Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Gross: Do měsíce je tu nový Kryštof

Dopravně-bezpečnostní akce Kryštof bude mít do měsíce stejně nenasytného bratříčka. Policie se chystá obdobně rozsáhlý zátah na neposlušné řidiče během 30 dnů zopakovat. "Akce, která oficiálně trvala od pondělí do pátku, byla úspěšná," zhodnotil Kryštofa na tiskové konferenci ministr vnitra Gross.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

barbudo

Evilmane, je to hrozně jednoduché.
Ono je to na tom světe asi takhle. Některé věci vlastním já. Třeba automobil, dům či zahrádku. Je i spousta jiných věcí a ty vlastní někdo jiný. Se svým autem na si svém pozemku mohu skotačit dle libosti. Chci-li opustit svůj pozemek a skotačit na pozemku sousedově, měl bych se s ním předem nějak domluvit, aby náhodou mou jízdu "neukočil" za pomoci legálně držené kulovnice. Protože byla vysoká pravděpodobnost, že nejen já, ale i mnoho jiných pocítí potřebu přemístít se pěšky, autem, na kole či na koni, vznikla síť veřejných komunikací. Tato síť není vlastněna žádnou soukromou osobou, ale má zvláštní formu vlastnictví - státní. Vlastní ji všechen lid této země. Tato síť je státem budována, jakžtakž udržována a za stanovených podmínek je zapůjčována mně i Vám k používání. Pokud po ní chcete jezdit motorovým vozidlem, musí toto vozidlo splňovat jisté požadavky, aby nepoškozovalo vozovku, neohrožovalo ostatní účastníky, nevytvářelo nadměrně škodlivin či hluku. Pokud chcete toto vozidlo řídit, musíte splňovat také jisté předpoklady - zdravotní, odborné atd. Pokud máte horečku, že vidíte dvojmo, nebo máte otravu alkoholem, řídit holt bude někdo jiný. Pokud vozidlo i Vy splňujete všechny předpoklady, můžete tuto síť veřejných komunikací použít. Jste však bezvýhradně vázán dodržováním pravidel, která její vlastník stanovil. Můžete s vlastníkem jednat o jejich změně, ale musíte je dodržovat. Veřejnou vodovodní síť nemůžete používat jako kanalizaci, do elektrorozvodné sítě se nemůžete připojit tak, že vykopete na ulici kabel a připojíte se. Pokud používám něčí majetek, musím dodržovat jeho pravidla. Pokud se mi tato pravidla nelíbí, nemusím jeho majetek používat.
0/0
9.10.2003 14:24

Evilman

Re:
Moje slova. Pokud za něco platím (spotřební daň za bezín, DPH) tak se podílím. Tudíž pokud platím plnou sumu, tak chci kvalitní silnice.  Pokud zaplatím za vůz bratru přes třičtvrtěmilionu na DPH tak od silnic očekávám, že mi to auto nerozbijí. Navíc, pomocí toho automobilu tvořím další hodnoty!!
0/0
9.10.2003 14:47

barbudo

Re:
A něco z Vámi uvedeného Vás opravňuje nedodržovat podmínky používání komunikací?
0/0
9.10.2003 14:57

metoje

Co s tim?
Nevim, co vsichni maji proti tehle akci, lidi jezdi jako prasata a predpisy jsou tu proto, aby se nedodrzovaly a je uplne jedno jaky mas auto, protoze kdyz jedes kolem skoly, kde je ctyricitka a plna cara ctyricitkou, tak si vzdy nekdo tuka na celo a kdyz zastavis chodci slysis za sebou brzdy.Na okreskach se jezdi zasadne do zatacek v protismeru jak na zavodisti, kdyz dodrzujes odstup vic jak tri metry nekdo se ti tam nasere.At tam jsou polisi castejc, alespon se obohati rozpocet a bude videt   policajta co mozna neco delaja...P.S:ja vim ze jsou spatny silnice, spatny auta,svatecni jezdci a zbohatlici, ale chyba je v ridicich.A reseni?tzv. prispusobeni se stavu na vozovky
0/0
9.10.2003 11:49

Filosof-Rudolf

Re:
Ta akce nic neřeší, proto třeba já k ní mám negativní stanovisko.
0/0
9.10.2003 12:03

Evilman

Gross
Už během slavné akce Kryštof jsem rozdával policistům, kteří mě kontrolovali list papíru popsaný mými názory na Grosse.
Takže ještě jednou:
Gross je praktikující mafián východního typu
Gross je demagog - oč více žvanění - tím méně rozumu
Grosse bych nejraději vůbec neviděl, nebo bych ho rád viděl vystaveného ve skleněné rakvi s kulkou v čele.
Gross odposlouchává více hovorů než je odposloucháváno v třeba v Německu
K akci Kryštof:
Ano - jezdím rychle.  Na dálnici pokud je klidný provoz proženu své auto klidně i 230 v hod. Nepřipadne mi to nebezpečné. (mám Audi A8 - ne v každé voze to je tak bezpečné, myslím že Š120 to nezvládá)
Dokonce si myslím, že dálnice nejsou nebezpečné pro takovouto jízdu.
Kde je však kámen úrazu: jsou to sváteční řidiči v letitých čmoudících Š 120 apod. kteří si myslí že není lepřích řidičů nad ně. Nedívají se do zrcátek, blinkr sem-tam, drží se prostřední čáry. Dále čmoudící a vlekoucí se náklaďáky. Normální a časem limitovaný řidič na ně reaguje předjížděním i tam, kde to není zrovna OK. To spolu s TRAGICKOU úrovní silnic v Česku je vražedná kombinace. A rozjíždění na semaforu - to je další česká specialita - v Itálii projede za stejný časový interval 3 x tolik aut - schválně si to zkuste!
Za jedno jsem a tvrdě dodržuji: 50 km/hod v obci, kde je to logické. Odmítám respektovat nelogické zákazy.  Proč všude v Evropě se jezdí ohleduplněji ale přitom rychleji? Vzkaz pro ty co jezdí s kloboukem na hlavě: vy jste byli celý týden zalezlí proto vás nechytli - já nalítám 7000 km za měsíc a tak mě za Kryštofí týden kontrolovali 5x. To že to je kvůli Vám šnekokreténům - je jisto jisté. Nejdřív se naučte řídit, pak lezte na silnice. To platí i o cyklistech - hlavně v noci a bez světel - vás bych rovnou střílel. Spiteful Evilman
0/0
8.10.2003 16:46

Ivcera

Re: Rychlý jezdec
No z textu vidím, že jsi jeden z těch jezdců, co nesnesou kohokoliv před sebou. V té Itálii, ale i jinde, si na silnicích totiž neléčí komplexy, ale jdou k terapeutovi. Značení na silnicích je tam pro ně mnohdy jen jako pouhá dekorace, ale mají tam jedno co to vše vyrovná - jmenuje se to ohleduplnost. To je tady něco většinou neznámé. Oni totiž neváhají zastavit své rychlé auto a pustit třeba to v protisměru, když mají na své straně překážku. Prostě auto je pro ně něco naprosto běžného, s čím si memusí zdvihat svou bezohledností k ostatním sebevědomí.
0/0
8.10.2003 17:32

Evilman

Re:
Nechapu proc si myslite, ze kazdy kdo nema na nasich silnicich cas a nervy tvrdnout za nekym, kdo tam nema co delat (technicky stav auta a ridicske schopnosti) je nutne zakomplexovany. Nejsem zakomplexovany a ne proto, ze cast roku travim v zahranici, mam vypestovane ohleduplne navyky. Poustim vozy v protismeru a chodce na prechodu. Nevim proc si myslite opak, naopak sam nesnesu neohleduplnost. Budete se ale divit, opravdu malo ohleduplnosti zazivam pravce od svatecnich ridicu - ti si mnohdy mysli, ze kdyz uz tedy vyjeli na cestu, tak ze se z toho vsichni ostatni musi nutne po....
Spiteful Evilman
Tortola, BVI
0/0
9.10.2003 8:36

xzeke

Re:
Ty jsi ale dobry hňup - "fičím si to 230 a nepřipadá mi to nebezpečné, protože mám Audinu" - pro tebe to možná nebezpečné není, jenomže co mají dělat ti chudáci ostatní řidiči co nemají na drahou káru ? Hmm, ty asi v té svojí Audině zabiješ ...
0/0
9.10.2003 13:59

Kajetan11

Re:
I kdyz se ve Vasem prispevku obevilo i par zajimavych postrehu, jako napriklad " 50 km/hod v obci, kde je to logické", presto Vas musim hodnotit podle nazoru jako PIRATA SILNIC. Zazil jsem na nasich silnicich furu takovejch frajirku, co si vynucujou blikanim a lepenim se mi na pr*el, abych jim uhnul doprava za tu cmoudici Avii. Pokud vidim, ze ten clovek za mnou projevuje dostatek trpelivosti, milerad mu uvolnim cestu, jakmile dokoncim manevr, ale blikacum neuhejbam. A hlavne me vytaci ty hlasky o skodovkarich. Taky jsem pred lety jednu mel a uz bych zadnou nechtel ani za zlaty prase, ale to, ze Vy mate A8, Vas neopravnuje k tomu, abyste je ohrozoval. A zaverem jeden priklad za vsechny: Nepatrim k majetnejsim (i kdyz nikomu nezavidim a kdo si vydela treba na Porsche, at si ho ma) a tak jsem zatim vlastnil pouze starsi vozy, i kdyz si dost potrpim na jejich technickej stav a slychaval jsem v 90ti procentech jen slova chvaly. Nedavno jsem z uspornych duvodu (jezdim do prace kazdy den 20km tam a 20km zpatky) presedlal z Renault 21 na Fiat Panda. Znovu pripominam, ze oboje ve velice dobrem technickem stavu. Cas, za ktery ujedu trasu domov - prace a zpet se naprosto nezmenil a ani muj styl jizdy. Co se ale zmenilo, je chovani ostatnich ridicu ke mne. Patrne nebudete verit, jak takhle maly auto, ktery je mimochodem do mesta idealni dopravni prostredek, probouzi v ostatnich ridicich chut ukazat, ze jsou lepsi. S nikym nezavodim, ale ty prasarny co provadej me docela tocej.
0/0
9.10.2003 8:23

Evilman

Re:
Jak uz jsem uvedl, mozna vam to z kontextu nebylo zcela jasne, ja a priori nikoho neohrozuji. Kazdy kdo se mnou jede, by vam potvrdil, kolikrat jsem uplne vytoceny z toho, jak se chovaji na silnicich ostatni a jak z toho opravdu nemuzu. Chyby, nevyjezdenost, neopatrnost, jizda s mobilem u ucha, vahavost - to je nestesti na silnici. A samozrejme i agresivita. Vite kolikrat me treba predjizdi v situaci kam bych se se svym rychlym a bezpecnym aute netroufl, mladik v natuningovanem krapu (Ford Escort, Opel Kadet GSi, BMW 325 vse rok vyroby tak 1987 a v buhvijakem stavu koupeno v Nemecku) a mysli si ze to co vlastni je stejne bezpecne jako kdyby to byl novy sportovni vuz?
Ja nikomu nevycitam ze ma stary vuz, ale divil byste se. Do me v nedeli naboural ridic starsiho vozu (na krizovatce, kde jsem stal na cervene) a povidal mi ze je mu to lito, ze mu selhaly brzdy a uz se mu to stalo i v minulosti. Sakra - me je jedno, ze ma stare auto, ale mudi byt technicky v poradku. Co kdybych tam nestal ja s autem, ale sla maminka s kocarkem po prechodu. To ji zabije?
Spiteful Evilman
0/0
9.10.2003 8:44

Kajetan11

Re:
Coz mi pripomina, ze do te me Pandy zezadu nabourala holka v 3 roky starem Passatu, ktery ma samozrejme ABS. Mimochodem: Panda nema ani posilovac brzd, ale diky tomu, ze mam brzdy opravdu perfektni, tak jsem mel proste kratsi brzdnou drahu nez ten Passat.  Pres to vsechno mam porad pocit, ze se ke mne ostatni auta chovaj, jako bych byl odpad, ale kdyz me potkali v Renaultu, tak jsem mel respekt. Vase nazory me tudiz nuti, hodit Vas do jednoho pytle s temi frajirky, co sedaj za volant z jedineho duvodu; Aby to tem ostatnim natreli.
0/0
9.10.2003 9:30

Milan M3

Re:
No, já nechci prudit, ale moc mi z mého pohledu nesedí přirovnání Audi A8 k "rychlym"  vozům, bezpečným to ano, ale určitě ne v rychlosti 230km/h - to už je pak jedno, spočítej si kinetickou energii vzhledem k tomu, že A8 má váhu autobusu (Evilmane, mohu Tě ujistit, že můj vůz má horní hranici kolem 306km/h, ale pro mě je optimální cestovní rychlost 160km/h - na dálnici - protože mám možnost se vyřádit na závodech a nemusím každému dokazovat, že mám větší péro než oni), přesto s Tebou souhlasím v té části o natuningovanejch plečkách, který mají o tolik víc plastu o kolik mají méně dobré tlumiče a brzdy. Akorát bych Tě opravil - nejčastěji tuningované plečky jsou Golf II a Honda CRX (taková ta krabice).
0/0
9.10.2003 13:33

Evilman

Re:
To srovnání bezpečnosti platí u "normální" cestovní rychlosti. 230 nejezdím pořád a ono to ani dost dobře nejde. Dokonce ani v Německu (tam vlastně ještě míň než třeba u nás - vzhledem k hustotě provozu a plno omezením kvůli stavbám). Ta rychlost není určující faktor, při výběru jsem preferoval hlavně pohodlí - což při 198 cm výšky mi neposkytně každý vůz (fakt je že jsem fandou BMW, ale 7 se mi nelíbí a do 5 jsem se soukal tak nějak divně). Jestli máte M3 tak gratuluju, jen se zeptám - má šestka omezovač nebo ne?
0/0
9.10.2003 14:31

Milan M3

Re:
No, abych pravdu řekl, tak už ne  Omezovač rychlosti byl na 250km/h, omezovač otáček na 7.250. Teď je rychlost omezena otáčkami a výkonem motoru. Hranice omezovače otáček je posunutá na 8000, ale motor by s klidem točil i 8500
0/0
10.10.2003 22:22

Zahledeny

Re:
vaší zkušenost velkého-malého auta mohu jenom potvrdit. Běžně jezdím v Avensis Verso a občas v  Yarisu. Nestačím se pak divit, co se kolem mě děje.
0/0
9.10.2003 9:34

Zahledeny

Re:
v názoru na pana Grosse s vámi 100% souhlasím. K druhé části vašeho textu bych dodal: to, že se po silnicích pohybují Š 120 se svátečními řidiči, kteří jedou jak s hnojem a ještě k tomu nečitelně je pravdou, ale je nutno to brát jako stávající stav a tomu přispůsobit způsob jízdy. Stejně je to i s úrovní silnic. Problém je přeci v lidech, to jest v mentalitě řidičů. Arogance, přezíravost, tupost atd. se projevuje napříč všemi činnostmi naší společnosti. Tím chci říci, že bohužel, buď se s tímto stavem společnosti smíříte nebo se rozhodnete žít někde jinde. Výrazy jako šnekokretén, střílení cyklistů a tak podobně, vás staví v očích ostatních skutečně do pozice piráta silnic ( i když já vykříkuju  za volantem naprosto stejné výrazy ve stejných situacích)
0/0
9.10.2003 9:28

Evilman

1. registrace na můj pas
Původně jsem chtěl iDnes za tuto stupidní registraci bojkotovat.  To že reaguji dnes, je způsobeno nikoliv poslancem Kotem, ale jeho příbuzným ministrem Grossem. Ptáte se v čem je Gross a Kot příbuzný?
Dejte k poslanci Kotovi (jeho příjmení) slabiku jakou se projevují slepice a máte ministra Grosse. :-)
Dále chci vzkázat k.r.e.t.é.n.o.v.i. který používá v registraci nicku Spiteful Evilman, že toto je mnou používaná přezdívka již o něco více než tři roky. Jestli mu to dělá radost - ať se z toho třeba po.....
0/0
8.10.2003 16:33

Filosof-Rudolf

Standova kvalifikace
 
Standa vše dobře promyslel a jen my hloupí nechápaví jedinci tomu nerozumíme. Ale já Standovi věřím, neboť:
  • vyučený mašinfíra má přeci k problematice dopravy blízko. A věřte, že předpisy na železnici jsou daleko složitější než ty obyčejné dopravní.
  • vystudoval fakultu práv. A to i při náročném "povolání" politika. Podívejte na Rumla, ten to nezvládl. Ale Standa to je chlapík.
  • Je stále ve formě, všiměme mi jeho "dětské" tvářičky => Ten nestárne, má stále nové mladé originální myšlenky
  • atd ...
Jsem šťasten , že mohu sponzorovat (ze svých daní pochopitelně) rozvoj takové osobnosti.
0/0
8.10.2003 15:26

pasak_krav

Re:
Jste příliš zaujatý vůči Grossovi. On prozatím není o nic horší ani lepší než jeho předchůdci. Na jeho obhajobu musím podotknout, že situaci Klausovsky nebagatelizuje (topné oleje) ale je to málo. Já mu vyčítám, že nevystoupil na veřejnosti a nepoukázal na tento alarmujicí stav na silnicích. Teď překotně a nepromyšleně provádí gesta. Proč nenechá odborníky analýzovat stav a nevyslyší je. Jsem přesvědčen, že takoví u nás jsou. Ceníme si jich stejně jako Motejla, který chtěl a měl na to provést opravdovou rekonstrukci justice. 
0/0
8.10.2003 15:57

Filosof-Rudolf

Re:
Nejde o zaujatost. Takovou pitomost jako akce Kryštof jsou schopni vymyslet i ostatní naši politici. Ale teď je tu holt tato akce, tak to schytává holt Standa.
Jinak s Vámi souhlasím ....
0/0
8.10.2003 16:06

Filosof-Rudolf

"Veleúspěch"
 
Úspěchy akce:
  • Zjistilo se, že řada aut je ve špatném technickém stavu a mnoho řidičů nemá v pořádku povinnou výbavu (zejména lékárničku)
  • policistům se podařilo vybranými pokutami snížit náklady na celou akci
  • Ověřilo se, že kromě politiků chlastají i ostatní řidiči
  • Po skončení akce následoval černý víkend, který měl být ukázkou toho, jak to dopadne, když nebude akce pokračovat
  • Vrazi a hazardéři za volantem zjistili, že budou vstupenku za svou zábavu v hodnotě pouhých 500-2000,- Kč platit častěji, v době akce.
  • Akce zvýšila příjmy mobilním operátorům, neboť se řidiči častěji mezi sebou informovali o stanovištích policejních hlídek
  • atd ....
Jsem nesmírně šťasten, že jsem mohl sponzorovat (svými daněmi pochopitelně) tuto akci a podílet se tak na úspěších akce.
0/0
8.10.2003 15:21

Filosof-Rudolf

Politický kapitál dětské tvářičky
Akce Kryštof není nic jiného než další zviditelnění Standy. Kdyby někdo přišel a řekl např. : "Máme problémy s nehodovostí a umrtím na silnic, analyzovali jsme přičiny, zjišťovali zkušenosti v zemích s nejnižší nehodovostí atd. Na základě tohoto rozboru na odstarnění nebo redukci příčin těch a těch chceme udělat tyto a tyto kroky, chceme uvolnit tyto a tyto prostředky, budeme postupovat takto a takto, provedeme tyto a tyto akce, atd. ", tak to asi bude v pořádku.
Ale co Standa: počká si až se bude o problému hovořit ve sdělovacích prostředcích, psát v novinách. Pěkně až situace přeteče a většina lidí bude hovořit o problému jako problému č1. A teď přijde Standa: "Ano ano je to hrozné, cítím s vámi všemi. Já velký Standa udělám akci, .... " . Bez koncepce, bez systémových opatření, ...
A není to poprvé, co Standa takto získal popularitu. Teď  se zase bude pást na problému korupce ...
A víte kde je zdroj jeho popularity ? Jen a jen v hlouposti lidí v ČR. "Slepice" letí na jeho dětskou tvářičku a ostatní hlupáci žerou Standovo hloupé nápady.
Pokud bude v českém národě dostatek hlupáků, budeme mít stále takové ministry a poslance ....
 
0/0
8.10.2003 12:07

Kajetan11

Re:
Pane. Nevim, jestli si to uvedomujete, ale rekl jste PRAVDU. Tak to opravdu je. Ale bohuzel nejen u Grose. Stejna situace se naprosto hodi i na Sobotku a jeho slavnou DEFORMU.
0/0
8.10.2003 12:16

Filosof-Rudolf

Re:
Samozřejmě, že uvědomuji ... No ale snažil jsem se to napsat trochu lidověji.
Určitě se ta situace hodí na spousty dalších ... Ale je tu jeden rozdíl:
Sobotku řadím do kategorie hlupáků (možná má dobré "image" poradce). Sobotkova deformace je vynucená situací nebo spíš změnou - stát byl v nějaké ekonomické sitaci a teď je zase v nějaké.
Gross je mazanější, možná také hlupák, co se tyče resortu. Ale zřejmě ne v oblasti populismu (nebo má dobré poradce). Všiměte si dvou problémů, silniční provoz a korupce. Myslíte si, že se situace v ČR nějak výrazně změnila ? A proč se o těchto věcech najednou tak moc debatuje, píše, ..... Nechci křivdit Standovi a jeho týmu, ale ....
0/0
8.10.2003 12:30

Ivana-68

Re: zase se budeš divit,
že reaguju, ale docela mi vadí ty slepice v uvozovkách.... Od filozofa - byť amatéra - bych očekávala trochu jinou rétoriku. Zaráží mě,  jak jednoduše mnozí chlapi hodnotí mentáílní schopnosti opačného  pohlaví jako celku, a to přesto (nebo právě proto ?),  že bez žen  nejsou schopni žít.........
0/0
8.10.2003 17:00

Filosof-Rudolf

Re:
Jinou retoriku mohu použít a také běžně používám. Chtěl jsem to jen trochu odlehčit ...
A nebuďte vztahovačná, slovem "slepice" nehodnotím ženy jako celek. Já si žen vážím ... Ale mezi lidmi jsou opravdu hlupáci, bez ohledu na pohlaví. No a pro hloupé ženy jsem použil slovo "slepice" ...
0/0
9.10.2003 8:47

e-moe

drobny postreh
Policie muze zastavovat auta pri kontrolach pouze na mistech, ktera jsou bezpecna a prehledna - neni jich moc. V podstate to je tak, ze je maji jiz davno vytipovany a tam se cas od casu objevuji. Touhle akci se jim je podarilo verejnosti vsechny odhalit - tam, kde jste policii behem akce Krystof nikdy nepotkali ji ani jindy nepotkate... - Prinesla tahle akce prevenci, kdyz vite, kde muzete jet bez postihu jak prase?
0/0
8.10.2003 10:51

pasak_krav

To není systémové řešení
Gross se v tom utopil jako všichni jeho předchůdci  nebo neměl objektivní informace o stavu na silnicích.
0/0
8.10.2003 10:20

Kajetan11

Nepovedena akce
Vysledky akce Krystov hovori o tom, jak policie pouziva svoje represivni a kontrolni pravomoci. Ale pokud ctete mezi radky, poznate, ze vysledek jasne ukazuje naproste selhani preventivni casti jejich prace. Je to stejne jako oznacit doktora, ktery ma plnou cekarnu nemocnych pacientu za uspesneho. Obzvlast pokud jsou to stale jedni a titiz pacienti, kteri se nedokazi vylezet z obycejne chripky.
0/0
8.10.2003 9:15

2Mac7

Re:
Co naděláte, když jsou pacienti tupci , nedodržují žádné instrukce lékaře , léky berou jak je napadne apod.?
0/0
8.10.2003 12:37

Kajetan11

Re:
Pacienti jsou mozna tupci. V pripade ridicu je to tak urcite, ale to neznamena, ze policie z toho bude vychazet jako uspesny "lekar". Chovani policie ma na tomto stavu taky svuj podil a akce Krystof byla takova, ze ten podil nezmensovala, spise naopak.
0/0
8.10.2003 15:06

janek2

akce 0
Velevážené ministerstvo vnitra, Vážený pane ministře,
pokud vím, tak vaše ministerstvo před nějakým časem navrhlo a parlement schválil nové uspořádání země. Proč tedy ve vašich statistikách uvádíte již neexistující kraje, to jenom mimochodem.
Akce Kryštof se nepovedla, na krajnicích silnic jsem opravdu většinou viděl starší škodovky obletované dvěma až třemimi pány v uniformách a kolem jsme si to proháněli 70 - 80 km/h. byla to opravdu jenom buzerace řidičů a hlavní cíl akce byl vylepšit mizerný stav ministerské pokladny.
A alibistické oficiální ukončení celé akce v pátek (oznámeno až v úterý na TK) po tragickém víkendu a přes neustálé hlášení sděl. prostředků, že akce pokračuje, tak to považuji za skandální a směšné vůči včem občanům a řidičům.
POKLADNA JE NAPLNĚNA, ALE MÁLO - VZHŮRU DO DALŠÍ BUZERACE. AKCE STÁNÍK GROSÍK II.,III. atd. POKRAČUJE, TĚŠTE SE VY CHÁTRO, MY S VÁMI ZATOČÍME .   PLICIE ČR
0/0
8.10.2003 8:58

davexx

Re:
Obávám se, že nejste informován, kraje (ty staré) dosud nikdo nezrušil, podobně jako okresy. Změnilo se pouze uspořádání státní správy a samosprávy (nové kraje, obce 2. a 3. stupně a běžné obce). Policie, soudy, tuším, že i armáda a mnozí další používají stále dělení podle starých krajů. Nešťastné možná je stejné pojmenování v případě krajů. A co se týka akce Krištof, tak si myslím, že celkem úspěšná byla, například počet lidí bez ŘP mne dost šokoval, otázka je, co se jim doopravdy stane, aby to už nemohli opakovat. Stejnětak řízeni pod vlivem alkoholu je děs. Otázkou opravdu je co s tím. Trošku mně mrzí, že se k tomu víkendu nepostavili více čelem - většina nehod byla patrně způsobena tím, že začalo být vlhko, při kterém jsou cesty nejklouzavější (ani sucho, ani požádný déšť, který by cesty umyl). Ale viníci jsou vesměs řidiči - žádná policie ani žádné nešťastné náhody. Ministerstvo mohlo připustit, i nějaký malý efekt na principu psa puštěného z řetězu.
0/0
8.10.2003 11:22

Semvpohode

Co je v pořádku????
To my chteji tvrdit že budu zase muset zastavovat 3 krat během deseti minut policejní hlidce??? Jezdím dynamicky a jestě a ni jednou sem neboural. Svou jízdou sem mnohem méně nebezpečnej než starý déčko v embargu který nevidí na metr odbočuje bez blinkru a když nesedí v aute tak skáče do přechodu přesvědčený o právu přednosti chodců na přechodu a mnohdy i své nesmrtelnosti....A věřte tomu že nebudou stavet embarga favority a plechovky....budou stavet nova a luxusní auta s vidinou pomsty svých (bohužel) zesnulých kolegu. Takže stejně pujdou mimo hovada co jezdí jak magoři ale opět se budou dávat pokuty za týden prošlý obvaz v lékarničce ( 500kč!!!!!!).
Takže silné nervy Vám všem
0/0
8.10.2003 8:11

davexx

Re:
Jenomže on chodec podle nových pravidel opravdu přednost na přechodu má. A to že to nejde jsou jen kecy, protože v mnoha zemích to na 100% funguje. Jenom u nás se to pořád patrně "stydí" někdo vlivný říkat nahlas. Je to v řidičích a samozřejmě i v chodcích. Ať mně kontrolujou třeba třikrát denně, mám všechno v pořádku (i v autě i na kole) a jezím podle předpisů, takže s tím nemám žádný problém, hlavně, když se podaří pochytat a účinně potrestat grázly, kteří usilují o životy ostatních účastníků silničního provozu a když při tom najdou i pár kradených aut, hledaných osoab atp. tak je to jen pěkný přívažek. Navíc, jak tak počítám, tak ta akce přinesla 30 MKč do rozpočtu, takže jen tak dál a možná se podaří zalepit i tu děsnou díru ve výdajích a příjmech.
0/0
8.10.2003 11:30

2Mac7

Re:
Během 10 minut Vás 3x kontrolovali ? jak dlouho Vás kontrolovala jedna hlídka a kolik metrů tedy stály ty hlídky od sebe ?
0/0
8.10.2003 12:40

chroustík

Re:
Milej pane dynamickej, pokud jezdíte podle předpisů, tak se ničeho nemusíte obávat. Ovšem pokud jste jeden z těch, kteří ve městě 100, mobil na uchu, v ruce cigáro, tmavý okna, před přechodem nestavím, tak Vás bude nutno stavět 5 x do hodiny, abyste si uvědomil, že všichni jsme si rovni a grázli Vám podobní si nejsou rovnější.
0/0
8.10.2003 13:28

Evilman

Re:
Říkejte hňupům, kteří sice jezdí podle předpisů ale brzdí dopravu (40 km/hod uprostřed silnice, klobouk na hlavě a za oknem plato vajec) že na silnici nepatří. V autě nekouřím, na mobil mám HF a chovám se pragmaticky a mám strach jezdit protože vzorky populace, které V ČESKU (to podtrhuji, na západě se s Homo automobilis vrakus - brzdus nesetkáte) na cestách potkáváte, neměli by mít možnost vyjet na kole na dětské dopravní hřiště. V toto pondělí mě nabořila (naštěstí lehce) totálně ožralá kráva která se prostě rozjela aniž by vzala na vědomí že jedu po hlavní (40 km ve městě a navíc jsem odbočoval - to je poznámka pro šťouraly, co si myslí, že jsem jel jak prase). Protože jsem nechtěl čekat na dopravku 3 hodiny jako den předtím, kdy mě na světlech zezadu napral důchodce, co nedobrzdil - tak jsem ji nechal plavat.
Jezdím rychle a dobře protože to potřebuji k životu. Mám se rád a tak bych nerad přišel k úhoně. Navíc pokud jezdíte jako já nějakých 90 tis. za rok, tak se naučíte jezdit rozhodně lépe než když auto vytáhnete jen na velké biřmování. A vo tom to je.
Grossi - jdi do pr......
Spiteful Evilman
0/0
8.10.2003 16:56

Universal

Dobre !!
..ja si myslim, ze je to potreba, cely teyden jezdili ridici mnohem pomaleji a zdalo se mi, ze i ohleduplneji...takze kdyby to tak zustalo naporad vubec bych se nezlobil...dobra akce a mam pocit, ze si chlapci i na sebe vydelali...10melounu versusu 40.
0/0
8.10.2003 7:56

Prota

Vzkaz
Koukam že si ten blbeček Grosů nevidí do hu............
0/0
8.10.2003 7:17

malbina

akce kryštof
Jsem z jihomoravského kraje, konkrétně z Blanenska. Hlídka policie v uplynulém týdnu stála stále na tom samém místě. Jezdím tudy každý den do práce. V uplynulém týdnu mě stavěli pětkrát, tzn.pokaždé. Všimla jsem si, že zastavují jen staré vozy, typu Škoda, Trabant atd. Den předtím jsem byla na technické kontrole, vše OK. I když to jasně vyplývalo z TP a z vylepené známky, policie mi obcházela auto asi čtvrt hodiny a hledala něco, čím by si vydělala na výplaty.Přitom kolem projížděli vozy lepších značek asi osmdesátkou, a to jsme byli v obci. Tak nevím, co si o celé akci mám myslet.
0/0
8.10.2003 7:07

jojoj897

domnívám se, že to neni o braní ŘP na místě
je nezbytné, aby dopravní POLICIE pracovala = postihovala přestupky i hrubá porušení denně a na různých místech   jinak se nehneme z místa
0/0
8.10.2003 0:04

jojoj897

kryštof je na NIC
pokud to bude okázalá akce a ne denní drill!
0/0
7.10.2003 23:51

Hufo

novej ministr nepomůže,
dokuď se policii nevrátí pravomoc brát řidičáky na místě a policejní šéf nepředá soudům pár poldů pro braní platku. pokuď  pár poldů skončí v base, tak tipuju že 3/4 ostatních si rozmyslí brát ve velkým úplatky. ona nás stejně evropská unie pomocí finančních pák k tomu dotlačí. jinak klidně ať akce kryštof pořád pokračuje, na některý to platilo. jeden můj kolega minulý týden kvůli tomu omezil pití před jízdou, aby měl klid. jinak se vsadím, až policie koupí silný mašiny, tak že tady největší prasata za volantem budou řvát, že to je vyhazování státních peněz, že by poldům stačili fabie.
0/0
7.10.2003 23:16

logar

Re: zamysli se!!!
Jej, ty jsi chytrej. Myslis ze gauneri jako ten z Tesina, budou postizeni vetsimi pravomocemi policie? A kdo bude ridit ta silna auta? A budou jezdit pri stihacich jizdach mezi normalnim provozem? Vzdyt ti poldove maji problem ridit ty svoje mikrobusy a Fabie. Gross je jen neprilis chytre dite, ktery o zivot nezavadil. Nikdy nepracoval a jiz leta se nepotkava s lidmi.
0/0
8.10.2003 7:57

Hufo

Re:
no, všude ve světě to funguje, kde má policie velkou pravomoc. a pak, než ty parlamentní trubky policii odebrali možnost sebrat řidičák, tak se tolik za volantem nechlastalo, přece se jenom lidi víc báli. a ono až ještě zařve pár poldů, tak ostatním dojde, že tím že ty grázly za prachy poustěj, že vlastně ohrožujou sami sebe. a kdo by asi řídil ty auta? policajti ne? tak se jich pár holt vyškolí u závodníků, jako se školej řidiči papalášů. a tyhle silný auta budou stejně určený pro dálnice a silnice první tříd kde se jezdí rychle a tam se stíhat dá. že se tam dá závodit nás denně přesvědčují desítky zakomplexovanej mamlasů, co tam lítaj rychle, aby se cejtili jako kingové.
0/0
8.10.2003 8:18

logar

Re:
Nikde v demokratickem state nema policie represivni pravomoce, ktere by sahaly dale, nez nekolik dnu. Vsude rozhoduji soudy nebo komise. Stihani aut je velmi nebezpecna vec. Policie muze dnes odebrat ridicak na miste, domniva-li se, ze tim zabrani v dalsi jizde ridici, ktery ohrozuje bezpecnost provozu, to neni problem, nesmi si ho vsak nechat delsi dobu. Ten uplatek za ponechani ridicaku je tim mensi, coz se jim nelibi.
0/0
8.10.2003 8:45

fleret

cikani jdou do nebe
"pokud jde o umrti,tak jsme se dostali na 50%".Prohlaseni soudruha Kolare.Dalsi komentar netreba.
0/0
7.10.2003 22:42

hugoventil

Cikáni v akci
Při nehodě kde zabily 3 policajty jsou cikáni dle tisku hlaní aktéři a na ty je tu jinej metr.Akce Kryštov by i s Grossem mohla mít opletačky s pí.Šabatvovou apd.....
0/0
7.10.2003 22:32





Najdete na iDNES.cz