Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nejdřív se prali psi, pak i majitelé

Když se při venčení potkají dva psi, občas si nepadnou do oka, vycení na sebe zuby a zavrčí. Někdy to skončí i rvačkou. Plzeňští policisté ovšem vyšetřují případ, v němž se psí nenávist přenesla i na majitele. Střet skončil zlomenou rukou a pobodáním jednoho ze čtyřnohých rivalů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Světomil

Řešení
Každý živočich by měl mít na srdce napojenou elektrodu a když by dělal nepřístojnosti, tak by dostal el. výboj přímo na komoru aby se zklidnil. Tím by byl na zeměkouli klid - maximálně by se občas někde povalovalo pár potrestaných delikventů (teroristů, zlodějů, pejskařů, úchyláků...).
0/0
19.6.2003 15:54

Popovič

Re: Řešení
A kdo by měl vládu nad tím "spínačem"?
0/0
20.6.2003 8:32

Pespřesoves

Proč?
Kdyby byly ty zvířata na špagátě, s košíkama a s majitely, který maji psy pod kontrolou, tak se nemusí psát takový zbytečný články.
0/0
19.6.2003 15:43

SnoopyDog

to si asi delaj srandu?!? jak ji muzou obvinit z ublizeni na zdravi a jemu dat jenom pokutu za prestupek??? pokud vim CR se zavazala dodrzovat prava zvirat (docela podobna jako prava lidi) a toto by melo byt posuzovano jako pokus o vrazdu ... vzdyt jsou to clenove nasich rodin! jak jsem tady cetla, nemela mu zlomit ruku ale urzit koule. Uprime receno, svyho coklina bych branila uplne stejne ....... blbecku, jestli tady nekde ses a ctes si komentare k ty prasarne cos provedl, tak se nediv az ti nejaka maminka poboda tvou dceru za to ze se pohadala s jejim synackem, proc by ne kdyz je to jenom prestupek ....
0/0
19.6.2003 13:56

Harapes

Re: Ty si asi děláš srandu
Protože pes, slepice nebo šnek je věc (lze s ní obchodovat) a věci nemůžeš ublížit na zdraví, jasný? Podle tebe to znamená, že když mi někdo zašlápne kamaráda šneka, kterýho strašně miluju a je to člen rodiny, tak odpravim útočníka a je to stejný?
0/0
19.6.2003 15:29

Harapes

Jsem svědek
Bylo to jinak, viděl jsem to!! Ten muž souložil s tou ženou a jejich psíci si spolu vesele hráli opodál. Když muž docházel po hodině soulože konečně k vrcholu, rotvajler zaštěkal a pán z leknutí ztratil erekci. To ho natolik popudilo, že psa dohonil a bodl. Když se muž vrátil k ženě, neuspokojená žena mu z rozhořčení přerazila ruku klackem. Vážení, ti milí psíci v tom byli jako vždy nevinně!!!
0/0
19.6.2003 8:38

KROKODYL

Re: Jsem svědek
:) jako ostatne vzdy  :)
0/0
19.6.2003 13:27

muzulman

krapky
Skoda, ze dotycna zena nebouchla chlapa pres koule a neudelala mu krapky. Jinak by mu mel byt poslan ucet za leceni pobodaneho psa.
0/0
18.6.2003 23:42

Jana

Re: krapky
asi byli emoce na všech čtyřech stranách, labradoři se neperou, takže ani jejich majitelé nemají zkušenosti s odtrháváním peroucích se psů, taky ten pohled na to,jak mu rotvajz rdousí miláčka nevydržel, a majitelka asi zpočátku taky nebyla akceschopná, nic lepšího než ten nůž ho bohužel nenapadlo. Rotvíci mají stisk jako kráva, sama jsem ho měla tak to vím a jestli byl labrador krátkosrstý, tak mu musel pěkně prokousnout kůži. Nezapomeńte na to, že ten kdo si začal byl rotvajz, tam kam nevidim, psa nepouštim, ani s košem ne, on mu může při rvačce taky spadnout, vyrazit s ním někomu zuby atd. Takže opatrnost a zase jen opatrnost
0/0
19.6.2003 8:58

AM

Re: Re: krapky
Labradori se neperou... Cha chaaaaaa, napr. u nas se perou vsichni...
0/0
19.6.2003 12:01

Rarach

Re: Re: Re: krapky
V hospodě?
0/0
20.6.2003 6:12

Harden

Zena byla naprosto v pravu. Jeji pes je jeji majetek (zatim, novela pocita s vyjmutim nekterych zvirat z definice zvirete coby veci) a proto v okamziku, kdy se nekdo jiny pokusil tento majetek znicit (usmrcenim zvirete), naprosto opravnene svuj majetek chranila. Ocekavam, ze bude obvineni stazeno a bude obvinen majitel labradora. Pokud se udalost odehrala jinak, nez clanek popisuje, preju autorovi, aby ho sezrala civava (tzn. hodne pomalu).
0/0
18.6.2003 19:20

OTA

Re: DOSTAL ROZUM
VYDÍŠ,ŽE MÁŠ NĚKDY I NORMÁLNÍ PŘÍSPĚVKY A NE TY TVÉ STUPIDNÍ URÁŽKY.
0/0
19.6.2003 2:06

z

_8o_
0/0
18.6.2003 18:01

y

8o
0/0
18.6.2003 17:59

x

x
8o
0/0
18.6.2003 17:57

TeameXtreme

ttvj
No psi prokazali vetsi inteligenci nez jejich majitele
0/0
18.6.2003 17:33

Karel

ortodoxní pejskaři
jsou nebezpečná sekta. Měli by se postavit mimo zákon.
0/0
18.6.2003 17:16

Marek

Re: ortodoxní pejskaři
A hloupí lidé, kteří odsuzují všechny bez rozdílu, by neměli dostávat ve středu vycházky. Snad jen o sudých víkendech .
0/0
18.6.2003 17:39

Harden

Re: Re: ortodoxní pejskaři
On pise o ortodoxnich pejskarich a ma pravdu. Normalni a zodpovedny chovatel vadi jen tupcum a pisatel jim urcite neni. Ortodoxni pejskare (s nazorem 'nuficek je vic, nez clovek') opravdu splnuje nektere znaky sekt, o to hur, ze je splnuje sam se svym psem.
0/0
18.6.2003 19:14

blb

Re: Re: Re: ortodoxní pejskaři
jsem názoru, že doopravdy někdy někde některý ňufíček je víc než některý/mnohý člověk (i kdzž vím, že zákony mluví jinak). jsem ale také názoru, že ňufíček za své činy není odpovědný, ale odpovědný jest jeho zákonný zástupce, to jest většinou majitel nebo momentální psovod. Ten má znát psí mentalitu, ten má vědět, že navzájem cizí psi se obvykle poperou a tak oba mají takovým situacím předcházet. otázka: jsem ortodoxní pejskař (mám jich 8 rozmanité velikosti, po úmrtí sešlostí věkem těch původních nyní samé nalezence či zachráněné či jinak lidmi diskriminované - to byste neřekl, jak většinou pes zmoudří, kdzž projde nějakým takovým utrpením..moc lidí by se mohlo učit.)? 
0/0
19.6.2003 9:55

Harden

Re: Re: Re: Re: ortodoxní pejskaři
8 psu ? No normalni nejses urcite, ale jestli ses nebezpecnej, to z takle kratkyho popisu nejde posoudit. Reknu ti to takhle, mam v byte 7 pocitacu v siti. Vim, ze nejsem normalni, ale k serveru (rozlozena hromada soucastek v krabici od bot) nikdo nesmi, pro pripad zasahu proudem. Pokud mas svy milacky zajisteny tak, aby nikoho nemohli zranit, pokud tvoje hobby neotravuje lidi okolo, pak je tvoje abnormalita tvuj problem. Na navsevu bych k tobe ovsem asi nesel - smrad ze psu, chovanych pohromade, nesnasim.
0/0
19.6.2003 14:12

:-O)

Re: Re: Re: Re: Re: ortodoxní pejskaři
kdepak, oni skoro nesmrdí, ...no, jen trochu, když jsou zmoklí.....když to porovnám se svými kompy, tak  si nejsem jistý, co víc....Pes hodně smrdí, jen když se moc krmí syrovým masem, jinak smrdí asi jako normální člověk.......ta nejmladší se od té starší naučila štěkat na každýho, kdo nepatří soustavně do smečky, ta starší tím pádem s tím přestala, ...ale vítat umějí všichni dobře ....Ten největší (něco jako kavkazák) by mohl nadělat z člověka sekanou, bože, kolikrát jsem byl od něho pokousaný ....ale už je starej, i o hodně zubů už přišel ....Ještě se bojíte návštěvy?  (ohledně normy - to pomineme, neb co je norma? průměr, a to je málokdo, kdo za něco stojí, ne?)
0/0
19.6.2003 14:58

Pechy

chybi dostatek informaci.
Nemeli bychom resit otazku zavaznosti chovu psu... Clanek postrada pro nas podstatne informace. Byli venceni psi v parku. Vime, zda-li meli kosiky a voditka? V clanku je uvedeno: Psi se vzájemně napadali. To se však vůbec nelíbilo devětačtyřicetiletému majiteli, který vytáhl nůž a bodl jím dvakrát do hrudníku rotvajlera, který na jeho psa útočil," říká mluvčí. Vzajemne napadani, hm, ale utocil jen rotvajler? Zautocit na rotvajlera? Odvaha? Zazil jsem si napadeni meho psa (v kohoutku 40 cm) tremi vorechy. Byl jsem rad, ze jsem ho vytahl a neprisel k ujme. Podle toho si odvazuji rici, ze rotvajler mel kosik. Je take jiste, ze minimalne jeden z majitelu sveho psa nedokaze mit pod kontrolou. Velmi podivny pripad, Watsone...
0/0
18.6.2003 17:09

Krystof

Re: chybi dostatek informaci.
A co na to Jan Tleskac?
0/0
18.6.2003 17:38

8o(

paní má rotvajlera
na co ho tak asi má? na to aby si léčila kompley nebo aby dělala ostudu? no - když chlapovi s nožem zlomila ruku - tak to bude asi nějaká mužatka, že? nejlepší by ale stejně bylo, kdyby se pejskaři s kuřákama navzájem vymlátili - to by byl klid  
0/0
18.6.2003 17:09

pinguin

Re: paní má rotvajlera
XXXXXXXXXXXX
0/0
18.6.2003 17:12

Zdenda

hlavní je
že do toho tentokrát nezatáhli nevinné kolemjdoucí. Ať se pejskaři se psi klidně navzájem pozabíjej (jedno kdo koho)
0/0
18.6.2003 17:07

Ondra

Udělal bych to samé
"To se však vůbec nelíbilo devětačtyřicetiletému majiteli, který vytáhl nůž a bodl jím dvakrát do hrudníku rotvajlera, který na jeho psa útočil,"
tomu chlapovi se nedivim, přece nebude čekat, až mu taková bestie (co má být na vodítku a s košíkem) roztrhá labradora. Někdo tady psal, že ho měl odtáhnout za nohy - to si vážně myslíte, že je možné, aby třeba takový zloděj co vnikne na pozemek kde hlídá rotwajler,  toho psa odtáhnul v pohodičce někam za nohy? Několikrát jsem něco podobného zažil, kdy na našeho labradora zaútočili rotwajler nebo novofunlanďák - je to strašná rychlost a agresivita s jakou se do druhého psa pustí. Pokaždé se navíc majité těchto psů strašně divili - prý že se jim to ještě nikdy nestalo. Rotwajler je agresivní typ a minimálně bez vodítka by ho neměl nikdo venčit.
0/0
18.6.2003 17:03

le

Re: Udělal bych to samé
za prvé zloděj nemá co vnikat na cizí pozemky a odtahovat psíka za nohy.
Za druhé to není o rase psa, ale o výchově a majiteli. Když si čokal pořádně vycvičíš, tak si nedovolí kousnout i ani do svačiny. Jo, když je doma, někdo tam vleze, tak pes jen chrání svůj majetek, ale venku by si pes neměl vůbec jiných psů všímat, když mu to páníček zakáže. Ale souhlasím, že by se psi měli venčit na vodítku, protože spousta majitelů dementů má i psi dementy, protože si je tak vychovali.
 
Takže je možné, že když pán majitel chodí po parku s nožem, že to bude taky pořádnej úchylák a toho psa jako úchyláka vychoval, takže možná pan labrador napadl Rowajlera a ten se chudák jen bránil.
0/0
18.6.2003 17:10

Karel

Re: Re: Udělal bych to samé
výchova plus košíky a vodítka na veřejnosti - to by měla být samozřejmost
0/0
18.6.2003 17:15

pinguin

Re: Re: Re: Udělal bych to samé
to nejde,preci nemuzes tyrat milacky a sexualni partnery kosikem ..
0/0
18.6.2003 17:19

Pechy

chybi dostatek informaci.
Nemel bychom rest otazku zavaznost chovu su... Clanek ostrada ro nas odstatne nformace. Byl vencen s v arku. Vme, zda-l mel kosky a vodtka? V clanku je uvedeno: Ps se vzájemně naadal . To se však vůbec nelíblo devětačtyřcetletému majtel, který vytáhl nůž a bodl jím dvakrát do hrudníku rotvajlera, který na jeho sa útočl," říká mluvčí. Vzajemne naadan, hm, ale utocl jen rotvajler? Zautoct na rotvajlera? Odvaha? Zazl jsem s naaden meho sa (v kohoutku 40 cm) trem vorechy. Byl jsem rad, ze jsem ho vytahl a nersel k ujme. Podle toho s odvazuj rc, ze rotvajler mel kosk. Je take jste, ze mnmalne jeden z majtelu sveho sa nedokaze mt od kontrolou. Velm odvny rad, Watsone...
0/0
18.6.2003 17:01

Nor

Re: chybi dostatek informaci.
Prómynte, ja vubec nerosumnela tómu vášemu pržíspevku
0/0
18.6.2003 17:07

Ema

..
poněkud zvláštní chodit na procházku s nožem..?? .. kdyby pán odhodil nůž, paní použila klacek na svého psa, pán odtáhnul labradora..možná by to dopadlo jinak
0/0
18.6.2003 16:43

pinguin

na prochazku s nozem..
a se psem na volno ?
0/0
18.6.2003 16:55

greg

kdyz uz si nekdo poridi psa bojoveho plemene,
tak by ho mel umet uhlidat Vsadim se, ze rtw nemel kosik. Na miste majitele labradora bych udelal to same
Uz nekdo z vas videl, aby labrador sam od sebe kousl jineho psa  Nerikam, ze se to nemuze stat, ale pravdepodobnost tohoto jevu je velmi mala.
Sam se chystam na jednoho vlcaka, ktery pobiha u nas po vsi a napada ostatni psy.
0/0
18.6.2003 16:42

hladovec

skoda ze se vsichni vzajemne nepozabijeli
...aspon by bylo neco na veceri...
0/0
18.6.2003 16:37

Havirov Devils ! ! !

EU
... obdivuju toho muže, asi bych si netroufl jen s kudlou na rotvajlera, i kdyz kdybych chranil sveho milacka.... možná jo. ALE JINAK - na takovou svini jako rotvajler rovnou vytahnout bouchačku, nic jineho neplati
0/0
18.6.2003 16:29

Ales

Proc
proboha ta zenska proste nerekne, ze se s tim nozem pak sapal i na ni. Mohla to klidne i otocit ze ji vlastne ten pes branil a ten vagus by sel sedet za pokus o vrazdu. A at ji to zkusi nekdo vyvratit ...
A pobodat psa neni podle meho prestupek ale trestny cin tyrani zvirat, mela ho tim klackem vzit rocvnou prez spanek a byl by pokoj. To uz by pak vubec nemohl proti ni svedcit. Proste by rekla, ze na ni utocil nozem a bylo by to. Klacek proti nozi je primerena obrana.
V sebeobrane je lepsi utocnika sejmout nez ho jen paralizovat vaznym zranenim protoze jednak proti vam nemuze pak svedcit a pri kvalite nasich "soudu" byste mu nakoec jeste museli dozivotne platit za tezky uraz.
Dotaz - podle zakona je zvire majetek - nu dobra a co takovyhle pripad, takze kdyz se dejme tomu se svym autem srazim s autem nekoho jineho a agresivni ridic vylitne a zacne mne probodavat pneumatiky kudlou, a nebude na me vyzvy aby prestal reagovat a ja ho vemu holi na zamykani volantu po roce abych uchranil svuj majetek cimz mu ji zlomim tak mne taky zavrou nebo co??? Takze nesmim podle zakona branit svuj majetek.
Cetl jsem zakon o zbranich a u historickych zbrani je tam vyslovne napsano, ze na verejnosti se je uzivat nesmi a jako vyjimka je tam obrana majetku, zdravi a zivota. Pojmem historicka zbran se navic mysli jen palne zbrane protoze bodne, secne a uderne zbrane uz vlastne podle zakona zbrane nejsou. Tak proc nemohu svuj majetek branit obycejnym klackem???? Nakonec klacek je nejstarsi zbran, takze by se to i dalo brat jako historicka zbran.
0/0
18.6.2003 16:21

pinguin

Re: Re: Proc
zbytecne ho urazite,ale on je jenom ukazkou ceskeho zdeformovaneho ( cim asi ) pravniho vedomi..
0/0
18.6.2003 16:28

Ales

Re: Re: Proc
Aaaa, nemecka "inteligence" se ozvala ....
0/0
18.6.2003 16:28

Pechy

Re: Proc
Souhlasim s Alesem, jen jeste informovat pani...
0/0
18.6.2003 16:52

člověk

Re: Proc
Přečtěte si §174 TZ (křivé obvinění). A když už jste takový právník, tak také třeba §164 TZ (podněcování k trestnému činu). 
0/0
18.6.2003 21:17

Ales

Re: Re: Proc
Ukazte mi clovece kde podnecuji k trestnemu cinu a kde je krive obvineni! Pokud vim sebeobrana neni trestny cin, stejne tak obrana majetku.
Ten chlap proste pobodal jejiho psa a v takovem okamziku ta zena mela pravo sve zvire coby majetek branit, a navic kdyz je to takovy psychopat nemela vubec jistotu jestli dalsim tercem utoku nebode ona. Tohle bych prose byt na jejim miste a na miste jejiho obhajce u soudu pouzil at to tak bylo nebo ne.  Rozhodne je to daleko mene nemoralni nez kdyz  obhajoba argumentuje ve prospech vraha, ze kdyz vrah dusil obet igelitem ze mozna neprozivala takovou bolest jak tvrdi doktori, resp. ze se to neda prokazat. Rovnez je pravda, ze se ten dotycny dopustil tyrani zvirete a ne jen prestupku.
Kdybychom byli napr. v USA a ta zena ho zastrelila byla by to rovnez sebeobrana. Bohuzel mi zde mame stupidni paragraf o primerene obrane takze chran vas panbuh udelat utocnikovy o modrinu navic nez mate vy po jeho utoku.
Tohle je proste stret konservativniho pojeti sveta kde je utok na soukromy majetek naprosto nepripustna vec a majitel ho ma pravo branit vsemi dostupnymi prostredky, a novym skazenym liberalnim svetem kde se zakon stavi na stranu grazlu a dela spatneho z lidi co tvrdi ze jim nema nikdo co sahat na jejich soukrome vlastnictvi. O obrane zdravi a zivota ani nemluve.
0/0
18.6.2003 23:48

Muhammad uld Bráhim

al-Fíl
Alam tara kajfa fa'ala rabbuka bi-ashábi ´l-fíl
Alam jadž'al kajdahum fí tadlíl
Wa arsala 'alajhim tajran abábíl
Tarmíhim bi-hidžáratín min sidždžíl
fa-dža'alahum ka'asfín ma´kúl
 
0/0
18.6.2003 15:58

Ian

Re: al-Fíl
Neříkejte, a co že tak najednou?
0/0
18.6.2003 16:09

Muhammad uld Bráhim

Re: Re: al-Fíl
Kána má kán
0/0
18.6.2003 16:14

pinguin

Re: Re: al-Fíl
jo obcas se nekdo splete,obcas nekomu rupne...
0/0
18.6.2003 16:14

Ian

Re: Re: Re: al-Fíl
Jako kdy? A komu?
0/0
18.6.2003 16:17





Najdete na iDNES.cz