Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vražedný povel vynesl 8,5 roku

Soud poslal za ublížení na zdraví na 8,5 roku do vězení 44letého Zdenko Sobola. Uznal ho vinným, že zavinil smrt Stanislava Jury, když na něj poštval svého německého ovčáka. "Roky, vem si ho, lumpa," tak měl vydráždit ročního psa proti muži, s nímž chodil do školy a v jehož domku bydlel.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Reichmarschall Herman Göring

uz sem to jednou vysvetloval
s tou oplocenou rezervací .......
0/0
18.7.2003 19:10

Martin V.

Zase jeden vrah,
ktery bude za ctyry roky za slusne chovani venku. Pak si poridi dalsi zbran, zase nekoho zabije a zase pujde na par let. V podstate muze za svuj zivot v klidecku pozabijet 10 - 15 lidi aniz by to nekdo resil.........
0/0
18.7.2003 18:08

ABC

Provaz!!!
Kolik hajzlů je v kriminále a jenom je živíme a stejně z nich už nic nebude.Buď jim dát dělat zdarma dálnice...nebo provaz...jiný využití není.Jsou brzdou společnosti!A ten pes nemůže za pána,sám se tohle nenaučil a kdoví jak s ním zacházel...??? Bohužel jinej svět nemáme a bát se o svůj i tak krátkej život kvůli pár hovadům vygumovanejm....???Co Vy na to???
A co s tím psem??Mám zkušenost s tím,že dobrým zacházením se dá převychovat,ale už nikdy nebude věřit a to znamená...izolaci.
0/0
18.7.2003 17:44

Gejza Demeter

Re: Co se psem?
A co s tím psem?? Sežrat!!!Alespoň by mé děti měly zase jednou plná bříška!
0/0
18.7.2003 17:57

grrr

Re:
toho vraha jsme na podporach zivili 30 let ... vyssi trest a "galeje" pro tyhle pripady urcite, trest smrti nikoli.
0/0
18.7.2003 18:09

Pavel

pristnost
lide kteri si neumeji psa vycvicit bych dal i prisnejsi trest,. Kolikaty je tohle pripad kdy pes zabil cloveka. Nejhorsi na tom je ze se kolikrat jednalo o dite. Navic bych zakazal vsechna bojova plemena jako je napriklad pitbul, ktera vetsinou slouzi jen frajirkum, kteri vubec nic nevi o vycviku, aby se mohli vytahnout. 
 
0/0
18.7.2003 17:20

kretýno

Re:
jenže tenhle pes byla NAOPAK moc dobře vycvičenej . což je jasnej důkaz, že za psa může majitel - pes je jenom takovej, jakeh ho chce majitel mít
0/0
18.7.2003 17:38

grrr

Re:
na co je 9 dobrych psu , kdyz na ne pripadne jeden, ktery (jiste, kvuli svemu majiteli) ohrozuje zivot lidi ? Pochopte, ze nebyt vrazedne zbrane (psa) by tato hadka skoncila rozbitym nosem....
0/0
18.7.2003 18:12

duch

Re:
.......nebo rozbitou hlavou.......nebo....nebo....
Pes za to nemůže.
0/0
18.7.2003 19:04

Linda

Poslušný pes
Já jen doufám že lidi nebudou tak blbý a nebudou si myslet že vinu má ten pes.Jsem zvěrolékařka a kdyby mi do ordinace přivedly tohoto psa, abych mu píchla injekci tak je vyrazim tak rychle že se budou divit.A ještě by si vyslechly pěknou přednášku.A to mluvim skoro vždy slušně.Ale udělala bych vyjjimku.
0/0
18.7.2003 16:09

šakal

No,...
...tak u mne tu výjimku asi budete muset udělat
 
Tomuhle my šakalové vážně nerozumíme. Protože kdo vlastní psa, který na někoho takovým způsobem zaútočí, tak pokud má trochu cti v těle, vlastnoručně zvíře zastřelí a nevede ho k veterináři "na injekci".
Jiná věc je, že v případě, který článek popisuje, nemůže být řeč o nějaké cti 
 
šakal, podepsán vlastní prackou
0/0
18.7.2003 16:20

jackal

Re:
Hi,hi,hi ... to je ale blbost.
0/0
18.7.2003 17:26

eliska

Re:
...sakale....
0/0
18.7.2003 17:32

oksana

Re:
SILNE pochybuju, pani, ze jste opravdu veterinarka, protoze jako takova, byste toho psa okamzite uspala. jiste, pes za to nemuze ze z nej udelali zabijackou bestii, ale lidi...
a jako rozumne uvazujici clovek byste radsi videla to zvire uspane, nez cile -  a jdouci priste treba po diteti...
spis budete nejaka takova ta zelena aktivistka, co si nevidi na spicku nosu, a prava zvirete na trhani a zabijeni (dana mu prirodou) povazujete za dulezitejsi, nez pravo cloveka na zivot... takovy jako vy, bych nejradsi zavrela na tyden s tuctem stiru do krabicky od sirek...  lovu zdar!!!
0/0
18.7.2003 16:31

sandbox

Re:
tak, tak pes je nejlepsi domaci zvire. jednou jsem  mel peceneho vlcaka a moc mi chutnal. chutna to trochu jako kralik jenze je to lepsi. jenom je skoda ze u nas nejsou nejake dog-shopy kde by byli psi k dostani (v tesku je nemaj). chodit pro ne do psich utulku me uz nebavi, ta pani se po me vzdycky tak divne kouka ...
0/0
18.7.2003 16:39

Snork

Re: (není nad psa!)
Souhlas na 110%. Já sice dávám přednost zaživa staženým čivavám (maso má pak lepší šmak), ale proti gustu žádný dišputát. Není nad psa! PERMANENTNÍ REVOLUCE  
0/0
18.7.2003 17:08

Cartman

Re:
Lepší šmak sice má, ale nezapomínejte, že při stahování prochází čivava stresem, a při něm vyplavuje látky, které maso ochudí na proteiny...
0/0
18.7.2003 17:28

Villy

Re:
Pani zverolekarsko, kolikpak trid jste vystudovala?? (Oni) privedlY/vyslechlY . Jestlipak jste pri psani nemyslela na neco jineho TVRDEHO
0/0
18.7.2003 16:49

Cartman

Re:
Jako veterinářka bys měla vědět, že zvíře, které zabije člověka, se automaticky stává pro člověka mnohonásobně nebezpečnějším, jelikož má nadosmrti zafixováno, že má nad moc nad životem člověka. Neplatí to jen pro psy.
0/0
18.7.2003 16:50

pinguin

zverolekarka ?
0/0
18.7.2003 17:31

pinguin

zverolekarka ?
( bacha na pravopis pani doktorko )  ale jinak, psa ktery jednou zabil,bych si na odpovednost nebral,byt to udelal na pokyn...
0/0
18.7.2003 17:33

Pokousaný pán

Re: Linda+pes
Lindo,mi jsme blbí a tak sy chcy vislechnout tu přednášku.A napiš taky ,kde máš tu ordynacy,budu ti tam denně vodit psi na iněkci.
              
0/0
18.7.2003 17:42

Jura

Za tohle 12 !!!
www.eu-profit.com
0/0
18.7.2003 16:04

Krtek

8,5 roku za vraždu?
To si dělají legraci, ne?Ještě ke všemu brutální. Joooom kdyby  byl ten zakousnutej cikán, určitě by ten poštvávač dostal 15 let, za rasovou vraždu ! Pes za nic nemůže, asi byl cvičen. Tomu rozsudku fakt nerozumím.
0/0
18.7.2003 15:51

Petr

Re:
Ten trest dostal clovek a ne pes
0/0
18.7.2003 15:58

oksana

Re:
hele, lepsi 8,5 let, nez nic...
koukni, v nemecku by dostal 1.5 roku na podminku, protoze mel tezky mladi, a vlastne vubec toho psa postvat nechtel, protoze byl vlastne uplne ozralej, a tak za to nemuze on, ale alkohol...
0/0
18.7.2003 16:34

Od Karla Srby

Re: Muž je nevinen
8,5 roku? To je šílené!Může za to ten pes!Majitel ho měl schovaného v krabici od bot.Říkala to jeho maminka s tím,že ho tenkrát jako štěně přinesl jeho tatínek...
0/0
18.7.2003 17:50

Jandula

vlcacci
Vlcaci jsou hezci a hodni psi. Ja mam uz druheho po sobe a kdyz se dobre vychova je poslusnej. Tenhle jenom poslechnul panicka. Doufam, ze mu neublizej.
0/0
18.7.2003 15:44

Gioconda

Re:
Doufam, ze neublizi ani panickovi, vzdyt pejskovi dal jenom bezny prikaz "vem si ho" a pejsek ho poslusne splnil. Vsichni ti panickove a pejsanci jsou nesmirne roztomiloucci a vsichni, kdo si mysli, ze ne, nemaji radi psi, ani zvirata a tim padem ani lidi. I kdyby denne panickove a pejsanci zardousili nekolik zlych cloveku, vzdycky se najde dost panicku, kteri vystoupi na jejich ochranu, i kdybychom se brodili po pas v hovnech. Hergot, teda chtel jsem rict hervondrackova, uz jsem z toho prispevku cely oslitany, du se umejt. Pa.
0/0
18.7.2003 15:53

no comment

Re:
 souhlas!!!
0/0
18.7.2003 16:16

Johny

Re:
Co to meles? Jestli se nepletu,tak Jandula jen upozornila na to(je to ostatne psane uz v clanku),ze pes "jen" poslechl prikaz pana.A to je spravne. Pes nezna vyznam toho, jestli je to spravne nebo ne. Ma sice sve mysleni a uznava sve hranice a to co je dobre,co spatne,jenze ma jine hodnoty nez lide...Pes ktery bezduvodne napadne cloveka(tech moc neni,vetsinou je duvodem spatna vychova),ten utraceni zaslouzi...jako lidi.Ten co napada pod vlivem spatne vychovy,nebo ten co napadne pod povelem,tak zaslouzi prevychovu a utratit sveho pana.Nezodpovednych "pejskaru" je mnoho,rozcilujou me,ale nehazu je do jednoho pytle.CZus
0/0
18.7.2003 16:50

Cartman

Re:
Jenže tady nejde o to, co si zaslouží/nezaslouží pes, ale o to, co je potřeba udělat pro prevenci, aby ten pes už víckrát neposloužil jako zbraň na zabíjení.
0/0
18.7.2003 17:35

Petr

Re:
Je tady rec o vlcacich nebo ovcacich ?????
0/0
18.7.2003 15:59

zoofylka

Re: Pes za nic nemůže
Ten pes za nic nemůže.Vlčáčci jsou moc hodní.To já když tomu svému řeknu "vem si mě",tak si spolu vždycky hezky užijem!
0/0
18.7.2003 18:05

franta mottl

vzdelani na Morave, zejmena Ostravsko
je velmi spatne. "vem si ho" je nespisovne. Ale co muze nasinec cekat od ostravaka.
0/0
18.7.2003 15:31

Tom

Re:
Co to plácáš????? Mimochodem jsem z Prahy.
0/0
18.7.2003 15:46

Vamp

Re:
Máš recht, Cecilko. Správně měl zvolat "Vezmi si jej!"
Anebo, aby to bylo ještě i logicky správně, měl zakřičet "Pokus se jej odebrat jemu samému!"
0/0
18.7.2003 17:22





Najdete na iDNES.cz