Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Válečný zpravodaj povede zahraniční redakci

Válečný "hrdina" České televize Michal Kubal povýšil. Od září bude vedoucím zahraničního zpravodajství ČT. Na postu vystřídá Romana Bradáče, který na podzim odchází jako zpravodaj do Washingtonu, odkud se vrátí Petra Flanderková, řekl ředitel zpravodajství Zdeněk Šámal.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pravá míra

Uvedeme-li trochu věci na pravou míru, pan redaktor Kubala nebyl válečným zpravodäjem, neboť nebyl vůbec zpravodajem. Zpravodaj podává zprávy, obsah "válečných"zpráv byl nulový. Kde se však zpravodajské práci naučit? V ČT rozhodně ne, tam to uměli asi dva lidé ještě za Mathého, jsou dávno vynáni. Momentální sestava zpravodajství ČT obraz nevylepší, nemůže. Svět podle této televizní stanice je neobyvatelný. Kdo si opravdu myslí, že už nejsme v komunismu, ať se přihlásí...
0/0
7.8.2003 16:12

saldo

Re:
Souhlasím. Navíc, pokud se nemýlím, nevytáhl z Bagdádu paty a většinu času proseděl v klimatizovaném hotelu s desítkami dalších zpravodajců z jiných států. Ale nakonec, já bych si to tam s ním i tak neměnil.
0/0
8.8.2003 11:06

Václav Klaus

Re:
0/0
8.8.2003 23:02

TEQUILLA!

pro cloveka s nickem "JÁ"-2.
jo a mimochodem, tak blbej nick si může dát jedině vylízanej deb.il
0/0
7.8.2003 14:06

TEQUILLA!

pro cloveka s nickem "JÁ"
hele, podivej se co tady pises za debi.lity. Asi jsi fakt nejakej ubozak, kterej neumi nic jinyho, nez urazet ostatni. Prober se ty pakousi jeden!
0/0
7.8.2003 13:49

Lady

Blahopřeji
a držím palce v nové funkci!!!
0/0
7.8.2003 13:21

Praetorian

Něco tady smrdí
Myslite si, že by šef zahraničního zpravodajství (Bradáč) přijal místo řadového zpravodaje kdyby to nebylo ve Washingtonu, ale v Bukurešti? Nerad bych spekuloval, ale ...
0/0
7.8.2003 11:53

Re:
No tak nespekuluj.
0/0
7.8.2003 12:16

emerych

Re:
A proč by nemohl spekulovat ? Spekulace byla trestná za bolševika, tak se prober ! Nebo tě včera rozmrazili ?Navíc hovoří o tom, že by nerad spekuloval, což znamená, že nespekuluje. Pokud chceš pouze negovat veškeré příspěvky, tak to znamená pouze tyto varianty :
1. Jsi primitiv
2. Jsi z ČT
3. Kombinace bodu 1. a 2.
0/0
7.8.2003 12:38

Stefan Margita

no konecne
to jsou ti pravi lide, kterych si muzou ostatni vazit a myslim, ze mu to i vsichni preji (narozdil od - archaicky zvano - starejch struktur). Tak hodne zdaru.
0/0
7.8.2003 11:48

Jan

Válečný hrdina
Dnes už je válečný hrdina kdekdo, v podstatě každý , o kom to omamná média sdělí nebo napíší
0/0
7.8.2003 11:23

Re:
Je vidět, že písmenka ti stále dělají problémy. Nikdo se o něm jako o Kubalovi jako o válečném hrdinovi nezminňuje. Nejlepším redaktorem by jsi byl zřejmě ty. Jistě by jsi nám na 1. místě ukázal jak pionýři skládají svůj slib.
0/0
7.8.2003 11:39

obr

Re: To jste mimo, soudružko!
Na vázání šátků si vyberte nejlépe zasloužilou Pionýrskou Vlaštovku AQugustovou, a nebo jiné soudruhy z ČT!!
0/0
7.8.2003 11:42

Jan Valasek

Re:
Zatim to vypada tak, ze pismenka delaji problemy hlavne tobe. Kubal coby "valecny hrdina"  je totiz zminen hned v prvni vete clanku, pravda, byt v uvozovkach. Ale je to tam...
0/0
7.8.2003 12:05

Re:
A víš proč tam jsou uvozovky?
0/0
7.8.2003 12:15

emerych

Re:
Uvozovky se většinou dávají před a za výraz z důvodů těch, že autor toto označení míní ironicky. Což by po rychlé analýze mohlo znamenat, že se nejedná o válečného hrdinu, nýbrž o válečného poseru.
0/0
7.8.2003 12:27

Re:
První věta super. Druhá věta naznačuje, že jsi velký hrdina zvláště v bačkorách před televizní obrazovkou s lahváčem v ruce.
0/0
7.8.2003 12:47

emerych

Re:
Lahváč si opravdu občas dám. Bačkory nenosím a na televizi se rád podívám v případě, až tam budeš k vidění ty. Dej mi vědět. Mohl bys tam národu osvětlit, co to znamená označení "válečný hrdina". Nejlépe když to uděláš v tandemu s afektovanou opotřebovanou šlapkou Augustovic. To bych se díval i na TV !!!
0/0
7.8.2003 12:52

att

Re:
Je pravda, že výraz "válečný hrdina" by pro zpravodaje z válečné zóny seděl víc, než uvedený válečný "hrdina".  Jakoby autor - novinář - chtěl říci, že být tam sám, byl by hrdinou větším?
0/0
7.8.2003 12:52

emerych

Re: Pojďme střízlivě a bez emocí.
Já se domnívám, že asi nikdo z nás proti panu Kubalovi nic nemá, i když zpravodajství ČT z války mohlo být (dle mého subjektivního názoru) hodnotnější a méně tendenční (zpravodajství by nemělo mít žádné tendence). Ale myslím, že tam byl prostě a jednoduše jako zpravodaj a dokumentarista, dobrovolně a za mzdu a odvedl prostě svou práci. Jestli dobře nebo špatně, to je otázka k posouzení (nelze objektivně hodnotit). Ale proč z něho dělat "hrdinu" ? Navíc bez jeho vědomí. Posuďme ho za cca 100 dní, až se zlepší nebo zhorší zahraniční zpravodajství ČT.
0/0
7.8.2003 13:00

Re:
Jo.
0/0
7.8.2003 13:20

emerych

Re:
Dík.
0/0
7.8.2003 13:24

obr

Levné Hory Krkavčí......................
A celou tu rošádu včetně cesty sestry pana Šámala do Argentiny za hrabětem Kinským, i když by mu stačilo jen zatelefonovat, platí koncesionáři.
0/0
7.8.2003 11:19

Kolbasjuk

A co Otík?
A teď je na řadě Ota Černý ze sportovní redakce ČT!
0/0
7.8.2003 11:14

C.Wolfowitz

Válečný hrdina?!
Ufff, tak to mi vyrazilo dech. Skutečně označuje zpravodajství idnes.cz aktéry saddámovské propagandy za válečné hrdiny? Jistě je válečná hrdina i bývalý irácký ministr informací, ne? No prostě Pravda-a-láska opět zvítezila nad zdravým rozumem.
0/0
7.8.2003 11:11

www

Stávkující sobě
N o comment
0/0
7.8.2003 10:12

Doktor Zvěd

Re:
No, nevim. Šámal stávku v ČT označil jako šaškárnu. A kubal? Asi se stávky účastnil, ale že by byl nějakou prudce angažovanou osobou. Nějak si nevzpomínám.
0/0
7.8.2003 11:42





Najdete na iDNES.cz