Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Celníci podnikli rekordní razii na trhovce

Pražští celníci odvezli po rekordní razii v asijské tržnici v Libuši 17 kontejnerů. Obsahovaly 250 813 padělků značkového zboží za 300 milionů korun. Přes 400 policistů a pracovníků celní správy bylo v tržnici tři dny nonstop. "V Praze to je rekordní akce," řekl iDNES mluvčí celníků Zdeněk Pavlíček.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

majklovic

Bacha na Bendu
Mám pocit že Aštar Šeran je reinkarnovanej Benda
0/0
4.9.2003 17:08

Premek Podlaha

Pravda o žlutém moru
Tímto reaguji na příspěvek zaslaný pod jménem Aštar Šeran v 11:31 Toto v žádném případě není rasistický komentář, ale holá pravda, kterou jsem zažil na vlastní kůži. Ano, plně souhlasím s názorem, že ,,lidé,, z oblastí východní Asie, tzn. Vietnam, Laos, Kambodža, Thaisko jsou schopni neuvěřitelných věcí. Viděl jsem stahování psů za živa, viděl jsem vaření koček za živa, viděl jsem pojídání absolutně všech zvířat co snad existují, slyšel jsem od kamarádů o pojídání mozků stále dýchajících opic atd. Žlutí ,,lidé,, jsou opravdu velice jiní než mi až mi to někdy nahánělo hrůzu. Velice by jste se divili co jsou ti nevině vyhlížející trhovci schopni jíst, nebo čím se bavit. Varuji Českou republiku a celý civilizovaný svět před žlutým morem přicházejícím z Asie.
0/0
4.9.2003 16:49

Amos7

Ptám se asi jako ostatní , proč až teď , když všichni věděli, ostaní nakupovali , "značkové" zboží
Ptám se asi jako ostatní , proč až teď , když všichni věděli, ostaní nakupovali , "značkové" zboží . Kdo nám vysvětlí, že trvalo policii 11 let než něco takového začala dělat, teď říkají milionové škody na dani, ale jedenáct let trvající????
www.KamPomaturite.cz - letošní přijímací zkoušky VŠ i SŠ
0/0
4.9.2003 13:59

aštar šeran!

A byla by taky dobrá konrola
A byla by taky dobrá konrola toho co dávají v asijských restauracích do gyrosu a čínských nudlí:
 
0/0
4.9.2003 11:17

aštar šeran!

Re: osobní údaje
Pokud chcete, aby váš názor měl šanci být uveřejněn i v deníku MF DNES, řádně ho podepište a uveďte místo bydliště (obec či město). tedy:
AŠTAR ŠERAN
DUCHOVNÍ BYTOST VYŠŠÍHO VĚDOMÍ.
Velitel Velké vesmírné flotily 10 miliónů mateřských lodí s velitelstvím na Vesmírné stanici ŠÁRE.
Vyzařuje z něj LÁSKA, MOUDROST, POKORA, TRPĚLIVOST, ALE I PŘÍSNOST A ODPOVĚDNOST.  
KOSMICKÝ STRÁŽCE. Krásný přítel. Má na starosti tu část Vesmíru, kterou Vesmírní lidé nazývají Bela, Quadra nebo 4. Sektor Vesmíru. Základ jeho práce je v neustálé vynikající komunikaci se STVOŘITELEM PRVOTNÍM VŠEHO A VŠECH, a s další hierarchií tohoto Vesmíru. Pochází z vysoké duchovní společnosti v 5. dimenzi planety NIRBUA (naše Venuše ve 3. dimenzi). Jeho duch je ale inkarnován s tímto posláním do polohmotného těla (hmotnost 18 kg) v 5. dimenzi z vysokých světů, výška přes 2 metry, zelenomodré intenzivně zářící oči. Kromě tohoto polohmotného těla má ale tisíce mentálních těl, pomocí kterých pracuje v mnoha částech Vesmíru. Komunikuje s tisíci bytostmi současně. Má ženu Ester a nejstaršího syna Izáka, miluje všechny pozemšťany a těší se na další spolupráci s novou civilizací na planetě Zemi v 5. dimenzi po očistě planety Země. Věk 28 000 let, vzhled tváře na 18 let průměrného pozemšťana.  
0/0
4.9.2003 11:31

Raketka

Re:
... eeemm... to je teda hustý ...
 
asi před rokem jsem v TV viděla podobné záběry...v obrovském hrnci se vařila voda (zuřivě klokotala) - dva muži žluté pleti přitáhli velkou bednu a s vysvětlením, že maso je nejlepší pokud se vaří tímto způsobem, nasypali do hrnce asi 6 živých koček ... normálně je uvařili za živa ... maso je prý pak chutnější ... nikomu nepřeji vidět a slyšet to, co se dělo tou dobou v hrnci ...
... psí maso je zase nejchutnější, pokud je pes stahován z kůže zaživa ... nevím proč, nevím z jakého důvodu, ale "oni" tomu věří a svědomitě tuto zásadu dodržují ... aby měli ze psa chutné masíčko ...
... ty záběry byli otřesné ... ještě dnes mi naskakuje husí kůže, když si to vybavím ...
0/0
4.9.2003 11:43

alenaalena

Taky mě napadlo,
že vstupem do EU se vlastně zrušej hranice a celníci musej předvést , jak jsou strašně potřebný
0/0
4.9.2003 9:08

Al Ladin

Re:
Anebo že se musí "finančně zabezpečit" na doby budoucí.
0/0
4.9.2003 12:55

alenaalena

Tak my nemáme jiný starosti
než bránit zájmy  Adidasu pumy atd.? To si Špidloch fakt myslí, že mu těch pár bund zachrání národní hospodářství? v TOMHLE ŠÍLENÝM STÁTĚ JE VŠECHNO NARUBY. Kdyby sebrali různé výhody sami sobě (bylo by to nejsnazší, ale neudělají to), tak to hodí víc, než všechna vietnamská tržiště na světě.Proč stát nebere tam kde prachy jsou a proš se pořád sápe na ty, kteří jsou rádi, že vůbec přežívají. Nebýt Vietnamců tak jsem nahá a bosa.
0/0
4.9.2003 9:06

Dr No

Je mi z vás špatně
Ve většině příspěků zde uvedených zaznívá buranská česká xenofobie.
Vitnamci jsou (na rozdíl od podstatné většiny tuzemců) skromní a pracovití lidé, kteří si své peníze musí tvrdě zasloužit, nemluvě o tom, že se musejí vyrovnávat s cizím a (jak vyznívá z uvedených příspěvků ) většinou i silně nepřátelským prostředím. To že neplatí daně (je li to skutečně pravda) bych nepovažoval za nic špatného. Podporovat tu zpupnou byrokratickou verbež, která se roztahuje po všemožných úřadech a institucích počínaje našimi bohorovnými zákonodárci a politiky není nic, na co by měl být člověk pyšný. Těm, co mají takovou starost o erární kasu bych oponoval tím, že stánkaři svými nízkými cenami přispívají na sociální účely mnohem efektivněji než to dělá naše státní mašinerie. Jenom díky nim se mohou celkem slušně obléct i lidé, kteří mají hlouběji do kapsy. Pokud se někomu jejich zboží nelíbí, nemusí ho kupovat.
Ty razie, které se na stánkaře pořádají,  mi nepřipadají vůbec korektní - jde o zneužívání moci proti skupině lidí, kteří se nemohou bránit.  Úředeně posvěcené zpupné zabavování cizích věcí pod vágní záminkou není postup, který by odpovídal civilizované společnosti.
0/0
4.9.2003 0:42

Hnidopich

Re:
Souhlasím, ať si státní úředníci posvítí např. na různé supermarkety, které, jak jsem se dozvěděl, neplatí rovněž daně - a to dokonce zcela legálně. Proti Vietnamcům rovněž nic nemám, i když u nich nenakupuji.
0/0
4.9.2003 7:45

Miloshek

Re:
V civilizované společnosti lidé dodržují ZÁKONY a když někdo sešije kus hadru a nalepí tam světoznámou značku nesmí se divit,že bude potrestán.
0/0
4.9.2003 7:55

alenaalena

Re:
ano, ale až prohrayjou soud s příslušnou firmou a soud stanoví trest - naši policajti k tomu rozhodně oprávnění nejsou. Naši policajti by měli chytat zločince a řídit dopravu a ne nasazovat botičky a buzerovat Vietnamce.
0/0
4.9.2003 9:10

josemario

Re:
Ale oni jsou levní proto, protože:
1. Vše dováží na černo nebo za poddeklarované ceny
2. Vše prodávají bez dokladu bokem
3. A hlavně neplati  daň z přidané hodnoty
4. Neplatí daň z příjmu
5. Neplatí soc. a zdrav. pojištění
6. Neplatí CLO
 
 
0/0
4.9.2003 8:06

DrHorak

Razie nebo vynucená akce ?
Je razie a razye. Podobné akce jsou přísně utajovány a přesto o ní ví nemálo trhovců. Nejinak tomu bylo i v tomto případě. Spousta prodejců na akci byla připravená a "rádoby značkové" zboží měli uschováno mimo areál, kam pak s klientem zajeli. Poslední dobou se až příliš často hovoří o úspěšných raziích, ale že přišly tak brzy ....?  Hodně se o tom mluvilo, ale údajně bylo vše monitorováno. Alespoň taková byla odpověď policistů z hospodářské kriminálky. Já Vám nevím, ale několik let monitorovat a soustavně trpět takovéto porušování zákonů ......   Policisté a celníci se mohou ohánět mnohomilionovou efektivitou zásahu, ale kdyby přijeli i za dva týdny, výsledek razie by byl stejný a to bez několikaletého monitorování.
0/0
3.9.2003 22:02

Chodovarka

Ošacení zdarma
Každý druhý policajt a celník prý má už doma celé vietnamské kolekce oblečení pro sebe i své blízké. Brzy se dočkáme stánků, které budou provozovat jejich příbuzní.
0/0
3.9.2003 17:33

blackshadow

Re:
...takové kolekce oblečení asi nosíš ty... já a Kamil bychom si takové hadry neoblíkli ani ve sklepě... razie na vietnamce jsou správné protože neodvádí státu daň...
0/0
3.9.2003 18:42

Miloshek

Re:
Ikdyž seš buzik tak s tebou souhlasim
0/0
4.9.2003 7:56

alenaalena

Re:
tekový řeči mají většinou lidi, který vojížděj stát na daních nejvíc.
0/0
4.9.2003 9:14

palanka

Re: nesouhlas
já například nemohu nijak stát "ojet" ani na clech, na daních a ani na pojištění, jako zaměstnanci mi je, jak doufám, strhává podnik, alespoň je můj plat o ně ponížen. A také souhlasím s prováděním razií. Dokonce by měla pracovat permanentně skupina specialistů jen na tomto úseku a to celostátně. Vietnamské zboží prostě bojkotuji. Nestojí mi za to kupovat nekvalitní věci od podvodníků!
0/0
4.9.2003 11:15

Dotry

Re: whiteshadow
Nechci se jich v žádném případě zastávat, ale oblečení od vietnamců má někdy stejnou kvalitu jako hadry ve značkových obchodech akorát není, tak předražený. A v případě, že není značka na první pohled vidět věřím, že by jsi to klidně nosil taky ty náfuko.
0/0
4.9.2003 12:18

Raketka

***
... měli by to tam vyčistit pořádně ... a ne že se tam půjdu druhej den podívat a stánky budou zase našlapaný zbožím jako by jim nikdy nic zabaveno nebylo ... mělo by se to všechno hromadně navozit potřebným lidem ... a nedělat z toho šaškárnu ...
0/0
3.9.2003 17:02

josemario

Re:
Kdo jsou potřební lidé? Já je neznám, potřebným přece stát dává dávky, proč by ještě měli chodit ve falešným adidasu...
0/0
4.9.2003 8:12

Raketka

Re:
... třeba děti z dětských domovů ??? ... Ti asi moc peněz do rukou nedostanou, tak proč by nemohli mít alespoň slušné (i když neznačkové) oblečení ...
0/0
4.9.2003 10:38

svetrik

Zabavene zbozi na charitu ...
Tyto razie schvaluji a jsem rad (v pripade, ze vlada splni alespon tento slib), ze zabavene zbozi bude po "odznackovani" dano na charitativni ucely.
Jenom me zarazila informace, ze v trznici se nachazi 1300 kontejneru a celnici jich odvezli 17 (+/-, ted si to nepamatuji presne). Clovek potom premysli, jestli zbytek zbozi byl porizen legalni cestou a znacky na nem jeste nebyli ...
0/0
3.9.2003 16:09

pinguinone

to co neni jiz mozne prodat;
se predhodi polisum a udela se z toho medialni bublina ....
0/0
3.9.2003 16:24

BENDŮV JEŠTÍREK

Policie by měla kontrolovat i jídelníček Asiatů
Z rozhovoru Lidových novin s Markem Ebenem: LN: A k tomu všemu máte ještě psa. To máme. Edu. LN: Rasa? Strašný vořech. Eda byl majetkem jakési vietnamské rodiny, která bydlela naproti naší babičce na Kladně. Vietnamci mají ke psům zvláštní vztah, obávám se, že dost gastronomický. Eda měl maminku, ta zmizela, pak několik sourozenců, kteří taky beze stopy mizeli, až zbyl jen on.
Nikdy na něj nepromluvili. Jezdili po trzích, Eda čekal u branky, natěšený, oni přijeli, a jako by tam stál strom. Takže pes se celé dny toulal a odpoledne si zvykl chodit k naší babičce. Přišel, dostal něco najíst, nechal se podrbat, lehnul si a spal. Zkraje si dokonce neuměl hrát. Pak ho chytla policie jako toulavého a zavřela do útulku. Naštěstí je někdo viděl a řekl babičce. My jsme předtím psa měli třináct let, věděl jsem, co to obnáší, a to ještě Markéta byla zdravá. Ale přišlo mi naprosto absurdní, aby tenhle zůstal v útulku. Takže máme Edu. Už dva a půl roku.
0/0
3.9.2003 15:59

Gejza Šlapka

Celníci?
To je divný, že za dlouhou řadu let, kdy tady rákosníčci v klidu hospodaří, téměř nikdo o celnících v této souvislosti neslyšel. Teď, když jim hrozí vyhazov (alespoň velké části) vzhledem k přijetí do EU, tak se kluci snaží zviditelnit, že jako jsou pro nás přínos. Je to docela nápadný a směšný. Hlavně, aby jim na to zase Špidlík neskočil!    
0/0
3.9.2003 15:53

DrHorak

Re: Odsun? Kéž by, ale to my potáhneme !
Vyhazov jim až tak nehrozí. Spousta jich je zde oženěných a vdaných za Čechy. Vlastní tady mnoho nemovitostí a ovládají nejedno městské zastupitelstvo ( např. Cheb ). Obávám se, že oni z nějakého " odsunu " nemají vůbec žádný vítr. To Češi se stanou nepohodlnými a až budou skoupeny nemovitosti, potáhneme my!
0/0
3.9.2003 22:20

alenaalena

Re:
je řeč o celnících, nikoli o Vietnamcích - celníci zrušením celnic by měli příjít o práci, takže takto nyní předvádějí, jak moc je jich potřeba.Jediný, kdo si nemůže stěžovat, nebo se jinak bránit, jsou Vietnamci ...že nebyli tak agilní v případě lehkého topného oleje, nebo při pašování kulturních památek za hranice?
0/0
4.9.2003 9:19

mihla

Správná věc
Myslím, že tyto akce mají smysl a minimálně se tím sníží zisky mafiánských bosů a pokud se budou tyto akce stále opakovat, tak to nakonec přestane bavit i některé Vietnamčíky. Pár těch malých, co v tom mají dost svých peněz bude těžko znovu nakupovat u jejich velkoobchodů, protože když jim zabaví kompletní stánek několikrát za sebou, nejsou schopni to znovu rozjet. Chtělo by to ještě upravit legislativu a při opakovaných prohřešcích je zavřít, případně vystěhovat domů (to bude ale těžší). Aby to někdo špatně nepochopil, já nemám nic proti těmto prodejcům, nakonec zaměstnávají i spoustu lidí, ale ať se dodržují alespoň nějaké normy. A miliarda taky není málo, která by šla do černé ekonomiky. Tak jen více takových akcí, alespoň budou správní orgány vyvíjet záslužnou činnost.
0/0
3.9.2003 15:44

Yaroukh

no jasne ze to je zase spatne a na prd
samozrejme, ze to opet neni dobre ... ale kecalum se nikdo nezavdeci, proto na ne kazdej kasle
ja sem rad, ze jim to tam vycistili
0/0
3.9.2003 15:35

reason

postih
Rád bych aby redakce Idnes zjistila jestli je případně možný postih prodejců. Jestli porušují zákon prodejem nezákonného zboží nestačí zabavit toto zboží...to je hra kočky se stádou organizovaných krys...je třeba zrušit krysy...ne zabít, ale vzít oprávnění k prodeji a důvodem by mohlo být soustavné porušování zákona. Nevím, celní správa se ohání faktem, že v minulosti nebyla politická vůle pro provádění těchto zátahů...taky by mne zajímalo jaké náklady vznikají celní správě s likvidací padělaného zboží, protože asi správně tuším, že společnosti Nike, Adidas a další nedají ani korunu pro likvidaci tohoto zboží. Nedomnívám se, že Vám redakce ani nám čtenářům dá celní správa informaci o nákladech, které je toto stojí. Odpověď bude ...irelevantní...podstatné je, že nebylo prodáno :o))) S úsměvem na rtu se loučí Váš čtenář.
0/0
2.9.2003 9:51

lukinoo

Re:
Postih i pro redakci idnes.
0/0
3.9.2003 15:06

Celník

FRAŠKA
Děláme vlastně jen trestňák -práva k ochranné známce, supl Policie. Výrobci ADIDASŮ, NIKE, PUMA atd., se můžou radovat že mají v ČR soukromou policii na ochranu svých zájmů, více nestačíme.
0/0
1.9.2003 16:58

Falcon

Re:
Nevím co jsi zač, ale v jednom se zatraceně mílíš. Když všichni vědí že je to falšované tak proč to lidi kupujou. Obchody jdou je pokud je o dané zboží zájem. Ten kdo je tady pako jsi asi jenom ty protože nevíš ani prd jak to chodí. Tak už drž klapačku. Umíš akorát tlachat nesmysly.
0/0
2.9.2003 14:32

JS

Re:
Dobře, že už začala škola. Potřebuješ jí jako sůl.
0/0
3.9.2003 9:47

files

Re:
Nejen Puma, ale i já se raduji, že mám policii na ochranu mých zájmů. Tedy na ochranu zájmů nás všech. Třeba na to, aby tihle stánkyři neporušovali zákon.
0/0
3.9.2003 16:11

Xixao

stara ve Znojme
Po zabaveni veci za vic jak 100 milionu tam druhy den bylo vsecko uplne stejny jako pred tim zasahem ,ani to nebylo poznat,myslim ze tak je to vsude a ze takovy obcasny akce sou na prd...
0/0
1.9.2003 16:44

Nick Carter

no co......
najdou tam akorát značkové zboží od firem ADLDAS a NAJGE.
0/0
1.9.2003 16:41





Najdete na iDNES.cz