Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

USA čelí v Iráku gerilové válce

Poprvé od konce války v Iráku USA přiznávají, s jak složitou situací se jejich jednotky v této zemi setkávají. Vysoký americký generál John Abizaid, nástupce generála Frankse, jenž velel irácké operaci, včera prohlásil, že USA čelí v Iráku gerilové válce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Rudý prapor

Kapitalismus znamená válku
Kapitalismus znamená válku
 
Proč po ukončení studené války, rozpadu socialistického tábora a zrušení Varšavské smlouvy nenastal ve světě hluboký mír? Ti, kdož poctivě věřili v "sametovou revoluci", přece něco takového čekávali. Nastal však pravý opak. Ve světě se neustále někde bojuje a další války se připravují. Prezident USA v rozporu s mezinárodním právem vyhlašuje koncepci preventivních válek, posílá své letce nebo bezpilotní letadla, aby bez vyhlášení války v cizích zemích zabíjeli, tu či onu zemi bombardovali. Místo boje proti chudobě, o kterém se občas plně mluví, ve skutečnosti probíhá permanentní "asymetrická" válka proti chudým tohoto světa. A plánuje se její intenzifikace. Bezkonkurenčně nejmohutnější vojenská mocnost světa dále zvyšuje své vojenské výdaje a totéž požaduje i po svých spojencích včetně ČR. Nikdo se neodvažuje odporovat.
 
Dnešní svět se drasticky přiblížil možnosti "společného zániku bojujících tříd". Buď zrušíme kapitalismus, nebo "zrušíme" lidskou civilizaci. Jak věděla už Rosa Luxemburgová, budoucnost lidstva má jen dvě alternativy - socialismus, nebo barbarství. Boj proti válečnickému běsnění je dnes základní formou boje za záchranu lidské civilizace v rozumnější podobě, než je ta dnešní. Dnes ještě existují možnosti prosazování pokrokových požadavků demokratickými prostředky, tendence k fašizaci společnosti ve jménu "boje proti terorismu" jsou však zřetelné. Braňme demokracii ve jménu míru a lepší budoucnosti. Nejsme v tom sami, jak dokazují mohutné protiválečné demonstrace v mnoha zemích.
0/0
22.7.2003 20:53

blackshadow (z domova)

Udaj a Kusaj asi mrtvi ...
.... zatimco mistni redakce spi, tak to vypada, ze Sadamovi synove byli zabiti pri dnesni prestrelce v Mosulu. Doporucuju Breaking news ve vsech solidnich mediich ... zdroje z Pentagonu hlasi reasonably certain, ze oba sinove jsou mrtvi ... jejich udajna tela budou podrobvena identifikaci.
0/0
22.7.2003 18:34

:-O

>>>>>>>>>
(Kiss, 20.07.2003 17:52) to je tim, ze neznas blackshadowa. Kamil je totiz jeho pocitac, kterej je ruzovej a ma bledemodre puntiky. a Blackshadow po ne receno slovy basnika: ....caaaka a caaaka.... " ale vazne, je to uchyl, ketrej vsechny diskuse zamoruje svym spermatem.
0/0
21.7.2003 18:39

Zdeněk

Bez komentáře
  POSŤÁČEK Na svět, hledě z velké dálky, vidím jenom samé války. Od počátku do dnes, POSŤÁČEK vše odnes. ez ohledu na rasu, na jazyk a původ, POSŤÁČEK by vytvořil, mrtvol strašný průvod. Za co život asi ztratil, proč si ho tak často zkrátil ??? Pro prachy a pro moc, VYVOLENÉ TŘÍDY . Třídy plné neřesti a morální bídy.
 
Pro moc vůdců, často svůdců, magorů a zvrhlíků, nevyrobil pro svá těla, ani dosti truhlíků. Vyvolená TŘÍDA , mnohdy se i střídá. Černá, hnědá, rudá, na city vždy chudá. VYVOLENÝCH cíl je jasný, jak to bude hrozně krásný, až na ZEMI začnou vládnout, je to sen, co musí zvládnout. Milióny, miliardy, pro ně nejsou žádné DADY , POSŤÁČEK se dobře množí, tak do toho život vloží Karel Dvořák
0/0
21.7.2003 10:14

Věra Bílá

Re:
neni to POŠTĚVÁČEK?
0/0
21.7.2003 19:58

ruleta

aneb osvobozenecky boj?
UN Convoy Attacked (...)U.N. driver died after a United Nations convoy came under fire for the first time.(...) foreign employee of the U.N.-affiliated International Organization for Migration (IOM) was slightly injured and the driver killed when their vehicle veered into a bus after being raked by gunfire from a passing car south of the capital.(...)
0/0
21.7.2003 7:53

Petr 1

Pane Chumbawamba:
Zdá se, že neustále opomíjíte fakt, že Vaše nelogická napadávání amerických operací v Iráku platí i pro české mocipány a následně i české jednotky podporující američany v jejich krvavém potlačování svobody iráckého lidu. Jste ignorant, nebo jen prostý český inteligent?
0/0
21.7.2003 1:38

Vladimir

Snad pujdou...
Kez by tak Iracani dokazali vybojovat Bushovu volebni porazku! A zaroven odkrouhnout Saddama a jeho krvavy kumpany. Snad to vyjde! Pokud vim, tak amici uvazuji o budovani zakladen u nas(?) To by byl pro Evropu dost nemily fakt, Evropa a USA se zacinaji dost lisit. I am afraid of american!
 
0/0
20.7.2003 16:53

Anicka Holubova

Re:
My zeny za pultem americany vitame!
0/0
20.7.2003 22:33

blackshadow

Kamil
....dneska mi Kamil řekl, že ty červený fleky na krku nemá od jinýho kluka, ale od holení.... já Kamilovy věřím.... mám radost, že mi není nevěrný....
0/0
20.7.2003 16:51

Chumbawamba

pro Ruletu.....
K tvojí reakci na můj příspěvek..... 1/co se týká průzkumu - propaganda....takže 0 bodů!Možná ne,a možná jo....kdo má pravdu...co myslíš? 2/to že se lidé na různých místech chovají různě mi,až tak divné nepřipadá......jiný kraj - jiný mrav /asi ne každý je schopný postavit se po zuby ozbrojenému US žoldákovi...../,rozhodně si nemyslím,že se celý irácký odpor skládá pouze ze Saddámovo bližních........ne ne, je to opravdu obraný odpor bezdůvodně napadnutého iráckého lidu ! 3/ANO kdyby USA nezačali okupovat Irák....opravdu by v této oblasti nebyla válka .....neříkám,že by tam byl klid a pohoda,ale určitě ne tahle odporná po moci a zisku toužící americká invaze,chceš li válka.....takže Míru zdar! zdraví a vždy bude Chumbawamba....!
0/0
20.7.2003 13:49

ruleta

Re:
to mi staci..hlavne na bod tri.lze odpovedet serii nadavak a nejakou prupovidkou o dusevnim zdravi autora...Miru zdar!
0/0
21.7.2003 7:48

monty

A ten Blair a George lžou a lžou ...
Oni už snad nic jiného neumí.
A ten Brit, co to na ně prozradil do BBC, ten už zaplatil.  Kohopak asi na něho poslali ?  Je to vzkaz : Jsme schopni čehokoliv.
 
0/0
19.7.2003 21:28

Chumbawamba

Re:
To,že jsou schopni čehokoliv,nám přeci předvádějí každý den.......no jo,tak takhle asi má vypadat ta pravá kapitalistická kultura......pche...a to se ještě Arnold,někde v minulých diskusích chvástal,jak to ten kapitalismus funguje........a pokud navíc budou vůdčími osobnostmi tohoto kapitalistického systému lidé jako Blair,či Bush....tak to nás čekají ještě mnohá překvapení..........a co teprve ti,kteří mají tu smůlu,že žijí v tzv.problémových zemích,ikdyž kdo ví,třeba si nás amíci taky vyberou za cíl,ale vzhledem k tomu,že jim česko nenabízí,ani ropu,ani nikterak zvlášť strategickou posici,a navíc nemáme ani vlastně žádnou armádu,asi nás spíše použijí jako terče k vystřílení přebytku munice...třeba sem prdnou i něco "lepšího"......pak zbyde jen si najít tu správnou omluvu pro svůj čin /třeba se zase Bushovi zjeví bůh....to by stačilo,tomu se dá uvěřit...že jo?/.....chi...chi....
0/0
20.7.2003 14:03

:-O)

?
Police called during House meeting Accusations of name-calling and threats --- Saturday, July 19, 2003 Posted: 0136 GMT ( 9:36 AM HKT) WASHINGTON (CNN) -- Capitol Police were called Friday to a contentious House committee meeting marked by a Democratic walkout and accusations of name-calling, vulgarity and physical threats. ... The whole thing blew up, witnesses said, when Democrats complained of the way committee's Republican chairman, Rep. Bill Thomas of California, was running the session. The Democrats said they needed more time to review some changes in the legislation after getting them only the night before. When they could not to get a line-by-line reading of the bill, a common parliamentary tactic, they walked out and gathered to talk in a library at the back of the meeting room. Thomas, who has a reputation for being blunt, had his staff call the cops. Democrats said Thomas called police to get them out of the room. Republicans said the police were called because one Democrat, Rep. Pete Stark of California, got out of hand. Stark, they said, stayed behind after his colleagues left the committee room to berate Thomas and other committee Republicans. According to a Democratic aide, the police came, scratched their heads, referred the matter to the House sergeant at arms, who told the committee members to work it out themselves. The Democrats eventually left. ..... Democrats and Republicans hurried to the House floor to denounce one another and give varying versions of what exactly happened. And long-simmering resentments came to the surface with Democrats -- in the minority -- accusing Republicans of using heavy handed tactics to get what they want. "We're not taking it anymore," declared House Minority Leader Nancy Pelosi, D-California. But Republicans said it was the Democrats who started it. ......<<<
0/0
19.7.2003 6:33

Blízký Východ krvací

USA a GB - okupace - Co to známená?
RB OSN označila vojenské síly v Iraku zejména USA a GB za okupační moc, což známená, že musí respektovat Genevskou dohodu z roku 1949, to je jedná starna mince, ale co druhá strana mince? V chartě OSN je zakotveno právo národů žijící pod okupací právo bojovat proti okupantům všemi prostředky včetně ozbrojené, z toho vyplývá že boj Iračanům proti jednotkám působící v Iraku jako okupační za legální nikoliv jako teroristické akce.Čeho se obávám? Že tento legální boj se rošíří mimo hranice Iraku - v tylu okupační síly to je v USA a ve Velké Britanie potažmo ve všech zemích, které budou v očích Iračanů považované za okupační - to jsou státy, které pošlou své jednotky na rozkazu a přání Bílého domu nikoli na základě rezoluce RB OSN, proto naléhávám na naši politické špičky aby zachovali rozum a nepodlehli úplatkám, které nám nabídne okupant irackého lidu, protože bohátsví Iraku jako ropa a cokoliv jiného patří irackého lidu, ať naše země zůstane mirumilovná, ať z nás nikdy nestane okupant nebo jeho sluha protož příjde den kdy naše vnuci budou muset vypořádat nejenom morálně za účásti dnešní generáce při neoprávněném disponování a vynakládání s bohátsvím irackého lidu.
Nevěřím, že jenom stoupenci Sddama utočí na okupační síly v Iráku. Myslíte, že Iračán který trpěl léta pod diktáturou Saddama souhlasí s diktáůrou nasazenou zvenčí? Do dnešního dne díváme na vstup vojsk Varšavské smlouvy na naší území za okupací, hledáme vinika, nechtěli jsme přítomnosti cizích vojsk na naší území, Proč naše právo pro jiné národy není právem?
Oh bože, co je za demokrácie v které lhář je označen za svatý, kde někdo rovnější než ostatní. USA nemá žádný morálný předpoklad aby hájila demokrácií, vždyť v demokratickém řádu zákon má platit na všechny stejným metrem, ale mocipáni v zločinnickém centru PENTAGON nehodlají smířit s možnost soudit její vojací za válečné zločiny PROČ? buď nemají nic společného s demokracií nebo dobře vědí jaké zločiny spáchají a chtějí
0/0
18.7.2003 21:20

Lukáš

Re: ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
To uz jsi skoncil???Nic moc...
0/0
18.7.2003 21:33

Blízký Východ krvací

Blízký Východ krvací
Již delší dobu je napjatá situace na BV, musíme pochopit jedno, že BV je šachovnice mezinárodních nadnárodních sil, vždy pohybuje směrem vysledníce těchto sil. To je na úvod, ALE tam žije lidí, kteří chceme nebo ne ovlivní situace, která ne vždy jde směrem co přeje nejsilnější na mezinárodní šachovnice, nyní USA pod velením demokratodiktátora G.W.Bush. USA a Evropa podporovala Saddama kdy¨ž masakroval iracké komunisty, tleskali mu, dali mu vše aby zahájil válku proti Iranu po té co zvítězila v tam tzv. "Islámská revoluce". Saddam chtěl větší role v regionu, což mu nedovolili, lákali ho do Kuwajtu ablbec naletěl, pod heslem osvození Kuwaitu USA po skončení studené války nastoupili pravou nohu do regionu bohatého na ropu, zavedení EURA a zvýšení potenciál - ekonomický a politický - EU musela USA reagovat na ochranu své zájmy, jak jinak než ovládnout ropu - hlavní nerv světové ekonomiky. Vymylily sénář lživý, který je možný ve podnebí falešné demokracií v němž žijeme a pustili do války, RB OSN v její rezoluce je označila za okzupační moc co to známená?
0/0
18.7.2003 20:57

blackshadow

pěkní kluci
Dneska večer jdeme s Kamilem do baru. Chodíme tam, protože je tam hodně pěkných kluků. Možná některého přemluvíme aby s námi šel na trojku. Bylo by to super a mohli bychom si to pořádně užít. Do toho baru chodí i holky, ale o ty se nezajímáme. Kamil i já jsme pěkní kluci.
0/0
18.7.2003 18:46

tom

když policie vtrhne do domu bez povolení k prohlídce
- v tomto případě USA+GB bez mandátu OSN a navíc tam nenajdou, co hledaly (zbraně HN, chemické, biologické, jaderné co nás měly za 45 minut napadnout) měly by se omluvit a škodu uhradit. Odpovědní lidé by měli být potrestáni, nejlépe i souzeni.
No, ono to někdy nefunguje i na úrovni domovních prohlídek u policie, ale přístup by měl být stejný.
Není divu, že USA vydírají ty státy, které umožňují soudit delikty uskutečněné za jejich hranicemi - např. Belgii.
0/0
18.7.2003 13:07

oksana

Re:
plnne s tebou souhlasim, melo by se s tim neco udelat... ale co???
0/0
18.7.2003 13:51

ruleta

Re:
mala poznaka- kdyz slysis v sousednim byte ze nekdo vola o pomoc ze ho vrazdi zadne povoleni nepotrebujes...
0/0
18.7.2003 13:54

:-(

Re:
, mylis se, musis zavolat policii (mandat OSN), ale sam tam vtrhnout nesmis, treba si jen hrajou nebo koukaji na televizi napinavy horor...
0/0
18.7.2003 14:06

ruleta

Re:
precti si co napsal a jak jsem reagoval  Tom mluvil o policii....
0/0
18.7.2003 14:08

ruleta

Re:
nehlede na to ze kdyby se dela vrazda tak ja sice porusim zakon rozhodne bude v klasifikaci na mensim stupinku nez vrazda(ktere ja zabranim)..Stane se ze mne hrdina!
0/0
18.7.2003 14:10

tajemnik letajiciho ostrova

Re:
hehe slusne to obracis... predstavme si to ze narknu souseda ze ma bombu a ohrozuje tim i sve okoli... krom jineho tyra a bije svoji zenu... vykaslu se na policii a vtrhnu do bytu s hrstkou dalsich sousedu... zdemoluju mu byt nasledovne zjistim ze bombu nema ( nemuzu ji stale nalest )... jedine co je jiste je ze byl svoji manzelku... no a pak protoze jsem hodny, coznu mu prodavat jeho veskere zasoby co doma mel a opravim za to co jsem znicil... mimo to se mi dotycny obvineni v tom byte nekde schoval takze ho nemuzu najit... to znamena ze v tom byte budu chvilku bydlet... s jeho zenou... te se to ale jaksi nelibi. Ma ale smulu... musim totiz preci stale nalezt jejiho manzela, zabit ho, provdat ji za meho kamarada, najit bombu a z jejich zdroju zaplatit opravy... ja sem to ale hrdina
0/0
18.7.2003 14:25

tajemnik letajiciho ostrova

Re:
pardon... samozrejme ze svoji manzelku bil ( nikoliv byl ) ;)
0/0
18.7.2003 14:26

Ondrej

Re:
co udelas, kdyz ta policie ti 12 let na tvoje zadosti kasle a posle mu jenom upominku? Nota bene kdyz na policejni stanici ma par vlivnych cinitelu s dotycnym rozjety ksefty a nechce o ne prijit? Nota bene kdyz ma od nich jasny echo ze tam zanedlouho vlitnes?
Na prirovnanich je zajimavy ze se daji vest donekonecna.
0/0
18.7.2003 14:35

tajemnik letajiciho ostrova

Re:
ano posilaji upominky a provadeji kontroly... soused vsak stale naleha, ze dotycny ma bombu a ze vsechny ohrozuje... policie mu vsak namita ze do bytu vtrhnout nemuze, ze potrebuje dukazy, soused jim predklada nepotvrzene domnenky, odhady a spekulace... pak to uz nevydrzi... dotycny ma totiz tak sladke zasoby... a ma bombu a bije svoji zenu!!!!
0/0
18.7.2003 14:46

Ondrej

Re:
Jak se vyrovnas s faktem ze Saddam nekolikrat prohlasil, ze dotycne zbrane znicil, lec inspektori na ne prisli? Bezvyznamna epizodka?Anebo ze po letech zapirani a pod diskretitujicim odhaleni prizna, ze ji ma a ze zvazoval, ze ji pouzije? Plus prohlaseni o zniceni Izraele a sjednotitelskem arabskem state...na tom muzes vytvaret dalsi prirovnani.Rikam - vzdycky v tom najdes diru a ta diskuse jde donekonecna.
0/0
18.7.2003 14:57

ruleta

Re:
Kdyz uz jsme u tech paralel s Irakem ano bomba se nenasla ale manzelka mela v hrudniku nuz(protoze to se v Iraku prenesene delo)
0/0
18.7.2003 14:38

tajemnik letajiciho ostrova

Re:
... stejne tak jako dalsich deset manzelek v okolnich bytech...
0/0
18.7.2003 14:48

Ondrej

Re:
tudiz je potreba prasknout do stolu a demonstrovat neochotu tyhle svinstva tolerovat a umoznit jinou formu pichani.
0/0
18.7.2003 15:02

tajemnik letajiciho ostrova

Re:
souhlasim... to ale lze aplikovat pouze v pripade ze se s nima ty vpadnuvsi sousede prestanou kamaradickovat... 
0/0
18.7.2003 15:06

Chumbawamba

jak jsem již mnohokráte uvedl....
....to co se dnes v Iráku děje je pouze logickou reakcí iráckého obyvatelstva na americkou okupaci.....je z podivem,že se však i natomto chatu nejde ještě dost lidí,kteří to tak nevnímají.......kteří i nadále věří lžím které nabízí USA a GB.....! Lidé copak nemáte mozek....? Pokud budeme mlčky přihlížet takovýmto hanebným agresím,můžeme jen se strachem čekat,koho si USA vyberou příště.........a zas je mi na blití....... Míru zdar!
0/0
18.7.2003 13:00

ruleta

Re:
1.V vcera jsem psal o przkumu ktery se delal v Bagdadu..doporucuji si ho najdete
2.vetsina utoku se deje  na sunnitskem uzemi..stokrat tady uvrejnene..deje se neco na jihu treba  v Basre?..
3.Bavis mne pokazde s tvym Miru zdar!..vlaste kdyby USA neobsadila Irak je mir...
0/0
18.7.2003 13:45

lada

Re:
Mas naprostou pravdu! Uz ted se tresu z obavy, ze USA napadnou nasi zemi! Ta horda bestialnich zoldackych imperialistu, kteri kam slapnou tam nastoluji totalitni a krveziznive statni systemy.Historie je plna dukazu. Za druhe svetove valky naprosto bezduvodne znicili vzkvetajici, mirumilovnou a tolerantni Treti Risi a nastolili v jimi okupovane Evrope tu tyranskou demokracii, ktera nas utlacuje dodnes. Svoji nevybiravou politikou a ekonomikou donutili v Evrope k padu nasi posledni nadeji. Lidsky a vzkvetajici komunismus. A kdo je na rade dnes? Posledni pozustatky stalinskeho komunismu ve svete a tak nadejny a tolerantni islamsky fundamentalismus! To nikdy nesmime dopustit! Kazdy kdo ma mozek jako nas spasitel, inteligent a svaty bojovnik Chumbawamba se tomu musi postavit! Navrhuji jit poplivat vylohu k McDonaldovi.
0/0
18.7.2003 13:59

ruleta

Re:
Pozor on ti rekne ze uz tu nemusi chodit oni tu uz jsou vykoupili nasi zemi!
0/0
18.7.2003 14:01

tajemnik letajiciho ostrova

Re:
tvoje pomerne uboha argumentace k uloze USA v druhe svetove valce rozhodne nikoho nepresvedci... myslis ze USA sly do druhy svetovy protoze chtely osvobodit evropu od oskliveho hitlera? za druhy svetovi se rozdeloval svet a USA by byly blby kdby u toho chybeli...  kdyz nekdo vidi ze se za rohem prodavaj rohliky zadarmo byl by blbej aby si tam pro ne nezasel...
0/0
18.7.2003 14:17

ruleta

Re:
Ale pane obchod ,prosperita a svoboda, demokracie...jsou propojene nadoby. Nejlepsi spolecnost pro obchod, pro zisk je demokracie..a to USA vi...to vi kazde male dite...
0/0
18.7.2003 14:20

tajemnik letajiciho ostrova

Re:
ona uz slova obchod a prosperita statu jsou jaksi v rozporu s demokracii a svobodou jednotlivce... pro obchod a presperitu statu je nejlepsi pseudodemokracie... lide si mysli ze jsou svobodni a jejich mocni panove je maji pritom plne pod kontrolou... to se pak statu dari... demokracie aplikovana v USA se stava pomalu paradoxem... v zajmu prav a svobod jednotlivce se omezuji prava jinych... procti si schvalene i neschvalene zakony v jednotlivych americkych statech... mnohdy beha mraz po zadech...
0/0
18.7.2003 14:37

ruleta

Re:
kdo mluvi o prosperite statu...ja mluvim o prosperite jednice...ale dejme tomu..co se vylucuje na prosperite statu a jedince..opet to jsou propejene nadoby
0/0
18.7.2003 14:42

tajemnik letajiciho ostrova

Re:
prosperita statu neznamena prosperitu jedince... rozhodne ne vsech... samo ekonomicke pravidlo rika, ze proto aby ekonomika rostla a stat se vyvijel, je preci jenom nutna nejaka ta nezamestnanost...  ale to se toho o cem ja mluvim az tak netyka... chtel jsem se jen dotknout stinu one zarne demokracie, ktera za prekroceni hranic tresta jedince stejne jako totalita... v demokracii jsou pouze jinak stanoveny hranice... i v totalite se meli ti co byli poslusni dobre a neposlusni meli problemy... stejne tak to je i v demokracii... pravidla jsou jen jinak urcena... zkus si neplatit dane nebo se ( ted to ber trosku z nadhledu ) projit po ulici nahy... budes potrestan nebot jsi porusil stanovena pravidla... jednotlive rezimy jsou aplikovatelne v ruznych castech sveta... jak chces demokraticky vladnou fundamentalnimu obyvatelstvu slozeneho z navzajem znepratelenych frakci ktere proti sobe bojuji od nepameti?
0/0
18.7.2003 15:02

ruleta

Re:
nebudu dale s Vami polemizovat..jinak receno existuje milion hledisek milion indexu jak si co overit...jednim z nich je treba hdp..muze to byt dale od AI mira korupce,odhady stinove ekonomiky(tz. x% z hodnoty hdp-samo cim mene tim lepe)..NEW-tusim ze cisty ekonomicky blahobyt,HDI-index rozvoje lidstva...a prekvapice na celnim mistech  je vzdy USA....
0/0
19.7.2003 20:12

ruleta

Re:
melo byt na Vas predchozi prispevek ale neva hodi se i na tento
0/0
19.7.2003 20:18

kámoš

Re: ó Ameriko ...
Nádherný výlev, až k zalknutí - pozor, je horko a mohla by z toho být mozková příhoda. Ale stejně si myslím, že Američani dostávají co si zaslouží - nemají tam co dělat a lze je pokládat jen za zloděje irácké ropy a plynu. A zloděje v té části světa trestají sekáním rukou nebo na hrdle. A pokud se gerilová válka rozšíří i do zázemí - to jest na americký kontinent nebo do Británie - prostě je to logické vyústění - tak jak američané šíří svoji představu o demokracii do této části světa, stejně mohou šířit svoji představu o vzdoru tyto národy k těm, proti kterým vzdorují, Jen si myslím, že iráčani jsou dost kultivovaní - běžný způsb usmrcení je podříznutí hrdla a to američanům ještě nedělají.
mějte se ...
0/0
19.7.2003 12:11

Moravak

Ale di ty kecko
Vysoký americký generál John Abizaid, nástupce generála Frankse, jenž velel irácké operaci, včera prohlásil, že USA čelí v Iráku gerilové válce
 
Johne Abizade, zase kacáš a máš špatný informace:
Pádem sochy Saddáma Husajna a poskakováním 100 Zifčáků po této soše přece válka skončila     
Nedělej z nás zase voly
Stačí když už CIA dělá ze všech voly
0/0
18.7.2003 12:41

:-(

Bush hleda vojaky
, v pondeli odmitla indicka vlada Bushovu prosbu, poslat do Iraku 17.000 indickych vojaku (bez mandatu OSN)... Bush nabidl indickym firmam obchodni smlouvicky a podilky na vystavbe Iraku... tak nevim, nevim...
0/0
18.7.2003 12:40

Jan

Re:
Co nevíš?  Obyčejně se tomu říká úplatek.  To přece jistě víš.
0/0
18.7.2003 15:34

zakachico

To se vam to bombardovalo a co ted?
Ono bombardovat je lehky, ale na zemi jste stejni jako vsishni. Uncle Sam si asi rika I WANT YOU! ( BACK HOME)
0/0
18.7.2003 12:05





Najdete na iDNES.cz