Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kelly zemřel na krvácení z řezné rány

Tělo nalezené u obce Harrowdown Hill poblíž Londýna patří zbrojnímu expertovi Davidu Kellyovi, který podle všeho spáchal sebevraždu. Britská policie oznámila, že muž zemřel na krvácení z řezné rány na zápěstí. Kelly byl před smrtí předvolán před parlamentní výbor vyšetřující okolnosti zprávy britské vlády o Iráku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

konstatování

Angličané jsou uvědomělí.....
Když  zjistí, že se provinili proti státu a královské rodině, samozřejmě páchají sebevraždy např. i taková Lady Diana.
0/0
21.7.2003 12:56

Modrá Karkulka

Rovnou k věci . . .
Neptejte se mě na to, jak to bylo s Kellym, ale radši přejdu rovnou k věci a prozradím Vám , jak to bylo tenkrát s mojí sestrou . . . když takhle potkala černýho vlka v černým lese a ten vlk na ni vycenil zuby a řekl: holčičko a teď Tě sežeru      
Sestra si tenkrát radši pajtla přes žíly  
0/0
21.7.2003 11:39

south park

.
Kelly umře v každém díle, tak co?
0/0
21.7.2003 9:58

JIrka

Re:
To byl Kenny, vole
0/0
21.7.2003 16:28

tom

první obět Irácké války na půdě Anglie
0/0
21.7.2003 9:57

fraktal

Hlavne jestli se nasel nuz nebo si ho CI5 odnesla.........
0/0
21.7.2003 8:53

fidel

po přeříznutí tepen na zápěstí nelze zemřít
Podle mého názoru (jsem profík)nelze vykrvácet z těchto po jejich přerušení na obou zápěstích.Je to možné pouze v případě,že dotyčný bere nějaké léky snižující srážlivost,což dnes není vzácbost třeba po žliní tromboze nebo infarktu.Další možnost je ponořit končetiny do horké lázně,což věděli už staří Římané (viz sebevražda Senekova).U normálního člověka se krvácení z přerušených tepen na zápěstí normálně zastaví kontrakcí(stažením) tepen a srážením dříve než dojde k vykrvácení.Vykrvácet se dá ze stehenní tepny,krkavice a vůbec větších tepen.Je to divné,myslím ,že mu někdo pomohl.
0/0
21.7.2003 7:14

fraktal

Re:
kelly byl hemofilik
0/0
21.7.2003 8:53

oskarko

Re:
i kdyby byl hemofilik, je to celé nějaké divné. Řezat se je docela drsné když měl možnost se předávkovat a když se předávkoval tak proč se ještě podřezal? Fakt divné.
0/0
21.7.2003 10:23

Georgio

Re:
Souhlasim, ze rez napric zapestim by nezapricinil Kellyho smrt. Nicmene, jestli se Kelly porezal podelne na predlokti (2-3 takove rezy) pak by s velkou urcitosti vykrvacel. Krome smeru rezne rany/ran be me take zajimalo, jak/kdy/cim se Kelly predavkoval? Pokud Kelly prasky zapijel pak by se snad mel najit zdroj tekutiny v jeho blizkosti. Tezko si dovedu predstavit 50ti leteho vedatora jak polyka pilulky bez zapijeni, a to po 8 kilometrove "prochazce".
0/0
21.7.2003 17:02

za morem

Cenzura succeed
Mozna je to urazlivy text, podle me jste vsichni co tady zvastate , tupani first category. Nevite o co se  jedna , a papouskujete  jak maly deti.Jdete nekam, kde je tma .
0/0
20.7.2003 23:49

Podélně přejetý Svatý Mikuláš

VŠECHNO JE JINAK !!!!!!!!!!!!
Ono tam vůbec nešlo o nějakej Irák, diplomacii, nebo informace! Kelly si uvědomil, kolik na různých recepcích už sežral humrů a rozleželo se mu to v hlavě! Když si vzpomněl, jak je ty pohunkové, co večeře připravovali, vařili zaživa se svázanými klepýtky, pocítil soucit a hnus nad sebou samým a přeťal si žíly! Zachoval se čestně a správně!!!
0/0
20.7.2003 21:05

Emil

Jen jestli to není trochu jinak
Novináři zveřejnily neověřené informace a nechtějí prozradit zdroj (u nás docela běžné). Jenoduše si něco vymysleli co se jim zrovna hodilo. Jelikož novinář musí alespoň naznačit odkud to má a že si to nevycucal z prstu tak podezření padlo  na Kellyho a ten to neunesl. Takže klasický hyenismus novinářů, v honbě za super reportáží se neštítí ničeho.
0/0
20.7.2003 12:07

:-(

Re:
, jestli to meli od Kellyho, tak se Kelly provinil (vyzvanil novinam tajnosti), jestli Kelly nebyl informand, mel ciste svedomi, takze nebylo, co by "neunesl". Novinarska "kachna" se da vyvratit, to se ale Britske vlade nepodarilo, takze BBC si nic nevymyslela, ale nekdo ma strach, aby nevylezla CELA pravda... Kdo se asi hodne musi bat, je Blair, ale kdo v tom jeste sedi, se (doufam) ukaze...
0/0
20.7.2003 12:22

Emil

Re:
Pokud vím, tak BBC zveřejnila, že vláda VB úmyslně zkreslila zprávu o ZHN v Iráku a odvolala se na dobře informovaný zdrov z vládních kruhů. Neřekli co konkrétně bylo zveličeno a kdo konkrétně to zveličil. Čili zpráva na takové úrovni je jako kdybych řekl, že mi někdo pověděl, že Saddám byl vysvěcený biskup.  U BBC je bohužel smutné, že pustí do světa neověřené informace a nepřímo tím zaviní smrt lidí, na které padne stín, že oni jsou ti, kdo vydali zkreslené informace.
0/0
20.7.2003 12:40

:-(

Re:
, Kelly priznal, ze se "unauthorised" setkal s Andrew Gilligan (journalist BBC, autor te sporne zpravy z 29.5.2003). Jestli mu neco povidal (a co), nevime, ale chovani Blaira mluvi spis pro (tedy ze Kelly mluvil a mel pravdu)
0/0
20.7.2003 12:48

blb

Re:
Dr Kellyho výpověď před zřízeným výborem viz http://www.publications.parliament.uk/pa/cm200203/cmselect/cmfaff/uc1025-i/uc102502.htm Okolnosti jeho smrti viz dnešní bbc. Vzhledem k rozmanité důvěrzhodnosti různých dotčených, kteří již dokaázali, co dokáží, neodvažuju se tvrdit, uda to vůbec byl jedině on, a pokud ano, zda to udělal v souladu nebo proti svému pověření, ale v každém případě netutlat lumpárnu je správné, kompetence sem, kompetence tam...
0/0
20.7.2003 15:38

:-(

Re:
, pokud v "dukazech" o irackych ZHN bylo manipulovano (o cemz jsem presvedcen!), bylo by sice spravedlive, kdyby to vylezlo na povrch, ale bojim se, ze to trefi ty spatne... Kelly urcite nenese odpovednost za neopravnene vyvolanou valku... nebo se mylim?
0/0
20.7.2003 16:09

blb

Re:
současný stav : po Kellyho sebevraždě prohlášení rodiny mluví o štvanici, kterou poslední dny pociťoval, bbc prohlásila, že byl primární zdroj (tedy spekulace, že nikoliv jediný..), šl o to prosáknutí o zmanipulování loňské zprávy vlády..., z jeho výslechu před výborem, je jednak patrné, že sám napsal nadřízeným, že by to mhol být on, ono s ním zacházaelo dost tvrdě, ten výbor taky, ale na rozdíl od vlády čáastně s ním sympatitoval...No, protože nikdo z BBC mu nemohl bránit, aby se sám prokázal coby zdorj o zmanipulování a před soudem požádal i o svědectví bbc, která by to pak zřejmě řekla.(vzhledem k výslovné žádosti chráněného, a navíc soudní...). Takže bbc dělala s tí tajením zdroje dobře, zřejmě podle jeho vůle. Takže mám vidinu, že máslo na hlavě je u vlády, a pudlík možná přijde o boudu...(údajně už se ozývají takové hlasy ... ale taky jsem četl názory, že je to vina bbc a "blbosti" zákona chránícího zdroje nnovinářů ... prostě nechápu, jak by ho mohli neprozrazením poškozovat, kdzž on sám mohl prozrazrní dosáhnout...). Ještě to bude zajímavé ... ale jeho mi je líto, zvlášť když sám vím, jací jsou vědátoři někdy normálně blbi upřímní...
0/0
20.7.2003 16:34

blb

Re:
...koukám, to hlavní: on měl být tím, co toho novináře úúdajně informoval (v květnu?) o tom zmanipulování důvodů...tj nepřenesl lumpárnu přes své svědomí. k tomu dobrý obrázek dává jeho výpověď tj. její parlamentní zápis - viz výše uvedený web britského parlamentu (jsou tam kolem i ostatní výpovědi před dotyčným výborem)...jezdilo mi chvilkami i lehké mrazení po zádech .... znáte veřejné vydání zápisů z procesů s Horákovou a podobné? nemyslím tím obdobu, vypovídající určitě nebyl předem načený....ale některé otázky....
0/0
20.7.2003 16:45

blb

Re: ...hlupáčku,
za blba jsem tu já...
0/0
20.7.2003 16:48

Pylorus

Ty drevaku,
co to tady meles za nesmysly!
Diky antentatu na Heydricha (jeden z mala aktu aktivniho ceskoslovenskeho odboje) nebylo Ceskoslovensko po valce zarazeno mezi porazene kolaborantske staty, ale mezi vitezne mocnosti! Bohuzel za to muselo domaci obyvatelstvo zaplatit krutou dan v podobe Lidic, Lezaku a dalsich popravenych behem nacistickeho teroru! Ta prolita krev vsak za to stala!
Pavle, nevim, kde beres tu drzost, prohlasit o hlave Velke Britanie, ze je debil a psychopat. Svedci to o tvem neizkem stupni inteligence. Resp. o tve omezenosti. Pavle, zkus se nad sebou zamyslet, a nezustan hlupakem....
Pylorus
0/0
20.7.2003 16:28

Geroj Sowjetskowo Sojuza

Poslední zpráva
Podle ještě neověřených informací byl příčinou dobrovolné smrti pana Kellyho několikanásobný pád zády na střep kojenecké lahve a následná křeč obličejových svalů, způsobená neudržitelným smíchem
0/0
20.7.2003 11:08

Zdenda

Re:
Kdyz pises o Heydrichiade a o "znamych historickych faktech", tak je asi dobre skutecne zduraznit, ze Cesi v te dobe byli siroko daleko nejposlusnejsi pracanti pro Risi. Benesovi se toto strasne spatne zapadnim spojencum vysvetlovalo. Plzenska zbrojovka slapala na plne otacky... Britove i Americani planovali obetovat tolik vojaku (nasledne pri Overloardu) a Cesi s v pohode "chodili do prace". Bodejt by to jednoho nenastvalo...
0/0
20.7.2003 11:21

Jan

Re:
neměl bys svoje emigrantské bezháčkové a bezháčkové dojmy vykládat jako historická fakta  Ona i pardubická Tesla (Telegrafia) šlapala  na "plné otáčky". Podle vyprávění pamětníka, zatloukali čeští dělníci do beden s vysílačkami dlouhé hřebíky a nikdo z Němců si prý nikdy nestěžoval. Stejně jako nebyl čas vyšetřovat, proč bomby naplněné pískem jaksi nevybuchují. Pzeňská zbrojovka stála v Plzni, v Pardubicích zase pardubická Telegrafia atd. Holt kdyby stály  Rakousku nebo Polsku, šlapaly by tam. To by si Němci už zařídili. (Tam ale tehdy chcípl pes a uměli tam vyrobit nanejvýš margarín  ) ... Stejně jako si Němci zařídili těsně před válkou dodávky aut od jakéhosi amerického podnikatele Forda. Fakta jednoho fakt naštvou, emigrantské plky nanejvýš rozesmějou .. .
0/0
20.7.2003 12:23

Jan

Re:
bezháčkové a bezčárkové dojmy ... 
0/0
20.7.2003 12:34

rad

Re:
Když už tak operujeme historickými fakty. Je známo, že nejmasivnější kolaborace existovala na obsazených britských ostrovech v Kanálu - Alderney a Guernsey. A co Francouzi, Holanďané, Švédové, Vatikán ?Označovat zrovna český národ za největší kolaboranty je pouhá sudeťácká lež.
0/0
20.7.2003 12:46

Skutecná_Pravda

Re:
Pokud anglicané nechteli, aby se nacisti rozlézali po svete, tak nemeli podepisovat Mnichov!!!
0/0
20.7.2003 15:55

Skutecná_Pravda

dekuji vam vsem za reakce
Díka Vám vsem za reakce. Doslo vsak k nedorozumení. Nechtel jsem kritizovat ceská národ za kolaborace s nemci. Ale práve naopak kritizovat anglicany za to, ze nás nejprve v Mnichovským diktátem dali Nemcum a pak, kdyz byl v Cesku malý odpor, tak úmyslne zpusobily Heidrichiádu.
0/0
20.7.2003 15:28

rad

Re:
O příčinách atentátu bylo popsáno už mnoho papíru. Celkem pravděpodobná se mi zdá verze o Benešovi, který potřeboval vykázat činnost a nařídil atentát proti vůli československé zpravodajské komunity. Heydrichova smrt neměla velký vojenský význam a proto pochybuji o tom, že by ji "nařídili" Britové. O Mnichovu, Chamberlainovi a Daladierovi není sporu. Dovolím si jen připomenout situaci v předválečné Francii. V podstatě byla polofašistickým státem (jakož i jiné Evropské země), která zavírala španělské republikány do koncentráků a velmi hladce se po kapitulaci dohodla s Němci na kolaboraci.
0/0
20.7.2003 15:55

Skutecná_Pravda

Re: Heydrichiáda
Más zcela pravdu, Heydrichova smrt mela velmi malý vojenský význam. O smrt Heydricha vsak tu neslo. Jak jsem pochopil z historických dokumentu, tak slo o to, aby se pak nemci na cesích mstili a aby to v Cesku vyvolalo odpor proti nemcum anebo aspon méne práce cechu pro nemce. Ze v tom mel prsty i Benes je smutné.
0/0
20.7.2003 16:04

Poohy

Další informace!!!
Kazaa Media Desktop (KMD) je světová jednička v peer-to-peer software a je zdarma! KaZaA je komunita miliónů členů, kteří sdílejí své multimediální soubory (audio, video, obrázky a dokumenty). Pomocí KaZaA Media Desktop můžete vyhledávat a stahovat soubory přímo z disků ostatních členů a sdílet svá vlastní multimédia.
Blizsi informace na www.klonovani.cz/?kaza
0/0
20.7.2003 10:39

Luděk

Vysvetleni !
Kellyho unesl cert jmenem Blair !
0/0
20.7.2003 9:57

Čechys

A já jsem už myslel,že je to jen u nás!
0/0
20.7.2003 9:23

realitní makléř

bravo Tony Blair !!!!!!!!
0/0
20.7.2003 9:11

Jan

Re:
Realitní makléř = podvodník
0/0
20.7.2003 12:25

realitní makléř

Re: bravo Tony Blair !!!!!!!!
         
0/0
20.7.2003 14:27

Kato

Konecne Tonymu zmrzl ten priblbly usmev na rtech
Pri te vcerejsi tiskovce v Japonsku jsem se skutecne za bricho popadal. Uz se nemuzu dockat, az mu nekdo omlati o hlavu jeste to Kosovo.........
0/0
20.7.2003 7:30

Jan

Re:
i na to Kosovo přijde řada, pak se to Tondovi spočte dohromady ...dočkej času jako husa klasu
0/0
20.7.2003 12:33

PC

Samo, ze to byla sebevrazda...
Obet se sama rozkrajela a nasypala do pytle a peclive zavazala :)
0/0
20.7.2003 5:21

marosz

Tajná služba
Oddělali ho šikovní chlapci z MI5 nebo MI6, aby vůbec nedošlo k vyšetřování a dr. Kelly nevyzradil ještě snad něco dalšího
0/0
20.7.2003 0:58

rad

Re:
Bojím se, abys neměl pravdu. Šikovní chlapci umí zabít člověka, že to od sebevraždy nebo nešťastné náhody nikdo nepozná. Pro nás, vyrostlé za totáče, by to nebylo žádné překvapení, ale v GB by to byla doslova bomba.
0/0
20.7.2003 9:16

:-(

Re:
, i kdyz to nevidim tak "cerne" jako ty (dle meho nazoru se Kelly "riznul" sam, ale nekdo ho k tomu dohnal), vysledek je stejny. spinava valecna politika stoji zivot "nevinnych" lidi. Podle me Blairovi odzvonilo (on to vi a snazi se zuby nehty, aby se tim dolni snemovna zabyvala), ale neumim odhadnout, jestli jeho nastupce bude mit moznost "uprimne politiky" a nebo pujde ve stejnych stopach vernosti k US politice.
0/0
20.7.2003 10:33

Pavel

Re:
Takze vlastne staci tu vrazdu sfusovat a vsechny tajne sluzby jsou absolutne mimo podezreni, ze? Chlape, ty ses mel stat krimalistou, mas na to opravdu vyjimecne schopnosti...
Vole!
0/0
20.7.2003 11:23

rad

Re:
Tvoje logika mi poněkud uniká. Je, abych tak řekl, unikátní :-))). Přečti si můj příspěvek znovu a zjistíš, že sdělení, které napadáš, neexistuje.
0/0
20.7.2003 15:23

Lukáš

Blair pude.....
Ted si to chytrak Blair poradne slizne.Dobre mu tak... Media ho dozenou k sebevrazde, jako Blair Kellyho
0/0
19.7.2003 21:49

:-(

Re:
, nevim, jestli Blair pude, asi mas pravdu, ze mu bude pekne uzko... Ale udivuje me, ze se kolem "dukazu", ze Irak ma ZHN, tolik deje... pomalu horsi nez mafiani...
0/0
19.7.2003 23:25

kvik

Preji brzkou smrt
Ano cenzori, cas se blizi!
0/0
19.7.2003 21:41

kvik

Ano
No dobre, my vam verime ve vsem vy pravdomluvnici! Je nam nyni vsem jasne, ze nestastny Kelly umrel na nasledky rany, kterou si sam zarazil. Jen pokracujte pravdomluvnici, ja cekam ...
0/0
19.7.2003 21:13

:-(

Re:
, skocil jsem do jinych novin v cizine... Kelly spachal s nejvyssi pravdepodobnosti sebevrazdu... otazky kolem irackych ZHN mu asi prerostly pres hlavu... Kelly je v podezreni, ze pristrcil BBC informace o tom, jak britska vlada spionazni poznatky o ZHN poradne nafoukla, aby se z toho moh udelat duvod k valce... pri poslednim vyslechu to sice Kelly oznacil za nepravdepodobne (ze by on, Kelly, informoval BBC), i kdyz priznal, ze se s Andrew Gilligan (autor BBC) "nedovolene" sesel... Blair ted vyzaduje, abychom sve spekulace trpelive mlceli a cekali, az se to vsechno prosetri...
0/0
19.7.2003 23:36





Najdete na iDNES.cz