Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vykolejený vlak šest hodin blokoval trať

Po ranní srážce osobního vlaku s tatrovkou se mezi Rokytnicí v Orlických horách a Doudleby opět rozjely soupravy. Hasičům se po šesti hodinách podařilo vykolejený vlak odtáhnout do nejbližší stanice. V nemocnici nakonec skončilo třináct lidí. Řidiče tatry odvezl s otřesem mozku vrtulník.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Tomáš

Ten přejezd
znám od dětswtví jak z vlaku tak i z auta. Od Rokytnice dolů je velmi slušná silnice a svádí k rychlé jízdě.  Několikrát jsem tam zažil, jak řidiči přejížděli před vlakem na poslední chvíli. Navíc povolenou rychlost tam nikdo nedodržuje, protože přejezd je opravený a v dobrém stavu. Ale přesto pokaždé, když tam jedu, tak brzdím a pořádně se rozhlížím, protože i ve směru od Pěčína toho zase tolik vidět není. Chtělo by to tam dát signalizaci, ale na druhou stranu tam za den projede tak 10 vlaků, takže vzniká otázka rentability. Možná by pomohla stopka, ale tu by dost řidičů nerespektovalo.
0/0
14.7.2003 8:39

dušan

, Proč se srážka auta s železničním vozidlem označuje jako železniční nehoda?!!! Ve více jak 99% případů se jedná o chybu řidiče!! Bohužel MFD jde ve stopách Novy a zcela programově ničí to poslední, čím se dráhy přes veškerou bídu můžou pochlubit, a to je právě bezpečnost provozu. Např. v r. 2002 zahynulo při provozu ČD sice 117 lidí, ale z toho jen 2 (slovy dva!) vinou ČD. Zbytek jde na vrub řidičů silničních vozidel. Vezmeme-li v úvahu, že vlakem jelo vloni cca 170mil. cestujících, tak to máme 1 mrtvý na 85mil. cestujících. Pro silnici by podobná bezpečnost znamenala, že by při cca 1450 mrtvých měly naše silnice hostit více jak 123MILIARD přepravených osob!!!! Bohužel nevím, kolik osob se přepravovalo na silnicích, ale i tak je jasné, že železnice je řádově bezpečnější (určitě více než 100x). V Německu, kde momentálně působím, nikoho ani nenapadne, aby střet drážního a silničního vozidla označil jako železniční nehodu či přímo "železniční neštěstí". Maximálně "něštěstí na železničním přejezdu", z čehož ale hned vyplývá, že to není žádná "železniční" nehoda. Na ČD je spusta šlendriánu, ale tohle jsou vyložené podpásovky s úmyslem očernit železniční dopravu jako takovou.
0/0
14.7.2003 8:14

eternit

Re:
".... zcela programově ničí to poslední, čím se dráhy přes veškerou bídu můžou pochlubit, a to je právě bezpečnost provozu. " Je -li to to posledni, potom je na miste otazka, jestli drahy nezrusit. Prineslo by to zrychleni a zvyseni bezpecnosti na silnicich a 117 zivotu za to snad stoji.
0/0
14.7.2003 10:01

Martin

Re: Re:
Ty magoři by se vytřískali jinde, nebýt železnice. Jedině dobře, že to takovej bezohlednej magor napálí pod lokomotivu - kdyby to napálil do protijedoucího osobního auta, mohlo bejt hned 5 mrtvejch. A zrychlení na silnicich? Alespoň stolici máš dobrou? Chtěl bych vidět to zrychlení, kdyby se těch 100 tisíc lidí, co se do Prahy denně veze vlaky od Berouna, Benešova, Nymburka, Kralup a Kladna přestěhovalo do aut. Už teď jsou pražské komunikace totálně zacpané, takže děkujte všem, kdo jedou do práce vlakem.
0/0
14.7.2003 11:15

eternit

Re: Re: Re:
Stolice jak kdy, zpravidla uchazejici.
0/0
14.7.2003 11:42

dušan

, Proč se srážka auta s železničním vozidlem označuje jako železniční nehoda?!!! Ve více jak 99% případů se jedná o chybu řidiče!! Bohužel MFD jde ve stopách Novy a zcela programově ničí to poslední, čím se dráhy přes veškerou bídu můžou pochlubit, a to je právě bezpečnost provozu. Např. v r. 2002 zahynulo při provozu ČD sice 117 lidí, ale z toho jen 2 (slovy dva!) vinou ČD. Zbytek jde na vrub řidičů silničních vozidel. Vezmeme-li v úvahu, že vlakem jelo vloni cca 170mil. cestujících, tak to máme 1 mrtvý na 85mil. cestujících. Pro silnici by podobná bezpečnost znamenala, že by při cca 1450 mrtvých měly naše silnice hostit více jak 123MILIARD přepravených osob!!!! Bohužel nevím, kolik osob se přepravovalo na silnicích, ale i tak je jasné, že železnice je řádově bezpečnější (určitě více než 100x). V Německu, kde momentálně působím, nikoho ani nenapadne, aby střet drážního a silničního vozidla označil jako železniční nehodu či přímo "železniční neštěstí". Maximálně "něštěstí na železničním přejezdu", z čehož ale hned vyplývá, že to není žádná "železniční" nehoda. Na ČD je spusta šlendriánu, ale tohle jsou vyložené podpásovky s úmyslem očernit železniční dopravu jako takovou.
0/0
14.7.2003 8:14

frank

K srážce v Orlických horách.
No nevím, jestli nehodu nezavinil právě strojvůdce vlaku. Kdyby totiž nesnižoval rychlost, pak by zřejmě přejezdem projel a auto, byť podle prozatímních tvrzení jedoucí údajně nepřiměřenou rychlostí, by s vysokou pravděpodobností projelo za vlakem odjíždějícím z přejezdu. Myslím, že snímek jasně ukazuje, kam byl veden náraz po tom, co strojvedoucí snížil rychlost na cca polovinu. Tyhle mediální jednoduché verdikty jsou, myslím, značně problematické, když navíc odvádějí pozornost od toho, že i strojvedoucí svým chybným počínáním v některých případech mohou zavinit podobné nehody. Musíme mít totiž v tomto případě na zřeteli i ten fakt, že se nejednalo o žádný dlouhý několikavagónový rychlík, ale jen o jeden motorový vůz, který by přejezd bezpochyby při nezměněné rychlosti bezpečně projel a tak jej uvolnil pro přijíždějící náklaďák.
0/0
14.7.2003 8:11

Berg

Re: K srážce v Orlických horách.
A jak to měl asi odhadnout, ty chytráčku?
0/0
14.7.2003 8:26

frank

Re: Re: K srážce v Orlických horách.
Stejně, jako řidič jakéhokoli auta na silnici to měl odhadnout. Je to jen fyzika a mechanika, chytrolíne. Kdyby to řidiči na silnicích neuměli odhadnout, to by bylo maso. Ještě větší než je. Ale o tom to není. Váš dotaz můj názor ani nezpochybňuje, ani nevyvrací. Spíš naopak. Kdyby to totiž odhadnul, a to asi měl, tak nedošlo ke škodám na majetku a zejména zdraví těch, co byli zraněni. Prostě to odhadnout měl a ne se leknout a udělat co udělal. Myslím, že je to chyba strojvedoucího. Když ne zcela, tak přinejmenším z poloviny.
0/0
14.7.2003 8:33

dušan

Re: Re: Re: K srážce v Orlických horách.
, Tak to jsi asi spadnul z jahody naznak. Řidič drážního vozidla JE POVINNEN zastavit, spatří-li v cestě překážku. Maximálně může tak odhadovat, zda stihne utéct z kabiny či nikoli. Zákon o provozu na pozemních komunikacích ZCELA JASNĚ určuje, jak si má počínat řidič motorového vozidla, když vjíždí na ne/chráněný železniční přjezd. A propos, pokud si to dobře pamatuji, tak přes nechráněný přejezd se jezdí max. 30km/h. VŠECHNY nechráněné přejezdy jsou pro strojvedoucího označeny návěstí, která mu přikazuje dávat houkačkou návěst "POZOR". Činnost houkačky se zapisuje do registračního zařízení, takže když drážní inspekce zjistí, že vlak se blížil k přejezdu, nehoukal a tam se srazil s autem, tak i přesto, že to třeba PČR vyhodnotí jako chybu řidiče, tak strojvedoucí končí! Je spousta přejezdů, kde už dráhy "dobrovolně" zavedly jízdu rychlostí 10km/h, aby se předešlo srážce s nedisciplinovaným řidičem. A to nemluvím o idiotech, kteří si nechají od spolujezdce zvednout závoru a pak přejedou. Za to bych sebral řidičák aspoň na 10let.
0/0
14.7.2003 8:54

frank

Re: Re: Re: Re: K srážce v Orlických horách.
Máte pravdu, přes přejezdy se má jezdit 30kou. Dokonce mám pocit, že po novu je úplně jedno, jestli je chráněný nebo nechráněný. Řidičák za zvednutí závor bych bral úplně stejně, jako Vy. Ale dovolím si tvrdit, že zjevně nemáte pravdu v tom o té překážce. V tomhle případě tam žádná nebyla. A pokud by se strojvedoucí nelekl a nezačal brzdit, tedy měnit podstatný faktor fyzikální úlohy, tak i přes nedodržení předepsané rychlosti řidičem Tatry, by k nehodě s vysokou pravděpodobností nedošlo. Bylo by to knop, ale nedošlo. Jsem o tom přesvědčen. Náklaďák by projel těsně za zadními nárazníky motoráčku.
0/0
14.7.2003 11:38

Ma

Re: Re: Re: K srážce v Orlických horách.
..A proc teda neodhadoval ridic Tatry???
Kdyby radsi misto "odhadovani" dodrzoval dopravni predpisy (napr. max. povolena rychlost na nechranenem zel.prejezdu), tak by k zadne nehode nemuselo dojit. Nebo tvymi slovy: "kdyby to totiz odhadnul, ze se blizi vlak, a to asi mel, ..." -tak by asi radsi zastavil, ne?
Ale po bitve je kazdy general, ze jo?
0/0
14.7.2003 10:56

frank

Re: Re: Re: Re: K srážce v Orlických horách.
No já tedy nevím, jestli jste to vy, co mi odporujete, zřejmě bez toho, abyste si to uměli spočítat, samozřejmě jen přibližně, pochopili. Aby to nebylo "já o voze a vy o koze". Fyzika a její obor mechanika - dynamika při použití matematiky jsou neuprosné. Řidič náklaďáku měl možná odhadnuto, že když nebude vlak měnit rychlost, tak projede za vlakem. Nemohl však počítat s tím, že pan strojvedoucí změní faktor rychosti v jeho odhadu. Kdyby tak strojvůdce neučinil, pravděpodobně by k havárii nedošlo. Nevím o tom, že by řidiči silničních vozidel měli znát drážní předpisy. Navíc v tu dobu žádná překážka na kolejích jistě nebyla a Tatra byla při původně uváděné 70 km rychlosti od bodu střetu pravděpodobně ve vzdálenosti 150, spíše však kolem 200 - 250 metrů. Pokud by ani jeden rychlost neměnil, k havárii by velmi pravděpodobně nedošlo. Proč by mělo být automatické, že když se stane nehoda na železničním přejezdu, tak za ni může jenom řidič silničního vozidla? To přece není pravda.
0/0
14.7.2003 11:29

dušan

Re: Re: Re: Re: Re: K srážce v Orlických horách.
, A co kdyby tedy došlo k tomu, ze to tatrovka napalila primo doprostred motoraku a tim padem by dost mnozna ve vlaku nekdo prisel o zivot? Vzdyt prece ridic tatry MUSI pocitat s tim, ze se nejake okolnosti zmeni. Treba se v kolejisti 20m za prejezdem objevil clovek, kvuli kteremu strojvedouci musi brzdit. Ja kdyz predjizdim, tak taky musim odhadovat, jak se zachova predjizdeny, auto za mnou a hlavne pripadne blizici se auto v protismeru. Predstava, ze vsichni ostatni se ridi jenom zakony mechaniky je opravdu naivni. Jako konstrukter se ridim predevsim mechanikou, ovsem v praktickem zivote to nestaci... Co se tyce prednosti na prejezdu, tak Zakon o provozu na silniocnich komunikacich jasne stanovuje, ze prednost "v miste krizeni pozemni komunikace s drahou ma DRAZNI VOZIDLO". Takze vsichni motoriste musi jednat tak, aby drazni vozidlo nejen neohrozili, ale ani neomezili. PS: myslite, ze ridic tatrovky bere v uvahu nelinearni diferencialni rovnice druheho radu popisujici jizdu jeho vozidla?
0/0
14.7.2003 11:51

frank

Re: Re: Re: Re: Re: Re: K srážce v Orlických horách.
K P.S.: on si to samozřejmě neuvědomuje, ale empiricky s nimi skutečně na podkladě zažitých situací pracuje tak, jako každý. Přitom je jasné, že ne každý je schopen věc vyjádřit ve vzorcích a spočítat. To za prvé. Za druhé, není dobře podsouvat kdyby, poněvadž se jedná o konkrétní situaci. A tam se uvedená kdyby nevyskytovala, přestože variabilita byla možná. Říkáte správně, že musíte odhadovat při předjíždění. A z toho lze dovodit, že stejně jako mechanika vše neřídí, tak ani zákony a drážní předpisy toho nejsou schopny. Tím se snažím naznačit, že přeci jenom asi vlak neměl brzdit po úleku mašinfíry. Daleko lepší by bylo, kdyby rychlost zvýšil. Ale já to chápu, že je obtížné to odhadnout. Třeba pán ani autem nejezdí a je jasné, že k něčemu podobnému není cvičen. Nejmladší taky nebyl a jeho reakce ho z problému nevytáhla. Spíše jej podpořila. Takže řešit vše podle předpisů nemusí být také vždy správné. Jistě bude tendence říci, že fíra je z obliga, protože dodržel předpisy. Ale kdyby to spočítal znalec, tak věřím tomu, že výsledek bude přinejměnším ten, že nehodu způsobili oba, pokud by ovšem dokonce nedokázal, že vlastní střet byl způsoben bržděním vlaku. Zdá se, že o tom něco víte, a tak určitě už Vám vyšlo, že motorák by projel při 40tce přes přejezd tak, že by jej zcela vyklidil, za cca 2 sekundy od najetí předních nárazníků do prostoru přejezdu. Aby došlo ke střetu, musela by být Tatra od místa střetu jen cca 19,5 metru, pokud jela 70. To jistě nebyla, poněvadž snížení rychlosti k polovině rychlosti původní u nákolků na kolejnici zabere relativně dlouhý čas. Stále mi z toho vychází, k nelibosti ostatních, že ke střetu, pokud by nedošlo k deceleraci vlaku, by nedošlo. Mluvíme-li o realitě, netvrdím, že řidič Tatry se choval podle předpisů, ale předpisy věc nebyly za dané situace schopny řešit. Naopak, jak se zdá, vytvořily podmínky pro kolizi, když jedna strana je nedodržela a druhá zase dodržela.
0/0
14.7.2003 12:40

dušan

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: K srážce v Orlických horách.
, No tak to je fajn. Takže když nebudeme dodržovat předpisy, tak bude vše OK. Jenomže tady situace vznikla právě proto, že jedna strana předpisy nedodržela. Předpokládat řešení situace tak, že on mi "pomůže" porušením předpisů, to je cesta do pekel. To můžu rovnou při předjíždění uvažovat, že protijedoucí mi uhne do příkopu a tak mi pomůže vyřešit situaci, kterou jsem způsobil nesprávným způsobem předjíždění. Drážní doprava se řídí trochu jinými úvahami (i když fyzika zde platí stejná) a jestli předpokládáte řešení a la Laurel a Hardy, kde se Fordy T legračně křižují s vlaky, tak si skočte do videopůjčovny. Pro Vaši informaci: depo kolejových vozidel Česká Třebová, pod které dotyčný strojvedoucí spadá, sankcionuje svoje strojvedoucí za překročení předepsané rychlosti už o 1 (JEDEN!!!) km/h. Když by se strojvedoucí zachoval tak, jak předpokládáte Vy, tak by se (možná) nic nestalo, až na to, že by neměl jak vysvětlit, proč překročil předepsanou rychlost. Pochybuji, že by se řidič tatrovky přihlásil na policii a udal se, že se málem srazil s vlakem. Za další, motorový vůz ř.810 není žádná F1, aby zrychlil na dvaceti metrech byť jen o 10km/h. Žádné drážní vozidlo není konstruováno, aby "unikalo" před pirátskými řidiči. Naštěstí naši předci pochopili zákonitosti mechaniky a usoudili, že větší hmota má přednost. Ač se to nezdá, ten motorák je cca 2x těžší než tatra plná kamení..... Mějte se hezky, jenom mi snad napište, až sednete za volant, abych ten den zůstal doma.... dusan.havlicek@email.cz
0/0
14.7.2003 16:06

Jan Pavel

**
koukám že Tatra:Vlak 1:1
0/0
13.7.2003 22:33

blackshadow

Do postele raději s klukem
Milování s klukem je lepší než s holkou. Když se miluju s klukem, objevuji něco jiného, než co nemohu nalézt na ženě. Jednou jsem spal s holkou a byla to pořádná otrava. Pěkně urostlému klukovi se žádná holka nemůže vyrovnat.
0/0
13.7.2003 17:20

Josef Nedobík

Re: Do postele raději s klukem
DOUFÁM, ŽE SI ASPOŇ UMYTEJ, ČERNÝ STÍNE!
0/0
13.7.2003 21:32

Kotelník

Re: Do postele raději s klukem
Hlavně to s tím svým gay klukem nedělej na železničních přejezdech
0/0
14.7.2003 9:54

Len Hoda

Ne za vše mohou dráhy
je mi skoro 50 let, a téměř tak dlouho znám ten přejezd., vždy byl bez signalizace a bez závor. Silnice a trat se tu křižují téměř v kolném směru, přičemž obě mírně klesají od Rokytnice směrem k Pěčínu. Ve třech kvadrantech jsou pole a louky a řidiči vidí vlak na cca 300 m.Jen jedna alternativa je nebezpečná, jede-li řidič z Rokytnice a vlak do Rokytnice., v tom případěřidič zahlédne vlak na vzdál. cca 30-50 m..V létě mu v rozhledu brání listnatý lesík.Správa silnic opravila přejezd tak kvalitně, že jej lze přejíždět rychlostí 70-80 km/h (dřív 50kou,nebo raději 30kou). Je třeba hledat vinu u řidiče tatry, který jel ve snze vydělat víc od Rok. nepřiměřeně rychle , možná  bez zařazené rychlosti !!!!
0/0
12.7.2003 19:07

Marcela

Re: Ne za vše mohou dráhy
No, jestli je z jednoho směru vidět vlak ze vzdálenosti 30m, tak když jede vlak rychlostí 48km/h, tak je u Vás ( 30m) za necelé 2,5 vteřiny . To není moc času, asi to tedy nebude moc bezpečný přejezd.
0/0
12.7.2003 19:18

LOJZA

Re: Ne za vše mohou dráhy
Přejezd se běžně přejíždí 100km rychlostí a vyšší,takže,jak uváděl pan Rozínek:Kdyby se dodržovali předpisy.
K této nehodě není co dodat,pouze to,že je to vyna řidiče z povolání a jako takoví už by si dosmrti za volan sednout neměl.Přál bych si aby v takových případech postupovali soudy co nejpřísněji.Nepřiměřená rychlost,nedodržování přednosti v jízdě s polu s alkoholem,patří mezi nejčastější příčiny dopravních nehod a proto by se měli posuzovat co nejpřísněji.Můžeme být jen rádi,že včerejší nehoda si nevyžádala žádné oběti na životech.
0/0
13.7.2003 17:00

Marcela

proč jsou ještě nechráněné přejezdy
Nechráněné přejezdy by snad už neměly být, já vím, že to na 99% bude chyba řidiče ( vycházím z toho, že je zde napsáno, že je přehledný) ,ale alespoň světelná signalizace by měla být všude. Jistě by to stálo nějaké peníze, ale kdyby to zachránilo jediný život , tak to stojí za to. Některé nechráněné přejezdy jsou hodně nebezpečné , protože přes křoví není vůbec vidět a lze jen vypnout radio, stáhnout okénko a řídit se sluchem a doufat, že sluch máte dobrý. A takových je určitě dost.  
0/0
12.7.2003 18:26

Mirek

Re: proč jsou ještě nechráněné přejezdy
Většina nehod je na přejezdech zabezpečených, to je opatřených výstražným světlem. Jinak u  monopolního dodavatele svět. přejezdů AŽD Praha  je cena za jeden přejezd 5,5 mil.Kč a vic.
0/0
12.7.2003 21:28

pavel

Re: proč jsou ještě nechráněné přejezdy
To je skoro jako byste se ptal, proč ještě je nechráněný styk, vždyť kondomy jsou dostupné ... Prostě - nahrazovat lidskou nepozornost a hazard elektrickým či mechanickým zabezpečením asi nestojí za to. Nejde o jeden přejezd, kde se právě stala havárie, ale o stovky nebo tisíce dalších, kde projede vláček jednou za čas, silnice taky a vybavit zabezpečením všechny je nesmyslné - a odhadnout na kterém se stane pčříště nehoda, to prostě nejde ....
0/0
13.7.2003 12:43

blackshadow

Kamil a já
Včera v noci jsme si to s Kamilem pěkně užili. Mě se ale líbilo když jsem zasunoval a Kamilovi zase když jsem vytahoval. Na tomto se zatím nemůžeme shodnout. Ale rozhodli jsme se, že pojedeme uzavřít registrované partnerství do Holandska. Do USA bychom v žádném případě nejeli, protože jsou tam hloupí a nesympatičtí lidé. Kamil má rád tulipány.
0/0
12.7.2003 18:21

Vladan a Marcel

Re: Kamil a já
Verime ti. 
0/0
13.7.2003 1:56

Medák

Nechráněné přejezdy
Proč vlastně není na nechráněných přejezdech bez světelné signalizace stopka?
0/0
12.7.2003 17:37

Martin

Re: Nechráněné přejezdy
A čemu by jako pomohla, ty chytrolíne? Vždyť teď je tam podle předpisů třicítka a dodržuje se snad? Spíš smrtka by tam mohla bejt ... nebyl by špatněj nápad dávat pod ten červenej kříž kostlivce jako varování.
0/0
14.7.2003 11:32

LOJZA

NEPRAVDIVÉ INFORMACE
Zde uvedené fotografie,nejsou z nehody vlaku v Rokytnici v O/h.Akorát klamete veřejnost.A silnice z Doudleb do Rokytnice,nenechte se vysmát a jděte si na chleba vydělávat něčím jiným.
0/0
12.7.2003 17:15

Pylorus

Re: NEPRAVDIVÉ INFORMACE
Autenticnost fotografii nemohu posoudit. Proc si myslis, ze nepochazeji z mista nehody? Rozmlacena tatra s vlakem se nevidi kazdy den, nemyslis?
0/0
12.7.2003 21:56

LOJZA

Re: Re: NEPRAVDIVÉ INFORMACE
Dnes už je vše v pořádku a fotografie zde uvedené jsou autentické.Včera,když jsem uváděl,že fota nejsou z Rokytnice tak tomu opravdu bylo.Mohu to posoudit,jsem odsud a u nehody jsem byl!!!!!!!!
0/0
13.7.2003 16:49

xxx

hej
zažalovat ČD (nesouvisí s případem v článku) za nedostatečné zabezpečení železničních přejezdů!!!!!!
 
0/0
12.7.2003 16:37

.

.
.
0/0
12.7.2003 15:26

Radim Molaš

To je ostuda pro zdravotníky,pokud jak je psáno převážela sanitka pět lidí najednou. Zajímalo by mě kolik míst v prostoru pro pacienta je v techničáku a co zdravotní pojišťovna na těch pět lidí najednou. Jak housky na krámě. Hanba.
0/0
12.7.2003 13:48

IVA

Re:
Pořádně si to přečti a odečti si plus mínus a vyjde ti,že tyto stránky musíš BRÁT VŽDYCKY S REZERVOU.
0/0
12.7.2003 14:45

grgr

blebec řidič
Šlo skutečně o vinu řidiče o neboť řidič narazil do vlaku z boku.
0/0
12.7.2003 11:36

Reimaschall Herman Göring

Re: blebec řidič
to je tupy
0/0
12.7.2003 11:47

CheHumrevara

K akci se přihlásila HOA
Šlo o akci agentury GEHUMRO a Humří osvobozenecké armády (HOA). Podle informací našich zpravodajců byly v nákladním autě převáženy humří produkty a vlak byl plně obsazen příslušníky Rybářsko-labužnické koalice (RLK). Pokud nebudou naše podmínky splněny, diverzní akce budou pokračovat.
0/0
12.7.2003 11:12

Pylorus

Re: K akci se přihlásila HOA
:-))) Jen pockej klepetnacce, RLK s vami zatoci. Francouze na vas, to jsou jini experti, nez ti nasi radobylabuznici. Varena humra v syrova omacka, dobra humra!
0/0
12.7.2003 12:15

CheHumrevara

Re: Re: K akci se přihlásila HOA
GEHUMRO už o tobě ví všechno, mrzký Pylore. Zatkneme tě, převlečeme za humra a prodáme Francouzům - ti už z tebe udělají dršťkovou. A tvoje kamarády Antrum a Duodenum k tobě přidáme taky!
 
GEHUMRO still watching you !!!
0/0
12.7.2003 15:24

Driver

reakce
0/0
12.7.2003 10:55

Jan Čer. Sokolov

I já jsem v Orlických horách málem přišel o život !
Koncem května jsem projížděl Orlickými horami. Jel jsem podél hranic směrem do Ostravy z Liberecka. V jednom úseku jsem se blížil k přejezdu se závorami. Závory byly nahoře, světla nesvítila, když tu slyším něco jako pískání vlaku. Protože nemám v autě (favorit) rádio (třikrát ukradly...) slyšel jsem to jen tak tak. Podvědomně přibrzdím a asi ve vzdálenosti padesát metrů od přejezdu jsem si všiml skutečně osobního vlaku plného lidí. Já jsem zastavil. Řidič TATRY nemusel vlak slyšet. Nevím jak to skutečně bylo s tou TATROU , ale chci říci, že s životy hazardují i železničáři. V autě jsem nebyl sám. Vezl jsem svojí rodinu...
0/0
12.7.2003 10:50

kolis

Re: I já jsem v Orlických horách málem přišel o život !
Proste Ceske Drahy...No Comment!!
0/0
12.7.2003 11:03

dost nasranej magor s odtahovk

totez
mam podobnou zkusenost, vlaky maji jezdit po kolejich, ne posilnicich, pro všechny ostatni totiž plati ,že se musím věnovat řízení jinak nesu za následky odpovědnost, pro vlaky (a pro tramvaj) nikoliv, může si jet podle jízdního řádu a když někoho zabije tak má mrtvola prostě smůlu ??? Tak to ale funguje.Když spadne jedno letadlo inspektoři zastaví všechny lety podobných strojů dokud se nezjistí proč a nezajistí aby se to nemohlo opakovat, a't CD okamžite zastaví provoz a obnoví ho teprve až někdo nezávislí zkontroluje V'SECHNY přejezdy a potvrdí, že jsou dobře elktronicky a mechanicky zabezpečeny a monitorovány tak aby nemohlo za žádných okolností dojít ke střetu s autem jinak at prostě ČD NEJEZDÍ protože nás všechny ohrožují. Jsem řidič odtahovky takže jezdím dost a já si připadám od tech hovad ohrožován a jestli to bude pokračovat budu se bránit sám - tedy tím ,že budu vykolejovat vlaky CD na nechráněných přejezdech (odstavenými vraky) dokud nedokážu ,že jesou nebezpečné a nezmizí.
0/0
12.7.2003 11:19

xicht53

Re: totez
Doufám, že si tohoto příspěvku všimne někdo kompetentní z Policie ČR nebo z psychiatrické léčebny.
0/0
12.7.2003 11:36

Lien

Re: totez
Tohle opravdu myslíš vážně
mě to cos vypotil přijde jako dost dobrej vtip.
Nehceš taky třeba po nějaké autonehodě na křižovatce zastavit provoz všech automobilů do té doby než se to pořádně vyšetří někým nezávislým anež VŠECHNY křižovatky budou elektronicky a mechanicky zabezpečeny...
Prober se proboha
0/0
12.7.2003 11:46

Emeritní tram.

Re: totez
Blahoslavení chudí duchem......
0/0
12.7.2003 13:29

XXL

Re: totez
Takže ten Bavorák jsi na kolejich nechal o posledním summitu ty?
0/0
12.7.2003 13:43





Najdete na iDNES.cz