Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Letadlo na dálnici přineslo smrt v autě

Na dálnici D1 ve směru na Brno po půlnoci nouzově přistál malý letoun. Pilot stroj s poškozeným motorem odtlačil na kraj silnice. Poté, co ho objelo několik aut, došlo k tragédii. Do opatrně jedoucí škodovky narazil autobus. Dva lidé v autě uhořeli.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ap

Kdo má vinu?
  Před asi 3 lety se nám s manželkou stala na dálnici příhoda, kdy jsme byli téměř v pozici řidiče toho autobusu. Manželka řídila, jeli jsme v levém pruhu a pomalu dojížděli Oktávku v pravém. Jeli jsme něco kolem 130, ta Oktávka jela o něco málo pomaleji. V táhlé zatáčce stály v odstavném pruhu dvě auta a řidiči stáli vedle a něco si živě vyprávěli. Viditelnost byla výborná, auta byly vidět z velký dálky, žádná stopa po nehodě, žádný otevřený motor kvůli příp. poruše. A ten maník v té Oktávce, když byl na úrovni těch odstavených aut a asi tak 15-20 metrů před náma v pravém pruhu, najednou dupnul na brzdu, čuměl na ty auta, a nějak asi při tom čumění zapomněl ovládat volant, takže to strhnul na nás do levýho pruhu. Manželka zareagovala špičkově, začala brzdit, strhla řízení, naštěstí nás nevzala do svodidel a s tím blbem jsme se štrejchli bokem. Co bylo zajímavý, on na tom autě neměl nic, my jsme měli škodu za 20 tisíc. A ještě to byl takovej zmetek, že to nenahlásil svojí pojišťovně, a než si to příslušné okresní pobočky České pojišťovny (Mladá Boleslav a Česká Lípa) vyřídily, uplynulo víc než půl roku. Proč o tom píšu? Aby si každý uvědomil, že nemůže soudit bez znalosti věci. Ten viník naší nehody zcela evidentně neměl důvod brzdit, natož pak vletět ve zlomku vteřiny do druhýho pruhu.
A jaký důvod měl a co vlastně dělal nebohý řidič škodovky vedle odstaveného letadla, to už dneska těžko někdo odsoudí. Ale soudím, že důvodů měl víc, než jich bylo u naší nehody. Přeci jenom letadlo na dálnici, v noci...
Kdyby náš viník jel trochu rychleji nebo my pomaleji, mohlo to taky dopadnout tak, že bychom mu to střelili do zadku, a kdo by měl potom vinu? Přece vždycky ten, kdo má rozbitej předek...
0/0
1.7.2003 10:36

Mirek

Platilo a platit bude...
.. ze kdo si co neubrzdi, to uz neukeca... Ti sami, co tu kritizuji skodovku, ze zpomalila tady stejnym zpusobem vyrvavaji, kdyz se pise o retezovych nehodach na dalnicich, ze ty co prilitli zezadu 200/hod. za to prece nemuzou... prece na dalnici neni mozne zastavit.. Je to infantilni nazor a podle toho to na silnicich dnes vypada. Kazdy at si sahne do svedomi sam... a predstavi si, jake to asi je zabit takhke cloveka, nebo 2,3 i vic... a jestli pak tech 5 minut, ktere clovek mnohdy idiotsky riskantni jizdou nazene za to stoji.. za to sednout si na par let do chladku !! A ten ridic autobusu by mel sedet ! Vina je na nem a nikdo mu to neodpare.. Pokud je to rovnej chlap, mel by se k tomu tak postavit.. protoze ten nejtezsi trest uz dostal a nikdy nikdo mu ho neodpare... Takze laskave vy, co tu tak horlite, ze na dalnici jen 130 + ... jdete do haje a jezdete po polnich cestach !! Abychom si my, slusne vychovani ridici tu jizdu opravdu uzili ... takze kdyz se neco deje, klidne i zastavime... a kdyz to pujde a bude chut, povalime ji i 200+ !! 
Myslim, ze nejlepe to rikal Niki Lauda... a ze to byl Pan ridic.. Je lepe ztratit v zivote minutu, nez v minute zivot !!! A vo vo vo vo vo tom to je !!! : )))
0/0
1.7.2003 8:35

O.J.

Pilot je PAN PILOT
po precteni spousty prispevku k teto udalosti je mi az zle.je mi lito ze tuto nehodu odnesli dva lide at uz jeli v cemkoliv.velmi ale ocenuju vykon pilota nad kterym skutecne obdivne smekam  mnoho lidi si nedokaze uvedomit ze i nouzak bez motoru za dne do pole je velmi riskantni zalezitost ackoliv tam nikdo nejezdi.nouzak v noci, na dalnici, se Zlinem Z 43 ktery, se diky sve aerodynamice pri vypadku motoru meni v bednu se solidni rychlosti klesani a JESTE S TIM PODLETET MOST a bezpecne pristat je skutecne kumst.chovani pilota v tehle situaci skutecne ocenuju jak muzu a rad bych tomu cloveku alespon poplacal po rameni.je mi ale zle z lidi kteri vini ridice 120ky za to ze jel v levem pruhu !  vazne si myslite ze v noci podle rozsvicenych pozicnich svetel letadla BEZPECNE poznate jak je letadlo velike ? vsichni jste jiste piloti a tak vite ze Z43 pokud je zaparkovany v odstavnem pruhu nahodou netrci do praveho a prostredniho pruhu, jiste vsichni taky predem vite ze z nej netece palivo ci olej  obvinte me klidne vsichni ale at pojedu v cem pojedu a uvidim takovouhle nouzovou udalost pojedu treba 5 km/h pokud si nebudu uplne jisty jak situace vypada...
0/0
30.6.2003 22:45

Prometheus

Re: Pilot je PAN PILOT
Konečně komentář k němuž můžu jen přidat svůj souhlas.Plně se s tímto názorem stotožňuji
0/0
1.7.2003 7:45

Mirek

Re: Re: Pilot je PAN PILOT
Jo, souhlas.. rozumny nazor, jakych se tu moc neprecte : ((
0/0
1.7.2003 8:15

mirek

Re: Pilot je PAN PILOT
Konečně názor ke kterýmu se rád přidám.Člověk kterej v noci posadí 43 na dálnici a ještě jí při tom stihne otočit o 180 stupňů a podlítne s ní most je podle mě génius...Chtěl bych toho člověka vidět a alespoň mu pogratulovat k letovému mistroství....KDO UMÍ TEN UMÍ..JE TO FRAJER........
0/0
6.7.2003 22:43

hmmmm

Proc tam tahaji to letadlo????
Typicky priklad ceske "investigativni" novinariny..  Dva pribehy kvuli atraktivite vrazeny do sebe. Jeden pribeh stastny, takze nudny a jeden drasticky, tak hura na nej..  A protoze se udaly hned po sobe na jednom miste, tak je dame dohromady a je tu extra bomba. Pribeh prvni, letadlo stastne pristava na dalnici po poruse motoru, pilot je profik, ukazkove doseda na jedinou vhodnou plochu ve svem okoli, zajistuje letoun, osvetluje atd.  Pribeh jedna konci (nuda, sed, "nic" se nestalo))...  A zacina druhy, kdy ridic skodovky cumi kam nema, zpomaluje v levem!!!! pruhu (pravy je pry volny) a zacina ohrozovat sve okoli. Dalsi ridic autobusu cumi zrejme stejnym smerem, ale drzi "plnou paru". No a hotovo, vymalovano. Kdyby tam stala nahata baba, tak to dopadlo uplne stejne.. Tak proc tam proboha porad cpou to ledadlo???????
0/0
30.6.2003 11:19

Zdenda

Re: Proc tam tahaji to letadlo????
Jses si jist, ze ta havarie skutecne nemela s letadlem nic spolecneho? Ze toto jsou skutecne dve samostatne zpravy?
0/0
30.6.2003 11:32

qwer

Re: Re: Proc tam tahaji to letadlo????
jsme národ Homolků, záto koukni letadlo na silnici. Když je někdo primitiv tek se nemůže divit, že na to občas doplatí
0/0
30.6.2003 11:40

mkr

Re: Proc tam tahaji to letadlo????
Sportovní letadlo o půlnoci na cestě z Brna do Prahy není úplně normální?!Jaké má vybavení pro noční let? Kdopak asi musel v noci letět narychlo do Prahy? Ani zmínka. Kdo však hledí s obdivem na americké akční filmy je u vytržení jaký je to profík, jak přistává na dálnici, ještě podletí most a zatím ve filmu kaskadéři bourají desítky aut, aby efekt byl dokonalý. Bohužel, možná že řidič škodovky hleděl zvědavě, možná, že jen sundal nohu z plynu (měl rozum), asi řidič autobusu, který vidí dál než všichni v osobních autech se taky podíval bokem na letadlo.Jestli nemůže za nic pilot a ani řidič autobusu je naprostá ubohost dávat veškerou vinu řidiči škodovky (pro mnohé ubožák co jezdí takovým autem),který je mrtvý.Pokud si někdo myslí, že sportovní letedlo v noci na dálnici nikoho neohrozilo, že se dokonce nejednalo o obecné ohrožení tak je velmi naivní. Příště si to zkuste sami.
0/0
30.6.2003 15:07

qwer

Re: Re: Proc tam tahaji to letadlo????
vždy mě uchvátí lidé, kteří nemají o věci ani páru a přitom ze sebe dělají rozumbrady. Letoun Z - 43 má plné IFR vybavení a je způsobilí pro lety v noci.
O tobě bych si dovolil tvrdit, že ti plné vybyvení, hlavně v mozku chybí.
0/0
30.6.2003 16:47

Pavook

Jasna vec:
Nevim, proc se slozite resi trivialni vec: za nehodu jasne muze ridic autobusu
0/0
30.6.2003 8:19

Martin H.

skodovka a dalnice....
Skodovka by na dalnicich jezdit nemela vubec. Delaj problemy i kdyz tam letadlo neni, protoze jejich rychlost pod 100km / h je smesna.... Bud at jezdej 80 jako kamiony nebo 130+ jako ostatni.
0/0
30.6.2003 1:10

Fanda

Re: příspěvek zrušen
Oktávka - taky nic moc. Jestlipak ta škodovka svítila ? Ty co potkávám sice většinou svítěj, ale asi tak stejně jako světlo poháněný na dynamo od jízního kola.
0/0
30.6.2003 13:29

Prometheus

Re: skodovka a dalnice....
Pořát se musíte navážet do těch našich skodůvek?Pokud splňují předpisy,tak si můžou jezdit tam kde je to povoleno.Pokud někdo chce aby zmizeli ze silnic,tak at se postará o to aby ty nové auta byly za rozumnou cenu a stály za to.Já se mé škodulky nevzdám.A když zvládnu s ní těch 130,tak proč si nezajet po dálnici,když je prakticky i za mé prníze.
0/0
30.6.2003 15:50

hrdej Cech

Re: skodovka a dalnice....
blbost skodovka ma ten samy narok na dalnici jako ostatni nejdriv by se to melo vysetrit a pak teprv delat zavery  i kdyby zpomalila na rychlost chuze nema autobus co narazet do jeji osadky!
0/0
30.6.2003 19:24

blb

Každý technický systém má své mouchy a své meze. Dojde-li k potížím, nejobyklejší procedurou je systém zastavit nebo zpomalit tak, aby se získal čas na uvážlivé jednání. Každý, kdo na tohle nepřijde, ani kdzž mu to říkají, by měl mít zakázáno takové vymoženosti používat (...nedávat malým dětem zápalky). Pilot v té nouzi udělal, co nejlepšího se dalo .... v průměru to dopadá obyvkle mnohem hůř. Jestli v té škodovce jenom čuměli anebo zpomalili a chtěli co neopatrněji místo objet ... to už se nedovíme, a z presumce neviny plyne, že se chovali správně (bez ohledu na předpisy ... jsetli před váma bude bouračka přes celou šíři, tak do ní vletíte, mezkové?). V každém případě měli v takové situaci právo na to chovat se tak, aby získali čas a přehled (například neleží-li něco na té vozovce, čeho si ještě nevšimli).ˇJestli řidič autobusu čuměl nebo nedával jinak pozor, se neví, ale v každém případě neudělal nic, aby nehodě zabránil, jak ho zavazuje předpis...Nechci mu ale křivdit, zřejmě k těm pitomcům tady, co hodlají do něčeho vletět a pak teprve yjišťovat , do čeho, asi nepatří..Tak mne napadá, neznáte někdo něco, jak se těch pitomců vraždících jiné zbavit?
0/0
29.6.2003 23:48

zv

Re:
Prave ze na to pravo nemeli! Toto cumeni stalo jiz mnoho zivotu. A bude jeste stat. Letadlo bylo ve skarpe odsunuto mimo nebezpeci. Projelo jiz vice aut bez problemu kolem letadla, neni to tak? Nebo jsem rozumel spatne? Bouracka v cele siri tam nebyla! Ani po teto bouracce to do toho nikdo nenasil!
Co doporucujete, aby ridic autobusu mel v teto hloupe situaci udelat? Krome slapnout na brzdu. Vyhybat se, prevratit ten autobus. Zranit vice lidi? Co tedy?
Ten fact, ze kolem letadla projelo jiz vice aut dokazuje, ze plna vina je na ridici skodovky!
0/0
30.6.2003 0:12

blb

Re: Re:
je fakt, 6e moje posledn9 informace o tom, co se stalo, jsou ze dne následujcícho po noci...takže možná se vyštřilo něco podrobnějšího. Ta informace vypadá tak, že letadlo stálo odsunuto ke škarpě u odstavného pruhu, na záběrech s ocasem mířícím někam nad pravý jizdní, svítící a blikající vším čím mohlo, a kolem u vozovek bobihal snad pilot snažící se včas varovat ....stalo se to na poměrně rovném úseku sjíždějícho z poměrně vzáleného návrší, odkud muselo být vidět, že se něco děje...a to něco, co nijak nemohlo připomínat obvyklé jevy. Dám vám krk na to, že 80 procent lidí v takové situaci se bude chovaz se zvýšenou opatrností a bude hlavně snažit se získat čas na zpřehlednění, co se dooparvdy děje. Jestli máte krambol, i když ne ve vašem pruhu, a jestli proto předpokládáte, že vašeho pruhu se to netýká, pak ať vás panbu chrání, aby fakt vám v cestě nějaký přehlédnutelný pozustatek něčeho neležel. Že před tím kolem nějaká auta projela, neznamená, že o tom škodovka musela vědět, .... prostě škodovka jela za sebe. Mohl byste mít pravdu, pokud škodovka náhle yprav vletěla doleva před ten rozjetý autobus ... nevím, zatím jsem slyšel jen to, že ona v tom levém už z vetší vzdálenosti jela...a ani kdyby vám v levém pruhu bránila v plynulé jízdě jakákoliv překážka, vás nezbabuje odpovědnosti zato, jestli do ní naletíte .... to je ono přizpůsobení jízdy situaci....Řekl jsem tedy jen to, že škodovka je v tom nevině, protože už se nedokáže, jestli to bylo z opatrnosti nebo z hlouposti. Ten autobus je z toho venku jedině tehdy, jestli mu tam škodovka vlítla nečekaně - že tedy nic moc dělat nemohl ...ale i pak je na uvážení, jestli jel adekvátně situaci (jestli někdy nějaká auta dříve kolem projela, s tím může, ale také vůbec nemusí souviset ... ). A tak když vycházím z řečeného, jediný vinník je ten autobus a je jen otázka, v čem je vina...
0/0
30.6.2003 0:44

noname

Nekteri lidi,kteri pisou do teto diskuze jsou opravdu magori
Nechapu lidi,kteri odsuzujou pilota za to,ze pristal na dalnici,misto k tomu idealni,je to borec,pak napr. nazory proc tam policajti nedali prenosne semafory (nebo tak nejak to ten dotycnej popisoval),pak nazory typu,ze skodovka nemela vubec brzdit (kdyz potkate na dalnici letadlo,tak se prece nic nedeje) takovej divnejch odpovedi je zde spousta,nekteri zijou uplne v jinem svete.(a nebo jsou totalne namol nebo IQ 69).
0/0
29.6.2003 22:44

Lumík

Škodovka
Myslím, že vina je straně škodovky - na dálnici nelze bezdůvodně měnit rychlost ani zastavovat. Protože u nás je možné vše, pak to tak dopadá. Zkuste zastavit v cizině...
0/0
29.6.2003 18:36

zv

Re: Škodovka
Presne tak. Ridic by mel zpomalit tak,aby v zadnem pripade neohrozoval nasledujici provoz. Uz je uplne jedno co na pokraji dalnice stoji. Jestlize mel provoz za sebou, dobre rozeznatelny v doufejme jeste existujicim zrcatku, tak mel redukovat svoji rychlost tak, kde nehrozi nebezpeci a ani moznost OMEZENI nasledujiciho provozu! Pochopitelne a jednoduche! Tudiz vina je plne na ridici Skodovky.
Tento vsak svuj podil schytal. Neni o cem se bavit.
Jestli si nekdo mysli, ze Nemecky ridic nese vinu, tak muze zkusit vlastni "Schrotthaufen"zastavit pred Ceskym autobusem. Uvidime, co z toho zbyde!
0/0
29.6.2003 23:41

Prometheus

Re: Re: Škodovka
Takže mám tomu rozumět tak,že když třeba v noci uvidíte na dálnici nějakou divnou nehodu,třeba dlikající letadlo zabírající minimálmě pravý pruh,kolem poletující lidi,tak prostě povalíte svých 130(dle předpisu) a budete jen doufat že bez problému proletíte,nebo vletíte do nějaké neosvětlené části letadla,či nějaké trosky na silnici,případně na kapotě svezete pilota?To sem zvědav co by na to říkali vaši spolucestující kdyby se rosflákali na dálnici,když už vám je jedno že ohorozíte všechny lidi kolem sebe.
Tak nějak
0/0
1.7.2003 7:28

ginos

Kdyz se pilot rozhodl nouzove pristat na D1 ktera je frekventovana,musel moc dobre vedet ze tim ohhrozuje zivoty nekolika mnoho lidi!Musel!Co delal vubec v noci s takovym letadylkem ve vzduchu?
0/0
29.6.2003 14:16

qwer

Re:
znovu to uvedu, o věci nemáš ani páru a nevážená redakce I Dnes taky, jejich "odborné" články jsou do očí bijící neznalostí základních faktů a nejsou schopni se seznámit ani se základními parametry a informacemi k tématu
0/0
30.6.2003 16:49

jirka

Letani
Pokud pojedu kolem letadla ja a je jedno s cim,urcite pojedu pomaleji.Navic,dalnice neni zavodni draha.Mam rad odborniky,kteri zavodi za kazdou cenu.Rad slapnu na plyn,pokud se mne nekdo snazi predjet v neprehlednem useku.Ma li na to,at zavodi.Ja mam radost z toho,ze na to nema nikdo.Mimochodem,na D1 jsou dve zalozni pristavaci a startovaci drahy.Ridic autobusu ma jednoznacne vinu a mnel by byt potrestan.
 
0/0
29.6.2003 0:49

Wajo

Zase němci
0/0
28.6.2003 16:03

týátuztzu

hhuizo
0/0
27.6.2003 22:14

takeridic

neni snad pravy pruh na opatrnejsi jizdu?
Ridic Skodovky mel zmenit pruh a jet opatrne v pravem pruhu, nikoli v levem. V kazdem pripade musi ovsem prevazna vetsina viny byt pripsana ridici autobusu, ktery zasadne nezvladnul situaci.
0/0
27.6.2003 19:03

za morem cumel, a zavinil smrt

Re: neni snad pravy pruh na opatrnejsi jizdu?
nic toho idiota v autobuse , neomlouva.cumel a zavinil smrt dvou lidi.
0/0
28.6.2003 0:07

mmioa

mrchožrouti
ja se Vam to uchyylaci zmlouvá!!!!!!!
0/0
27.6.2003 18:59

0/0
27.6.2003 15:29

kabat

Zvedavost ohleduplnos vuci ostatnim
Lidi cumej kdyz projizdeji okolo nehod misto aby bud zastavili a pomohli  nebo jeli dal.Ridici v cesku absolutne neumej jezdit a jsou akorat arogantni a neohleduplni dokod se nejedna o ne same.Pak se citi hrozne ukrivdeni kdyz se jim neco stane.Mel by se kazdy zamyslet a zacit sam u sebe jedine tek se muze neco zmenit na silnici.
0/0
27.6.2003 14:20

gulas

Bílá dodávka
zdroj: internet Bílá dodávka je pro silnice tím, čím je dámská vložka pro svět. Je to zřejmě nutné, ale nenávidíme to. Bílá dodávka (většina má tuhle barvu, protože je bez příplatku) vždycky uhání tempem, které naznačuje, že kdyby právě tenhle náklad králíčků Azuritů nedorazil do Postoloprt včas, tak se za Prahou otevře hvězdná brána a masy ještírků sežerou všechny lidi od Nováka dolů.
Pro bílou dodávku není jiná bílá dodávka žádný soupeř. Když už jednou máte Transita, musíte toho ňoumu v Boxerovi nebo Berlingu předjet za každou cenu, to dá přece rozum. To pak vede k tomu, že dálnicí se řítí jedna bílá dodávka stodesítkou a druhá ji odhodlaně míjí v levém pruhu rychlostí o celý půl kilometr vyšší. Mezi Jihlavou a exitem 2 – Praha Chodov se tohle předjíždění krásně vyřídí a všichni jsou šťastní. Když se pak levý pruh konečně uvolní a vy se svým osobákem toho zmetka konečně míjíte, všichni stavební dělníci v mikrobusu se kření, lepí kolečka salámu na sklo, mávají rohlíkama a jsou veselí, jak vám to zase nandali.
0/0
27.6.2003 14:13

VIZE

Re: Bílá dodávka
 
0/0
27.6.2003 17:05

211

Re: Bílá dodávka
Nemůžeš všechno brát podle sebe.
0/0
29.6.2003 23:33

Jirka

moc chytráků
Moc chytráků se najde na tomhle příspěvku. Škodovky i 120 jezdí dostatečně rychle, aby směly na dálnici. Že řidič chtěl zastavit, je naprosto logické, kdo by nešel poskytnout pomoc když vidí sedat letadlo na dálnici, byl by zmetek a dopustil by se i trestného jednání. A řidič autobusu má ze svého místa daleko větší rozhled, aby mohl včas a správně reagovat. Mimochodem, kudy jinudy měl s tou škodovkou jet, když vpravo stálo letadlo? Nedávno mojí dceři zlikvidoval škodovku 120 v bezvadném stavu  řidič betonmixu, a to v uzavřené obci s předepsanou 50... Jen čirá náhoda ji zachránila život, za škodovku nám dala pojišťiovna 7000 a řidič jezdí dál, ačkoli měl v rejstříku již několik předchozích nehod a není mu ani 35 let. Asi má taky doma jaguára a na úplatky. Takže se podívejme na to, jak se kdo chová, silnice není podnikatelská divočina a gauneři a zabijáci na ni nepatří.
Ahoj a rozum do hrsti
Jiří Klicpera, Lázně Bohdaneč
0/0
27.6.2003 14:03

V.P.D.

Smůla
Myslím si, že všechno souvisí s technickým stavem strojů a s neochotou lidí investovat do pravidelné údržby, případně tolerance. Začíná to ojetou gumou na Jaguáru který se 400 koni je vlastně továrna na smrt a šrot na silnicích našeho typu, kde se strejda s kloboukem a značkou CK - Š 120 plouží v neděli na hřbitov a nervózním řidičem za ním. Ani tak  nevadí mi nevadí rychlé stroje a nebezpečná jízda okolo mně, pokud si řidič nevezme někoho s sebou a doukud mě sakra někdo neohrožuje. No, a zrovna náhodou u toho bylo letadlo. Smůla
0/0
27.6.2003 13:40

barbudo

Ono to asi nesouviselo s typem vozu ani s letadlem.
Oba řidiči udělali vpravo hleď, jenom ten první taky přibrzdil. Kdyby tam místo letadla jel Santa Claus na sobu nebo stála obnažená šmajda, dopadlo by to stejně.
0/0
27.6.2003 13:09

Petr

Re: Ono to asi nesouviselo s typem vozu ani s letadlem.
To je myslim uplna a presna pricina teto dopravni nehody.
0/0
27.6.2003 13:23

mac

Novy redaktor
Vydis, ty jsi to napsal na dvou radcich a idnes na to potrebuje stranky alespon ctyri. Covece, ty jsi rozeny redaktor!!!!!!
0/0
27.6.2003 13:59

jericho

Re: Re: ... opatrnost, opatrnost ...
... taky tě miluju .... nejels dneska po Vršovický??
0/0
27.6.2003 11:43

Pietro69

Re: Re: ... opatrnost, opatrnost ...
Ale vždyť má pravdu. "Heléééé, Pepikůůů, tady stojí letadlóóó, no koukej na tóóóó, a zastav nééé, ať se můžem pořádně kouknout, viď."
0/0
27.6.2003 11:46

Marcela

Re: Re: Re: ... opatrnost, opatrnost ...
A co kdyby ta škodovka (nebo Vy ve svém autě ) brzdila , protože před ní by došlo k nehodě ? Autobus by to do ní prásknul stejně , na čí straně byste viděl vinu potom ? Není to spíš o chybě řidiče autobusu ?
0/0
27.6.2003 12:05

jericho

Re: Re: Re: Re: ... opatrnost, opatrnost ...
.. mila Marcelko, situace: male letadlo v odstavnem pruhu, pomaly pruh prazdny, skodovka v rychlem pruhu .. brzdi a kouka ..... rozjety autobus, ktery ma velice dobry vyhled na cestu pred sebou ale zrejme predpoklada, ze se skodovenka vcas uhne zpet do sveho prouzku, nevime jak a kdy skodovenka z "opatrnosti" prejela z pomaleho do rychleho (ale proboha proc???), nevime ani jak dobre byla nebo nebyla osvetlena, vime jen, ze skoro stala v predjizdecim pruhu .... ted, Marcelko, copak se stane, kdyz nahle zacne brzdit pet tun, protoze nekdo se proste zachova nevyzpytatelne????
0/0
27.6.2003 12:22

Marcela

Re: Re: Re: Re: Re: ... opatrnost, opatrnost ...
Kdybych předpokládala , že každý řidič bude reagovat tak jak by logicky a správně měl, a jezdila podle tohoto předpokladu  , tak nevím jestli bych tady ještě byla . Každopádně , když auto přede mnou brzdí nebo jede pomalu a já se k němu přibližuju hodně rychle  , tak zpomalím také ( bez ohledu na to , co si pomyslím o řidiči přede mnou) . To je jako s tím předjížděním Avií , předjíždí-li ji někdo rychlostí o 1 km vyšší než má Avie, je to děsné ( a je to blbec) , ale asi zpomalíte a nebudete předpokládat , že zrychlí , aby rychle předjel a uvolnil pruh. Samozřejmě nevíme, kdy škodovka do levého pruhu vjela, ale kdyby náhle těsně před autobusem, asi by to řidič autobusu či lidé u letadla už uvedli.
0/0
27.6.2003 12:40

jericho

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ... opatrnost, opatrnost ...
.... urcite souhlasim, vubec nevylucuju tu moznost, ze ho proste autobus mohl jenom prehlednout .... nakonec noc a unava dokazou taky svy .... takze vina z nedbalosti mozna (pokud mu tam ta 120 nevlitla tesne pred narazem), ale podil na vine pro skodovacka definitivne, pro pilota 0% 
0/0
27.6.2003 12:49

Standa

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ... opatrnost, opatrnost ...
mnoooo...
pokud pojedu po dalnici, bude tma, a prede mnou se bude neco dit, coz poznam podle blikajicich svetel, ktery se budou priblizovat... no tak to asi zcela samozrejme zpomalim, prejedu na druhou stranu, nez uvidim ty svetla.. hodim tam vsechny ctyri... a pojedu docela pomalicku - ptz fakt nevim - budou potrebovat pomoc? je nejakej bordel po silnici? nebo cokoliv jinyho???
to samy bych ocekaval od kazdyho, kdo by jel za mnou a prede mnou.
TY BYS TO NEUDELAL? to mi netvrd, ze se nemas rad natolik, ze bys do potencionalni z dali viditelny bouracky vlitnul 150 km/h....
a navic - v ty chvili, co tam ta skoda jela, bylo to letadlo jeste vytrceny do pruhu... dle posadky letadla... ze.
takze. ridic autobusu ma vyhled, je to opatrnej nemec - tedy predpokladam - vidi pred sebou, ze se neco deje, coz pozna podle blikajicich svetel, ktery se budou priblizovat... a NEZPOMALI?
a nebo zpomalil? to by musel jet predtim hoooodne rychle, ne? takze fakt nevim.
0/0
27.6.2003 16:15

Ender

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ... opatrnost, opatrnost ...
Mila Marcelko, zkus si nekdy s autobusem sjet a zkus ho na par metrech ubrzdit. Vubec nevis, o cem mluvis! Ubrzdit neco takoveho, jako je rozjety autobus, je hodne velky kumst a pokud se ta skodovka nahle rozhodla pribrzdit, mela to spocitane, protoze ten autobus nezastavis tak jako osobak...
A pro vsechny, co rypaji do skodovek 120 a podobnych typu: Minuly tyden jsem jel po dalnici a jednu tu vami zminovanou ubohou vrakovitovou letitou skodovku jsem predjizdel ve 140km rychlosti a nemijel jsem ji presprilis rychle... Jeji rychlost bych odhadoval tak na 130km/h, zatimco skvela nova Octavia jela po dalnici neco kolem 90km/h. Neni to az tak o aute, spis o ridicovi a jeho znalosti toho auta. A nez se nekdo ozve, ze to byl sebevrah, jet takovou rychlosti, 120ku jsem mel dost dlouho a jsou to casto co se tyce technickeho stavu lepsi auta nez favority nebo felicie...
0/0
27.6.2003 15:25

Mirek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ... opatrnost, opatrnost ...
Tak to jsem urcite nebyl ja.. me malo kdy uvidis se S120 na dalnici ve 130 ... Tuhle se i nejaka stara audina divila, kdyz jsem ji ometl na D1 do kopce ve 170 .... ne, o S 120 to fakt neni.. Jinak pro rypaly.. ja ji mam samo poladenou... Ale zajimava je jedna vec... jedu se S120 tak nejak 130 po klasicke silnici na 90..  a kazdej se me snazi predjet... vazne jak idioti.. ale jedu se svou Fabkou sedanem.. a jedu 100 po te same silnici a nepredjede me vetsinou nikdo... neni na tom neco divneho ?? Kdy uz konecne ridici zacnou uvazovat jako lidi a ne jako zakomplexovani idioti, kteri se s timhle super autem nikdy nenaucili jezdit a maji stale snahu si dokazovat, ze to bylo autem.. ne, ne.. kdyz ma nekdo nas**no v rukach, dobrej ridic z neho nebude nikdy...
0/0
27.6.2003 20:33





Najdete na iDNES.cz