Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

ODS si zve vládu na kobereček

Přehlídku výstupů na téma "jaké uspořádání Evropy je pro Čechy nejlepší", navíc provázenou emocemi, lze čekat během mimořádné schůze sněmovny. Tu vyvolala ODS, jež kritizuje vládu, že nepřišla s tématem nové evropské ústavy do parlamentu dřív, než o víkendu začalo v Římě jednání o její konečné podobě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

barbudo

Já bych se vlády zeptal i na něco jiného...
Zajímavá věc, o které se nemluví, je vládou připravovaná modifikace paragrafu 21 Trestního zákona - "(1) Občan České republiky nemůže být vydán cizímu státu k trestnímu stíhání ani k výkonu trestu.". Jedná se o možnosti vydávání našich občanů i do země, kde jim nebudou zaručena ani ta nejzákladnější práva.
0/0
7.10.2003 16:31

martixy

Aby jsme neskončili u českého fašismu s komunistickým zabarvením
Klaus a spol potřebují národní zájem pro své mocenské cíle. Vidí, že Češi na nacionalismus slyší (bohužel ten nacionalismus je bůhví na čem založený; máme nízkou životní úroveň a 21% lidí chce volit komunisty, čímž se výrazně odlišujeme od normálních evropských zemích) a už se vidí jako noví Lukašenkové.
0/0
7.10.2003 9:57

kubisek.no1

Re:
Jsme češi nejsme nějakej germánkej choirobomyslnej odpad. Nízká úroveň? proč? protože nás ta debilní EU neustále omezuje a dementní politici si tonechávaj líbit(kdo by nenechal když mu na účet za to přijde pěkná sumička) Když vstoupíme tak nás to hnusný monstrum úplně zníčí. to nemůžeem dovolit!!!!!
 
0/0
7.10.2003 11:59

Zahledeny

Re:
...vrať se zpátky do žumpy, vypráskanej nacionalisto!! Vem si sapík, rudou knížku do kapsy a běž bránit hranice!!
 
0/0
7.10.2003 12:14

JTR

Re:
Drahý dědečku, pro tebe nemá smysl o EU ani myslet, stejně se ti nepostaví, pomočovat se budeš neustále a tím pádem se pro tebe nic nezmění. Jen soudruh Grebeníček a Klaus se stanou politickou garnitůrou na úrovni Jorga Haidera a neštekne po nich ani pes!!!
0/0
7.10.2003 12:16

kubisek.no1

Re:
A kolik ti zaplatili za tehle blbej hlod? Nejsem dědeček a do důchodu mi zbývá téměř 40 let. o EU si myslim jenom to co je pravda - nepředstavitelnejch chaos, kterýmu vládne německo a jejich demagogický představy o ovládnutí světa nebo alepoň evropy. Ty a podobný silně chorobomylní jedinci je v tom jenom snuškou lží podporujete. Za války by tě zastřelili za vlastizrdau. uvědom si to!!!!!!!!!!!!
 
  
0/0
7.10.2003 12:23

JTR

Re:
No tvoji rodiče to asi jsou hvězdy, že tě takhle vychovali a tolerují takový politický rozhled a názorovou jasnost!!! Asi to jsou tvrdí členové dříve KSČ nyní třeba KSČM nebo ODS!!!!
0/0
7.10.2003 12:30

Zahledeny

Re:
...už aby to bylo.
0/0
7.10.2003 12:28

JTR

Již jsem pochopil!!!!
kubisek.no1 je znovu nalezená soudružka Vendulka, ta dlouho v diskuzích chyběla . A proto vítej zpět na webu!!!!
0/0
7.10.2003 12:25

P3P4

Re:
0/0
7.10.2003 13:51

kubisek.no1

Re:
Ne nejsem VEndula...................
ale dík za přivítání..........
0/0
7.10.2003 14:04

xtrlbh

Klidek
Radsi zit v podruci Nemcu nebo Frantiku nez v podruci ODS. Narod, ktery ma prezidentem cloveka, ktery by v normalni demokracii davno brucel ve vezeni, si snad ani samostatnost nezaslouzi.
0/0
7.10.2003 7:53

renek

Re: debilovi
Tebe buď pustili z "pakárny", jako nevylečitelného, nebo patříš k těm(C.Svoboda a spol.), kteří by prodali svoji zemi za dobré korýtko v EU...a nebo si fakt debil?
0/0
7.10.2003 8:21

peli

Re:
Souhlas je to debil korunovanej. 
0/0
7.10.2003 8:27

JTR

Re:
Á pánové někdo se dotkl vašeho velkého soudruha guru!!! Možná má pravdu, také bych raději v područí nějaké civilizované země se zákony, které platí, jsou vymahatelné atd., než v tom bordelu co rozjela pseudopravicová ODS a nyní v něm pokračuje ČSSD a spol.!!! Čest práci!!!!
0/0
7.10.2003 8:36

jojoj897

Re: renkovi a pelimu
sorry - ale xtrlbh má BOHUŽEL do posledního písmenka pravdu - opakuji BOHUŽEL a vy o tom mládenci? přemýšlejte nebo je snad vaše hobby TUNEL
0/0
7.10.2003 8:43

habit

Re:
Ono tunelovani je bezne vsude ve svete. Ostatne v EU se vyskytuje i v ridicich organech. Takze vy premyslejte, jestli zase neocekavate spasu odnekud z vyssich mist, zatimco ta mista maji co delat sama se sebou.
0/0
7.10.2003 9:27

JTR

Re:
Nemá cenu reagovat. Zase by to byla diskuze na celou stránku a skončila by u víry v modrého ptáka (viz diskuze cca minulý týden - pokud je to stejný habit).
0/0
7.10.2003 9:43

jojoj897

vrcholem arogance je
když si strana největších tunelářů zve někoho na kobereček
0/0
7.10.2003 8:48

JTR

Re:
To víš zloděj křičí chyťte zloděje!!!
0/0
7.10.2003 8:50

Zahledeny

Re:
souhlas, ale dal bych přednost žabožroutům.
0/0
7.10.2003 9:45

svobodny obcan

pokus o ovladnuti Evropy
Je to totalni drzost, hanbnost a svinarna.
Kdyz sse mluvilo o rozsirovani Evropske unie, jednalo se o unii statu.
Sotva probehla referenda v clenskych zemich, tak se meni cela filozofie Evropske unie z unie clenskych statu na jeden stat, jehoz zakladni jednotkou je obcan a nikoli puvodni staty.
Takze ty staty, ktere maji tech obcanu vic, maji vetsi vliv.
Smlouva z Nice byl rozumny kompromis, ale to co navrhuji ted se da srovnat s nechvalne znamym Mnichovskym diktatem.
 
Nemecku slo vzdy, v cele historii, o nadvladu nad Evropou. Kdyz to neslo vojensky, tak to ted zkouseji politickou cestou. Jiz Hitler hovoril o Nove Evrope, o novem evropskem radu. Jestli prijmeme "evropskou ustavu" tak se stateme zase takovym protektoratem. Sice bez koncentracnich a vyhlazovacich taboru, ale jen protektoratem. kde nam budou vladnout nemecke, francouzske a britske nadnarodni korporace s jejich vlivem v evropske unii.
 
0/0
7.10.2003 6:16

bojka

Re:
naprostý souhlas, lépe bych to nezformulovala - proto jsem také hlasovala proti vstupu do této formy EU.
0/0
7.10.2003 6:33

DRDR

Re:
Pokud nám budou vládnout němci, angličané nebo klidně francouzi a budeme se mít jako oni, nemám nic proti tomu. Naše vláda a poslanci se stejně starají jenom o sebe a bojí se o svá korýtka, aby náhodou v EU nepřišli zkrátka. To potom prezentují jako národní zájmy.
0/0
7.10.2003 6:58

Náton

Re:
Nedramatizuj to. Vždycky můžeme vystoupit, když nás to bude srát. A pokud chce Evropa vytvořit aspoň částečnou protiváhu velkopanské rozpínavosti USA v čele s primitivem bez mozku George Debiljú Bushem, tak jsou pevnější vazby a užší koordinace nutností. Pokud by mělo jít jen o hospodářeské výhody členů, stačila by celní a ekonomická unie, a vydělaly by na to jen ekonomicky nejsilnější státy.
0/0
7.10.2003 7:47

fleret

Re:
protivahu velkopanske rozpinavosti USA v cele s primitivem.To se ti kolego opravdu povedlo.Kam na to chodis?
0/0
7.10.2003 9:16

Náton

Re:
Inu porušování mezinárodního práva jsou velkopanské manýry, a že G.Bush ml. má na rozdíl od táty v hlavě lejno, a nezná ani význam slov, to snad ví každý soudný člověk.
0/0
7.10.2003 9:41

Boris1

Re:
Příteli, Vy jste Evropskou ústavu četl, nebo skáčete jak kašpar podle toho, jak ODS píská?
0/0
7.10.2003 7:52

protestant

Re:
    České dějiny jsou důkazem toho, že jsme si NIKDY neuměli vládnout sami. Vždy, když to bylo možné, šli jedni češi proti druhým. Nikdy jsme nebyli jednotný stát.
    EU nám nemůže vládnout hůře než my sami sobě. Doba NÁRODNÍCH státu je pryč. Národní státy s sebou přinesly jen národnostní nenávist a dvě světové války.
    Přestaňte strašit s Němci. To jsou větší demokraté než my. Politici straší proto, že by přišli o svůj neomezený vliv na našem malém nacionálním dvorku.
   Úplně stejně jako vy strašil Němce před okolní Evropou Hitler. A oni mu bohužel na to skočili. Neudělejme stejnou chyby a neskočme na slova jako NÁRODNÍ ZÁJEM apod.
0/0
7.10.2003 7:54

Michalgard

Re:
Naprostý souhlas s druhou částí.Také jste si všiml, že když strany nemají ve volbách co nabídnout, tak se ohánějí národními zájmy?
K té první-možná by bylo lepší, kdyby se EU neprofilovala jako velmoc a hospodářská obrana proti vnějším vlivům.
0/0
7.10.2003 8:49

fleret

Re:
presne.
0/0
7.10.2003 9:17

kubisek.no1

Re:
Němci demokrati? ty upadl  na hlavu viď. němci to je nejhorší pakáž světa. řikals demokrati hm tim myslíš i tho jejich největšího a u většiny němců stále oslavovanýho HITLERA viď. dyť těm vždycko šlo jen o to získat evropu. A teď si pár magoru myslí že když nedej bůh vlezeme do evropský utopie že se budeme mít....  Ne Ne. bude záviďět lidem který žili v protektorátu jakou měli pohodu a klídek ve sprovnání s tim co žaijem po vstupu...(Okamžité zrušení benešových dekretů, žádnou svobodu projevu, diktování němců i na to jakou barvu má mít toaletní papír.....) to nelze.
Do EU ČR nesmí vstoupit, protože vstupem zanikne a to by byla škoda.
  
0/0
7.10.2003 9:09

JTR

Re:
Omlouvá se za příspěvek dole na Vaší reakci!! Pochopil jsem a mám  k Vám úctu, že ve věku 80-90 let ovládáte internet!!!! Ať žije soudruh Stalin, hlavní strůjce vítězství proti Hitlerovi a fašistům!!! Mimochodem můj táta byl totálně nasazen v Německu a má podstatně jiné názory.
0/0
7.10.2003 9:16

protestant

Re:
Hitler přece nebyl Němec ale Rakušan. To ti soudruzi z UV KSČ neřekli?
Je mi tě líto kubisku. Takový strach, taková xenofobie.
0/0
7.10.2003 11:25

kubisek.no1

Re:
Kolik ti zapaltili zkopčáci za tyhle snůšky púřiblblejch nesmyslů který tady chrlíš
0/0
7.10.2003 12:16

kubisek.no1

Napiště alespoň 1 výhodu
Dobře argumenty tu sou silný. Napiště mi vy zástánci vstupu alepoň 1 výhodu, která vznkne pro průmrného čecha vstupem do EU..... Dík
0/0
7.10.2003 9:25

JTR

Re:
Nebude muset měnit Kč ne euro . A hlavně bude moci říct jsem občan EU a ne Česka kde je bordel a poslat někoho k soudu za nezaplacenou fakturu je pro české soudy neřešitelný problém!!! 
0/0
7.10.2003 9:41

kubisek.no1

Re:
Si asi divnej tohle je arguemnt telátek. Nic na to samozřejmě pravda neni a příd o Českou korunu? za kterou bojoval Masarik a mnozí další - to má bejt výhoda místo ní dostat nějaký hnusný zkopčácký euro?
Di si to hodit když máš takovýhle myšlení, nic jinýho ti nezbejvá
0/0
7.10.2003 11:53

JTR

Re:
Nemyslíš snad Minaříka, Já znám pouze Masaryka!!! A můžeš napsat nějakou nevýhodu (konkrétní) pro prostého občana, kterou mu způsobí vstup do EU.
0/0
7.10.2003 12:01

kubisek.no1

Re:
Vyšší daně, nemožnost rozhodovat o osudu ČR, Bejt  tzv. méně cenou zemí(členství 2 řádu), zabavování českého majetku němci(zrušení Benešovejch dekretů)
stačí nebo ještě něco?
0/0
7.10.2003 12:29

JTR

Re:
Kašpare!! Jak nyní ovlivňuješ výši daní a rozhoduješ o osudu ČR???? To by stálo za odpověď!!!
0/0
7.10.2003 12:33

kubisek.no1

Re:
No furt rozhodně víc než když budeme mít v pseudoevroskym parlamentu 3,5% víš A co to další to je pravda, přiznej si to. Sic eti klesne Ego ale jak se říka pravda bolí
0/0
7.10.2003 12:42

JTR

Re:
Opakuji otázku: jak ovlivňuješ výši daní??? Nijak, tvoří ji kašpaři obdobného IQ (dnešní datum), které obdobně inteligentní český volič zvolí!!!  Jenom idioti jako ty mohou volit neustále stejné podvodníky!!! Moje naděje je, že po vstupu do EU se koncentrace těchto "inteligentů" naředí a tím sníží (aby si to pochopil)!!!
0/0
7.10.2003 12:51

kubisek.no1

Re:
Já nejsem ani bolševik, ani modrej pták ani červená ruže. už vůbec né nějakej křesťan nebo dokonce volič(1 ze všech tří) utopického společenstva(US)
Jenom trošku přemejšlim a 1 věc která už je dost podstatná - nikdy nepodepisuji smlouvy od které NELZE USTOUPIT. Nemám rád němce a to co předstvujou. Nemámrád různý řiťolezce a z tohoto důvodu taky nechci do EU - to je ráj řiťolezců.
a proto říkám že normální ČECH, kterej alespoň trochu myslí, nemůže chtít aby ČR vstoupila do EU!!!!
 
0/0
7.10.2003 14:01

Zahledeny

Re:
Jo, tak právě díky takovým "normálním" jako jsi ty, jsme tam kde jsme. To znamená na úrovni Bulharska (co se týče korupce) a naše polit. scéna je plná tvých normálních spoluobčanů, že!!
0/0
7.10.2003 14:09

protestant

Re:
Mám pro tebe a další takové "normální" Čechy rady:
Přestěhujte se do Mongolska, Číny, Afganistánu nebo Iráku. Tyhle státu URČITĚ do EU nepůjdou.
My ostatní "nenormální" Češi do Evropy chceme, protože jsme tam celou historii byli. Už za Přemyslovců, Jiříka z Poděbrad. Vždyť i ta slavná Karlova Universita by bez Němců nevznikla.
Vždy jsme s Němci spolupracovali a v Německu také získali azyl protestanti po Bilé Hoře. Němec byl jak Bach, Beethoven, Handel i Brahms.
Německo na poli vědeckém i  kulturním na rozdíl od nás hrálo a hraje první housle. Samozřejmě kromě doby fašismu. Ale totalitě jsme se neubránili ani my a tak jim ani v tomto nemáme co vyčítat.
0/0
7.10.2003 15:55

kubisek.no1

Re:
V němcku vědci? nybli toho vyhnaní občané německa který badali jinde?
0/0
7.10.2003 16:39

protestant

Re:
Výhoda je zjevná. Náš zlatokopecký  stát se bude muset přizpůsobit okolním demokraciím. Bude to bolet, ale bude nám to jedině ku prospěchu.
0/0
7.10.2003 11:29

kubisek.no1

Re:
Proč se pořizovat? neni důvod... Prospěch z toho nebude pro nás žádný spíš veliký neprospěch.
Bolet to bude hodně lidí - celý pohraničí, manálně pracující tj celou nižší, střední i vyšší  třídu. Jenom to nebude bolet tech 10000.
0/0
7.10.2003 12:14

protestant

Re:
Přizpůsobování se okolí je normální lidská vlastnost. Chce se už po prvňákovi v ZŠ. Není na tom nic špatného. Naopak nepřízpůsobiví jedinci (a národy) mají problémy v životě.
A pochytit něco od starších spolužáků, či učitelů (států s delší demokracií než my) se v životě hodí.
A v EU nebudeme jediní. Takových jako my tam bude několik stovek milionů.
0/0
7.10.2003 15:40





Najdete na iDNES.cz