Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jakarta: Policie má podezřelé z atentátu

Indonéská policie rozplétá síť, která vede k organizátorům úterního atentátu v Jakartě. Úřady zadržely nedaleko města dva muže, které podezírají, že se na útoku proti hotelu Marriott podíleli. Policie zatím neposkytla žádné informace.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

zalozak

Nejak se nam ta valka proti terrorismu nevede...
nebo vlastne naopak. Drahy americky kovboj a jeho nohsledi si nejak zrejme neuvedomuji ze vyhlasenim "valky" necemu ocekavam ze to neco ci nekdo take bude "valcit" proti me.  Teroristicke organizace jsou temer neznicitelne diky podpore lidi kteri malokdy uz maji co ztratit a  bohuzel pripominaji onu tisicihlavou sani z pohadky ktere po useknuti jedne narostly dve dalsi. 
Takzvana valka s teroristy ... prinesla jedine - je jeste vetsi rozmach terorismu a muze to byt mnohem horsi.  Kdyby misto valky s terorismem zacal boj s duvody proc terorismus vznika odstranilo by se podboubi ze ktereho rostou. Pak by i stihani jednotlivych teroristu za zlociny bylo mnohem snazsi. Jenze u toho by se tezko pakovaly zbrojovky a posilovala politicka moc.
Je pro doplneni tohle neni cin uplne linkovany jen s udalostmi poslednich dnu. Ta skupina ve skutecnosti ma jiz radu let take vlastne agendu ( byla znama dlouho pred tim) a jde ji o destabilizaci vlady a zastrasovani ciziho kapitalu.  Je ovsem pravda ze cestovani za obchodem se pomalu stava docela dobrodruzstvim (bohuzel)... jeste chvili a nebude mnoho pojistoven ktere vydaji cestovni kryti.
0/0
8.8.2003 7:56

multivitamin

Re:
Nechte si téci studenou vodu na paže, omývejte si obličej ledovou vodou.
0/0
8.8.2003 8:40

Muki

Re:
"Kdyby misto valky s terorismem zacal boj s duvody proc terorismus vznika odstranilo by se podboubi ze ktereho rostou." Uved ty duvody a reseni. jinak to vypada na jalove reci.
0/0
8.8.2003 18:27

ukulele

Re:
Jo, zalozak ma nadherne humanisticky napady ale prakticky jsou asi stejne proveditelny jako strkat vidle do kapsy. Sama ohniva retorika ale skutek utek.
0/0
9.8.2003 5:41

Marek

smrt
Vsechny atentatniky, nasilniky a teroristy bych bez soudu bez milosti okamzite zastrelil!!!
0/0
7.8.2003 15:36

Bob

Klidně mi nadávejte.....
.... ale já jsem zastánce křižáckých válek. Je škoda, že to tenkrát nedotáhli do konce. Islám je nebezpečné náboženství a popírá základní hodnoty života. Nejsou všichni muslimové jako muslimové, ale většina je silně nebezpečná a lehce zfanatizovatelná.
 
Křesťané měli sice svého času podobné problémy s inkvizitory, dobyvately apod. šílenci, kteří ve jménu Boha masakrovali často nevinné, ale byly to spíš vyjímky a trvaly jen historicky krátkou dobu. Islám je militantní již od svého počátku a jen se to stupňuje.
0/0
7.8.2003 13:05

rex

Re:
Pravdu mas jen castecne.Tohle vse je otazka nabozenstvi,at je jakekoliv.Vzdy je to nesmyslny fanatismus.Jsme v jednadvacatem stoleti a nejsme stavu,zbavit se nesmyslu,jako je nabozenstvi.Skoda.
0/0
7.8.2003 13:22

Bob

Re:
Souhlas. Náboženství je na nic. Ale víra je dobrá věc, samozřejmě jen pro věřící lidi.
 
Už např. Johanité, současní Maltéžští rytíři, si vymohli nezávislost na církevních hodnostářích a jednali sami na vlastní pěst pod vedením velnistra. Vůbec celá hostorie rytířských řádů je hodně zajímavá...
0/0
7.8.2003 13:35

Athos

Re:
Bobánku bez náboženství (v tvym případě si dosaď křesťanství) bys dneska lez po stromě a cpal se banány, takže asi zas tak uplně k ničemu neni.
0/0
7.8.2003 14:18

Bob

Re:
Nezpochybňuji úlohu náboženství jako kulturní instituce. Na druhou stranu ale uznej, že díky náboženství se často svět několik století pohyboval v temnu a vývoj nikam nešel.... a přece se točí... že ano..... :-)
0/0
7.8.2003 14:41

Stefan Margita

Re:
ja myslim, ze je to otazka vyvoje. Ostatni nabozenstvi jsou z naseho pohledu hrozne ortodoxni a prisna. za cas se udeji reformy i v islamu, atp.... Jsou proste celkove pozadu.
0/0
7.8.2003 13:38

Bob

Re:
Problém náboženství je, že nejsou a nemůžou být demokratická. Obsahují zkrátka spousty lidí různých parciálních zájmů, které spojuje jen určitá vyšší víra. Proto se formují v každém náboženství malé skupiny radikálů. Al-Kajda je v podstatě obdoba Templářů, Johanitů apod. ze středověku, kteří bojovali za svoji víru, někdy dost brutálně. Ale oni narozdíl od Al-Kajdy dělali i spoustu dobrých věcí (nemocnice, stavěli památky, hrady, dávali práci lidem apod.)
0/0
7.8.2003 13:43

Paví Očko

Re:
Něco na tom je, Bobe, islám začíná být až moc radikálním náboženstvím. Na druhou stranu chápu, že když na ně naběhnou amíci a zmasakrujou půlku státu (kdyby jednoho), tak se to muslimům nelíbí a chystají odvetu. V tom případě si neměli začínat.
Nejhorší je, že například v Indonesii  nechápou, že člověk může být ateista. Náboženství jim tak řídí život, že je pro ně nemyslitelné nevěřit v Boha (nebo Alláha, Buddhu, Višnu...) . Divíte se, že poté ve jménu proroka Mohammeda odpálí nálož na vlastním těle?
0/0
8.8.2003 8:51

Atentát
Chtěl jsem napsat svůj názor ale už dvakrát mě to neuložilo příspěvek. Tak nevím. Snaha iDnes o čistotu a serioznost je trochu přehnaná. Vždyť jsem nepoužil jiná slova než kteými se normálně mluví. Za chvíli projdou cenzurou jenom Teletubbies.
0/0
7.8.2003 9:33

Zdenek

..poslal zpravu emailem...
Jojo, ten internet by se vazne mel zakazat.. ;-)
0/0
7.8.2003 9:31

ks

Re:
Ano, zakazat take postu, televizi, telefon, fax, kino....
0/0
7.8.2003 9:35

Muki

jen jsem okopiroval
Imámové jsou nejreakčnější složkou všech islámských režimů. Zuřivě bojují proti jakékoli modernisaci islámského náboženství a za udržení své moci a vůbec se netají svým nesmiřitelným odporem k západní společnosti.(Imam největší holandské mešity v Rotterdamu,Khalil El-Moumni, proslul svým výrokem o Holanďanech, že stojí níže než psi a vepři. V Maroku nesmí kázat, ale v Holandsku ano.)
Povzbuzují stále moslimské rodiny k velkému počtu dětí a z takto vzniklé bídy pak obviňují západní státy a hlavně Ameriku. Jejich největším spojencem jsou různí politici EU.
Po rozpadu komunistické hrozby je totiž západní svět ohrožován podobným nebezpečím, podobně fungujícím systémem tentokrát v náboženském balení - islamem, jehož avantgardní složky se nikterak netají s tím, co je jejich cílem: porazit nevěřící psy a podrobit je islamu. Již dávno přišly na to, že své plány mohou nejlépe a v naprostém bezpečí připravovat v některých tzv. politickou korektností rozložených západoevropských státech
0/0
6.8.2003 21:19

KIWI

Muslim
dite temna klanici se temne kaa'be v Mecce,nenavidic vsechny neverce,daury,krizaky,bile dablovi psy....tak to bylo od ty doby co se Mahmud zhulil po nejakym svinstvu,vypujcil si pasaze z uz existujicich nabozenskych uceni dolil hodne nenavisti a nesnasenlivosti,opovrzeni vuci vsemu co neni Allahovym dilem a tak vznikl koran,bible synu temna....jsme ve valce a kdo to nechape je naivni pseudohumanista.....je jich 1,5 miliardy na planete a mnozi se rychleji nez my kdo mame jen jednu zenu a obvykle 1-2 deti(protoze nas vrozeny smysl pro zodpovednost nuti chodit do prace,starat se a zivit jen tolik deti kolik si muze jen clovek dovolit aniz by rodina stradala...)je nacase zacit se branit......CRUSADE!!!!!
0/0
6.8.2003 10:56

Karol

Nechápu...
Když policie o tom útoku věděla, proč mu nezabránili?
0/0
6.8.2003 8:33

protinozec

Re:
Tohle byl uz letos v Jakarte paty vybuch a zatim nejvetsi. Prozatim. Zitra vyhlasi soud rozsudek nad Ambrozim, jednim z vedoucich utoku na Bali v rijnu 2002. Jemiah Islamiyah vyhrozuje, ze budou dalsi pumove atentaty 'jestli muslimsti bratri dostanou rozsudek smrti'. Cekalo se, ze zautoceji pac maji nekolik zelizek v ohni. Krome soudu na Bali maji pifku na Megawatti Sukarnoputri a jeji vladu. Uz se ji pokouseli odkraglovat v 2001. Vedle toho dalsi 'nespokojenosti' jinde v Indonezii a zaminky k dalsim utokum. Tohle je fanaticka banda se kterou nelze jednat.rozumne ani normalne. Vsichni bili neverici v Allaha jsme pro ne krizaci. Urceni ke zniceni allahovymi bojovniky. Bez rozdilu.
0/0
6.8.2003 16:41

Lukas

Uz 13 lidi...
Bohuzel, pocet tech obeti se uz upresnil na 13
Ve clanku nestoji ani zminka, ze se v indoneskych mediich spelukuje o moznosti odvety separatistu z Acehu na severni Sumatre (podobny dej jako kdysi na Vychodnim Timoru). Indonesie dostala ke svemu vyroci dne nezavislosti pekny darek...
0/0
6.8.2003 5:24

protinozec

Re:
16
 
0/0
6.8.2003 7:30

protinozec

Re:
16 mrtvych, pribl 150 zranenych
0/0
6.8.2003 7:33

Paví Očko

Re:
Máš pravdu, je to velkej průšvih. Už by s tím Acehem měli něco udělat.. Moc oslav ke dni nezávislosti letos asi dělat nebudou :-(( Škoda, Jakarta je (bylo) tak pohodové město....
 
0/0
6.8.2003 10:18

brk

Re:
Nemyslím, že by Aceh byl nelegálně okupovanou bývalou portugalskou kolonií jako Východní Timor.
0/0
6.8.2003 13:17

Karel

Re: ?
Co to meleš ty primitive?
0/0
6.8.2003 8:15

PaVeL

není možná dohoda...
Co se divíme, že se neshodnou muslimové s křesťany, Asiaté  s Evropany, malí s velkejma, hubený s tlustýma...
Vždyť tady se neshodne ani Kačenkin s Kačenkinem
0/0
5.8.2003 21:30

Gilgameš

svinstvo kontra svinstvo
Tyhle neomluvitelný hrůzy jsou pouze reakcí na ještě větší svinstva, kterých se USA v čele s tím válečným zločincem dopouštějí.
0/0
5.8.2003 19:08

Rocky

Re:
Dobře, tak ať je na světě rovnost. Ať mají všichni právo se ozbrojit jako třeba USA - t.j. i jadernými zbraněmi, jejichž síla stačí na několikanásobné zničení všeho živého na této planetě. Ať se otevřou  hranice, ať je naprostá svoboda pohybu, ať přestane kontrola světa pomocí tajných služeb. Myslíte, že když se tohle všechno udělá, tak zmizí frustrace arabského světa - tedy to, co je hlavní příčinou terorismu? Co by se stalo potom už ani nemusím psát. Když už tady blijete ty věty o svinstvu, zkuste navrhnout nějaké řešení, které zachová Západní civilizaci (včetně Izraele) a které pozvedne civilizaci arabskou.
0/0
5.8.2003 22:02

Ondrej

Re:
0/0
5.8.2003 22:56

nnnnnn

Re:
0/0
6.8.2003 10:28

Šalom

Re:
Gilganeši, proč špiníš jmého epického hrdiny svoji tupostí? Za veškerý terorismus proti CIVILISTUM jsou dnes zodpovědní uslimští fanatici, ne USA. Kdyby nebylo USA, tak bys nebyl ani ty, protože bolševici by pochcípali za Bajkalem, kam by je Hitler nahnal. Protože USA x násobně zachránily hodnoty západní civilizace, vzešlé z judaismu, antiky a křesťanství, proto pohrobci bolševika je tak nenávidí. Škoda, Amerika nás mohla nechat pochcípat a nastolit jiná status quo, to by úpoté byl jiný svět a možná bez této diskuze, i když diskutovat s bezmozkem jako je autor zvratků na které reaguji je celkem zbytečné.
0/0
6.8.2003 10:08

hoho

Re:
tupec seš ty větší nesmysl co si napsal sem nečetl vod tý doby ci někde psali, že nás osvobodili jen rusáci a na západě se převlíkli do usa uniforem prober se hochu a čti......
0/0
6.8.2003 10:22

Al kajda

Pro CR
Uz se pripravujeme na vas.
0/0
5.8.2003 18:04

Dan

Vyse*te se na zabijeni nevinnych lidi!
Kdy uz ti priblbli fanatici pochopi,ze Alah neexistuje a ani 75 poctivych zen ktere je budou v nebi oklopovat.At se vsichni takovi magori privazou k jedne bombe a adios amigo! Nezapomente vzit sebou i palestince.Na svete potom bude konecne svaty klid.
0/0
5.8.2003 17:56

Zdenek

Priblbli fanatici
Zaprve nejsou priblbli (to jsi pouze ty), k tomu co delaji maji velmi dobre duvody. Nedelaji to kvuli Allahovi ani 75 hurdiskam :) ale proste protoze jim nic jinyho nezbyva. Muzes mi rict k cemu bude 75 poctivych zen zene-atentatnici?!?
0/0
7.8.2003 9:30

AK

válka
Terorismus vznikl jako reakce na zvětšující se rozdíly v možnostech vedení války, bohaté státy mají čím dál modernější zbraně, proti kterým je obyčejný kalašnikov dětskou hračkou a pokud chtějí být špatně vyzbrojené armády bojeschopné, musí sáhnout k radykálnímu a zákeřnému spůsobu vedení války - terorismu. Je to smutné ale je to realita tohoto světa.
0/0
5.8.2003 17:45

maagoor

Re:
toneee vyhodit do vzduchu hotel neni valka to je prasecina
0/0
6.8.2003 10:59

Xi

Zionacismus
Vysledek je h nus jako tento.........
0/0
5.8.2003 16:06

...

AKCE A REAKCE
Unavne nesmysly o islamskych teroristech, kterymi vam media vymyvaji mozky 24 hodin denne.
Do roku 1948 po svete nechodil jediny islamsky  terorista. Akce pouze vyvolava reakci. Teroristicke utoky jsou jen reakce na politiku USA v oblasti ME a zejmena Palestiny od roku 1948. Pokud se nejvetsi stat sveta necha unest a jedna v zajmu jineho statu a 25ti "neoconservatives" (lze pouzit i jinych vystiznejsich zkratek, pokud neni nevhodne pouzivat tak casto citovaneho "islamskeho teroristu"), toto je pouze logicky nasledek priciny. Pokud nebude odstranena pricina, budou se rodit dalsi teroriste v neuveritelnem poctu. Behem 50ti let ma populace Pakistanu stoupnout na 500,000,000 ............... Pristi volby v USA v roce 2004.
Richard Perle, Paul Wolfowitz, Donald Rumsfeld, Vin Weber, George Weigel, Elliott Abrams, Aaron Friedberg, Bill Bennett, Gary Bower, Dick Cheney, Eliot A. Cohen, Midge Decter, Paula Dobriansky, Steve Forbes, Francis Fukuyama, Frank Gaffney, Fred C. Ikle, Donald Kagan, Zalmay Khalizad, I. Lewis Libby, Norman Podhoretz, Dan Quayle, Peter W. Rodman, Stephen P. Rosen, Henry S. Rowen
0/0
5.8.2003 15:08

Tak-tak

Re:
http://www.thornwalker.com/ditch/snieg_conc1.htm
 
0/0
5.8.2003 15:26

kačenkin

Re:
když tedy víš všechbo, řekni mě, jak Pákistán uživí 500,000,000 lidí ?????
0/0
5.8.2003 15:58

Xi

Re: 500 000 000 lidí
Pakistán uživý jelikož nemají socialní systém....je na matce či otci a jiné příbuzné to vše zvládnout........ekonomicky
0/0
5.8.2003 16:05

wanzz

Re:
Hele xixao, se mi zda ze jses nejaky chytry....vsichmi maji vymite mozky, jen ty ho mas v poradku, ze?...Nic proti, v teto oblasti jsem zila a studovala politologii. Muzu te jenom politovat, jsi totiz uplne mimo misu......
0/0
5.8.2003 23:21

Stryc Baloun

Re:
Holaa wanzzi..:)).. poslouchej, ses si opravdu jista, ze jsi studovala???.... protoze sice nevim jak to prijde tobe, ale "vymite" se asi faaaakt pise trochu jinak..:))
0/0
6.8.2003 8:19

Robos

Re:
Jasně, ty a takoví jako SS Obergruppenfuhrer Krakonoš si myslíte, že něco jako arabský terorismus před rokem 1948 neexistovalo. Existovalo (únosy, zotročování, vraždění), ale nemedializovalo se to a navíc to tehdy mocnosti netolerovaly dost razantním způsobem (po vyvraždění Britů ustupujících z Kábulu, kde se i děti (afgánské) bavily ubíjením zraněných, prostě přišla armáda, Kábul podpálila a byl zase na chvíli pokoj). Zajímavé je, že grády získalo muslimy nesené vraždění ve chvíli, kdy se dopracovali k samostatnosti, ani tatíček Gándhí nedokázal zabránit monstrózním masakrům po dělení Indie na Indii a Pákistán... S medializací jejich činů roste chuť. Kdyby se informace o nich regulovaly, nenechala by se pouštět ven prohlášení fousáčů a "kriminální živly" by smažili na elektrickém křesle v přímém přenosu, mělo by to své pozitivní dopady.
0/0
6.8.2003 10:04

sonik

Terorismus
Obyčejný terorismus který s islámem nemá nic společného. Můžu říct, že mám kamaráda muslima a většího slušňáka jsem asi nepotkala . Není to o víře ale o politicích. Doufejme, že ty naši ještě do takového stádia stupidity nedošly
0/0
5.8.2003 13:13

kačenkin

KAM AZ MUZE ZAJIT VEDA??
Jsou nejake hranice vedecke "moralky"? http://www.prisonplanet.com/analysis_chittum.html
 
0/0
5.8.2003 11:21





Najdete na iDNES.cz