Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Gross: ministr rychlé reakce

Tažení proti korupci a bezohledným řidičům, která zahájil Stanislav Gross, jsou nejnovější ukázky talentu ministra vnitra dělat to, co veřejnost žádá. Gross dokázal pozoruhodnou věc: ani tři a půl roku v čele jednoho z "nejobtížnějších" resortů nedokázalo ovlivnit jeho mimořádnou popularitu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

fleret

Gross je jeden z nejhorsich
a nejnebezpecnejsich lidi v podivne formaci,ktera si rika vlada CR.Uz kvuli nemu by CSSD mela byt radne decimovana,aby co nejdriv sla od valu a koryt.
0/0
3.10.2003 13:07

renek

GROSS = KORUPCE
Jak může Gross bojovat proti korupci, když je sám přes prostředníka - svou manželku - korumpován velkými firmami. Paní Grossová, bývalá kuchařka v parlamentu, dnes "nejúspěšnější" Avon lady, bere úplatky-dary, od polostátních i soukromých firem. Proč myslíte, že ministr hospodářství Urban(Grossův člověk), se tak snaží i přes protesty EU, nacpat z NAŠICH kapes 2,5 MILIARDY korun, do ziskových Třineckých železáren!!! To jsou paradoxy...
0/0
3.10.2003 11:34

Prezent

2 otázky
Naprosto souhlasím s policejní akcí, mám však 2 otázky.
1. Když jsem zkoušel skutečně dodržovat "třicítky" tak na mě zezadu doslova ruzní řidiči tlačili a troubili, takže jsem pak zrychlil, jinak kdybych přibrzdil asi by to do mě nabourali. Tvrdím, že mnohde jsou omezení naprosto nesmyslná a pak se diví, že se překračuje rychlost. Radím policii aby si jela někdy vyzkoušet to skutečně dodržovat. Upozorňuji, že na ně asi nikdo troubit nebude. Skutečně si myslíte, že jsou všechny omezující značky v pořádku? Někdy mě to připadá spíše jako výsměch.
2. Je sice hezké, že je tato akce, ale co práce techto policistů? Co dělali před tím? Ta práce jim stojí a budou to dodělávat později? Kdy? O víkendech? Nebo je to tak, že si tuto akci mohou dovolit aniž by něco jiného zanedbali? V tom případě bych chtěl vědět co dělají , když nejsou na této silniční akci ?
0/0
3.10.2003 10:16

Kychal

Standa
V prvé řadě platí, kdo nic nedělá, ten nic nepokazí...
Je vidět, že Standa má dobrou PR agenturu. BTW, kolik stál tento článek??
Jen se nenehte zmást nevinným výrazem Standovým, je to Ryšelié české politiky, vytvořil si dobrou informační síť (jen těch odposlechů co přibylo) a nevíc si zavedl dobrou živnost. Jeho nenápadná tvorba policejního státu je již naprosto evidentní, ještěže je "lid" slepý jako kotě po narození.
Jen doufám, že kvůli této kritice se mi nebudou stávat podivné náhody:-)
0/0
3.10.2003 9:45

skajwolkr

Re:
ale budou:)) nejdrive ti dojde chleba, potom voda a nakonec i vzduch, i kdyz to pravda asi bude pradelni snurou kolem krku, kterou ti tam omota clovek, ktery si tvuj byt splete s obchodakem, mozna ze jedina ne-nahoda bude, ze policajt u toho zase nebude...buh s tebou :))))
0/0
3.10.2003 10:28

skajwolkr

Krystufek Robin
Vazne, co si myslite o tehle akci? Neni to primo vysmech? Najednou jsou policajtu plny ulice. Fajn. Ale proc tomu nebylo uz pred rokem, nebo pul rokem? To se ridici tak zhorsili? Ani omylem, je to proto, ze policie celi skandalu s panem a pani stodulkovymi a tak chce rychle vykazat nejakou aktivitu. "Kouknete se lidi, vzdyt mi nejsme uplne na h...o /slecnam a panim se omlouvam/, dokazeme zastavit i nekolik aut za den." Blbost. Az se zase trochu zapomene, vse se vrati ke staremu (ne)poradku, policajti v ulicich zase nebudou, bezohledni ridici ano, a nejaky seriovy vrah xy si klidne muze brousit kudlu. Doufejme, ze se pletu. Jedno se musi ale panu Grossovy nechat, dokaze se drzet mimo zorne pole, kdyz je to treba a vcas se zjevit jako spasa s nejakou monstrakci.
A jeste neco. Ani tenhle krystof neni nic moc, vime? Policajti maji treba na D8 /je to doufam ta na sever na lovosice/ vytipovana mista, kde se obcas objevi, no a pri tehle akci jednoduse obsadi vsechna najednou, zadna invence nic. Ale takhle merit na vedlejsi statovce, kde asfalt uz tvori vlny jak pri hurikanu, silnice je nebezpecna a misty primo vrazedna / cedule s napisem >zde zahynulo jiz nekolik ridicu< nepomaha/ se neodhodlaji, preci na dalnici jezdi nad 130 kazdy, co natom, ze nehod tam asi bude min nez na te statovce nebo okresce, vzdyt po dalnici to maji tak blizko na stanici.../
0/0
3.10.2003 9:42

Piškotka

Re:
Pravdou je, že stojí na přehledných a nijak nebezpečných místech. V posledním měsíci se mi 4x stalo, že vjedu do zatáčky a proti mně jednou dvě auta vedle sebe!!! 2x jsem musel aúplně zastavit a 2x mi dalo dost práce to ubrzdit a namáčknout se do příkopu. Člověk pak může být výborný řidič, ale když v protisměru jede někdo, kdo předjíždí do zatáčky, zvlášť, když kolem silnice jsou nasázené stromy a není tam vidět, tak moc šancí nemá.
0/0
3.10.2003 9:51

skajwolkr

Re:
a rekni, bylo nejaky bengo na blizku? ani omylem, co? Tak jak se pak mas cejtit, kdyz vyjizdis z Prahy po D8 a do  kopce vidis majacky a vysmaty benga ve vestach jak ti mavaji a stavi jedno auto za druhym? Jako ze zase ukazali, ze utracet penize dovedou velmi "efektivne".
0/0
3.10.2003 10:24

Zahledeny

Populární ministr
...kde jsou (či kdo jsou), krucipísek, ti voliči, kteří Standu tak milují ? Vždyť tento rádoby politik je bez jakékoliv myšlenky, vize. Žije tak akorát ze dne na den, přemýšlejíc, jak na sebe mediálně upozornit. Jeden z mnoha nýmandů na naší pol. scéně.
0/0
3.10.2003 9:38

Havirov Devils ! ! !

EU
GROSS ? ..... nejvetsi hajzl po SPIDLOVI ve vlade 
0/0
3.10.2003 9:28

GeneHawkins

Re:
Pred Spidlou, ten je tam jen s jeho souhlasem...
0/0
4.10.2003 21:49

renek

manželé GROSSOVI= KORUPCE
Jak může Gross bojovat proti korupci, když je sám přes prostředníka - svou manželku - korumpován velkými firmami. Paní Grossová, bývalá kuchařka v parlamentu, dnes "nejúspěšnější" avon lady, bere úplatky-dary, od polostátních i soukromých firem. Proč myslíte, že se ministr hospodářství Urban(Grossův člověk), tak snaží i přes protesty EU, nacpat z NAŠICH kapes 2,5 miliardy  korun, do ziskových Třineckých železáren!!! To jsou paradoxy...
0/0
3.10.2003 9:16

Dusja & Marusja

Vendula
Národ pana ministra miluje protože je dosti podobný Klementu Gottwaldovi za mlada a na takového velikána náš lid nezapomíná. Potom jsou zde samozřejmě léta poctivé práce v SSM a vrozené schopnosti
0/0
3.10.2003 8:54

hnusil

Ministr všech lemplů, idiotů a flákačů
Nechápu, co se děje kolem akce Kryštof. Kdyby se dopravní policisté za nehorázně vysoké platy a řadu vyhod a sociálních požitků neflákali, ale dělali, co mají - tj. pravidelně kontrolovali stav na silnicích, tak nemusí ministerstvo vynakládat stamiliony na platy
0/0
3.10.2003 8:37

bosch

Kryštof
Proč noviny nepíšou o tom, že slavný Kryštof je jen kontrolou technickýho stavu a dokladů. Postihne to jen "obyčejný", většinou bezproblémový řidiče ve 105,120, kteří mají sjetý kola. Akce naprosto nepostihuje chování nebezpečných řidičů a pro bezpečnost na silnicích je význam nulový. Kdyby stáli u křižovatek a přechodů a postihovali ty řidiče a chodce, kteří se něčeho dopustili, bylo by to jiné. Takhle i noviny přispívají k nezasloužené popularitě Grosse.
0/0
3.10.2003 8:11

hajzl_vul_mulen

Re:
"obyčejný", většinou bezproblémový řidiči ve 105,120 nemaj mít sjetý gumy a pokud maj všechnu povinnou výbavu tak je jedno jestli maj Medvěda nabo Škodofku
0/0
3.10.2003 8:35

bosch

Re:
škoda, že umíš jen číst a ne myslet. Mohls´pak pochopit o čem jsem psal.
0/0
3.10.2003 8:51

GeneHawkins

Re:
Hezky...
0/0
4.10.2003 21:43

vulvul

Re:
Mam rezavou 105ku a staveli me uz me dvakrat. Nemel jsem problem. Postihuji jen ty, co nemaji neco v poradku.
0/0
3.10.2003 8:45

T....

Re: to je pravda,
ale dnes ráno jsem jel do práce a ejhle, kde se vzali tu se vzali švestky. Předemnou jela škůdka (105 nebo 120 nebo 125 nevím to jistě) za mnou škůdka a kohopak asi tak zastavili. Obě škůdky stopli a já si jel vesele dál. Tyhle kontroly jsou zaměřený jen a pouze na kontrolu technického stavu, to mi nikdo nevymluví. Jde zase jenom o prachy z pokut. Každej polda si spočítá, že je větší pravděpodobnost napaření pokuty obyčejnýmu škůdkaři, než třeba mně v půl roku starym mondeu.
0/0
3.10.2003 9:31

CuoreSportivo

Žvásty
Jsou to všechno jenom jalové žvásty. Dělat populární kroky, které prý chce volič vidět, to je poněkud primitivní. Např. ta jeho slavná akce Kryštof - to je ptákovina na entou. Všude, na každé rovné a trochu širší silnici stojí policajt, měří rychlost a zastavuje chudáky ve starých Š120, kteří jedou do práce, aby tam vydělali 9 tis. čistého za měsíc. Ale páni podnikatelé v luxusních limuzínách a silných sportovních vozech dále předjíždějí zprava, dál jezdí 150 mezi tramvajovými ostrůvky, dál parkují na místech vyhrazených pro invalidy atd. Celé je to pokrytectví a ukázka primitivizmu ministra. Je to jako jít si koupit výrobek SONY na vietnamské tržiště.
0/0
3.10.2003 7:46

john_davids

Re:
souhlasím, já sám mám nového sporťáka a tenhle týden se mi nestalo ani jednou že by mě polizei zastavili. prostě jede za sebou deset aut, přijíždíme k polizei a VŽDYCKY zastaví ty dvě největší plečky, protože něco vyberou za technický stav... ale vzhledem k tomu v čem jezdím já, si nestěžuji
0/0
3.10.2003 7:57

Petr-x

Žebříček popularity je dobrý pro čtenáře Blesku
Nic neříká o schopnostech řídit svůj resort a dobře pracovat. Gross má zřejmě dobrého imagemakera a mediálního poradce, to je ale všechno. Výsledky jeho práce zatím nějak unikají mé pozornosti. Je to asi tím, že zatím nic moc neudělal, stejně jako velmi populární paní ministrině školství. A těm v USA : ne...te se do našich problémů, tím, že jste odešli, jste ztratili právo o nich rozhodovat a planá kritika z pozice : "já jsem v USA a vy v ř..i " nic neřeší.
0/0
3.10.2003 7:38

J.

Re:
A smime aspon prijet na navstevu?
0/0
3.10.2003 7:44

Efffule

Re:
NE!
0/0
3.10.2003 8:46

CuoreSportivo

Re:
Souhlasím s tebou. Kdo nic nedělá, nic nepokazí, kdo nic nepokazí, je pochválen. Kdo je pochválen, je povýšen a kdo je povýšen, nedělá nic. A to je náš "milovaný " Standa Gross.
0/0
3.10.2003 7:48

CuoreSportivo

zákon 361/2000 Sb.
Citace z výše uvedeného zákona (materiál vydaný pro Střední policejní školu MV v Holešově). Část pátá, § 22.
Přestupku se dopustí ten, kdo: a) jako řidič motorového vozidla pařekročí nejvyšší dovolenou rychlost stanovenou zvláštním zákonem nebo dopravní značkou o více než 30 km/h v obci nebo o 50 km/h mimo obec. Z toho plyne, že když jedu v obci 80 a třeba na dálnici 180, pak jsem se přestupku nedopustil!!!
0/0
3.10.2003 7:54

pája_

žebříčky popularity
K čemu asi jsou je vidět z toho, že se na čele už dlouho drží největší slizoň ze všech politiků. Člověk, který nikdy neřekl jediný přímý názor, mluví v obalech a kličkách a jenom se snaží aby se nenamočil do nějaké špíny.
0/0
3.10.2003 6:49

J.

v USA je stejne jako vsude jinde
jednou ses dole jednou nahore. Ale rohliky tu nemaji.
Presto zustanu tady.  Hovezi tu maji lepsi.
0/0
3.10.2003 6:40

barnabas_666

Thyronx a USA
V USA je vůbec všechno nejlepší, hlavně jejich zahraniční politika.
0/0
3.10.2003 3:12

Ufounek

trochu off-topic, to thyronx:
Tak hele, uz me vazne zacinas lezt na nervy. Snad vsechny prispevky co sem od tebe zatim cet jsou ve smyslu "Jste tam v cechach vsichni blbci, my v Americe sme nejlepsi". Nerikam ze nemas v hodne pripadech pravdu ve faktech co se problemu v Cechach tyce, ale forma kterou to prezentujes je velice nechutna a prestava byt prijatelna. Rad bych te timto pozadal, abys priste vazil slova pecliveji.
0/0
3.10.2003 3:01

dusanmann

Re:
souhlasim,jsem take z kraju zeme dotycneho.typ prispevku ja jsem nekde a vy v pr... mi porad zavani nejakym midrakem.rad bych thyronx poznal ,myslim ze tu porad jeste nekde dela ze sebe bulhara co zere hlinu s pocitem az se vratim ja vam jednou ukazu......
0/0
3.10.2003 6:35

Thyronx

A proc si ji neprisroubujes??
Tady v USA se to rasisto toleruje jezdit bez SPZ,v nasem state je stejne jen vzadu.Policajti te zastavujou zezadu. Kazdopadne tech par sroubku snad za to stoji abys neplatil pokutu. Jsem zvedavy kdy v CR prijdou na to, ze Policistum se neplati hotove penize, ale ze ma dat policista ridicovi pokutovy listek s vyznacenym prestupkema vzadu je vytisteny sazebnik - kolik to dela, $$$ zaplatit se musi do 10 dnu,jinak je soud a hrozi propadnuti ridicaku.. No a k tomu trestne body. Za 7 bodu ti Tva pojistovna zvedne pojisteni a to docela podstatne a kdyz jich mas vic,nepojisti te havarijne nebo za peknejch par tisic $$$$..Mas pak jen povinnou pojistku a ta ti nezaplati zadnou skodu na aute.Zaplati jen skody tem ostatnim.Nedostanes ani "h****". To maji zavest u Vas, aby ridici co casto bouraji a delaji tezke prestupky meli problem s pojistovnou. S usmevem z USA aneb na co se koukat po svete,kdyz to muzete vymyslet sami a docela blbe...Vas budouci bodovy system je g ho.....
0/0
3.10.2003 2:18

Petr-x

Re: Doufám, že se už nevrátíš
0/0
3.10.2003 7:40

trexjoe

Re: petrove -x
to by byl pekny debil,kdyby se vratil mezi petry-x!Vytvorit si slusny zivot na zapade vyzaduje mnohem vic nez si v hospode stezovat na vladu ,parlament a buh vi co za nerad tam jeste mate.Jedine,co z vas petru-x mame je:legrace.At zije dalsi reforma reformy.
0/0
3.10.2003 9:27

Michalgard

Re:
Nepořádek je v tom, že v současné době u nás platí 2 druhy značek.Jeden typ  je značka SPZ-s označením okresu, druhý typ je značka registrační, s označením kraje.Dle současných předpisů musí být přišroubována značka registrační, o SPZ se v předpisu nemluví
0/0
3.10.2003 9:13

rasista

Dobrá práce, ministře...
dostal jsem pokutu za to, že jsem nemněl přišroubovanou SPZ, i když jsem měl u sebe certifikát, který umožňuje, že nemusím. Ty idioty to vůbec nezajímalo. Zaplatil jsem. Dobře to vedete. Popularita populisty. Lumpové zatím ale unikají, to nikomu nevadí.
0/0
3.10.2003 0:28

Michalgard

Re:
Tak moment, neměl jsi přišroubovanou SPZ nebo registrační značku?Registrační značky přišroubované být musí, SPZ ne.SPZ je ještě značka s označením okresu.
0/0
3.10.2003 8:39





Najdete na iDNES.cz