Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tvrdíka v ČSA ne!

Zprávy o tom, že se bývalý ministr obrany Jaroslav Tvrdík chystá zasednout do křesla ředitele ČSA, mohou být naštěstí ještě vyvráceny. Sám hlavní aktér je totiž na dovolené. Ale jisté je, že mnozí o tom vážně uvažovali a uvažovat nepřestali. Nezbývá tedy než včas varovat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

lukas

*
Stát se rozhodl zlikvidovat další firmu. Nebylo by lepší ji rovnou prodat?
0/0
19.8.2003 12:22

Mirek

Souhlasím s panem Macháčkem!
Jako bývalý dlouholetý voják z povolání plně souhlasím plně s tím co napsal pan redaktor Macháček. pan Tvrdík neměl a nemá zkušenosti z řízení tak velkých podniků jako byla jak armáda, tak i ČSA. Na Volaréze tyto zkušenosti nemohl získat, protože tyto její součásti běžely samy protože systém byl nastaven a jen se udržoval. Kdyby velel alespoň divizi tak by si nikdy takto na veřejnosti nemohl stěžovat. Na všechno si mohl najít čas, jen si jej správně zorganizovat. Ale, k věci na post ředitele ČSA nemá a nikdy mít již nebude. Správně bylo v článku napsáno, že přicházejí mladší a zdatnější i v tomto oboru a nebo by to mohl být někdo zevnitř podniku, případně i stávající ředitel. Proč? Protože podnik prosperuje a nastavil určitou laťku a vizi jaak se bude múže rozvíjet i v této době. Jenom výměna pro výměnu mi připadá slaboduchá. To by si měli uvědomit Ti, kteří se o tom snaží rozhodovat. Jestli to sociální demokraté udělají, taak si podříznou další větev pod sebou.
 
0/0
16.8.2003 18:19

dodi

Tvrdíka v Csa ano!
Ten ,kdo psal tento příspěvek trpí patrně nějakým komplexem méněcenosti. Divím se, že takový seriozní plátek jakou tento deník bezpochyby je, může něco tak ubohého vůbec otisknout.  
0/0
15.8.2003 22:29

karel

Kam s ním?
Uživit se jako soukromník není tak snadné, jak by se mohlo p. Trvdíkovi zdát . Otevřená náruč státní správy  není bez konce. Co tak ukázat, co doopravdy umí? To by teprve byla depka. Tu by možná neustál. Je to mladý kluk, tak ať se snaží. Obávám se, že takový trubka bude ještě tuto republiku stát spoustu peněz.  
0/0
15.8.2003 22:13

Petr Pravda

zklamani z pana Tvrdika
Nevyjadruji se k clanku, ale k faktu, ze tentokrat pan Tvrdik zklamal, pokud si brousi zuby na takovyto post. Haji se znalosti utajovanych skutecnosti, diky kterym vyzaduje jiny pekne tucne vymazany statni post. Pokud uspeje v regulernim vyberovem rizeni, tak jemu vsechna cest, ale pokud se snazi vydirat stat prioritnim pridelenim takto vyznamne funkce, kdyz jinou z unavy opustil, je to prinejmensim silna devalvace jeho image, kterou di dokazal vytvorit. Ceska politika asi rychle dokaze zkazi kazdeho a mocnym bez moci se najednou velice tezko zije.... A jeho silne gesto odchodem z politiky se razem ukazuje jako velice dobre promysleny tah k dalsi kariere a jeho soucasna retorika je jen k usmevu a nezaslouzi si zadnou uctu. Kde je psano, ze by svoji dalsi pracovni karieru nemohl zacit na uradu prace, jako kazdy poctivy radovy obcan. Pocit, ze ze zlateho mista je hoden postupu jen na diamantovy silne zavani kultem osobnosti ....
0/0
15.8.2003 19:08

Jan

Re:
Viděl jsem ho měsíc před koncem na obraně a můj názor byl, že to s ním do měsíce sekne. Měl jsem vpodstatě pravdu.
Jestli je chlap, tak do toho nepůjde a ukáže, že na to, dostat se nahoru má a to z jiné nižší pozice.
Brát něco zadarmo je nemorální !
Osvědčil se v Bosně, i na VLRZ , ale to jsou posty na jiné příčce. Na té nejvyšší bohužel neobstál.
A právě ta nejvyšší se dá srovnávat s nabízenou funkcí v ČSA.
Dali by toto místo někomu jinému, kdo někde jinde, tedy mimo vládu neobstál ? Ani náhodou.
Jan
Pan Tvrdík by chtěl nejraději vše stihnout sám a ono to nejde.
0/0
15.8.2003 23:36

Jarda1

Souhlas
Tvrdík je velice schopný člověk. Škoda, že není na obraně. Držím mu palce.
0/0
15.8.2003 17:55

karel

Re:
Věřím tomu, že p. Tvrdík je schopný.  I všeho. Až se zbaví strachu z manželky, práce,  války a podobně, může na sobě začít pracovat.  
0/0
15.8.2003 22:22

karel

Re:
Možná než v obraně,  by měl být  spíše  v útoku
0/0
15.8.2003 22:25

Tomas Dean

spatne napsane
Clanek je napsany neprofesionalne, autor je zaujaty a vyjadruje pouze vlastni nazor. Nebo snad nazor celeho iDnes?
0/0
15.8.2003 17:44

Lucie

2 nazory
2 nazory: 1. Tvrdik - souhlasim, ze z velke casti nesplnuje pozadavky na post reditele CSA, to je v poradku, ale... 2.Kriste pane, to je nejoahvenisi clanek. Kde je profesionalita? Kde je objektivnost? Kde je sloh? Pane Machacku, zamyslete se...
0/0
15.8.2003 17:40

cayman

Re:
Na názorech Macháčka v tomto článku o Tvrdíkovi nevidím nic ohavného ani neprofesionálního. Naopak, to jak píše a na co poukazuje, svědčí o tom, že má Tvrdíka dost dobře přečtenýho. Jak se zdá  píárko, které si Tvrdík obratně  vytvářel (obliba a kredit u všech vojáků) stále působí. Víš o Tvrdíkově žalostném rozpočtování a sledovala si v minulosti věci, o kterých teď píše Macháček? 
0/0
15.8.2003 17:58

Milan_M

hm
Tzv. ZLATÝ SLOUPEK, je to jen článek na míru. Není přeci důvod NEPOŠKODIT konkurenci, když je to přeci tak strašně jednoduché, že?:-)
0/0
15.8.2003 20:08

Larry

Re:
Souhlasím Lucie. Bylo by dobré, kdyby "pan" Macháček dodal fakta, ke kterým by se mohli ostatní nebo ještě lépe pan Tvrdík vyjádřit. Možná je to ale účel. Pošpinit takovým způsobem aby "oběť" nechtěla komunikovat a potom to vydávat za aroganci povýšenost, atd...
0/0
15.8.2003 18:49

cayman

Re:
Larry, Larry, Ty žiješ patrně v Texasu, když v týhle kauze požaduješ dodání fakt. Fakta jsou jasná - Tvrdíkem opakovaně poskytnutá a Macháček je pouze rekapituluje a připomíná. Sorry, ale velký přehled o dění na zdejší politické scéně zřejmě nemáš. Nechápu ani Tvoje (a další) výlevy o "pošpiňování". Tvrdík se z dovolené vrátí a může reagovat. Mluvit a vyjadřovat se umí, to mu neberu. Bejt na jeho místě, radši bych to nechal vyšumět. Manažerský kalibr pro firmu formátu ČSA podle mě není.
0/0
15.8.2003 21:36

0/0
15.8.2003 17:36

marie

Snad na reprezentaci bez pravomocí,
ale na řízení a rozhodování by tam měli být jen schopní.
0/0
15.8.2003 17:10

Mexo

jeden z nejhorších článků.....
Tento článek by měl z IDNES co nejrychleji zmizet ... Zakomplexovanost převládla nad zdravým rozumem!
Fuj
0/0
15.8.2003 16:50

grafik

Re:
A proč? Je v něm něco, co lze vyvrátit pomocí argumentů? Seznam nás s nimi... 
0/0
15.8.2003 17:12

Re:
Jen ať tam zůstane... Nepochybně to silně zvýší autorovu prestiž...
0/0
15.8.2003 17:22

Jan

Re:
Asi jako ten o reforme ? Večer byl a ráno nebyl, nebo jsem se přehlédl ? Tuším kolem 12.8.
 
0/0
15.8.2003 23:22

gena

hlavně Kůlu pryč
Hlavní je, aby stará struktura zmizela
0/0
15.8.2003 16:13

Larry

???
Co je tohle za článek? Vyřizování osobních účtů s někým kdo je na dovolené? Nebo se ozvala potrefená husa? Nedělal jsem si o kvalitě idnes iluze, ale tohle fakt předčilo mé nejhorší očekávání.... Pokud ale bylo účelem vyvolat bouřlivé reakce, tak se to jistě podaří  Co raději zorganizovat diskuzi přímo s p. Tvrdíkem? To by ale dalo hodně práce, že.... I když po tomhle článku bych asi dotyčného místo přijetí pozvání poslal do prd..e .
0/0
15.8.2003 16:01

čtenář

Re:
Nejsi ty náhodou Tvrdíkův tiskový mluvčí?
0/0
15.8.2003 16:24

Larry

Re:
Nejsem, ale tenhle styl psaní mi je z duše odporný. Je to ve stylu "Když nemám odvahu postavit se přímo, tak raději kopu okolo sebe..." a to vážně mít nemusím. I když job by to nemusel být špatný
0/0
15.8.2003 16:45

Jan

Re:
No to snad nemyslíte vážně, že budeme šanovat, že pan Tvrdík je zrovna v době kdy se jedná o takto závažném rozhodnutí na dovolené. Na diskuzi se těším, pokud bude. Pana Tvrdíka mám jinak docela rád a osobně proti němu nic nemám. Na určitých postech udělal dost práce. Jediné co se mi nelíbilo, že když někam přijel tak byli všichni doslova po*raní strachy. Možná by šlo těch úspěchů dosáhnout i jinak.
Mimochodem všimnuli jste si jaký strach již nějaký čas panuje v armádě ? Strach o místa !
Jan
0/0
15.8.2003 23:48

čtenář

Trochu drahá trafika
Jestli chce stát přivést ke krachu ČSA, tak je Tvrdík ideální kandidát. Předvedl to už na obraně.
0/0
15.8.2003 15:55

cayman

Re:
Stručné a jasné. Podepisuju to.
0/0
15.8.2003 17:32





Najdete na iDNES.cz