Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Co čeká výherce, než dostane peníze

O jackpot se zatím nikdo nehlásí. Sto třináct milionů je připraveno na předání. Co čeká výherce šesti šťastných čísel? Od čtvrtka běží úspěšnému tipujícímu sportky čas. Pokud si o výhru do pěti týdnů neřekne, propadne celý obnos zpět Sazce. Takovou možnost si však společnost nepřipouští.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

tek

Kdo tomu veli
Hušák Aleš, nar.27.7.1955
Druh svazku : PO, KTS, A
Registrační číslo: 20681
Krycí jméno: Krakonoš, Chapman
Registrováno: 16.12.1980   X. správa FMV, III. Odbor, 1. oddělení
PO (Prověřovaná osoba) od 16.12.1980  
KTS (Kandidát tajné spolupráce) od 13.2.1983 X. správa FMV, II. Odbor, 1. oddělení
A (Agent) od 29.9.1984
Archiv 6.12.1989   (zničeno)
0/0
23.8.2003 20:18

PRAGMATIK

ONASISOVI
TAKÉ NIC NECHCI, BOHUŽEL JSEM SI NEVSADIL.
0/0
22.8.2003 15:16

Onasis

Nic nechci!
Strčte si ty chechtáky za klobouk. Nic nepotřebuji, jsem rád na světě.  
0/0
22.8.2003 10:53

karel

Asi si obnos nikdo nevyzvedne
Hala v Praze fakt dobrý kšeft.
0/0
22.8.2003 10:20

Ivan a Sergej

Vy Češi nemuset mít vubec tu závist
My mít adresu toho štastlivego skóro po tom co on přihlásit a my mu to v pohodě zdanit. Ten váš Špidla mít govno přestávu co to být milionárska daň.
0/0
22.8.2003 10:14

Putin

Re:
vot charašó, molodci! I ja takže znaju, kak ojebať gráždaně. Vy budětě tákže plátiť kak mourováty.
0/0
22.8.2003 10:34

Onasis

Re:
Natašo bylo to charašo ta tvaja čulina byla jak malina!
0/0
22.8.2003 10:55

Ivan a Sergej

Re:
Vot Putin ty bolšaja svoloč. No my dogovirmsja my 100 ty 13 a "vyherce" zbytok. No koněčna slúšných lidí je bolše a právda a láská zvítězi nad lží a nenávistí.
0/0
22.8.2003 12:32

Tutti

A co daňě
, Když už píší co musí obsolvovat výherce, měli by taky napsat kolik z té výhry zaplatí na daních. Myslím že to bude něco mezi 35 až 40 milióny.
0/0
22.8.2003 10:01

Igor

Re:
částka se nedaní truhlíku.
0/0
22.8.2003 10:05

Ivan a Sergej

Re:
Do truhlíku půde ten vyhérce - když nezapláti.
0/0
22.8.2003 10:20

Putin

Re:
I vy pójdětě do ťurmy, jéstli vy nezaplátitě, patamů što já zděs preziděnt!
0/0
22.8.2003 10:35

Pravnik

Re:
Tohle se fakt nedani, je to od dane osvobozene.
0/0
22.8.2003 10:52

Demeter

Re:
A kdyš vyhraju ty miliony - nezoberů mě souciálku?
0/0
22.8.2003 12:06

Yaroukh

proc to zatim nevyzvedl?
mozna jeste predtim chce zaridit rozvod ;o)
0/0
22.8.2003 9:38

Franta7

Proč? Už jsem to tu říkal.
Přijdete do utajené místnosti kde nebude ani státní notář, žádný svědek, prostě nikdo cizí kromě speciálních pracovníků sazky. Přinesete tam tiket. A když budete mít štěstí tak se z této místnosti vrátíte živý bez tiketu. A nebo se s Váma slehne zem. A sazka prohlásí že si pro výhru nikdo nepřišel.
0/0
22.8.2003 9:40

Yaroukh

Re:
jestli je to ten prispevek o 4 nize, tak to jsem cetl, "ale diky, rad se tomu zasmeju i poosme" ;o)
0/0
22.8.2003 10:08

Tomas, AU

enjoy yourself, mate
Pokud bych mel odpovedet na otazku z ankety  "Zavidite - ano, ci ne" - tak je to jednoznacne - ani trochu. Je to presne jak to psal kdosi tady predtim - v Cesku (ale asi i jinde) nikdy nevite, co se vam muze stat, potom, co se to lidi dozvi (a oni se to dozvi). Premyslet dny a tydny JAK to udelat, abych o ty prachy neprisel - tak to diky. Ja mam radost, kdyz si koupim po ceste do skoly scratchie, na to vyhraju deset dolaru, koupim si v Subway dobrej sendvic a je vymalovano. Have a nice day vsem, at uz penize mate, nebo ne, Tomas, Sydney.
0/0
22.8.2003 8:56

Josef

Re:
Prozraď nám, Tome, co to je  SCRATCHIE.
(Kdo ví, třeba ti někdo bude závidět i těch 10 dolarů.)
 
0/0
22.8.2003 9:08

Tom

Re:
Není to náhodou stírací los?
0/0
22.8.2003 9:37

Ožrala

to by bylo Okeny za 113 melounů
jé, já bych se nemoh ani vohnout, jak bych měl tvrdý játra. 
0/0
22.8.2003 8:42

Putin

Re:
u vas tólko akén? Vy óčeň bagatyj čelavěk.
0/0
22.8.2003 10:37

Franta7

Utajená místnost
Přijdete do utajené místnosti kde nebude ani státní notář, žádný svědek, prostě nikdo cizí kromě speciálních pracovníků sazky. Přinesete tam tiket. A když budete mít štěstí tak se z této místnosti vrátíte živý bez tiketu. A nebo se s Váma slehne zem. A sazka prohlásí že si pro výhru nikdo nepřišel.
0/0
22.8.2003 8:41

Kriton

Re: chchi
Franto, fakt dobry :o)))) !!!
0/0
22.8.2003 9:07

Franta7

Re:
Jo zajímalo by mě jestli sazka je 100% státní a nebo ne. Potažmo jestli 113 milionů ušetří stát a nebo taky nějaký jiný vlastník.
0/0
22.8.2003 9:28

Delirium Tremens

Kdo ?
Hušák Aleš, nar.27.7.1955
Druh svazku : PO, KTS, A
Registrační číslo: 20681
Krycí jméno: Krakonoš, Chapman
Registrováno: 16.12.1980   X. správa FMV, III. Odbor, 1. oddělení
PO (Prověřovaná osoba) od 16.12.1980  
KTS (Kandidát tajné spolupráce) od 13.2.1983 X. správa FMV, II. Odbor, 1. oddělení
A (Agent) od 29.9.1984
Archiv 6.12.1989   (zničeno)
0/0
22.8.2003 10:08

Ivona

Gratuluji
To je teda suma tak jsem tak přemýšlela zaco bych tolik peněz mohla vůbec utratit. Asi bych se zbláznila.Člověk je zvyklý na jistý životní standard a náhle taková suma. Něco bych ale určitě věnovala na charitativní účely, především dětem a útulkům pro zvířata. A hlavně bych podnikla cestu kolem světa a utrácela za cestování. Opravdu krásné představy.
0/0
22.8.2003 8:14

Vaclav

Re:
.....jo ty by si i pichala kvuli tem prachum
0/0
22.8.2003 8:19

Josef

Re:
Reakce hodná mentálně retardovaného úchyláka, že Václave?
Navrhuji ti onanovat jinak a hlavně JINDE
0/0
22.8.2003 8:53

Vaclavova

Re: axh jo, ten muj chlap..
co to  tady meles? Mars domu a pamatuj si, ze dneska jsi bez vecere!!!! :( manzelka
0/0
22.8.2003 9:10

jirka

Re:
No jo. Ale co další zájemci o "podíl na zisku"? Vyděrači, únosci mafie a jiní magoři? Naše sqělá policie s našimi zákony ti to asi neulehčí...
0/0
22.8.2003 10:04

Delirium Tremens

Na prachy se zvyká lehce
Dal by se uvést velmi zjednodušený příklad.
Člověk s menším než malým příjmem si kupuje chleba - nejlevnější potravinu a sní o tom, kolik by ušetřil, kdyby byl jeho příjem vyšší. Stane se zázrak a příjem se mu opravdu zvýší. A tak si dopřeje rozmařilost - koupí si rohlík. Časem přejde na rohlíky takřka úplně a zase už jen sní o tom, kolik by ušetřil, kdyby - jenže všechno prorohlíkuje. Není to časté, ale stane se druhý zázrak - opět dostane přidáno. Už má spočítáno, kolik že si to za rok ušetří. Jenže zanedlouho neodolá a koupí si k tomu rohlíku máslo ... (salám, sýr, jablko, ...)
Typickým příkladem je můj kamarád, který asi dva roky vedl rozmařilý život úspěšného podnikatele, a který v dnešní pozici neúspěšného dlužníka jen nechápe - kamže se to vlastně ta spousta peněz poděla.
0/0
22.8.2003 10:05

nemo

vzít nebo ne?
mluvil jsem s jedním co taky byl štastným výhercem (a zdaleka ne 113 milionů). Když si vyzvedl peníze, začali mu volat neznámý lidé, že vědí jak a kam má investovat (např. koupit akcie jisté společnosti kdesi v arabii apod..). No a pak když mu začali vyprávět kde včera byla jeho dcera (co dělala, co si koupila v obchodě...) tak si ty akcie nakonec koupil. A myslíte že má dividendy? Společnost záhadně zkrachovala a akcionáři přišli o prachy...
Ani jsem sázet nešel...
0/0
22.8.2003 8:08

mozny

Re: vzit nebo ne?
je to fakt, jestli je v "utajene mistnosti" nekolik pracovniku Sazky, tak kdo zaruci, ze neda vasi adresu nejakym mafianum...nikdo:(
0/0
22.8.2003 9:12

Silvestr

Re:
jo, to nezaručí nikdo a věřil bych tomu, že se dít může. ale zase na druhou stranu, když mám ty melouny na kontě, tak není problém si nějaký mafiány najmou taky, aby našli a podívali se na zoubek těm pracovníkům sazky a případně z nich vymlátili komu to práskli. a případně zařídit, aby ti pracovníci utrpěli nehodu, třeba zlomení nohy v koleni a doživotně kryplkáru. a rodinu bych holt poslal ke známým na balkán, tam by je dokonale schovali. a když bych měl přes 100 melounů, tak pak klidně odstěhuju na druhej konec světa
0/0
22.8.2003 9:28

Tinm

Popravdě...
já mu závidím. Myslím, že bych neměl problém zpracovat tu částku v ekonomické rozvaze do posledního haléře.
Myslím, že bych byl tím pravým pro správu těch peněz. Je chyba, že jsem to nevyhrál já, jelikož mám intelekt na to, abych překonal veškeré problémy, a to jak psychosociální, tak právní.
Štěstina neví o koho přišla.
0/0
22.8.2003 8:04

Josef

Re: Samochvála smrdí
Nechápu, proč se svou duševní impotencí musíš chlubit právě zde
0/0
22.8.2003 8:46

Q

Nevyhrál jsem
ale vsadil jsem si. Přemýšlel jsem, co bych s výhrou dělal. Zjistil jsem, že bych s tím měl jen problémy. Mně by stačilo 300 tisíc na opravu domu, s více penězi bych si nevěděl rady. Při slosování jsem si přál nevyhrát první cenu, a to se mi podařilo.
0/0
22.8.2003 8:00

Bolek

Pohoda,blahobyt,nádhera-gratuluju a tiše závidím.
0/0
22.8.2003 7:52

Vlčice

Štěstí nebo trest ?
Nevidím v tak vysoké výhře nic pozitivního. Peníze jsou svoboda, ale příliš mnoho peněz je zase otroctví.
0/0
22.8.2003 7:46

Kestrik

Nezavidim, preju MU (JI, JIM) to......
presto si rikam, ze jsem to ale mohl byt ja, nebo ne ?! Koneckoncu, komu by se tech 100 milionku nehodilo. Preju, aby se penizky hned nerozkutalely a pokud se daruje neco malo z toho "na deti" nebo "na charitu", bude to jen dobre. Mnoho stesti.
0/0
22.8.2003 7:36

K

Ročně se u nás prosází 66 miliard kč. Sazka a ostatní z toho mají obrovské zisky,
zddanění je směšné. Přitom děti umírají na banální choroby v nemocnicích stejně jako důchodci.Není na vzdělávání, ochranu životního prostředí. Výhry bych zdanil tak 50%, jako je to jinde ve světě a hned by bylo tak 30 miliard k dobru...a vpopdstatě by byl každý spokojený.
0/0
22.8.2003 7:32

Vocas

Re:
pokud se zvysi dane, tak se jenom snizi vyhry, rozhodne ne tak zisky sazky.
0/0
22.8.2003 7:53

Neduverivec

Podvod?????
Co kdyz to nikdo nevyhral? Co kdyz je to jenom tah Sazky??? Jaka je moznost zjistit jaka cisla jsou vsazena a podle toho losovat?? ...a cas od casu nechat nekoho vyhrat, ale u tech velkejch castek jenom "jako"....  Kdo to zjisti??? Kdo to dokaze????
0/0
22.8.2003 6:56

Vlčice

Re:
Počítačový systém on-line snadno vyhodnotí nejméně sázená čísla. Ve vzduchovém bubnu se míčky s vhodnými čísly jen lehce odlehčí. Je to sprostý podvod. Dokud se táhla sportka ručně, byly výhry ve všech pořadích každý týden.
0/0
22.8.2003 7:36

Jiri Kosut

Re:
Micky, ktere sazka pouziva jsou, pokud mam spravne informace, dovazeny z francie, jsou presne kalibrovany a jeden stoji asi 2500 franku (ted vlastne euro - cca 400). je to kontrolovano notarem.
Nevim, jestli je to podvod
0/0
22.8.2003 8:04

Vlčice

Re:
Vsude, kde se točí tak obrovské peníze je všechno "neprůstřelně dokonalé".
0/0
22.8.2003 8:09

spider

Re:
Nesmysl, Sazka si nemuze dovolit, aby se pochybovalo o jeji poctivosti, alespon v tehle oblasti. Tech 110 milionu pro ni nehraje roli, pripadne poskozeni povesti by ji stalo MNOHEM vic. Na vyhry zase tak moc nejde, a tyhle obri jackpoty jsou pro Sazku velice dobre umistene penize.
0/0
22.8.2003 8:14

Pavel

Re:
Nesmysl, z dlouhodobé statistiky vyplívá, že všechna čísla jsou tažena téměř stejně pravidelně. Tak to nefilozofuj o nečem, o čem nemáš ani páru.
0/0
22.8.2003 8:22

mlhon

mno clanek je to uzasny,
nic moc nerika. Napriklad by me zajimalo jestli dotycny svou vyhru musi zdanit. Jestli ano jak, v jake kategorii dotycny bude, jestli prijde o pridavky na deti a tak - ne ze by to potreboval ale fakt je ze to by me zajimalo vic nez ze tam bude "nespecifikovany pocet pracovniku". V americe (kdyz uz jsme u toho) rikaji napriklad i toto.
Kdyz (zase v americe) prepoctete realny zisk z vyhry neni to az tak zavratne. Navic nemaji Spidlu ktery prosadi milionarskou dan a dotycny si pak nemusi rvat vlasy z hlavy.
 
0/0
22.8.2003 0:56





Najdete na iDNES.cz