Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pětiletý hoch přišel na D1 o rodiče

U Velkého Meziříčí se na nejrušnější české dálnici stala tragická dopravní nehoda. Na 146. kilometru D1 ve směru na Prahu narazila ráno po šesté hodině Škoda Felicia do nákladního auta. Jela v ní rodina z Kolína. Rodiče seděli vepředu, pětiletý chlapec vzadu. Přežil jen on.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

SHIRON

Chtěl bych jenom přidat svůj názor, ne k té nehodě, ale spíše k k celkové situaci na čekých silnicích. Příčina je absolutně malá ohleduplnost a téměř žádná prevence ze strany policie. Nemyslím si, že bych byl dobrý řidič, ale chování okolí se za poslední dva roky poměrně hodně zhoršilo.Každý osel co umí dupnout na plyn musí závodit a dokazovat si jaký je king. Policie však stojí na místech , kde zaručeně vybere, ale že by se někdy zajímali o dodržování ostatních předpisů to ne. Mě osobně je úplně jedno jestli se někdo chce zabít, ale proboha proč do toho tahat ostatní ? Co udělat s debilem, který Vás vytlačí ze silnice a ujede pryč ? Já doporučuji fyzický trest, se mi ještě nestalo, že by takovej lump po inzultaci neuznal mé argumenty :-))
0/0
21.8.2003 15:53

Jan Herna,ThDipl.

Re:
   Tento příspěvek je pravdivý.Mohu uvést příklad:čekal jsem na autobus pod nádražím Ploskovice.Během asi 20 minut tam bezohledně předjelo způsobem: předjíždějící  celé vozidlo celou šířkou + O,5m přes plnou čáru,tedy celé v protisměru v nepřehledném místě,kde je plnou čárou předjíždění zakázáno.I přes to,že jsem měl v roce viditelně kameru,předjíždějící řidiči zůstali naprosto klidní.Bezohlednost je v dnešní době nadřazená nad Pravidly silničního provozu.
0/0
21.8.2003 19:48

Pavel Kucera

Meli pasy
Zajima me, zda-li dite melo pasy a rodice tez? Dnes kdyz sem jel do Blavy tak sem predjel Formana, ktery musel jet dobrych 130, s dvoumi nepripotanymi detmi v zadu. Byt deti (zatim) nemam, predstava, ze musi prudce zabrzdit.... brrrrr.....
0/0
21.8.2003 13:21

Petr

Vcerejsek
Vcera, kdyz jsem jel do Prahy, tak jsem cekal v kolone u Mezirici az odstrani tu havarii. A co se nestalo, jeden "TUPAN" s cernym "medvedem" si to hasil v odstavnym pruhu...... takze se nedivim tem havarkam. A jeste k ridicum kamionu. Nejhorsi verbez na nasich cestach jsou ridici "cobolaci".
0/0
21.8.2003 10:51

Margita z Merina

TIR
tak to ja mam s tyrakama jen ty nejlepsi zkusenosti
0/0
21.8.2003 10:28

tomina

Re:
sexuální?
0/0
21.8.2003 10:37

hmm

ridici
Ja myslim ze jezdi jako hovada vetsina ridicu (uplne jedno jestli osobni nebo kamion). Jezdim hodne po Praze a i casto po republice a zda se me, ze  za posledni dobou se to nejak rapidne zhorsilo. Hodne lidi ani nevi na co maj zrcatka, pisou si smsky a ani neznaj zakladni pravidla kdo ma prednost v jizde. Lidi sou hodne bezohledny a vubec nesledujou co se deje okolo nich a za nima. V soucasny dobe uz se zacinam bat vubec lezt na dalnici - takovy ty namakany frajirky co to kalej jak kreteni, klickujou mezi autama a predhanej se navzajem bych zavrel do konce jejich zivota. Nebezpecny sou docela dost i takovy ty zdrzovaci co predjizdej kamion asi tak o 5km rychlejc v levem pruhu a za nima je dalsich 20 aut a nebo jeste hur se nenamahaj ani uhnout a jedou porad vlevo. Podle me to plati i ve mestech, minimalne je to slusnost se klidit k prave strane ....
0/0
21.8.2003 10:16

Mirek

Re: Ridici..
.. jo.. mam ten samej dojem.. aspon nekdo, kdo jezdi po ceskych silnicich s otevrenyma ocima... Kdyby tak vsichni otevreli alespon na chvili jedno oko.. a zkusili si uvedomit co ze to vlastne vidi... Neni to o silnicnim zakone, neni to o sviceni ci nesviceni, neni to ani o rychlosti, ani o kamionech nebo osobacich .. je to jen a jen o lidech .. dokud se ridici na silnicich budou chovat jako hovada, budou umirat zbytecne lide...
BTW... jen pro ty plamenne anti tiraky ... ridici nakladnich automobilu podle statistiky z roku 2002 zpusobili cca 240 smrtelnych zraneni .. cca 23 % ... z celkovych cca 1100 ... cca 70  % bylo zavineno osobnimi automobily !!! Takze si uvedomte, kde je treba zacit... !!! od nejvetsiho k nejmensimu ...
0/0
21.8.2003 10:40

Jana

Re:
A když do "tiráku" jak ty píšeš, flákne nějaký magor a zabije téměř celou rodinu,tak podle tebe je to vina "tiráka", že jo. A takhle se dělaj statistiky, byl u nehody kamion,byl,byl tam smrťák,byl,zastřelte řidiče kamionu,že,b*bečku.
0/0
21.8.2003 11:39

Marcela

Re:
Zkuste si přečíst předchozí příspěvej ještě jednou, pomalu , třeba pochopíte a budete reagovat jinak :-)).
0/0
21.8.2003 22:21

Pavel Kucera

Re:
Mirku, rika ti neco statistika? Zkus si spocitat z kolika kamionu na Ceskych silnic vznikne 240 smrtelnych zraneni a z kolika aut vznikne zbytek. Nediv se pote, ze ti budou lide nadavat do kretenu, kdyz mas kebuli prazdnou a seres se do veci kterym zjevne nerozumis. Tupce.
0/0
21.8.2003 13:35

Mlékař Dan

Hmm, vsichni nadavaj na kamiony,
ale ja mam spatnou zkusenost i s mnohymi ridici osobnich aut. Jednou jsem se vracel autobusem domu, jezdim z Budejovicke smerem k nemocnici Krc. Kdo to tam znate, tak vite, ze z kopce dolu z Budejarny se spatne sjizdi, jelikoz se to pod kopcem casto stosuje u sjezdu z Jizni spojky. No a ridic autobusu tam najel do krizovatky, protoze bus nikdo nechtel pustit.  Bylo to celkem v poho, akorat jeden frajirek v BMW, co musel chvilku pockat byl doopravdy "posahanej", asi si musel napravit sebevedomi pred svou kocickou, tak za krizovatkou npredjel autobus, rozjel to asi na 70, utobusak jel normalne za nim a ten kreten v BMW to tesne pred busem schvalne "zadupnul".... Takze lidi v buse malem prolili prednim skle, proste hruza. Ze ten magor moh zabit 40 lidi mu bylo evidentne jedno. Takze PRASATA sou rovnomerne rozlozeny mezi vsema ridicema, co si budem namlouvat.... Jenze dokud se nebudou brat ridicaky na dozivoti, tak se to nezmeni!
0/0
21.8.2003 10:08

Kayaba

Samy kecy
Jen takova připomínka. Ten kamion ve chvili, kdy do něho to auto napalilo mel na tachometru 20!!! protože vyjížděl z krajnice, kde něco opravoval, 2 auta před tou felicii si ho všimla a predjižděla ho, řidič felcky asi čuměl do hajzlu a napalil to do něho. Tim padem sou kecy, že ten kamion jel v rychlym pruhu, jak se tady piše. Tim ale nepopiram, že někteří řidiči tyraků sou ko..ti. Tenhle za to ale nejspis nemohl.
0/0
21.8.2003 10:02

Marshal

Re:
Hmmm jak to můžeš vědet, že to bylo zrovna tak? A navíc co má ten kamion vyjíždět hned od krajnice do do pruhu dálnice, měl se rozjet za krajnicí a pak najet do do pruhy, to by se to určitě nestalo, jenže to je to, že se řidiči kamionů chovaj absolutně bezohledně taky co se jim v tom kamionu může stát že?
0/0
21.8.2003 11:11

Otto

Re:
... a jak je mozne, ze kamion jede po dalnici dvacet???? Snad nez vyjede od krajnice, da prednost ostatinm ne? Pokud mu tam vjel, je to prase, a z vlastni zkusenosti z dalnic vim, ze ridici kamionu, obzvlast ze sr schvalne zdrzuji provoz na dalnici. Staci si poridit vysilacku cb a na 10. kanale uslysite jakou z toho maj srandu. To ze zablokuji oba pruhy a jedou vedle sebe nekolik set metu i kilometru se bohuzel stava denne. Myslim, ze chyba je i na strane policie. Je jim to fuk.
0/0
21.8.2003 11:31

Ja

Re: jak na tyraky
Reknu ti co je vetsi sranda: parkrat sem si na kamion, ktery mi neco takoveho udelal pockal na hranicich propichnul pneu ci jel za nim a na benzince mu tez proriznul kolo. Taky sem si 2x poridil velkou tyc s kladivem na konci a kdyz sem jel kolem, tak sem jim vysklel levy svetlo. Jednou me zastavili policajti ale to uz sem to mel davno vyhozene, takze slovo proti slovu a meli smuuuulu. Tyraci me za ty leta nasrali tolik, ze sem jim vyhlasil valku. Pridejte se!!
0/0
21.8.2003 13:42

pinguin

a pak jsi se probudil
a mel ruku v nocniku :))
0/0
21.8.2003 17:26

karel

Re:
Ježišikriste,ty jsi ubožák,to snad není pravda jaký duševní mrzáci dnes visí ne netu.
0/0
22.8.2003 9:28

Michal II

Sedačka?
Asi by bylo vhodné zmínit, že chlapec byl v sedačce(předpokládám), proto přežil. Bylo by to přinejmenším výchovné.
0/0
21.8.2003 9:47

:-(

Re: to snad ne
, doufam, ze nechces vzbudit dojem, ze cesti rodice vozi sve male deti v aute "jen tak" bez "siège enfant de sûreté" (Child Safety Seat)?
0/0
21.8.2003 10:01

Michal II

Re: Safety?
Nevím, jestli jezdíš po českých silnicích, ale hodně často jsou k vidění děti skákající na zadních sedačkách a vyklánějící se z oken. Není na to žádný předpis. Na dálnicích, kde je to předepsáno, to snad už není pravidlem, ale více by asi řekly policejní statistiky. 
0/0
21.8.2003 16:17

pinguin

neboj;
nejenom v Cechach,rano jsem  videl tatika s ditetem na kline,za volantem,vedle jako spolujezdec take dite..a to v hloubi uzemi EU !
0/0
21.8.2003 17:29

:-(

mala poznamka k ridicum kamionu
, jsou takovi a makovi... pamatuji si, kdyz jsem pred 20 lety zacinal (mel jsem tehdy usmrkaneho Audina 50!), ze mi tirak, ktereho jsem predjizdel (na tachaci 135, motor rval), zezadu blinkl signal, ze uz jsem ho predjel a mam dost odstupu, abych se pred neho zase mohl zaradit... dneska bych se tomu smal, ale tehdy to bylo hezke (i pomocne) gesto... na francouzskych a nemeckych dalnicich to tenkrat patrilo k dobrym zvykum ridicu kamionu...
0/0
21.8.2003 9:33

djdave

Re:
ja tedy nevim ale pri cestach po nasich dalnicich jsem si vsiml ze si v 50% pripadu kamionaci takhle pomahaj ...
Je taky dobre kdyz pred mistem zuzeni kde se vytvori v levym pruhu km kolona tak se kamion nasere a zablokuje pravy pruh aby chytraci nepredbihali frontu poctivcu.
Takze na kamionaky bych tak nenadaval ...
0/0
21.8.2003 15:44

Tajná z netky

Co dodat???
Pokud se ví, čí to byla chyba tak je to jasné, ale pokud řidič z Felicie jel nepřiměřeně rychle a nezvládl svůj vůz........ Musel přece vědět, že má na svědomí 2 osoby. Proč by se to mělo všechno házet na řidiče kamionů?
0/0
21.8.2003 8:44

8(

Schválnost
Ze života:
Na vlastní uši jsem slyšel jak se dva řidiči kamionu baví na téma kdo kde komu udělal jakou pakárnu. Specielně tam zaznělo, že se baví tím, žr na naprosto prázdné dálnici počkají až k nim dojede řidič osobního auta a potom se začnou předjíždět.
Podle mého je většina (existujíé i vyjímky) tzv., profesionálních řidičů naprostou spodinou společnosti.
0/0
21.8.2003 8:38

X-wing

Re:
Znám to z vlastního okolí: Tzv "řidiči z povolání" se většinou stávají ti, co neumí nic jiného, než točit volantem. Nejhorší jsou ti (opět zkušenost ze sousedství), co to jdou dělat hned v 18, ve spojení s dnešní technikou. Dřív se plazil Avií, dnes jezdí jako šílenec s dodávkou, která ačkoliv má skoro 3,5t, má výkony a ovládání osobního vozu, což je ve výsledku dost nebezpečné.
0/0
21.8.2003 8:53

Petr

Re:
 PRAVDA, PRAVDA, PRAVDA  nemůžu jen a jen souhlasit. Když se nějaký hovydo s nějakou kraksnou řítí po dálnici, chrápe za volantem a ještě má rádio puštěný tak, že neslyší motor, tak to stojí za to. Ale tomu řidiči tohohle kamionu bych to za vinu nedával. A s tím zákazem předjíždění pro kamiony bych absolutně souhlasil všema deseti. Způsobují dostatek nehod na to, aby to už někdo konečně začal akceptovat jako ohrožení všech účastníků provozu. Zbytečně pak přicházíme o své .
0/0
21.8.2003 9:41

Peep

CO dodat?
Bůh buď milostiv k padlým. Snad byli aspoň trochu nachystaní odejít.
0/0
21.8.2003 7:08

Marshal

Re:
Ježiš ty si ale de..il to svět neviděl, určitě počítali s tím že právě v tu chvíli to napálí do plazícího se kamionu, takže se už na začátku cesty rozloučili se svým pětiletým synem. "....s nad byli aspoň trochu nachystaní odejít" no tipl bych tak IQ90.
0/0
21.8.2003 11:15

HarryFotr

ZAKAZAT LEVY PRUH pro TIRaky
Souhlasim! Kamiony u nas jezdi jak hovada,nekolikrat jsem byl svedkem toho,jak funici ukrajinsky nebo polsky kamion predjizdel do kopce druhy funici truck.Trvalo mu to asi 10 minut a ujel tak 8 kilometru.A za nim fronta aut v levem pruhu.  Jedina moznost je ZAKAZAT KAMIONUM LEVY PRUH!!Vyjma objizdeni prekazky....
0/0
21.8.2003 5:05

Xerda

Re:
Opravdu jak inteligentní,já si myslím, že to není o kamionech,ale o řidičích. Já nemám s řidiči kamionu špatné zkušenosti,daleko horší zkušenosti mám s řidiči osobáků.Ale v jedné věci máš pravdu,polští a hlavně ukrajinští řidiči to je tragédie. U ukrajinců bohužel lidský život nemá žádnou cenu a dle toho se chovají i na silnicích,ukrajinským kamionům se vyhýbám z dálky.
0/0
21.8.2003 7:20

Sendy

Re: levý pruh
Už jsem to tu psala včera, přečtěte si zákon o provozu na pozemních komunikacích. Tam, kde jsou min. 3 pruhy v jednom směru, kamióny smějí jen do 2 pravých!! Takže na D1 by to mělo fungovat, na D5 smůla. Jenže na to všichni kašlou, stejně jako na ostatní předpisy
0/0
21.8.2003 7:28

matyo

Bach bacha
ahoj lidi vy co vozite  deti a sebe tak jezdete opatrne a poze vyspali ad nemusim zasahovat.Hasic
0/0
21.8.2003 3:21

andrewdžekill

Re: ostudu
Nedělej ostudu hasičům a zopakuj si základku.
0/0
21.8.2003 7:17

hmm

Re:
o to m to neni ty jelimane - az uvidis jak vypadaj lidi po bouracce neotravoval by si s temahle kravovinama ty chytroline
0/0
21.8.2003 10:04

SUPERRRRRRRRRRRRRR
Skvela akce - TV - Mascom, uhlop. 55 cm + videorekorder Mascom za 6998,- Kc Neprehlednete: - olivový olej Carbonell extra virgin, 500 ml od 69,90 Kc - Campari Bitter, 0,7 l za 269,- Kc - Kurecí Vysocinka, 1 kg za 75,- Kc - Kubik - 0,33 l za 11,50 Kc + pri nakupu 3 ks darek - pastelky - syr Koliba - 100 g za 13,90 Kc - rajcata volna - 1 kg za 14,90 kc - Polican, 1 kg za 119,- Kc Dale jsme pro vas vybrali: - Kruti nugety chlazene, 250 g za 19,90 Kc - Dobra voda, 1,5 l  za 9,90 Kc - Yostella, coko-vanilka, coko-kokos, coko-jahoda, 150 g za 6,20 kc - taveny syr Apetitto 3D, 150 g za 19,90 Kc - instantni polevky Vitana - cesnecka, brokolicova, hraskova, syrova, kureci za 11,90 Kc - Siesta na cesty - kakaova, 41 g za 4,50 Kc - Emco musli - ovocne, krupave s orechy, krupave s ovocem, cokoladove s lisk. orisky - 375 g za 31,90 Kc Nase dalsi nabidka: - zubni pasta Signal Integral - 3 druhy za 34,90 Kc+ při nakupu 2 ks - kartacek zdarma - pletova kosmetika Clean & Clear - ruzne druhy - od 84,90 Kc + při 2 vyrobku Clean & Clear získáváte slevu 30 Kc - sampony a kondicionery Sunsilk - 200 ml za 47,90 - krajeci deska sklo - prumer 35 cm za 89,90 Kc - sportovni batuzek Dobin - objem 35 l za 399,- Kc - Penal juta s chlopni vybaveny za 159,- Kc Nezapomente se podivat i na dalsi vyrobky Hypernova a Koruna. Dekujeme Vam za Vas zajem a prejeme prijemne prazdninove nakupovani v nasich prodejnach. Ahold Czech Republic, a.s.
0/0
20.8.2003 23:35

Jarabak

Re:
A nemel by jsi tam jeste neco?
0/0
21.8.2003 9:19

marek

Na jezdím hodně
ale to co se děje u nás to nemá nikde obdoby ( myšleno chování řidičů kamionů na našich silnicích ) . To co se dnes stalo je blbý , ale snad to přiměje lidi na patřičných místech k rázným řešením . Takových tragédií se bude stávat stále více .
0/0
20.8.2003 21:10

Jx.

Re:
Co máš na mysli?
0/0
21.8.2003 7:21

Pedro

Re:
Ale totéž se dá říct o řidíčích podnikatelích v silných a luxusních vozech a mnohdy se jak hovada chovají i řidiči dodávek. To není o řidíčích toho či onoho vozu. To je o morálnce v tomto státě a národě.
0/0
21.8.2003 7:42

Jx.

Re:
Přesně tak,nezáleží tak moc v čem jedeš,ale jaký jsi řidič,či potažmo člověk.
0/0
21.8.2003 7:50

:-(

to eliska, Filosof, night a dalsi rychle ridice/ridicky
, priklad 1: rychlost = 50 km/h: reakce = 1 vterina (ujede 13,9 metru), brzdna draha = 50²/200=12,5 metru, auto zastavi po 26,4 metrech; priklad 2: rychlost = 100 km/h: reakce = 1 vterina (ujede 27,8 metru), brzdna draha = 100²/200=50 metru, auto zastavi po 77,8 metrech___Eliska chtela rici, ze tuplovana rychlost znamena ctyrnasobna brzdna draha, a k tomu se musi pripocitat jeste ta reakcni doba... mimochodem pri rychlosti 220 km/h potrebujes 303 metru, nez zastavis, tzn. musis mit odstup od pred tebou jedouciho vozidla! Jestli to nekdo chce pro jine rychlosti, rad to vypocitam...
0/0
20.8.2003 20:00

franta mottl

Re:
i kdyz oba jedou 1000 km/h a soucasne na to dupnou, tak staci aby mezi nima byl 1 mm a presto nenarazi. Zamysli se a pak pis!
0/0
20.8.2003 20:40

:-(

Re: jenze
, kdyz ten pred tebou narazi do zdi (stojiciho nakladaku a pod.), tak stoji OKAMZITE... a ty nikdy nemuzes soucasne s nim dupnout na brzdu, protoze musis nejdriv zaregistrovat, ze on dupnul na brzdu nebo vrazil do zdi... udelej si ridicak, jezdi autem, a pak pis :-)
0/0
20.8.2003 20:45

Marcela

Re:
V provozu na to nikdy nedupnou současně , zamyslete se a pak pište.
0/0
20.8.2003 20:55

dudlik

Re:
Mottl Mottl zas to motas.Nazdar Francku co noveho v lecebne..Asi jsi neposlouchal ze jsi tady dlouho nebyl.
0/0
20.8.2003 23:00

Bulshit

Re: Kolik máš najeto..?
To je hezká teorie,té když se budeš držet,tak za chvíli skončíš taky tak (nepřeju nikomu nic zlýho).
Každý auto má jiný brzdy a každej řidič jinak brzdí - jak už tady padlo,je to prostě v lidech a v morálce našeho státu.Zkus si vyject na dálnici třeba jenom do Německa a uvidíš ten rozdíl.Oni mají ty dálnice daleko déle,než my a už jsou z toho náležitě poučeni.Mají menší nehodovost i když mají neomezenou rychlost na dálnicích.
0/0
21.8.2003 7:57

:-(

Re: ja vim
, nejvic kilometru jsem najezdil na nemeckych dalnicich... v CR jsem byl autem JEDNOU - a nikdy vic, od te doby jezdim do Prahy vlakem! Moje pocty jsou "smerova cisla" - kdyz jedu stovkou, mel bych mit odstup na pred-auto 50-70 metru (nebo alespon v hlave VEDOMI, ze tolik metru potrebuji na zastaveni), za mokra vic, ale ja JEZDIM, a proto vim, ze se mi do tech "mych" 50 metru behem peti vterin nacpe nejmene pet aut zezadu... jezdim uz 20 let... chtel jsem rici, kdyz mam dostatecny prostor, mohu jezdit rychle, mam-li pred sebou auta, musim zpomalit, jinak to nejde.
0/0
21.8.2003 8:57

Karel

Re:
Co to psalo za tupce??? Říká Ti něco fyzika?
0/0
21.8.2003 8:40





Najdete na iDNES.cz