tak ho vykopneš tou svojí bolševickou okovanou pracovní botou z toho svého auta!
0/0
10.10.2003 20:11

1_130_202_135

Už aby to přišlo!
Příjde den, kdy ve volbách zvítězí silná levicová strany, která už dávno ví, jak takovým věcem zabránit... Jen se zamyslete, jestli by se něco tak zrůdného mohlo stát třeba před 15 lety, aby lidi neměli ani na zaplacení bydlení!!!
0/0
10.10.2003 19:42

Horník Kdojevíc

Re:
Vole, lehni si pod svůj bolševník a už nevstávej.
0/0
10.10.2003 20:02

fleret

Re:
tito lide a jim podobni neplatili ani pred patnacti lety.Jenze to jeste prislusne radnice disponovaly financemi a kazdemu bylo tak nejak vsechno lhostejne.Kdyz dosly penize,tak se proste vytiskly nove bankovky a bylo vykydano.Prave pred tebou zminovanymi 15 lety a drive bylo zadelano na soucasny nedobry stav.Navic pi.Horvathova se ubytovala ihned do stejneho domu ke svemu byv. manzelovi.Tzn.ze je zpatky.Otazkou je,zda plati Horvath.
0/0
10.10.2003 20:03

DrHorak

Re:
I tenkrát se našli jedinci ,a nebyli zrovna špatně situováni, kteří neplatili nájem. Když pak byli zveřejněni v novinách, lidé se divili, že jejich soused dluží přes 50 tisíc. Nezapomeň, že tenkrát se platilo 500,- !!!
0/0
11.10.2003 2:22

Cocotus_Interruptus

Grrrr
Zaplat nebo TAHNI!!!!!  
0/0
10.10.2003 19:38

vasnivyctenarIDNES

vo klausovi a.. jen tak:)
Ahoj:) Vsimli jste si, jak Klaus na titulni strance dnesniho vydani MFDnes haji v madarskem kroji ty sve "narodni" zajmy?
.
.
.
Kde jsou ty casy kdy se bouril proti ruznym "vectyrkam" a chtel zavadet jakesi "S4" (100 km od ceskonemeckych hranic, nepocitaje Bavorsko, pochopitelne, nikdo ani nevi jestli se da Cesko namazat na chleba, nebo jestli je to najky novy bulvar..)
A propos, vsimli jste si, jakou se mi podarilo udelat peknou vlnu s tema bublajicima ocima?
0/0
10.10.2003 19:20

Petr-x

Představte si situaci :
Pracující občan příjde domů s výplatou, kterou si poctivě vydělal, zazvoní u souseda a dobrovolně část peněz  odevzdá sousedovi, který je jde propít a prokouřit. To se děje s našimi daněmi dnes a denně. Kdo chce bydlet a mýt se v teplé vodě, musí si bydlení a teplou vodu zaplatit, já si to také platím. Navíc to platím i tzv. sociálním případům, kteří se ani nemyjou. Jak se vám to líbí ?
0/0
10.10.2003 18:07

marekky

Nechápu
Tady nejde o rasismus , je jedno jestli jsem bílej , zelenej , černej , ale když chci někde bydlet nebo si chci něco pořídit tak zato , taky musím zaplatit , hold socialismus skončil . Mě připadá , že některým lidem tohle ještě nedošlo , v tom případě musí přijít nařadu tvrdá ruka zákona . Ono kdyby tresty byli podstatně tvrdší tak by si to řada lidí taky rozmyslela , ale zákony platí pro každýho stejně ,i když někdy stojej za hov... 
0/0
10.10.2003 17:28

barbudo

Populistické šílenství nezná mezí.
Ve Slaném si všimli, že i v Čechách jdou kovbojové do módy. Tohle kvůli tak směšné částce. Kolikrát víc stojí nekorektní rozhodnutí radnice u každé druhé městské zakázky?
0/0
10.10.2003 17:26

bosch

Re:
Nejde o částku. Jde o to, že NORMÁLNÍ je za bydlení platit. Kdyby to byl Tvůj dům, taky bys tam nenechal/a/ nikoho zadarmo bydlet. Navíc dostávají od státu příspěvek na bydlení, který prochlastakí. Není ale pravda, Jak říkal Motejl, že jim radnice mohla tyto příspěvky převést na úhradu nájemného. To prostě bez souhlasu příjemce v tomto státě nelze. Musí s tím oni souhlasit, což pochopitelně nebudou. I toto je ukázka plýtvání, když stát přispívá na bydlení a tyto peníze končí v...
0/0
10.10.2003 17:36

barbudo

Re:
Ano, je mnoho normálních věcí. Mnoho peněz končí leckde. Jde o priority. Píšu o tom, že?
0/0
10.10.2003 17:51

Yaroukh

Re:
Co to je za p94ovinu? To, ze system neni dokonaly, prece neznamena, ze se bude $rat na vsechno, probuh ...
0/0
10.10.2003 18:06

barbudo

Re:
Představte si, že u nás nemůžete nikoho zavřít za to, že někomu něco dluží. Ani pokud to bude deset miliard. A tady nějaký spravedlivý mezi spravedlivými stěhuje lidi do lágru kvůli částce, kterou běžný úředník na MÚ "získá bokem" každý týden. To, co provádějí ve Slaném je neúměrné a především neefektivní.
0/0
10.10.2003 18:17

marekky

Re:
Neůměrné , neefektivní ? Co takhle je postavit ke zdi a zastřelit . Vim je to tvrdý , ale to by jsme pak viděli kolik by ubylo neplatičů , tunelářů , takový lidi nemá smysl prosit , aby zaplatily to co mají , nebo aby , nekradli to co není jejich
0/0
10.10.2003 18:29

barbudo

Re:
Problém je v tom, že chcete začínat od těch, jejichž prohrešek je nejnižší. Pokud se budou věnovat drobným krádežím (v rámci přestupku), budou mít i na nájemné. Nevím bude-li to lepší. Pokud se jim podaří obrat nás o pár miliard, budou spokojeně bydlet po mnoho generací a možná z nich vzejde i nějaký ten senátor. Hlavně aby platili to nájemné. Zaplacený nájem - záruka celospolečenského poroku a světového míru!
0/0
10.10.2003 21:48

husband

Re:
Snad tomu, co píšete, skutečně nevěříte? Nebo to jsou jen rádoby filozofické úvahy? Pokud je člověk bílej, má pouze povinnosti, ale jen omezená práva. Černí mají jen samá práva, ale žádné povinnosti. A miliardy tady tunelují lidé, kteří mají požehnání od politických špiček. A to se dá změnit jen tím, že budou lidé při volbách používat mozek...
 
0/0
11.10.2003 9:35

Yaroukh

Re:
Co je neumerneho na tom, ze neobdrzis sluzbu, za kterou nezaplatis? Navic kdyz za ni uz DLUZIS. Co je na tom neumerneho proboha? A co by bylo umerneho?
Miliardove dluhy s timhle nemaji co delat - to je jina zalezitost; a neplatice tim omlouvat NELZE.
0/0
10.10.2003 18:44

barbudo

Re:
Bydlení u nás není služba, ale právo. Pokud budu Slanému dlužit patnáct miliard, ale nebudu-li dlužit patnáct tisíc na nájemném, budu spokojeně bydlet a nikdo na mne nemůže. Neplatiče neomlouvám, ale to co dělají zastupitelé ve Slaném je populistický nesmysl a doplatíme na něj.
0/0
10.10.2003 21:38

fleret

Re:
to mas jiste pravdu.Ale to je na jinou diskuzi a jinou kritiku a jine postihy.
0/0
10.10.2003 20:07

Kirken

Re:
Tak koukni, humanisto, když je to směšná částka, tak to za ně zaplať!
0/0
11.10.2003 20:28

barbudo

Re:
Myslím, že to nebude třeba. Jistě dojde k mimosoudnímu vyrovnání a pan starosta rád zaplatí několikanásobek dlužné částky sám, aby se vyhnul trestnímu stíhání a následnému nepodmíněnému trestu. Skoro závidím Polákovi - jistě bude zastupovat on a určitě už pracuje na žalobě. Tohle bude ukázkový proces.
0/0
11.10.2003 20:42

Chodovarka

Pryč s ombudssmannem
Zastánce nerovného práva proi Čechy OMBUDSSMANN by si měl tu trafiku zabalit. Stojí nás daňové poplatníky ročně stovky milionů. A víte k čemu je?
0/0
10.10.2003 17:25

exe

Je to tragédie.
Je to tragédie, že k tomu došlo až teď. Kolik se už asi prošustrovalo na cikány miliónů, než se konečně alespoň někde postupuje dle práva. Tak alespoň pro zasmání - Chlubí se cikáně svému malému bílému spoluobčánkovi : "Víš co dostanu od tatínka na Vánoce?   Tvoje kolo! "
0/0
10.10.2003 17:01

Yaroukh

Re:
good one :o)))
0/0
10.10.2003 18:50

miro001

miro001
Pokud vim, tak kazdy z nich dostava od statu prispevek na bydleni. Kdyz by obec zridila ubytovnu v cenove relaci tohoto prispevku a penize by nesli do rukou neplatice, ale primo obci, tak je po problemu. I kdyz by to za ten prispevek nebyl zadny zazrak, tak strechu nad hlavou by meli.
0/0
10.10.2003 17:00

krvave_koleno

Začít se s tím musí !!!
Jasné je, že zákony platí pro všechny. Vždy budou lidé, kteří z jakýchkoliv důvodů makat nebudou a budou žít na úkor státu. Od toho je radnice, která zná místní problémy, vyplácí podpory a také ví kolik a komu vyplácí, aby regulovala tento problém. Pokud někomu vyplatí 1000,00 Kč podpory, nemůže na něm chtít 2.000,00 Kč nájemné. Radnice musí rozlišit individua, kteří podporu prochlastají a pak nemají na nájem a lidi, kteří jsou třeba nemocní, tím pádem nemohou sehnat zaměstnání a jsou v tíživé životní situaci. Pokud by to takto fungovalo, nikdo nemá právo kecat radnici do toho, koho vystěhuje a koho ne. Aby byla možná exekuce, musí proběhnout soud a ten by měl posoudit, zda ten člověk umírá hlady a nemá na nájem, nebo je to vyžírka, který spolehá, že ho přece nikdo nemůže vystěhovat na ulici. Lidem v opravdové nouzi se musí pomoci a parazity vyrazit na ulici. Myslím, že to jinak nejde !!
0/0
10.10.2003 16:51

Kazbunda

Bravo radnici ve Slanem
Konecne se nekdo nezalekl paraziticke romske komunity a pseudohumanistu, kteri je brani. Jen tak dal!!!!!!!!!!! ted jeste narovnat najemne a zavest trzni ve vsech bytech. A bude bez problemu sehnat bydleni. A kdo na to nebude mit, muze do Mexika
0/0
10.10.2003 16:38

AC

To jsou věci...
Někdo si užívá zadarmo něčeho co by měl platit a to neprávem a ještě se najdou lidé, kteří je brání, obhajují a křičí něco o tom, že takhle to má fungovat? Oni anarchisté si to asi takhle nějak představují: sebrat kde se co dá a ať na mě vydělává někdo jiný...
0/0
10.10.2003 16:06

johgeorge

Tvrdost, která se nám nevyplatí
Pro lidi, kterym nestaci cernobile zpravodajstvi:
Můžeme věc bagatelizovat tím, že se týká jen Romů, ale ono to tak není. Až přiměje Ústavní soud ministerstvo pro místní rozvoj změnit zákon o nájemném bydlení, do této "romské pasti" spadnou i bílí občané bez vzdělání. Vznikne vážný problém pro lidi bez kvalifikace, kteří se v nové informační a servisní společnosti neuplatní. A není jich v ČR málo. Je tvrdě autoritářský postoj vůči takovým lidem rozumný? Neměli by se slánští radní spíše inspirovat západoevropským konzervativismem inkluzivní snášenlivosti? Neměl by stát vytvářet aspoň nějaké programy, které by umožnily lidem, aby se nějak sami, vlastní aktivitou, vyhrabali z této pasti? Nebude časem následovat ze strany těchto sociálně vyloučených osob vzdorná reakce, která by za pár let mohla vyvrcholit, nedej bože, třeba ozbrojeným odporem, nebo i terorismem zaměřeným proti většinové společnosti? Slánské "řešení" sledují se zájmem městské úřady v celé zemi a postupně navrhují vlastní varianty, jak z problému vybruslit. Jak se však časem budou chovat "asociální" neplatiči, začnou-li být sestěhováváni do uzavřených táborů, jak se o tom mluví ve Slaném či v Mostě, anebo do "obytných kontejnerů", což zase navrhuje město Kladno? Budeme jen čekat na to, co se stane?
0/0
10.10.2003 15:58

Cyclon-B

Re:
A co bys teda navrhoval? Nechavat ty lidi bydlet zadarmo a tise jim to dotovat? To se zase na druhou stranu ale vubec nelibi me...
0/0
10.10.2003 16:02

johgeorge

Re:
az si prectes cely clanek, tak zjistis, ze: "Pokud chce například čtyřčlenná rodina v "Mexiku" dvakrát týdně prát a každý den se osprchovat (na teplou vodu si musí zatopit vlastním uhlím), zaplatí vedle poplatku za ubytování (cca 1500 Kč) dalších zhruba 1200 Kč".
tolik penez platit za ubytovnu je fakt sileny...
0/0
10.10.2003 16:08

CNR

Re:
..proč tam chtějí bydlet když se jim to nelíbí...Já taky vedle nájmu 7000 měsíčně platím ještě 500 na vodu a každý den když se chci sprchovat, tak musím zaplatit za plyn kterým vodu ohřívam dalších 800Kč měsíčně...
tak když budou makat, prodají auto a zlatý prsteny z prstů a nebudou utrácet sociálku za chlast a za děvky, tak vyjdou...
0/0
10.10.2003 16:15

Cyclon-B

Re:
Tak to dela dohromady 2700.- mesicne ubytovani 4clenne rodiny... Zivotni minimum je tedka tusim tesne pres 4000.-, k tomu nejaky prispevky na deti, tak at plati. Nerikam, ze si budou zit kdovi jak, ale pokud chcou vic, tak je vhodny zacit treba pracovat. Jinak teda uznavam, ze 20000 je celkem smesna suma, na druhou stranu to znamena, ze pres pul roku neplati najem... A ja fakt nevim, proc zivit takovyhle lidi...
0/0
10.10.2003 16:44

pinguinone

silna zdrava spolecnost
utahne bez problemu par asocialu.Dat jim strechu nad hlavu,trochu obleceni a jidla.. je to mensi zlo nez je nechat nekde krast a zebrat.Ale je nutne tvrde zasahovat tam kde se jedna o zneuzivani socialniho systemu.. na vsech urovnich,kolik lidi bydli v  dotovanych obecnich bytech a ma dostatecny prijem...
0/0
10.10.2003 16:08

marekky

Re:
Můžeš začít , hold někteří lidé tvrdou ruku potřebujou jinak to snima nejde , zákony jsou takový a vůbec nechápu , že se o tom diskutuje
0/0
10.10.2003 16:13

Cyclon-B

Re:
presne. strechu nad hlavou, trochu obleceni a jidla. to je holobyt a armada spasy...
0/0
10.10.2003 16:46

miro001

Re:
Pokud vim, tak kazdy dostava od statu prispevek na bydleni. Kdyz by obec zridila ubytovnu v cenove relaci tohoto prispevku a penize by nesli do rukou neplatice, ale primo obci, tak je po mproblemu. I kdyz by to za ten prispevek nebyl zadny zazrak, tak strechu nad hlavou by meli.
0/0
10.10.2003 16:44

pinguinone

krucis jednou by to stacilo,
ale souhlas !
0/0
10.10.2003 17:35

miro001

mirek001
Pokud vim, tak kazdy dostava od statu prispevek na bydleni. Kdyz by obec zridila ubytovnu v cenove relaci tohoto prispevku a penize by nesli do rukou neplatice, ale primo obci, tak je po problemu. I kdyz by to za ten prispevek nebyl zadny zazrak, tak strechu nad hlavou by meli.
0/0
10.10.2003 16:55

miro001

miro001
Pokud vim, tak kazdy dostava od statu prispevek na bydleni. Kdyz by obec zridila ubytovnu v cenove relaci tohoto prispevku a penize by nesli do rukou neplatice, ale primo obci, tak je po problemu. I kdyz by to za ten prispevek nebyl zadny zazrak, tak strechu nad hlavou by meli.
0/0
10.10.2003 16:58

gloria

hehe
0/0
10.10.2003 15:53

FRI-GO

Všechna zvířata jsou si rovna, ale některá jsou si rovnější
Zákony by měly platit pro všechny stejně. ale zatím to je: (viz ORWELL - farma zvířat)
0/0
10.10.2003 15:49

krop

???
Přijde mi celkem uhozený, že město vystěhovává lidi, kteří dluží "téměr 20 tisíc korun". Když si prolezu dostupný seznamy dlužníků i novinový články vidím, že lidi, kteří dluží 100 tisíc a víc, jsou v klidu. Ale nájem za necelých 20 tis... Kolik to je měsíců? 6? Jednání města zdá se mi poněkud nešťastným.
0/0
10.10.2003 15:37





Najdete na iDNES.cz