Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Cizinec řídil opilý, zaplatil tisíc korun

Cizinci, kteří brázdí české silnice s nějakým tím promile alkoholu v krvi, mohou být klidní: ze strany policie jim kromě pokuty tisíc korun nic nehrozí. Pro příklad netřeba chodit daleko. Když v neděli brněnští policisté kontrolovali auta, naměřili u německému řidiči 3,65 promile alkoholu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Názor

To je příliš
Chceme do Evropy a neumíme si poradit s alkoholikem za volantem z ciziny. Špidlo, co na to vláda?
0/0
20.8.2003 8:58

ja

RIZENI V OPILOSTI JE TRESTNY CIN VEREJNEHO OHROZENI !!!
RIZENI V OPILOSTI
 
JE TRESTNY CIN
 
VEREJNEHO OHROZENI !!!
 
Okamzite na miste sebrat papiry. Na nekolik let a s prezkousenim.
0/0
19.8.2003 20:36

Stréc

V článku je podstatná nepřesnost
Pokud dlužím v Německu pokutu, jsem na hranicích až do vyrovnání dluhu německou policií zatčen. Je to vyzkoušeno a náš řidič strávil 3 dny ve vězení.
0/0
19.8.2003 10:18

Pajka

Umí to líp...
Souhlasím, podobně se chovají Rakušané...
0/0
19.8.2003 13:43

pakrácservácbonifác

Jak by to bylo jednoduché !
1. Za každou setinu promile = den vězení.
2. Nemáš na pokutu = konfiskace motorového vozidla, jeho dražba a z výtěžku pokuta uhrazena.
3. Neumíš česky ? Tvůj problém = na tvé náklady překladatel.
4. Databáze cizinců, kteří se v minulosti provinili = nezaplatil jsi = nepojedeš do ČR a basta.
5. Do vyřešení případu do obecního žaláře = placená "služba".
A až nám nějakej nafouklej vožralej vepř tady někoho zraní nebo zabije , tak už bude pozdě na zákony a "závazné pokyny" pana přiblblého generála Koláře.
0/0
19.8.2003 9:31

:-(

Re: jo, kdyz ceska luza prijde k moci...
, to by se melo delat pro Cechy... ceska pokuta 1.000 Kc (31 €) je pro Nemce "prd", to maji i desetilete deti jako kapesne, ale nemecka pokuta 350 € (= 11.200 Kc) je pro Cechy mesicni plat, to nemaji jen tak v penezence, a proto nejsou schopni platit pokuty na miste... nejvic se mi libi "3. Neumíš česky ? Tvůj problém = na tvé náklady překladatel" to by se Cesi v Nemecku naplatili! Ale Nemci jsou velkorysi a davaji Cechum tlumocnika zadarmo (zaplati to nemecky danovy soumar)... Mimochodem, ten "pristroj", kterym namerili pres 3 promile by neobstal pred ZADNYM evropskym soudem! Je to wischi-waschi pro ceske hlupaky... kazdy Nemec vi, ze se na tech pristrojich odecita "Hausnummer", takze si to vsechno muze ceska policie strcit za klobouk...
0/0
19.8.2003 9:45

Petr

Re:!!
Jak jednoduché,když se chce.Ale co když se nechce?Vezmu 5.000 Kč úplatek a přesunu se na jiné stanoviště?
0/0
19.8.2003 9:52

Delirium Tremens

Vytvořit zákon, aby takové řidiče bylo možno zavřít pro opilství
Na týden do chládku, který si bude muset zaplatit (včetně záchytky). Pokud nebude mít peníze na zaplacení "celního pobytu"  a pokuty, pak zabavit osobní věcí v této hodnotě ( autorádio, mobil, kamera, ... ).
Po velmi kritické reportáži v RTL na naše zákony, by si tito "nedoknutelní" dali většího majzla - hmm chtěl jsem říct budou že budou tyto zákony více respektovat.
0/0
19.8.2003 9:04

no né

Alibisti non plus ultra
pan policejni prezident vydal rozkaz jen rozdavat slozenky - takze kdyby ten ridic mel krome 3,7 promile jeste 3 kg heroinu, 7 samopalu, mrtvolu na zadnim sedadle, stejne by odjel... se slozenkou na 1000 korun... je to vubec jeste k smichu?
0/0
19.8.2003 8:59

Vašek

Co takhle vymyslet novej zákon?
Poslanci jsou neschopní, co takhle udělat nějakou diskusní skupinu a navrhnout vlastní znění zákona, se kterým se potom osloví poslanci ... ???
V cizině je naprosto běžná věc zabavení auta bez možnosti návratu. Třeba za chlast vyšší než 1% bych to uplatňoval i tady...  Normálně, natvrdo.
0/0
19.8.2003 8:49

Oswald

Re:
Nevím jestli ještě existuje, ale určitě existoval zákon o opilství. Usednutí za volant v opilství je také možné kvalifikovat jako pokus o ublížení na zdraví či zabití. Jestliže zákonodárci dokážou udělat extra zákon o sprejerství, proč by neměli být schopni udělat zákon o řízení v opilství. Nebo by si snad upletli sami na sebe bič?
0/0
19.8.2003 8:57

Pajka

Re:
Toho se bojí... Copak o to, teď mají imunitu, ale co, až volič pozná, jaký je pan poslanec prase a nezvolí ho??? Takový zákon by mu mohl uškodit... Jinak souhlasím...
0/0
19.8.2003 13:46

tonda

Poslanec ridil opily, nestalo se mu vubec nic!!
0/0
19.8.2003 8:41

Kestrik

At ziji pani posr.... (pardon) POSLANCI
... a jejich zakony !!!
0/0
19.8.2003 8:28

jirkal

chachahaaa
typicke...
on totiz ceskej policajt neumi nez cesky, takze se ani nedomluvi. Radsi vygestikuluje pokutu, na kterou nevyda blocky. Cizinec nevi, nebo je mu to jedno, pokuta v kapse.....no neni to supr ? To za prve.
Ani v jinych statech nemaji zadnou zakonnou nebo podzakonnou normu upravujici vztah k cizincum v takovychto pripadech. Jenomze tam policajt proste v pripade "nevymahatelnosti " pokuty  sebere z auta jakoukoli vec v cene pokuty - treba autoradio (viz Rakousko)- nebo ty papiry sebere, cizinec necizinec, jak je zvyklej (a jak je to spravny). To za druhy.
No ale i kdyby takovymu Nemcovi sebrali pas, tak ten se jenom zasmeje, protoze CR  jim umoznila k nam jezdit pouze na obcansky prukaz . Nasinec si ovsem v Nemecku bez pasu neskrtne. A po pul roce pobytu mu tam neplati ani ridicak, musi si poridit nemeckej. (To je rovnopravnost a la EU.) To za treti.  
Takze : policajti, nebrecte nad vozralym Nemcem, a delejte poradne svoje remeslo. A kdyz uz jste tak blby, ze nedokazete skripnout nemeckyho vozralu, tak se s tim aspon nechodte chlubit do novin. Za to si vas neplatime.
0/0
19.8.2003 8:23

NOK

Lenost a alibismus
Připadá mi, že pan vedoucí Budil chce mít hlavně klid a nic víc ho nezajímá. Obávám se, že řízení pod vlivem alkoholu sice může být v rámci represivních opatření kvalifikováno jako přestupek, ale samo o sobě je činností, která ohrožuje majetek a životy ostatních účastníků silničního provozu.  Aby bylo možno kvalifikovaně posoudit míru zavinění je třeba lékařský posudek k podezřelému řidiči.
Myslím si, že uvedený postup je zcela v intencích zákona a pokud by právní výklad předpisů takovému postupu bránil, věřím, že by s ním čtenáři rádi seznámili.
0/0
19.8.2003 8:22

loiza

možná to sem nepatří ale po Štětí jezdi bez SPZ tmavě modrý opel kadet,červený seat ibiza a další kdo je postrádá přijedte je tu i plno autaků na cizich poznavačkach hlavně v okolí Městské policie.
0/0
19.8.2003 8:20

Andělíček

To je bordel,jezdit mi po německu ožralí jako prasata tak jdeme do kriminálu hned.
0/0
19.8.2003 7:49

:-(

Re:
, bohuzel ne. Nemecko je pravni stat a NIKDO - ani petinasobny nasilny vrah - nejde "hned do kriminalu", ale Cesi vzdycky radi vypraveli bachorky o zlych policistech v cizine...
0/0
19.8.2003 9:54

Renata

cizinci a pokuty
nezaplati pokutu - nemuze do CR prijet. Pekne na hranicich by zjistili, ze ma u nas dluh - byt i 1Kc a byl by nezadouci dokud by pokutu nezaplatil, proste by nebyl pri vjezdu do CR vpusten. Identifikace - datum narozeni, jmeno a prijmeni a mozna misto narozeni - tyhle informace by v pasu byt mohly. S tim navrhem, poslat mu ucet na adresu trvaleho bydliste uvedeneho v pasu, to by asi neslo, alespon v nasem pasu trvale bydliste neni.
0/0
19.8.2003 7:40

L

pokutičky
Neprijde vam zvlastni, ze u nas cizincum nic moc nehrozi? Jak to, ze kdyz clovek udela prestupek kdekoli jinde na svete, musi zaplatit (a je jedno jestli v místní mněně nebo v eur či dolarech)?  A u nás?  Pokud cizinec nemá koruny, tak s nim proste nic neudelaji, protoze to nemuzu vymahat?!? V blbym Rumunsku (ale i v Rakousku, Madarsku atd.) by vam zabavili pas dokud byste nezaplatili - a to je s prominutim mene civilizovany stat!  
0/0
19.8.2003 7:19

King

Posranci
No přece nechcete, aby to byl trestný čin - co by pak dělali naši ožralí "posranci". A trestat cizince dokud někoho nezabije, to se přece nemůže. On by k nám už, chudák, nepřijel. A to by naše hospodářství asi nepřežilo. Svině
0/0
19.8.2003 7:16

Aja

Opilci
Když dělají zákony opilci v parlamentu, tak jak to může dopadnout.
0/0
19.8.2003 7:13

Aja

0/0
19.8.2003 7:12

magor

to už je v pr.eli
Opilost není za volantem nebezpečná, minařík je hrdina, kavan šéfem světa, gen. řed. banky za nic nezodpovídá, soudy souděj jak souděj, doživotní imunita poslanců atd. atd. atd. to není stát to je bordel NIKDO K VOLBÁM VŠICHNI DO ULIC - DEFENESTRACE
0/0
19.8.2003 7:10

tom

A samotné řízení v opilosti se nedá označit za ohrožování životů.
neni to debil?
0/0
19.8.2003 7:08

Gaston

Re:
Je!
Možná, chtěl naznačit, že takový idiot u policie je nebezpečnější, než opilec za volantem.
0/0
19.8.2003 8:23

Pepa z Báru

Tak to jde !!!!
3,65 promile.........bez komentáře.
0/0
19.8.2003 7:08

Ena

Tak nevim, jestli se nad dotycnym prispevkem zasmat nebo brecet. Ozralemu ridici na miste zabavit papiry, zavrit na zachytku, cizinci zadrzet pas, dokud neuhradi pokutu za rizeni v opilosti a treba i na misto trvaleho bydliste v pase mu poslat ucet za ten "prestupek" a jeste bych mu nauctovala pobyt na zachytce a dopravu tam a ridicak bych mu vratila az na statnich hranicich, at se tam dostane jak chce, treba vlakem nebo autobusem.
0/0
19.8.2003 2:48

oksana

Re:
muzes mu toho napocitat kolik chces, jenze je to nevymahatelny. jenom se ti bude smat
0/0
19.8.2003 6:41

David

alkohol
Kdo ridi ozralej, je proste hovado!!!!! Doufam ze takovy paka pochcipaj a nikoho pritom nezranej.
0/0
19.8.2003 0:49





Najdete na iDNES.cz