Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Rada dá odvolaným členům 2,4 milionu

Odvolaní členové Rady pro rozhlasové a televizní vysílání neodcházejí s prázdnou. Celkově by třináct bývalých radních mělo dostat 2,4 milionu korun. Částka přitom bude vyplacena z rozpočtu rady. Přestože s tím rada letos nepočítala, navýšení rozpočtu nežádá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jirka kokos

Mě by spíš zajímalo-
kolik pašáků z té odvolané rady dostane flíček u té nové nastávající rady.Pár jich vykopnou a zbyek to tam má jistý včetně zl.padáku.
0/0
3.9.2003 6:07

Mirek

Nevím jak vy,...
...ale já o pravomocích Rady vím asi tolik jako o státním rozpočtu Bhútánu. Vy asi víte víc, tak se (zřejmě oprávněně) rozčilujete (pro méně chápavé: to je ironie). Jestli tady něco smrdí, tak je to výrok arbitráže ze Stockholmu. Jak může někdo za údajně zmařenou investici ve výši 200 mil Kč dostat odškodné 10 mld? Nebyli spíš podplacení stockholmští arbitři a spolu s nimi právníci, kteří měli hájit zájmy ČR?
0/0
2.9.2003 18:30

Honny

Tyto diskuze nikdo z odpovědných nečte
přečetl jsem si opět většinu příspěvků a vidím že se všechny shodují v tom že nejsou spokojeny se státem.Otázka ale zní co se s tím dá dělat?Toto co tady předvádíme je jen pouhé házení hrachu na stěnu,oni jsou si sami sebou tak jisti že ani v nejmenším si nemohou myslet že je toto ohrožuje.Takto se chovali komunisté ke konci své vlády,také si mysleli že jsou tady do nekonečna.,vidíte a stačilo jen cvrnknutí prstem a to v čem jsme žili co jsme nenáviděli se rozpadlo jako domeček z karet.Ono totiž není možné nakládat na lidi jen a jen povinnosti,vyšší daně a pořád jen nové šikany na lidi kteří v 89 pomohli svrhnout komunisty a byli to v prvé řadě oni kteří to dokázali .Za zásluhy se jim dnes dostává vskutku královské odměny od lidí kteří mnohdy sloužili minulému režimu.Myslím si že podzim bude velmi horký jesliže nebude měli bychom přitopit my,třeba na Václaváku.Promiňte mi můj projev ale i já jsem strašně nespokojený a zklamaný.
0/0
2.9.2003 17:34

marti

Tragikomedie
Pokud vím, tak se uvažovalo, že se budou podílet na těch miliardách, o které náš stát přišel v arbitrážním řízení jejich vinou. Ale oni naopak dostanou ještě peníze navíc???!!!!!!! Mluvilo se o korupci a dalších nepravostech z jejich strany, především o Štěpánkovi. Měl se snad obstavovat jejich majetek. Tohle je výsměch.
0/0
2.9.2003 16:50

KRAKEN

Re: Zajímavé je,
0/0
2.9.2003 17:03

KRAKEN

Re: Zajímavé je,
jak jsou exekutoři aktivní v jiných zcela neopodstatněných případech (viz článek Kladivo na dlužníky v časopise Týden 35/2003) a u rady, složené z pěkných vykuků jako by se nic nestalo. Moc hezká vizitka toho, že u nás žádná demokracie není. Je to totalitní anarchobordel.
0/0
2.9.2003 17:07

EDA

Re:
http://mujweb.cz/www/prdep/index.htm
0/0
2.9.2003 17:24

jardajarda

To není závist, to je opravdu zvracení
Myslím, že karty jsou rozdány. Proč se rozčilovat, stejně se na nás na všechny koukají jako na sprostej póvl a hrabou a hrabou a hrabou. Kdyby se aspoň chtěli udusit. Slušnej člověk v týhle zemi už opravdu nemá co dělat, bohužel, emigrovat není jen tak.---Ale řeknu vám jednu věc - asi jsme mnozí pořád ještě mnohem šťastnější než oni - není nad to mít svědomí čistý. Problém je ten, že ty prachy, bez kterých se já, i přes zvracení, obejdu, by mohly pomoci jiným, potřebným....a to, že je narveme do chřtánu panu Štěpánkovi a podobným je opravdu smutný.
0/0
2.9.2003 16:33

KRAKEN

Re: bohužel máš pravdu
Ale jak s nima zatočit, když legislativně je vše v pořádku? A ten, kdo by to rád změnil se mezi takové nedostane. A i kdyby, mám pocit, že ho donutí v případě odlišného názoru okamžitě odejít bez odstupného.
0/0
2.9.2003 16:54

Platič

Štěpánek a spol.
Za tu pseudopráci, co tam pan Štěpánek a jemu podobní exoti odvedli, dostat tak vysoké odstupné .
 TO JE BORDEL
Pak nemá být deficit státního rozpočtu, když se peníze vyhazují oknem.
Když vidím tu fotku Štěpánka, jak se nám všem hloupým daňovým poplatníkům směje do ksichtu, je mi na blití.
0/0
2.9.2003 16:20

KRAKEN

TO JE ZASE PARÁDA!!!
Já chci taky odchodné!!!!!! Tak oni propasou spoustu věcí a ještě na odchodnou dostanou zaplaceno? To má naše vláda hezkou mediální radu, jen co je pravda... Mě je z toho na blití. A ještě ten celý prů.er budou platit opět daňoví poplatníci. FUJ  Mám chuť přestat platit daně tomuto zhůvěřilému státu.
0/0
2.9.2003 16:13

návrh

dneska nadáváte, zítra budete přispívat na konta povodní, onkologie, paraplegiků etc. Tim suplujete
stát a umožňujete, aby rozdával Radě 2,4 miliónu kaček, aby zaplatil Diaghumanu 326 miliónů korun, za Novu 10,4 miliardy korun apod.
Pokud chcete pomoci zaplaveným, onkopacientům, paraplegikům apod. ignorujte veškeré veřejné sbírky a konta, ignorujte  nadace (polovinu prostředků pohltí provoz nadace, tj. nájem, mzdy pracovníků nadace, auta) a své peníze dejte konkrétním lidem.
 
0/0
2.9.2003 13:48

centrum

Re:
ja nebudu prispivat na tento socialisticky raj nemakacenku a neschopnych, neboj se, uz tu nebudu
0/0
2.9.2003 15:43

Blikavej Petr

Nůžky
Nůžkýýýýý, nožéééé, brousím.......
0/0
2.9.2003 12:45

Flat Vamp

No to je ale
CHUCPE!!!
0/0
2.9.2003 12:44

rodd

Re:
exacto je to chuzpeh a tahle banda socanu si mysli ze to lidi budou platit??!
0/0
2.9.2003 15:44

wow

archivari do historie
Spidlovi boys ani neumeji odvolat Radu tak, aby to bylo formalne v poradku. A prohravaji arbitraze, ktere by meli vyhravat. Archivar z Jindrichova Hradce by uz mel konecne odejit do historie
0/0
2.9.2003 12:44

Tom

Zmetci
Zpusobi 10 miliard skody a jeste jim daji odstupne ?!
0/0
2.9.2003 12:42

čes

Re:
tu škodu způsobili  neschopní a podplacení vládní úředníci a ne rada.
0/0
2.9.2003 13:21

Tom

Re:
Tu skodu zpusobili TAKE (vseho) schopni a podplaceni vladni urednici. Neverim, ze je v tom byvala rada nevinne.
0/0
2.9.2003 15:00

JamHarad

Debata
Zkuste trchu konstruktivně diskutovat, ať to může někdo číst i před desátou hodinou večerní.  
PS:Nevím, zda výraz PÍÍÍCAKU a jemu podobné k něčemu přispěje. Snažte se prostě neplést do dizkuse emoce
0/0
2.9.2003 12:40

Flat Vamp

Re:
Jasně - jinak budete asimilováni!
0/0
2.9.2003 12:47

unknown

něco pamatuji
Archivář z Jindřichova Hradce devastuje tuto zemi víc než Luboš Štrougal !! Howgh.
0/0
2.9.2003 12:19

Dr.Chocholoušek

Poděkování redakci MF Dnes
Děkuji za velmi cenný článek, který mi umožnil získat z této diskuze mnoho cenného materiálu pro mou habilitační práci. Z počtu a brizance ohlasů lze usoudit, že jste udeřili přesně na tu správnou strunku. Gratuluji!
0/0
2.9.2003 12:00

rado

Už nastal čas !
Všichni denně vidíme,že demokracie a kapitalismus je normálnímu člověku k ničemu.Ńastal čas,přemýšlet o změně k lepšímu , a již osvědčenému. A sice o SOCIALISMU !
0/0
2.9.2003 11:57

antikomunismus

Re:
piiicaaaku, to socanstvi tu vladne uz 6 let a vede zemi do pekel a ty mas tu drzost prichazet s takovymi zvasty? kolik ti je? pokud vice jak 40, tak to chapu, mas rudej mozek, pracovat se ti nechce a zavidis az se z toho zesiras kazdy denm vid starousi? pokud jsi mladsi tak jsi obecni pabblbb, vid stbaku
0/0
2.9.2003 12:04

dsa

Re:
Blbe,když chceš socialismus, odstěhiüj se na Kubu,tam tě děděk Fidel přivítá a dostaneš ihned byt 3+1 v hliněné boudě s  plantáží pro chování brouků abys nechcípnul.
0/0
2.9.2003 12:21

:-)

Prostitutky a prostitutky
Prostitutky pobesedují
PLZEŇ - Den s ulicí aneb O prostituci jinak se uskuteční tento pátek od 19 hodin v plzeňském Divadle Dialog. "Úvod bude patřit besedě s příslušnicemi nejstaršího řemesla, zástupci magistrátu a pracovníky neziskových organizací zabývajících se zmíněnou problematikou," řekl Právu Petr Matoušek z pořádajícího občanského sdružení Ulice. "Poté divadelní soubor Rozkoš, složený z pracovníků i klientů organizace Rozkoš bez rizika, uvede hru A co všichni ti muži," dodal Matoušek.
0/0
2.9.2003 11:55

Mirek

Všem rozčíleným
Kdo dá odvolaným členům odstupné? Současná rada. Proč? Aby to dostali taky, až půjdou od válu. Kdo zvolil členy současné rady? Vaši milovaní socani, pámbíčkáři a uhlíři, které jste volili. Na koho si můžete stěžovat? Tak akorát sami na sebe. Za Vaše laskavé nadávky předem děkuji, ať žije pravda a láska!
0/0
2.9.2003 11:52

:-)

Nenadávejte Mirkovi !
Z humanitárních důvodů by to nebylo fér. Zaslouží soucit.
 
0/0
2.9.2003 11:58

Mirek

Re:
I ty ošklivko, a já se tak těšil...
0/0
2.9.2003 12:03

Vaclav Hanus

Re: -> kdoz jsou byvali clenove rady?
Chces rici, ze Stepanek ma socialne demokraticke a nebo lidovecke politicke preference? A vubec, byl by nektery z redaktoru iDnes tak hodny a zverejnil politicke preference (ne-li prislusnost) vsech odchazejicich clenu rady? Spousta tady tech priblblych prispevku nenavistnych postpubertaku by se jevila v trochu jinem svetle...
0/0
2.9.2003 12:58

Ivan

Petra Štěpánka nemusám ani hudebně
Nemám rád takové tvrďárny - hardy, metaly apod. Preferuji melodický rock Olympicu apod.
 
0/0
2.9.2003 11:44

eye

ceske odporne zlodejske zrudy
chce se mi zvracet z tech radnich a jeste vice z tech kteri dopustili takove zakony dovolujici tem parrchanttum dostat takove odstupne, tenhle stat se potapi, kdo ma rozum a neni liny at emigruje, je to spina a luza tady
0/0
2.9.2003 11:32

Mirek

Re:
A jak je to s tebou, hochu? Jsi líný nebo nemáš dost rozumu? A nebo že by souběh?
0/0
2.9.2003 12:10

Paul

Re:
taky se mi chce zvracet, hlavne z tech mirku nebo jak se ti slovanska zviratka jmenuji, chteji jen socialismus=krast druhym, ale neboj mirecku chlapecku, ja jim (=tobe) to platit nebudu, tak cest praci ty ceskej soudruhu a chcipni starej!
0/0
2.9.2003 15:47

Ejtaj

Smích
Chachachachachachachachachachachachachachachahahahaha
0/0
2.9.2003 11:26

Pater Havlasa

no hezke to neni
myslim, ze jim dali tem rozvalencum malo.  ja bych nasolil dane cechum aby jim radnikum mohli dat vic.  tak co?  proc ne?  at si koupej ferneta a magicky voko v pifcu.  dyt je to tak spravny.
hlavni vec je ze David Pecha, koho jsem pasoval na Rytire Kalicha, je stihanej za politickej nazor.  ale to vas, vy uklofany nany, nezajma co?  to vy takhle pozrat media pomyje a neco vyzvracet v tech vasich klofech. 
no je videt jak jste si toho moc tam v ty revoluci nevycinkali.  ale preci jste necekali zazraky, vy bulici??
kdyz jsem vas videl na staromaku jak se tam rozvalujete po pomniku a cinkate klickama tak jsem se v 89. vam smal az jsem se za pupek popadal.   a je to tady.  mate tam vetsi totac nez za totace.
ale tem radnim hipikum bych dal vic.  uznejte 2.4M je proste malo.  takhle nevim jak se vozerou.  asi ne moc, no...  hlavne vy vostatni koukejte jit lemcat ten vas pratok protoze tam v tom ceskym krateru uz se neda nic jinyho delat.
 
0/0
2.9.2003 11:15

Nome

Re:
 Ty seš ale veselej plyšovej kocourek ....
0/0
2.9.2003 11:37

Snakefinger

Už aby tady byli zpátky Němci.
Je to jednoduché. Tady bude pořádek, až budou na Hradě sedět opět Němci. Pak by se toto nestalo.
 
0/0
2.9.2003 11:14

dasf

dfasd
asfd
0/0
2.9.2003 11:10

JaM

Dejte to ucitelum
Radeji jim ty penize seberte a dejte to nejake skole. Jak muze banda neschopnych dostal odstupne? To je fakt vysmech, staci se podivat, kolik platime na arbitraz.
0/0
2.9.2003 11:10

Tom

Jsou to svině!
0/0
2.9.2003 11:04

Ceruti

Je to možné?
Ve státním sektoru je opravdu neuvěřitelné,co se děje,ať už vezmeme třeba platy poslanců ,jejichž výši si sami schvalují,nebo třeba existence senátu, který veřejnost nechce a přesto pořád existuje. Hospodářství je rozkradeno, daně platí jenom hlupáci, kdo může (tedy jen státní zaměstnanci),tak stávkuje za zvýšení platů. Státní pokladna je vybraná do mínusu a výnosné posty ve státní správě si mezi sebou vyměňuje pár vyvolených. Proč by ne,když to jde,že? Výhody mají jako nadlidi, zodpovědnost žádná. Deset miliard v pr... a ještě dostanou odstupné. V právním státě by byli všichni v lochu. To mě připomíná příběh jednoho nejmenovaného bankéře, který připravil banku o milióny a při odvolání dostal pár set tisíc taky odstupné. Víte někdo, co lze s tímto bordelem dělat? 
0/0
2.9.2003 11:02

Michal

Re:
...zní to zprofanovaně, ale máme k dispozici pouze volby. Ať se lidi zajímaj o politiku také jindy než těsně před volbama a nepředváděj potom totální ztrátu paměti. Jinak si nedovedu vysvětlit tak relativně velkou podporu ODS.
0/0
2.9.2003 11:10

xxx

Re:
A co vyřeší volby?Jen že zas vyhrajou komančové,jen se neví ve které straně.Výsledek je stejný.
0/0
2.9.2003 11:20

Arnošt

Re:
Každý národ má takovou vládu jakou si zaslouží! Když jsme národ s krátkou pamětí a natolik neinformovaní, že nás každá parta samozvaných tlučhubů, za kterými není nic jiného než sliby, dokáže přesvědčit, že oni tuhle republiku spasí. Když nedokážeme zamést se stranou hromadných vrahů ... dokonce je hodně lidí, a hlavně ve vrstě bývalých rolníků a dělníků, kteří se za totáče měli jak prasata v žitě (v rámci tehdejších možností) a s láskou na tehdejší dobu vzpomínají .... potom si nic jiného nezasloužíme, než svrab a neštovice.
Kdo ty vládnoucí teoretiky a tlučhuby zvolil? Je jen jedna možnost jak to ovlivnit. Mít vliv!
Zatím mě bohužel na žádné kandidátce nikdo neoslovil. Žádná strana není schopná postavit kandidátku z lidí, za kterými jsou výsledky v soukromém životě. Kteří nebaží po politice jak nástroji své lepší rodinné ekonomiky, protože jim ji již zajišťuje jeji vlastní jejich rukama vybudovaný podnik. Kdo ví co je skutečná ekonomika. Že musím nejdřív vydělat, abych mohl utráce. To jaksi pánové z našich vlád nechápou. Jedni by všechno rozdali, druzí si na po půjčí a daňový poplatník to potom všechno zaplatí i s úroky.
Volil bych někoho, pro koho nebudu pokusných králík pro podpoření ekonomických teorií statistiských ústavů...Copak v téhle republice není nikdo, kdo v životě někco dokázal? Ty naše vládnoucí strany se těch lidí nejspíš bojí, že nikoho nedokážou oslovit. Nebo si snad myslí, že za nima sami přijdou s prosíkem? Je to vina vládnoucích stran, že nedokáží nabídnout skutečné osobnosti. Tak proč ty samolibé tlučhuby stále volíme?
Místo voleb by měla být generální stávka na protest proti prázdným nic neříkajícím, bezduchým, neslaným nemastným kandidátkám, ze kterých shlíží stále stejné ksichty.
0/0
2.9.2003 11:35

MichalK

Re:
100% souhlas, ale politika začíná od té komunální. Ať se lidi začnou zajímat, co se děje v jejich bezprostředním okolí a je nutné pro to také něco udělat a ne jenom planě kritizovat. Ale stojí to čas a není to žádná zábava.
0/0
2.9.2003 12:48

Jirka, Hradec

Odměnit? Ne, potrestat !
   Je na pováženou , co v naší republice může projít těm, kteří jsou spojeni a politikou. Jak všichni vidíte, na "normální lid" jsou připravovány úsporné programy a jak dostat z občanů více do státní pokladny. Pro ty, co škodí svojí špatnou prací v politice, udělají škodu republice v miliardách a jsou odvoláni za svoji neschopnost, máme ještě odstupné.  Pokud se nebude republika  chovat i takovýmto "odborníkům " jako k obyčejným  zaměstnancům (viz Zákoník práce- postih ve výši 4,5 násobku  platu) a nezmění se se i zákony, aby za takovouto  mizernou práci pro republiku byla možnost trestat, pak nás nečeká v budoucnosti nic dobrého.  
0/0
2.9.2003 11:01

folkař

pohádka s dobrým koncem
Koleda koleda Štěpánku/ co to neseš ve džbánku? Nesu nesu prachule/ ze železné škatule. Něco taky od nezdvořáka/ za licence - jasná páka! Z Pařezové chaloupky mám háky/ na zobání pro modrý ptáky. Domů je už cesta Krátká/ bratři, zavírejte vrátka!
0/0
2.9.2003 10:59





Najdete na iDNES.cz