Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Policii unikl plán zátahů na řidiče

Dopravní policisté přijdou o tisíce korun, které mohli vybrat na pokutách. Po internetu totiž koluje kompletní harmonogram jejich plánovaných celorepublikových zátahů na neukázněné řidiče. Například 19. září budou policisté na dálnicích a silnicích první třídy kontrolovat nákladní auta.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Gustáv Husák

CENZURA
Koukám, že cenzura pracuje víc jak za doby komunismu - na iDNES jsou také komunisti...???    jen tak dál soudruzi - vzhůru do Evropy
0/0
15.7.2003 9:46

Keramik

Cessti ridici
No, trochu se da polemizovat s tvrde kritickymi nazory. Cessti ridici totiz obcas nerespektuji nektera narizeni (zejmena max. rychlost), v konkretni situaci to ale nemusi byt vzdy na skodu. Treba zvysena rychlost je za prihodnych podminek malym nebezpecim, nekdy naopak je treba daleko mensi rychlosti nez ktera je maximalne mozna podle zakona.  Cesi ale dost dodrzuji takovy ty detaily, ktery provozu pomahaji a to jak plynulosti tak bezpecnosti, vetsinou blikaji, drzi volny levy pruh apod. Kdo ridil treba ve Francii nebo v nekterych castech USA, asi se setkal s tim, ze blinkr je zbytecnost, prece nebudu drzet pravy pruh kdyz tu jsou dva, z cehoz pak vyplyva naprosto bezny predjizdeni z prava a pod. To jsou veci, ktery kolikrat ani nejsou prstupkem (napr. pomala jizda v levem kruhu, jizda dvou pomalych aut vedle sebe), bezpecnost na silnici ale ohrozuji daleko vic nez rozdil jestli 60 km/h nebo 70 km/h... Jinak mozna to doopravdy pustili schvalne, cilem policie totiz neni vybrat pokuty ale bezpecnost na silnicich. Takhle ziskali spoustu relativne slusnych dni zadarmo.... a jinym kontrolam nic nebrani...
0/0
14.7.2003 5:59

ČUPR

Buď zdráv naivní český národe !!!!!
.. a zase je o čem psát !            
0/0
13.7.2003 23:16

Chris

Kdo nedodržuje pravidla at platí !
0/0
13.7.2003 14:22

Amik

policejni prasata to siri samy
Kdepak,zadny unik,je to planovane pustene verejnosti.
nahradou za ty ktere by nahodou chytili v ten den nachytaji nekolikrat vice tech kterym vytvorili falesny pocit jistoty v jine dny.
nenechte se prelakovanymi bolsevickymi svinemi nachytat
0/0
13.7.2003 14:11

jirka kokos

Re: policejni prasata to siri samy
Taky si myslím,že je to kachna.Na tohle může skočit jen blázen.Je to jeden z dalších Špidlových tahů.
0/0
13.7.2003 17:26

bazzy

úplatky bere každej
Úplatky jsou skutečně svinstvo. Lumpem je ten co je požaduje i ten co dává. Teď si ale musím zastat policajtů. Za 10 let praxe za volantem mě stavěli z různých důvodů už možná stokrát. Na pokutách jsem zaplatil celých 5.200 korun (z vlastní blbosti). Úplatek ale po mě nikdo z nich nikdy nechtěl. A teď malý výčet, kdo už úplatek na mě chtěl: instalatér, elektrikář, řidič kontejneru, doktor, pracovník katastrálního úřadu a stavebního odboru, automechanik, veterinář, prodejce ve stavebninách ........ a určitě bych si ještě vzpomněl na další. Někomu jsem úplatek dal, takže jsem taky hajzl. Ale ruku na srdce-kdo z vás si nikdy nevzal, nebo nedal? Třeba alespoň cigára? Asi nikdo!  
0/0
13.7.2003 8:10

Z.A.B.

Re: úplatky bere každej
Souhlasím, mě se nestalo, že by na mně požadovala silniční kontrola úplatek a to vlastním ŘP od roku 1950 a najel jsem 1 300 000 km.
0/0
13.7.2003 21:45

Milllan

Nechápu
Jak Policie nehodlá prošetřovat únik Rozkazu pol. prezidenta? Opět se nic neděje?!!!! A co porušení paragrafu o mlčenlivosti zákona O Policii ? Platí asi jen pro ty dole....
0/0
12.7.2003 20:24

Reimaschall Herman Göring

hm
zátahy na řidiče a vybírání pokud, policii absolutně uniká původní účel její funkce, už jenom vybírá další a další peníze jakkoliv
0/0
12.7.2003 19:32

Medák

policejní perlička
. Řidiči se budou řídit vyhláškou alespoň v těch dnech, kdy budou očekávat policejní zátah... Hrůza,když něco takového řekne policajt!Řidiči se totiž musí řídit ZÁKONEM 361/2000 !
0/0
12.7.2003 17:44

Petra

hi,hi.hi
JAK JE TO MOŽNÉ???????????????
0/0
12.7.2003 14:47

cukotka

Antiradary?
Pro vsechny motoristy,nenechte se obalamutit najakym Svrcolou nabo jak se jmenuje,dnes existuji atiradary ktere sleduji i zezadu,rozlisuji bez.kamery a jsou schopny hlasit vozy zachranky,hascu a policie.Bohuzel jsou k nicemu proti sledovani z vrtulniku.Ale pri soucasne financni situaci policie se nemusite obavat tento zpusob je pohadkou budoucnosti. Ale pozor,zadny antiradar vas neochrani pred chytrym policajtem ktery ma radar vypnuty a zapne ho tak na dve az pet vterin jen co vas zameri,nemate sanci!To je dost slozite a na to holenkove nemaji Mate videt tady v americe zadne schovavani se za strom normalne stoji u silnice a sem tam ho pusti,nebo se zaradi do kolony a neexistuje aby ridic dannou rychlost prekrocil.Maji z policajtu vitr,jsou tvrdi,nekompromisni,neuplatni a jsou to chlapi.Pravi opak nasich baletek co si dovoli tak na nejakou babku kdyz krade klesti v lese.
0/0
11.7.2003 22:33

mark

Re: Antiradary?
Musim s tebou souhlasit, ja bydlim v kanade a je to tu stejne, za poruseni rychlosti se berou ridicaky, diskuze nebo domlouvani nepripada v uvahu. Vecer jezdi dokonce sami zensky-policistky a ty jsou jeste prisnejsi. V Cesku? no comment, kazdy pozna.
0/0
13.7.2003 3:20

Jetel

Kontroly
Podle toho jak se jezdí by měly kontroly na silnicích probíhat 365 dní v roce. Potom by se možná začali řidiči chovat tak jak se sluší a ne jako PRASATA.
0/0
11.7.2003 21:47

SpotLight

Jsme republikou korupčního chování...
...a tento případ je toho dobrou ilustrací! Bohužel se to neprovalilo pro větší bezpečnost, ale aby se pár dementů, kteří mají peníze na rychlá a "tuněná" auta, mohlo vyhnout už beztak bezzubým kontrolám... Bohužel zákony dělají a schvalují podobní dementi, které si slušný člověk za přítele nevybere... Dokud nebude zaveden bodový systém s následným zabavením řidičáku, dokud za nebezpečné chování nebude muset "řidič" na rok dělat zřízence na patologii, nebo nosiče na záchrance, tak ten lidský hnůj bude prudit při předjíždění, parkování, průjezdu obydlenými místy a nedáním přednosti na přechodech...Ale to si vzpomeňte, až půjdete k volbám - většina kandidujícího odpadu nebude na tyto požadavky slyšet, tak je NEVOLTE !!!!!
0/0
11.7.2003 21:30

Kili

Re: Jsme republikou korupčního chování...
Kdyby jen republikou korupcniho chovani bylo by to moc dobre. Ono je to vsak daleko horsi, cesti svejci.
0/0
11.7.2003 21:52

sandbox

KINDER POLICIE
hehe to sou kasparci
0/0
11.7.2003 20:58

Jiří Havelka

Děs a hrůze z policie čiší
Ne proto že stíhají přestupky ale proto že vyrábějí pasti. Např. minulý týden na Hradecké silnici najížděli s neoznačeným autem na auta ze zadu pověsili se jim na nárazníky a jak jste přidali nad povolenou rychlost tak řidiče sejmuli. To není o policejní práci v dopravě to je o prach sprostém vydírání. Nemáme policii na to aby minimalizovala problémy na silnici ale na to aby je maximalizovala a to je smutné.
0/0
11.7.2003 18:24

mirek

Re: Děs a hrůze z policie čiší
mám stejnou zkušenost,bohužel...
0/0
11.7.2003 20:27

Tomáš Marný

Rádia
lehce upravit zákon, vydávat na policejní měření a různé akce úřední rozhodnutí. Pak je to maření výkonu úřeního rozhodnutí a 5 let basičky pro agilního moderátora. Přidal bych mu ještě 10 let bez řidičáku a hned by to bylo pryč.
0/0
11.7.2003 16:48

Daniela

hm..
nevim, proc se vsichni rozcilujete. stejne davate uplatky policajtum. jste tedy stejny, jako oni, kdyz uplatky berou.
0/0
11.7.2003 16:16

marius

Re: hm..
zlodeji a uplatkari ..chteji nekoho trestat     ....to je k smichu     hi hi hi
0/0
11.7.2003 17:19

za morem

Re: hm..
Uplatky policajtum, to zni jako permanentni bordel v Kocourkove.
0/0
11.7.2003 22:17

Daniela

Re: Re: hm..
jo, je to bordel, a je to horsi, nez se to zda. vsichni nadavaj, ze policajti berou uplatky. Zastavi vas policajt, a rekne, ze to bude za 500, nebo bez blocku za 200. Ja to vzdycky odmitnu, nebot nechci podporovat tenhle system uplatku. Policajti jsou prekvapeny. A kdyz to reknu svym znamym , tak  vsichni rikaji, ze jsem blazen. Nevim, me spis pripada, ze blazni jsou oni. Tak nevim. Bohuzel sama to nezmenim, ale aspon se snazim.
0/0
11.7.2003 22:35

Leonell

Nazor na radia
Ahoj, zajimal by mne Vas nazor na vysilani radii o vyskytu radaru a ted nove o vyskytu vazeni. Mne osobne (nejsem od policie ani niceho podobneho) to docela stve. Snazim se jezdit v ramci predpisu podle mistni situace a tocej mne frajirci, co predjizdeji 150 kmh rychlosti do zatacky, kam vubec nemohou videt.
A specialne ty vahy, to mne toci nejvic. Stav silnic je uz tak katastrofalni a tohle jeste nahrava hamiznosti nekterych autodopravcu. Navic jsem i slysel, ze Nemci sem prejedou dvama kamiony, tady to prelozi za hranicema do jednoho ktery pokracuje a druhy se vraci.
Slusnym a normalnim ridicum ty zpravy rozhodne neprospivaji.
 
0/0
11.7.2003 15:58

Mark

zblbnuti lidi - inscenace na cestach
Mam pocit, ze se jedna o zinscenovany unik informaci a policie zadny takovy plan nemela v umyslu vubec naplnovat silnicnimi a dopravnimi kontrolami ! Dalo by se ovsem ocekavat, ze jednotlive okrsky budou operativne na zcela jinych mistech !
0/0
11.7.2003 12:46

djdave

jen vice ...
... kontrol je treba. Ta nehodovost je hrozna ...
0/0
11.7.2003 12:03

Honza che Kaprovara

Re: jen vice ...
Asi Te doma hodne bouchali do hlavicky, vid? Nechapu Te!!!!
0/0
11.7.2003 13:59

HOA

Unik planu policie je dilem HOA a GEHUMRO
Unik planu pripravovanych akci Policie CR je vysledkem odvazneho cinu agentu HOA. Vyzvedna humri sluzba GEHUMRO pred nekolika dny zjistila, ze spicky Policie CR se vyzivaji v obzerstvi humry a humri pomazankou. Jako odveta byla provedena akce jejiz vysledkem je zverejneni planu Policie CR na doipravni kontroly v blizek budoucnosti. Pokud zvrhle pojidani pochutin z humru mezi prislusniky Police CR bude pokracovat, dalsi odvetne akce budou nasledovat
0/0
11.7.2003 12:02

Honza che Kaprovara

Re: Unik planu policie je dilem HOA a GEHUMRO
Slava, hura!!!!! KOA je naprosto solidarni s akcemi HOA, podporuje je a obdivuje chrabrych cinu techto slechetnych rytiru!!!!
0/0
11.7.2003 13:29

Honny

Re: To jsme dopadli...
Vážený pane ,policie není respektována z důvodu že postihuje přestupky při kterých se moc nenahoní a je to v podstatě velmi pohodově ztrávený čas.Proč se policisté doopravdy nepostaví na kritická místa která např.v Praze jsou notoricky známa,proč zase stojíte někde za bukem číháte jako za komunistů na toho kdo vám tam spadne ,proč se bohatý člověk může vykoupit,proč jste tak strašně zkorumpovatelní vždyť už budete mít více než lékaři a jaký je váš přínos pro společnost.Kdo Vás vychovává v přípravě na vaše povolání?Kdo Vás učí ty prasárny  s úplatky?A jsme opět u toho,protože je to obraz naší soc.dem.společnosti.Ty vaše výběrčí místa po Praze,to je hrůza.po přeratu byl chvíli klid asi tak čtyři -pět let ale nyní za této vlády prožíváte renesanci svého jobu.Tady vidíme že chování policie k občanovi je pouze represivní a nikoli výchovné.Jediná záchrana nejen pro policii ale pro nás všechny  jsou předčasné volby.Omlouvám se za široký záběr ale ono to přímo souvisí.
0/0
11.7.2003 12:14

Johny

Re: Re: To jsme dopadli...
Kámoš dělá dopraváka a šéf jim každý ráno nařizuje, kde mají vybírat. Když se ozval, že by se místa měly měnit, šéf řekl, že jemu do toho nic není. Pak objíždí hlídky, jestli opravdu stojí na předepsaném místě. V Brně jsou taky všechny známá a většinou se tam chytnou vesničani, co vytáhli auto jednou za rok.
0/0
11.7.2003 13:01

!

Re: Re: Re: To jsme dopadli...
Kdyby jen šéf :-( Přesná místa kontrol chodí někdy jako nařízení z okresního ředitelství. Místní policajti jsou pak za debily, protože velmi dobře vědí, kudy je lidé objíždějí a kde se dějí ještě větší prasárny, ale mají befel na to, že musí stát někde jinde. Fakt mě to hodně překvapilo, očekával bych, že okresní šéf bude vydávat jen obecnější pokyny a nebude se podřízeným s..t do detailů.
0/0
13.7.2003 20:01

Vito

STAV SOUČASNÝ DOPRAVKY NIKOHO NEZAJÍMÁ
ANARCHIE NA SILNICÍCH,  ŽÁDNÝ BOJ PROTI GAUNERŮM A SPROSTOTĚ  
0/0
11.7.2003 11:35

Samuel Colt

ať žije průhlednost systému!
0/0
11.7.2003 11:17

fernet

Kazdeho fizla podriznout
Idnes. Izitra. Ivcera. Ikdykoli. Jsou povl.
0/0
11.7.2003 11:14

Božetěch

Nekázeň řidičů
českých a nejvíce pražských je otřesná. Současný stav na silnicích vyžaduje od PČR permanentní kontroly. K tomu je třeba upravit jejich pravomoci včetně možnosti odebrání řidičského průkazu na místě. Proto uvedených pár termínů plánu kontrol se mi zdá směšných.
0/0
11.7.2003 11:09

fernet

Re: Nekázeň řidičů
Jsi blbec. Pravdepodobne brneskej fizl. Diskuse zbytecna...
0/0
11.7.2003 11:12

djdave

Re: Re: Nekázeň řidičů
blbec jsi ty a fernet za volant urcite nepatri
0/0
11.7.2003 11:57

TONY

Re: Nekázeň řidičů
Vážený pane. Nemám ten pocit, že by pražští řidiči byli něco extra prasečího než je celorepublikový průměr. O loňských prázdninách jsem jel se svou rodinou na trase Třeboň - Havl. Brod - Kutná Hora a jakýsi řidič v černé Škodě Octavia 1,9 TDi jel celou dobu přede mnou - tu předjel v nepřehledném úseku kamion, poté jsem jej dojel. Pak předjížděl a kličkoval. Vždycky jsem ho dojel, však v rámci dopravních předpisů. No a co se nestalo, v Pelhřimově smetl tento neohleduplný řidič nepražské SPZ holadskou posádku motocyklu. Nikomu se naštěstí nic nestalo, jen ten pán do Pelhřimova přijel tak pět minut přede mnou...
0/0
11.7.2003 11:27

Joao

Re: Re: Nekázeň řidičů
No ještě že se to stalo v Pelhřimově, do krematoria by to nebylo daleko.
0/0
11.7.2003 11:28

Pepa

Re: Re: Re: Nekázeň řidičů
V Pelhřimově krematorium není.  To je jen filmová mystifikace.
0/0
11.7.2003 11:52

TONY

Re: Re: Re: Re: Nekázeň řidičů
Správně. Taky jsme ho tam nenašli, ale mají tam hezký blázinec, s prolejzačkama a houpačkama. Zahrada jako kráva...
0/0
12.7.2003 12:44

zde

Re: Re: Nekázeň řidičů
Možná by jste měl řadši jezdit podle předpisů a sledovat provoz místo prohledávání každého křoví. Praze se poznávací značka moc nezměnila ... pořád je to "A". P.S. můžu Vám poslat číslo svého účtu, že by jste mi taky něco poslal?
0/0
11.7.2003 12:26

záviš

Re: Re: Nekázeň řidičů
Docela by mne zajímalo, kolik do toho práglu posílaš ty ?
0/0
11.7.2003 15:40

fernet

Jako za bolsevika
To bylo kecu, ze zmizi fizlovske pasti, ze fizlove se zmeni a budou se chovat rozumne. A zatim je to stejne jako za bolsevika. Esenbak, STBak, statni fizl, mestskej fizl je stale totez...
Alespon ted vsichni vidi, ze kecy o tom, ze policie dava duraz na prevenci misto represe je naprosta lez. Lhali a kradli za bolsevika, lzou a kradou dneska. Fizl zustane fizlem i kdyby trakare padaly.
Navrhuju aby v tyto dny buzerace na ne kazdyna zatroubil, treba si nekteri z nich uvedomi proc je kazdy slusny clovek nenavidi.
0/0
11.7.2003 10:58

pes Novák

Re: Jako za bolsevika
 Tak si běž dát ještě jednoho a nevopruzuj tady.
0/0
11.7.2003 12:55

Martin

Trapne,
seznam je podvrhem, ktery je podstrcen primo ze strany policie. Vazne si myslite, ze neco takoveho se da vydat na rok dopredu :)
No kazdopadne to svuj ucel splnilo :))))
0/0
11.7.2003 10:57

Hana

Re: Trapne,
Seznam celostátních akcí se samozřejmě  vydává na celý rok - už jenom kvůli tomu, aby si dopraváci v  těch dnech nečerpali dovolenou, nedomluvili doktora apod.
0/0
11.7.2003 13:42





Najdete na iDNES.cz