Diskuze
Mopedy a kola porazily v Praze auta i MHD
Děkujeme za pochopení.
OOOK
Kultura cestovani???
"Výhoda městské dopravy spočívala snad jen v tom, že se cestující nemusel soustředit na řízení." Auto ma zase tu vyhodu ze se nemusim mackat, nemusim cekat na zastavce, nemuze mne nikdo okrast a nemusim sdilet prostor s bezdomovci kteri smrdi na dalku (hlavne v zime jezdi v tramvajich cely den z konecny na konecnou aby nemuseli byt venku na mrazu).Honza_J
Re:
Kdo chce jezdit autem, bude pořád jezdit autem. I kdyby jezdil krokem. Mimochodem, když do Vás někdo vrazí v MHD, tak se Vám omluví a je vše O.K.Ale v autě?barbudo
Kolo v Praze je bezva ...
... ale schválně zkuste příště dát cíl do třetího patra. Cyklista nedorazí, nezaparkuje.karoten
Klesly brady
Tak to se teda bavím :o) Pravděpodobně propagační, paměť veřejnosti gumující záměr Houfkovy kliky nevychází na 100%. A to byly podmínky nefér zřetelně předem. Porovnání dojezdu MHD z jinejch periférií by dopadlo daleko hůř - preferovanej koridor představuje totiž jenom metro a několik málo dalších případů, jako ten bus-pruh do Holešovic. Osobně jezdím na kole taky z JM na václavák, takřka denně, obvykle cca za 25 minut. Je to dobrodružnej podnik, spousta nečekanejch zážitků, překvapení - proto mě to zatím nepřestává bavit. Nesouhlasím že jízda na kole v provozu, ba ve špičce je nebezpečná - kdo nezkusil neuvěří. Pokud jste řidič a chováte se jako řidič tj.ctíte přednost, semafor, řazení v pruzích a nejste líný tou rukou před odbočením důsledně hajlovat, zjistíte překvapivou věc: řidiči vás berou, snad dokonce i oceňujou cyklistu z kterýho nemusej mít vítr. Vyjímky smzř.jsou, zvlášť mimopražský auta, těch se upřímně bojím zase já....Grossák
Parkoviště
No jo, ale jak vyřešit problémy s parkováním? Vyčlenit na Václaváku více místa? Nebo postavit obří garáže v podzemí, aby se tam vešlo co nejvíce aut. A pak začneme uvažovat nad tím, jak tam ta auta dostat, protože ulice na to nebudou stačit. Tak je rozšíříme. Ubereme třeba kus chodníku. A kdyby to bylo málo, necháme auta jezdit po tramvajovám pásu (teda spíš popojíždět). Problém se zaparkováním spíš svědčí o tom, že by možná nebylo od věci centrum pro určitý druh dopravy uzavřít. Ulice tam nejsou nafukovací, a když se hovoří o nedostatku parkovacích míst, je zjevné, že je to vždy relativní. Musí mít možnost parkovat místní a zásobování. Ale jsem na pochybách, zdali to platí o někom, kdo si jede do centra něco vyřídit nebo jede do práce. Ten už tu potřebu nemusí mít.karel278a
Ať žije propagace přestupků řidičů jednostopých vozidel
Grossák
Re:
Nevím co máte na mysli. Já občas Prahou na kole jezdím. Nic moc to není, zvláště v centru, kde musíte na silnice. Dodržuji zákon, na chodníku jet nemůžu, jedině tam, kde je to výslovně možné. Jinak prostupnost - na tom není nic špatného. Zákon říká, že je možné, že řidiči jízdních kol a motocyklů mohou předjíždět stojící nebo pomalu popojíždějící kolonu zprava, pokud je na to dostatek místa. Ostatní řidiči s tím podle zákona musejí počítat. Já se podle toho řídím. Pokud není místo, pedjížím zleva, což sice zákon výslovně u kol a motorek nezmiňuje, ale obecně ano - vozidla běžně předjíždějí zleva. Něco jiného samozřejmě je vjíždění na chodník, jízda po přechodech pro chodce, v protisměru, na červenou atd. Vůbec bych nebyl proti, kdyby se na to policie více zaměřila. I cyklisté jsou účastníci provozu, a i když ohrožují jízdou především sebe, zákon platí i pro ně.p-m
Auto vs. MHD
priessnitz
Přecpaná MHD
Korejs
MHD vs. auta
Řekl bych, že až na pár výjimek se v Praze jedná spíše o problémy s parkováním.houba_
busem MHD jiz nikdy
Grossák
Re:
To je teda pech. Ještě, že se mi to nikdy nestalo. A to v Praze využívám MHD téměř výhradně. Tím neříkám, že to není možný. Předpokládám, že tam byla zácpa, když to trvalo tak dlouho. Chtělo by to více zvýhodnit povrchovou MHD. BUS pruhy, ulice pro tramvaje, oddělené trampásy, zelené signály na křižovatkách. Město o tom víc mluví, než dělá. Bohužel. Ale aspoň něco dělá.kimous
jen houst !
jen jezdete na kole ! filtrujte plicemi smog ! ... jinak je to vsechno jen bublina, viz predrecnik - Praha je kopcovita, cyklista do kopce tezko pojede rychle. Navic bude v zamestnani pekne pachnout, smrdet, ....Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl
Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...
Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný
Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Ženu soudí za sex se psem i zneužívání syna a vnuka. Byla to terapie, hájí se
U Krajského soudu v Ústí nad Labem začalo projednávání případu dlouhodobého sexuálního zneužívání,...
Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování
Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci
Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...
LGBT+ lidi trápí častěji duševní poruchy. Na vině je nepřátelská společnost
Sebevražedné myšlenky a duševní poruchy trápí neheterosexuální lidi v Česku výrazně častěji. Tvrdí...
Kolegu lídra kandidátky AfD zadrželi, dával Číně informace z europarlamentu
Německá policie zadržela jednoho ze spolupracovníků lídra kandidátky Alternativy pro Německo (AfD)...
Mrzlo, až praštělo. Na horách teploty spadly k minus 15 stupňům
Noční teploty místy spadly hluboko pod bod mrazu. Nejchladněji bylo na Rolavě, minus 15,7 stupně,...
Severní Korea cvičila jaderný protiútok, manévry osobně řídil Kim
Severní Korea nacvičovala vojenské manévry simulující jaderný protiútok. Cvičení osobně řídil Kim...