Diskuze

U kolejí ležely dvě nálože

V úterý byly na kolejích na Pardubicku nástražné systémy dva. Oznámila to mluvčí policejního prezidia Blanka Kosinová. Podle předběžného ohledání jednoho z nich, ještě před odhalením, shořela roznětka, která měla systém odpálit. Jakou ničivou sílu by mohla nálož mít, teď zjišťují experti.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

BRUNO

11. 6. 2003 16:53
dnes ma svatek
0 0
možnosti

Matýsek

11. 6. 2003 16:17
Kdo z toho může mít prospěch?
Jediný, kdo by mohl mít nejaký prospěch ze zastrašování cestujících ČD, je některý provozovatel linkových autobusů, kterému by mohlo vadit postupné ale jisté zkracování jizdích dob vlaků (teda aspoň na koridorech). Any comments?
0 0
možnosti

Jack Sommersby

11. 6. 2003 15:41
AUS
Ja teda nevim, nerozumim az tak vsem vecem ohledne zeleznicni dopravy, ale jestli muzu neco k tomu, tak tady je okolo vsech trati v okoli mesta PLOT, normalni prachobycejny drateny plot. Za mestem v tech stovkach km buse samozrejme neni nic, ale ze by nekdo nicil koleje vybusninama, to se tu snad jeste nestalo. No ale to je asi tim, ze tady si lidi vazi jednak jeden druheho a taky prace ostatnich. Ale to uz je asi zase o necem jinem. Preju vsem normalnim lidem v Cesku hezke leto.
Tomas, Sydney.
0 0
možnosti

Vít Špinka

11. 6. 2003 16:10
Re: AUS
Takhle to je třeba i v Anglii. Ale účelem je spíše odradit lidi, aby přes ty koleje nelezli. Když tam někdo bude chtít dát nálož, sotva mu v tom plot zabrání.
Jenže plot i má spoustu nevýhod: počínaje cenou a údržbou, konče třeba vytvořením umělých překážek pro zvířata a třeba i bezpečnost (občas se hodí, mít možnost z tratě utéct).
Celkem shrnuto, ploty se v kontinentální Evropě používají jen u tratí, kde by srážka s čímkoli (zvláště zvířata) byla nebezpečná - za všechny jmenujme třeba TGV.
A k té detekci porušené kolejnice: kolenicí se přenáší informace vlakového zabečovače, takže by se skutečně ta "Stůj" na návěstidle objevila. A na tratích, kde zabezpečovač není, se nejezdí tak rychle a celkově jde o tratě, které nejsou tak "zajímavé" pro případného útočníka.
0 0
možnosti

Karel IV,

11. 6. 2003 15:09
useknout ruku
Co ty   magory k tomu vede. Proč nejdou na záchod a tam si to neudělaj, ale ohrožují spoust lidí. Useknout ruku, protože v base na ne budeme platit a oni si budou válet šunky.
0 0
možnosti

Vendula

11. 6. 2003 15:00
pěkně děkuji
"Vše, co je v souvislosti s kolejemi a s provozem na železnici, je nebezpečné... v tomto horkém počasí se koleje vlní samy o sobě, natož když tomu někdo pomůže," dodal Želázko. Takže - cestovat vlakem je tedy podle vás nebezpečné (občas jedu) i bez trhaviny na kolejích? Úplně stačí horko! Děkuji pane Želázko... Od teďka jezdím stopem. Jestli mne někdo znásilní, tak mne máte na svědomí  
0 0
možnosti

estestarsi

11. 6. 2003 15:03
Re: pěkně děkuji
Ve vlaku Vás můžou znásilnit taky a mnohem pohodlněji.
0 0
možnosti

olaf

11. 6. 2003 14:52
příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0 0
možnosti

Jonáš

11. 6. 2003 14:24
:-))))
"Vše, co je v souvislosti s kolejemi a s provozem na železnici, je nebezpečné... " Tak s tímhle absolutně souhlasím...jízda s ČD je riziko !!! :-))))
0 0
možnosti

olaf

11. 6. 2003 14:53
Re: :-))))
Blbečku vypatlany,myslis,ze podminovat dalnicni most je tezsi?tady konci sranda...
0 0
možnosti

michal

11. 6. 2003 14:21
hlidani koleji
jak vypada automaticke zarizeni na hlidani koleji?....to ma byt jako zeleznicar pravidelne prochazejici trasu?
0 0
možnosti

ČD

11. 6. 2003 14:27
Re: hlidani koleji
Vy jste neslyšel ni o tom, že koleje jsou kovové?
0 0
možnosti

ragazzo

11. 6. 2003 14:20
Tohle už je síla!!!
Tohle už někdo vážně přehání,to není legrace.Nevím komu co,kdo udělali České Dráhy,ale vyřizovat si snimi účty na úkor bezpečnosti nevinných lidí je projevem ubožáka který se ukájí publicitou.Jestli můžu tomu idiotovi něco vzkázat,tak ať se nad svým chování vážně zamyslí.S pozdravem a dráze zdar.ragazzo
0 0
možnosti

ne

11. 6. 2003 14:17
kolejnice
Jak dlouho trvá, než se přeřízne ruční pilkou na železo kolejnice? To musí bejt S/M magor.
0 0
možnosti

MiBi

11. 6. 2003 14:27
Re: kolejnice
Když jsme stavěli barák, přeřezával jsem starou kolejnici a použili ji jako překlad, trvalo mi to asi 2 hodiny, zničil jsem několik pilovejch listů a to ta kolejnice byla na kozách a řezal jsem shora dolů. Jestli ten magor piloval v leže a patu kolejnice (zespoda nahoru) tak u toho musel ležet skutečně několik hodin. Ani flexkou by to nešlo moc rychle, jedinné řešení je autogen a řezací hořák
0 0
možnosti