Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kryštof odhaluje nepravosti na silnicích

Policie vytáhla do boje se všemi, kteří nedodržují dopravní předpisy. V pondělí odstartovala preventivní, historicky nejrozsáhlejší dopravně bezpečnostní akci nazvanou Kryštof. Má zlepšit neustále se zhoršující situaci na silnicích, kde kvůli nehodám umírá čím dál víc lidí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

4omega

Nulová tolerance
Stav na našich silnicích je vážně katastrofa. Měsíčně najezdím po celé republice cca 5 000 km, takže si zažiju svoje. Nulová tolerance musí být každý den a a nejen v rámci nějakých speciálních akcí.
 
Největší problém jsou "prasat*" kamiony na dálnicích (přejíždí z pruhu do pruhu, nebezpečně předjíždí), nedání přednosti chodců na přechodu (je mi chodců někdy líto), agresivní jízda (tím nemám na mysli jízdu 160 km/hod na přehledné, úseku dálnice), porušování zákazů zastavení a stání (kvůli jednomu pitomci se kolikrát zastaví doprava v celé čtvrti).
 
Pokud se zase policie zaměří na pohodlné zjiš´tování nesvítících žárovek, měření rychlosti z kopce za Melikanou na D1 směrem na Prahu a kontrolu nálepky STK, pak je celá akce na nic a všichni se budou policii jen smát.
 
Tak snad to tentokrát vezmou vážně a k něčemu to povede. Jinak s takovou akcí souhlasím, ale 365 dní v roce.
0/0
2.10.2003 9:34

navsteva

AKCE
Ze je bezpecnost na nasich silnich jaksi v trockach je sice pravda, ale o duvodech by se dalo spekulovat.
Kazdopadne akce, tak jak ji provadi policie tento tyden nejspis neprinese skoro nic. Krom toho, ze probiha ve stejnem duchu jako vzdy, radar tam kde se to da dobre nakasitrovat, tak se ani tak moc neprethnou. Osobne jsem behem vcerejsi 400 km cesty po CR videl hned nekolik hlidek usazenych bezpecne v autech (neslo o radar). Dokonce jedna z tato hlidek byla pri me zpatecni ceste spatrena jak zajizdi po prasne ceste k nekomu do dvora (evidentne si sli dat slofika).
Uvital jsem ze se zamerili i na silnice II a III tridy. tedy na ridice, kteri pouzivaji a) namnoze vozidla stara mnohdy bez papiru b) jezdi mnohdy baz opravneni c) mnohdy pod vlivem (nehcic se pochopitelne nikoho dotknout, ale takovy je stav na vozovkach mezi vesnicemi).
Bohuzel se opet zabivali nesmyslnou prohlidkou vsech moznych veci (krom dokladu ev. dechove zkousky) jako jsou zarovky, pojistky, lekarnicky apod. zatimco mezi projelo mnozstvi jinych vozidel.
Nemluve o hlidkach ve mestech. Ty sice namatkove kontrolovali, ale zaroven hned vedle nich se klidne jezdilo pres prechod a chodcum se prednost rozhodne nedavala. V jednom pripade dokonce ani na semaforu pro odboceni, kd je ta prednost snad jasna i tupcovi.
A i ja jsem byl svedkem toho, jak hlidka v noci sice kontrolovala auto, ale zaroven kolem ni projeli neosvetleni cykliste.
A dale jsem byl svetkem toho, ze s nekterymi ridici nehne nic, jelikoz i behem techot dnu jezdili jak prasata (a to se klidne priznam ze 50a 90 nejsou rychlosti, ktere jsem zrovne dodrzoval uplne vsude.¨
V globale tato akce neprinese nic nez vice vybranych penez na pokutach, mozna par akcesu viz opila instrukorka autoskoly. Rozhodne to nezlepsi situaci na nasich silnicich.
0/0
1.10.2003 17:34

Mnata

Nic se nezměnilo
Policie se tváří, že pracuje jinak než nechvalně známá VB, ale pravdu má jen částečně - nosí jiné uniformy, zbraně, neoslovuje se soudruhu a pokud zasahuje, tak to určitě není z politických důvodů. Co zůstalo, je staré myšlení, které názorně dokládá Kryštof. Pořádek na silnice nemůže přinést sebevětší jednorázová akce (mimochodem, když tolik policistů je na silnicích, nechybějí náhodou někde jinde? A když ne, tak kde byli dříve?), ale systematická, každodenní nulová tolerance ke všem, kdo se chovají, jako by silnice byla jejich soujkromá cesta.  Zdůrazňuji ke všem - vzpomeňte, jak často se naše tzv. hvězdy chlubí, že z Brna do Prahy dojedou za 70 minut a když je policie chytne, tak je pustí, protože na ně udělají opičky. Dál: policisté by měli hlídkovat na skutečně nebezpečných místech a ne číhat na někoho, kdo na rovné přehledné silnici místo 90 jede 100. Měli by mít možnost okamžitě odebírat řidičáky, nejen opilcům. Provinilci by neměli mít sebemenší naději, že se za ně někdo vlivný přimluví (éra prezidentských milostí pro vrahy za volantem snad už skončila). Jenomže to všechno (a mnoho dalšího, včetně účelného rozmísťování značek) je práce úmorná a jaksi navenek nepříliš patrná. Taková akce, to je jiná: policie se ukáže, média budou mít pár dní o čem psát, vybere se spousta pokut, ředitelé dostanou prémie (určitě), policisté na silnicích prémie za přesčas (snad) a hajzlíci, kteří si myslí, že na silnici mohou všechno, se budou tiše chechtat a s přáteli v uniformách možná i popíjet.
0/0
1.10.2003 16:35

karoten

Só to funebráci vlastního stavu
Je jich všude plno, to je dobrý. Jenže stojej a čučej. Přestupky se páchaj před jejich očmama a zásahy žádný - tak to ať tam radši nestojej páč pak si desperáti pomyslej že je to vlastně správný co páchaj. A policemen jezděj prasácky taky, na 40ce 80, bez blinkru odbočujou a tramway předjížděj zleva. Všechno sem viděl během dneška a fčerejška. Chtělo by to nějakou skutečnou Dopravní policii, aspoň dočasně na lízink z ciziny třeba. To by mělo charakter investice, ne jako nájem blbejch stíhaček.
0/0
1.10.2003 15:20

micronimus

gott mit uns
policie vytáhla do boje s řidiči i své záložní zdroje a může se tedy stát že narazíte i na méně zkušené (inteligentní) příslušníky kteří vám ovšem slovy pana Grose "nic neodpustí." Může se tedy stát ,že  za překročení rychlosti budete omylem postřeleni, či za nekompletní lekárničku postaveni před soud . Prosím , nezlobte se pro to na ně , jsou to taky lidé, těžko na svou pozici ve společnosti studovali a potřebují své nabyté zkušenosti nějak zúročit. Buďte k nim prosím ohleduplní , nenádavejte jim a dejte jim prosím k pokutě i nějaké zpropitné, vždyť to jsou chudáci. Socky ,  kterým ani 30000,-Kč měsíčně bruto nemůže stačit na přežití a proto jsme jim z našich daní přidali. Prosím.
0/0
1.10.2003 13:34

kodlik

Jen buzerace
Grosovi filcky budou na každým rohu provádět kontroly,což znamená, že si zapíší čísla dokladů neboť "práci" vykazují od kusu!
0/0
1.10.2003 10:49

mattoni

Akce
Policie neumí dělat soustavnou práci, ale umí dělat akce. A akce je vždycky zaměřena na něco. Tudle na rychlost, tuhle na lékárničky, tuhle na rezervní žárovky. Teď sice rozšířili obzory, ale je to zase zaměřený na řidiče. A tak zatímco mě včera buzerovali za nesvítící žárovičku z osvětlení SPZky kolem v pohodě projeli 3 neosvětlení cyklisti aniž by někdo ze čtyř cajtů, kteří stáli kolem hnul brvou. Jděte se s takovou prací, s prominutím, vysrat, pane ministře.
0/0
1.10.2003 9:55

logar

Re: Ano, přesně a jasně, pane ministře
0/0
1.10.2003 10:08

PIM

Na druhou stranu by se měla zkvalitnit pravidla
Jsem zastáncem přísné kontroly dodržování pravidel.
 
Na druhou stranu by pravidla měla být taková, aby byla pro většinu přijatelná. To samozřejmě vesměs jsou, ale např. v oblasti maximální rychlosti a stání to už je jiné. Na přehledných úsecích v obci, kde není žádná značka povolující jinou rychlost než 50 km/h a kde všichni jedou minimálně 70 km/h dochází k umělé kriminalizaci obyvatelstva. Podobné je to i se stáním na přecpaných sídlištích.
Jsem pro to, aby byla pravidla striktně dodržována a toto důsledně kontrolováno. Pak by nebyl prostor pro přestupky, které jsou mlčky tolerovány celou společností - jak policií, tak i občany.
Co tedy navrhuji:
  • Zrevidovat pravidla, a tam, kde již zcela neodpovídají současné běžné praxi, je uvolnit.
  • O řád zvýšit počet značek povolujících vyšší rychlost na všech místech, kde to je možné (např. na dálnicích i nad 130 km/h).
  • Tuto rychlost pak nekompromisně kontrolovat.
  • Obdobně postupovat i v jiných oblastech, zejména v pravidlech pro zastavení a stání.
A ještě jeden návrh navíc:
Současný způsob přírůstkové platnosti svislých značek, kdy řidič musí průběžně sledovat změny předepsané značkami které míjí, není moc praktický. Rozhodnout, zda v daném místě je možno zastavit, je teoreticky dosti složitý algoritmus a jsou situace, kdy aktuální stav nelze spolehlivě rozpoznat.
Vstřícnější k řidičům (ale dražší) by bylo zásadním způsobem rozšířit možnosti vodorovných značek. S využitím barev a dalších typografických efektů by snad již dnes bylo možno zajistit, aby řidič v každém místě takto označené silnice ihned poznal:
  • maximální rychlost
  • zda smí zastavit či stát
  • směr jízdy
 
0/0
1.10.2003 9:25

barbudo

Re:
Zvýšení povolené rychlosti v obci je mnohde jistě vhodné. Jinde to znamená vybudování dostatečně širokých chodníků, případně i zábradlí. Jistě to bude vyžadovat i doplnění přechodů pro chodce a to pravděpodobně semaforových. Je možné, že bude nutno zbudovat i protihlukové bariéry, při zvýšení rychlosti z 50 na 70 km/h podstatně stoupne hlučnost. Protože při zvýšení povolené rychlosti z 50 na 70 km/h klesne propustnost komunikace (cca na 77%), bude asi nutné někde přidat i jízdní pruhy. Kvůli přidávání pruhů budeme asi muset ubourat kus nějaké té obce. A tak se nám časem bude jezdit stále lépe a radostněji, jenom postupně jaksi nebude kam.
0/0
1.10.2003 12:17

micronimus

Re:
dopravní zančky a to jak svislé nemají jinou funkci pro řidiče než je dokonale zmást. A to pozoruji i u nově budovaných silnic a křižovatek. Množství značek a hlavně protichůdné příkazy či doporučení vedou ve finále k tomu, že si takový úsek vyberou policejní výběrčí daní a desátek a vykazují tak svoji činnost. Uměle pak po vyhodnocení vybraných pokut vypadá náš stát jako země plná pirátů nedodržujících pravidla. Ne vždy to však musí být pravda. Je to ale nejjednodušší cesta a o tu jde.
0/0
1.10.2003 13:46

2Mac7

Re:
Jestliže někde v obci jede 9 řidičů z 10 ( protože všichni nikdy ne !) minimálně
0/0
1.10.2003 13:58

2Mac7

Re:
70km/h, tam kde to není povoleno, tak to není žádná umělá kriminalizace !
0/0
1.10.2003 14:03

lubi

Jen tak dál - nejlépe každý den
Myslím si, že je to dobře, že je takováto akce,ale měla by, dle stavu na našich silnicích, být každý den.
0/0
1.10.2003 8:13

Filosof-Rudolf

Re:
No akce je to nepovedená. Včera jsem jel trasa ČB-Tábor. Stačí jen vědět, kde bývají normálně a je to. Jediný rozdíl spočívá v tom, že jsou na všech potenciálních místech - nezklamali, byli tam.
0/0
1.10.2003 9:17

Hnuson

Je to klasika
Jezdím hodně a v těchto dnech jsem viděl moc a moc hlídek. Samozřejmě na klasických místech - např. rovná silnice v obci s min. zástavbou a prakticky bez chodců = tam samoz. každý druhý trošku přidá a už je adept na pokutu. Jezdím každý den pravidelně kolem několika škol, ale tam jsem poliše ještě neviděl. A přitom tam někteří řidiči jezdí jako prasata. Takže o podobných grosárnách si myslím svoje
0/0
1.10.2003 8:08

Al Ladin

Re:
Naprostý souhlas. Kolem školy, školky, nemocnice ani ulice s velkým pohybem chodců policajta ani radar nepotkáš. Zato na hlavním tahu Plzní jsou nasázeni asi s kilometrovým odstupem. Mají to zařízené tak, že na jedné zastávce trolejbusů stojí neoznačené auto s radarem (a puštěným motorem, aby jim nebyla zima), a na další stojí auto "malované" a tam se kasíruje. A tenhle model se opakuje z jednoho konce města na druhý.
0/0
1.10.2003 9:02

logar

to ano
tato akce je jiste chvalyhodna, jen se opet zamerila na tgradicne snadne a nedulezite cile. Mereni rychlosti za nebo pred znackou omezeni atd. Jen by mne zajimalo, co delaji ty tisicovky policajtu, kdyz neni takova akce.
0/0
1.10.2003 6:00

lazenak2

Někde se začít musí
tak a je to tady. Asi nejvíc to vadí všem těm, kdo ty pravidla vědomě a cíleně nedodržují. Když každý začne u sebe, tak frajírci o to víc vyniknou a snáze se na ně lze zaměřit.  Nebudu moralizovat, protože na dálnici občas jedu i nad těch 10 % jakési tolerance - ušetřím přitom je pár minut, nestojí to za to .  Občas mne v noci zastaví ve městě, slušně mně zkontrolují doklady, stav vozu , poděkují a já si jedu dál. A pokutu za překročenou rychlost jsem už taky zaplatil - a bylo to právem. Stačí projet kolem nehody s zmačkaným autem a zakrytými nosítky na zemi -  silnější varování pak snad už netřeba - přece každý někoho máme a chceme se k němu vrátit. Každý svou práci děláme nějak a nejde nám pod nos, když nám to někdo kritizuje. ne že by nebylo u PČR co zlepšovat.  A k těm kukadlům a ňadrům- moje žena na svoje narozeniny udělala  přestupek ( bez alkoholu ) , když byl opravdu minimální provoz a nikoho neohrozila, přitom jezdí velmi dobře. Dostala litr ani nemrkla a to má co ukazovat.
Jsem pro bodování - kde bude nebezpečná rychlost podstatně výš než to, že jsem si položil techničák na stůl a zrovna bez něj odjel - v době notebooků si takovou věc lze ověřit na silnici razdva. A sebírat řidičáky a klíče od auta na místě gaunerům, co si pletou auto s tankem a formulí dohromady a terorizují ostatní. Ani se těm starším řidičům nedivím, že jedou opatrně a těm mladým v silných autech připadají jako připodělaní, protože když si to někdo kalí, není radno se mu moc plést pod kola. A ty starší auta nikomu moc ochrany neposkytnou.
Občas mi tady ta diskuze přijde že je ve stylu, mně chcípla kráva, tak ať chcípne i sousedovi.
 
 
0/0
30.9.2003 22:57

micronimus

Re:
Je prima , že se alespoň někdy najde někdo kdo předpisy dodržuje , hluboce smekám i když pochybuju o 100% pravdivosti všeho co jsi tu popsal.  Pochybuju z jediného prostého důvodu , kdyby jsi byť z 80% dodržoval o čem tu píšeš tak se autem nikdy nikam nedostaněš a kyž dostaněš budeš tak napruděněj , že z toho určitě nebudeš mít vůbec žádnou radost. Proč se nikam nedostaneš ? Je to prosté:
1) je teď velkou módou všude sázet 30 i na přehledných úsecích , kde by v pohodě stačila 50
2) 50 je všude kam se podíváš i tam kde nejsou chodníky , nejsou přechody a dokonce není ani žádná zástavba
3) hlavní silnice jsou většinou ty, kde jezdí nejmíň aut a kde logika věci říká , že by to měla být právě ta druhá.
4) nejnebezpečnější úseky, křižovatky , přechody nejsou značeny ani značkami ani semafory a naopak semafor je každých 100 m
5) tvrzení že naše dálnice jsou projektovány právě na 130km/hod je zcestné, vždy je zde 20% rezerva
6) tvrzení že rychlost na dálnicích je jako jediná viníkem nehod je opět nepodložená účelová pověra, viníkem bývá nepozornost, malý odstup aut, technický stav silnic a  aut a pomalá jízda (to je ale překvapení co ?)
 A tak bych mohl pokračovat donekonečna . Takže jestliže někdo tvrdí že dodržuje na 100% předpisy musí lhát, protože jinak by nejezdil ale chodil nebo parkoval.
 
 
0/0
1.10.2003 14:13

evka2

Re:
Taky dodržuji předpisy, rozdíl 5-10 minut na 130 km trase mě nerozhází. A kam spěcháš Ty? Do hrobu?
0/0
1.10.2003 15:20

bajsikl

...
No more Kott
0/0
30.9.2003 22:00

Justice33

A politici?
Doufam, ze budou s nulovou toleranci postupovat i proti panum poslancum, hlasicim se ke kaste nedotknutelnych. No more Kavan!
0/0
30.9.2003 21:59

mrasid

z vlastni zkusenosti
zmerili me radarem v obci a namerili o 44 km/h vice nez byla povolena rychlost. takovy prestupek = pul roku bez papiru.....prekroceni rychlosti max. o 20 km/h je maximalni pokuta 2000,-.  tak bych chtel vedet proc mam jeste papiry ( ne ze by mi to vadilo ). potom ma mit clovek k policii respekt!!!
0/0
30.9.2003 21:53

Jenpravda

Opravdu přinos ?
Dnes me zastavila hlídka, aniž bych porušil jakýkoliv dopravní předpis, POLICIE ČR na silnici, kde projede cca.10 vozidel za hodinu, což mě vede přivedlo k následjící úvaze :
1) Jestliže je akce zaměřena především na dodržování dopravních předpisů, nevím proč policie zastavuje zbytečně vozidla, aniž by jejich řidiči porušili jakýkoliv dopravní předpis.
2) Jeden týden v roce = fraška.
3) Téměř žádný přínos pro zlepšení dopravní situace v ČR. 
0/0
30.9.2003 21:52

uran235

Re:
Zbytecne zastaveni to urcite neni. Jak muzou jinak poznat, ze treba nemate ridicak nebo ze jste pil alkohol. To se prece na prvni pohled neprojevi.
0/0
30.9.2003 22:15

ftv

Re: komunisti
Takže se vyhlásí akce Klement, auta se znárodněj a bude po nehodách. To známe. Milá soudružko, jdi laskavě do pr...
0/0
30.9.2003 22:17

Šmejky

Re:
Klidně jsi to mohl dopsat celé. Idnes vyhlásila týden bez cenzury, jinak by tady takovou sračku nenechala. Takže ještě jednou a pořádně. Milá soudružko, jdi laskavě do PRDELE.
0/0
30.9.2003 23:19

kecal_7

Re: To si snad delate srandu....
copak jste se nepoucila, jak to bylo skvele v minulem rezimu! Skoda, ze se to nedotahlo do konce, co? Kdy by bylo vsechno vsech a kazdej by si bral to, co by chtel a potreboval- to by byla nadhera. Proberte se pi Leninova! Takhle to proste nejde a nepujde, vzdyt sme si to vyzkouseli na vlastni kuzi a jeste dneska na to doplacime. Strasne se divim, jak nekdo muze neco takoveho napsat . Ale uznavam, mate na to pravo, akorat byste mohla spinit stranky timhle hnusem nekde jinde. Kecal
0/0
30.9.2003 23:28

alša

Re:
Pomóóóc,ŽENA ZA PULTEM BYLA AKTIVOVÁNA !
0/0
30.9.2003 23:39

alena.alena

Re:
no fujtajbl...jako bych viděla ducha....nic proti svobodě slova..ale že o svobodném rozvoji mluví zroivna oni, to je tedy vrchol.Snad měli ještě tak dvacet let počkat, než  vymřou lidi co je pamatujou.A věřili byste, že se najdou lidi, který jim na ty žvásty skáčou.
0/0
1.10.2003 8:12

kessmile

!pozor!
Vyhlasuji akci KOLUMBUS zamerenou na dopravni policisty.
0/0
30.9.2003 21:45

deveroux

Tak proto..
bylo dnes na silnicích tolik policistů. V každé zapadlé dědině stálo policejní auto.. No, naštěstí jsem jel podle předpisů, jen jednou přejel přes přechod na červenou..(žádní chodci, nic, co tam budu čekat, čas jsou peníze)
0/0
30.9.2003 20:58

luka_luka

Nevím jak jinde,
ale v Pardubicích stojej pred opravovaným mostem (stávaj tam pravidelne uz roky), kde stejne vsichni jedou 30, jeste jsem nevidel, ze by nekoho zastavili !!!
Trochu více vynalézavosti by to chtelo !!! Je tolik krásných míst k merení !!!
 
0/0
30.9.2003 20:41

otasky

Na rohu ulice vrah o morálce káže...
Není to tak dávno kdy jsem se zavěsil na v Opavě známého dopravního policistu v civilním autě a 10 km jej sledoval, jel jako hnus aby třeba druhý den za totéž spravedlně stíhal druhé, ty méně vyvolené. Minulý týden jsem na obědě v obci Třemešná, okr. Bruntál, viděl 3 policajty v hospodě asi taky na obědě, bylo mezi 14:15 a 14:30, tedy byli ve službě, všichni měli u pasu zbraně, 2 z nich si dávali plnotučné pivo, zkuste to vy kteří máte zbrojní průkaz. Akce Kryštof bych v první řadě zaměřil na muže zákona a pak na plebs, ať se Gross, Kolář, chlastající poslanci a jiní velmistři potáhnou za nos. Prosťáčci kteří jim tleskají...
0/0
30.9.2003 20:40

Hnuson

já jsem s policií spokojený
Vždycinky když jsem udělal přestupek tak to spravila nějaká ta stovka bez lístku. Akorát pražáci na dálnici jsou nenažraný...tam mě to 2* stálo tiskara ....alespoň na mě byli pokaždý hodně slušný...nestěžuji si .....za ty prachy
0/0
30.9.2003 20:21

antisvejk

KONEČNĚ PANE ŘEDITELI BAMBASI, ALE VYDRŽET...
ŠKODA VŠAK, ŽE TO MUSEL ROZJET MINISTR A NE DOPRAVKA SAMA...
0/0
30.9.2003 20:09

jarda321

poznámka
Bohužel musím konstatovat,že jedni z největších pirátů silnic jsou policajti.Mám najeto za 15 let skoro milion km s jednou nehodou(ne mojí vinou),a proti této akci nic nenamítám,je třeba,ale měli by si udělat taky pořádek ve vlastních řadách.Dvojitá plná ,padesátka v obci,dokonce jsem zažil i policejní pickup na čevenou na přejezdu,popravdě řečeno,ty který dodržujou pravidla bych spočítal na prstech jedné ruky.P.S Včera mě na trase Písek ,Č.B,Č.Velenice,J.Hradec ,Pelhřimov,pí. kontrolovali 7krát,dneska 5krát.No já nevim,do jejich platů mi nic neni,ale já jsem placenej od toho co prodám,a jestli to takhle půjde dál,tak si nevydělám ani na slanej chleba.Těch 7 kontrol dělalo cca 1 hodinu!No nic ,mějte se hezky.
0/0
30.9.2003 20:08

cbx

Nejdřív vlastní kontrola
Nejdříve bych navrhnul, aby proběhla školení a kontrola zaměstnanců policie. Jsou to právě oni, kteří beztrestně porušují předpisy, dělají si co chtějí a to ještě naschvál, protože vědí, že se jim za to stejně nic nepřihodí. U nás si prostě někteří policisté myslí, že jsou bohové a to je velká chyba. Už několikrát jsem upozorňoval policisty na jejich vlastní chyby, dopadá to vždycky tak, že se snaží najít pak nějakou chybu u mě nebo mého vozidla. Akce tohoto typu schvaluji, hlavně, jak jsem si všiml, zaměřují se (alespoň ve Znojmě a v Brně) na kontrolu vraků, kterých naše silnice brázdí dost. Jestli ovšem mohou opravdu proti tomu něco dělat, nevím... Jsem i pro zpřísnění pokut, zároveň by se ale mělo rozlišovat, zda byla situace opravdu nebezpečná nebo se jednalo pouze o přestupek, který nikoho neohrozil a podle toho sázet výši pokuty. Také by tedy sami policisté ovšem museli dodržovat všechny předpisy, což je bohužel zatím právě naopak. Ačkoliv nepatří k policii, ještě horší je Městská Policie. Vůbec jim nepřipadne hloupé stoupnout si s výstražnými blinkry pod zákaz zastavení a jít rozdávat pokuty ostatním, kteří tam stojí také. To už je "na přeshubu," ne na stížnost.
S pozdravem Roman Radnický, PocitaceNaSplatky.Info
0/0
30.9.2003 20:04

Michalino

Televizní noviny
Nekoukejte všichni na Televizní noviny a pište názory!
0/0
30.9.2003 19:44

Michalino

Jen dobře!
Konečně se něco děje s dobytky na silnicích,kteří zabíjejí nevinné lidi!
0/0
30.9.2003 19:34

Chodovarka

Poliši nedodržují předpisy
Jedu takhle po Praze devadesátkou, předjíždí mě poliši, nepřipoutaní, s lahváči za volantem a pěknou kočkou u ruky. Asi si právě odkrucovali ty svoje přesčasy. Prý rádi bourají, nejradši na přechodech. Naopak neradi čekají ve štrůdlech, když spěchají do hospody, tak musí vždy zapnout majáčky, aby mohli v klidu déle chlastat. A proto mám ty poliše tak ráda. Mají tak zodpovědný povolání. Někdy ovšem nepoznají vraždu od sebevraždy, někdy zastřelí či postřelí pár občanů, ale jinak jsou moc fajn kluci. Čest jejich práci.
0/0
30.9.2003 19:22

Novák30

Tak nevím,
na co jste tady jako redakce. To nevidíte, že soudružka Dana Herianová plánovitě uplatňuje svoje bláboly, ať je diskuze o počasí nebo¨o politice. Proč to máme číst ???????????  
0/0
30.9.2003 19:21

redbul

Re:
tak,tak vyhodit.
0/0
30.9.2003 19:26

pistaman

Aha?
Na přesčasy policistů nasazených do akce budou vynaloženy řádově miliony korun, oznámil Gross. Upřesnil, že nový služební zákon už počítá u policistů s 300 hodinami přesčasů, které budou muset odsloužit bez finančních nároků.
Tak tomu neverim, uz ted mnozi policiste nedostali zaplaceno za prescasy viz. akce v Olomouci. Policie nema penize a tak se setri hlavne na lidech. Hlavne ze ti hnupy z Prahy chteli nakoupit nove Fordy.
0/0
30.9.2003 18:51

redbul

Pro ty pány nahoře.
Kdyby jste si udělali raději pořádek nejdřív tam u sebe.
0/0
30.9.2003 18:31

Daňový soumar

Re: Vážená redakce iDnes
proč jste zaváděli povinnou (a nesmyslnou) registraci do diskuzí, když tu tato soudružka opakovaně provádí trestný čin propagaci hnutí, které směřuje k potlačování lidských práv a svobod??? Věřím, že své pochybení napravíte a její duševní exkrementy odstraníte.
0/0
30.9.2003 18:30

Daňový soumar

Re:
A výš, ty krvavá stvůro, jak se píše tázací tvar od slovesa vědět? To ve spisech od Hitlera, Lenina, Pol-Pota a jiných kreatur nenajdeš. Co mně je po parlamentu? Není můj!
0/0
30.9.2003 18:39

Šmejky

Re:
To že komouši pořád sedějí ve vládě je sice pravda, ale rozhodně nehlásí takovou sračku jakou jsi vypustila Ty. Počítám že Ty se mezi inteligenty nepočítáš, že.
0/0
30.9.2003 19:01

jirka02

Re: Nejlépe poslat do první třídy
Tato soudružka , jak je jím běžné, neumí ani základy pravopisu. Víš soudružko, ne výš!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
30.9.2003 19:11





Najdete na iDNES.cz