Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Špidlův sobotní program: Houston a Miami

Premiér Vladimír Špidla má na sobotním programu návštěvu řídícího vesmírného střediska v Houstonu a setkání s kubánským exilem ve floridském Miami. V neděli si Špidla dopřeje ranní běh po miamské pláži a poté bude jednat na jachtě Marymar Ven s představiteli kubánské exilové komunity.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Dračice

Špidlo,
zůstaň v Americe navždy!!!!!! Tady tě nikdo nepotřebuje!!!!!
0/0
21.7.2003 11:00

Dračice

0/0
21.7.2003 10:59

Pavel Kořán

panebože!
Ušmudlanej a prolhanje Špidla si užívá za státní prachy v USA a iDnes mu k tomu píše slavobránu! Co tam tak úspěšného dojednal? Že nám amíci chtějí střelit F16, to je přeci jasné už pár let, kvůli tomu nemusí jezdit Špidla do států. Prostě se zase jenom chce ten pseudopolitik vytahovat a madam knihovnice potom bude před babama v Jindrhradci machrovat.
Na zvracení je to celé!
0/0
20.7.2003 7:27

zmrskana vlastovka

Re:
Spidlovu navstevu beru. Pokud se podari dojednat alespon jeden kseft na obnove Iraku troufam si tvrdit ze se ta jeho cesta bohate vrati a nejen financne. Zato me sere ta ves KATO co sedi na dvou zidlich, okrada cechy o miliony dolaru a jeste se ta svine snazi vyzdimat nejakou provizi z pripadne zakazky. Jaktoze je ten clovek jeste v nejake funkci a ne v kriminale?
0/0
20.7.2003 7:44

zmrskana vlastovka

Heh
To je uplne jasne proc Spidla zari. Kazdy trochu normalni clovek ktery utece z ceskeho bordelu a spolecnosti zavistivych, dutych, propitych ceskych hlav a dostane se mezi celkem normalni lidi tak prirozene zari. Jak se zda Spidla to zaziva prave ted.
0/0
20.7.2003 7:09

roz

Hura!!!
Jeste te o Svindlovi pisete v Cesku. Tady v USA po nem v mediich ani pes nestekne. Nikde jsem nezahledl zadny oslavny clanek na toho ceskeho genia.
0/0
20.7.2003 4:02

Pavel Kořán

Re: to je sranda!
No tak to jsem si myslel. Schvalne by mne zajimalo, kolikrat a jak se o tom saskovi psalo!
Mozna ve spolecenske rubrice nejakych krajanskych novin. Tak jak jej prijal Bush, tak prijima skolaky kteri zachrani zivot stenatku. Spidlovo nejvetsi pocin na USA-ceste je to, ze si zabehal kde se dalo. Je to proste odpornej mrnavej a spinavej sasek.
0/0
20.7.2003 7:36

rad

Upozornění MfD
Na to, jak tu ta censura pěkně funguje, některé antisemitské výroky přežívají poměrně dlouho. Je snad Junge Fronte Heute pod vlivem svých německých šéfů baštou antisemitismu ?
0/0
19.7.2003 23:26

Christa Allmighty

vesmir
Prosim, zadny dalsi odpad z "modre planety"! Kdo to ma uklizet!
0/0
19.7.2003 20:15

Jantar

Špidla letí do vesmíru
 A doufám že bude odeslán ke hvězdám až se mu bude prášit za kočárem.
0/0
19.7.2003 19:53

rad

paradox
Stejně je to zvláštní, euroskeptika Klause pošlou do Francie, pelechu Eurototality, a eurobolševika Špidlu do USA, Velkého Satana islamistů i euro-nazis. Zřejmě trik zamini na zmatení všech. Třeba nechají Špidlína svézt v raketoplánu ? :-))). Svoboda a Kató by mu mohli dělat společnost.
0/0
19.7.2003 19:35

Brest

Re: To není tak špatný nápad,
já bych jim tu cestu přál, třeba by to byla jejich  poslední cesta a navíc by nezatěžovala daňové poplatníky....
0/0
19.7.2003 22:03

Christa Allmighty

Re: posledni cesta
Znova opakuji, ze o zadny rudy odpad z modre planety  neni ve vesmiru zajem!
0/0
19.7.2003 22:49

rad

Re:
Žádný strach, raketoplány vesměs zanikají při průletu atmosférou :-).
0/0
19.7.2003 23:21

Christa Allmighty

Re:
Ani ty trenyrky po nem nezbydou?
0/0
19.7.2003 23:27

rad

Re:
Dokonce ani brejle :-))))
0/0
19.7.2003 23:44

Leonardo da Vinci

Huston, we have problem...
Cesi jsou nejchytrejší.....pry chtejí predčit Ameriku a nejít na mesíc ale na slunce. Kdy ž se Cechum v šichni smejí že se tam spalí, mají na to odpoved ....my tam poletíme v noci !!
0/0
19.7.2003 19:33

Jewo

Re:
cenzura sice je, ale nekdy to projde, divej:Pica Bush
0/0
19.7.2003 20:37

Jantar

Re:
Ty máš pod čepicí filipa. Alespoň že tak, člověk si zas může občas ulevit.
0/0
19.7.2003 20:56

Remek

Vzhuru do vesmiru
 
Spidlo, strasne ti zavidim, byvaly cs. kosmonaut Remek.
0/0
19.7.2003 18:51

Lajka

Re:
Neni co zavidet.
0/0
19.7.2003 19:52

Josef

Re:
Remku, tebe posadit se Spidlou do Space Shuttle, tak by jste po 20 minutach oba blili jak po 30 pivech.
0/0
19.7.2003 20:32

blackshadow

Re:
.... máš pravdu, i Kamil s tebou souhlasí....
0/0
20.7.2003 16:37

Balck Oak Arkansas

Špidla-kosmonaut
Jen aby mu nezapomněli dát řádnou počáteční rychlost.
0/0
19.7.2003 16:31

Humr - Chi - Minh

Humr
 
Humr je krasny
Humrch je chytry
Humr je vecny
JEDINE HUMR NAS DOVEDE DO EVROPSKE UNIE
HUMR NA HRAD!
0/0
19.7.2003 15:19

Michal

Pro pana Jiriho Bartaka z 11:04
Spatne jsme si rozumeli.Slo me to,ze neni az tak relevantni,zda bezny americky obcan napise Ceska republika,nebo Ceskoslovensko.Podle me neni pro americana zivotne dulezite znat tu skutecnost,ze se pomalu rozpadame a delime na atomy.Ostatne i me byl nazev Ceskoslovenska republika sympatictejsi.Cesko mi pripada jako ustrelene kecky.S ostatnima vasema nazorama bych lehce polemizoval i kdyz po vetsinou souhlasim.Nemuzu jenom souhlasit s tim,aby Americane byli co do obecneho prehledu nazyvani ignoranty a tupci a to jenom proto,ze spatne,nebo nepresne odpovi na otazku,kterou jim klade stredoevropan.Je to stejne,jako kdybych se zeptal Cecha,co to je napr. Frederick Robie House,Chicago,Illinois.Nebude to vedet,protoze to pro nej neni zivotne dulezite.A to presto,ze se jedna o svetoznamou zalezitost.Proto ovsem neni blbec.Takze ted uz si snad rozumime.
0/0
19.7.2003 13:53

Jiří Barták <acegi@seznam.c

Souhlas :)
0/0
19.7.2003 14:51

Michal

Re:
Dekuji za diskuzi.
0/0
19.7.2003 23:50

Guppy

Vystřelit na Mars
Když už tam bude, pojďme se všichni složit na vesmírný let bez zpáteční letenky
0/0
19.7.2003 13:17

Krystof

0/0
19.7.2003 12:28

jo jo

Nemylte se, Amerika je na začátku úpadku a stahování ze své vůdčí pozice ve světě
pravil Špidla v článku s názvem "Lidé mnohdy pracují jako novodobí nevolníci" /viz http://www.vlada.cz/tiskove/projevy/spidla/rok2000/spi0418a.htm/ ... kdoví, jestli tuto svojí geniální myšlenku obhajoval při tolik opěvovaných setkáních na najvyšší úrovni v USA, když při tom tak zářil? Nebo že by konečně dostal rozum? Snad ... 
0/0
19.7.2003 12:26

jo jo

0/0
19.7.2003 12:29

Michal

Re:
Samozrejme.Tyto prostoduche vylevy o nevolnictvi a ztrate pozice USA jako jedinne svetove velmoci pochazi z doby,kdy tento krasoduch zastaval funkci ministra prace a social.veci.Myslim,ze od te doby nazor nezmenil.Bylo by zajimave vedet,jak tyto pseudofilozoficke uvahy Spidla po trech letech vysvetluje v Bilem dome.Mam spis pocit,ze se ho na to nikdo nepta.Ono je to vlastne jedno protoze si myslim,ze vyznam navstevy a vyletu Spidli jako vzdy precenujeme.Za ctrnact dnu,mozna drive o tom nebude nikdo vedet.Pocitam,ze ceska media se na tom budou zivit tak jeste tyden,pak prijde dalsi pruser z dilny soc.demokracie a budeme se v pohode venovat necemu jinemu.
0/0
19.7.2003 14:18

Tay

Chudák Vláďa
Chudák Vláďa, za chvíli se vrátí do Čech a hned mu to začne. Soudruh profesor už prudí z hradu pro jistotu dopředu, každé po něm bude chtít peníze, stávkovat, atd. Já bych se ani nedivil kdyby se sem nevrátil a zůstal tam kde ho mají rádi.
0/0
19.7.2003 12:25

Martin V.

Jen at si uzivaji,
za chvili pujdou pod drn. Oni si to moc dobre uvedomuji a tak se ted roztrhl pylet s vladnima vejletama.
0/0
19.7.2003 12:09

Tristan Eugen

Jaká škoda!
 Když tady tak čtu ty diskusní příspěvky a komentáře tolika českých genitálu,( prosím nilokiv geniu,nebo že by geniu?)který vědí více jak president USA Bush aníž by měli k disposici hlášení všech možných tajných i netajných služeb tak jako má Bush,tak se opravdu divím,že ty své genitální,(nikoliv geniální) postřehy neuplatňují na čelných místech světové politiky. Tolik genitálních,(nikoliv geniálních) politiku,co se tady ukazují produkuje Česká země a nikdo to neoceňuje. Hned by byl ráj na zemi! Nebyli by žádné války a nikdo by si nezabodl ani třísku s prkna do zadnice.Takové pozemské blaho by lidstvo poznalo!Jak je možné,že svět ještě nevyslyšel všechny ty české antiamerické křiklouny a raději se potáci dál v oběti USA agresivnosti.Soudržky a soudrzí,nepiště svá moudra do iDnes,chceteli řídit svět jak dokazují vaše ambice,musíte směle vykročit do světové politiky a neslintat tady!
0/0
19.7.2003 11:22

Prst Boží

Na blba s klackem
Ty ses mi nějak vtipnej panáček co? Ráno vstaněs podrbeš se v rozkroku sednes k PC a ujíždíš se na kritice příspěvků.Jsi podle mě pěknej úchyl Jedinej kdo tu slintá jsi ty Nech si odpojit internet gumaku.
0/0
19.7.2003 11:33

Tay

Re:
Ale soudruhu, za těch 13 let by sis už mohl na kritiku zvyknout. Nebo jsi byl někde zavřené a z ústavu tě pustili až teď?
0/0
19.7.2003 12:30

Honza

hele vole.....
Č esi jsou nejchytrejší.....pry chtejí predčit Ameriku a nejít na mesíc ale na slunce. Kdy ž se Č echum všichni smejí že se tam spalí, mají na to odpoved ....my tam poletíme v noci !!
0/0
19.7.2003 19:42

www

AŤ si ho tam rovnou nechají!!
0/0
19.7.2003 11:13

Jouda Dopamine

Kdo je víc
Nedávno tu nějaký inteligent tvrdil,že zatímco Klause přijmul Bush,Špidlu jen nevýznamný diplomat. Tak se nám ten inteligent zase spletl
0/0
19.7.2003 11:04

Citaty

Citaty
Honza, 17.07.2003 19:56) Klaus je primitiv. To si myslím už dlouho. Na ty jeho kecy nejsou nikde ve svete zvedaví. To je pár ceských blbcu mu to žere. A je to nacionalista.
komex, 17.07.2003 18:28) ...Klaus si zkrátka nemuže zvyknout na to, že jako ceský prezident je v podstate "hovno v tráve" a nemuže celkem  nic delat, tak žvaní a žvaní a rozdává rozumy. Jen mu nedošlo, že v Evrope ho nikdo neposloucá a poslouchat nebude. Proto se staví proti EU - v CR si prece jen nejaké postavení vyboxoval, v Evrope je nula. Naštestí ! A naštestí u nás není "prezidentský režim".
 
proc kandidáti na presidenta nedelají psychotesty ?? (banánový demokrat, 17.07.2003 16:59) ...když je musí delat kdejaký manažírek ???
 
marti, 17.07.2003 17:01) Havla znají všude ve svete. Klause nikdo nezná. Pokud ho nekdo zná, tak ho považuje za šaška. Kazí nám renomé, delá nám ostudu. Težko se smiruju s takovou figurou.
 
reagovatKrál bez království (no né, 17.07.2003 16:22) se mu nedivím tomu Klausovi, když už je konecne králem, tak mu poddaní odhlasují vstup do království EU , to se preci nedelá - tak mu nezbývá nic jinýho, než ted na Eu hledat chyby a všem jim o nich vyprávet - kdo ví, jak dlouho ješte bude králem...
 
(Hmm, 17.07.2003 16:11) Pred casem jsem slysela v radiu rozhovor s C.Svobodou - mluvil jasne, srozumitelne, na dotazy odpovidal presne - a hlavne VZDY STEJNE!  Kratce nato byl i rozhovor s V.Klausem (jeste coby radovym poslancem) - celou dobu jenom "mlzil", jak je jeho zvykem, neodpovedel vpodstate na zadnou otazku, jen placal a placal a placal... nemelo to hlavu ani patu, ale znelo to hodne "odborne"... A kdyz uz konecne neco konkretniho rekl, v dalsi vete to zase poprel... Dekuji, takoveho prezidenta nechci. A je dost smutne, ze se musi takhle predvadet i v zahranici!
  Mala ukazka toho jak Klaus pracuje. (Michal,
0/0
19.7.2003 20:07

petr

odporné a nechutné
Vylizovat Buschovu rit je nechutne. Myslim, ze oprasit Sladkovu vizi Vltavy plne nasich politiku neni az z ekologickeho hlediska tak velky prohresek.
Weiss Petr
0/0
19.7.2003 10:16

Tristan Eugen

Re:
 Ty máš abnormálně dlohý a silný jazyk,takže by jsi mohl vylizovat řiť soudruhum s komunistického politbyra.Nejlépe kdyby jsi chvátal do Severní Koree,nebo na Cubu.V SSSR už soudruzi nevládnou a dokonce se rozpadl celí ten jejích blok.Není už ani SSSR a tvůj vyjimečný jazyk zahálí.Zatím lízej řiť vaším malím bolševikum.Dobrou chuť ti přeju.
0/0
19.7.2003 11:32

hahahaha

Evropané...
 
 Tak to vidíte, Evropané. Chtěli jste získat větší světový vliv tím, že jste v poslední době házeli Američanům klacky pod nohy. Ale výsledek je opačný. Spojenectví s USA v rámci NATO, které vám zaručovalo velký vliv na světové dění, jste pošlapali svým postojem k Íráku. USA se z toho poučily a zařídí se tak, aby vaše spojenectví již více nepotřebovali. Tím vaše šance ovlivňovat dění klesnou. Pokud chcete mít silnou pozici, jakou mají Američané, nedosáhnete toho tím, že budete kašlat na spojence (to umějí Francouzi ze všeho nejlépe, že?), ale tak, že omezíte svoji polosocialistickou politiku a přikloníte se k většímu liberalismu. Tak to se to právě v USA snaží dělat a proto jsou silnější než vy.
 
 
0/0
19.7.2003 20:17

TeameXtreme

ttvj
CWA Predstavuje
Cannot Escape
"Double Main Event"
  1. CwA World Title a CwA Hardcore Title - Winner Takes All (Titles, Suzanetta) Hardcore Ladder match KidWarrior (World Title) vs. LVD (Hardcore Title)  
  2. !!!Hell in a Cell!!! This is not wrestling, but this is war... Aman vs. Shymoon  
  3. Winner Choose New Commissioner Street Fight MGK vs. BigBanana  
  4. CwA Tag Team Titles winners of Tournament PJ Hardy a SirKiss (C) vs. Texas Venom a The.Game  
  5. CwA Czech Tite Buzzeration chamber Matteldust (C) vs. Torment  
  6. Drunken Kofola Master Neo vs. Deadman  
  7. CwA Trios Title The Beast, Y2J Vošáhlík a Cervantes vs. Kid Foundation  
  8. no DQ Christian vs. The.Godfather
sledujte a uvidite
0/0
19.7.2003 10:12

Jiří Barták <acegi@seznam.c

Ad "Československo"
Redaktoři seriózního deníku by měli vědět, že žádné Československo už 10 let neexistuje... Prostým američanům bych to za zlé neměl; v Anglii se místní taky náramně divili, že existuje nějaká Czech Republic . Kolik znáte vtipů o blbých amících, co pijí colu, jedí hamburger a nechají se vypatlávat reklamama v TV? Nedávno jsem kdesi četl statistiku, podle které podíl zahraničních zpráv v US médiích klesl na 2 procenta (z 10ti v  80. letech). Z toho plyne jediné: ano, je to banda ignorantů (to ovšem neznamená, že odsuzuji vše americké). Stejně - občané největší velmoci světa by krucinál měli vědět vo co ve světě gou, protože jsou to právě oni kdo zejména v prezidentských volbách určují zahraniční politiku USA a tím, byť nepřímo, ovlivňují osudy stamilionů lidí v zahraničí...  Na druhou stranu - znáte hlavní město Moldávie?
0/0
19.7.2003 10:09

Michal

Re:
A vo co tedy ve svete go?Obcane USA se prave hlavne staraji sami o sebe.Proto se zpravidla mivaji dobre.My se starame o kdekoho a radime kdekomu,poucujeme kazdeho a proto se zpravidla mivame blbe.A ze standardni American nevi ze uz jsme jenom Cesko?Je to vubec konecna?Co kdyz po dalsich volbach budeme Cechy a Morava,nebo Cechy +Morava+Slezko a nebo ja nevim co?
0/0
19.7.2003 10:19

Jiří Barták <acegi@seznam.c

Re:
 To znamena, ze kdyz se napr. muj prezidnet rozhodne pro vojenskou operaci mimo uzemi vlastniho statu bez sirsi mezinarodni podpory, vykaslu se na emoce a zkusim se ptat proc? To znamena, ze nebudu bez ohledu na dostupne informace demostrovat proti kazde valce (byt by napr. mohla v dlouhodobejsim horizontu zabranit katastrofe), nebo jen sveho vudce pateticky podporovat... Opet: vychazim z pruzkumu verejneho mineni v USA (zdrojem byl diskusni porad na CT - mozna Udalosti ve svete?). Vetsina Americanu se domnivala, ze Husajnuv rezim byl dalsi nabozenskou diktaturou. Chyba. Na pomery Blizkeho Vychodu se jednalo o totalitu vzacene sekularni.
 To se netyka jen Iraku, ale treba i Columbie. Jaky smyl ma v boji proti drogam znicit chudemu farmari pesticidy kazdy rok "urodu", kdyz ten clovek a jeho rodina nemaji jinou perspektivu? Nebylo by lepsi a) domluvit se s mistni vladou a jednou provzdy to tam poradne "pokosit" - a pak se snazit oblast rozvijet, nebo b) na vsechno se vykaslat? Podle me si prave takto vyrabi Amerika nepratele. Ale pred volici se vlada blejskne, ze se snazi neco resit.
 Samozrejme, muzete mit jiny nazor :)
0/0
19.7.2003 11:04

Jouda Dopamine

Re:
Pane Bartáku,máte naprostou pravdu.Je smutné,že o osudu lidstva rozhoduje 270 miliónů ignorantů. To je nevýhoda demokracie,moc má kdejaký idiot.
Nejlepší je osvícená diktatura,jenže je problém,kde najít toho osvíceného diktátora
0/0
19.7.2003 11:11





Najdete na iDNES.cz