Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kinský podal v Děčíně dvacítku žalob

František Oldřich Kinský zatím majetek na Děčínsku nezískal. Soud kauzu, ve které se domáhá nemovitostí v Jiřetíně pod Jedlovou, odročil na 2. října. Obhajoba nestihla přečíst své důkazy. Kinský podal na Děčínsku na 25 majetkových žalob.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jan

Povedená nacistická familie
Tatínek nacista, maminka jakbysmet, oba Němci a povedený otylý a opejzovaný synáček, který neumí česky ani heknout, logicky po rodičích Němec, by rád restituoval. Doufám, že i v jeho případě budou platit Benešovy dekrety. Nebo se může přihodit, že jednou "Es kommt der Tag" a nějaký Kinský zase bude v České Kamenici v uniformě vítat příštího Vůdce.
0/0
3.9.2003 7:55

:-(

Re: ZASE?
, Kinsky zadneho vudce nevital, ale Cesi ho vitali! Statisice Cechu lemovali ulice a vitali 1938 Hitlera! Mimochodem, ktereho " příštího Vůdce" mas na mysli?
0/0
3.9.2003 18:26

ALK

Kinsky
Zatím jsem se nikde nedočetl, zda má hrabě Kinsky platné občanství České republiky. I v tomto článku se píše pouze o německé národnosti po rodičích. Pokud se jeho rodiče přihlásili k Říši , předpokládám pokud to nebylo automaticky,jistě přihlásili i svého potomka. Myslím, že v prvé řadě by naše soudy měly vyřešit tento problém a potom se zabývat jednotlivýma žalobama.
0/0
3.9.2003 7:49

bcd

Proč se hádáte?
Stejně je to už hotové. Ještě nějakou chvíli se budou politici rozčilovat, ale pak, pěkně ve smyslu dohod pana Havla a jeho německých chlebodárců........
Komunisti jsou panem Havlem již rovněž zaopatřeni a tak je vlastně vše v pořádku. Že se to několika lidem nelíbí ( možná několika desítkám tisíc ??) - na tom přece nezáleží. Vlivní se jistě napakují....
Nakonec - během pár měsíců se bude vracet vše nejen Kinským.........
0/0
2.9.2003 22:13

dagmar (Kanada)

Kratka historie.....
Muj dedecek se narodil v Kostelci nad Orlici, kde Divoka Orlice nas delila od hrabete  Kinskych parkem. Jezdila jsem tam na letni prazdniny - bylo to absolutne to nejkrasnejsi. V te dobe - kolem 1965.....byl kinskyho park velice zanedbany, vim, ze deda mi vypravel, jak stary hrabe privezl nadherne stromy az z Afriky a Jizni Ameriky a zasadil si je v parku. O zamku bych ani nechtela mluvit......v te dobe, kdy jsem tam chodila - verte, nebo ne tam byla stanice na vyzkum prasat. Nadherny zamek s komnatami vyzdobenymi nadhrernymi malbami , krasne kachlikove krby,  venku byly vystaveny konirny ......atd.atd...Proc jste lidicky tak strasne nenavistni  
0/0
2.9.2003 20:14

Absolvent VUMLu z totálity.

Re: s paní Dagmar plně souhlasím
Nevím proč by se majetek panu Kinskému nemohl majetek vrátit. Jsem přesvědčen, že se bude o majetek starat. Pro paní Dagmar jen upřesňuji. Zámek s parkem v Kostelci nad Orlicí již byl rodině Kinským vrácen a tento jej dává do pořádku. Jedná se o pana Kinského z jiné větve rodiny Kinských. A do parku může chodit kdo chce. Když přes něj jdu, tak mě je jedno či to je majetek. Dnešní jeho stav však dalo za pravdu, že bylo správné jej panu Kinskému vrátit.
0/0
2.9.2003 20:22

dagmar (Kanada)

Re:
DEKUJI ZA ODPOVED!!!!!!!!!
0/0
3.9.2003 6:42

Mediální magnát

Re:
Jsi odtržená sentimentální kanadská kr*va, která nechápe, že nacistům byl majetek zestátněn poprávu!
0/0
3.9.2003 7:43

Flat Vamp

Re:
Co jsi ty je zřejmé.
0/0
3.9.2003 14:07

pinguinone

proc ?
protoze lide jako tatik Kinskych k nam nejdriv pritahli hochy z rajchu a pak zase hochy z vychodu.Treba proto.Z pohledu puvodnich kanadskych obyvatel,zaneradil a zohyzdil bily muz jejich zemi,skoda,ze Te nepozene pred soud za spoluzodpovednost.Tak proto..
0/0
3.9.2003 17:54

Absolvent VUMLu z totálity.

Co jste si v 89 vycinkali, tak to máte, dobře vám tak.
Je hlupák nemohl předpokládat kudy se bude ubírat vývoj. Jen hlupák nemohl vidět, že se jedná o obyčejný majetkový převrat. Za vším jsou peníze, tedy za každým převratem. Docílili jste čeho vaši vůdčí osobnosti z toho to období chtělo dosáhnout. V tom je vítězství naši Velké listopadové revoluce.
0/0
2.9.2003 20:12

no comment

To nejsou naše soudy schopny jej poslat už do pr....?
Díky průtahům se odvolá do Štrasburku a peníze bude mít tak jako tak !!!!! Počet žalob krát průtahy - to bude pěkných pár milionů. A ten zhuntovaný majetek nám klidně nechá, stejně mu o něj nejde.
To snad není pravda !!!!
0/0
2.9.2003 19:03

Fanouš

beton
Prosím vás na kolenou, nenašel by se někdo, kdo by toho Kinského umlátil tyčí a zalil do betonu?
0/0
2.9.2003 19:00

Radek

Fuj na te fotce je Kinsky vypasenej jako prase!
Fuj videli jste tu jeho fotku? Vypada nechutne. Ty kotlety a celkove tlustej jak slusny prase. Je mi z nej zle!
0/0
2.9.2003 18:59

dave

Re:
a česky neumí ani slovo
0/0
2.9.2003 19:10

Plzenak

VRATTE SOUNALEZITOST, LIDSKOU DUSTOJNOST,
A NASILNE ZADRZOVANOU CESKOU STATNI
PRISLUSNOST, ROVNY PRISTUP K DORESENI
RESTITUCI A KORESPONDENCNI VOLEBNI PRAVO
MENSINAM CESKYCH UPRCHLIKU V USA A
V KANADE!
(Human Rights, Jirina Fuchs, Translations)
2. zari 2003
0/0
2.9.2003 18:33

jiný tomáš

nesouhlas s restitučním extremismem
Kam bychom došli, kdyby stát měl kompenzovat všechny majetkové křivdy, ke kterým došlo na našem území od dob praotce Čecha? A k argumentům, že třeba v USA by jinak ctili soukromý majetek. Zkuste si představit, že by  rudí indiáni vznesli požadavek na restituci veškeré půdy, která jim byla v minulosti uloupena, a nikoho by nezajímalo, kde budou bydlet potomci bílých přistěhovalců, tzn. potomci těch, co tu půdu v minulých staletích násilím uloupili.A přitom fakt, že indiáni byli připraveni o svůj majetek naprostým bezprávím, je mnohem nespornější, než v případě p. Kinského.
0/0
2.9.2003 17:36

pinguin

Re:
 uz se tesim na reakce amerikofilu
0/0
2.9.2003 17:43

LOTOMOTIVA

Re:
Za prvý srovnáváš jabka s hruškama. Protože těžko strkat do jednoho pytle divokej západ s demokracií v ČSR. A za druhý i indiáni se občas úspěšně svých práv domůžou a pak si třeba ve svejch rezervacích stavěj kasina, což je v řadě amerických států normálně legislativou zakázaný.  A jestli na to v USA zatím většinou kašlou, jednou ta doba taky přijde. Kdo by si před pár desítkama let třeba pomyslel, že bude vláda Australskýho svazu vyplácet kompenzace a vracet půdu Aboriginálům.
0/0
2.9.2003 18:08

jiný tomáš

Re:
Nepochopils mě nebo mě možná schválně nechceš pochopit. Hlavní a evidentní důraz mojí myšlenky byl v tom, že půdu by TEĎ, KDY V USA DÁVNO NENÍ ŽÁDNÝ DIVOKÝ ZÁPAD, absolutně žádný americký politik nevracel.  A k druhému přirovnání bych dodal asi toto. Pokud se jeho hraběcí výsost uspěšně domůže svých práv takovým způsobem, že si bude smět  někde na svém pozemku postavit hampejz, které rovněž naše legislativa nepřipouští, proti tomu žádné námitky mít nebudu.
0/0
2.9.2003 19:57

LOTOMOTIVA

Re:
Myslím, že ty tvý kraviny se ani pochopit nedaj, protože nemaj žádnej smysl. Jsou to jen blitky frustrovanýho levičáckýho M R D O K A Z A.  A co se furt oháníš indiánama? Vyčítá snad někdo třeba těm liberálním Francouzům a Belgičanům jejich koloniální minulost? Alžír, Indočínu, Kongo? Vše ve 20. století. Nebo Rusům Afghanistán a Čečnu? Ani náhodou. A na podporu toho ubohýho Tibetu jsem tu taky nečet ještě ani řádku. Tak jdi s tím svým primitivním antiamerikanismem do H A J Z L U!!!
0/0
2.9.2003 21:12

ALK

Re:
Kde končí ARGUMENTY, začínají nadávky.
0/0
3.9.2003 7:30

pinguin

jo to je takovy nas vydobytek,
a narodni specialita,je mi stydno...
0/0
3.9.2003 9:58

Flat Vamp

Re:
Někdo s těma argumentama holt nejdřív musí začít. Ale na hrubý pytel - znáš to.
0/0
3.9.2003 14:09

alenaalena

Re:
to si teda neplete - a o jaký demokracii to mluvíš?O tu v Protektorátě B=ohmen und M=ahern, nebo o té, co zavedli komunisti? Proti tomu, co se v dobách divokého západu dělo v Americe, byl odsun Němců sranda.A když už  je USA takový ochránce lidských práv a svobod - proč vlastně tsy Indiány neodškodní a nevrátí jim ukradenou půdu a  nezaplatí jim zopětně  její pronájem?A co si kdo postaví na své půdě, tak do toho snad nic není.....není to sdnad demokratické?Business je business - to je snad v pohodě, ne?Jo a taky by mě zajímalo - jak odškodní SRN vyhnané Čechy při zabrání Sudet...jsem z i odsunuté české rodiny...dovcela by se mi nějký prachy sešly.
0/0
3.9.2003 10:10

dagmar (Kanada)

Re: nesouhlas!!!!!!!!
Rudi indiani jsou fajn - ja je nemam rada, protoze vlastne nikdy nic nevybudovali  - krome tech jejich stanu - nezustali po nich zadne silnice, zadne zeleznicni spojeni, nepostavili zadne zamky a hrady na "svych" pozemcich - zkratka zili v lesich pod stanem, kdybychom to vse nechali nedotcene civilizaci, tak by vlastne zadna civilizace nebyla. Ja si myslim, ze puda patri tem, co tam neco vyprodukovali, vystaveli, zkraslili.,vylepsili. A jestli to je od nich ukradeno, tak maji narok na to, aby se jim to vratilo.
A RUDYM INDIANUM patri jenom ta nadherna prerie at je konecne uz klid
0/0
2.9.2003 20:42

historik

Re:
Bóóže, Vy jste tak inteligentní  Kultura starých Mayů a Aztéků Vám nic neříká ?
Ale ohnivá voda, syfilis a křesťanství "pracovitých a hlavně hamižných bledých tváří" jim opravdu hodně prospěla ! 
0/0
2.9.2003 21:47

dagmar (Kanada)

Re:
Nejsem inteligentni, ale vim, ze Mayu a Azteku bylo velice hodne v Mexiku a Jizni Americe - kde se zachovaly nadherne stavby. Sama jsem byla navstivit Tullum - Mexiko - krasna osada!  A co dal??? Veskera civilizace by skoncila, postavili si co potrebovali a to je vse!!!!!!!
Rikate - ohniva voda - to je jako kdyby alkoholik vinil pivovary, ze ho naucily chlastat!!!! Kazdy zodpovida za sve chovani a za svoje cineni - nedavejte vinu na jine - rika se tomu zodpovednost!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 
0/0
3.9.2003 6:38

maso

Re:
Tak ty už radši nic nepiš.
0/0
3.9.2003 7:46

ALK

Re: indiáni
kdybychom to vse nechali nedotcene civilizaci, tak by vlastne zadna civilizace nebyla. A je věc názoru zda by to nebylo lepší.
0/0
3.9.2003 7:38

alenaalena

Re:
no tak by nebyla... a co jako.Ty lidi žili v souladu s přírodou a měli vypracovanej systé, který jim poměrně levně dovolil přežít i v nekrutějších podmínkách.To všechno zničili civilisovaní Evropané, které přes oceán hnal především hlad, bída a hamižnost.Já bych zas až na tu civiliozaci tak pyšná nebyla.Je to sice hezký, mít pohodlíčko, teplo, televizku, písíčko, atd. ale všechno něco stojí...a tu cenu budeme muset zaplatit, ať chceme, nebo nechceme.V naše okolí je dost  zoufalejch náropdů, kterým je v podstatě jednou, jak chcípnou, a všechno je lepší, než chcípnout hlady.Já jen doufám, že se toho nedožiju.Jojo, Dášo...půda patří těm, kteří na ní pracují, že? Tak to tady známe. Jestlipak tam v Kanadě taky poroučej větru, dešti?
0/0
3.9.2003 10:18

Tomáš

????
Opravdu koukám na to, jak spousta lidí na tomto chatu cítí povinnost vyjádřit se k rozhodování soudu, které má být nezávislé. Naproti tomu, v případech kdy obecní zastupitelé nebo ministerstva nakládají s penězi náš všech (veřejné zakázky atd.), k čemuž se veřejnost může vyjadřovat a získavat informace dle zákona, povětšinou všichni mlčí. Neraďte soudům ale kontrolujte zastupitele, tam totiž utíkají peníze. Mnohem vetší skandál mají ve společnosti způsobit aféry kolem dálnice do Ostravy, českého domu v Moskvě nebo Bruselu atd. Tam ten společenský tlak není cítit skoro vůbec-nikdo nebyl nucen odstoupit nebo snad nést jinou odpovědnost. Asi proto, že to není otázka národního zájmu. "Aktéři-zloději" nemají vztah k Sudetům a bránit je přeci třeba pouze majetek v Sudetech!  Podívejte se jak se vám Srba, Schling a podobní smějí.
0/0
2.9.2003 16:08

Zutra

Volba
Kdybych si měl vybrat jestli s anarchokomunistickou lůzou, jaká se tady často představuje, nebo s Trautnberkama, tak beru radši ty druhý. A to teda taky není nic moc.
0/0
2.9.2003 16:08

Pablo

Re:
a jakapak je definice lidi:
"anarchokomunisticka L-UZA",
krome toho ze namaj radi USA?
0/0
2.9.2003 17:20

Zutra

A hele...
...potrefená husa. Pic ho!!!
0/0
2.9.2003 18:10

gavin

a hele
Trautenberg ! A já si říkal kde tak dlouho byl, že nebyl vidět - a on v Argentině. Ale TADY JE KRAKONOŠOVO
0/0
2.9.2003 16:03

Roman

Já si lámal hlavu,
kam se mi zaběhli Salámovi pudlíci a podržkudlové a oni tady místo na spojenecké jednotky nadávají na českou šlechtu. Některá slovní spojení jsou mi silně povědomá. Zkuste to radši u Kima a nezapomeňte si připnout k obojku svazek česneku.
0/0
2.9.2003 15:53

Delirium Tremens

Co to je ta šlechta?
Jsou to lidé jiné kategorie? Nadlidé? Mimozemšťané?
0/0
2.9.2003 16:36

Jan

Re:
Ano, jsou to např. Romanovci
0/0
2.9.2003 16:52

Panzer

Dobře Franto!
Jen bojuj!
0/0
2.9.2003 15:44

Faust

Re:
...stejně přijdeš do pekla.
0/0
2.9.2003 15:49

Jiří

Každému, co jeho jest
Domnívám se, že majetek by se měl vracet těm, kterým patřil a mají zájem ho poctivě spravovat. Jakékoli zpolitizování kauz je jenom na škodu věcí. Nebo snad máme jiný metr na různé privatizační podvůdky a na restituce oprávněným majitelům či jejich dědicům?
Opravdu tu evropskou kulturu již nutně potřebujeme. Abychom se přestali krčit a abychom přestali závidět. Budou-li bohatí občané, bude bohatý stát. A soukromý majetek šlechty není žádnou výjimkou. Ba právě naopak.
A to ještě není vyřešen majetek církví. Nebo také zde ponecháme status quo. 
0/0
2.9.2003 15:42

pinguin

Jiriku
Kinsky je z Argentiny,kam asi povali zisky z ctvrtiny Cech..
0/0
2.9.2003 15:47

gavin

Re:
Majetek církví byl zestátněn za první republiky prezidentem Masarykem. To by taky Habsburkové mohli chtít restituovat Království České
0/0
2.9.2003 16:49

Xenophila

Cizinec...
...je našinec!
0/0
2.9.2003 15:28

bleuchat

Re:
0/0
2.9.2003 15:30

Tonda

Tady je vidět, jak je ta Evropa potřebná.
Být v jednom malém státě s tím uřvaným ksindlem, který podporuje nácky a komanče a nechce vracet majetek slušným lidem by bylo opravdu o strach.
0/0
2.9.2003 15:18

Miloš

Re: Máš pravdu.
Je to pěkná sebranka. Třeba za to ale všechnu vinu nenesou. Do určité míry jsou obětí poměrů.
0/0
2.9.2003 15:21

Les Funébres

Re:
My doufáme, že bude i pohřebná.
0/0
2.9.2003 15:36

vra-tekk

ten clovek je odporny
uz podle vzhledu je to normalni prase
0/0
2.9.2003 15:11





Najdete na iDNES.cz