Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jak to vidí 'obyčejný' Američan

Dave Gardner, novinář na volné noze a na penzi, je skoro normální Newyorčan-intelektuál. Šedesátiletý muž do noci na něčem stále pracuje, každé ráno vybíhá do stánku pro své oblíbené The New York Times a bezkofeinové kafe. Čte různé knížky a třikrát týdně si dá v Central Parku své dvě míle lehkého joggingu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

barrow

kdo je
to obycejny clovek a kdo je to neobycejny clovek?Rozumim slovu obycej.Terminu obycejny clovek a naopak nerozumim.Je to neco jako masy,lid a tak pod?Rozhovor byl tedy veden s nejakym massa Bobem.Podle toho take ten clanek vypada.Gratuluji.
0/0
14.9.2003 0:20

dvoudenni kefir

obycejny american
obycejny american ze 70 % schvaluje valku v iraku, takze tenhle clanek bude asi o tom obycejnem americanovi, co pochazi z tech neobycejnych 30 - ti %.
zase jeden clanek, co postrada smysl a dulezitost. kdo to psal??? neni to ten samej, jak psal, ze se africankam pri porodu trha telo???
0/0
13.9.2003 5:24

Monika 2

To whatever
Jestli UBL ma vetsi IQ nez cela USA tak potom tve IQ odpovida houpacimu koni.Mimochodem ANO Clinton muze za 9/11/01 o techto utocich (jak uz tu psalo i mnoho lidi) se vedelo uz za Clintona ktery nedelal nic v 1993 kdy terroristi zautocili poprve na WTC.Clinton byl TEN ktery je po 1993 do USA poustel a ti kteri tady byli tak po nich nesel a Bush tet musi po nem uklizet spinu.Neni mozne uhlidat v USA kazdy panelak,ale sedet se zalozenyma rukama neni uz vubec reseni.Clinton jako prezident mnel delat svoji praci a NE se honit za kazdou sukni ktera se projde po bilem dome.Dekuji za pochopeni.
0/0
12.9.2003 21:50

barbudo

Re:
A který stát bylo třeba vyhladit po teroristickém útoku v Oklahoma City?
0/0
12.9.2003 22:08

Jarda4914

Re:
A který stát byl vyhlazen po teroristickém útoku na WTC a Pentagon?
0/0
13.9.2003 20:59

whatever__

to monika:
myslim, ze bychom mohli diskutovat o tom kdo z nas dvou ma se svymi nazory blizsi IQ k houpacimu koni, pokud jste republikanka a navic moralistka tak je samozrejme jasne, ze vam clinton lezi dost v zaludku, co se tyka mne tak osobni zivot jakehokoliv cloveka (i prezidenta)je JEHO osobni zivot, nepovazuji empire state building v new yorku za kazdy panelak, pokud vy ano tak by jste se asi mela nekdy projit po manhattanu, zase tolik TAKOVYCH "panelaku" tam nestoji, pokud si pamatuji tak to byla BUSHOVA vlada, ktera schvalila viza 1/2 roku mrtvym teroristum, takze ty blaboly o tom jak bush poklizi spinu po clintonovi si schovejte pro nekoho jineho, pokud tady v tom ma nekdo bordel tak je to ignorant bush, uz tady nejaky patek ziji a pokud mohu porovnat tak clinton toho udelal pro USA a reseni jejich DOMACICH problemu daleko vice nez bush, ktery stihnul tak maximalne 2 valky + svym arogantnim chovanim popudit vetsinu evropy proti usa, dekuji za pochopeni
0/0
13.9.2003 1:46

whatever__

Re:
jeste dodatek, prevazna vetsina (pokud ne vsichni, musim to najit) teroristi co zavinili 11.zari se dostali do usa v dobe kdy v bilem dome uz byl BUSH, takze poznamka o tom, ze je tam poustel clinton je taky mimo, clinton resil SKUTECNE problemy jako zdravotnictvi,vzdelani, duchody, dane apod, veci ktere bush v podstate NERESI, protoze ma teroristy
0/0
13.9.2003 1:50

Modrý pejsek

Američanů je už 292 milionů
Američanů je už 292 milionů a další stále přibývají
 
 
0/0
12.9.2003 17:55

barbudo

Re:
Přibývají a roztomile švitoří. Španělsky.
0/0
12.9.2003 21:24

Pointe

*** lide ...
..kteri v USA dodelali zakl.skolu (neni jich mnoho) a nebo,maji vyssi vzdelani ,maji zdravejsi nazor na vec nez nekteri zde na foru,vedi  a nejsou slepi k politice svych "predstavitelu" ten nazor neni ojedinely...
0/0
12.9.2003 12:19

vampan

důchodci
Připadá mi, že většinu příspěvků píší mentální důchodci, což platí o samozřejmě i o redakci Idnes. Jak někdo může ještě dnes vytahovat "obyčejné lidi", levičáky atd. .Ve věku informační revoluce je všechno jinak. V USA probíhá boj ne mezi pravičáky a levičáky, ani tak moc proti "teroristům", ale mezi příznivci průmyslové a informační éry. Je jisté, kdo zvítězí. U nás je to malinko drsnější, u nás jsme ještě více konzervativní, ale dopadne to stejně.
0/0
12.9.2003 11:48

barbudo

Re:
Jsa výše popsaným retardou, potřeboval bych po trochu přiblížit.
0/0
12.9.2003 12:10

Jan316

jaký smysl má tento článek
vůbec nevidím žádný důvod k tomuto článku. Jenom jediný - aby lidi mohli nadávat na USA. Nechápu jak MF mohla dostat 2 místo v té soutěži novin. Protože jak to sleduji tady na internetu, tak to nestojí vůbec za nic!!! Informační obsah článků je 0! V tomto byly prezentovány osobní názory jednoho z xxx US občanů.
0/0
12.9.2003 10:38

Muhamed-ALI

Moje prani
Chtel bych byt take spravny american
0/0
12.9.2003 9:55

Dusja & Marusja

Re: Vendula
Buď rád, že si hadži
0/0
12.9.2003 10:09

Dusja & Marusja

Vendula
Jak to vidí "obyčejný" Čech - Amerika už si dlouho kledovala a dobře jí tak. Strká do všeho nos a všude se angažuje - u nás nám taky bylo za socialismu dobře a rok 1989 byla z velké části americká práce. Americký systém ničí pokrokové myšlenky na celém světě. Američaní jsou tlustý (furt žerou jenom hamburger a hot dog), nevzdělaný, uměj akorát zbrojit a tisknout dolary. Celej svě na ně musí makat. Češí jsou mnohem pracovitější, vzdělanější a inteligentnější a nebýt americké konspirace, tak by museli mýt Češi a další pokrokové národy tak 5x vyšší žívotní úroveň. USA může od svého vzniku za všechny války a celý mírumilovný svět s nimi musí bojovat
0/0
12.9.2003 9:22

Scallop

Re:
Tyhle komentare mam rad. Krome pravopisnych chyb a hazeni nahodnych cisel (nemelo tam byt 10x vetsi nebo rovnou 100x vetsi ?) jsme se dozvedeli, ze inteligence je urcena narodnosti a ze mirumilovny svet je charakterizovan tim, ze s nekym bojuje. Ale Vendula hodnoti Ameriku jeste velice mirne. Ja si myslim, ze muze i za valky, ke kterym doslo pred vznikem USA.
0/0
12.9.2003 13:43

PC

Re:
Vendulo, spatne se snazis...Nikdo nechape tve satiricke, ironicke  a sarkasticke poznamky...Ze by inteligence Cechu byla nizsi nez inteligence Americanu?
0/0
12.9.2003 17:30

Kacenkin1

Re:
no zase jeden příspěvek o ničem ....ah jóó
0/0
12.9.2003 21:06

Bimbac_007

+
0/0
12.9.2003 7:03

hovnival-

@@
"Když byl jeho dceři rok, umřela mu žena na rakovinu. Dave zatnul zuby, jako správný Američan se postavil osudu, dcerku si nenechal vzít a zcela sám ji vychoval."
Nechapu smysl teto vety - jak nenechal si ji vzit? Kdo by mu ji bral? Co to je za blbost? Je spousta otcu, kteri vychovavaji dcery sami.
0/0
12.9.2003 0:49

Monika 2

Re:
Co od neho ocekavas vzdyt je to levicak jak vysity.Nic jdu se podivat na ground zero v osm hodin se tam maji rozsvitit svetla.
0/0
12.9.2003 1:12

Bimbac_007

Re:
O detailech tehle udalosti se nepise nic, vypada to na to, ze tyhle snahy byly - mozna jeji rodice ji chteli. Kdo vi
0/0
12.9.2003 7:01

kestrik

Mas recht. Jako spravny american.......
Nas soused je jako spravny cech. Umrela mu zena, taky zatnul zuby a sam vychovava dve dcery..... Asi je bud zakuklenej "spravnej amik", nebo v americe maj zakukleny "spravny cechy". No nic, trochu mi to pripomina vetu "jako spravny molodec (pionyr,rusky clovek - to je jedno)..." AT ZIJE PROPAGANDA !!!
0/0
12.9.2003 7:59

bo2lotx

Re: Jo,jo.
0/0
12.9.2003 11:26

Pointe

Re: ***
Mlada pani nechala sve male dite v aute a odbehla do domu.Na schodech spatrila nas, jak se s manzelkou prochazime...Gaaajs,ja jsem hned zpatky ,jen minutku!
Proc?Protoze v USA nemuze,nechat dite v aute samotne ani minutu.Kazdy spravny obcan totiz ihned vola policistu a ten je na miste v okamziku a report znamena znacne potize pro matku....tolik k peci o deti,snad jsi pochopil....
0/0
12.9.2003 12:13

hovnival-

Re:
To ja vim, ale to, co rikas, vubec nesouvisi s timhle pripadem, nevidim duvod, proc by ji nekdo mel brat. (pokud otec neni alkoholik nebo neco podobnyho...)
0/0
12.9.2003 15:43

PC

Re:
Vetsina deti zapomenutych v aute umira behem 15 minut ......
0/0
12.9.2003 17:28

Monika 2

Ten obycejny american je tupy demokrat!
Smirovat se s utokama? Clinton se v 1993 smiril s tim,ze terroristi zabili v WTC 6 nevinnych lidi a nic proti tomu neudelal a proto o 8 let pozdeji zahynulo 3000 nevinnych lidi.
0/0
12.9.2003 0:28

hovnival-

Re:
souhlasim, taky si myslim, ze by se nikdo s utokama smirovat nemel. Naopak, je nutne bojovat proti tem, kteri takoveto utoky provadeji.
0/0
12.9.2003 0:51

Pilat

Re: souhlasim
jeste tak najit toho, ktery za tim stoji !! To by byla parada
0/0
12.9.2003 1:59

whatever__

Re:
za to ze zahynulo 3000 lidi tezko muze clinton, spise za to mohou ty 2 letadla co narazila do WTC, to co udelal nebo neudelal clinton je irelevantni, pokud si nekdo mysli, ze dneska neni mozne udelat to co se stalo 9/11/01 tak je naivka, bin laden je mozna svine, ale uz nejednou dokazal, ze ma vetsi IQ nez cela USA vlada dohromady, kdyz pominu pad dvojcata a "mensi incidenty" ala WTC 1993 tak obcane usa meli podobne velke ztraty naposledy v roce 1941 (12/07), pearl harbour, na druhe strane jinde ve svete bylo horko a nejednou to bylo i zasluhou USA, myslim, ze neprisel zadny dalsi teroristicky utok je proto, ze se o nej pravdepodobne nikdo nesnazil a ne proto, ze americane jsou lepe chraneni, prece jenom potencionalnich cilu je MRAKY, pokud se ted seberu, hodim na sebe batoh s 30kg semtexu a pujdu do empire state building tak mne sice zastavi UVNITR kontrola (jako by mne zastavila i pred 9/11) ale tou dobou uz pujde empire k zemi
0/0
12.9.2003 3:53

Bimbac_007

Re:
Kdyby se prislusnici nasi zapadni kultury nechovali vsude, jakoby jim vsechno patrilo a vsichni patrili v takovy mire, jak se to deje, tak by tam ty lidi nemeli duvod bejt takhle nas... a delat takovyhle veci. Je to vsechno v podstate vyprovokovany, nezridka dokonce vedome - viz Ariel Sharon & Co.
0/0
12.9.2003 7:11





Najdete na iDNES.cz