Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Havel slavil narozeniny bez darů

Exprezident Václav Havel oslavil v neděli své sedmašedesáté narozeniny. Strávil je tím, že dary rozdával, místo aby je přijímal. Berlu svatého Vojtěcha, ocenění udělované nadací Václava a Dagmar Havlových, převzal americký ekonom Robert Reich, někdejší ministr vlády Billa Clintona.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Nomen O

Blahopřání
Blahopřejeme k narozeninám a přejeme všechno dobré, hodně zdraví, hodně štěstí.
0/0
6.10.2003 18:53

Granny Weatherwax

Pikantni
na tom ovsem je, ze Reich je samozrejme Zidovskeho vyznani, a tak udelit mu Berlu Sv. Vojtecha je ovsem mimoradne taktni a smysluplne gesto 
0/0
6.10.2003 16:31

MacP

Kde se bere
Proboha kde se bere v některých lidech tolik zloby.Ne že by Havel dělal všechno OK,ale takovou špínu si snad nezaslouží.(Nebo,že by za tím byla anonymita sítě?)
0/0
6.10.2003 16:26

demokratic

Re: Souhlas...
Souhlasím... Není za tím jen anonymita sítě, ale i mindráky lidí, jež mu nesahají ani po kotníky, a stále se s tím nemohou nějak vyrovnat, a tak když už nemohou sami "vyrůst", aspoň (aby ten rozdíl nebyl tak veliký) ty je převyšující urážejí a snižují (pravda, jen ve svých očích)... Avšak psi štěkají a karavana jde dál...
0/0
6.10.2003 23:01

to teda ziram

rozdaval dary?
jestli tomu rozumim, byl to dar JEDEN, a to staremu pritelickovi...
jo takhle na deti v nejake nemocnici na onkologii, to se nevzpomene, kdyz uz chce mermomoci stravit den rozdavanim darku!!!
oc lepsi by byl titulek "havel jezdil cely den po republice a navstivil x-nemocnic, a vsude obdarovaval male nemocne deti!"
mame malo nemocnych malych deti? nebo nejsou DULEZITE???
0/0
6.10.2003 12:54

antibobo

Re: Já teda taky zírám
Každý si může slavit narozeniny jak chce. Pokud přitom rozdává dárky svým známým, tak mně osobně to vůbec nevadí. Až vy sám budete chtít někoho obdarovat, jak by se vám líbilo, kdy bych vedl nejapné řeči o tom, kdo je pro váš dárek vhodnější? Trošku se zamyslete. Dvě věci jsou jasné: nasnášíte exprezidenta, a se svými pocity se nedokážete sám vyrovnat.
0/0
6.10.2003 15:21

to teda ziram

Re:
moje kritika se netyka prezidenta, (o je, toho vlastne taky) ale kdybyste to celt cele, tak byste vedel, ze se vlastne navazim do tvoreni nadpisu navinarema... havel rozhodne darky nedaval, udeloval cenu
ovsem nadpis "havel rozdaval darky" dela lepsi dojem, nez napsat "havel soupnul dalsi vyznamenani svemu pritelickovi"
kdyz uz chteji delat havlovi mermomoci positivni image, tak alespon prosim pravdive! medialne vyrazneji mohl rozdavat darky nemocnym detem
0/0
6.10.2003 17:19

Ataturk

Dotaz
Prosím, nechtěl bych si o panu ex-presidentu myslet nějaké špatnosti jan na základě obyčejných fám, tak se chci zeptat, co je pravdy na údajné spolupráci jeho rodiny s fašisty? Plus uvedení spolehlivých zdrojů. Děkuji. Mustafa Kemal, otec všech Turků. P.S. Těch Arménů v patnáctém roce je mi líto.
0/0
6.10.2003 12:45

demokratic

Re: Stačí si všímat, kdo ty pomluvy o V.H. říká a jsme doma...
Stačí si všímat  KDO  ty pomluvy o údajné spolupráci jeho rodiny s fašisty (jak drzá a nehorázná LEŽ !!!) už od padesátých let až do dneška kontinuálně šíří (a to navzdory tomu, že dokonce i někteří méně podělaní komouši hned po válce vydali svědectví, že rodina V.H. nejen že s fašisty nekolaborovala, ale naopak, našim lidem, a dokonce i pár komunistům pomohla např. před totálním nasazením tím, že je zaměstnala), a všechno je jasné...(pravda, jak komu, že ?)
0/0
6.10.2003 22:56

EvaKasdan

pokračování...
Ale kdo by věřil takovým zlým jazykům! Copak náš báječný prezident Havel, světová mravní autorita, by byl schopen něčeho takto nízkého a podlého? On, který vždycky kreslí jenom srdíčka a propaguje pravdu a lásku, že by novináře nabádal k nějakým podobným účelovým kampaním? Kdepak, tomu přece nikdo nemůže věřit! Celá ta letní kampaň s palcovými titulky na první straně a mnoha články, které nám jasně sdělovaly fakt, že „Bush nemá rád Klause“, a na tomto „faktu“ postavené nesčetné komentáře laskavých a pravdomluvných komentátorů, byly přece dány jen a jen poctivým a oprávněným zájmem českých novinářů o osobní vztahy Bushe a Klause. Nikdo novinářům nic účelově nepodstrkoval a oni sami se striktně drželi pravdy. Kdyby Bush třeba řekl: „Klause si vážím“, tak by český novinář určitě stejně poctivě a s úplně stejnou intenzitou rozjel v médiích kampaň: „Bush si Klause váží“. Vždyť český novinář je přece přísně objektivní, v žádném případě netrpí nějakou averzí vůči Klausovi, to jenom zlí jazykové za objektivním informováním poctivých českých novinářů o Klausových chybách vidí pořád jakési spiknutí. Jenže stalo se něco záhadného! Český novinář dostal 23. září v tiskové zprávě Hradu (k nalezení na www.hrad.cz ) naservírován nikoliv nějaký „dohad z nejmenovaného zdroje“, ale přímo osobní dopis prezidenta Bushe. Dokonce tak osobní, že i „Laura se připojuje k mým srdečným pozdravům“. Je to gratulace k udělení prestižní americké ceny Křišťálového orla organizací NCPA (Národní centrum pro politické analýzy). A v dopise se píše, cituji: „Oceňuji prezidenta Klause za jeho schopnost vést a za jeho podporu principů tržní ekonomiky. Zároveň oceňuji NCPA za silnou oddanost ideálům svobody a za prosazování nízké role státu. Vaše odhodlanost prospívá pokroku a prosperitě všech lidí“ Od té doby marně čekám, kdy se novináři uráčí své čtenáře o této skutečnosti informovat Oni sami přece před pouhými několika týdny udělali ze vztahů Bushe a Klause Téma s velkým T. Bohužel jejich zájem o d
0/0
6.10.2003 11:00

Conscience

pokračování...
Ale kdo by věřil takovým zlým jazykům! Copak náš báječný prezident Havel, světová mravní autorita, by byl schopen něčeho takto nízkého a podlého? On, který vždycky kreslí jenom srdíčka a propaguje pravdu a lásku, že by novináře nabádal k nějakým podobným účelovým kampaním? Kdepak, tomu přece nikdo nemůže věřit! Celá ta letní kampaň s palcovými titulky na první straně a mnoha články, které nám jasně sdělovaly fakt, že „Bush nemá rád Klause“, a na tomto „faktu“ postavené nesčetné komentáře laskavých a pravdomluvných komentátorů, byly přece dány jen a jen poctivým a oprávněným zájmem českých novinářů o osobní vztahy Bushe a Klause. Nikdo novinářům nic účelově nepodstrkoval a oni sami se striktně drželi pravdy. Kdyby Bush třeba řekl: „Klause si vážím“, tak by český novinář určitě stejně poctivě a s úplně stejnou intenzitou rozjel v médiích kampaň: „Bush si Klause váží“. Vždyť český novinář je přece přísně objektivní, v žádném případě netrpí nějakou averzí vůči Klausovi, to jenom zlí jazykové za objektivním informováním poctivých českých novinářů o Klausových chybách vidí pořád jakési spiknutí. Jenže stalo se něco záhadného! Český novinář dostal 23. září v tiskové zprávě Hradu (k nalezení na www.hrad.cz ) naservírován nikoliv nějaký „dohad z nejmenovaného zdroje“, ale přímo osobní dopis prezidenta Bushe. Dokonce tak osobní, že i „Laura se připojuje k mým srdečným pozdravům“. Je to gratulace k udělení prestižní americké ceny Křišťálového orla organizací NCPA (Národní centrum pro politické analýzy). A v dopise se píše, cituji: „Oceňuji prezidenta Klause za jeho schopnost vést a za jeho podporu principů tržní ekonomiky. Zároveň oceňuji NCPA za silnou oddanost ideálům svobody a za prosazování nízké role státu. Vaše odhodlanost prospívá pokroku a prosperitě všech lidí“ Od té doby marně čekám, kdy se novináři uráčí své čtenáře o této skutečnosti informovat Oni sami přece před pouhými několika týdny udělali ze vztahů Bushe a Klause Téma s velkým T. Bohužel jejich zájem o d
0/0
6.10.2003 10:49

Conscience

O prázdninách to v médiích vypadalo...
...jakoby pro české novináře nebylo důležitějšího tématu, než osobní vztah amerického prezidenta k Václavu Klausovi. Prý Bush má rád jenom Špidlu, Klause nemá rád a dokonce o setkání s ním nemá zájem. Na Klause se kvůli jeho postoji k válce v Iráku naštval nejprve americký velvyslanec Stapleton a ten se obratem postaral, aby vztah amerického prezidenta k našemu byl co nejhorší, ujišťovali nás novináři. Jenže setkání Klause a Stapletona tehdy proběhlo mezi čtyřma očima a ani jeden z aktérů nic takového nepotvrdil. Je vůbec možné, že by uhlazený diplomat při audienci u prezidenta hostující země – když navíc ten prezident hájí pozici své země odhlasovanou parlamentem – mu arogantně a zcela nediplomaticky „práskl dveřmi“? Že by americký velvyslanec byl opravdu schopen takové nezdvořilosti? Podle českého novináře ano! Český novinář zkrátka vždycky ví všechno lépe, než samotní účastníci děje. Ty správné informace, obvykle z nejmenovaných zdrojů nebo všelijakých tajných zpráv, si pokaždé hravě obstará a svému čtenáři naservíruje, aby to všechno bylo pochopeno přesně tak, jak si duch pravdy a lásky žádá.
Zlí jazykové sice říkají, že Bushe k tomu prohlášení „O setkání s Klausem nemám zájem“ vyprovokoval spíš exprezident Havel svojí účelově cílenou otázkou a že Bush tím rozhodně nevyjadřoval nějakou osobní averzi. Není přece důvod, proč by se oba prezidenti nutně museli setkat náhle a neplánovaně, zcela mimo dlouhodobý časový harmonogram. Stejní zlí jazykové tvrdí, že celá ta kampaň v českých médiích byla rozdmýchána uměle, stejně jako nesčetné jiné podobné kampaně, z nichž nejmohutnější byla ta kolem sarajevského atentátu, případně kolem vzpoury v České televizi.
Ale kdo by věřil takovým zlým jazykům! Copak náš báječný prezident Havel, světová mravní autorita, by byl schopen něčeho takto nízkého a podlého? On, který vždycky kreslí jenom srdíčka a propaguje pravdu a lásku, že by novináře nabádal k nějakým podobným účelovým kampaním? Kdepak, to
0/0
6.10.2003 10:47

budejovice

Re: úpolně s tebou souhlasím
a ještě dodám na adresu našich "hlídacích psů demokracie" (spíše však štěkajících voříšků), že ten fakt, že prezident Klaus dostal v USA minulý měsíc prestižní ocenění za ekonomii a osobním dopisem mu blahopřál docela hřejivými slovy Busch,bylo uveřejněno - pokud vůbec - jako velestručná zastrčená zprávička. Kde jsou ty tučné nadpisy a fotky o kamarádech Busch a Špidla, Busch a Havel, atd......
0/0
7.10.2003 2:46

malinak

Vše nejlepší k narozeninám
přeji bývalému prezidentovi ČR, V.Havlovi. Obávám se jen, aby to nebyl první a poslední prezident, kterému něco takového upřímně přeji.
0/0
6.10.2003 10:40

TristanEugen

Dejte už pokoj od Havla !
 Proboha,dejte už konečně s tím tajtrlíkem pokoj.Což nevidíte tolik podezřelého v celém životě Havla? V padesátých létech,kdy do zahraničí jezdili jen špioni prý navštěvoval svého strýčka ve Vidni.Až na krátkou episodu v Trutnovském pivovaře nikdy nepracoval.Potloukal se u divadla.Ty jeho dramata se nikde nehráli,protože nejen režiséři,ale ani  herci nejsou sebevrazi a přesto dostával přes agentůru kterou řídil dustojnik STB značné sumy peněz.Kdyby ho STB chtěla zašlapnout,tak by to udělali a nikdo by ani neštěkl.Naopak,byla to STB která ho strkala do popředí a udělal z něj nejdřívě ač o něm nikdo nevěděl světového dramatika a později disidenta.Tá Chárta,to bylo něco ubohého a ani jiného být nemohlo.Ti chartisté byla polovina agenty STB,jinak většina komunističtí obřezanci v lidské masce,sekernici z padesátých let,kteří vsadili na špatného koně ve vnitrostranickém boji o koryta a byli vyhozeni s KSČ a tím pádem se octli mezi zavrženými.Po několika rocích snahy,jím došlo,že mají v KSČ dohráno a tak se dali na Chartu.Ty dokumenty proto také tak vypadaly.Protože byla celá věc pod kontrolou STB,nesměli ty dokumenty nějak poškozovat Kompartaj,muselo to vypadat jen "jakoby".A Havel byl zřejmě mezi spolehlivími.Že byl několikráte v lochu? Ale vždyť to je věc stará už od dávnověku.Aby náš člověk měl důveru nepřítele kterého chceme zničit,tak ho musíme nejdřívě zdiskreditovat .Udělat z něj našeho nepřítele.Celá  tá kampaň kolem té Charty nápadně připominá "Akci kámen".Nachytalo se pár slušných lidi,které STB chtěla dostat ven.To bylo to celé.A potom ti,kdo s Havla udělali světového dramatika a potom disidenta vynaložili málou námahu a prostřednictvím svých lidí s něj pořídili udělat taťuldu vlasti "kerýho nám celej sjět práfem sáfiděl,ó my práfem hrtí".Fuj!
0/0
6.10.2003 10:25

lenoska

Re:
Myslím , že mnohem větší tajtrlík jste vy a pokud se Vám to nelíbí, nečtěte to a nepiště sem takové bláboly a nesmysly. Havel je osobnost , která nám udělala ve světě dobré jméno,to Klaus je namustrovanej blbeček. Panu Havlovi přeji k narozeninám hlavně hodně pevného zdraví
0/0
6.10.2003 10:50

TristanEugen

Re:
 Lenosko,Havel není žádná osobnost.Je to jen osoba a a osobnost z něj udělali a dělají řiťkolezci,kterých se v Čechách rodilo vždy požehnaně.Každý kdo takto hloupě uctivá politiky,nebo státníky se sám degraduje na dobytče! Za mnohé mizerie v ČR i na Slovensku nese odpovědnost právě neustále se svatouškovský tváříci Havel.Nyní napíši něco,co se v redakci nebude líbit,ale jinak to napsat opravdu nejde.                      Tak,kdykoliv se některý cizojazyčný tisk a to i naprosto bezvýznamný zmíní o nějakém nanicovatém českém hovínku,nevhodném ani k pohnojení kaktusu v květináči a dozví se to nějaký čecháček,tak od tohoto okamžiku se s toho nanicovatého hovínka stane nejprve  zlatý prut a u dalšího vlastenčíka dokonce nejkrásnější klenot,vrchol zlatnického umění. A přitom to pořás zustává jen hovínkem.Nu a tak je to i s Havlem.
0/0
6.10.2003 11:32

KlipKlopKlap

Ach jo
Škoda, že už není pan Havel prezident....
Ten debžot Klaus na vede do hnoje!
0/0
6.10.2003 9:25

to teda ziram

kdyz si to clovek precte,
mrazi ho z toho bezpodstatneho placani, co vede nase radobyelitka... nedulezite neosobni zvasty a trapne jakobyzertiky...
uz se nedivim, ze havel chodi rad do hospod. tam se clovek pobavi vic, nez v pritomnosti do sebe zahledenych ke korytum se dostavsich nul
0/0
6.10.2003 8:33

demokratic

Kde jste bolševici, estébáci a jim podobní ?
Tak kde jste vy všichni ti bolševici, estébáci a jim podobní škůdci, tradičně sem kydající své nenávistné kydy ? Co vám zas bude tentokráte na V.H. vadit ? To co padesát let předtím ? Nebo máte i něco nového ?
0/0
6.10.2003 0:11

logar

Re:
Bolševici, estébáci, a jiní podobní škůdci byli,  a jistě stále jsou, hojně zastoupeni a oblíbeni v Havlově nejbližším okolí, včetně Charty. Čalfa, Mathé, estébáčtí šéfové hradní stráže, no není ani třeba je všechny jmenovat. Není ale, pane nebo paní "demokratic" třeba ptát s takovou zlobou a vášní. To ví i děti.
Mne ale lidsky potěšilo, že se podařilo sehnat Havlovi k narozeninám někoho o hlavu menšího, než je on sám.
0/0
6.10.2003 7:10

TristanEugen

Re:
 Kde jsi přišel k názoru,že Havlka nesnáší bolševici,estebáci a škudci? Já Havla nesnáším už bezmála třicet roku.Od té doby kdy jsem sledoval tu kampaň kolem něho.V 68 roce po"přátelskén pomoci" mezi stotisícem uprchlíku STB nabalila pár desítek svých agentu a ti se dali dovýroby disidenta Havla.Většina těch agentu se upíchla na Západoeuropských a Severoamerických universitách a ti potom obtěžovali své profesorské kolegy i na pisoárech a strkali jím portréte Havla do poklopci a tvrdili jím,že ten obrázek nejsgvětějšího Havla léčei pohlavní nemoce a zvyšuje potenci.Totéž dělali dánmy,strkali fotočky Havla záchodech mezi stehna svým koleginím a tvrdilyjím,že tá fotočka je tak mocná,že nejen léči pohlavní nemoce,ale také lečí neplodnost i zabraňuje těhotenství.Navíc léči potíže v klimateriu.Nu a tak vznikla legenda o vynikajícím světovém dramatikovi a disidentovi a později o největším taťuldovi vlasti a doknce o taťuldovi celého světa.V Čechách přece odjakživa měli líbivé legendy ohromný úspěch.
0/0
6.10.2003 10:42

TristanEugen

Re:
 Ty překlepy mě mrzí.Nepřečetl jsem si to po sobě,což se mě často stává.Za obsahem stojím.
0/0
6.10.2003 10:46





Najdete na iDNES.cz