Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Svět se bojí Arafatova vyhoštění

Izraelské rozhodnutí vyhostit Jásira Arafata rozpoutalo bouři na palestinských územích. Na západním břehu Jordánu a v Gaze protestovaly tisíce lidí. Nový palestinský premiér Ahmad Kurája pohrozil, že odloží sestavení vlády. Vyhoštění šéfa samosprávy neschvalují USA ani další státy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ScipioAfricanus

Jasne ze byl Arafat legitimne zvolen
a Izraelci ho ted legitimne odprasknou a tim ten nonsens vynuluji.
0/0
15.9.2003 14:28

per1

Hitler byl taky legitimni
zastupce lidu  .... a jak to dopadlo.
0/0
15.9.2003 11:08

slovako

Arafat,
pamatuji si moc dobře, jak ho v 60. a 70. letech minulého století hledal Interpol po celém světě jako vraha...potom dostane Nobelovu cenu...jaký výsměch pro obyčejné lidičky tohoto světa
0/0
15.9.2003 9:14

barrow

Svet se boji Arafatova vyhosteni
Jaky svet,ktery svet...to je snad komicke.Co je to za nazev clanku?Copak si svet neuvedomuje,ze po gaunerovi,jakym Arafat bezesporu je,hrajicim si na vudci osobnost, velmi brzo nezustane krome hromadky kosti a smradu vubec nic dobreho?Pokud se ho podari zlikvidovat drive,nez sam padne na svoji oslintanou tlamu,bude to jen ku prospechu veci.Hlavne aby se ten zmetek nerozhodl,ze se sam vyhosti do CR-z drivejsi doby tu ma radu pratel a sympatizantu.
0/0
13.9.2003 19:07

blackshadow

Re:
...také sympatuzuji s Izraelem...
0/0
13.9.2003 19:49

twkiwi

Arafata povesit,
ne vyhostit,nobelovku zabavit a vyhlasit ji za neplatnou,Arafat je spinavej senilni palestinskej VRAH
0/0
13.9.2003 10:54

Monika 2

Palestinske deti
http://www.israelnewsagency.com/terrorchildren.html
0/0
12.9.2003 22:25

GhorX

Re:
A podle čeho soudíte, že ty děti jsou Palestinské ?
0/0
12.9.2003 22:45

barrow

Re:
a co si myslite Vy?
0/0
13.9.2003 1:11

blackshadow

vyhoštění
...Izrael se zachová dle vlastního uvážení a nebude brát ohled na světové veřejné mínění protože nikdo jiný nezajistí bezpečnost státu Izrael... židovský stát se o sebe dokázal vždy postarat... já a Kamil si myslíme, že Arafat by měl být vyhoštěn...
0/0
12.9.2003 18:29

barrow

Re:
cim dele ctu Vase prispevky,tim vic jsou me Vase nazory sympatyctejsi.Jste inteligentni clovek.To je dobre.
0/0
13.9.2003 0:57

dvoudenni kefir

Re:
 dva se nasli... nebo ses ty jeden a ten samej?
0/0
13.9.2003 14:11

barrow

Re:
strilis mimo terc.Zlepsi musku a kvalitu svych prispevku.Tvoje blaboly nezachrani ani ty tri smiley.Zdravim-polepsi se.
0/0
13.9.2003 18:55

blackshadow

Re:
...jestli jseš fakt dvoudenní kefír, tak už jsi dávno zkaženej a měl by tě někdo vylít do žumpy...
0/0
13.9.2003 19:44

franta mottl

v Izraeli asi cetli Kunderu
nas svetovy spisovatel a emigrant (cesi mohou dosahnout neceho jedine v emigraci) to uz davno popsal - revolucionari nedokazi nic jineho nez delat porad revoluci (viz Castro). A proto jedna Izrael spravne, ze se rozhodl tu skupini revolucionaru zlikvidovat. Ona cetba svetove literatury neni nekdy na skodu.
0/0
12.9.2003 16:13

ixikojj

Pro Cotocuse
 
Tady si můžete prohlédnout jak palestinští rodiče  vychovávají svoje děti k lásce a míru. Zvláště křepčení s vnitřnostmi  izraelského vojáka je půvabné.
Na další adrese najdete hromadu fotoreportáží, petic, komentářů i dokumentů. V češtině a nezkreslení podobě.
 
Mimochodem webové stránky, jejichž odkazy jste taky  zveřejnil financuje Alkaida, Hamas a další bohulibé organizace.
 
0/0
12.9.2003 15:46

Flat Vamp

Re:
No jo, ale ta palestinská propaganda vypadá dost podobně. Roztrhaný děti totiž vypadaj stejně, ať už jsou z kterýhokoliv etnika. A napálit to raketama do hustě obydlený čtvrtě - byť třeba skrznaskrz prolezlý teroristama - je úplně stejnej zločin jako vyhodit do vzduchu kavárnu nebo autobus. Navíc židovský osadníci mi taky nepřipadaj nijak zvlášť mírumilovný, řek bych, že je mezi nima spousta extremistů a pokud jde o fanatismus, tak si - řek bych - některý židovský partičky nemaj s těma palestinskejma co vyčítat.
PS: Ta tvoje hláška (na www.israel.zde.cz) o nezodpovědných palestinských rodičích, co si holt měli kluka líp hlídat a nekoupil by jednu do xichtu, je pěkně pitomá.
0/0
12.9.2003 20:08

GhorX

Re:
Řekl bych, že od vyhlášení poslední intifády už jsou vůdcové Izraele poměrně zoufalí. Na jednu stranu si váží lidského života (mají možnost z Palestiny udělat spálenou zemi a NIKDO na světě jim v tom nemůže zabránit - ale nechtějí to udělat), na stranu druhou jsou pod tlakem občanů, kteří se s hrozbou své násilné smrti setkávají denně. Takže pokud se dozví, že v objektu X se právě sešlo několik náboženských fanatiků, plánujících další útok, smetou objekt X bez ohledu na informace o pravděpodobných obětech mezi nezůčasněnými. Jinak ale nesouhlasím - radikálů je sice stejně mezi Izraelci, jako Palestinci, na rozdíl od Palestinců však Izrael zachází s odhalenými extremisty ve svých řádách velmi tvrdě.
0/0
12.9.2003 22:40

Flat Vamp

Re:
Nejde přece o to, jak zachází Izrael se svými (rozuměj židovskými) extremisty, ale o to, jestli je mezi Izraelcema a Palestincema dost ochoty k míru. A můžu tě ujistit, že kdybych se náhodou procházel po Gaze a zrovna bych se nachomejt k tomu oprávněnému raketovému útoku (chráníme přece vlastní obyvatelstvo) a třeba by mi to urvalo nohu, přestal bych na tyhle argumenty nejspíš slyšet definitivně, že ano.
0/0
13.9.2003 10:01

ScipioAfricanus

Jednoducha rada
na te noze co by ti zustala bys doskakal do nejblizsiho izraelskeho autobusu a vyhodil se s nim do vzduchu. Teda alespon Palestinci si tak ulevuji.
0/0
13.9.2003 15:50

Flat Vamp

Re:
Tos řek´ ty.
0/0
14.9.2003 14:28

ScipioAfricanus

Ja a abych nezapomnel
nez se odpalis, tak se ujisti, ze jsi v tom busu sam. Preji prijemny let.
0/0
14.9.2003 14:37

Pilat

Re:
zapletl jsi se s ferovym nahledem na vec do rozhovoru s extremisty he he. Za chvili budes ocernen za schvalovani vsech zlocinu, ktere byly kdy na zidovskou obec spachany.
0/0
15.9.2003 3:56

Fredyroot

Arafat
Saronovi a jeho vlade se podarilo Arafata,ktery byl prakticky bez moci a vlivu take v Evrope-znovu" vsunout "do strediska pozornosti a obnovit jeho vliv take u obyvatelstva Palestiny.Pritom si jsem jisty,ze izraelska vlada vubec nemela v umyslu Arafata odsunout nebo likvidovat a vsechna jeji prohlaseni maji jen "uklidnit" izraelske obyvatelstvo,ktere chce "pomstu" za sebevrazedne utoky.Klid by mohl jen nastat,kdyby Izrael prestala s likvidaci teroristy a souhlasila s novym primerim.Pak by videla,zda nova palestinska vlada ma opravdu zajem o mirova jednani a zda bude bojovat proti teroristickym organizacim,jak se zavazala.Bohuzel-Abu Maze,Abu Ala i Arafat se boji.ze boj proti teroristickym organizacim by mohl vest k obcanske valce (bez toho boje stejne palestinska vlada i Arafat nebudou vladnout) a take Arik Saron a hlavne jeho ministr obrany Mofaz a take nacelnik generalniho stabu se "boji" usedliku,kteri jsou stejne fanaticti,jako islamsti teroriste ,krome toho,ze nemaji zajem vratit obsazena uzemi.Izraeli schazi vedouci osobnost,jako byl sveho casu De Gaul,ktery francozskym usedlikum rekl:"Mne nezajima,co budete delat vy-my se z Alziru stahujeme!"Take palestinci nebudou nikdy mit svuj stat,dokud je bude vest Arafat,ponevadz ten ma zajem jen o miliony dolaru,ktere Palestina dostava od EU  arabskych statu a ktere z velke vetsiny "tecou" na jeho konta v Evrope.   
0/0
12.9.2003 10:25

ruleta

Re:
Arafat mel vzdy pod sebou mocensky aparat tzn.bez vlivu nikdy nebyl...vzpomente na spor s Abbasem
0/0
12.9.2003 10:32

čirokéz

Jásir Arafat
Místo udělení Nobelovy ceny mu měli tenkrát ukroutit hlavu, zabalit do té hadry, co furt nosí, a hodit ji do Mrtvého moře.
0/0
12.9.2003 10:10

pinguinone

nemohl jsem se ubranit vzpomince,
kdyz jsem dneska rano videl v tv revolucionare Arafata,velmi me pripominal Castra strizeneho Breznevem,take ten prisenilneny pohled a samolibost.Myslim,ze uz si nahospodaril dost a mel by v klidu odejit,kolik mladych lidi jeste zemre za chodici mumii ?
0/0
12.9.2003 10:07

Cocotus_Interruptus

Zastancum Izraele
Tady si poctete o izaelskych "mirovych" aktivitach. Ono jim totiz jejich uzemi, ktere rozhodnutim mezinarodniho spolecenstvi ziskali, jaksi porad nejak nestaci a stale se ho snazi rozsirovat, jak jinak nez pomoci armady...  
Izreal permanentne nerespektuje rezoluce OSN, konkretne ta ke stazeni z okupovanych uzemi pochazi z roku 1967 (!!!)
 
0/0
12.9.2003 10:03

olympic

Re: No a co,
potracený kokote?
0/0
12.9.2003 10:05

Cocotus_Interruptus

Re:
Hmm, neni nad padny "argument", ze...
0/0
12.9.2003 10:15

lithium

kokotský nick
Tak proč si o to říkáš?
0/0
12.9.2003 12:32

Perdido

Re:
Interruptus neznamená potracený, nýbrž přerušený...
0/0
13.9.2003 9:01

ScipioAfricanus

Coz je vlastne to same
protoze jde o preruseni tehotenstvi, samovolne ci umele, tedy potrat.
0/0
13.9.2003 15:54

Perdido

BTW
Ta fotka na začátku článku má být to gesto vítězství?
0/0
12.9.2003 10:02

Haaja

Všimněte si že
Liga arabských států na další odklon od plánu na řešení krize vůbec nereaguje. Jsou to stejní politicky korektní idioti jako byli po 11/9/2001. Nikdo nic neodsoudil. Islám je druhé největší zlo na světě. Miliarda muslimů nosí v hlavě špatný softvér, bohužel.
0/0
12.9.2003 9:55

Juras

Re:
A na prvním místě je co? Křesťanství? Ateismus či judaismus?
0/0
12.9.2003 10:05

Muhamed-ALI

Re:
A co je to prvni nejvetsi zlo?
0/0
12.9.2003 10:05

ManInTheShadow

Re:
komunismus
0/0
12.9.2003 11:58

trotlX

Re:
hrabivost a touha po moci a ovladnuti druhych
0/0
12.9.2003 12:23

trotlX

Re:
takze ses taky islamista, kdyz ti to v hlave takhle preskakuje. Jestli je tu neco k odsouzeni, tak je to xenofobie, arogance a samolibost.
0/0
12.9.2003 12:09

J. Adamec

Kde ho přijmou?
Svět se bojí Arafotva vyhoštění - Kdyby měl být Arafát vyhoštěn do ČR, taky bych se bál.
Jinak plně souhlasím s Arazimem a jen doplním, že mě taky štve to nadržování médií palestincům. Běžná zpráva  většinou zní "Izraelská armáda zastřelila skupinu Palestinců, kteří ostřelovali civilní obyvatelstvo". Proč se nepíše "Palestinští teroristé ostřelovali civilní obyvatelstvo a byli po právu zlikvidováni Izraelskou armádou"?
0/0
12.9.2003 9:16

Muhamed-ALI

Re:
A proc se nepise izraelsti teroriste strileli do civilistu? Nemej strach o to, ze by ho nikde neprijali... a nevim, jak te napadla s prominutim takove mega blbost s CR. To je fakt ukazka stupidity...
0/0
12.9.2003 9:44

Yaroukh

Re:
uniformovanej ozbrojenec neni terorista (a zrovna ty tu mel neco o stupidite)
0/0
12.9.2003 13:58

palanka

Re: proč
nenapsala idnes, že třicet cikánů sřezalo čtyři plavčíky v Břeclavi na koupališti? Není to totéž?
0/0
15.9.2003 14:29

djdave3

uterkar jeden ...
... uz se mel davno houpat na lampe 
0/0
12.9.2003 9:02

josemario

Re:
Máš dobrý postřeh, souhlasím!
0/0
12.9.2003 9:18

CNR

To by mne zajímalo....
....za co mohl Arafat dostat Nobelovu cenu míru....To asi komise seděla na semtexu nebo něčem takovém když o tom rozhodovala...ne ???
0/0
12.9.2003 8:53

trotlX

Re:
ji dostal za nekolik, velmi sporadickych svetlych momentu - oproti vsemu tomu vzajmnymu vrazdeni byly ty momenty jak zariva kometa. Ale nahodou je to dobra metoda - trochou respektu jde uklidnit temer kazdyho - tedy v pripade, ze vite, co doopravdy chce.
0/0
12.9.2003 12:18

Yaroukh

Re:
on k ni prisel jaxlepej k houslim; navzdory jemu se totiz v dobe, kdy "kormidloval", vyvoj palestinsko-izraelskeho problemu posunul smerem k vyreseni ... on za to nemohl, ale kdyz s ni davaj i ten milion, tak proc si ji nevzit, zejo?
0/0
12.9.2003 14:01

trotlX

Re:
uprimne receno je Nobelova cena Miru takovy podrbani pod bradickou a vetsinou se neudeluje za vykonanou cinnost, ale naopak jako vstricne gesto, ktere ma ukazat pozitivni smer vyvoje a politicke profilace. Jak uz kdysi rekl kdosi ze stejneho regionu: Kdo je bez viny, at hodi kamenem.
0/0
12.9.2003 14:53





Najdete na iDNES.cz