Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nelegální technoparty ukončila policie

Několik desítek policistů muselo ukončit nepovolenou technoparty u Ralska na Českolipsku. Při zákroku v katastu obce Kuřivody nedošlo k žádným potyčkám, jen slovním výpadům. Lidé se začali do bývalého vojenského prostoru sjíždět už v noci z pátku na sobotu. Ráno jich policie napočítala kolem tisíce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

clump

...
Jak říkal Einstein: "Jsou jen dvě věci, které jsou nekonečné - vesmír a lidská hloupost. Ačkoliv tím prvním si nejsem zcela jist." Chápu, že někomu techno a jungle vadí, ale to co tady jejich odpůrci předvádějí by bylo směšný, kdyby to nebyl průřez našim národem. A jakožto student publicistiky vás můžu ujistit, že většinový názory utvořený z médií jsou naprosto mimo, je to virtuální realita, značně zjednodušená a překoucená verze skutečnosti a kdo je trochu vnímavej si to může den co den ověřovat. Kdo nechce ať radši nemluví :)
0/0
1.10.2003 12:53

maak

vážená redakce
Vážená redakce, jak jste přišli na to, že tam nebyly žádné potyčky?? Je Vaším právem informovat veřejnost lživě???? Jestli toto neni potyčka, tak je to co? Pohlazení, nebo pomoc opilému kolegovi od policie??? Jděte do háje, jste banda lhářů. http://www.unitekk.org/ftp/30/fullsize/3.jpg
0/0
30.9.2003 10:04

virus31

zabednenci vol2
ad bordel: pokud vim, tak po kazde axi se uklizi kazda stage, sam se uklidu ucastnim, a je to proto, ze kdyz se neuklidi budou problemy..
 
a co TV: na cztk03 sme se ptali reportera z MFDNES proc nefoti lidi jak tancujou, jak si hazi s frisbee?? a odpoved: "mam narizeny z redakce ze mam fotit odpadky a bordel".. nemam co bych dodal
YOU CAN STOP THE PARTY, BUT YOU CAN'T STOP THE FUTURE (SpiralTribe)
basic 23 rulez: respect nature, respect each other, no riot, keep fun, respect performers
virus31
0/0
29.9.2003 21:16

virus31

zabednenci
Koukam ze ste moc asi nepobrali.. ste krasne ovlivneny medii.. nikdy vam nemuze dojit o co presne na freetecich jde, neznate princip. Jste omezenyUBOZACCIbezRozhledu.. ceskafreetechno scena se vyviji ponekud jinak nez v ostatnich zemich.. dost mladejch to bere jako "tam sem free, jedu delat bordel", ale vo tom to neni..vzdycky se najdou existence ktery rusej tu spravnou naladu, tim ze sou moc nebo proste delaj boro..
ad TristanEugen a jeho majetkove vyrovnani boco: tyVOLE_ cim se to furt ohanis.. az pudes na houby tak te vyzenu z lesa tim nejvetsim klackem, ja ti dam ze narusujeme neci majetek.. beda ti jak utrhnes jedinou houbu nebo boruvku.. ha a ted argumentuj. Jo a mimochodem, nechtel bys o sobe neco sdelit, treba co delas a tak, ze ses tak zainteresovanej..
 
ad kraval = techno: pokud vim tak nasi predci zacali s timto jako prvni (co treba bonga a jejich minimal sound?? hehe) tohle je to samy akurat prevedeny do digitalizovany podoby.
 
ad drogy na freecku: jo, sou tam, kdo chce veme si, ale bezte se podivat na nejakou komerci, je to tam horsi nez vsude jinde. Napr v Brne podle nakyho pruzkumu je az 90procent na nakym urychlovaci nebo zpomalovaci, a co teprv diskoteky, 15-tileti pobertove totalneNAsrac z blbyho chlastu.. alkohol je mnohem vetsi droga nez nakej trip nebo (e).. a hlavne je dostupnej.. lidi proberte se a zacnete hlavne nejdriv u sebe,.
 
rikam si jestli ma cenu se tady o necem s s vama bavit. mate svuj patent na rozum a rozhodne nejste pritupni novym vecem.. nechte nas zit, nikomu z vas nic nedelame a pokud jde o ten kraval opravdu do 10 km uz nic neuslysite.. mam to odzkousene (viz czechtek - v ledkove uz bylo slyset minimum na hlavni silnici).. <
0/0
29.9.2003 21:15

Mnata

Konečně!
Je potěšitelné, že konečně se našel někdo, kdo pochopil, že svoboda jednoho končí tam, kde začíná nesvoboda druhého a podle toho začal jednat. A tak si přeju, aby se našli nejen rozhodní starostové, kteří zavolají policii a požádají ji o zákrok, ale také rozumní pořadatelé produkcí všeho druhu, kteří se předem se starosty dohodnou na pravidlech akce a pak je i budou dodržovat. A kdo je poruší, musí počítat s tím, že ponese následky, ať je to kdokoliv.
0/0
29.9.2003 16:41

virus31

Re: ty ses moc, jdi spat
fakt by me zajimalo, koho party u Kurivod rusila...  nebo dokonce omezovala.. stary vojensky komplex po sovetech.. aspon se vyuzil k prospesne zalezitosti - pobaveni navstevniku..
virus31
0/0
29.9.2003 21:23

4omega

Jsem tolerantní člověk, ale..
..... v sobotu jsem osobně poprvé viděl kousek od Adamova na brněnsku menší nelegální technoparty a povím vám, že jsem se zděsil !!!!!! Ty individua zfetovaný a ten šílenej kravál, co bylo slyšet na 10 km daleko, byla síla. Já bych je vyhnal penderkama do lesa a nechal šlapat cestu zpátky pěšky, třeba vystřízliví. kam ta mládež spěje, to je hrůza. lepší bude, aby do nás ten meteor narazil, nebo to tu jednou dopadne staejně hrozně.
0/0
29.9.2003 14:24

Lustrik

Re:
Ses id**t a ne tolerantni clovek. Jsem 1 z tech zfetovanejch individui a pekne si to uzil. (Mimochodem jsem prijel linkovym busem a sel pesky...viz ten tvuj dalsi blabol). Nevim co te sere, ale kdyz se ti tam nelibi tak tam nechod. 10km !!!! tos musel bejt najetej opravdu necim neznamym, jelikoz i kdyz tam byl u vosaku peknej hukot, tak na kopci uz bylo slyset jen duneni (rozhodne mensi nez na smichove pri fotbale na strahove nerkuli pri tech stounech) a v nejblizsi obci Brezina bylo treba opravdu namahat sluch, aby clovek party zaslech. Rozhodne uvnitr domu nebyl nikdo ani minimalne rusen. Jses proste demagogickej id**t.
0/0
30.9.2003 19:23

TristanEugen

Zastánci kraválistu.
 Zastánci kraválistu,pořád nevidím ve vaších příspěvcích zásadní věc.Totiž právo na ochranu majetkovích práv majitelu.Ty kraválisti zásadně práva jiných neuznávají.Tady jste jasně četli,že na cizí pozemek vstoupili nedovoleně.Opravdu jen v Čechách se pořádají takové "akce".Kde kdo se dovolává dodržovaní zákonu a lidských práv.Ale jen těch zákonu které mu vyhovuji a jen do té doby dokud mu vyhovují.Jinak se na zákony a práva v Čechách dělá to,co se dělá v sedě a to zásadně se staženými kalhotami.Nedovolávejte se zákonu a lidských práv,když ty zákony zásadně nedodržujete a na lidská práva v momentě kdy vám nevyhovují z vysoka  ser...! A ještě jednu otázku a to důležitou otázku,co má společného s muzikou ten příšerný kravál? Jistě,mládež opři tom ukají sílně estetický požitek.Totíž může svobodně vyměšovat pod sebe a nikomu to přece nevadí.Vyplazovat na sebe zadek a ohambí.Že? To je přece umění a projev svobodomyslnosti !
0/0
29.9.2003 11:20

PetrHK

Re:
Ještě jsem na žádné diskusi nepoužil sprostý slovo, ale ty seš MAGÓR!
0/0
29.9.2003 11:24

Filosof-Rudolf

Re:
Proč ? Vyjádřil svůj názor ...
0/0
29.9.2003 12:12

PetrHK

Re:
A on pan TristanEugen nikoho ve svém "příspěvku" neuráží? Když může on, já můžu taky, ne?
0/0
29.9.2003 12:24

strgi

Re:
NE,TY NUMUZES!!!!!!!!!
0/0
29.9.2003 12:31

Filosof-Rudolf

Re:
No nikomu nenadává ....
 
0/0
29.9.2003 12:49

PetrHK

Re:
 "Co má s muzikou společnýho ten příšernej kravál" -tím nikoho neuráží? Že on tomu nerozumí ještě neznamená, že to není hudba.
0/0
29.9.2003 12:54

Filosof-Rudolf

Re:
Ale nikomu nenadává ....
A docela by mě zajímala nějaká definice nebo vysvětlení pojmu hudba. Aby se dalo nějak slušně odpovědět, zda ten "kravál" opravdu hudbou je nebo ne.
0/0
29.9.2003 13:01

tomas_jedno

Re:
Hudba je to co clovek posloucha a libi se mu to..(muze to byt treba tovarna,krizovatka..)..jaa si taky o hodne druzich hudby myslim,ze to hudba neni-ale lidi to asi poslouchaji-tak to hudba asi je.. free mind hosi a divky
0/0
30.9.2003 20:26

Arne_F

Bezvýhradný souhlas
Listina základních práv a svobod skutečně v čl. 19 zaručuje právo na POKOJNÉ shromažďování. TP dle mého názoru do této kategorie nespadají. Jedná se o akce, jejichž cílem je udělat co největší brajgl, nas*at co nejvíc lidí, udělat si pr*el z policie, ukázat jak jsme dobří - když je nás x tisíc, můžeme s*át na všechny a na všechno. Znovu podotýkám: SVOBODA JEDNOHO KONČÍ TAM, KDE ZAČÍNÁ SVOBODA DRUHÉHO. Kdyby taková TP vadila JEDINÉMU člověku a prokázalo se porušení předpisů, organizátory nemilosrdně trestat. Pokud je fakt, že akce byla pořádána na cizím pozemku bez souhlasu majitele, je to jen ukázka toho, jak hanebné je právní cítění v tomto státě. CIZÍ MAJETEK JE NEDOTKNUTELNÝ.
0/0
29.9.2003 12:07

PetrHK

Re:
SVOBODA JEDNOHO KONČÍ TAM, KDE ZAČÍNÁ SVOBODA DRUHÉHO - Hm, takže když se zakážou podobný akce, doufám že se taky zakážou všechny pražský koncerty - Koncert Rolling Stones vadil určitě taky víc než JEDINÉMU člověku a porušení předpisů se prokázalo taky (překročení povolené hlasitosti). A až se všechny tyto hudební akce zakáží, budou mít konečně všicni "slušní lidé" klid, aby se mohli dívat na svou oblíbenou TV NOVA...
0/0
29.9.2003 12:21

strgi

Re:
tak to nevim,kde jsi slysel,ze na Rolling Stones byly prekroceny nejake hodnoty.Hluk byl dokonce pod max.hodnotou jaka se povoluje.Nase firma to mela na starost a vse bylo v poradku.Priste si to over,nez zase vypustis nejakou hamotinu a klepy.
0/0
29.9.2003 12:29

PetrHK

Re:
OK, to jsem střelil od boku.
0/0
29.9.2003 12:56

strgi

Re:
vzdyt ja taky
0/0
29.9.2003 13:04

pooll

Re:
mate pravdu už mám dost toho brajglu, nasírání  lidí, dělání si prdele z policie(proboha lidi vzdyť nás chrání a slouží nám) ukazovaní jak jsem dobrej když je vedle mně 1000 dalších.ARNIE přesvědčils mně.kašlu na techno nepotkáme se třeba na nazifestu 1.května na střeláku?to urcitě nikomu vadit nebude
0/0
30.9.2003 9:19

skada

Re:
Máš clovíčku zajímavý názory (mimochodem, když už nás tu tak poučuješ, tak věz, že majetkových se opravdu píše y)
1. Kde jsi sebral ten informační klenot, že se takovéhle akce pořádají jen u "nás".  Obávám se, že v Německu o téhle akci nevědí, stejně jako ty nemáš tušení o akcích které se odehrají tam a jinde.
2. Když už je tohle příšerný kravál, tak nás prosímtě seznam s Tvým věkem a tvou "povolenou" a libozvučnou hudbou. Jen tak mimochodem, jak víš. že je to příšerný kravál?? Kdepak jsi ho slyšel?? Snad ne v televizních novinách?? Nebo jsi na nejaké takovéhle akci byl, abys ji tu mohl objektivně hodnotit??
3. Docela by me zajímalo, kdo se ozval, když zrovna na tenhle pozemek vstoupila "Sovětská" armáda.
4.Všichni vyměšují pod sebe, nevšimnul sis?
5. Kdyby na sebe vyplazovali cokoli, tobe to muze byt jedno.
Mám takovej nejasnej pocit, ze bys neradsi lidem porucil, co maji poslouchat, jak se maji oblíkat, ze můžou jednou týdně jít na 2 hodiny do hospody vypít 3 piva a jinak poslušně chodit dofabriky a večer si pustit televizi. Velice mě zajimá tvá reakce.
0/0
29.9.2003 12:19

4omega

Re:
Máš naprostou pravdu.... bohužel je jistě mezi účastníky takových radovánek i sposta synáčků a dcerušek policajtů, takže to raději nechávají být... jinde ve scětě to nedělají, jen v brlíně je velká, organizovaná a pod kontrolou... ale tady se z toho stal sport pro všechny feťáky z Evropy....
0/0
29.9.2003 14:27

PetrHK

Re:
Když o tom nic nevíš, tak se nevyjadřuj. Jestli máš namysli berlínskou Love Parade, tak ta má k podobný akci jako se konala u Ralska asi stejně daleko jako rock. Jediný co obě spojuje, že se tam hraje elektronická hudba. Jinak to jsou ale dvě úplně odlišný scény a choděj na ně úplně jiný lidi.
0/0
29.9.2003 14:56

demokratic

Re: Už jsem to psal níže, ale rád to zopakuju:
Tady přece vůbec nejde o to, zda se to duc duc jako hudba někomu líbí nebo ne...(to je podobné, jako když u čmáranice nějakého sprejera nějaký vůl, nechápající PODSTATU, začne relativizovat ve smyslu, zda to náhodou není "umělecké dílo", a zcela přehlíží, že i kdyby náhodou bylo, tak je umístěné na místě, kde o to nikdo (zejména ne majitel plochy) NESTOJÍ, naopak: je zcela PROTI tomu, protože je to VANDALIZMUS a poškozování cizí věci... Podobné odvádění pozornosti od PODSTATY je, když namísto toho, aby se posuzovalo, zda ona veřejná duc duc produkce je POVOLENA nebo není, a pokud je, zda náhodou není slyšet i za hranicí onoho soukromého pozemku, kde je pořádána, a neobtěžuje-li tak BEZOHLEDNĚ JINÉ, taktéž zcela nedotknutelné soukromé pozemky a lidi na nich, se posuzuje, zda si po sobě ti lidé uklidí odpadky nebo ne... Ale jakým právem se v nich bere ta drzost domnívat se, že OSTATNÍ musí tento hluk SNÁŠET a trpět ? (totéž se týká smradu: ať si ve svém bytě či zahradě každý skladuje cokoli, když to bude čichat sám, a nebude k tomu nutit i jiné...) Totéž je s hlukem: NESMÍ PŘEKROČIT HRANICE JINÝCH SOUKROMÝCH (a tedy nedotknutelných) POZEMKů, jinak ať si každý ve svém soukromí poslouchá COKOLI... (totéž je i některých bezohledných majitelů nevychovaných psů, kteří je nechají štěkat, domnívaje se, že okolí to MUSÍ TRPĚT a SNÁŠET...  Proto bych tímto chtěl vyjádřit DÍK jak starostovi, tak Policii, že už našli dost odvahy nenechat si kálet na hlavu několika bezohlednými omezenci, a ochránili práva OSTATNÍCH...
0/0
29.9.2003 18:23

demokratic

Re: Souhlas... píši o tom níže červeně a modře
Souhlas: píši o tom níže, červeně a modře...
0/0
29.9.2003 18:26

Petie

jiny pohled
a tady je to po pravde
 
0/0
29.9.2003 10:23

Jan316

špatný zákon
Myslím, že je správné, že to rozpustili. Máš pravdu, že zákon je jiný, ale je to hloupost našich zákonodárců!!! Ať jdou do klubů a neotravují lidi, byl by tam stejně bordel, hluk nekolik dní, atd. Proč nejsou v Německu nebo Rakousku??? Protože tam je to asi zakázané ze zákona???
0/0
29.9.2003 10:52

virus31

vsem co jsou tu ponekud nesnasenslivi
Ad hornik: velice by me zajimalo co jsi svym zamestnanim a kde zijes, dle tvych nazoru soudim, ze jsi bud mestak (nejlepe z Prahy) a mas mindrak ci pocit menecennosti a tudiz se kasas pod anonymni prezdivkou.. nebo vesnican, ktery vi kde konci jeho vesnice a kde jsou dvere na tancovacku v mistnim KD. Zamysli se nad svymi nazory, jestli treba nekoho neomezujou.
Ad TristanEugen: Ten strasnej kraval se mne osobne libi (ponekud vice let) a myslim, ze v nekolik kilometru vzdalenem vojenskem prostoru opravdu nikomu nemuze vadit.
Ad spinavi fetaci: to je jedna stranka veci, drogy se berou vsude tudiz nejen na technu, zkontrolujte si sve deti az prijdou z "poklidne" diskoteky..
ad Nesnasenlivi: cisi z vas zavist, protoze vasi kamaradi nebo vy sami nic podobneho udelat neumite, jste zavisli na systemu. Poslusni komplexisti..
ad ja: jezdim na freecka, jsem student, vydelavam jako programator a lidi jako vy me nerozhodi. nazdar virus31
0/0
28.9.2003 20:36

ja_david

Podivjte se na blisty.cz
Vysel tam clanek o teto party. Zpochybuji tam legalnost zasahu policie. Ona ta party byla zrejme plne legalni, jen byla trnem v oku par ouradum.
0/0
28.9.2003 20:30

heck

Respect all people
No musim rict  pro vsechny neznaly ze na CzechTek nechodi vetsinou trochu komercnejsi technari(z legalnich akci napr.Citadela,Apokalypsa atd..) ale prave trochu jina skupina lidi.To uz je poznat vetsinou na obleceni.. A hrajou tam spis Tekno(a spol.) nez pravy techno. Tekno je rychlejsi a je to cistokrevnej UNDERGROUND. Kdez to techno se hraje vetsinou na leg.party a v klubech.Na mistech jako Boby Centrum, BVV(aspon v Brne)  Takze se tady pletou dve veci. .......... A jinak nechapu lidi co si mysli ze to je ramus. To se rikalo uz o Rock'n'Rollu v 60.letech. A ten resp. dost. Takovy lidi jako je  TristanEugen a Horník meli zavrit do PSYCHYITRICKE LECEBNY. Ocenil by se tak jejich slovni vytrus! Kazdej proste posloucha svoji hudbu ne?! Ja muzu taky tvrdit o kazdym jinym stylu ze to je 'ramus'. Ale to bych se zaradil mezi slabomyslny lidi..
0/0
28.9.2003 19:11

lanman

2000 znaků je pro mě málo :)
Zdá se že moje "slohovka" byla jaksi zkrácena (celý text byl asi ještě 4x delší:) - upozornění pro webmastry - mohli by jste sem dát alespoň počitadlo napsaných písmen ať vím, kolik mi ještě zbývá - težko si budu v duchu počítat 2000 znaků.
Jinak zkráceně : S horníkem nesouhlasím. Ať prestane plivat na technaře a podívá se kolem - na rokery, na diskaře, na skiny atd. Souhlasím s tím, že TP by měly být konány za určitých pravidel,úklid proveden na náklady pořadatele atd...ano!To je pravda!Ale aby tato pravidla platila pro všechny!Nejen pro techno!Aby se mi už nestalo to co v létě,kdy jsem chtěl ve 2 ráno spát,ale nešlo neboť z náměstí zněly krásné rytmy dechovky.Taky mě to obtežovalo,ale co jsem mohl dělat,co?Zavolat policii?:)Souhlasím s tím,že TP by něměli obtežovat nikoho kdo o ně nestojí,ale ať nikdo neobtěžuje nás a tím o co nestojíme my!Ideální stav by byl, kdyby se zastánci jednotlivých stylů konečně začali repektovat a tolerovat.Prostě pokud poslouchá metal ať poslouchá metal a pokud třeba cimbálku tak ať cimbálku!To je jeho věc,ale absolutně ubohé je například na tento web napsat (jako jeden z čtenářů) že to je šílený kravál apod. Když se mu to nelíbí tak ať to neposlouchá (a nikdo by jej stím neměl obtěžovat),ale ať se o to ani nestará.Proč někomu tvrdit že to je špatné!Každý máme právo na svůj názor,ne?
0/0
28.9.2003 17:33

strgi

Re:
v necem mas pravdu,ale netvrd,ze kdo to nechce poslouchat,tak at to neposloucha,jak to nemam poslouchat,kdyz jsem ten bordel od Kopidlna slysel na 15km.Delate ze vam vsichni ublizujou,ale ze Vy s tim otravujete jiny lidi to vam nevadi.NO CO HRAJETE - ALE OMYL TO NENI HUDBA.
0/0
29.9.2003 12:11

hop-cz

hornikovi
horniku,jses idiot a debil.lidi jako ty by meli byt nemilosrdne,exemplarne trestani.doufam,ze k tomu brzy dojde.fuck you. 
0/0
28.9.2003 15:58

Horník Kdojevíc

Re:
Jsi nacista nebo bolševik?
0/0
28.9.2003 16:11

lanman

Můj názor na Horníka a vůbec na celou věc
Souhlasim.Ten člověk je v teto diskuzi uplně zbytečný. Žádné z jeho příspěvků nepřinesly nic nového a nic neřeší a jeho chabé argumenty se netýkají ničeho jiného než soustavného urážení účastníku TP a plivání na tento relativně nový styl hudby a zábavy. Pro něj jsou všichni kdo poslouchají techo prostě "fetky". Blbost. Na TP jezdím už dlouho a sám jsem taky DJ a žádná fetka nejsem!Techno jako styl hudby a zábavy miluju ale nikdy bych proto nezavrhoval např. rockové akce, i když tento styl neposlouchám. Prostě lidi co poslochají rock akceptuju a beru to,nemůžem být všichni stejní,ne?Nejvíc se mi ale na horníkovi líbí,jak říká jen půlku pravdy. Všem technařům nadává do fetek,ale ostatní mu žřejmě nevadí.A víš co ti řeknu "horníku"?Raději potkám na párty týpka co si dal éčko,než abych šel v noci z párty a potkal takovéhoto blbečka jako si ty,pokaždé ožralého jak duha.A můj osobní názor je,že nejdřív,než začnete buzerovat lidi,co se ctějí normálně bavit si zameťte před vlastním prahem.Náš milý horníček nadává na technaře?Proč?Co mu udělali?Já nadávám na takové idiotky jak je on (beztak je to skin).Vživotě sem neviděl agresivního technaře,jak vyvolává nějaké problémy,třeba jen na ulici,nebo i na party.A co ti "slušní lidi" co se vrací ve 3 ráno domu z "naprosto normálních hospod (co je na tom,že?)".Ti jsou naprosto v pohodě,jak jinak.Jak jsem řekl,Rači potkám týpka na éčku než ožralu.S tím týpkem normálně pokecám a všechno je OK,ale ožrala se maximálně někde vyvalý a poblije,nebo v druhém případě pokud ještě není úplně plechový tak se nekde porve nebo něco rozmláti,protože alkohol podporuje agresivitu a odbourává zábrany a on si to prostě musí někde vybít a jemu jedno co komu udělá.Můj osobní názor na drogy a chlast je prostě,že to je jed dle chuti.A pak taky všeho moc škodí.Zám lidi na vysoké škole co si jednou za čtvrt roku dají éčko a znám lidi na vysoké škole co se jednou za čtvrt roku opijou.A obe zkupiny jsou inteligentní normální lidi.Když ale někdo smaží každý de
0/0
28.9.2003 17:20

michallll

resp. její nezkorumpovanou částí.
V korupci nejde jen o peníze, někdy akčnost omezí třeba vztahy k prodejcům balené vody.
Snad díky novým odměnám se policie nad to povznese.Ne, že by pro ni nebyly přitažlivé další peníze, s jídlem roste chuť, ale snad se dovzdělá  i co do výcviku a začne pohybovat ve společenské vrstvě evropské, kde takové nemravnosti nejsou tolerovány.
Pan starosta nechť obdrží vhodnou cenu, pokud zákulisí zásahu odpovídá i tomu, co bylo vidět.
Michal, Libčeves
0/0
28.9.2003 14:49

Stein-X

Im from Detroit
http://www.di.fm/ Tady je adresa na radio from NYC, hraji tam live DJ's  a hraji cool.
0/0
28.9.2003 13:56

TristanEugen

Trestat a pořádně!
 A nemyslíte si vy všichni zastánci těch hovad provozujíci příšerný rámus,že každému končí jeho práva tam,kde začínají práva jiných? Nevím jaký  požitek s toho příšrného kraválu mohou mět ti účastnici?Proč tím příšerným kraválem maji trpět ostatní občané,kteří o ten kraval vůbec nestojí.Co ten kravál má společného s muzikou? Vždyť ten kravál obtežuje vždy polovinu okresu! Někdo se v Čechách dozvěděl,že nějaká taková akce se konala v zahraničí a tak jako vždy,se v Čechách najde pár všiváku,kteří honem všechno napodobují.O rozšíření takovích nápadu se postará Mladý Svět,Reflex a ještě několik týdeníku.Tak oni mají právo na "zábavu" a tou svou "zábavou" obtěžovat široké okolí,že? Organisátory takovích akci a majitele kraváloaparatůr bych zavřel do vhodné podzemní místnosti,kerých je v Čechách dost a potom jím nepřetržitě pouštěl ten jejích kravál ve stejných decibelech.Jsem zvědav jak dlouho by to ti všiváci vydrželi.Jak je možné,že organisátoři těch kraválovin ještě nebyli nikdy potrestaní? Když to nedokáže stát,měli by si občané poradit svépomoci.
0/0
28.9.2003 12:26

Vévoda

Re:
Chudáku.
0/0
28.9.2003 12:37

Horník Kdojevíc

Re:
Je to jednoduché, milý Watsone: sockám nedávat sociální podporu, žebrajícím feťákům nedávat drobásky a zdarma buchny, páchnoucí a prudící fetky odehnat a technoprasatům dát jasně najevo, že jim přejeme spokojený život, ale jen za svý.
0/0
28.9.2003 13:01

hansa

Re:
tak přesně tady tahle sorta lidí jak seš ty musí vychcípat aby se na této planetě dalo svobodně žít
( jseš komunista nebo fašista?)
0/0
28.9.2003 13:17

fleret

Re:
nechci se s tebou prit,ale na TP nechodi jenom vsivaci.Napr. v rade mest jsou disco-kluby dislokovany primo,nebo pobliz centra.Pokud se nenachazi min. ve tretim podzemnim podlazi,obtezuji lidi v okolni byt. zastavbe stejne a mnohem casteji.Nekteri akteri po skonceni demoluji co jim do cesty prijde,vcetne toho,ze ulice i chodniky se stavaji jednou velkou zvykackou a pod.Vysledky jakychkoli opatreni se povazlive priblizuji absolutni nule.
0/0
28.9.2003 13:44

hermik

Re:
Tak nevim, koho muzou obtezovat ve vojenskem prostoru Ralsko, ktery armada opustila. Jednou jsem ho projizdel autem a je fakt obrovsky.
0/0
28.9.2003 16:13

Horník Kdojevíc

Re:
Kdo uklízí ho*na po technosmeťáckých prasatech?
0/0
28.9.2003 16:24

pooll

Re:
najdi si jinej už jinej argument tristane než ten pořád otřepanej svoboda jednoho atd. a mimochodem všivák seš ty. vlastně nejenom všivák ale král všech všiváků
0/0
30.9.2003 9:28

fleret

navrhoval bych jasne
vymezit tri,ctyri lokality,kde by se TP mohly poradat kdykoliv s pouhym nahlasenim na urad.Misto vybavit prislusnym socialnim zarizenim,aby to melo alespon minimalni kulturu.Potom by vsechny trapne akce uredniku a policie byly mimo misu.Techno sice neni moje parketa - mam rad rock.Ale rockove koncerty take nejsou zadnou prochazkou ruzovym sadem.
0/0
28.9.2003 11:35

Horník Kdojevíc

Re:
Navrhoval bych jasne vymezit tri,ctyri lokality,kde by se TP mohly poradat kdykoliv s pouhym nahlasenim na urad a za předpokladu, že veškeré náklady ponesou organizátoři takových akcí. Misto vybavit prislusnym socialnim zarizenim,aby to melo alespon minimalni kulturu. Potom by vsechny trapne akce duc duc prasat byly mimo misu.
0/0
28.9.2003 11:58





Najdete na iDNES.cz