Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pilot dostal za pád letounu pokutu a podmínku

Roční podmínkou a pokutou potrestal soud pilota, který s malým letadlem havaroval loni na Šumpersku. Stroji došlo palivo a zřítilo se. Jeden člověk zahynul, zraněni byli další tři lidé včetně pilota. Pozůstalým má zaplatit 31 tisíc korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

profesionál

vina pilota?
Pilot se má sice přesvědčit o stavu benzínu, ale nikde nepíšou, že bezín někdo ukrad a bylo ho tam méně než bylo uvedeno v předávacím protokolu. Ani se mu nedivím, že se odvolal.
0/0
23.6.2003 17:12

profesionál

Re: vina pilota?
více info zde
http://phorum.aeroomni.com/read.php?f=4&i=4760&t=4760
0/0
23.6.2003 17:17

qwer

Re: vina pilota?
doufám, že je pan Bárta na to jakým způsobem jsou u nich prováděny opravy náležitě pyšný o tom, že kradou benzím ani nemluvě.
0/0
24.6.2003 0:08

pjotri

Re: vina pilota?
Zda se mi docela divny, ze pilotovi V PRUBEHU letu nebylo nic divny. Prece jen musel videt, ze nedoleti a mohl provest bezpecnostni pristani driv, nez mu benzin dosel. Pokud mel uz neco nalitano, musel proste vedet, nejpozdeji v polovine trate, ze ma toho beneli malo. Riskoval, ze doleti a nevyplatilo se mu to. Zkracene: lajdacky provedene dulezite ukony pred vzletem (pokud se vseobecne vi, ze pri prohlidkach mizi benzin MUSEL si to zkontrolovat), spatna kontrola pristroju (palivomeru) v prubehu letu, spatny odhad situace (ze to proste nemuze vyjit), spatne provedeny nouzak (rozpocet, podceneni prekazek atd). Ono je tech chyb asi opravdu vic na strane toho pilota. Ja osobne bych si uz nikdy s takovym pilotem do era nesedl. Se sumperskym Zajicem, nebo Vernerem kdykoliv, ale s takovym lajdakem?...
0/0
24.6.2003 12:43

qwer

Re: Re: vina pilota?
kdyby jsi znal Wilgu, tak by jsi to co jsi tu napsal vzal zpátky, mimochodem se oběvily další okolnost, které nasvědčují tomu, že se jednalo o lajdáctví za strany opravárenského podniku.
Jestli budeš mít možnost si prohlédnout někdy Wilgu tak se podívej na palivoměry, nejedná se o nic jiného než o zahnotou trubku s přesností + - 10 l
0/0
30.6.2003 17:07





Najdete na iDNES.cz