Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Útoky ODS sjednotily koalici

Vláda s napětím čeká, jak jí projde rozpočet na příští rok. Rozhodne se za pár dní. ODS už připouští, že kabinet bude zřejmě znovu úspěšný. Horký politický podzim skončil pro vládu hned na začátku. Nejenže přežila hlasování o důvěře a porazila ve sněmovně opozici v boji o reformu veřejných financí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

1_130_202_135

Už aby to přišlo!
Příjde den, kdy ve volbách zvítězí silná levicová strany, která už dávno ví, jak takovým "poslancům" zakroutit krkem... Jen se zamyslete, jestli by se něco tak zrůdného mohlo stát třeba před 15 lety!!!
0/0
10.10.2003 19:50

Doctore

Re: ?????
To si ty Pecha? Nebo je to kámoš z Pochodně agent Zifčák?
0/0
10.10.2003 20:29

1_130_202_135

Re:
To je jedno, těm taky krky zakroutíme. Stejně jako dnes Sparta ševcům....
0/0
10.10.2003 20:34

Southernik

Nejlepší možná varianta
Také nejsem ze současné vládní koalice zravna odvařený, ale neexistuje jiná možnost. Jestli někdo z Vás sledoval třeba nedávné parlamentní jednání o důvěře vládě, musí uznat, že ODS má k serióznosti zhruba stejně daleko jako Haider v Rakousku. O komunistech ani nemluvě. Koalice je propíraná ze všech stran, většinou za chyby vlád pánů Klause i Zemana, ale vlastní politika zůstává stranou debaty. Jsem totiž skutečně přesvědčený, že reforma veřejných financí, i když nedostatečná, této zemi prospěje a stejně tak v delším horizontu i vstup do EU. Opoziční strany nenabízejí skutečnou alternativu budoucnosti této země, pouze kritizují a zbírají nespokojence.
0/0
10.10.2003 14:27

Dan 1

Opozice je od toho,
aby oponovala. Oponuji-li něčemu, většinou to kritizuji. Nevím, co je na tom k divení. Nazývat zvyšování daní reformou je odvážné.
0/0
10.10.2003 17:09

Doctore

Re:
Ty sice nejsi z té koaliční vlády odvařený, jak říkáš...ale si posraný štěstím, že se tam chytli ti tvoji unionisti...
0/0
10.10.2003 20:31

1_130_202_135

Re:
Příjde brzy den, kdy ve volbách zvítězí silná levicová strana, která už dávno ví, jak takovým koalicím zakroutit krkem... Jen se zamyslete, jestli by se něco tak zrůdného mohlo dít třeba před 15 lety!!!
0/0
10.10.2003 20:37

kodlik

Špidla,Cyril,Mareš atd - TRAGEDIE PRO VŠECHNY!!!!!!!!!
0/0
10.10.2003 11:05

zberanek

Re:
Je to napsáno krátce a výstižně. Bohužel je to pravda!
0/0
10.10.2003 11:30

martixy

Re:
Myslím, že to tragédie není. Vlády se střídají, zahraniční investoři se k nám jen hrnou. Reálné činy demokratických stran nakonec splývají. Tzv. levicová nebo pravicová (ovšem demokratická vláda) vede ke zvyšování životní úrovně tak jako tak. Viz např. Švédsko. Špatné je, když se nastolí komunismus nebo fašismus. Proto se obávám spíše záchvěvů nacionalismu u KSČM a ODS, které jsou daleko větším nebezpečím pro náš život než tzv. vláda levého středu.
0/0
10.10.2003 12:08

lobotomi_e

Re:
ale prosimtebe, jestli bereš jako modelový vzor Švédsko, potěš...a teď mě nenapadá vhodné slušné slovo. S těmi zahraničními investicemi bych si taky odvážila nesouhlasit - příliv zahraničního kapitálu se snižuje a anvíc zahraniční firmy pomaloučku polehoučku zvedají krovky a tradá směr východ, a sílící pozice odborů tomu taky příliš nepřidá.
0/0
10.10.2003 12:54

karoten

Re:
A to je jak...špatně? To je přece známka že jako stát jdeme ekonomicky nahoru, normální příznaky zapouštění vazeb na západní svět. Jak by se Ti líbilo ve Francii? Furt stáfkujou, sou nezaměstnaný - fabriky se stěhujou na východ atd. Já bych tu jejich úroveň rád zažíval, ale myslím že se nedožiju :o(
0/0
10.10.2003 14:02

lobotomi_e

koalice je fakt semknutá
, když jde každému akorát o korýtko. Co nejdéle se udržet u žlabu, bez ohledu na to, co schvalují. B-tým ODS, tedy pardon US, jen oddaluje svou klinickou smrt, lidovce nehám bez komentáře a celá ČSSD jsou parta "odborníků", kteří by se jinde neprosadili. Tancuji denně rituální tance, ať už tato vláda skončí, už i dnes by bylo pozdě, protože tolik škody, co tu napáchali, se bude těžko odstraňovat
0/0
10.10.2003 13:02

martixy

Re:
A tým ODS v čele s GSM soudruhem Tlustým, Langerem a Dostálovou je skutečně zárukou světlé budoucnosti.
0/0
10.10.2003 13:52

karoten

Dobrej vývoj...
Áááá, to se bavím, fata morgana vládního žlabu se naší nerozborné modré společnosti opět vzdaluje. A moc bych za to nedal že se už ani nepřiblíží. Pod jejich trainigem se vládní koala jedině zlepšuje, hovoří sociálně ale koná často i liberálně. Každopádně tahle vláda sleduje aspoň vizi, v zájmu celý země, to u ods rozhodně nehrozí. Ta jednala vždycky v zájmu jedný kasty. Vstupem do EU, ODS jako taková KONČÍ, buď začne ctít svůj název nebo skončí jako sládkovci.
0/0
10.10.2003 10:38

habit

Re:
...akorat ta realita kdyby uz jednou chtela respektovat tvuj nazor, ze jo. To by konecne svet vypadal tak jak ma vypadat. ODS konci - preferencemi kolem 30% tezko muze konkurovat US nebo lidovcum. Vlada se zlepsuje - zvysovani danove zateze je vskutku krok v zajmu vsech ocanu, a jiste prinese pozadovany efekt - oziveni ekonomiky, vice pracovnich mist. Vstupem do EU se s nami stavajici clenove velkoryse podeli o sve problemy, a budou za to chtit jen poslusnost a loajalitu bez vyhrad. Tak by ses mel probudit...
0/0
10.10.2003 11:54

karoten

Re:
Taky mě ty preference děsej. Já jim nevěřím, resp.nevěřím že je za nima souhlas s politikou týhle strany. Preference jsou o Víře, je to hlášení se k vyznání, nic víc. ODS možná znova vyhraje volby, prostě věc srdce. Když někoho zbožňujeme, odpustíme mu i kdyby pořádal rožnění malejch dětí. Vládnout ale nebudou, moc dlouho ukazujou na veřejnosti svý skutečný cíle a metody, nikdo jinej než právě jejich náboženská obec jim hlasy nedá. Tvoje poslední věta se doufám začne naplňovat, nucená spolupráce a násilná kultivace nám jedině prospěje - v tom vidím smysl a šanci pro Čechy, pro znovuobjevení skutečný národní hrdosti.
0/0
10.10.2003 14:14

martixy

Re:
Souhlas. kdežto ODS hovoří liberálně, ale koná nacionalisticky a socialisticky i ve spolupráci s komunisty.
0/0
10.10.2003 12:11

sisko1

KDY DOJDE KONEČNĚ K POTRESTÁNÍ VŠECH TUNELÁŘŮ Z ŘAD ODS A PODNIKATELŮ ??
Modří ptáci vytunelovali naší republiku , rozkradli fabriky a ještě chtějí zpět do vlády !! ??  Vládní koalice jasně deklarovala že se chystá najít a potrestat všechny tuneláře z ODS tak jak k tomu dostala mandát ve volbách od obyčejných lidí !! K financování reformy musí připsět i zabavení černých kont Modrých ptáků a podnikatelů , které vedou v zahraničí !!
0/0
10.10.2003 10:11

Doctore

Re: kecy kecy kecy
Největší tuneláři jsou socialisti, protože dělají tunel do našich peněženek. Proč? Aby zahladili ten šlendrián, co tady nadělali za 6.let vlády!
0/0
10.10.2003 10:18

JakeTramp

to teda sedí
"ČSSD se už nesmí povést to, co při výměně Zemana za Špidlu: totiž že se teď dokáže tvářit, že se svou minulou jednobarevnou vládou nemá vůbec nic společného," říká jeden z členů vedení ODS. No to teda říká ten pravej. Vždyť oni to takhle dělali 7let 
0/0
10.10.2003 8:58

FrNedobrota

Kvíííík ...
P.R.A.S.A.T.A se semkly kolem bobrotami přeplněného koryta a sekaj kopýtky seč můžou ! Venku totiž tak fajnové korýtka nejsou a prasátka si zvykla na superbaštu, po které se mohou válet ožralí v plyšácích ! Proto v zájmu koryt je i to EXTRAprasátko Kott dobré a zvou ho do stáda !  Unie Sviní by podepsala klidně i přizvání sovětských vojsk a Stalinovy spisy aby ji nikdo od lizu neodehnal !
0/0
10.10.2003 8:11

JakeTramp

Re:
Máte asi dost krátkou paměť když si nepamatujete jak se před pár lety lísal velký učitel(pardon vlastně profesor) pan předseda vlády a ODS Klaus k panu poslanci Vagnerovi, když ho Zeman vyhodil a jak právě jen díky Vagnerovi tenkrát nepadla vláda a prošel rozpočet. To je holt ta demokracie. Jak říkal Churchill "je to ta nejhorší forma vlády jaká může být, ale bohužel zatím nikdo nic lepšího nevymyslel."
0/0
10.10.2003 9:04

FrNedobrota

Ovšem !
 Jenže nějak nepamatuju, že by Vagner byl tehdy zežranej jak zvíře a měl rozkopnutej ksicht odněkud z hospody  A že by v místě bydliště byl známej jako otravnej notor, kterýho každej pinkl vykopne za šos z knajpy !
0/0
10.10.2003 9:59

jojoj897

Re: vaše argumenty jsou irelevantní
nic to nemění na skutečnosti, že "nadlidé" z ODS káží vodu a pijí víno    
0/0
10.10.2003 10:35

jojoj897

klaus, langr, tlustý, grebeníček atd - TRAGEDIE PRO VŠECHNY !!!!!!!!
0/0
10.10.2003 11:39

bojka

ano, nazývejme věci pravým jménem
Kott nebyl vyloučen za nehlasování se svou stranou, milý pane - nepřekrucujte fakta - ale za opilství v pracovní době a nedostavení se k hlasování o klíčových bodech . Ta jeho výmluva přišla až po tom, co se toto jeho chování provalilo na veřejnost. Předtím (a ještě ono dopoledne) ještě nic nenasvědčovalo, že by pan poslanec měl ve skrytu jíný názor a byl násilím tlačen ke hlasování se svou stranou - tzv. reformy jdou zcela proti duchu a názorům ODS. Z tohoto veletoče lze leccos usuzovat o charakteru pana poslance. Zajímavé bylo, když televize vysílala v několika na sobě nezávislých pořadech názory lidí z místa bydliště.
0/0
10.10.2003 6:34

jojoj897

Re: ano souhlasím s vámi
neni důležité jak to bylo, ale je důležité co řekne velký bratr, milý pane - okupace Československa v roce 1968 byla nazývána bratrskou pomocí, takže to byla tedy bratrská pomoc      fakta jsou pro vás zřejmě výroky zahradila, tlustého, nečase a spol., že? holoubci langer a dostálová se "bohužel" poněkud stáhli .......  ať žije objektivita a demokracie (zatím ale bohužel pouze na západ od Šumavy)
0/0
10.10.2003 6:49

bojka

Re:
a to jako myslíte kde?
0/0
10.10.2003 8:54

jojoj897

na ODS je krásné, že je tak složitá, až je jednoduchá:
koalici vyčítá, že nutí poslance hlasovat podle sekretariátů a sama dělá totéž - jestliže Kott nehlasoval jak měl, bude vyloučen z klubu, přitom ale "odborník" na právo, tunelář tlustý se sám veřejně blamoval, že vyloučí Kotta z klubu ihned, že tomu nic nebrání - cha cha cha - a dost se u toho zapotili fešáci  
0/0
10.10.2003 5:57

idnesKROKODYL

Semkly ?
To neni semknuti , to je pouho pouhe pridrzovani si koryt.Vzdyt US moc dobre vi, ze v dalsi volby jsou jejim definitivnim koncem. Tedy nazyvejme veci pravym jmenem...
0/0
10.10.2003 5:27





Najdete na iDNES.cz