Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Izrael čeká odvetu za smrt předáka Hamasu

Izraelcům ani Palestincům se podle "mapy k míru" narýsované mezinárodními diplomaty zatím příliš jezdit nechce. Vojáci židovského státu v sobotu zastřelili jednoho z vůdců extremistického palestinského hnutí Hamas Abdalláha Kavasmího. Izrael teď očekává, že se mu radikální Palestinci brzy pomstí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Pilat

Jindrichu je to tezky boj
proti vetrnym mlynum, ktery poplatnici Bushe a Sharona svadi kazdy den. Mam za to ze je jednou historie splachne do hajzlu, "vsechny", tak jako jine nerady. Jdu radeji travit cas necim uzitecnejsim, lepe je hucet do vrby v parku u reky. Cau
0/0
24.6.2003 16:03

Jindrich Hojer

Re: Jindrichu je to tezky boj
No jo, hlavne nezapomen na Rychle Sipy. Uriceny se do vody vrhati jest nebezpecno. A taky: "Nikdy nevolej zertem o pomoc". :-)
0/0
24.6.2003 17:05

Kato

Tohle vypada zajimave
Pokud je "Mandarin" to co si myslim, tak mi to telefoni cislo na cinskou pritelkyni urcite posli. Az se budu potloukat v blizkosti Toronta, tak to zprobuju. Teda doufam, ze do te doby u vas nebude po SARS ani veta. Akorat mi nejak nejde do hlavy, proc to "hucis" do vrby u reky, kdyz je ta tvoje cinska pritelkyne takova umelkyne. Vy dva jste se Jindrou fakt tak dlouho hledali az jste se nasli - jeden ujetejsi vic nez druhej.
0/0
24.6.2003 22:36

Jindrich Hojer

Ha!
:-) Zdravim bohem vyvolene valecniky i Pilata. Tak nejak jsem se tu probiral v nanosu nabojnic roztrousenych kolem po vcerejsi prestrelce a prisel jsem na jednu skutecne zajimavou vec: Pro Izraelskou stranu neni asi nic neprijemnejsiho nez predstava ztraty Americke podpory. Prispevky ktere se dotkly tohoto tematu byly okamzite drceny jako nesmysly, naivita, hlouposti atd. Je zajimave jak hluboce se nekterych valecniku dotkly... Mozna prave tudy vede cesta k vyreseni blizkovychodni krize, co rikas Pilate? Mozna si bohaty strycek bude prat klid v okoli svych ropnych drzav a pristoupi ke zkraceni retezu hlidaciho psa co uz zblble kouse i steka zaroven a tim vyvraci stara porekadla...
0/0
24.6.2003 11:48

Kato

Hele Jindro
kdyz ti prikyvnu, ze Amici daji Izraelcum kopacky, prestanes uz alespon na chvili otravovat?
0/0
24.6.2003 12:04

Jindrich Hojer

Re: Hele Jindro
Kopacky ne, staci kdyz potvrdis mou domenku ze je to hodne citlive tema. A to uz jsi vlastne udelal...
0/0
24.6.2003 13:13

Kato

Was heisst das "citlive tema"?
To kdyz treba prohlasis, ze podle tveho tuseni souvislosti vase kocka skoro urcite porodi stenata a ja se chytnu za hlavu, ze uz mne z tech tvych nesmyslu prechazi zrak? No ale s tim terminem "domnenka" mi nezbyva nez souhlasit (kdyz pominu tvuj originalni pravopis)
0/0
24.6.2003 13:47

Jindrich Hojer

Re: Was heisst das
Uaaaaaa!!! Tak ted mi nezbyva nez se omluvit! Strasne, strasne. To by se mi stavat nemelo.
0/0
24.6.2003 16:24

Pilat

pro Kata
Kate (kato) ze se vtiram, Jindra Hojeru ti to uz vysvetloval a ja s nim souhlasim. Moje teorii, ze mlady blbec, bude jednou starym blbcem, se mi v zivote mnohokrat potvrdila. Za posledniho pul roku jses nenaucil nic. Od Iraku po srael. Jses proste zabedneny totalitar (ne komunisticky) Fakta, ze US sla do Iraku na zaklade fikci, stejne tak necestny postoj sraele k zapocatemu jednani. Verim (jak Bush je trouba), ze kdyby zalezelo jen na nem tak US zastavi financni podporu sraeli hned dnes. Bohuzel amerikou nevladne president, ale banda starsich ze S. Diega. Kdo vladne v CIA vladne amerikou. Mam za to,  ze jedinou tvoji zivotni skusenosti je Tv Nova a zidovsky korinek, (o korenu by se dalo pochybovat tak jako v pripade vetsiny sralosu) No nic drz tech se svych teorii, kdyz uz te nemuze nic jineho udelat stastnym!!
0/0
24.6.2003 5:54

Pilat

Re oprava
zkusenosti
0/0
24.6.2003 5:56

Kato

Re: pro Kata
Ja se tady, drahy Pilate, nechodim nic ucit, ale zabijim tu cas kdyz musim sedet u PC a zrovna neni nic na praci. Nekdo tluce spacky a ja prostacky co mi zrovna prijdou do rany - takhle konci spatni chlapci co v detstvi trhali moucham kridelka. Samozrejme nevim co si "myslela US" kdyz sla do Iraku, ale podle mne byly ty zbramne jen zaminka a pravym duvodem byla ropa a ukazat Arabum kdo ho ma vetsiho (receno obrazne)...divam se na to pragmaticky a ne z hlediska moralky, o ktere si kazdy muzeme myslet co chceme. Takze prejdu tu tvoji detinskou poznamku o "necestnem" postoji Izraele k mirovym jednanim - co si o tech jednanich myslim sis uz mohl precist. Kupodivu se s tebou shodnu v hodnoceni intelektovych schopnosti americkeho prezidenta, ovsemn narozdil od tebe si myslim, ze je pro USA pozehnanim, ze jeho rozhodovani nekdo koriguje. Ale ta konspiracni teorie o vlade CIA je dost obehrana pisnicka, zkus neco mene omseleho, napr. kdysi "vladla USA" FBI pod taktovkou vsemocneho E.A. Hoovera. No a uplne nakonec k mym zkusenostem - co kdyby jsi mi poslal adresu na tu svoji cinskou pritelkyni, tim by jsi mi opravdu obzor rozsiril.
0/0
24.6.2003 8:15

Pilat

Re: Re: pro Kata
pokud ti ma cinska pritelkyne rozsiri obzor mohu ti dat telefonni cislo (adresu neznam) upozornuji ze mluvi spatne anglicky, ale velmi dobre ovlada Mandarin. Jinak jsi me jen ukazal jak naivni muze byt clovek i ve zralem veku. Az ti nekdo prozradi ze Mikulas a Jezisek byli tvoji rodice horce si asi poplaces ......UPSSSS !!!!!!
0/0
24.6.2003 15:59

Pilat

Re: Re: Re: P.S.
Ja jsem ti nerekl, ze se chodis ucit sem...to by tak jeste schazelo, protoze ty nesmysly co se tu plodi nelze kolikrat ani cist.......ja to myslel vseobecne z politickeho deni ve svete. No ale tim se netrap komu neni s hury dano.......ted nevim jestli k=jsem to pro tebe radeji nemel dopsat????? :o))
0/0
24.6.2003 16:11

Pilat

Re: Re: Re: Re: P.S.
mala oprava: "z" hury...........to vis anglicky jsem se jeste nenaucil a cesky uz zapominam :o)))
0/0
24.6.2003 16:13

Jindrich Hojer

Re: Re: Re: Re: Re: P.S.
Ale, chlape... Mel's to spravne.
0/0
24.6.2003 16:38

Pilat

vojaci??
pokud vim byl to Mossad, tedy banda vrahu v civilnich satech, prodlouzena ruka teroristy Sharona.
0/0
24.6.2003 5:23

borit

a jak?!?
Četl jsem zde přízpěvek od pana Hojera ohledně tématu,že jednoho z vůdců hamasu oddělali izraelští vojáci přelečení za dělníky,že je to teroristická praktika.A já se vás ptám-jak se dá válčit proti gerilovým,městským skupinám?Když použijou armádu,tak je to nepřiměřená agrese,když použijou jejich taktiky,tak se zase nelíbí,že jsou jak teroristi.Rozdíl,ale je v tom,pane Hojere,že ty převlečení izraelci nesedaj do palestinských autobusů a kaváren.Jinak si myslím,že plýtváte zbytečně energií a vašim talentem na sci-fi na těchto přízpěvcích-přeji vám hezký den
0/0
24.6.2003 1:04

Pilat

Re: a jak?!? Tak!!!!
mily pane, pokud na mleti masa na par karbenatku k obedu pouzijete vetrneho mlynu, bude to asi neprimereny pouziti technologie, stejne tak jako pouziti raket z bojovych vrtulniku v huste zabydlene ctvrti k "assanaci"  jenoho predaka odporu sraelske okupace, nebo kulometem do zastupu vericich vychazejicich z mesity. Naucte se nazyvat veci pravymi jmeny a prijdete na to ze Sharon si v nicem nezada s Hamasem. Naopak co do poctu mrtvych civilistu si udrzuje aktivni skore. Takze nad vasimi autobusy a kavarnami je jen tezko zjihnout. Nehlede na to, jake zivotni podminky a budoucnost mladym palestincum sraelsky stat pripravuje. Prozatim pod rouskou ochrany statu sralosi KRADOU pudu, BORI domy, ZABIJI deti. Takze vas "prizpevek" stoji a starou backoru.
0/0
24.6.2003 5:38

Ondrej

Re: Re: a jak?!? Tak!!!!
Nevsiml jsem si, ze by Israel pouzival k zasahum v soucasne dobe konvencni B-52 ci B1 . Co si vubec Pilate myslis o Palestinskym decku s celenkou a kalasnikovem?
0/0
24.6.2003 11:07

Pilat

Re: Re: Re: a jak?!? Tak!!!!
nutna sebeobreana, odpoved na okupaci. Jeste potrebujes dalsi vysvetleni? nebo jen ranu do makovice aby se tam rozsvitilo?
0/0
24.6.2003 15:54

Ondrej

Re: Re: Re: Re: a jak?!? Tak!!!!
nepotrebuju, naprosto jsi to vystihl. Nic se nezmeni, dokud budou palestinci delat ve skolce z deti strelivo proti okupantskemu krizenci prasat a opic a nasledne mavatka z jejich mrtvol pri tom, co by mel byt pohreb, ale je demonstrace.
0/0
24.6.2003 16:15

Muki

Ahoj
Jindrichu, jak jsem preletl ty prispevky, nemohu jsi pomoct, jedna se u tebe o nejakou posedlost. Tak bojovat za nejakou vidinu, to je jiz jako droga a nemuzes se toho zbavit. Zkus si dat pauzu a vykasli se na araby a zidy, stejne to neovlivnis. Nebo si z toho zacni delat legraci
0/0
23.6.2003 17:38

Jindrich Hojer

Re: Ahoj
Diky za radu, ale nemohu. Urcitym zpusobem se me to osobne dotyka.
0/0
23.6.2003 17:44

Kato

Re: Re: Ahoj
Tenhle pocit je pro paranoidni bludy typicky.
0/0
23.6.2003 17:46

Jindrich Hojer

Re: Re: Re: Ahoj
Kato, nezda se ti ze zacinas opoustet hranice slusneho chovani? Nesvedci to o necem? Zamysli se nad sebou. Jsi uz dost stary na to abys ohlidal sve emoce!
0/0
23.6.2003 17:59

Kato

Re: Re: Re: Re: Ahoj
Nejak jsem prehledl, ze bych pouzil vulgarni vyraz, i kdyz zcela to vyloucit nemohu. Budiz mi omluvou, ze se te snazim taktne upozornit na tvuj problem a vypada to, ze jsem si nevsimnul pouze ja sam....
0/0
23.6.2003 18:05

Jindrich Hojer

Re: Re: Re: Re: Re: Ahoj
Jasej, jasej, valecniku. Dnes jsem toho z tebe tedy moc nevymacknul. A to jsem se snazil. Doufam ze se polepsis. Zitra budes mit zase o cem psat. Bohuzel - nekolik civilistu zase zaplati zivotem za politiku kterou tak podporujes. No jo - valecna strategie je vec slozita, ze? Pekny den!
0/0
23.6.2003 18:11

Kato

To je mi opravdu lito
ze jsi si z te dnesni lekce moc neodnesl, ale mohu te ubezpecit, ze pocit frustrace je i na me strane. To cemu jsem dnes venoval tolik casu by mohlo byt pouzito pro demonstraci uslovi o "hazeni perel svinim" - neber to osobne, neni to mysleno jako vulgarni urazka, to se tak proste rika od dob apostola Matouse.
0/0
23.6.2003 18:43

Ondrej

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ahoj
To jsem netusil. Ze by Kato podporoval politiku tech huhlajicich cernych bludicek od Al-Aksa? Nebo snad dokonce politiku toho bileho vysinuteho zkrouceneho starce s plnovousem misto hrudi? Pripominas mi nadseneho fotbalistu,  ktery sice neohrozene hecuje sveho protivnika, ale mic se mu porad nejak kutali do vlastni site.
0/0
23.6.2003 22:34

pro ondru

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ahoj
venuj se radeji lvum...
0/0
23.6.2003 22:35

Ondrej

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ahoj
d'accord :-)
0/0
23.6.2003 22:43

Kato

Na skutecnou diskuzi je potreba kvalitni oponent
Tohle neni zadny mistrak, Ondro, ale jenom cutani z dlouhe chvile pro radost. Ja si zadnyho vlastnaku nevsimnul, ale nejde ani tak o skore jako trochu okopat mizernyho soupere co se tak smesne mota po hristi - strilet na tu jeho mizerne chranenou branku zadna zvlastni zabava neni. .
0/0
24.6.2003 8:23

Jindrich Hojer

Izrael byl ze strany USA v poslednich 10 dnech kritizovan uz podruhe.
Izrael byl ze strany USA v poslednich 10 dnech kritizovan uz podruhe. Nejprve samotnym nejvyssim a nyni C.Powellem. Citat z tajmsu: "I regret we had an incident that could be an impediment to progress," Mr. Powell said, referring to the killing Saturday night of Abdullah Qawasmeh, a leading Hamas figure. "I would much rather on a Sunday morning wake up to find that we are moving forward and it was not necessary to have this kind of activity on either side." A.Sharon by mel vypadnout. Jeho role se ukazala jako kontraproduktivni. Palestinskou otazku se mu vyresit nepodarilo, ba naopak - za jeho vlady prudce stoupl pocet obeti terroru na obou stranach. Doufam ze se ted amici a samotni Izraelci postaraji o jeho rychly odchod. Ono by se taky mohlo stat ze by prestaly proudit dollarky od bohateho strycka, a to by byl dost prusvih. Uz tak je Izraelska armada nechutne draha...
0/0
23.6.2003 16:22

Kato

Slysis rust travu na betone
Ta umanutost predstavou jak Americane podkopnou Saronovi zidli a prestanou Izrael financne podporovat zacina mit psychopaticke rysy. Mozna se pletu, ale pripada mi to jako blaboly senilniho duchodce, ktereho uz maji doma vsichni dost a odmitaji jeho zcestna proroctvi a zarucene navody na zlepseni sveta riticiho se do zahuby poslouchat a tak se realizuje na netu. Pokud jsem se nahodou trefil, tak se omluvam za vsechny predchozi invektivy, protoze blaznovstvi starcu je nutne tolerovat - prinejmensim proto, ze s velkou pravdepodobnosti casem skoncime stejne smutne. K omluve pripojuji gratulaci ke zvladnuti pocitace v pokrocilem veku.
0/0
23.6.2003 16:50

Jindrich Hojer

Re: Slysis rust travu na betone
Haha, zase vedle. Tvuj vek je s nejvetsi pravdepodobnosti dvojnasobkem meho. Ovsem - co maji tve moudrosti spolecneho s danym tematem? Mozna ses k tomu chtel nakonec dostat, ale cestou jsi zapomnel co to vlastne bylo, co mas koupit v samosce a jak se jmenuje tva zena a jezevcik. Davam ti jeste jeden opravny pokus...
0/0
23.6.2003 17:02

Kato

Re: Re: Slysis rust travu na betone
V tom pripade mne napada uz jenom senilitas praecox a nebo docela obycejne mlicnakovo placani. V kazdem pripade mi spadl kamen ze srdce, mel jsem vycitky vedomi, ze jsem se do tebe tak navazel. Preji ti dlouhy zivot - treba se opravdu stane zazrak a tobe splni zbozne prani - Americane prestanou podporovat Izrael a zacnou milovat Araby.
0/0
23.6.2003 17:30

Jindrich Hojer

Re: Re: Re: Slysis rust travu na betone
Moment, ted nechapu zase ja! Ty mas pravo menit to co jsem rekl, komolit ma prani? Napsal jsem nekde neco o vztahu Americanu a Arabu??? Je pro tebe normalni, lhat a prekrucovat skutecnosti? Nebo se opravdu pokousi senilita o tebe, bohem vyvoleneho a k vladnuti ostatnim shury predurceneho? Je vubec mozne aby i nadclovek trpel takovymi banalnimi nemocemi? Preji pekny den!
0/0
23.6.2003 17:42

Kato

Re: Re: Re: Re: Slysis rust travu na betone
Diky za toho nadcloveka, pri sve vrozene skromnosti bych se to sam neodvazil takhle verejne....Tu lasku Americanu k Arabum jsem ti tam nahral, abys mel alespon minimalni pocit vitezsvi, nepripada mi to zrovna fer porad te mydlit v rohu...Doufam, ze jsi si to vychutnal
0/0
23.6.2003 17:50

Jindrich Hojer

Re: Re: Re: Re: Re: Slysis rust travu na betone
Prestavam si myslet ze tvuj vek je dvojnasobkem meho. Promin, ale zatim mydlim jen ja tebe. Stale se vyhybas zakladnimu tematu clanku. Otazka zni: Proc Izrael zamerne narusuje mirova jednani? Netouzi po miru? Neni to nakonec tak ze demonstrativni likvidace tech par osad mela jestrabum jen ziskat cas? Mysli to AS s likvidaci osad vazne? Jeste nedavno verejne vyzyval k jejich budovani...
0/0
23.6.2003 18:05

Kato

To se opravdui povedlo
to ja oba mame dojem, ze toho druheho mydlime hlava nehlava...neco jako valecna komunike nepratelskych stran v I-A valkach a nezbude, nez at si o tom udela kazdy svuj nazor. Jinak jsem uz opakovane psal, ze podle meho se snazi zisklat cas vsechny tri strany - USA, Palestinci i Izraelci a nikdo z nich ty nesmyslne navrhy obsazene v "road map" ani svuj souhlas s ni nemysli vazne. Co se honi hlavbou AS skutecne nevim. Take nevim co chce "Izrael" ale ze vetsina Izralecu chce mir jsem ti tu uz psal, nijak jsi to nekomentoval, takze by se to podle zasad rimskeho prava dalo povazovat za souhlas (coz pochybuji, spis ti dopchazi argumety, ty mlaticko). No a co se tyka narusovani mirovych jednani - prvni jasne odmitnuti kakekoliv dohody deklaroval Hamas and Co. a nejak mi uniklo co pro potlaceni terorismu udelal vazeny pan palestinsky premier.....
0/0
23.6.2003 18:16

Jindrich Hojer

:-)
Izraelci kteri provedli posledni utok na palestinskem uzemi byli prevleceni za palestinske delniky. Tomu rikam teroristicke metody... Amici den predtim zadali/prosili Izrael o zdrzenlivost aby tim palest. premier dostal trochu prostor k jednani s radikaly. Bohuzel - Sharonovy rozkazy byly jine. Izrael mir nemuze potrebovat. Dava to najevo tim ze sve akce (provadene teroristickymi metodami) vykonava v dobe vyjednavani. Ariel Sharon nechce mir, valka mu vyhovuje. Jak se asi na to tvari radovi Izraelci? Jak se jim bude dnes sedet v kavarnach a autobusech?
0/0
23.6.2003 15:35

Ráďa

Re: :-)
Útočili na člověka, který plánoval atentáty. Nevšiml jsem si, že by útočili třeba na lidi v kavárně nebo autobusu, na rozdíl od Arabů. S radikály jednal kdekdo, nejdřív Arafat, teď zas palestinský premiér a nezdá se že by to někam vedlo. Jo a Izraelcům se bude sedět v kavárnách a autobusech poněkud blbě - ale nebude to Šaron, koho se budou bát.
0/0
23.6.2003 15:50

Jindrich Hojer

Re: Re: :-)
Protoze probiha vyjednavani se kterym souhlasil a protoze byl ze strany USA pozadan o zdrzenlivost, mel Sharon s touto akci pockat nebo ji prehodnotit. Jeji provedeni prave v tomto case napovida ze Izrael o mir nestoji. Amikum takto podkopl zidli pod zadkem a to se nedela. Utocili na cizim uzemi a neutocili v uniformach. To je problem... Saronova politika bohuzel stala mnoho Izraelskych zivotu (a palestinskych asi 3 x tolik) v poslednich 2 letech. Saron bude odstoupen, ztratil totiz kredit u velkeho bratra - USA.
0/0
23.6.2003 16:03

Ondrej

Re: Re: Re: :-)
Precteme si znovu posledni dve vety. Jedna se o zajimavou a docela vyjimecnou smes naivity, demagogie, uviznuti v myslenkove konstrukci a nakonec i komicnosti. Z tohoto pramene vyvera myslenka, ta je ovsem  tlacena toliko vlastnim pranim za zretelneho skripani zubu. Odehledneme-li od tohoto doprovodneho jevu, zbyde z ni docela obstojna, usmevna hlaska dne.
0/0
23.6.2003 22:04

uz vam to dochazi???

Pozor, Izrael je nedotknutelny!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
http://www.telegraph.co.uk/news/main.jhtml?xml=/news/2003/06/23/walq23.xml&sSheet=/news/2003/06/23/ixworld.html
A PROTO
http://www.antiwar.com/justin/j062303.html
 
0/0
23.6.2003 11:35

Jindrich Hojer

Diky!
Uz 47 sekund se mi na obrazovce neobjevila fialova klikajici transformatorova skrin s krasnymi pistaciove zelenymi napisy, rovnez blikajicimi. Ma-li to znamenat ze uz se zde neobjevi nikdy, nezbyva nez podekovat. Dekuji, pratele :-)
0/0
23.6.2003 9:17

Jindrich Hojer

Pro Idnes
Ta Flash reklama je silena! Je tak agresivni a odporna ze mi zkazila cely tyden! Zabranuje primarnimu ucelu stranek - cteni a psani. Nevim kolik vam to natahne prachu, ale ja silne uvazuji o tom ze sem prestanu chodit a podobny postup doporucim vsem svym znamym. Prosim, o kapku ohledu. Jsou tady lidi!
0/0
23.6.2003 9:13

Jindrich Hojer

HaT
Tak jsem si to tu trosku prosel a musim vam, pratele i nepratele rict ze mi docela behali snehulaci po zadech kdyz jsem si precetl prispevky pana Šaloma. Tak toto jsou texty ktere by se daly zahrnout do prace nazvane "Priciny a dusledky blizkovychodni krize". Nabozensky fanatismus smichany s hlouposti a agresivitou. Sionismus. Opet tu mame principy "naroda bohem vyvoleneho", teorie nadlidi jak vystrizena z Himmlerovych zapisniku! Nemelo by byt hlasani techto tezi trestne? Pan Šalom je presne tim terroristou ktery se nebude stitit vyhodit do luftu nejaky hotel nebo vrazdit treba v Americe civilisty ve jmenu jedine spravne viry, nebo vyvoleneho naroda nadlidi... Na zaver otazka: "Proc neni Sionismus jako myslenka ktera podporuje terrorismus a lidskou nesnasenlivost potiran stejne jako Nacismus?". Stoji na podobnych zakladech!
0/0
23.6.2003 9:01

Dlouhé Bidlo

Re: HaT
Hojere, Hojere, ty jsi byl vždycky z těch šípáků největší plantážník!
0/0
23.6.2003 10:18

Kato

Re: HaT
Jindro, zcela evidentne vis o sionismu stejne malo jako o nacismu. Moc bych se divil ,kdyby jsi si o nich precetol neco vic nez co jsi se kdysi naucil v hodinach obcanske vychovy. Zkus Krupp: Sionismus a stat Izrael. A Mein Kampf by snad mel byt k pujceni ve vedecke knihovne. Az to srovnas tak si znovu precti co jsi tu napsal.
0/0
23.6.2003 11:52





Najdete na iDNES.cz