Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Šéf ODS: Chceme pád vlády

Nejsilnější opoziční strana ODS už nechce čekat, s jakými výsledky dotáhne Špidlův kabinet své volební období. Šéf občanských demokratů Mirek Topolánek v rozhovoru pro Frekvenci 1 řekl, že jeho strana bude usilovat o svržení koaliční vlády. ODS chce vyhrát předčasné volby, dodal.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Pavel

prelozeno = uz se tesime na dalsi tunely
Tahle vlada je prvni bez ucasti ODS (za Zemana ODS spoluvladla neprimo). Zdedila stovky milard dluhu, spatne nastaveny socialni system a skomirajici ekonomiku (opravdu to neni Spidlova vina - ten je premier jen 1.5 roku). Zrejme nedostane cas napravit vsechen ten bordel a rozkradani. Bojim se ze pristi vlada ODS tenhle stat docista zlikviduje a vykrade. Jedinou utechou je ze se pak dostaneme pod nucenou spravu OSN a 50 let budeme mit od ceskych politiku pokoj.
0/0
24.7.2003 19:53

vera

Re:
Přesně. ODS už otrnulo a větří, že by se snad ještě dalo něco k rozkradení někde vyškrábat, tak honem jenom neotálet. Nic jiného jim na srdci neleží, na to můžeme vzít jed. Jim se totiž nedá věřit ani pozdravení.
0/0
25.7.2003 8:45

Vaclav Hanus

fasiste, chcete pad vlady?
Tak si nejakou sestrojte, a pak si ji povalte. A muzete to delat treba cely vikend na dvorku u Rimana. Urcite se u toho budete blaznive veselit a smat se zesiroka...
0/0
24.7.2003 14:46

Dědek

Už zase lži těch samých
Koala a její pochlebovači už zase křičí a křicí. Nejhorší z nejhorších. Jsou čtyři, vlastně tři, nebo snad dva. Dělají to lépe, radostněji , dělají to jinak, káží vodu a pijí víno. Zaprodanci pseudointelektuálů a pseudoumělců a rádoby novinářů a jiných lumpů. Zase cítí lup a moc. Jsou jako šakali a tu korunu ukradnou kdyby to mělo stát třeba stovku. Samé lži, arogance a čachry. Koala je proradná a její vůdci jsou nejhořší z nejhorších čachrářů.
0/0
24.7.2003 13:49

marti

Re: Zdravím tě Kojzare
Kojzarova frazeologie např. proti chartistům viz Rudé právo před listopadem. Pak, že ODS nemá nic společného s komunisty.
0/0
24.7.2003 14:06

Dědek

Re:
Aha Koala se umí i bránit. Však také dostali řádně vybraní a prokádrovaní tzv. nestraníci patřičné marxistické vzdělání. Pod dohledem UV Ksč se mohli učit podle pečlivě dovolených osnov vše co bylo třeba pro budování.
0/0
24.7.2003 14:32

Neklausovec

Re:
Dědku, z toho, co jsi napsal mám takový pocit, že jsi blb. A je to popdpořeno i tím, že jsi tu svou první repliku tady několikrát zopakoval. Dal jsem si tu práci a pročetl jsem si to.
0/0
24.7.2003 15:17

Neklausovec

Čemu se divíte?
ODS se zase potřebuje zviditelnit. Už příliš dlouho nebyla na první straně a první ve zprávách a ztrácí body. Typické také je, že chce něco rozbít, zlikvidovat. Až přijdou s tím, že chtějí něco budovat, spravit, slepit, ... pak to teprve bude zajímavé a neobvyklé.
0/0
24.7.2003 13:49

Lenka

Re:
Ty jsi asi slepý a hluchý. ODS právě nyní prezentovala svou vizi reformy. Pořádně si pročti zprávy než budeš kritizovat.
0/0
24.7.2003 13:53

Neklausovec

Re:
"Reformy", která je zčásti neuskutečnitelná a kterou z větší části ani nehodlají ve skutečnosti uskutečnit. Vždyť to známe.  Není to poprvé.
Ty jsi asi nepoučitelná.
0/0
24.7.2003 14:01

Lenka

Re:
Za to ty jsi "poučitelný". Zatím nemají příležitost cokoliv z toho učinit, ale doufám, že jí dostanou. Socialisti nalákali většinu svých voličů na sliby, které teď jeden po druhém ruší.... Dej mi alespoň 1 příklad toho, co nehodlají uskutečnit, když jsi takový mudrc.
0/0
24.7.2003 14:11

Neklausovec

Re:
Pomni dvou vlád pod vedením ODS a Václava Klause a měj při tom na paměti, že v obou vládách měli většinu a vzpomeň si na opo-koaliční vládu se Zemanovou ODS. Za celou tu dobu s ničím nepřišli a pokud něco navrhl někdo jiný, tak to smetli ze stolu. Konkrétní příklad bych si musel nastudovat, nepamatuji si to totiž cele, a než se by se mi to podařilo, tak už to tady nebude nikoho zajímat. Jak jsem si zjistil, do těchto diskuzí zde se přispívá tak 1 den, s tím, že to co je na třetí straně už nikdo nečte. A pozítří už nikdo nečte ani tu stranu první.
0/0
24.7.2003 15:12

Boris

Chceme vládnout.
To je přání všech ambiciozních, nekritických lidí. Lidí, kteří chtějí v prvé řadě uchopit moc a teprve pak se zajímají o to, jak tato změna bude prospěšná obci. Nevím, jak by dopadla skupina horolezců, snažící se dobýt vrchol ledovce, kteří by místo toho, aby hledali společná optimální řešení daných situací, sváděli boj o vedení, navzájem se osočovali a podráželi se. Přes mrtvoly by se nedalo kam šlápnout. ODS by jenom prospělo, kdyby opustla politiku destrukce, kterou provádí s komunisty  a stala se  stranou konstruktivní, která je schopna v součinnosti s ostatními řešit současné problémy.  Ne nadarmo se říká, že dva se perou a třetí se směje, Topolánek líčí, že těmi vysmátými mají být lidovci, ale pozor, aby to nebyli komunisté.
0/0
24.7.2003 13:45

Awakener

Co nám pomůže?
Válka.
Lidé již od pradávna válčili o území, zdroje bohatství, majetek nebo kvůli svému přesvědčení.
Válka.
Jejím symbolem byla nejednota a lidská hrabivost maskovaná pokrokem.
Pomůže nám, když začneme pomalu měnit sami sebe. Když se nebudeme spoléhat na pochybné pojmy, které beztak nic neznamenají, ale začneme uvažovat nad tím, co vidíme kolem sebe.
Pomůže nám, když budeme chtít žít v míru, a to nejen s druhými, ale hlavně sami se sebou.
Pomůže nám, když se nebudeme vzájemně okrádat, když si nebudeme lhát, když budeme mezi sebou jednat jako rovný s rovným, když nebudeme žít ve snech.
Když si uvědomíme, že tak špatně, jak se má můj bližní, kterým pohrdám, se mohu mít i jednou já sám.
Když nebudeme používat vulgarismy a budeme mluvit pěkně.
Když se příjemně naladíme a na své známé i neznámé se usmějeme.
To jediné nám pomůže. Hezký den a dobrou mysl.
0/0
24.7.2003 13:12

Dment

FfUuCcKc* o*f*f* ODS
ODS je parta hochštaplerů.
0/0
24.7.2003 12:39

Jirka

Mirku, včera bylo pozdě!
S tou špidlokracií se to už fakt nedá vydržet.
Už ať jdou do háje
0/0
24.7.2003 12:11

Petrson

Re: Moje řeč
Do háje je slabé slovo
0/0
24.7.2003 12:17

Zlej

Re:
Do P R D E L E je to pravé slovo!
0/0
24.7.2003 16:38

BABKA

VOLEBNÍ SYSTÉM
Naprosto souhlasím s Tomášem.Nám pomůže jedině změna volebního systému na většinový.Jakékoliv koalice nemohou prosadit razantní změny, které je potřeba.Potom teprve volby.Mám obavy,že pro většinový volební systém nebude v parlamentu vůle.
0/0
24.7.2003 11:55

Pavel, Praha

Re: Hluboký omyl. Nám nepomůže žádná změna volebního systému...
..ale jen "výměna lidí". Ono i s těmi zákony co máme by se tady dalo žít slušně a dobře, ale problém není v zákonech (nebo v nějakém systému) ale v lidech. Své chyby si nosíme sebou ( i když přestoupíme z tramvaje do autobusu :-) ..).
0/0
24.7.2003 16:06

Petrson

Nepiste uz!!!!!!
Myslel jsem, že na těchto stránkách se pohybují normalní lidé. Nepište už žádné další příspěvky. Nedá se to číst.
0/0
24.7.2003 11:49

Tomáš

Volební systém
Nejprve změnit volební systém na většinový a až potom předčasné volby. ODS sice možná volby vyhraje, ale spojení s Černoprdelníky je pouze další cesta k předčasným volbám.
0/0
24.7.2003 11:44

habit

Re:
Myslim, ze lidovci trochu vymekli. To by nynejsi koalicni spoluprace vypadala jinak, kdyby byli ve forme jako za Luxe. Myslim, ze jejich touha byt u koryta za kazdou cenu na cas potlaci jejich podrazecsky pud.
0/0
24.7.2003 11:51

Re:
Většinový systém znamená, že budeme volit konkrétní osoby (jako do senátu). Jsem jedině pro. Akorát být tebou si nejsem jist, že budou v PS pouze dvě strany.
0/0
24.7.2003 13:05

Tomáš

Re:
Netvrdím, že v PS budou jen 2 strany. Budou tam podle mě 4 (ODS, KSČM, ČSSD, KDU-ČSL). ODS chce vyhrát volby a vytvořit koalici s lidovci (pokud to ovšem bude stačit).
0/0
24.7.2003 14:29

Neklausovec

Re:
Vidíš, je zajímavé, že ačkoli sympatizanti ODS, či ČSSD zde svorně na lidovce nadávají (i když jejich důvody bývají, takové ..., no řekněme nejasné), přesto s nimi obě strany chtějí jít do koalice. K tomu mohou být 3 důvody:
1. Velká koalice ODS a ČSSD je z různých důvodů neuskutečnitelná (a opo-koalice tu už byla a nestála za nic).
2. Lidovci jsou asi jediná větší strana, která je ochotná jít na kompromis. Tedy k tomu "pojďme a dohodněme se". (Tato vlastnost některým politikům z jiných stran zcela chybí a jak není po jejich, je to špatné - jistě víte koho také myslím).
3. Jít do koalice z KSČM znamená zcela prohrát předčasné volby.
0/0
24.7.2003 17:00

Víťa Jakoubek

Zcela prázdný a falešný Topol
ODS vadí, že je Špidla odřízl od funkcí v dozorčích radách a jiných funkcích. ODS nemá morální kredit ke kázání o podvodu na voličích, když sama Zemana držela u moci a to jim dficit nevadil, ještě mu ho pomáhali schválit.
0/0
24.7.2003 11:32

marti

Největší problém ODS - má její slovo hodnotu papíru, na kterém je napsáno?
Kdyby ODS dodržela svůj program rovné daně a deregulace nájemného, tak jsem pro změnu vlády. Jenže já ODS nevěřím. Jsou zde zkušenosti (zastavení reforem v pol. 90. let, opoziční smlouva, schvalování def. rozpočtů Zemanovi, v některých důležitých věcech spolupráce s komunisty, atd.). Včera v parlamentu prohlásil Tlustý, předlistopadový komunista, že reforma ČSSD je asociální. To už říkají jen komunisté. Jenomže, aby se ekonomika pohnula, tak potřebuje ještě hlubší zásah do pofidérních sociálních jistot. Není tedy tzv. modrý úděl jen nějaká vějička (jako heslo S Klausem nebo doleva před opoziční smlouvou). Teď už jim zbývá opoziční s mlouva s komunisty, s kterými si nějak dobře rozumí.
0/0
24.7.2003 11:03

toby

Re:
tak tak - ODS nevěřit. Navíc nevidím mezi nimi nikoho schopného uvést jejich program do praxe. Důkazem toho jsou Tlustý, Langer, Nečas - stále jen populisticky plácají a skutek utek.
0/0
24.7.2003 11:32

roxor

blíží se vláda ekonomické mafie ODS
která opět cítí příležitost moci. Vycítili šanci získat ve volbách více hlasů než socani, kteří dělají (sice blbě) ale nezbytnou reformu.
0/0
24.7.2003 11:01

Awakener

Komentář č. I
   
Ptám se, co se může zlepšit, když padne tahle vláda?
Nic.
V parlamentu jsou ambiciózní lidé, kteří si svoje pozice drží a jsou ochotni pro momentální požitky udělat mnoho. I mnoho negativního.
Dováží se levné zboží z Polska, asijských zemí atd. Krachují české firmy (výrobci hrnců, látek a další). Nikoho to nezajímá.
Zemědělci to budou mít po vstupu do unie těžké, protože nedostanou stejné dotace jako jejich konkurenti z jiných zemí. Nikoho to nezajímá.
Armáda je v dezolátním stavu. Nedokáže ochránit ani sama sebe (viz. ztráty munice a různé krádeže techniky).
Policie podává naprosto nedostačující výkon. Viz. vzrůstající kriminalita (viz. např. poslední blesková krádež obchodního domu v jednom moravském městě), v ulicích po setmění nemáte zastání a musíte se spolehnout sami na sebe.
Soudy jsou pomalé a jak prohlásil Rychetský - jejich rozhodnutí jsou jako sázka do loterie..
Náš stát prohrává arbitráže a mezinárodní pře a musí vyplácet obrovské sumy poškozeným (například soudními průtahy). Porodnost klesá, chtějí tomu zabránit tím, že sem pozvou pracující sílu z Bulharska, Rumunska a Indie (samozřejmě kvalifikovanou). Peníze na důchody chybí, odchod do důchodu se oddaluje.   DPH se zvyšuje na nehoráznou sumu.   Pokud chce našinec něco vyřídit na úřadech musí si obejít celé město, místo toho, aby si to státní úředníci předali mezi sebou.
0/0
24.7.2003 10:56

Awakener

Komentář č. II
  Platí se daně snad úplně ze všeho, jsou dovedně maskovány jako přímé a nepřímé a nikdo už snad ani nedokáže vypočítat, kolik vlastně odvede státu ze všech svých aktivit. Drobným živnostníkům dali minimální daňový odvod a já znám již jednoho (a je poctivý), který s tím sekne právě kvůli tomuto (holt všude není Praha). Finanční úřady pracují nedostatečně.
 
Náš stát se neustále angažuje v rizikových zahraničních operacích a uvádí do nebezpečí obyvatelstvo, i když mu nedokáže zajistit ochranu.
 
Vážení, když si přečtu noviny, když si poslechnu někoho z politiků tak je mi na zvr...cení. Lidé, kteří se angažují v politice v našem kraji, které mám tu čest trochu znát, patří vesměs do okruhu lidí, kteří neberou ohledy na druhé a chtějí pro sebe moc a slávu. Anebo jsou to lidé, kteří jinde nedokáží najít uplatnění, tak to zkouší alespoň takto, protože politika je velmi lukrativní záležitost.
Vím jedno. Jsou lidé, kterých si vážím. Je jich docela dost. Ani jeden do politiky nejde. Proč? Nikdo by je tam nepustil. Poctivce a dříče nikdo dneska nebere.
 
Za situace, kdy stačí, aby k referendu přišlo např. 1 % všech voličů a je rozhodnuto; kdy k volbám může přijít jen jeden člověk a je rozhodnuto; kdy členská základna jednotlivých stran má počet členů od stovek po tisíce; za této situace mohu "svobodně" prohlásit, že tohle není žádná demokracie.
 
Protože demokracie, jak jsme se učili ve škole, se odvozuje od dvou slov - a to "demos" a "kratos".   Což znamená "Vláda lidu" a nikoli vláda stovek vyvolených lidí, kteří si mezi sebou pouze vyměňují několik desítek let pozice, nebo si je předávají z generace na generaci.   Mimochodem, nepamatuji se, že by se ve škole, nebo na ulici prezentovala politická strana s tím, že má zájem přijmout nové členy. Vy snad ano?   Hezký den.
0/0
24.7.2003 10:55

iveta

Re:
To, co píšeš, je pravda, ale konstatovat, že je vše špatné, nestačí. Víš snad Ty, jak z toho ven? Tak věřme ODS, že si s těmito problémy poradí. Je ale naprosto nutné, aby Špidla s celým svým spolkem byl co nejdřív pryč.
0/0
24.7.2003 12:55

Awakener

Re:
Pochopitelně, že vím, jak z toho ven.
ODS je stejný sbor jako ČSSD, dámo.
Je to jenom v nás, lidech.
Můžeme se chovat dobře a nebo špatně, stačí si jen správně vybrat.
Nespoléhat se na druhé, ale na sebe.
Pomáhat druhým, kteří se na sebe spolehnout nedokáží.
Nekrást.
Nelhát.
Nežít v iluzích.
Jednat se všemi na rovinu jako rovný s rovným. Understand?
0/0
24.7.2003 13:01

Awakener

Re:
Pochopitelně, že vím, jak z toho ven.
ODS je stejný sbor jako ČSSD, dámo.
Je to jenom v nás, lidech.
Můžeme se chovat dobře a nebo špatně, stačí si jen správně vybrat.
Nespoléhat se na druhé, ale na sebe.
Pomáhat druhým, kteří se na sebe spolehnout nedokáží.
Nekrást.
Nelhát.
Nežít v iluzích.
Jednat se všemi na rovinu jako rovný s rovným. Understand?
0/0
24.7.2003 13:01

iveta

Re:
Ano, já rozumím, ale mnoho toho nezměním na té pozici, na které jsem. Změnu k lepšímu v zemi může zajistit vláda, ne jednotliví lidé, kteří pracují v továrnách. Proto totiž tu vládu máme!!!!!
0/0
24.7.2003 13:10

Awakener

Re:
Mýlíš se.
Jednotliví lidé mohou zajistit změnu k lepšímu.
Žádná vláda ještě nikdy nic nevymyslela, co by přetrvalo tisíce let.
Naopak jednotlivci jako Ježíš Kristus, Buddha, Kršna, Mohamed, Marx a jiní poznamenali historii lidstva.
I jediný člověk může otřást celou planetou. Vláda jako součást systému (který nikdy nefungoval) ne.
0/0
24.7.2003 13:21

KAREL 4

Vám všem
Není už na čase udělat pořádek v tomto Augiášovém chlévě ??? Neexistuje nikdo v politické scéně, kdo by měl zájem o věci veřejné, jediný zájem všech je já. A tak se ptám lide český - vláda dle starých demokratických principů není zde aby nám vládla, ale aby spravovala řád našich věcí.. Myslím, že my lid český bychom všem těmto našim zástupcům měli dát za odměnu za služby nám doposud odvedené tak doživotí na nucených pracích. S výjimkou paní Marvanové...
0/0
24.7.2003 10:50

Martin

Netrpělivý hovada!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
To je vážně hnus....
0/0
24.7.2003 10:34

občan

ti se předvedli,
nikdy jsem nevěřil, že Parlament je pro občany , ted to mám potvrzené. nevladnoucím stranám jde jenom o moc, o koryto. Místo aby společně řešili problémy, tak se snaží o podrazy a odstrčit od koryta toho druhého. byl jsem na exkurzi ve vepříně, a prasata dělají totéž. 
0/0
24.7.2003 10:17

modrorudá lůza

nebát se a krást (ODS)
to se máme na co těšit - strana podporující tuneláře a jiné podvodníky znovu u moci.
Nevím ,ale tady už všechno rozkradli.
Pouze se "těším" až se dají do koalice s
bolševiky.... tyto strany si opravdu rozumí,
třeba takový býv. soudruh Tlustý- ten je fakt
dost dobrej..............
Takže asi zase znovu emigrace............
0/0
24.7.2003 9:08

šakal

Zaplaťpánbůh!
"Takže asi zase znovu emigrace............"
 
Kdyby nic jiného, tak za tohle by změna vlády opravdu stála  
0/0
24.7.2003 9:33

Jirka

Re:
Vis co je nejhorsi? Ze ODS je strana podporujici tunelare a podvodniky a ze CSSD neumi vladnout a zene nas az do Argentiny. O KDU, US a KSCM nemluvim.
0/0
24.7.2003 10:21

Martin

Re:
Do argentiny? To je asi vtip ne?
0/0
24.7.2003 10:36

Víťa Jakoubek

Zásadovost ODS
Pan Topolánek by si měl předně uvědomit co dělala ODS minulé volební období. Opoziční smlouva, schvalování deficitních rozpočtů Zemanovi a držení této buranské vlády u moci nebyla podvodem na voličích? Proč ODS najednou vadí ČSSD? Protože Špidla  odmítl ODS participovat v různých dozorčích radách a kšeftovat s funkcemi. Nemyslím, že současná vláda je dobrá, ale připadá mi to jakoby zloděj křičel, chyťte zloděje.
 
0/0
24.7.2003 7:57

Vaclav Hanus

Re:
Nemyslis si, ze soucasna vlada je dobra? A vidis tady nekde kolem na dohled nejakou lepsi? Myslis si opravdu ze ty bys to zvladl levou zadni?
0/0
24.7.2003 8:29

Víťa Jakoubek

Re:
Nevidím, bohužel. Tím, že není dobrá mám na mysli amaterismus a nesystémovost jak se to ukázalo např. při volbě prezidenta nebo naposledy při schválení obrovkého nárustu už tak nadprůměrných platů policistů, celníku a hasičů, zatímco na ostatních profesích např. věda, zdravotnictví a školství se tvrdě šetří a zvyšují se daně. 
0/0
24.7.2003 9:55

Vaclav Hanus

Re:
To mas sice pravdu. Tyto dve veci me take docela hodne nastvali. Ale myslis snad, ze kdyby vladla prava altrnativa, ze by to tak nedopadlo? Myslim, ze by to bylo jeste horsi. Uz jen z principu: 1. sveho kapa by si samozrejem zvolily na hrad, protoze potrebovali aby se na jeho "zlaty padak" poskladali danovi poplatnici 2. bohaci potrebuji ziskat na svou stranu predevsim policajty, protoze je to jejich posledni sance jak si udrzet moc proti vuli vetsiny reprezentovane parlamentnim zastoupenim, a proto si je budou i do budoucna vic a vic hyckat.
0/0
24.7.2003 10:31

vk

Přátelé, pan kolega Nečas to řekl jasně
"Volby vyhraje ten, kdo bude lépe a nestydatěji lhát" a věřte, že my jsme dobře připravení, opravdu hmmm
0/0
24.7.2003 7:55

Fredy

Pro redakci..
Prý bylo odvoláno 5 ředitelů okresních úřadů práce. Co o tom víte???
0/0
24.7.2003 2:19





Najdete na iDNES.cz