Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Z Rychetského je šéf Ústavního soudu

Bývalý vicepremiér a exministr spravedlnosti Pavel Rychetský (ČSSD) se stal šéfem Ústavního soudu. Jmenoval ho prezident Václav Klaus. Po slavnostním aktu jsou členy Ústavního soudu i Vojen Güttler a Pavel Holländer, který se stal místopředsedou. Oba byli v soudu už v předchozím funkčním období.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

major Haluška

Rychetský ústavním soudcem - neboli KOZEL ZAHRADNÍKEM !!
Alespoň že neprošla ta přisprostlá Veselá Samice, jejíž jedinou kvalifikací je to, že je cikorka. Ovšem pojetí práva dle s. Rycetského to bude chuťovka. Máme se opravdu na co těšit.
0/0
7.8.2003 10:44

Jan

Souhlasím s panem Steigerwaldem
 
I když mnohdy s nesouhlasím s názory komentátora MFD pana Steigerwalda, tentokrát souhlasím zcela, včetně názoru na to, zda politicky angažovaný člověk může být předsedou Ústavního soudu. (Viz rubrika "Názory", článek "Rychetského výzva")             Pan JUDr. Pavel Rychetský je vskutku člověkem odborně velice zdatným, navíc pracovitým a charakterním. Vycházím-li z  jeho dosavadní činnosti a života, pak věřím, že v této náročné funkci dobře obstojí.    jan9@seznam.cz
0/0
7.8.2003 8:04

O.Sojka

MUDR. Zednicek Libor uz neni Klausuv lekar??Nevite nekdo??
0/0
6.8.2003 16:52

O.Sojka

MUDR. Zednicek Libor uz neni Klausuv lekar??Nevite nekdo??
0/0
6.8.2003 16:52

akademik

Prdola Rychetský.
Prdola Rychetsky jako zákonodárce,za svou politickou éru ve vládě neudělal pro kvalitu soudnictví nic.Nové místo se mu krásně hodí do pozdního důchodu v klidu a pohodě využívat své postavení.Pánové,tak se pracuje a ne dřít do padnutí.
0/0
6.8.2003 12:31

dada

Re:
A jak Rychetský krásně od těžké dříny tloustně.Snad to přežije a nedostane infark.
0/0
6.8.2003 12:34

mm

je ještě něco
co nemají socani pod kontrolou?
0/0
6.8.2003 12:26

Strom

Rychetsky na Ustavnim soudu - katastrofa
Rychetsky byl clenem vlady, ktera regulovala najemne. Ustavni soud prohlasil prislusne predpisy za neustavni a zrusil je. Rychetsky byl clenem vlady, ktera tytez predpisy znovu predlozila ke schvaleni parlamentu. Rychetsky byl clenem vlady, ktera si z Ustavniho soudu nic nedelala. Tak co od nej cekat? Ze otoci o 180 stupnu? S Rychetskym jako predsedou by se ta instituce mela prejmenovat na Parodie na Ustavni soud.
0/0
6.8.2003 12:19

www

Co zpackal dřív,
to teď bude ještě "posuzovat" - výsměch všem politickým vězňům!! Na druhou stranu: Česká justice je největší žumpa, a tak se tam vlastně hodí. Bohužel!
0/0
6.8.2003 11:37

major Haluška

Re: Navrhuji přejmenování ÚS na "špidlo-křečkovský ribunál"
A pak si tam mohou najmenovat i toho Křečka.
0/0
7.8.2003 10:48

cheos

No,
na světě jsou různá neštěstí ...
0/0
6.8.2003 11:35

Karl

Tak tomu.......
se rika kariera. To je ale fofr.
0/0
6.8.2003 10:49

bono

nazdar kolaborante :) kup si lopatu!!!
už na tebe čekají - máš tam vyhřátý místečko na pěkných pár let... vaše vláda jde do kopru a ty nejsi úplně vymaštěnej.... (což je škoda) Ale raději bych Tě viděl s lopatou, jak opravuješ český silnice - škoda, že tu není žádná spravedlnost....
0/0
5.8.2003 10:55

Plzenak

Jedna vec je velmi zajimava. Zde je vyslovne
napsano, ze "VULGARNI a RASISTICKE"
prispevky jsou "NEPRIJATELNE."
OTAZKA: JE NASILNE ZADRZOVANI OBCANSTVI,
RESTITUCI A  VOLEBNIHO PRAVA
"NEKTERYM" RODILYM CESKYM SPOLUOBCANUM
V USA A V KANADE
take "VULGARNI A RASISTICKE", NEBO
NENI? NEBO SE TED CESI DELI NA "DVE
RASY," TY CO DVOJI OBCANSTVI MIT SMEJI
A TY V USA A V KANADE, KTERI
NESMEJI?????????????????????????????
0/0
4.8.2003 18:17

jan Kavan

Re: dvoji obcanstvi
ahoj Plzenaku, pisu ti z New Yorku mam tu krasny "flek" spoustu penez a 2 OBCANSTVI. Mam britsky pas a pas Ceske republiky. s uctou Jan
0/0
4.8.2003 19:34

Visa

Re:
Nikdo ti americký občanství nenutil, chtěl si ho, máš ho, tvuj problem, chtel si žít v Americe, žij si tam, tvuj problém, proč máš potřebu volit a tím rozhodovat o věcech v Čechách, když jsi v Americe? my ti taky nevolíme prezidenta, vol si svojí (americkou) vládu, my si budem volit taky svojí. OK???
0/0
6.8.2003 11:08

Visa

Re:
Nikdo ti nenutil americký občanství, chtěl jsi ho, máš ho, tvuj problém, chtěl si žít v Americe, žij si tam, tvuj problém, ale proč chceš rozhodovat o tom, co se děje tady, to nevim, vol si svojí (americkou) vládu, taky ti nevolíme do Bílýho domu, my si budem volit taky svojí vládu, OK???
0/0
6.8.2003 11:12

pivar

Konecne je pryc
myslim si ze uz bylo na case aby odesel, clovek ktery spoustu spatnych zakonu navrhl.Jmenovanim jeho ust.soudcem je velkou chybou.Clovek ktery nedokazal ani neprosadil svou reformu a justici zachovava ve vetsim rozkladu nez ji prevzal si nezaslouzi  jit  na post ust.soudce.Tento clovek mel odejit pri prvni chybe.Protoze u zakonu kde byl tvurcem se naslo nejenom spousta chyb{ktery udela mozna kazdy]ale i spousta vad.[ktery odbornik neudela].Clovek ktery soudce v zivote nedelal  by nemel delat ust.soudce.Myslel jsem si ze ust.soudce je clovek ktery je nejenom nestrany ale i ze prosel jako soudce od piky,bohuzel zde ani jedna z veci neplati.Buh sud ustavni zakony.
0/0
4.8.2003 15:58

syntetik

Rychetského sbohem?
Přemýšlím o tom, co bude p.Rychetský dělat v případě, když ho pan prezident ústavním soudcem nejmenuje. On totiž nemusí. Vezme pak svoji demisi zpátky?
0/0
4.8.2003 15:33

Fatman

Re:
Rozhodně. Košile je totiž vždycky bližší než kabát.
0/0
4.8.2003 15:37

Boris

Skočili Klausovi na špek.
Každého jistě napadne, proč Klaus vybírá do nestranného ústavního soudu lidi, tak spjaté s vrcholnou stranickou politikou. Odpověď zdá se být jediná. Jak Výborný, tak i Rychetský patřili v parlamentě
k oporám svých stran a tudíž k překážkám ODS prosazovat své cíle ve sněmovně. Odchod těchto lidí do ÚS je zjevným oslabením pozic ČSSD a KDU-ČSL a posílení pozic ODS.
0/0
4.8.2003 15:21

Hrad

Re: Klídek
Klid, prezident ví, co dělá.
0/0
4.8.2003 15:25

Jiri Kosut

Re:
Presne, a to je to nejlepsi, co muze Klaus udelat pro ODS - tedy pro tuto zemi :-)
0/0
4.8.2003 15:27

modrorudá lůza

typické....
pan Rychetský je typický český politik, za dlouhou
dobu co byl v politice neudělal NIC pozitivního
pro tuto zemi ( pro sebe zcela jistě). No a protože
máme takových politiků povícero ( je jedno z jaké
jsou strany) jsme tam kde jsme - v pr...!
 
0/0
4.8.2003 15:05

jezdec na praseti

Nepoučitelný.
Rusnok šel, Tvrdík šel, Rychecký půjde, ... Pane premiére, kdy už to konečně pochopíte, co se vám všichni snaží sdělit?!
0/0
4.8.2003 15:02

Lenin

Lenin
Lenin žil, Lenin žije, Lenin bude žít ...
0/0
4.8.2003 14:57

hah

Re:
omyl: tli v hrobe, a pokud jsi to myslel figurativne, tak jo" ale pouze na kube a podobnych absurdistanech, cau pako rudy
0/0
4.8.2003 14:59

Fatman

Re:
Ať si klidně žije, hlavně ať k nám neleze.
 
0/0
4.8.2003 15:01

Fatman

Je příliš velké vedro
a při psaní komentáře k tomuto tématu bych rozčílil a mohlo by mě to i zabít. A možná, že počínání pana exministra ani nestojí za komentář.
0/0
4.8.2003 14:50

P. Janeček

Vrchol
Pan Rychetský se sice dušoval, že refoemu dodělá, ale místo ústavního soudce se neodmítá. Jsem soudce už sedm let. Pan Rychetský se mi jevil jako ten s těch schopnějších. Jsem soudce a můžu říct, že post ústavního soudce je pro každýho z oboru opravdu vrchol kariéry. Já byhc to viměnil skoro za vše slib neslib.
0/0
4.8.2003 14:47

cheos

Re:
Ano jste přesně ten soudce, kterým pohrdám - "viměnil".
0/0
4.8.2003 14:51

ted hned

Re:
zacni neco konecne delat mily soudce, protoze v tehle zemi se pravo potira neuveritelnym zpusobem, a hlavne vami soudci!!!
jako soudce by jsi mel byt pateri demokracie a prava a elitou zeme, misto toho jsi jenom poplatny urednicek ktery umi jak klickovat a taslapavat spravedlnost a prava obcanu (viz restituce a soudni spory trvajici pres 13 let)!
jen jedno slovo pro vas mam: HANBA
0/0
4.8.2003 14:55

Kinský

Re:
Predesilam, ze nejsem soudce, ale v tomto s vami nesouhlasim. To, ze soudni spory trvaji tak dlouha jak trvaji umoznuji spatne zakony, a nikoli soudci. A kdo ma u nas zakonodarnou moc? Rychetsky a spol. Nazdaaaaaaaar.
0/0
4.8.2003 15:48

P.Janeček

Re:
Soudci jen vykládají zákony, mi je netvoříme. To, že některé spory trvají i 13 let není chyba jen soudců, ale  i zákonů, které umožní donekonečna se odvolávat a protahovat soudní líčení všemi možnými způsoby.
0/0
4.8.2003 21:11

Awak

Re: Modlím se
Pane soudce, budu se modlit za Váš charakter.
Doufám, že budete rozhodovat rychle a spravedlivě.
0/0
4.8.2003 15:13

Awak

Dotaz
Mimochodem, co si myslíte o tvrzení pana Rychetského (rozhovor - Olomoucký den), že rozhodnutí soudu je jak sázka do loterie?
Předem děkuji za odpověď.
0/0
4.8.2003 15:15

Awak

Pravopis
A ještě něco - prosím - navštivte kurs Českého jazyka.
Moc by mě mrzelo, kdyby mě jednou soudil pologramotný člověk.
 
0/0
4.8.2003 15:18

u šálku horké lidské krve

už tahni
hrozně levej ksicht
0/0
4.8.2003 14:46

STB

KORYTO!!!!!
Proč si lámat hlavu s reformou justice a za 3 roky (možná i dříve) jít od válu, když může v klidu 10 let brát stejné peníze a nikdo mu nemůže nic říct. Ještě si může stávkovat za vyšší platy.
Jó hlavně musíme myslet na zadní kolečka.
Budou se s Výborným vhodně doplňovat.
0/0
4.8.2003 14:42

pametnik

lonske snehy
Je to jen par mesicu, co se JUDr. Rychetsky dusoval, ze jeho zivotnim ukolem je dodelat reformu soudnictvi. A pak na to zapomnel jenom proto, ze ustavni soud je pro nej urednicka definitiva, zatimco vlada muze padnout i za par tydnu. Je to ponekud bezasadove. Ale uz je to asi typicky cesky politik.
0/0
4.8.2003 14:21

Awak

Buďme dobří
Všechno je v nejlepším pořádku.
Pracovníci ministerstva spravedlnosti si přejí, aby je vedl "normální" člověk.
Už nějakou dobu se "normální" člověk do čela ministerstva hledá...
Pan premiér je ochoten na pár týdnů/měsíců zaskočit.
Několik žhavých kandidátů (mezi nimi i krásná a charismatická Petruška) nabídku odmítlo.
A jedeme dál.
Pan Rychetský, který otevřeně prohlásil, že výsledek u soudu je jak "sázka do loterie", jde na post ústavního soudce..
Spokojenost! Spokojenost! Spokojenost!
A všichni jsme spokojení.
Buďme dobří.
0/0
4.8.2003 14:13

Pája

Je čas udělat vládě pápááá
Budou aspoň následovat další ? CO tak jim třeba nabídnout nějaký výnosný pocty aby odešli ? Je Rychetský první testovací perlička ? No uvidíme
0/0
4.8.2003 13:59

ukran

obávám se,že komouši kdykoliv socany podpoří,
půjde-li do tuhého,protože "po nich potopa"..
Jó lidé,jak jste volili či vůbec nevolili,teď si tu vládu laiků vyzkoušejte (-me) do dna. Prózit ! 
0/0
29.7.2003 13:38

bussete

Re: KSCM, US, KDU....
je to fuk, mam pocit, ze jsou to takove prodejne slecny, ktere polezou s kde kym, hlavne kdyz se dostanou k penezum a moci. takze se pripojuju: doufam, ze vsichni, co jim naleteli si to sliznou.... ale nechapu, proc tak mam dopadnout i ja? Prosim, prosim, prosim, svrhnete je uz V SRPNU!!! proc cekat na ZARI?!? uz se na ten spidluv, uf, "oblicej" nemuzu fakt divat - a to jeste napsali, ze diskuze ustoji - ty jeho grimasy sou pak projevem ceho?!? nebo sou to tiky? doufam, ze tento beh je nad jeho sily!!!!
0/0
29.7.2003 18:56

habit

Nevim, co se vam nelibi...
... skoro kazdej ma dneska nejakej vedlejsak. Zkuste vyzit z jednoho platu. A bude hur... to musi Spidla sam vedet nejlip.
0/0
29.7.2003 12:38

občan

Re:
Jen se vraťte do komančké historie, jak chytří politici UV KSĆ měla rodná strana ve svém UV již v té době.Takový Gustav Gusak byl generálním tajemníkem UV KSĆ a prezidentem republiky a jak hravě to vše zvládal. Proč teda nemůže být V.I.Śpidla generálním tajemníke UV ĆSSD,premierem vlády a ministrem spravedlnosti? Při jeho schopnostech je to jenom hračka.Dobře ale víme,že opakem rychlého růstu je veliký a nezvratný držkopád a ten právě V.I.Śpidku neodvratně a brzo čeká.
0/0
29.7.2003 13:32

občan

To je teda góóól.
Nespačí mu výsledky "úspěšné" práce premiera.To teda bude další vostuda.
0/0
29.7.2003 12:19

občan

Re:
oprava: ... nestačí ...
0/0
29.7.2003 12:20

Názor

Už aby byl pryč
Špidlo, odejdi sám.
0/0
29.7.2003 8:36

vice city boss

Re: A rychle, prosím!
0/0
29.7.2003 9:22





Najdete na iDNES.cz